View Full Version : τυχερη παρεα
αμα σε θελει η τυχη μονο? η ειχαν καλες αποστασεις? και αν οχι ποιες ειναι οι καλυτερες θεσεις αποστασεις που χρειαζονται για την ασφαλεια μιας βολτας?
με αφορμη αυτο,ας μιλησουμε λιγο και για τους βασικους κανονες σε διαδρομες ανω του ενος..
http://www.youtube.com/watch?v=LeJn9NUJZSE&feature=related
Joyrider
02/11/2011, 21:36
Όσον αφορά τις αποστάσεις θα έλεγα να είναι αυτή η οποία σου δίνει περιθώριο αντίδρασης οτι και αν γίνει μπροστά σου. Όχι ρόδα ρόδα δηλαδή.
Για τις θέσεις πάνω στο οδόστρωμα το γνωστό ζικ ζακ είναι το καλύτερο.. Όχι ο ένας πίσω από τον άλλο, όχι ο ένας δίπλα στον άλλο.
239133
Τι σχέση έχουν οι αποστάσεις με το βίντεο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Τι σχέση έχουν οι αποστάσεις με το βίντεο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από granazi
...
με αφορμη αυτο,ας μιλησουμε λιγο και για τους βασικους κανονες σε διαδρομες ανω του ενος..
[/url]
:winka:
Nikoskazer2000
02/11/2011, 21:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Όσον αφορά τις αποστάσεις θα έλεγα να είναι αυτή η οποία σου δίνει περιθώριο αντίδρασης οτι και αν γίνει μπροστά σου. Όχι ρόδα ρόδα δηλαδή.
Για τις θέσεις πάνω στο οδόστρωμα το γνωστό ζικ ζακ είναι το καλύτερο.. Όχι ο ένας πίσω από τον άλλο, όχι ο ένας δίπλα στον άλλο.
Κι' εμένα έτσι μου φαίνεται πως είναι σωστό με μόνη παρένθεση πως νομίζω οτι θα έπρεπε το περιθώριο αντίδρασης να είναι λίγο μεγαλύτερο (π.χ 3+ δε/τα).
Joyrider
02/11/2011, 22:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Κι' εμένα έτσι μου φαίνεται πως είναι σωστό με μόνη παρένθεση πως νομίζω οτι θα έπρεπε το περιθώριο αντίδρασης να είναι λίγο μεγαλύτερο (π.χ 3+ δε/τα).
Συμφωνώ, γιαυτό και το άφησα γενικό στην πρώτη πρόταση ανάλογα με την περίσταση και το πόσο άνετα νιώθει ο καθένας.
Εξάλλου παίζει ρόλο και η ταχύτητα που θα έχει το γκρουπ για να μιλήσεις για στάνταρ δευτερόλεπτα.Ενδεικτική η φωτό.
:beer:
Πανοπτικός
02/11/2011, 22:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Εξάλλου παίζει ρόλο και η ταχύτητα που θα έχει το γκρουπ για να μιλήσεις για στάνταρ δευτερόλεπτα.
Α... οκ :winka:
μηπως.. λεω μηπως... δεν παιζει ρολο η ταχυτητα, γιαυτο λεμε δευτερολεπτα (κ οχι μετρα ?)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Εξάλλου παίζει ρόλο και η ταχύτητα που θα έχει το γκρουπ για να μιλήσεις για στάνταρ δευτερόλεπτα.
:beer:
Γι'αυτό δίνει δευτερόλεπτα και όχι μέτρα, ώστε να αυξάνεται η απόσταση ασφαλείας όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Μια χαρά είναι η φωτό :P 3 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα, είναι - περίπου - 100 μέτρα απόσταση. Δεν είναι γκρουπ αυτό...
Το ζιγκ-ζαγκ βοηθάει στο να καταλαμβάνει λιγότερο χώρο το γκρουπ και για κανένα άλλο λόγο. Μπορεί κάλλιστα να είναι ο ένας πίσω από τον άλλον (όπως κάναμε προχτές), με διπλάσια απόσταση μεταξύ τους. Εξαρτάται το δρόμο βασικά. Δεν έχεις πάντα την πολυτέλεια του πλάτους. Σε αυτοκινητόδρομο, ότι δείχνει η φωτό.
Joyrider
02/11/2011, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Α... οκ :winka:
μηπως.. λεω μηπως... δεν παιζει ρολο η ταχυτητα, γιαυτο λεμε δευτερολεπτα (κ οχι μετρα ?)
Δεν το εννοούσα με έννοιες φυσικής. Απλά εγώ αισθάνομαι πιο άνετα να έχω μεγαλύτερη απόσταση από τον μπροστά όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες.
Τώρα είτε σε δευτερόλεπτα, είτε σε μέτρα, όπως θέλεις εσύ μέτρα το.
Joyrider
02/11/2011, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Γι'αυτό δίνει δευτερόλεπτα και όχι μέτρα, ώστε να αυξάνεται η απόσταση ασφαλείας όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Μια χαρά είναι η φωτό :P 3 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα, είναι - περίπου - 100 μέτρα απόσταση. Δεν είναι γκρουπ αυτό...
Το ζιγκ-ζαγκ βοηθάει στο να καταλαμβάνει λιγότερο χώρο το γκρουπ και για κανένα άλλο λόγο. Μπορεί κάλλιστα να είναι ο ένας πίσω από τον άλλον (όπως κάναμε προχτές), με διπλάσια απόσταση μεταξύ τους. Εξαρτάται το δρόμο βασικά. Δεν έχεις πάντα την πολυτέλεια του πλάτους. Σε αυτοκινητόδρομο, ότι δείχνει η φωτό.
Στο πρώτο νομίζω εξήγησα πως το εννοώ αν και ο άλλος χτυπιέται. :lol: Συμφωνώ σε αυτό που λες.
Το ζιγκ ζαγκ σου δίνει περισσότερο χώρο και μπροστά σου και πίσω σου για οτιδήποτε χρειαστεί από το να είσαι δίπλα-δίπλα με κάποιον ή κολλημένος πίσω του.
Μια λακούβα να θες να αποφύγεις και θα χτυπήσεις τον διπλανό.
Καλά κανει και χτυπιέται ο πανοπτικός αλλα να μην το κάνουμε θεμα :)
Εγω παντα αφηνω απο τον μπροστά απόσταση ικανή στο να ακινητοποιήσω το όχημά μου αν γινει κατι στραβο. Αυτη η αποσταση, εμπειρικα και μονο βρισκεται...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Στο πρώτο νομίζω εξήγησα πως το εννοώ αν και ο άλλος χτυπιέται. :lol: Συμφωνώ σε αυτό που λες.
Το ζιγκ ζαγκ σου δίνει περισσότερο χώρο και μπροστά σου και πίσω σου για οτιδήποτε χρειαστεί από το να είσαι δίπλα-δίπλα με κάποιον ή κολλημένος πίσω του.
Μια λακούβα να θες να αποφύγεις και θα χτυπήσεις τον διπλανό.
Διαβάζεις τι γράφουμε? :P
1 δευτερόλεπτο είναι 1 δευτερόλεπτο. Αν πηγαίνεις με 50 χλμ/ώρα σημαίνει 14 μέτρα απόσταση ασφαλείας. Αν πηγαίνεις με 100 είναι 28 μέτρα. Αν πηγαίνεις με 200 είναι 56 μέτρα. Δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς μπορείς να εννοείς κάτι άλλο :P
Δεν είπα πουθενά να είσαι δίπλα-δίπλα ή κολλημένος. Είπα ότι αν δεν χωράς σε ζιγκ-ζαγκ (δεν έχουν όλοι οι δρόμοι 2 μέτρα πλάτος ανά λωρίδα), μπορείς κάλλιστα να έχεις το γκρουπ σε μια νοητή ευθεία, κατά μήκος του δρόμου, ΑΛΛΑ διπλασιάζοντας την απόσταση μεταξύ μοτοσυκλετών. Βλέποντας την εικόνα σου δηλαδή, αντί για 1 δευτερόλεπτο, το κάνεις 2 δευτερόλεπτα. Είναι ακριβώς το ίδιο.
Joyrider
02/11/2011, 22:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Διαβάζεις τι γράφουμε? :P
1 δευτερόλεπτο είναι 1 δευτερόλεπτο. Αν πηγαίνεις με 50 χλμ/ώρα σημαίνει 14 μέτρα απόσταση ασφαλείας. Αν πηγαίνεις με 100 είναι 28 μέτρα. Αν πηγαίνεις με 200 είναι 56 μέτρα. Δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς μπορείς να εννοείς κάτι άλλο :P
Εγώ διαβάζω και είπα ήδη πως συμφωνώ και με τους δυο.
Αλλά είπα για μένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα θέλω να μεγαλώνει και η διαφορά δευτερολέπτων. Δεν με νοιάζει αν από 14 μέτρα γίνει 28 ή 56 με ενδιαφέρει από 1 δ/λεπτο να γίνει 2-3... Σε όσα μέτρα παραπάνω και αν μεταφράζεται αυτό.
Για ΜΕΝΑ πάντα μιλάω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Εγώ διαβάζω και είπα ήδη πως συμφωνώ και με τους δυο.
Αλλά είπα για μένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα θέλω να μεγαλώνει και η διαφορά δευτερολέπτων. Δεν με νοιάζει αν από 14 μέτρα γίνει 28 ή 56 με ενδιαφέρει από 1 δ/λεπτο να γίνει 2-3... Σε όσα μέτρα παραπάνω και αν μεταφράζεται αυτό.
Για ΜΕΝΑ πάντα μιλάω.
Χμ οκ το δέχομαι. Ομολογώ δεν το κατάλαβα από το προηγούμενο ποστ. Είσαι της γεωμετρικής αύξησης λοιπόν.
Nikoskazer2000
02/11/2011, 23:10
I come in peace brothers :wave2:
Πιάστε :beer: μια :beer: μπύρα :beer: και :beer: μονιάστε
Πανοπτικός
02/11/2011, 23:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Είσαι της γεωμετρικής αύξησης λοιπόν.
Στην πραξη θα καταλαβει οτι 3 sec ειναι υπερ-αρκετα :beer:
Joyrider
02/11/2011, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Στην πραξη θα καταλαβει οτι 3 sec ειναι υπερ-αρκετα :beer:
:lol:
Giorgos19
03/11/2011, 06:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
Το ζιγκ-ζαγκ βοηθάει στο να καταλαμβάνει λιγότερο χώρο το γκρουπ και για κανένα άλλο λόγο. Μπορεί κάλλιστα να είναι ο ένας πίσω από τον άλλον (όπως κάναμε προχτές), με διπλάσια απόσταση μεταξύ τους. Εξαρτάται το δρόμο βασικά. Δεν έχεις πάντα την πολυτέλεια του πλάτους. Σε αυτοκινητόδρομο, ότι δείχνει η φωτό.
Το "ζιγκ-ζαγκ" (μαζι με τα παιδια απο την Πατρα :lol: ),οπου μπορει να εφαρμοστει, σου δινει την δυνατοτητα να βλεπεις ολοκληρο το γκρουπ με μια ματια στους καθρεφτες σου και οχι να στραβολαιμιαζεις καθε τρεις και λιγο για να δεις τι γινεται πισω! Τωρα, αν δεν υπαρχουν καθρεφτες ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Το "ζιγκ-ζαγκ" (μαζι με τα παιδια απο την Πατρα :lol: ),οπου μπορει να εφαρμοστει, σου δινει την δυνατοτητα να βλεπεις ολοκληρο το γκρουπ με μια ματια στους καθρεφτες σου και οχι να στραβολαιμιαζεις καθε τρεις και λιγο για να δεις τι γινεται πισω! Τωρα, αν δεν υπαρχουν καθρεφτες ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.
Με τη λογική σου, βλέπεις μόνο τα μισά μηχανάκια, αυτά που δεν είναι στην ίδια ευθεία με σένα. Αλλιώς δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τα βλέπεις κι όταν είναι όλα το ένα πίσω από το άλλο :P
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.