PDA

View Full Version : νεος οδηγος πολης με η χωρις abs ??



p4n0s
09/11/2011, 19:04
καλησπερα σας.. ετοιμαζομαι να γινω νεος οδηγος μηχανης μετα απο 6αμηνη αναζητηση. Η εμπειρια μου απο μηχανες ειναι οι 20 ωρες μαθηματος για το διπλωμα μεγαλης μηχανης και μετα το ποδηλατο απο μικρος το οποιο και συνεχιζω(εκτος δρομου βεβαια). εχω καταληξει σε 2-3 μηχανακια απο τα οποια τα 2 τα βρισκεις δυσκολα με abs. τα 2 αυτα ειναι το xj6 και το gladius. η τριτη επιλογη ειναι η κλασικη v-strom. θα ηθελα λοιπον να ρωτησω αν θα επρεπε καποιος νεος οδηγος μεσα στην αθηνα ( γιατι δεν ειναι ιδια με τις αλλες πολεις με το χαος που επικρατει ) να επιλεξει μηχανη με abs η χωρις.. αν μπορειτε αιτιολογιστε μου και την απαντηση σας.. ευχαριστω.

MikeG
09/11/2011, 19:06
Με ABS. Η αιτιολογία ? Τη λες μόνος σου: άπειρος οδηγός.

:wave2:

p4n0s
09/11/2011, 19:10
και εγω ετσι πιστευα μεχρι την στιγμη που βρηκα αρκετους να μου λενε το αντιθετο διοτι στην πολη μπορει να πιασει αρκετα ευκολα και να "κολλησεις στον ταριφα μπροστα"..

MikeG
09/11/2011, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από p4n0s
και εγω ετσι πιστευα μεχρι την στιγμη που βρηκα αρκετους να μου λενε το αντιθετο διοτι στην πολη μπορει να πιασει αρκετα ευκολα και να "κολλησεις στον ταριφα μπροστα"..


Σπάνιο θα έλεγα εγώ. Θα αρχίσουν όμως τώρα οι βροχές, οι δρόμοι γλυστράνε..

p4n0s
09/11/2011, 19:19
σπανια για το "ταριφα" η για το "κολλησεις".. πλακα κανω.. εχεις δικιο για την βροχη και για ολα οσα λες αλλα επισης δικιο εχουν και αυτοι που λενε το αντιθετο.. και καθως δεν μπορω να απαντησω στο ερωτημα μονος, εκανα το post γιατι μονο καποιος που εχει την εμπειρια μπορει να με βοηθησει.. abs-no abs , 1-0

fkol k4
09/11/2011, 19:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από p4n0s
και εγω ετσι πιστευα μεχρι την στιγμη που βρηκα αρκετους να μου λενε το αντιθετο διοτι στην πολη μπορει να πιασει αρκετα ευκολα και να "κολλησεις στον ταριφα μπροστα"..
Υποτίθεται ότι κάτι τέτοιο υπάρχει πιθανότητα να συμβεί αν ως άπειρος οδηγός , τρομάξεις λίγο παραπάνω και "τσαρουχώσεις" το μπροστινό με όλη σου την δύναμη .
Πρακτικά τα συστήματα ABS , έχουν εξελιχθεί αρκετά και στις μοτοσυκλέτες ώστε αυτό το φαινόμενο να είναι εξαιρετικά σπάνιο .

Με την ίδια λογική όμως , αν δηλαδή ως άπειρος οδηγός τρομάξεις λίγο παραπάνω και "τσαρουχώσεις" το μπροστινό με όλη σου την δύναμη , απλά θα μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός και θα φτάσεις στον ταρίφα μπροστά σέρνοντας . Ποιά η διαφορά ; Θα γλυτώσεις κάτι αν δεν βάλεις ABS ;

Προσωπικά πιστεύω πως κάθε βοήθημα καλό είναι να υπάρχει . Το πολύ πολύ να μην το χρειαστείς .

golis
09/11/2011, 19:34
with

TheFace
09/11/2011, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
with
+1

webassasin
09/11/2011, 19:46
με abs.
αξιζει τα παραπανω λεφτα.
+ οτι εχει σωσει πολυ κοσμο,ειδικα στα βρεγμενα.

johnpan
09/11/2011, 19:58
με ABS... και ένα test ride θα σε πείσει... μπα λάθος, είσαι νέος οδηγός, δε θες να πληρώνεις μηχανάκια test.

Πάντως από φρενάρισμα πανικού που συνεπάγεται πτώση κινδυνεύουν όλοι, αρχάριοι και έμπειροι, οπότε μη το σκέφτεσαι:wave2:

DrIoannis
09/11/2011, 19:59
Δεν νομίζω να βρεις πολλούς να σου προτείνουν χωρίς ABS.Προτείνω και εγώ ABS μιας και το σύστημα στην S1000RR που έχω είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό.Το θέμα είναι αν το έχεις και ενεργοποιηθεί θα σκεφτείς να κάνεις ελιγμό ή απλά θα κάνεις target fixation και θα πας με ενεργοποιημένο ABS και πρόσφυση μεν αλλά ως άπειρος κατευθείαν στον ταρίφα?To ABS βοηθάει απίστευτα,ειδικά στα Ελληνικά παγο-δρόμεια,αλλά πρέπει να ξέρεις να αντιδράς σωστά.

dimzan
09/11/2011, 20:00
ME ABS


σιγουρα θα νιωθεις πολλη περισσοτερη ασφαλεια να πατησεις φρενο κυριως στο βρεγμενο.

Στο στεγνο ειναι πιο ελεγχομενο το γλυστριμα στο πισω , ενω το μπροστινο θελει καλη εξασκηση για να μπορεις να φρεναρεις δυνατα με ασφαλεια.

Στο βρεγμενο ή σε στιγμη πανικου δυσκολα μπορεις να φρεναρεις ισορροπημενα και με ασφαλεια. Με το abs απλα τα πατας ολα τερμα και ευχεσαι η αποσταση να ειανι αρκετη ωστε να μην τρακαρεις.


Βλεπω οτι κανεις ποδηλατο. Εκανα παλια καταβασεις εμπλεξα και λιγο downhill αλλα πιστεψε με, οταν πηγα στη μηχανη ολα αυτα ηταν ιστορια. Το ελεγχομενο μπλοκαρισμα στη μηχανη θελει 5πλασια προσπαθεια κυριως γιατι οι μηχανες ειανι 180-200κιλα και οχι 12-15 που ειανι το ποδηλατο. Οι διορθωσεις με το σωμα ειναι πολυ πιο αργες και δεν εχουν την αμεσοτητα που εχουν στο ποδηλατο.


Προσωπικα θα ηθελα και antispin στη μηχανη μου για τους βρεγμενους δρομους. Στο νερο σπινιαρουν ευκολα 3η και 4η αν σου φυγει λιγο και η ασφαλτος ειναι μαπα.



Τελος θα σου προτεινα να κοιταξεις και το er-6 που βγαιενι κι αυτο με abs. Το gladius ειναι λιγο αντιεμπορικο, κατα τ αλλα ειναι πολυ καλο μηχανακι.


Με το καλο οτι παρεις

p4n0s
09/11/2011, 20:03
σας ευχαριστω ολους... μεσα σε λιγα λεπτα με πεισατε να μην κοιταξω μηχανη χωρις abs μιας και δεν ειδα κανεναν να προτινει χωρις.. να στε ολοι καλα, καλα χιλιομετρα και παντα ορθια !!

Cpt. Haddock
09/11/2011, 20:10
Με ABS.

όσοι λένε χωρίς είναι κάτι παππουδια που έμαθαν αλλιώς και τώρα στα γεράματα δεν αλλάζουν συνήθειες :smokin:

MG-KTiNoS
09/11/2011, 20:21
Με (κι άσε να λένε)


Τα παλία τα χρόνια ήταν καλή η βαρβατίλα, αλλά σήμερα οι άντρες βάζουν άξ ή δε γ...
κομπρέντε?

:rotflmao:

eagleye101
09/11/2011, 20:28
Νομιζω ειμαι αρκετα καταλληλος να απαντησω (ε καπταν;)

Λοιπον, το gladius δε θα το βρεις με abs που να κοπανας το ποπο σου!
(Ειναι το απωθημενο μου αυτο το μηχανακι. Οσοι σου λενε ο,τι ειναι ασχημο εχουν δικιο αλλα μη τους ακους)

το xj6 παρε (αμα το βρεις σε καλη τιμη μεταχειρ. αλλιως με τα 7χιλιαρικα που θελει η εκδoση με abs καλυτερα παρε hornet, [αμαν, παλι τα ιδια λεω...μη μ'ακους, ΜΗ ΠΑΡΕΙΣ HORNET])

Σαν νεο οδηγος παρε βε στρωμ, τα κανει ολα και συμφερει, εχεις και το abs και δε καιει το κω** του (gsr σπίκινγκ)

Και το er6 ειναι καλο αλλα... παρε βε στρωμ σου λεω!

εκτος αν δε θες βε στρωμ, οποτε ελα να σου δωσω τη gsr να παρω εγω βε στρωμ (πλακα κανω, ουτε να το σκεφτεσαι)

Ο,τι και να παρεις
Παντα ορθιος σου ευχομαι

Υ.Γ. Παρε βε στρωμ!

Takata Dome
09/11/2011, 20:47
Αμα δεν ειναι να παρεις μηχανη αμεσα,θα σου ελεγα να κοιταξεις το καινουργιο Kawasaki ER-6n που ερχεται και με ABS σε λιγους μηνες.Αν ειναι να παρεις μηχανη τοτε,ξαναλεω!

ποπαϋ
09/11/2011, 21:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Με ABS.

όσοι λένε χωρίς είναι κάτι παππουδια που έμαθαν αλλιώς και τώρα στα γεράματα δεν αλλάζουν συνήθειες :smokin:

εγώ πάλι λέω χωρίς ABS

ως παππούς θα σου πρότεινα να πάρεις ένα μεταχειρισμένο με 2000€ (πχ hornet, fazer) και να μάθεις να στρίβεις και να φρενάρεις.

όταν μάθεις θα κρίνεις εσύ αν η επόμενη μηχανή σου θα έχει ή όχι ABS :smokin:

:wave2:

nikos_abel
10/11/2011, 07:19
Με Α ΒΟΥ ΣΟΥ. Α! και επειδή είμαι πολύ κοντά σέ σένα και μου θυμίζεις τα δικά μου 1α βήματα
τσέκαρε αυτό ΠΑΤΑ ΕΔΩ!! (http://nikosabel.blogspot.com/2011/07/blog-post_29.html) , έχει και Νο2 και Νο2.

sniper
10/11/2011, 09:23
Mέσα στην πόλη, με ABS είτε είσαι άπειρος είτε είσαι έμπειρος.

Οι δρόμοι γλυστράνε και πονάνε.

TROOPER
10/11/2011, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Με ABS. Η αιτιολογία ? Τη λες μόνος σου: άπειρος οδηγός.

:wave2:

.&-

vaska
10/11/2011, 10:57
Εγώ γιατί από χθες το βράδυ διαβάζω στον τίτλο GPS δεν μπορώ να καταλάβω.

Και λέω δεν θα ξέρει τους δρόμους το παλικάρι.........




:bawl: :bawl: :bawl: :bawl:


Το ABS όσο κι αν θέλουμε να το παίξουμε τιμόνια, μέσα στην πόλη βοηθάει και μάλιστα πολύ, από ζουμιά από σκουπίδια πήγα να την φάω και το ABS μ' έσωσε.

:beer: :beer: :beer:

dmf
10/11/2011, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από p4n0s
και εγω ετσι πιστευα μεχρι την στιγμη που βρηκα αρκετους να μου λενε το αντιθετο διοτι στην πολη μπορει να πιασει αρκετα ευκολα και να "κολλησεις στον ταριφα μπροστα"..

:rolleyes: :rolleyes: (ακούει giorgos19? )

DoctoR_k6
10/11/2011, 14:07
Aφου εισαι απειρος οπως λες παρε με abs να σαι σιγουρος. Ουτως η αλλως δεν θα σε εμποδισει το abs γιατι προφανως θα οδηγας πολιτισμενα...Θα σου περιορισει αυτα που "μερικοι μερικοι"δεν θελουμε!!!

Αλλα οταν βρεχει...αστα λεμε abs να ειχαμε!!!

Παντα ορθιος...

Ichigo
10/11/2011, 15:52
Φίλε ότι κι αν πάρεις φρόντισε να έχει ABS. Οτιδήποτε είναι δυνατόν να προσφέρει ενεργητική ασφάλεια εφ όσον το μοντέλο της μηχανής το επιτρέπει καλό είναι να υπάρχει στο μηχανάκι σου. Θα καταλάβεις τη χρησιμότητα σε υπερεπείγον τσαρούχωμα μπροστινού :wave2:

Πανοπτικός
10/11/2011, 16:08
ABS φυσικα, οσοι λενε το αντιθετο απλως... δεν ξερουν :D

Lioulios
10/11/2011, 16:23
Δες εδώ.http://www.youtube.com/watch?v=3d6iu-1WFxw&feature=related

εδώ .http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ&feature=related

και εδώ .http://www.youtube.com/watch?v=dJ_UkAFW6cA&NR=1

Εγώ δεν έχω ,αλλά καλό θα ήταν να είχα .

Allst@rf
10/11/2011, 16:39
φυσικά με ΑΒS...αλλά μην επαναπαυτείς...:winka:

taisteal
10/11/2011, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
φυσικά με ΑΒS...αλλά μην επαναπαυτείς...:winka:

+650

DAYMAN
11/11/2011, 08:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Με (κι άσε να λένε)


Τα παλία τα χρόνια ήταν καλή η βαρβατίλα, αλλά σήμερα οι άντρες βάζουν άξ ή δε γ...
κομπρέντε?

:rotflmao:


Με ABS.


Ημουν συμμαθητής με το Κοναν τον βάρβαρο βαζω AX και κανω και το αλλο καθε μέρα:beer:

Giorgos19
11/11/2011, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
:rolleyes: :rolleyes: (ακούει giorgos19? )

:lol:
(αρχικα να σημειωσω οτι δεν εχω καμια εμπειρια απο μηχανες με ABS)
Θελουμε δεν θελουμε, η χρηση του ΑΒS δεν ειναι ακομα τοσο διαδεδομενη ακομα στα διτροχα. Οποτε εαν ενας απειρος οδηγος παρει ενα μηχανακι με ΑΒS και μαθει να φρεναρει με αυτο, τι γινεται οταν στο μελλον αποφασισει να παρει κατι που δεν το εχει; Εκει τα πραγματα θα ειναι πιο δυσκολα πιστευω, αφου θα ειναι πιο εμπειρος που στις περισσοτερες περιπτωσεις σημαινει μεγαλυτερη ταχυτητα κινησης ΑΛΛΑ χωρις να εχει μαθει το μυαλο του να αντιλαμβανεται τί γινεται με τον μπροστινο τροχο κυριως!
Εγω θα ελεγα να παρει ο φιλος ενα μεταχειρο και να μαθει πρωτα να φρεναρει χωρις ABS και στο μελλον μεταβαινει σε κατι που το εχει.

:beer:

Cpt. Haddock
11/11/2011, 10:12
Γιατι να αποφασισει στο μέλλον να πάρει μηχανακι χωρις ABS; (αν υποθεσουμε οτι θα υπάρχει...)

Giorgos19
11/11/2011, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατι να αποφασισει στο μέλλον να πάρει μηχανακι χωρις ABS; (αν υποθεσουμε οτι θα υπάρχει...)

Με το τελευταιο που εγραψες δεν μου αφηνεις περιθωριο απαντησης! :lol:
Εαν υπαρχει τοτε ok κανενα προβλημα. Οπως εγραψα και πριν ομως, οι μηχανες δεν ειναι ακομα σαν τα αυτοκινητα. Δεν εχουν ΟΛΕΣ ABS επομενως υπαρχει πιθανοτητα να τον ενδιαφερει κατι που δεν το εχει. Και σε αυτη την περιπτωση τα πραγματα, κατα τη γνωμη μου, θα ειναι πιο επικινδυνα απο απο το να μαθει να φρεναρει ως αρχαριος χωρις ABS.

KostasV2
11/11/2011, 10:41
Μια και είσαι αρχάριος, μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς την πιθανότητα να πάρεις ένα πιό μικρό / αργό μηχανάκι; Τα 200 κιλά και τα 70 άλογα θα είναι μεγαλύτερο πρόβλημα από την έλλειψη ABS...

DeusEx
11/11/2011, 10:56
εχω οδηγησει καμποσες φορες μηχανες με abs και η γνωμη μου ειναι οτι αν το επιτρεπει η τσεπη μου, η επομενη μηχανη μου θα εχει abs 100%

Οι δρομοι μας ειναι γυαλι, ειδικα με ψιχαλες οποτε θα σε απο γλυστριματα αρκετες φορες.
Το μεγαλυτερο προτέρημα ομως, ειναι οτι σου δινει την ψυχολογική αυτοπεποίθηση να πατησεις το φρενο σου ως το επακρο...
Θα ακουσεις αρκετους να σου λενε οτι ενας εμπειρος οδηγος χωρις abs μπορει να φρεναρει καλυτερα απο εναν με abs... εγω να σ πω την αληθεια, απο το 2003 μεχρι σημερα καβαλάω ασταματητα κ μπορω να σ πω οτι αυτο το επιπεδο φρεναρίσματος δεν το εχω φτασει κ δεν νομιζω να το φτασω.
Φανταζομαι οτι αναφερονται σε αγωνιζόμενους με τελεια στημενα μηχανακια και ειδανικη ασφαλτο πιστας, γιατι δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να ισχυει για τους ελληνικους δρομους.
Απο προσωπικη εκτιμηση μπορω να υπολογισω οτι το φρεναρισμα μου δεν πρεπει να υπερβαίνει το 75-80% των δυνατοτήτων της μηχανης, και αυτο γιατι υπαρχει παντα ο παράγοντας φοβος, ο οποιος εξαλείφεται οταν εχεις abs.

sniper
11/11/2011, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
εχω οδηγησει καμποσες φορες μηχανες με abs και η γνωμη μου ειναι οτι αν το επιτρεπει η τσεπη μου, η επομενη μηχανη μου θα εχει abs 100%

Οι δρομοι μας ειναι γυαλι, ειδικα με ψιχαλες οποτε θα σε απο γλυστριματα αρκετες φορες.
Το μεγαλυτερο προτέρημα ομως, ειναι οτι σου δινει την ψυχολογική αυτοπεποίθηση να πατησεις το φρενο σου ως το επακρο...
Θα ακουσεις αρκετους να σου λενε οτι ενας εμπειρος οδηγος χωρις abs μπορει να φρεναρει καλυτερα απο εναν με abs... εγω να σ πω την αληθεια, απο το 2003 μεχρι σημερα καβαλάω ασταματητα κ μπορω να σ πω οτι αυτο το επιπεδο φρεναρίσματος δεν το εχω φτασει κ δεν νομιζω να το φτασω.
Φανταζομαι οτι αναφερονται σε αγωνιζόμενους με τελεια στημενα μηχανακια και ειδανικη ασφαλτο πιστας, γιατι δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να ισχυει για τους ελληνικους δρομους.
Απο προσωπικη εκτιμηση μπορω να υπολογισω οτι το φρεναρισμα μου δεν πρεπει να υπερβαίνει το 75-80% των δυνατοτήτων της μηχανης, και αυτο γιατι υπαρχει παντα ο παράγοντας φοβος, ο οποιος εξαλείφεται οταν εχεις abs.

Το ABS από μόνο του δεν σε σώζει. Απλά δεν μπλοκάρει ο μπροστινός.. οπότε και δεν τρώς αυτομάτως τα μούτρα σου.

Πρέπει να μάθεις να φρενάρεις (εντός ή εκτός εισαγωγικών) και με το ABS αφού τη στιγμή που θα σου μπλόκαρε ο μπροστά, το ABS το εμποδίζει αυτό κι ουσιαστικά η μηχανή εξακολουθεί να πηγαίνει.

Άρα θα πρέπει να μάθεις και τι κάνεις εκείνη τη στιγμή ή μάλλον τι δεν κάνεις όταν φρενάρεις. Υπάρχουν αρκετά θρεντ εδώ μέσα και σ' άλλα φόρα που το αναλύουν αυτό.

(κι υπάρχουν κι αρκετά συστήματα ABS που λειτουργεί το καθένα διαφορετικά με κορυφαίο αυτό της BMW :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol: )

Africaptan
11/11/2011, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p4n0s
και εγω ετσι πιστευα μεχρι την στιγμη που βρηκα αρκετους να μου λενε το αντιθετο διοτι στην πολη μπορει να πιασει αρκετα ευκολα και να "κολλησεις στον ταριφα μπροστα"..

Η λυση ειναι πολυ απλη.













































Αποφευγε να εχεις ταριφες μπροστα σου !!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



Και λιγο σοβαρα τωρα. Το ABS εχει και καλα και κακα.
Καταρχας μιλαμε για ενα εξελιγμενο, σοβαρο συστημα. Αν ειναι αρχαιο, τοτε καλυτερα χωρις.
Αν ειναι νεας τεχνολογιας τωρα, (και παντα μιλαμε για πολη βεβαιως βεβαιως) θα σε γλυτωσει σε ιδιαιτερες κακες συνθηκες (γλυτσες, κτλ). Σε στεγνη ασφαλτο, θεωρω οτι δυσκολευει.
Για εκτος πολης δρομολογια (αλλα και ταχυτητες) το ABS, μονο καλα εχει να μας δωσει.
Αλλα θα παρεις 600αρι μονο για πολη;...

CIRUS
11/11/2011, 11:48
κάτοχος xj6 με ABS. Καλύτερα μια και είσαι άπειρος να έχεις το ABS. To XJ6 επίσης είναι ιδανικότατη μηχανή για νέους αναβάτες και θα σε βολέψει πολύ (χαμηλό, μικρές διαστάσεις, εύκολο, δύναμη από χαμηλά χωρίς να χρειάζεται συχνή αλλαγή ταχυτήτων και καλή κατανάλωση βενζίνας). Καλές βόλτες να έχεις ότι και αν πάρεις :beer: :beer: :beer:

kef
11/11/2011, 11:56
Πριν από δύο περίπου χρόνια ήμουν περίπου στην θέση σου.
Με σχεδόν μηδενική εμπειρία αγόρασα ένα xj6 σαν πρώτη μηχανή , χωρίς abs γιατί τα λεφτά δεν φτάνανε.
Πολύ καλό μηχανάκι για να μάθει κάποιος με μοναδικό μειονέκτημα του για μένα που ήμουν άπειρος το βάρος του.
Εάν το βρεις μεταχειρισμένο με abs είναι καλή περίπτωση και για πόλη και για ταξιδάκια..
Όσον αφορά την ερώτησή σου για την χρησιμότητα του abs γνώμη μου είναι ξεκάθαρα ναι.
Εδώ και δύο μήνες έδωσα το xj6 και πήρα μηχανή με abs και traction control.
Ήδη το abs έβγαλε τα λεφτά του όταν πριν μία εβδομάδα χρειάστηκε να φρενάρω ξαφνικά ,την στιγμή που περνούσα διάβαση πεζών.

Ότι και να πάρεις πρόσεχε πολύ και ιδιαίτερα όταν φτάσει η στιγμή που θα νομίζεις ότι του πήρες τον αέρα.

DeusEx
11/11/2011, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Το ABS από μόνο του δεν σε σώζει. Απλά δεν μπλοκάρει ο μπροστινός.. οπότε και δεν τρώς αυτομάτως τα μούτρα σου.

Πρέπει να μάθεις να φρενάρεις (εντός ή εκτός εισαγωγικών) και με το ABS αφού τη στιγμή που θα σου μπλόκαρε ο μπροστά, το ABS το εμποδίζει αυτό κι ουσιαστικά η μηχανή εξακολουθεί να πηγαίνει.

Άρα θα πρέπει να μάθεις και τι κάνεις εκείνη τη στιγμή ή μάλλον τι δεν κάνεις όταν φρενάρεις. Υπάρχουν αρκετά θρεντ εδώ μέσα και σ' άλλα φόρα που το αναλύουν αυτό.

(κι υπάρχουν κι αρκετά συστήματα ABS που λειτουργεί το καθένα διαφορετικά με κορυφαίο αυτό της BMW :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol: )

Τα εχω διαβασει τα θρεντ κ γενικα ειχα ψαχτει πολυ στην θεωρία. Ολοκληρωμενη αποψη σχηματισα αφου οδηγησα. Συμφωνω οτι η εμπειρια ειναι ο καλυτερος συμβουλος, αλλα το abs για μενα ειναι αναμφισβήτητα ενα πολυ χρησιμο εργαλειο, ακομα κ για εμπειρους οδηγους...
Η ερωτηση για μενα δεν ειναι πλεον, αν θελω abs ή οχι, αλλα εαν εχω τα λεφτα να παρω abs ή οχι...

RizlaPlusPlus
11/11/2011, 13:55
Εγώ πάντως με τα ΑΒS της γιαμάχα (fazer έχω) είμαι πολύ ικανοποιημένος. Σχεδόν ανησυχούσα ότι μ'έπιασαν κορόιδο στην αρχή, αφού δεν άνοιγε ποτέ. Θυμάμαι όμως κάποια σημεία στην ευρύτερη περιοχή της γειτονιάς μου με απότομες κατηφόρες, που χειμώνα με τίγκα υγρασία βράδι τις κατέβηκα με το ABS να βαράει υπερωρίες. Αν δεν το είχα, σίγουρα θα το'κλαιγα το μηχανάκι, ίσως και κανα πόδι χέρι.
Και όσον αφορά το αν έμαθα να φρενάρω, δεν ξέρω. Ξέρω ότι κάθε φορά που μπαίνει το ABS σε λειτουργία είναι σα να μου φωνάζει κάποιος "μάγκα την έκανες τη μ@λ@κία", εκ του ασφαλούς όμως. Είμαι όρθιος ακόμα...

trelf
12/11/2011, 01:40
με ABS....οι δρομοι γλυστρανε ειτε βρεχει ειτε οχι....σωτΗριο!!!

p@nos
12/11/2011, 04:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατι να αποφασισει στο μέλλον να πάρει μηχανακι χωρις ABS; (αν υποθεσουμε οτι θα υπάρχει...)


bori na 8eli na katebazi dio ke na beni me anapoda :evil: :evil: :evil:

daz
12/11/2011, 07:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από lioulios

http://www.youtube.com/watch?v=dJ_UkAFW6cA&NR=1




Ε εντάξει τώρα! Ή μας κοροϊδεύει ή μας κοροϊδεύει! :lol:
Οι δύο μηχανές φρενάρουν με διαφορετικό τρόπο. Δεν είναι αμάξι η μηχανή! Δεν μπορείς να φρενάρεις με τον ίδιο τρόπο δύο μηχανές εκ' των οποίων μόνο η μια έχει abs!

Η διαφορά μιας μηχανής με abs και μιας χωρίς είναι μόλις λίγα μέτρα. Λίγα μέτρα σε απόσταση αλλά και μερικοί τόνοι εμπειρίας και ψυχραιμίας. Φυσικά αυτά τα λίγα μέτρα είναι πάρα, μα πάρα πολύ μεγάλη απόσταση, εμπειρία δεν έχουν και πολλοί απ' αυτούς που οδηγούν μηχανή, ενώ την ψυχραιμία να αντιδράσουν σωστά και να εφαρμόσουν όσα ξέρουν έχουν ακόμα λιγότεροι. Γι αυτό και το abs είναι καλοδεχούμενο απ' όλους και επιτακτικό για τους περισσότερους.

Σε περιβάλλον πίστας που δεν υπάρχει το φαινόμενο του πανικού η διαφορά των δύο συστημάτων είναι ακόμα μικρότερη αλλά ακόμα και με έναν επαγγελματία οδηγό αγώνων, στην θέση της μηχανής που δεν έχει abs, η διαφορά αυτή υπάρχει.

Για να μην θεωρήσω το βιντεάκι αστείο θα θεωρήσω πως περιγράφει μόνο το τι μπορεί να συμβεί περίπτωση πανικού, σε συνθήκες πολύ χαμηλής πρόσφυσης, από επαγγελματία οδηγό τρένου. :lol:



+1 σε ότι είπε ο sniper.

p_sapelas
12/11/2011, 08:32
Καλημέρες! Εγώ θα σου πώ φίλε ότι αντί να κοιτάξω ποιό μηχανάκι είχει ABS έψαξα να δώ ποιό μηχανάκι έχει το καλύτερο ABS.. Εκεί αποφάσισα το CBF που έχει το combined abs. Τα λεφτά του τα έβγαλα τον 2ρο μήνα όταν εκεί που ξεψάρωνα σιγά σιγά σε κάτι φανάρια η μπροστινή μηχανή κοκκαλώνει επειδή είδε ένα σκύλο που διέσχιζε το δρόμο κάθετα... περιττό να σου πώ ότι σαν άπειρος οδηγός πάτησα μόνο μπροστινό και συμπλέκτη λές και οδηγούσα ποδήλατο... για όσους γελάτε δυστηχώς η δεκαετείς εμπειρία μου σε σκουτερ ήταν κ ο λόγος που αντέδρασα έτσι.. Τρομοκρατήθηκα και ας μήν είχα φτάσει ούτε τα 50χλμ/ώρα, παρ'όλα αυτά και μόνο με μπροστινό έφτασα στα 5 εκατοστά από τον τροχό της μπροστινής μηχανής χωρίς να πέσω κάτω, (πιό πολύ κινδύνεψα από την πτώση ενώ σταμάτησε το μηχανάκι αφού σταμάτησα τελείως ατσούμπαλα παρά από το φρενάρισμα).

Lioulios
12/11/2011, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p_sapelas
για όσους γελάτε δυστηχώς η δεκαετείς εμπειρία μου σε σκουτερ ήταν κ ο λόγος που αντέδρασα έτσι..

Όταν προτοπήρα το σκούτερ , ασυναίσθητα πάτησα φρένο... για να αλλάξω ταχύτητα :lol:

:wave2:

granazi
12/11/2011, 10:49
παρακολουθησε καποιο απο τα σεμιναρια ασφαλους οδηγησης στην πολη,που κανει ο Χουντρας, η κατι παρομοιο
εχε τον νου σου ειδικα την περιοδο που αρχιζεις να νοιωθεις οτι οκ "το'χω"
το αν θα εχει abs ενα μηχανακι για μενα ερχεται σε δευτερη μοιρα, πρωτα ειναι το χερι το ματι το μυαλο μας.

chr1s_86
14/11/2011, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ε εντάξει τώρα! Ή μας κοροϊδεύει ή μας κοροϊδεύει! :lol:
Οι δύο μηχανές φρενάρουν με διαφορετικό τρόπο. Δεν είναι αμάξι η μηχανή! Δεν μπορείς να φρενάρεις με τον ίδιο τρόπο δύο μηχανές εκ' των οποίων μόνο η μια έχει abs!

Η διαφορά μιας μηχανής με abs και μιας χωρίς είναι μόλις λίγα μέτρα. Λίγα μέτρα σε απόσταση αλλά και μερικοί τόνοι εμπειρίας και ψυχραιμίας. Φυσικά αυτά τα λίγα μέτρα είναι πάρα, μα πάρα πολύ μεγάλη απόσταση, εμπειρία δεν έχουν και πολλοί απ' αυτούς που οδηγούν μηχανή, ενώ την ψυχραιμία να αντιδράσουν σωστά και να εφαρμόσουν όσα ξέρουν έχουν ακόμα λιγότεροι. Γι αυτό και το abs είναι καλοδεχούμενο απ' όλους και επιτακτικό για τους περισσότερους.

Σε περιβάλλον πίστας που δεν υπάρχει το φαινόμενο του πανικού η διαφορά των δύο συστημάτων είναι ακόμα μικρότερη αλλά ακόμα και με έναν επαγγελματία οδηγό αγώνων, στην θέση της μηχανής που δεν έχει abs, η διαφορά αυτή υπάρχει.

Για να μην θεωρήσω το βιντεάκι αστείο θα θεωρήσω πως περιγράφει μόνο το τι μπορεί να συμβεί περίπτωση πανικού, σε συνθήκες πολύ χαμηλής πρόσφυσης, από επαγγελματία οδηγό τρένου. :lol:



+1 σε ότι είπε ο sniper.


+1200 !

το βίντεο είναι απλά γελοίο! Το ότι θα μπλοκάρει ο τροχός και θα πέσουμε το ξέρουμε, δεν χρειάζεται να το δούμε! αυτό που θα έπρεπε να δείχνει είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ στην απόσταση ακινητοποίησης...

mixalakis
14/11/2011, 16:20
Καλά, πόσο καιρό ακόμα θα συζητάμε τα προφανή; Φαντάζομαι μέχρι να πάψουν να υπάρχουν μηχανάκια χωρίς ABS.
Μέχρι τότε ας γράφει ο καθένας την εξυπνάδα του...

mixalakis
14/11/2011, 16:20
Καλά, πόσο καιρό ακόμα θα συζητάμε τα προφανή; Φαντάζομαι μέχρι να πάψουν να υπάρχουν μηχανάκια χωρίς ABS.
Μέχρι τότε ας γράφει ο καθένας την εξυπνάδα του...

Πανοπτικός
14/11/2011, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Καλά, πόσο καιρό ακόμα θα συζητάμε τα προφανή; Φαντάζομαι μέχρι να πάψουν να υπάρχουν μηχανάκια χωρίς ABS.
Μέχρι τότε ας γράφει ο καθένας την εξυπνάδα του...

Ακριβως αυτο :a10:


(γραψτο ακομα μια γιατι ειναι πολυ σωστο) :bigcry: