PDA

View Full Version : Ελεύθερη η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη



golis
09/11/2011, 19:32
Πετρελαιοκίνηση και με το νόμο.
Ψηφίστηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις τροπολογίες για την ελεύθερη κυκλοφορία
των πετρελαιοκίνητων ΙΧ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και για τη ρύθμιση των αυθαρέτων.

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το νέο τρόπο έκδοσης οικοδομικών αδειών και
οι τροπολογίες που αφορούν σε βελτιώσεις για την ρύθμιση αυθαιρέτων και
στην ελεύθερη κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη που κινούνται με πετρέλαιο κ.α.
Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία,
ενώ η Νέα Δημοκρατία ζήτησε να αποσυρθούν οι τροπολογίες με το αιτιολογικό
ότι δεν υπάρχει σε όλες αιτιολογημένη έκθεση του Λογιστηρίου για το εάν επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός.

Επίσης, την διαφωνία του εξέφρασε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρος
της Επιτροπής Περιβάλλοντος Κώστας Καρτάλης σε ρυθμίσεις του άρθρου 42 και σε κείνες
που επεκτείνουν την ρύθμιση αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς και
προβλέπουν την ελεύθερη κίνηση ΙΧ οχημάτων που καταναλώνουν πετρέλαιο σε Αττική και Θεσσαλονίκη
(υποστηρίζοντας ότι πρέπει να προϋπάρξουν μέτρα για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης κ.α).

ethnos.gr (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63533477)

McTalas
09/11/2011, 20:53
Αντε ωραια να φερω το navara απο το νησι...

AUFGEBRACHT
09/11/2011, 21:17
Ωραία, να υπάρχει σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάτι πετρελαιοκίνητο, γιατί οι καυστήρες των καλοριφέρ φέτος δεν προβλέπεται να πάρουν μπροστά...
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=324131

PortisHead
09/11/2011, 21:42
Καλο νέο αυτο , αλλα....απο ποια Βουλή ψηφίστηκε αυτο ???

Εδω ψάχνουμε για Προθυπουργο μια βδομαδα τωρα , συνεδριάζει η Βουλή για τετοια θέματα ???

Multitasking κυβερνηση λεμε....

nikos_abel
10/11/2011, 06:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead

Multitasking κυβερνηση λεμε....

:lol: :bawl: :bigcry: :rotflmao:

Αλήθεια, δε το έχω ψάξει καθόλου, αλλά γιατί κανένας δεν έχει εξελίξει κινητήρα ντήζελ
για μηχανές (κατά τα άλλα μηχανολόγος άνθρωπος....ρεζίλι θα γίνω)

Sapadak
10/11/2011, 06:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
:lol: :bawl: :bigcry: :rotflmao:

Αλήθεια, δε το έχω ψάξει καθόλου, αλλά γιατί κανένας δεν έχει εξελίξει κινητήρα ντήζελ
για μηχανές (κατά τα άλλα μηχανολόγος άνθρωπος....ρεζίλι θα γίνω)

Εχουν γινι δοκιμες

Χαμηλη αποδοση/αυξημενο βαρος/κραδασμοι

nikos_abel
10/11/2011, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Εχουν γινι δοκιμες

Χαμηλη αποδοση/αυξημενο βαρος/κραδασμοι

Προφανές για βάρος και κραδασμούς ....... Χαμηλή απόδοση όμως?

Καλά, θα ψάξω να μάθω.

DrBig
10/11/2011, 07:30
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=182996

:D

Bowleno
10/11/2011, 08:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
Αντε ωραια να φερω το navara απο το νησι...


Πέτα το στην θάλασσα και έλα να πάρεις ISUZU D-MAX απο μένα ρε! :mad:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Sapadak
10/11/2011, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Προφανές για βάρος και κραδασμούς ....... Χαμηλή απόδοση όμως?

Καλά, θα ψάξω να μάθω.

Ξερεις πολλά πετρέλαια να βγάζουν πχ 170 ρόδα απο 1000-1200 κυβικά?

Απο ροπή θα γαμαν βεβαια

:smokin:

nikos_abel
10/11/2011, 08:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Ξερεις πολλά πετρέλαια να βγάζουν πχ 170 ρόδα απο 1000-1200 κυβικά?

Απο ροπή θα γαμαν βεβαια

:smokin:

:lol: το νέο BANDIT 1250 με Diesel ε; :lol:

DAYMAN
10/11/2011, 08:43
Θα αφησουν οι γνωστες οικογένειες την πετρελαιοκίνηση στις 2 μεγαλες πολεις;Μαλλον σε αλλη χωρα ξύπνησα σημερα το πρωι.:eek:

H.A.Balafoutre
10/11/2011, 08:48
Επιτέλους...τώρα μπορώ να πάρω το X5 3.0d που πάντα ονειρευόμουνα.....:lol:

PortisHead
10/11/2011, 08:56
To οτι επετραπει η πετρελαιοκινηση στην Αθηνα ειναι ΕΝΑΣ παραγοντας.
Η ποιότητα του πετρελαίου κίνησης στην Ελλαδα ειναι ενας ΑΛΛΟΣ (πονεμενος) παραγοντας.
οπως και η εμπειρια/γνωση στην ρυθμιση και συντηρηση κινητήρων diesel.

Επισης , προβλεπω να αφησουν την αγορα ελευθερη για κανα χρονο ή δύο...να γεμισει απο diesel αυτοκινητα ο κοσμος , και μετα να βγει ειδική φορολογια (καρααυξημενη) για ιδιοκτητες πετρελαιοκίνητων οχηματων (βλέπε Γερμανια).

ggs
10/11/2011, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
:lol: :bawl: :bigcry: :rotflmao:

Αλήθεια, δε το έχω ψάξει καθόλου, αλλά γιατί κανένας δεν έχει εξελίξει κινητήρα ντήζελ
για μηχανές (κατά τα άλλα μηχανολόγος άνθρωπος....ρεζίλι θα γίνω)

Kawasaki M1030 Military Motorcycles
The 1991 model M1030 replaced the 1984 KLR 250. It is called the "Motorcycle, Military, 2-Wheel, M1030."

The Kawasaki M1030B1 is an upgraded M1030 while the Kawasaki M1030M1 runs on diesel fuel instead of gasoline. The Marine Corps will modify its fleet of M1030 motorcycles to incorporate the M1 multi-fuel engine which will meet the requirement for a single battlefield fuel by 2003. The engine will be capable of burning JP4, JP5, JP8, Kerosene, and diesel fuel. The multi-fuel engine is expected to fulfill all performance and RAM-D related requirements as established by the gasoline powered Kawasaki KLR 650, while delivering approximately 100 miles per gallon.

http://olive-drab.com/idphoto/id_photos_m1030_m1d.php


239652

guzzistas
10/11/2011, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Εχουν γινι δοκιμες

Χαμηλη αποδοση/αυξημενο βαρος/κραδασμοι


Sounds like Guzzi...

:lol: :lol: :lol:

hidefnick
10/11/2011, 09:34
Εδώ είμαστε!!!!!! (http://www.dieselbike.net/royalenfield/royalenfield.htm)

.....The bike clocks 156 MPG @ 40MPH and 184 MPG @ 30MPH.....

Takata Dome
10/11/2011, 16:56
Να προτείνω εγώ κάτι? Ας πάρει η Honda εναν τουρμποντιζελ 1800αρη για το Goldwing και εκει να δειτε πανηγύρια.Φαντάζεστε το Goldwing να δέχεται 30 κιλά ροπής? :lol:

tai
10/11/2011, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Kawasaki M1030 Military Motorcycles

καλο αλλα λιγο βαούτσικο δεν ειναι?:p

ilias integra R
10/11/2011, 23:57
απο το 2008 εχω ενα qashqai 1500 diesel και κυκλοφορω μεσα στην Αθηνα κανονικοτατα χωρις να ειχα ποτε προβλημα..........οποτε και που το ελευθερωσανε........στα παπακια μας!!!!!

simeon
06/12/2011, 10:31
εεε ναι απλά νομιμοποίησαν αυτό που κάνει ήδη πάρα πολύς κόσμος εδώ και χρόνια!

το θέμα είναι απλά να υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός όταν αυτά θα αρχίσουν να καίνε αντί για πετρέλαιο μαζούτ (όπως και τα βενζινοκίνητα φυσικά) αλλά τι ψάχνεις τώρα...

απλά να πάρει λίγο τα πάνω της η αγορά των αυτοκινήτων το έκαναν πιστεύω...

TheFace
06/12/2011, 12:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
απλά να πάρει λίγο τα πάνω της η αγορά των αυτοκινήτων το έκαναν πιστεύω...

Ετσι ακριβως!! :a10:

Τελικα ο ορος "ελεγκτικος μηχανισμος" στην ελλαδα ειναι σαν ενα καλο ανεκδοτο το οποιο δεν το βαριεσαι ποτε και οποτε το ακους γελας σαν να ειναι η πρωτη φορα. :lol:

Εχετλαίος
06/12/2011, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
απλά να πάρει λίγο τα πάνω της η αγορά των αυτοκινήτων το έκαναν πιστεύω...

Και με μαθηματική ακρίβεια θα αυξηθούν τα τέλη στα πετρελαιοκίνητα, η τιμή του ντήζελ κίνησης και ότι άλλο κουλό συμβαίνει συνήθως με τέτοιες εκλάμψεις τρομποσύνης.
:sick:

nikos_abel
06/12/2011, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Και με μαθηματική ακρίβεια θα αυξηθούν τα τέλη στα πετρελαιοκίνητα, η τιμή του ντήζελ κίνησης και ότι άλλο κουλό συμβαίνει συνήθως με τέτοιες εκλάμψεις τρομποσύνης.
:sick:

Του κουότ Τρούπερ :

ΕΛΑ! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
:rotflmao:

ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
06/12/2011, 13:42
ΜΑΓΚΕΣ ΧΑΣΑΤΕ......
μπορει να επιτραπηκε η πετρελαιοκηνιση αλλα ..........
για να μπορεσει να βγαλει αδεια κυκλοφοριας εντος αθηνας και θεσαλονικης που πρωτα απαγορευοταν πρεπει το οχημα νε ειναι προδιαγραφων EURO 5 που σημενει οτι πρεπει να ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ EURO 5 και οχι μεταχηρισμενο γιατι δεν καλυπτουν τις προδιαγραφες ρυπων,
οποτε οσοι σκευτεσται να αγορασετε απο επαρχεια καποιο και να το κυκλοφοριται στην αθηνα και θεσσαλονικη........ΧΑΣΑΤΕ...
και εγω μαζι με εσας που ετσι πιστευα:rotflmao: :lol:

el_hymador
06/12/2011, 13:54
Οπως αναφερθηκε και πιο πανω... δεν ειναι και τοσο συμφερον οσο ακουγεται για πολλους λογους. Πρωτα απ ολα με την ποιοτητα του πετρελαιου που υπαρχει στην Ελλαδα εχει να πεσει τρελο θανατικο στα μπεκ και οι υδατοπαγιδες θα δουλευουν στο φουλ. Μετα ειναι και το service στα diesel που οπως και να το κανουμε ειναι κομματι :a021: , να προσθεσω και την ασχετοσυνη των μαστορων οπου μερικοι δεν ξερουν ουτε τους βενζινοκινητηρε να φτιαχνουν και εχουμε ενα πολυ ωραιο συνδυασμο. Φυσικα και το κρατος αρωγος που μας αγαπαει πολυ, οταν γεμισει ο κοσμος diesel θα φροντισει να μας αγαπησει ακομη περισσοτερο.

Γινεται χαμος με τα μικρα dieselακια, 1300-1400 και ετσι... προσωπικα το βρισκω μαλακια. Το Diesel θελει κυβικα και να κανεις καμμια 50αρα χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο για να εχεις αποσβεση στα πανακριβα sevice του και να γλυτωνεις και λεφτα σε σχεση με τη βενζινη... αν ειναι να το πηγαινεις μεσα στην πολη με 1η - 2ρα και να κανεις βια 12000 χιλιομετρα το χρονο, ενα 1000ρακι και ελαφρυ ποδι σωζει την κατασταση και στη σουμα ειναι πιο οικονομικο απο το πετρελαιο.

Αυτα

υ.γ. Παντως κατα τη γνωμη και παλι, πιο ωραιος κινητηρας για αυτοκινητο δεν υπαρχει. Αλλα 1.8+

p@nos
07/12/2011, 07:18
mia xara pane ke ta mikra dieselakia sto 2011 imaste....

http://www.youtube.com/watch?v=6v17CZc0odM&feature=related



ke epidi diabazo na lete oti de kseroyn na ta ftiaxnoyn tosa taxi tosa xronia ellada pos kikloforane ta pane germania gia service?

aaa ke 8elo na moy peite poio ine to akribo ke eksizitimeno service(tekmiriomena omos apo katoxo) giati ta diesel ek kataskevis exoyn pio area diastimata sidirisis
afti i radio arvyla opos ta service sta mixanakia karamela exi gini

Sapadak
07/12/2011, 07:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
hymador ise la8os mia xara pane ke ta mikra dieselakia sto 2011 imaste....

http://www.youtube.com/watch?v=6v17CZc0odM&feature=related



ke epidi diabazo na lete oti de kseroyn na ta ftiaxnoyn tosa taxi tosa xronia ellada pos kikloforane ta pane germania gia service?

aaa ke 8elo na moy peite poio ine to akribo ke eksizitimeno service(tekmiriomena omos apo katoxo) giati ta diesel ek kataskevis exoyn pio area diastimata sidirisis
afti i radio arvyla opos ta service sta mixanakia karamela exi gini

Ε να μην εχει αλλαγη μπουζι καθε 12000 χιλιομετρα

:rotflmao: :rotflmao:

PortisHead
07/12/2011, 07:44
Στην προηγουμενη σελιδα , οτι εγραψα για τα diesel δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου.
Ειχα diesel εδω στην Αθηνα την δεκαετια του'90.
Στη Γερμανια το αυτοκίνητο πηγαινε σφαιρα , χωρις κραδασμους, χωρις καπνες , χωρις τίποτα.
Εδω Ελλαδα , με το "ταξιτζιδικο πετρελαιο , το αμαξι μεταμοορφωνόταν σε...ταξι.

Αλλα το κυριο (και 100% επερχομενο προβλημα) θα ειναι το σκισιμο στη φορολογια που θα γινει μόλις αποκτησει ικανοποιητικός αριθμός πολιτων πετρελαιοκίνητο αμάξι.

p@nos
07/12/2011, 07:53
afto me to kafsimo ine geniko omos poy les ke isxiei kai gia ti benzini


tora oso gia to an perimenoyn na afksi8oun ta petrelea poy kikloforoyn 8a prepi na perimenoyn pola xronia akoma kainoyrio amaksi pleon de poleite oyte gia asteio.......

Gandalf dr685sm
07/12/2011, 09:17
Αρνητικά για Diesel εντός πόλεως..

1) Ποιότητα καυσίμου. Όπως ειπώθηκε εδώ η Βενζίνη είναι "νερό"... ενα λίτρο πετρέλαιο απο αντλία μπορεί να έχει ικανότητα μόνο για "εντριβές & βεντούζες" όπως είχε κάνει ο Βέγγος σε ταινία..

- " Βάλε ρε φίλε ενα λίτρο στο μπουκάλι απο την αντλία"
- "Τι θα το κάνεις;..αφού έχεις μουλάρι; "
- Για εντριβές και βεντούζες είναι...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

2) Service.. όποιος έχει ακουμπήσει κινητήρα diesel γνωρίζει το γαμ.. .που πέφτει για τον καθαρισμό και την συντήρηση του. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που τα service μακραίνουν σαν χρονικά διαστήματα αναλόγως την τσέπη του ιδιοκτήτη.

3) Κόστος οχήματος τύπου euro 5. Ενα 10-20% παραπάνω σε τιμή απο όσο κάνει ενα βενζινοκίνητο , συν το οτι έχει μειωμένη απόδοση σε ταχύτητα και δύναμη. Κάτι που θα ωθεί τον ιδιοκτήτη του να πατάει το πόδι στο πεντάλ "γκαζιού" , συνηθισμένος απο τον βενζινοκινητήρα. Άρα η εξοικονόμηση καυσίμου πάει περίπατο... ή τουλάχιστον ενα μεγάλο ποσοστό αυτής.

4) Ποιός θα πάρει μεταχειρισμένο diesel ΙΧ;.. Στο εξωτερικό πάνε άμεσα στην πρέσσα, καθώς οι ρύπποι που εκπέμπουν πολύ σύντομα αναπροσαρμόζονται απο την Ε.Ε. και τα παλιότερα τρώνε φορολογία κατακούτελα...

Είναι απλά τρυκ για να ζωντανέψει η αγορά.. που ίσως να είχε αποτέλεσμα αν ο κόσμος είχε χρήματα και αν τα μεγάλα Jeep δεν είχαν πληγεί απο την φορολογία κυβισμού. Διότι κακά τα ψέματα.. Diesel = κυβικά... και οι περισσότεροι που ήθελαν Diesel ήταν για να πάρουν "κτήνη" των 3500cc + .. .και οχι 1300αρι που θα πιάνει τα 0-100 σε 15 δεύτερα!!!

DrBig
07/12/2011, 09:47
Απο που κι ως που τα ντηζελ υπολειπονται σε δυναμη την στιγμη που εχουν διπλασια ροπη απο τα βενζινοκινητα? Χιλιες φορες 100 αλογα ντηζελ παρα 150 βενζινης για επιβατικο αυτοκινητο.

Gandalf dr685sm
07/12/2011, 10:31
5πλασια -100πλασια αν θέλεις ροπή έχουν και τα τρακτέρ.. .αλλά τα 50χλμ την ώρα με το ζόρι τα περνάνε.

Εχετλαίος
07/12/2011, 10:41
Πριν καμιά εβδομάδα, γυρίζοντας Χανιά από εθνική. Πλησιάζοντας σε ανηφόρα βλέπω καμιά 200μέτρα μπροστά τράκτορα με επικαθήμενο και ρυμούλκα απο πίσω μεταφέρων καύσιμα. Λέω "μ@λάκα, θα μας ντουμανιάσει στην ανηφόρα, να προλάβω να προσπεράσω". Αλλά είμασταν συρμός οπότε...από πίσω και με 60.
Πιάνουμε ανηφόρα τον ακούω να κάνει την κατεβασιά, ξανασκέφτομαι "εδά θα φάμε το ντουμάνι της αρκούδας!!! ". Και...τίποτε! Ναι, ο τράκτορας ζορίστηκε αλλά ήτανε καλά ρυθμισμένος από το μάγκα! Ούτε ίχνος καπνιάς, ούτε ίχνος μυρωδιάς από το μοτέρι! Κοίταζα και ξανακοίταζα μια το δρόμο μια της εξάτμισή του στα δεξιά του οχήματος, το μόνο που διέκρινα ήταν η ζέστη από τα καυσαέρια που θόλωναν πολύ κοντά στην εξαγωγή την εικόνα. Και τίποτε άλλο.
Και παίζει μια και μας προσπερνά χωρικός με 4Χ4 Μιτσουμπίσι L200 καινούργιο (άντε διετίας από την πινακίδα) και το ντουμάνι σύννεφο μέχρι τον νέο εξωπλανήτη που βρήκε η NASA!
Και δυστυχώς τέτοια είναι και η προσέγγιση των περισσότερων ιδιοκτητών ντηζελοκίνητων οχημάτων. Συντήρηση μηδέν (γιατί κοστίζει) !

:mad:

KiNG-R!
07/12/2011, 12:59
Είμαι κάτοχος μιας BMW 525tds εδώ και αρκετά χρόνια.
Η κατανάλωση με οικονομική οδήγηση στην εθνική είναι 7/100 στην πόλη ~8.
Η συντήρηση γίνεται ως εξής:
κάθε 15.000 αλλαγή λάδια ~ 50 ευρώ
κάθε 30.000 αλλαγή φίλτρο λαδιού/πετρελαίου/αέρος/κλιματιστικού ~ 70 ευρώ όλα μαζί
Εργατικά δεν πληρώνω γιατί είναι πολύ απλή η αλλαγή και την κάνω μόνος μου.
Οπότε το service μου βγαίνει 170 ευρώ/30.000κμ και πιστεύω ότι είναι πολύ οικονομικό!

Takata Dome
07/12/2011, 13:19
Τα σέρβις σε ένα ντίζελ είναι πιο ακριβά,αλλα οχι και τοσο οσο λετε.Αφηστε που τα διαστηματα συντηρησης ειναι πολυ πιο αραια.Και οταν πας στο πρατηριο και βλέπεις πραγματική κατανάλωση 5.8 λίτρα σε αυτοκίνητο 150 ίππων και 30 κιλών ροπής...:)
Αυτό με την ποιότητα του ελληνικού ντίζελ ισχύει και παραισχύει...καλύτερα να γεμίζει κανείς ακριβότερα σε επώνυμα πρατήρια παρα να αντιμετωπισει προβληματα με βουλωμενα μπεκ και φιλτρα!

p@nos
07/12/2011, 15:13
gadalf oxi apla den ixes pote soy diesel alla den exis odigisi kan....

DrBig
07/12/2011, 15:16
Ποτε δεν ειστε ευχαριστημενοι μερικοι μερικοι. Οταν απαγορευονταν, τι μαλακες ειναι λεγατε που τα απαγορευουνε. Τωρα που επιτρεπονται, τι μαλακια θα ειναι λετε να παρουμε ντηζελ και σε τι μεγαλη παγιδα θα πεσωμε. Η δεν εχετε μπει ποτε σε κανα ταξι 5αετιας και δωθε, η η ψυχολογια σας καθοριζεται απο το δελτιο των 8. Δεν εξηγειται αλλιως.

sniper
07/12/2011, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
gadalf oxi apla den ixes pote soy diesel alla den exis odigisi kan....

Πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου.. :rolleyes: :uplate:

p@nos
07/12/2011, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου.. :rolleyes: :uplate:


kai de xerese? :p

Gandalf dr685sm
07/12/2011, 15:51
gadalf oxi apla den ixes pote soy diesel alla den exis odigisi kan....

σίγουρα... τίποτα δεν έχω οδηγήσει.. μου αρέσει που είσαι και απόλυτος..

Μην ξεχνάς άλλωστε πως τα μισά πυροσβεστικά οχήματα είναι DIESEL...

:cry: :cry: :rolleyes:

p@nos
07/12/2011, 15:57
ke ta aeroplana ke ta karabia ke oi kafstires ine diesel....

alla milame gia epibatika aftokinita tora

sniper
07/12/2011, 15:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
.... ke oi kafstires ine diesel....

...


:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol:

bros400pgm
07/12/2011, 16:55
Aγαπητε Πανο, το diesel ειναι για τον πεο:beer:

Citroen Berlingo Diesel 1900cc 70hp
Toyota RAV4 2000cc 150hp

Παμε παρακατω:

Η διαφορα τους στο service ειναι οι παραπανω βαλβολινες που χρειαζεται το rav συν τα 4 μπουζι ιριδιου που φοραει.
Απο την αλλη, το citroen, θελει καθαρισμα-ρυθμιση της αντλιας πετρελαιου καθε 70000χλμ (200€ μινιμουμ και παιζει να μην ξερει τι του γινεται του τρομπά), oποτε η διαφορα εξανεμιζεται.

Σου αφηνω απεξω μπεκ πετρελαιου, διαφορες ζημιες λογω γαλλικης καταγωγης τα οποια δεν αφορουν την συγκριση μας.

Ασε λοιπον στην ακρη τα diesel, διοτι καλα χρυσα και αγια στην καταναλωση (δεν πανε κιολας ε?) αλλα ειναι μονο για την πολη.


:smokin:

p@nos
07/12/2011, 17:04
filai gia des posa aloga exoyn ta 2litra diesel toy 21ou aiona :smokin:

ke tin katanalosi bebeos bebeos

sniper
07/12/2011, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από bros400pgm
Aγαπητε Πανο, το diesel ειναι για τον πεο:beer:

Citroen Berlingo Diesel 1900cc 70hp
Toyota RAV4 2000cc 150hp

Παμε παρακατω:

Η διαφορα τους στο service ειναι οι παραπανω βαλβολινες που χρειαζεται το rav συν τα 4 μπουζι ιριδιου που φοραει.
Απο την αλλη, το citroen, θελει καθαρισμα-ρυθμιση της αντλιας πετρελαιου καθε 70000χλμ (200€ μινιμουμ και παιζει να μην ξερει τι του γινεται του τρομπά), oποτε η διαφορα εξανεμιζεται.

Σου αφηνω απεξω μπεκ πετρελαιου, διαφορες ζημιες λογω γαλλικης καταγωγης τα οποια δεν αφορουν την συγκριση μας.

Ασε λοιπον στην ακρη τα diesel, διοτι καλα χρυσα και αγια στην καταναλωση (δεν πανε κιολας ε?) αλλα ειναι μονο για την πολη.


:smokin:


Δλδ, σε ΟΛΗ ΤΗ Γ@ΜΗΜΕΝΗ ευρώπη που οι Μ@Λ@ΚΕΣ κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα το χρόνο με diesel σέρνονται και δεν πανε μία..

Επίσης όλοι εμείς που έχουμε κινητήρες με βενζίνη έχουμε αγωνιστικά αυτοκίνητα δίλιτρα με 200bhp :lol:

Α ναι.. πόσα χλμ είπες ότι έχει όριο ζωής ο βενζινοκινητήρας και πόσα ο πετρέλαιος;

:smokin:

p@nos
07/12/2011, 17:18
re bros to yaris poy ebala 1.4 90ps ke ta 1.6 ine sta 120 aloga pleon


ipame aftoy toy aiona moter milame :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

bros400pgm
07/12/2011, 18:57
Για αυτον τον αιωνα μιλαω ρε:rotflmao: :rotflmao:

bros400pgm
07/12/2011, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δλδ, σε ΟΛΗ ΤΗ Γ@ΜΗΜΕΝΗ ευρώπη που οι Μ@Λ@ΚΕΣ κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα το χρόνο με diesel σέρνονται και δεν πανε μία..

Επίσης όλοι εμείς που έχουμε κινητήρες με βενζίνη έχουμε αγωνιστικά αυτοκίνητα δίλιτρα με 200bhp :lol:

Α ναι.. πόσα χλμ είπες ότι έχει όριο ζωής ο βενζινοκινητήρας και πόσα ο πετρέλαιος;

:smokin:


Εχεις κατι να μου πεις για τα αυτοκινητα μου ή μιλας εκ μερους της Ευρωπης? Ναι, οσοι εχουν αυτοκινητο diesel με αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι μαλακες. Ισως ομως να μην τους ενδιαφερει γιατι εξω εχουν δρομους με 2 λωριδες και διαχωριστικο διαζωμα και στην Ελλαδα εισαι 2 ωρες στο αντιθετο ρευμα κανοντας τον σταυρο σου να προσπερασεις καποιον που παει με 80 και 100.

Οσον αφορα την ζωη τους, θα το αφησω για καποιον που εχει γραψει χλμ, διοτι δεν εχω σαφη ενδειξη απο το rav να σου πω- 160000 εχω μονο (αν και μαλλον θα απογοητευτεις). Επισης να θυμασαι οτι το ενα εχει πολυ λιγοτερα αλογα οποτε σαφως και θα εχει περισσοτερη ζωη.:wave2:

miscelano
07/12/2011, 19:08
περισι το χειμωνα ειχαμε νοικιασει ενα ford focus stationwagon 1.6 td απο μιλανο και πηγαμε στις γαλλικες αλπεις στο βαλ ντι σερ...μεσα στο αυτοκινητο ειμασταν 4 +εξοπλισμος σκι 4 ατομων + ψωνια απο σουπερ μαρκετ για 1 εβδομαδα....περιτο να σας πω πως ειμασταν σαν σαρδελες μεσα!!!λοιπον πηγαινε ελα μας εκαψε 1μιση ντεποζιτο και φιλοι που ειχαν νοικιασει το ιδιο αλλα βενζινη καψανε 3 ντεποζιτα...στις ανηφορες των αλπεων ο αλλος κατεβαζε και 1η ενω εμεις με 3η τραβουσε σαν τρελο....στις ευθειες στην αουτοστραντα πηγαινε με 180-200 ανετα!!!τι να λεμε αλλος θεος τα ντιζελ...

sapila racing
07/12/2011, 19:25
Αθάνατο moto.gr τωρα ξαφνικά έγιναν όλοι παντογνώστες και στα diesel αυτοκίνητα. :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

p@nos
07/12/2011, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αθάνατο moto.gr τωρα ξαφνικά έγιναν όλοι παντογνώστες και στα diesel αυτοκίνητα. :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:



exoyme diesel ek peiras omilame :p

Takata Dome
07/12/2011, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από bros400pgm
Aγαπητε Πανο, το diesel ειναι για τον πεο:beer:

Citroen Berlingo Diesel 1900cc 70hp
Toyota RAV4 2000cc 150hp

Παμε παρακατω:

Η διαφορα τους στο service ειναι οι παραπανω βαλβολινες που χρειαζεται το rav συν τα 4 μπουζι ιριδιου που φοραει.
Απο την αλλη, το citroen, θελει καθαρισμα-ρυθμιση της αντλιας πετρελαιου καθε 70000χλμ (200€ μινιμουμ και παιζει να μην ξερει τι του γινεται του τρομπά), oποτε η διαφορα εξανεμιζεται.

Σου αφηνω απεξω μπεκ πετρελαιου, διαφορες ζημιες λογω γαλλικης καταγωγης τα οποια δεν αφορουν την συγκριση μας.

Ασε λοιπον στην ακρη τα diesel, διοτι καλα χρυσα και αγια στην καταναλωση (δεν πανε κιολας ε?) αλλα ειναι μονο για την πολη.


:smokin:

Ελα πες την αληθεια...επιτηδες το ειπες για να σε κραξουμε ε? :lol:

Mitsubishi ASX 1.8 Di-D:150 HP,30.8 kgm,7.6 l/100 km
Skoda Yeti TSI 1.8:160hp,28.κατι kgm,8.9 100 km

BMW 535i:3.0 306 HP 40.8 kgm
BMW 535d: 3.0 287HP 59.2 kgm(!!!)

Στα προσπεράσματα οταν εχεις περισσοτερη ροπη απο Ferrari 458,πραγματικα πιστευεις οτι θα προσπερασεις αργα? Αρκει ενα kickdown για να βαλεις τον κινητηρα στη μεση κλιμακα στροφων και περασες αερας! Οσο για τη ζωη των κινητηρων diesel,ρωτα καλυτερα εναν ταξιτζη να σου πει.

sapila racing
07/12/2011, 20:39
Εγω είχα αυτό το τανκς οταν ημουν Αγγλία κι ετσι σε ενα ταξίδι περνώντας τη Γαλλία μόλις βρήκα κι άλλα τανκς τα έβγαλα όλα μαζί φωτό.
Ηταν φανταστικό αυτοκίνητο, αλλά πολύ αργό λόγω του οτι ηταν το πιο φτωχό της σειράς, W123 200D.
Σε 150.000 χλμ χρειάστηκε μονο μια βαλβίδα ανακούφισης και αλλαγές λάδια φίλτρα και μια ρύθμιση βαλβίδων.
Η τεχνολογία έχει προχωρήσιε πολύ από τότε, αλλά ακόμα και σήμερα αν έβρισκα ενα W123 300TD που να στέκεται στα πόδια του δεν θα με χάλαγε καθόλου.

Το δικό μου το εκλεψαν το 1997 από την Γλύφάδα. :evil:


241484

MG-KTiNoS
07/12/2011, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Πετρελαιοκίνηση και με το νόμο.
Ψηφίστηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις τροπολογίες για την ελεύθερη κυκλοφορία
των πετρελαιοκίνητων ΙΧ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και για τη ρύθμιση των αυθαρέτων.

bla bla bla

Επίσης, την διαφωνία του εξέφρασε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρος
της Επιτροπής Περιβάλλοντος Κώστας Καρτάλης σε ρυθμίσεις του άρθρου 42 και σε κείνες
που επεκτείνουν την ρύθμιση αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς

bla bla

ethnos.gr (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63533477)

ΤΟ μισό είδατε μόνο...
ΤΟ άλλο μισό ?
ΑΥτό που θα χτίσει τα καμένα ?
Εκεί που 70 άνθρωποι ε ???
και 2 εκ ζώα...
Ε?

Παραδοσιακούς οικισμούς λέει ακόμα ε?
Πέτρόχτιστα σπίτια και τσιμέντα πλαί πλάι...
Να ρθει ο ΤΟυρίστας να δει τι ?

Αδέρφια ψιλό γαζί μας δουλεύουν!

:cry:

VASOS
07/12/2011, 20:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εγω είχα αυτό το τανκς οταν ημουν Αγγλία κι ετσι σε ενα ταξίδι περνώντας τη Γαλλία μόλις βρήκα κι άλλα τανκς τα έβγαλα όλα μαζί φωτό.
Ηταν φανταστικό αυτοκίνητο, αλλά πολύ αργό λόγω του οτι ηταν το πιο φτωχό της σειράς, W123 200D.
Σε 150.000 χλμ χρειάστηκε μονο μια βαλβίδα ανακούφισης και αλλαγές λάδια φίλτρα και μια ρύθμιση βαλβίδων.
Η τεχνολογία έχει προχωρήσιε πολύ από τότε, αλλά ακόμα και σήμερα αν έβρισκα ενα W123 300TD που να στέκεται στα πόδια του δεν θα με χάλαγε καθόλου.

Το δικό μου το εκλεψαν το 1997 από την Γλύφάδα. :evil:

Ωραίο το Pz, mark IV είναι :lol:?

Αθάνατα αυτοκίνητα, έχει φίλος παλαιότερο μοντέλο σε κατάσταση βιτρίνας που νομίζεις ότι βγήκε χθες από το εργοστάσιο . :beer:

PortisHead
07/12/2011, 21:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

Η τεχνολογία έχει προχωρήσιε πολύ από τότε, αλλά ακόμα και σήμερα αν έβρισκα ενα W123 300TD που να στέκεται στα πόδια του δεν θα με χάλαγε καθόλου.


Ποπο...το συγκεκριμενο το ειχε ο πατερας μου για ενα φεγγαρι κα ιτο ειχα οδηγησει και γω κανα 2 χρονια.
Παιζει να εκανες και το γύρο του κόσμου με ενα τεποζιτο :lol:

Πολυ heavy duty μερσεντικο !!!

DrBig
07/12/2011, 21:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ποπο...το συγκεκριμενο το ειχε ο πατερας μου για ενα φεγγαρι κα ιτο ειχα οδηγησει και γω κανα 2 χρονια.
Παιζει να εκανες και το γύρο του κόσμου με ενα τεποζιτο :lol:

Πολυ heavy duty μερσεντικο !!!

Επιστρεφοντας ελλαντα απο αγγλια, αγορασα ενα μερσεντες βαν 2λιτρο ντηζελ του 1993 με 110 αλογα (εν ετη 2006) και 300,000μ το οποιο ταξιδεψε απο γλασκωβη στη βενετια φορτωμενο με κουτες απο βιβλια, ενα 1150GSA ενα thunderace, ενα δευτερο κινητηρα thunderace και ενα bmw Κ100. Ταχυτητα ταξιδιου 70-80 μιλια/ω, καταναλωση ταξιδιου γυρω στα 10λτ/100m :rotflmao:

http://farm4.static.flickr.com/3415/3341535531_9ec19dc6c6.jpg

el_hymador
07/12/2011, 23:29
Ρε σει τι να λεμε, φανταστικοι κινητηρες το ειπαμε! Σε Opel Astra Van με 125 αλογα και η ροπη ερχεται σαν παχυρευστο τσουναμι, νομιζεις οτι δουλευει στροφαλος καραβιου και βολαν απο Liebherr κουταλα... για Navara, BT-50, D-MAX, Ranger και λοιπους αγροτες δεν το συζητω...γκ@υλα!

Ωστοσο επιμενω οτι τα service τους ειναι πανακριβα και τα πετρελαια μας για τον π*ο...

Kepler Fun
08/12/2011, 09:18
Smart for two diesel (το καινούργιο) με ένα ρεζερβουάρ (33lt) βγάζει εντός πόλης 1000χλμ.

Έχουμε και το βενζινοκίνητο (71hp), καίει πολύ περισσότερο και τραβάει πολύ λιγότερο.

Αυτά περί μικρών κινητήρων.

Bowleno
08/12/2011, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ρε σει τι να λεμε, φανταστικοι κινητηρες το ειπαμε! Σε Opel Astra Van με 125 αλογα και η ροπη ερχεται σαν παχυρευστο τσουναμι, νομιζεις οτι δουλευει στροφαλος καραβιου και βολαν απο Liebherr κουταλα... για Navara, BT-50, D-MAX, Ranger και λοιπους αγροτες δεν το συζητω...γκ@υλα!

Ωστοσο επιμενω οτι τα service τους ειναι πανακριβα και τα πετρελαια μας για τον π*ο...


Δοκίμασες το D-MAX; δεν είναι απλώς γκ@υλα αλλά πολλά περισσότερα :D