View Full Version : Πόσο δίκαια είναι τα τέλη κυκλοφορίας...
makis206
02/11/2011, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Αυξημένα κατά περίπου 10% σε σχέση με πέρυσι είναι τα ειδικά σήματα τελών κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών για το 2012.
Δικαιολογημένα νομίζω, τόσα έργα κάνανε μέσα στο 2011..:rotflmao:
DoctoR_k6
02/11/2011, 14:13
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
chr1s_86
02/11/2011, 14:37
Αυτό το σκαλοπάτι €100 στα 1.4 αυτοκίνητα ποτέ δεν το κατάλαβα :mad:
1.3 > 120 ευρώ -> 135 ευρώ
1.4 > 220 ευρώ -> 240 ευρώ
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Αυτό το σκαλοπάτι €100 στα 1.4 αυτοκίνητα ποτέ δεν το κατάλαβα :mad:
1.3 > 120 ευρώ -> 135 ευρώ
1.4 > 220 ευρώ -> 240 ευρώ
Πλακα κανεις
Λες να μη ξερουν σε ποια κατηγορια ειναι τα περισσοτερα αυτοκινητα για να φορολογησουν καταλληλα
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν πανε τα κυβικα στο ακριβως
Από 301 έως 799 κ.εκ.: 50 ευρώ ->
Από 800 έως 1.100 .εκ.: 110 ευρώ ->
Από 1.101 έως 1.400 .εκ.: 120 ευρώ ->
Από 1.401 έως 1.600 κ.εκ.: 220 ευρώ ->
Από 1.601 έως 1.800 κ.εκ.: 240 ευρώ ->
Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ.: 270 ευρώ ->
Από 2.001 έως 2.400 κ.εκ.: 600 ευρώ ->
Από 2.401 έως 3.000 κ.εκ.: 800 ευρώ ->
Από 3.001 έως 4.000 κ.εκ.: 1.000 ευρώ ->
Από 4.001 κ.εκ. και άνω: 1.200 ευρώ ->
chriscrypton
02/11/2011, 15:08
Να σπασω το κουμπαρα λοιπον...ηρθε η ωρα..:bawl: :bawl:
chr1s_86
02/11/2011, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Πλακα κανεις
Λες να μη ξερουν σε ποια κατηγορια ειναι τα περισσοτερα αυτοκινητα για να φορολογησουν καταλληλα
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν πανε τα κυβικα στο ακριβως
Επίτηδες είναι λες; :blush: Πάντως η δική σου πρόταση μου φαίνεται καλύτερη :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν πανε τα κυβικα στο ακριβως
Από 301 έως 799 κ.εκ.: 50 ευρώ ->
Από 800 έως 1.100 .εκ.: 110 ευρώ ->
Από 1.101 έως 1.400 .εκ.: 120 ευρώ ->
Από 1.401 έως 1.600 κ.εκ.: 220 ευρώ ->
Από 1.601 έως 1.800 κ.εκ.: 240 ευρώ ->
Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ.: 270 ευρώ ->
Από 2.001 έως 2.400 κ.εκ.: 600 ευρώ ->
Από 2.401 έως 3.000 κ.εκ.: 800 ευρώ ->
Από 3.001 έως 4.000 κ.εκ.: 1.000 ευρώ ->
Από 4.001 κ.εκ. και άνω: 1.200 ευρώ ->
Γιατί τα αυτοκίνητα με ονομαστικό κυβισμό 1.400 έχουν στις περισσότερες των περιπτώσεων μικρότερο κυβισμό από 1.400cc αλλά σίγουρα μεγαλύτερο από 1.357. Με το δικό σου διαχωρισμό θα πλήρωνε 120 ευρώ ενώ τώρα θα πληρώσει 240 ευρώ! :a2:
Γαμώ ε; :D
αντίστοιχα τα 1.6, 1.8, δίλιτρα κλπ.
@ chr1s_86: αφού ρε συ είναι η χρυσή τομή σε ένα αυτοκίνητο που θες να τα κάνει όλα, όλοι αυτό θα πάρουν οπότε σκάστε τα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν πανε τα κυβικα στο ακριβως
Γιατί αν το πάνε στο ακριβώς, τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα 1400cc (ακριβώς κάτι νούμερα όμως 1383cc 1369cc κλπ) θα ανήκουν στο κάτω σκαλοπάτι και θα πλερώνουν 120€.
Τί είμαστε χτεσινοί; :rolleyes:
RaGe_Raptor
02/11/2011, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Αυτό το σκαλοπάτι €100 στα 1.4 αυτοκίνητα ποτέ δεν το κατάλαβα :mad:
1.3 > 120 ευρώ -> 135 ευρώ
1.4 > 220 ευρώ -> 240 ευρώ
για δες και το σκαλοπάτι απ'τα 1928 στα 1929....
όποιος κακομοίρης τόλμησε και πήρε suv (που δε βγαίνουν κάτω από 2λιτρα)........
το σύστημα τελών κυκλοφορίας ήταν πάντα άδικο στην Ελλάδα .κατά την άποψή μου αυτό που επέβαλλαν από το 2011 είναι δικαιότερο.αν και νομίζω πως θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ'όψιν και διάφορα άλλα κριτήρια ,όπως η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου..και εξηγούμαι:(για αυτοκίνητα θα μιλήσω πάλι) αγόραζε κάποιος mercedes 1.8 κυβικών 60.000ευρώ και πληρώνει τέλη 270.τη στιγμή που όποιος αγόραζε ένα kia sorento πχ που δεν έκανε πάνω από 25.000ευρώ καλείται να πληρώσει 660.και είναι πολλοί αυτοί που προτίμησαν μεγάλα κυβικά με την έκπτωση στο τέλος ταξινόμησης πριν 2-3 χρόνια.
και να μη θυμηθώ τώρα πώς μας πλάσαραν τον διπλασιασμό στην τιμή της βενζίνης:
δε θα πληρώνουμε λέει τέλη κυκλοφορίας...αλλά θα εισπράτεται ο φόρος μέσω της βενζίνης...οπότε όσο θα κυκλοφορείς τόσο θα πληρώνεις..δεν κυκλοφορείς?δεν πληρώνεις..τί πιο δίκαιο?άλλη μία δέσμευση του Γιωργάρα που τηρήθηκε στο μέγιστο βαθμο.
Allst@rf
02/11/2011, 18:15
στα περυσινά επίπεδα τα τέλη...:rolleyes:
φέτος όμως η κατάσταση είναι δραματική...
Μάλλον παω για κατάθεση πινακίδων...:sick:
CHRISTOF
02/11/2011, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Πλακα κανεις
Λες να μη ξερουν σε ποια κατηγορια ειναι τα περισσοτερα αυτοκινητα για να φορολογησουν καταλληλα
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν πανε τα κυβικα στο ακριβως
Από 301 έως 799 κ.εκ.: 50 ευρώ ->
Από 800 έως 1.100 .εκ.: 110 ευρώ ->
Από 1.101 έως 1.400 .εκ.: 120 ευρώ ->
Από 1.401 έως 1.600 κ.εκ.: 220 ευρώ ->
Από 1.601 έως 1.800 κ.εκ.: 240 ευρώ ->
Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ.: 270 ευρώ ->
Από 2.001 έως 2.400 κ.εκ.: 600 ευρώ ->
Από 2.401 έως 3.000 κ.εκ.: 800 ευρώ ->
Από 3.001 έως 4.000 κ.εκ.: 1.000 ευρώ ->
Από 4.001 κ.εκ. και άνω: 1.200 ευρώ ->
Για τον ίδιο λόγο που ανέφερες.
Πολλά εμπορικότατα αυτοκίνητα έχουν περίεργους κυβισμούς.
Βλέπουν ποιά έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και βαράνε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerman
για δες και το σκαλοπάτι απ'τα 1928 στα 1929....
όποιος κακομοίρης τόλμησε και πήρε suv (που δε βγαίνουν κάτω από 2λιτρα)........
το σύστημα τελών κυκλοφορίας ήταν πάντα άδικο στην Ελλάδα .κατά την άποψή μου αυτό που επέβαλλαν από το 2011 είναι δικαιότερο.αν και νομίζω πως θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ'όψιν και διάφορα άλλα κριτήρια ,όπως η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου..και εξηγούμαι:(για αυτοκίνητα θα μιλήσω πάλι) αγόραζε κάποιος mercedes 1.8 κυβικών 60.000ευρώ και πληρώνει τέλη 270.τη στιγμή που όποιος αγόραζε ένα kia sorento πχ που δεν έκανε πάνω από 25.000ευρώ καλείται να πληρώσει 660.και είναι πολλοί αυτοί που προτίμησαν μεγάλα κυβικά με την έκπτωση στο τέλος ταξινόμησης πριν 2-3 χρόνια.
και να μη θυμηθώ τώρα πώς μας πλάσαραν τον διπλασιασμό στην τιμή της βενζίνης:
δε θα πληρώνουμε λέει τέλη κυκλοφορίας...αλλά θα εισπράτεται ο φόρος μέσω της βενζίνης...οπότε όσο θα κυκλοφορείς τόσο θα πληρώνεις..δεν κυκλοφορείς?δεν πληρώνεις..τί πιο δίκαιο?άλλη μία δέσμευση του Γιωργάρα που τηρήθηκε στο μέγιστο βαθμο.
Τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν να κάνουν με την αξία του οχήματος. Γι'αυτο υπάρχουν τα τεκμήρια.
Αντίθετα είναι ανάλογα με την επιβάρυνση που προκαλούν στο περιβάλλον και αν θες την φθορα που προκαλούν στο οδικό σύστημα.
Και το έχουν πει κι άλλοι νομίζω, τα κυβικά δεν είναι το καλύτερο μέτρο σύγκρισης, ούτε φυσικά η ιπποδύναμη. Το ιδανικότερο θα ήταν η φορολόγηση να γίνεται στις εκπομπές CO2.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Το ιδανικότερο θα ήταν η φορολόγηση να γίνεται στις εκπομπές CO2.
Ό,τι πιο δίκαιο. Που μετράμε τις εκπομπές, στις 3.000σαλ; Ρύθμισε τον ψεκασμό να μην ρίχνει καύσιμο στις 2.800-3.200. Και βλέπεις ένα αμάξι 1.600 με ένα κάρο άλογα να έχει κάτι αστείες εκπομπές καυσαερίων. Η κατανάλωση όμως κατανάλωση.
Αυτό το έχω απορία, η κατανάλωση δεν πρέπει να είναι σε άμεση σύνδεση με τις εκπομπές CO2; Πώς ρε μεγάλε αφού το αυτοκίνητο σου έχει μεγαλύτερη κατανάλωση -και επιδόσεις- από ένα άλλο, έχεις λιγότερες εκπομπές CO2; Τι κάνεις;
Μάρκετινγκ είναι η οικολογία, μάρκετινγκ είναι και τα τέλη βάσει της επιβάρυνσης που προκαλεί στο περιβάλλον το όχημα, γιατί αν σου πουν απλά φίλε φέρε άλλα τόσα, ε θα τσινίσεις.
Εκτρέπεται η συζήτηση, αλλά αυτό που το έχεις ακούσει; Υψηλή κατανάλωση βενζίνης και χαμηλές εκπομπές CO2; Αφού η βενζίνη παράγει κατά κόρον διοξείδιο, πώς γίνεται να αυξάνεις το ένα και το άλλο να μένει στάσιμο;
Και για το πείραγμα που λες για να φαίνεται χαμηλή η εκπομπή, αυτά δεν γίνονται στο κάθε όχημα ξεχωριστά.. Είναι δεδομένα που τα δίνει ο κατασκευαστής. Αυτά λαμβάνεις υπόψη. Τα βελτιωμένα αυτοκίνητα υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δικαιολογημένα νομίζω, τόσα έργα κάνανε μέσα στο 2011..:rotflmao:
ετσι ειναι η Πατρων Αθηνων εχει γινει αεροδιαδρομος :rotflmao:
4Τροχοί Οκτωβρίου, πίνακας τεχνικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων
Hyundai i30
κυβισμός: 1396
άλογα: 109/6200
ροπή: 14,0/5000
κατανάλωση (μέση): 6,1lt/km
εκπομπές Co2: 145gr/km
Mini Couper S
κυβισμός: 1598
άλογα: 184/5500
ροπή: 26,5/1600
κατανάλωση (μέση): 6,4lt/km
εκπομπές Co2: 139gr/km
Ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού, με σημαντικά περισσότερα άλογα και ροπή έχει ελαφρά μεγαλύτερη κατανάλωση και ελαφρά μικρότερες εκπομπές Co2.
Ναι καλά, κι εγώ άμα θέλω περνάω το Rossi στα φρένα από εξωτερική αλλά λέω να μην τον κάνω ρόμπα, κρίμα είναι το παιδί...
Με το Bros πάντα ε!
Άσε που άμα δεις μέση κατανάλωση 6,4 στο Couper εγώ θα κάτσω να με πάρει όλο το φόρουμ. Ελάχιστη, και αν θα είναι.
Δε με έπιασες, δεν μιλάω για μετατροπή, στις τιμές που δίνει το ίδιο το εργοστάσιο αναφέρομαι, ρυθμίζει έτσι τον ψεκασμό ώστε όταν μετρηθεί, στις στροφές που θα μετρηθεί να έχει τα ελάχιστα. Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα τον στροφών βέβαια γίνονται άλλα πράγματα, για να βγουν και τα άλογα. :winka:
akis_trevor
02/11/2011, 21:37
για το θεμα των τελων κυκλοφοριας εχω να αναφερω-ρωτησω 2 πραγματα (οσον αφορα τα 4τροχα).
πριν 2 χρονια ειπαν οτι στα αυτοκινητα που ειναι 2005+ μοντελο θα μειωθουν τα τελη λογο μειωμενων ρυπων βαση τεχνολογιας κινητηρων κλπ.δηλαδη ενα 1600 του 2006 βγαζει περισσοτερα καυσαερια απο οτι ενα 1000 του 2003????:confused:
η κυρια απορια μου ειναι ομως αλλη.γιατι χρυσοπληρωνουμε τελη κυκλοφοριας?εμενα νταβατζιλικι μου μοιαζει και χοντρο μαλιστα.τους δρομους με δικα μας φραγκα τους "φτιαχνουν-συντηρουν" μεσο φορων σε λογαριασμους,παρκομετρα κλπ κλπ.και μετα ας πουμε τους δινουμε τοσα και τοσα χρηματα για να μας αφησουν να χρησιμοποιουμε τους δρομους που ουσιαστικα εμεις φτιαξαμε???
BLACKGAS
03/11/2011, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από akistrevor
για το θεμα των τελων κυκλοφοριας εχω να αναφερω-ρωτησω 2 πραγματα (οσον αφορα τα 4τροχα).
πριν 2 χρονια ειπαν οτι στα αυτοκινητα που ειναι 2005+ μοντελο θα μειωθουν τα τελη λογο μειωμενων ρυπων βαση τεχνολογιας κινητηρων κλπ.δηλαδη ενα 1600 του 2006 βγαζει περισσοτερα καυσαερια απο οτι ενα 1000 του 2003????:confused:
η κυρια απορια μου ειναι ομως αλλη.γιατι χρυσοπληρωνουμε τελη κυκλοφοριας?εμενα νταβατζιλικι μου μοιαζει και χοντρο μαλιστα.τους δρομους με δικα μας φραγκα τους "φτιαχνουν-συντηρουν" μεσο φορων σε λογαριασμους,παρκομετρα κλπ κλπ.και μετα ας πουμε τους δινουμε τοσα και τοσα χρηματα για να μας αφησουν να χρησιμοποιουμε τους δρομους που ουσιαστικα εμεις φτιαξαμε???
Welcome to Greece my friend! ;)
akis_trevor
04/11/2011, 13:31
i know but this isnt just greece.its called stupidity!!!:a4:
Ίσως , το πιο δίκαιο ( :lol: :lol: ) θα ήταν να εμπεριέχονταν τα τέλη κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης..
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Ίσως , το πιο δίκαιο ( :lol: :lol: ) θα ήταν να εμπεριέχονταν τα τέλη κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης..
Το ότι είναι τρικ ώστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να υπάρξει αύξηση σε αυτά που πληρώνουμε; Γιατί με κάτι νούμερα που είχαν ανακοινωθεί τότε έβγαινε να πληρώνεις περισσότερα από όσα με τα υπάρχοντα τέλη για ένα μέσο όρο χιλιομέτρων το χρόνο.
Το ότι είναι καλύτερο είναι, γλιτώνεις την εκτύπωση των σημάτων, όλη τη μανούρα για την αποστολή ειδοποιητηρίων, την αποστολή των σημάτων στις τράπεζες, εμάς που δεν θα πρέπει να πάμε να πάρουμε το σήμα κλπ. Stupid simple. Αλλά πώς και μας ήρθε τώρα αυτή η ιδέα και δεν το είχε σκεφτεί κανένας τόσον καιρό;
Επίσης, ποια περιβαλλοντικά τέλη; Δηλαδή τα έσοδα από την αύξηση των τελών πάνε σε τίποτα εργαστήρια και ερευνητικά προγράμματα για υβριδικά/ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή βελτίωση της απόδοσης του βενζινοκινητήρα; :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Ίσως , το πιο δίκαιο ( :lol: :lol: ) θα ήταν να εμπεριέχονταν τα τέλη κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης..
Δίκαιο είναι θεωρητικά.
Φαντάζομαι όμως ότι αν κάτσουν να εφαρμόσουν ένα τέτοιο καινούργιο σύστημα, "επί την ευκαιρία" θα τσιμπήσουν και κανένα "συμβολικό" + 50% στο συνολικό ποσό... :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
ετσι ειναι η Πατρων Αθηνων εχει γινει αεροδιαδρομος :rotflmao:
και η Αθηνων Πατρων ακομα επισκευαζεται :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Ίσως , το πιο δίκαιο ( :lol: :lol: ) θα ήταν να εμπεριέχονταν τα τέλη κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης.. '
ne odos i timi tis benzinis sto 1.70 ine kseftila prepi na anebi ligo
gs 500 f
06/11/2011, 22:47
ολα τα αυτοκινητα τον ιδιο χωρο πιανουν και δεν εχει σχεση ο κυβισμος σε τιποτε με τα ποσα χιλιομετρα κανουν ...γιατι στα τελη να υπαρχει διαχωρησμος των κυβικων?
ας υπαρχει μια διαφορα αναλογα με τους ρυπους που εκπεμπουν,διχνει λογικο!
εγω γιατι να πληρωνω 700 ευρω με το δυλιτρο και ο αλλος που εχει χιλιαρι να πληρωνει 100 ευρω λεω υποθετικα νουμερα.γιατι και που δικαιολογητε αυτο?
οικονομικα με πιανει στην εφορια,δεν καταλαβα για ποιο λογο να υπαρχει διαφορα στα τελη!!!!!!
το ιδιο θεωρω και με το ιδιο σκεπτικο για τις ασφαλειες!!!
Πανοπτικός
08/02/2012, 03:51
Δεν υπάρχει υστέρηση εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας...
ε :confused: :confused: :confused:
λινκ (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=467299&cid=12)
nikos_abel
08/02/2012, 07:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Δεν υπάρχει υστέρηση εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας...
ε :confused: :confused: :confused:
λινκ (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=467299&cid=12)
Όλα εξαρτώνται από το τρόπο που υπολογίζεις
http://en.wikipedia.org/wiki/Algebra
Να σε φτιάξω εγώ πράξεις που θα στα βγάζω όπως εσύ θες :lol:
Προσπαθώ πολύ καιρό τώρα να καταλάβω γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ένα καινούριο αυτοκίνητο είναι οικολογικότερο από ένα παλιό.
Μην σκεφτόμαστε όλοι μόνο αυτά που μας εμφανίζουν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ.
Όταν μιλάμε για οικολογία καλό είναι να συνυπολογίζουμε στο όλο πακέτο και τους ρύπους που παράχθηκαν για να κατασκευαστεί κάτι.
Καθώς και τους ρύπους που θα πράξουμε κατά την ανακύκλωση του ( αν το ανακυκλώσουμε ) η το πέταμα του.
Τα διοξείδια του άνθρακα και η κατανάλωση σαν μέτρο υπολογισμού τελών είναι απαράδεκτο γι εμένα.
Δίνει απλά ένα κίνητρο στον κόσμο να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο βοηθώντας την αυτοκίνητο βιομηχανία.
Το πιο οικονομικό και οικολογικό είναι αυτό που θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο χωρίς να αποκλίνει σημαντικά από της αρχικές προδιαγραφές του.
Οπότε αν είμαστε λίγο τσιγκούνηδες και θέλουμε να αισθανόμαστε και πραγματικοί οικολόγοι καλό είναι να κρατήσουμε το σαραβαλάκι μας και να μην κοιτάμε της διαφημίσεις.
Ασε που στο τέλος θα έχει γίνει αντίκα οπότε το μοσχοπουλάμε και αγοράζουμε επιτέλους ένα καινούριο οικονομικό και οικολογικό αυτοκίνητο που τόσο καιρό ονειρευόμασταν.
:D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.