PDA

View Full Version : Honda CrossTourer 2012



McGyver
10/11/2011, 08:13
Πέρα από τα NC700X/S και Integra η Big-H παρουσίασε στην EICMA και το νέο CrossTourer.

V4 1200cc :D ...
Kάτι λιγότερο από 130 αλόγατα :o ...
Κάτι λιγότερο από 13 κιλά ροπής...
Άξονας :) ...
19/17 tubeless με ακτίνες :D ...
284 κιλά για την έκδοση με DCT :a018: ...

Άντε να τελειώνουμε με την κρίση να το πάρω :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...


239650

liakaros
10/11/2011, 08:18
Ελα ρε,βαλανε και usd...πως και το παθανε??

Stergios69
10/11/2011, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Ελα ρε,βαλανε και usd...πως και το παθανε??
Photoshop είναι... :wacko: :D :wave2:

nikos_abel
10/11/2011, 08:39
Αν και δεν το αποκλείω ως πρόταση, η παρακάτω φωτό δεν είναι πιο ταιριαστή ;

:D


239651

DrBig
10/11/2011, 08:46
Ομορφο το βρισκω και υποθετω οτι παρα τα κιλα του θα γαμει στο δρομο τα υπολοιπα ντεμεκ.
Και για το vfr1200 λεγανε οτι ειναι βαρυ (και ειναι), αλλα στριβει απιστευτα καλα, ενεκα η συγκεντρωσις των μαζων. Βεβαια, θα το προτιμουσα διχως ντετουνινγκ, με τα οριτζιναλ 145 στο τροχο.

DrBig
10/11/2011, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Photoshop είναι... :wacko: :D :wave2:


:nono:

kordix
12/11/2011, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ομορφο το βρισκω και υποθετω οτι παρα τα κιλα του θα γαμει στο δρομο τα υπολοιπα ντεμεκ.
Και για το vfr1200 λεγανε οτι ειναι βαρυ (και ειναι), αλλα στριβει απιστευτα καλα, ενεκα η συγκεντρωσις των μαζων. Βεβαια, θα το προτιμουσα διχως ντετουνινγκ, με τα οριτζιναλ 145 στο τροχο.


Μια χαρά είναι το 1200 αλλά θα είναι πανάκριβο.

Οπότε όπως είναι αφαιρούμε την μπεμβεδίστικη μύτη μπροστά, βάζουμε κανονικές ζάντες με ακτίνες + σαμπρέλες, κανονικό κιβώτιο με 6 σχέσεις και του κάνουμε μια σμίκρυνση στα 650-750 άντε 800 κυβικά που τα έχουμε και έτοιμα.

Και την εξάτμιση ρε παιδιά να την βγάλουμε λίγο πιο πάνω και να του βάλουμε μια ποδιά σα του άφρικα εεε;


Τόσο δύσκολο είναι; Τι τα θέλουν τα nc700 και τα crossrunner δεν μπορώ να το καταλάβω.

DrBig
12/11/2011, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Μια χαρά είναι το 1200 αλλά θα είναι πανάκριβο.

Οπότε όπως είναι αφαιρούμε την μπεμβεδίστικη μύτη μπροστά, βάζουμε κανονικές ζάντες με ακτίνες + σαμπρέλες, κανονικό κιβώτιο με 6 σχέσεις και του κάνουμε μια σμίκρυνση στα 650-750 άντε 800 κυβικά που τα έχουμε και έτοιμα.

Και την εξάτμιση ρε παιδιά να την βγάλουμε λίγο πιο πάνω και να του βάλουμε μια ποδιά σα του άφρικα εεε;


Τόσο δύσκολο είναι; Τι τα θέλουν τα nc700 και τα crossrunner δεν μπορώ να το καταλάβω.

Εσυ τι παραπονιεσαι? Υπαρχει μηχανη για σενα, αλλα κανεις σαν να μην υπαρχει :)

taisteal
12/11/2011, 14:53
και μετα λενε τα bmw ασχημα.....ελεος:yuck:

Takata Dome
12/11/2011, 15:12
Πολύ καλό...Ωραιος κινητηρας,αν κρίνω απο τις κριτικες του VFR 1200,ωραια εμφανιση και ας ειναι παλι σαν GS,ωραιο γενικοτερα...αλλα 284 κιλά? Δηλαδή χωρις DCT αντε να ναι 260.Βαρύ και ασήκωτο,και οσο και να θελει,οπως και στο Tenere 1200,δεν κρυβεται! :(

liakaros
13/11/2011, 14:35
Καλα...και το gs adventure 250 κιλα ειναι αλλα οταν ανεβεις πανω ειναι σαν ποδηλατο...ολα θεμα κατανομης ειναι...

Ζεύκας
13/11/2011, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Καλα...και το gs adventure 250 κιλα ειναι αλλα οταν ανεβεις πανω ειναι σαν ποδηλατο...ολα θεμα κατανομης ειναι...


:bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

DrBig
13/11/2011, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Καλα...και το gs adventure 250 κιλα ειναι αλλα οταν ανεβεις πανω ειναι σαν ποδηλατο...ολα θεμα κατανομης ειναι...


:eek:

liakaros
13/11/2011, 16:39
Οκ διευκρινισις για να μην παρεξηγηθω...

Μια φορα και εναν καιρο σε μια βολτα,κατεβηκα απο το βαραντερο και εκατσα στο gs...και μου φανηκε σαν ποδηλατο στο βαρος... :look:

p@nos
13/11/2011, 17:15
284kg


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

DrBig
13/11/2011, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Οκ διευκρινισις για να μην παρεξηγηθω...

Μια φορα και εναν καιρο σε μια βολτα,κατεβηκα απο το βαραντερο και εκατσα στο gs...και μου φανηκε σαν ποδηλατο στο βαρος... :look:

Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

@panos
Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.

Παμε τωρα στο crosstourer. Μαντεψε τι ειδους μηχανη ειναι...Tourer! Δεν παει να κοντραρει ΚΤΜ στο χωμα. Χεστηκε. Ειναι φτιαγμενο για να μεταφερει δυο ατομα με εντουραδικη θεση οδηγησης, και λογω του 19αρι τροχου μπορει να μπει και σε ενα χωματοδρομο χωρις να κοσκινιζει το τιμονι και χωρις να βρισκει κατω στο πρωτο χαλικακι.

Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.

alexvan
13/11/2011, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

@panos
Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.

Παμε τωρα στο crosstourer. Μαντεψε τι ειδους μηχανη ειναι...Tourer! Δεν παει να κοντραρει ΚΤΜ στο χωμα. Χεστηκε. Ειναι φτιαγμενο για να μεταφερει δυο ατομα με εντουραδικη θεση οδηγησης, και λογω του 19αρι τροχου μπορει να μπει και σε ενα χωματοδρομο χωρις να κοσκινιζει το τιμονι και χωρις να βρισκει κατω στο πρωτο χαλικακι.

Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.

100% σύμφωνο με βρίσκεις φίλε μου.
Ένα touring μηχάνημα πρέπει να τα έχει τα κιλάκια του. Και εξηγούμαι.
Αύριο που θα έχει 10 μποφόρια θα πάρω το τουτού, γιατί έχω την επιλογή.
Το καλοκαίρι όμως που βρέθηκα στο Brennero στα Ιταλοαυστριακά σύνορα να διασχίζω γέφυρα με 35 μποφόρ και βροχή, τα 240 της δικιάς μου και τα 115 δικά μου +2 πλαϊνές 44άρες και ευχόμουν να είχα ακόμα 100. Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.
Στην τουριστική χρήση της μοτοσυκλέτας ο πρώτος και απαράβατος κανόνας είναι να πας και να γυρίσεις αρτιμελής και όχι να μπεις σε κάθε πίστα που θα βρεις εντός και εκτός δρόμου.
Άποψη μου παίδες.

πυξιδας990
13/11/2011, 19:29
το μηχανακι ειναι η φυσικη συνεχεια του varadero και αφου η honda δεν εξελιξε τον δικυλυνδρο εβαλε τον v4.παντως απο φιλους varaderakides εχει αποσπασει πολυ καλα σχολια.τωρα ποσους καινουριους πελατες απο αλλες εταιριες θα πιασει ειναι ενα ζητημα που δεν το βλεπω να εξελισεται θετικα.




υ.γ.παντως παραμενουμε η οαση στα big on-of και πολυ χαιρομαι γι αυτο:sun:

liakaros
13/11/2011, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από πυξιδας990
το μηχανακι ειναι η φυσικη συνεχεια του varadero και αφου η honda δεν εξελιξε τον δικυλυνδρο εβαλε τον v4.παντως απο φιλους varaderakides εχει αποσπασει πολυ καλα σχολια...



Ειναι μια αληθεια αυτο...:blush:

Για να δουμε...το ρημαδι το βαραντερο 3 φορες το εχω αγορασει...αν ειναι και αυτο τοσο ''καναπεδατο'' ψηνομαι :D

p@nos
13/11/2011, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Καλα, το βαραντερο ειναι η επιτομη του υψηλου κεντρου βαρους σε δυο τροχους. Το GSA ειναι απλα γελοιο οταν το 35λιτρο τεποζιτο ειναι γεματο. Αξιζει η εμπειρια να το οδηγησει καποιος γεματο.

@panos
Διαβασε κανενα αντικειμενικο τεστ του vfr1200 (η οδηγησε ενα) και θα διαπιστωσεις τι μαγικο εχει γινει με την κατανομη του βαρους του και ποσο γρηγορα και ευκολα στριβει. 260+ κιλα με κλιπον που εξαφανιζονται εν κινησει.
Επισης, κατσε πανω σε ενα GTR1400 και διαπιστωσε ποσο με τιποτα δεν θα υπεθετες οτι απο κατω σου βρισκονται 300 κιλα.



το οτι θα ειναι ζυγισμενο ειναι δεδομενο...οπως επισης οτι 8α εχει και συμπεριφορα αυτοκινητου....αλλα μιλαμε για ενα μηχανακι ON OFF...οποτε v4 moter και 300 κιλα ειναι ανεκδοτο....

επισης το βαρος ειναι ανεκδοτο...του πουστη στο 2011 με την επιστημη των υλικων και με ενα σωρο βελτιστοποιησεις που εχουν φτασει στα σημερινα δεδομενα αυτοι οι δεινοσαυροι ειναι απλα απαραδεκτοι.........

DrBig
13/11/2011, 20:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αλλα μιλαμε για ενα μηχανακι ON OFF...οποτε v4 moter και 300 κιλα ειναι ανεκδοτο....


Ρε συ Πανε, περι αυτου προκειται, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝ-ΟΦ το μηχανακι, τουρινγκ ειναι, μεχρι και ο τιτλος το λεει! Απλα η μοδα/χρηση αλλαξε και τωρα τελευταια (απο το 1100GS) βγαινουνε και τουρινγκ μηχανες με ψευδο-εντουρο καταβολες ενα πραμα. Και καλα κανουν κατα την γνωμη μου, γιατι κερδιζεις περισσοτερα απ'οσα χανεις, διοτι αφ'ενος τιθεται ζητημα τουρινγκ σε βατους χωματοδρομους και αφ'ετερου η ορθια θεση σε συνδυασμο με φαρδυ τιμονι κανει μια βαρια μηχανη πιο μανιτζεβελη. Οποτε μη βαφτιζετε μια μηχανη συμφωνα με αυτο που αν ηταν δε θα δουλευε, αλλα δειτε την γι'αυτο που ειναι και ολα αλλαζουν.

Και γιατι σε ενοχλει ο v4 σε 300 κιλα? Με το ρετιουνινγκ που εχει θα φευγει σφεντονα και τα 200 θα τα βλεπει πιο γρηγορα και απο 990 και βαζω στοιχημα γι αυτο. Τα ν1200 ηρθαν για να μεινουν, η θεια χοντα κατι ξερει.
Τα αυτα ισχυουν και για το Τ1200, που θα αποδειχθει μια χαρα μηχανακι, απλα πιστευω σε θεματα κεντρου βαρους η χοντα θα ειναι καποια κλικ πιο μπροστα.

daz
13/11/2011, 21:56
Τουλάχιστον αυτό δηλώνει τι είναι και δεν μας έχει σκοτίσει τα μυαλά με ατάκες του στυλ πέρα απ' τις ερήμους κτλ. ούτε έκανε την παρουσίασή του πάνω σε άμμο που έφερε απ' την Σαχάρα ή με φωτογραφίες στις οποίες ξηλώνει φυτευτά κοτρόνια με σλικ λάστιχα. :lol:

Σωστά τα λέτε όσον αφορά το κιλά αλλά νομίζω πως με πάνω από 240 λίγες είναι οι διαφορές στην σταθερότητα, στους πλαϊνούς ανέμους κτλ, ενώ είναι υπέρ αρκετά για να έχεις την στιβαρότητα και την αντοχή που χρειάζεται μια μηχανή που θα φορτωθεί σαν μουλάρι. Αρκεί να χρησιμοποιήσεις λίγο καλύτερα υλικά και ακριβότερα κράματα. Το οποίο όμως κοστίζει. Και επειδή ήδη πουλάς ακριβά και δεν μπορείς να αυξήσεις την τιμή πολύ, δεν το κάνεις για να μην επιβαρυνθείς μέρος του κόστους αυτού και εσύ και μειώσεις τα κέρδη σου. Γιατί αν αυτό το βαρίδι έχει περί το 15άρι και το απλό νουκάτι (το μουλτι ντε!) έχει λίγο παραπάνω, ενώ το high teck κοντά στο 20άρικο, τότε το honδa είναι πολύ πιο ακριβό απ' τα δύο μουλτιστραντα.
Σε τελευταία ανάλυση αν θέλω βαριά μηχανή αγοράζω λίγο μολύβι και το ρυθμίζω το θέμα μόνος μου! Ή για να μην μπαίνω σε έξοδα (ακρίβυνε και αυτό) δένω μια κοτρόνα ρε αδελφέ και όταν κόψει ο αγέρας την αμολάω.
Το κολπάκι αυτό θα το εφαρμόσω και εγώ με το πανάλαφρο :bigcry: τενερέ για να μην αλλάζω τις λωρίδες τρεις τρεις κάθε φορά που τρώω ριπή αέρα απ' τα πλάγια. :lol:

Αυτό το μισό φτερό κάτω απ' το φανάρι τι το ήθελε ρε γαμώτο? Για να σκίζει τους αιθέρες? Λες να βάλω και εγώ? :bawl:

daz
13/11/2011, 22:02
Η αλήθεια πάντως είναι πως δεν έχει το χάλι που περίμενα. :D


Υγ. Φωτιά να με κάψει τέτοια πράγματα που γράφω! :ninja: :ninja: :ninja:

dmf
13/11/2011, 23:41
Είναι άσχημο !! :yuck:
Πονάνε τα μάτια μου που το βλέπω :mad:

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα Χόντα, αλλά τα τελευταία μοντέλα που έχει βγάλει είναι για να τρώνε τα παιδιά το φαϊ τους. Κρίμα

Αμφίσημος
14/11/2011, 00:58
OK. Αν και θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες - απο το να δω ενα ακόμη facelift του Varadero προτιμώ οτιδήποτε νέο! Αν ήταν να αποκτήσω mega touring 'enduro' θα του έριχνα σίγουρα ένα test ride! Το μοτέρ είμαι σίγουρος πως θα είναι super ροπάτο παντού με γκαζάκι γλυκό! Θα φορτώνεται άκοπα, θα τρώει χιλιόμετρα και πάει λέγοντας.
Το αποκαρδιωτικό είναι πως μιμείται το μεγάλο GS όπως ή Triumph το μικρό GS. Χάθηκε ο κόσμος να μισθώσουν κανένα σοβαρό σχεδιαστή ή απλά λένε - αφού πουλάει το 'σετ' της bmw ας το αντιγράψουμε; Όχι τίποτες άλλο αλλά αβαντάρονται και οι μπέμπες απ'το πουθενά. Όχι ότι δεν αξίζουν μνεία δηλαδή αλλά όταν αντιγράφεις έτσι απροκάλυπτα κάποιον συνεπάγεται πως δέχεσαι την ανωτερότητα του.
Τελικά επαληθεύονται τα συνομοσιολογικά σενάρια που πληθαίνουν τελευταία και θέλουν τις εταιρείες όχι ως ανταγωνιστές αλλά ως συμμάχους στην αγορά και απλά μοιράζουν την πιτούλα όμορφα και καλά.
Το βαραίνω το πράμα και είναι νύχτα. Στο θέμα μας. Και 300kg να ήταν αυτό το μοτεράκι θα το ήθελα μια βολτίτσα ας μην κρύβομαι. (και δω φωτιά θα πέσει να με κάψει Αποστόλη). Και το Tenere μ' είναι 200 αλλά έχει μεγάλο βαθμό ελεγξιμότητας. Συμπεραίνω λοιπόν πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι ενα μπεμβεδοκακέκτυπο με δεδομένη όμως μια ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστίας που αρέσκεται να ταξιδεύει αγόγγυστα δικάβαλη και τουμπανιασμένη στο διηνεκές και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.
Χα! Θα μπορούσαν κάλλιστα να επανασχεδιάσουν / εκσυγχρονίσουν την αγαπημένη Αφρικάνα και να τελειώνουν τα ψέμματα. Τόσα χρόνια κανένας τους τάχα δεν ακούει;

stefanos
14/11/2011, 08:42
To vfr των χωμάτινων φαντάζομαι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
14/11/2011, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
...

Άντε να τελειώνουμε με την κρίση να το πάρω :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...

δλδ να σχολιασουμε το επομενο μηχανακι του τομας?

:nono:

:lol: :lol: :lol:

Joyrider
16/11/2011, 19:00
Ορίστε μέχρι και η agusta ζήλεψε :lol:


240069

daz
16/11/2011, 21:56
Δεν είναι θέμα ζήλιας. Επιδημία είναι!

makis206
16/11/2011, 22:14
Ωραίο φαίνεται και παρά τα 2 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίζει ομολογώ ότι αν τά'χα θα τό'παιρνα κιόλας..:lol:

Τι παίζει με το upside down όμως; Δεν φαίνεται να υπάρχει σε όλες τις φωτό στο νετ (πχ εδώ (http://enterrocks.com/wp-content/uploads/2011/04/Honda-V4-Crosstourer-Wallpaper-3.jpg).) :look:

McGyver
17/11/2011, 06:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δεν φαίνεται να υπάρχει σε όλες τις φωτό στο νετ (πχ εδώ (http://enterrocks.com/wp-content/uploads/2011/04/Honda-V4-Crosstourer-Wallpaper-3.jpg).) :look:

Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept :winka: ...

makis206
17/11/2011, 07:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σύμφωνα με τα EXIF data της φωτό είναι τραβηγμένη το 2010, οπότε είναι το concept :winka: ...

Και το βγάλανε στο δρόμο καλύτερο απ'το concept; Κάτι θα παίζει μ'αυτό το upside down, συνέχεια λάδια θα χάνει να μου το θυμηθείς..!:uplate:


:lol:

ruyjin
24/11/2011, 18:21
η δεύτερη φώτο είναι από την περασμένη EICMA.
Το Crosstourer θα φοράει 43άρι ανεστραμμένο

V4 roules!!! :D

DrBig
07/12/2011, 08:03
UK prices: manual £11,475.00 and DCT £12,325.00.
φτηνοτερο στην αγγλια απο το Τriumph Εxplorer 1200....

byron
07/12/2011, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Και τελος, η ολη φιλολογια υπερ της ελαφριας μηχανης ειναι ρατσισμος σε δυο τροχους. Υπαρχουν συνθηκες (και χρησεις) που η βαρια μηχανη ειναι και πιο καταλληλη και κυριως ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ στην οδηγηση.

Όπως? :D

DrBig
07/12/2011, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Όπως? :D

Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο. Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.

makis206
07/12/2011, 08:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Όπως? :D

Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..:D

Γέρο, ε γέρο :lol: :rotflmao:

byron
07/12/2011, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες σε ανοιχτο δρομο.

Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)


Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ακομα μη ξεχνας οτι οι αναρτησεις σε βαρια μηχανη δουλευουν καλλιτερα απο οτι σε ελαφρια.

Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?

DrBig
07/12/2011, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..:D

Γέρο, ε γέρο :lol: :rotflmao:

Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.

makis206
07/12/2011, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.

Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..:lol: :beer:

DrBig
07/12/2011, 09:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το παραπάνω το αποκτάς με λίγο βαρύτερο βολάν (με κανα δυο κιλά είναι άψογο)


Μιλαμε για εγκαρσιο η διαμηκη στροφαλοφορο? :rotflmao:


Αρχικά δημιουργήθηκε από baron

Ομολογώ οτι πρώτη φορά το ακούω αυτό, καθώς πίστευα (και πιστεύω) το αντίθετο. Θέλεις να πεις κάτι επιπλέον μιας και κάτι θα ξέρεις περισσότερο ?


Εγω χαιρομαι οταν ακουω πραγματα πρωτη φορα :D
Ειναι μεγαλυτερος ο λογος αναρτωμενης προς μη αναρτωμενη μαζα, το οποιο ειναι κριτικαλ για την δυναμικη συμπεριφορα της αναρτησης.
Και ειναι και ο λογος για τον οποιο το 'σιδερωμα' στο χωμα πχ που επιτυγχανει ενα εντουρο των 150 κιλων με αναρτηση 30εκατοστων, το επιτυγχανει ενα ψευδοεντουρο 250 κιλων με αναρτηση 20 εκατοστων.

nikos_abel
07/12/2011, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..:lol: :beer:

Εμ βέβαια. Σκούτερ εγώ, σκούτερ με όνομα ον οφ εσύ :lol:

DrBig
07/12/2011, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μαζί σου 100% γιατρέ, εγώ του άλλου του ραμόλη τά'λεγα..:lol: :beer:

Το πιασα Μακη! ;)

byron
07/12/2011, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Bύρωνα μα τη μπαναγία ρε φίλε μου θυμίζεις το ραμολιμέντο χαρλεά που δεν βλέπει πέρα απ'τον ιπποπόταμο που καβαλάει, το ότι η διαφορά σας είναι χαοτική μιας και εσύ το ρίχνεις στις light κατασκευές, στα εξωτικά υλικά και στις εξωπραγματικές επιδόσεις δεν σας κάνει να διαφέρετε και πολύ ιδεολογικά.

Άσε μας ρε παιδάκι μου να χαρούμε τα οχτακόσσα κιλά μας και τα τριανταέξι άλογα τροχό, μπαααα..:D

Γέρο, ε γέρο :lol: :rotflmao:

Τουναντίον ρε Μάκη. Χαίρομαι κάθε μοτοσυκλέτα που έχει κάτι νέο να παρουσιάσει, ή να βελτιώσει μια καλή ιδέα πηγαίνοντας την λίγο πιο πέρα πρός όφελος όλων. Αν και στην κατηγορία αυτή θεωρώ πως το ΚΤΜ Adv κινείται στην χρυσή τομή των επιδόσεων, βάρους, συμπεριφοράς δέχομαι οτι και τα μεγαλύτερα και βαρύτερα μηχανάκια μπορούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να αποκτήσουν φανατικό κοινό.

Απλά, νομίζω οτι μου κάνει πλάκα η κάθε Honda (που παρουσίαζε πριν 15 χρόνια μηχανάκια σαν το Africa) οταν παρουσιάζει μια απομίμηση GS με 284 κιλά (!!) εν έτη 2012.
Ας τα κρύβει όσο καλά γουστάρει στις μανούβρες. Όταν θα πρέπει 500 κιλά να φρενάρουν γρήγορα θα δούμε πόσο θα κρυφτούν.

Joyrider
07/12/2011, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η μοναδικη ιδεολογια που εχω για τις μηχανες (αν αυτο λεγεται ιδεολογια) ειναι να επιτρεπω στον εαυτο μου να βλεπει και τα πλεονεκτηματα μιας κατασκευης εκτος απο τα μειονεκτηματα και να ειμαι σε θεση να την χαιρομαι γι αυτο που ειναι. Οι μοναδικες κατασκευες που απορριπτω (πιθανοτατα λογω μηχανολογικων επηρροων) ειναι αυτες που θεωρω πως η τιμη δεν ανταποκρινεται στην ποιοτητα. Και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα το 1200ρι της Χοντα θα το χαιρομουνα οπως ειχα χαρει και το 1150ρι της bmw και μαλιστα πολυ περισσοτερο. Αυτο που μαλιστα θα χαιρομουνα τα μεγιστα ειναι το nc700x ως ιδανικο για τις αναγκες μου μεσο μετακινησης. Αν τωρα βλεπουμε τις μηχανες αποκλειστικα και μονο ως τουρμπινες σε τροχους, εμεις χανουμε. Δε λεω, πλακα εχει να εχεις και μια τετοια, αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να περιοριζομαστε μονο εκει.
:a10:

:beer:

DrBig
07/12/2011, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ας τα κρύβει όσο καλά γουστάρει στις μανούβρες. Όταν θα πρέπει 500 κιλά να φρενάρουν γρήγορα θα δούμε πόσο θα κρυφτούν.

Εισαι αδιαβαστος :p
Αν εχεις ποτε οδηγησει το θωρηκτο που λεγεται 1150Adv, θα δεις οτι δεν του λειπει κιχ δυναμης φρεναρισματος, με επιβατη, συνεπιβατη και ντιβανοκασελα στα μπαγκαζια. Τα φρενα του ειναι δε τεχνολογιας αρχων 90.
Ειναι απολυτως εφικτο μια μηχανη 300- κιλων να φρεναρει αξιοπρεπεστατα. Ολα τα σουπερ τουρινγκ κλασης fjr, gtr ειναι παραδειγματα μηχανων που φρεναρουν θαυμα εκτος πιστας. Στην πιστα εγω προσωπικα τα οποια θεματακια τους τους τα συγχωρω γιατι ειμαι μεγαλοκαρδος.

byron
07/12/2011, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι μεγαλυτερος ο λογος αναρτωμενης προς μη αναρτωμενη μαζα, το οποιο ειναι κριτικαλ για ην δυναμικη συμπεριφορα της αναρτησης.
Και ειναι και ο λογος για τον οποιο το 'σιδερωμα' στο χωμα πχ που επιτυγχανει ενα εντουρο των 150 κιλων με αναρτηση 30εκατοστων, το επιτυγχανει ενα ψευδοεντουρο 250 κιλων με αναρτηση 20 εκατοστων.

Doctor κάντο τάληρα γιατί κάτι δεν καταλαβαίνω. Αυτό που γνώριζα, είναι οτι πρωταρχικός σκοπός για την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της καλύτερης λειτουργίας των αναρτήσεων, αποτελεί η μείωση του μη αναρτώμενου βάρους. Αυτός είναι και ο λόγος χωσίματος χρημάτων σε ζάντες σφυρήλατες, μαγνησίου, κεραμικών δισκόφρενων, carbon φτερών, κούφιων αξόνων τροχού κλπ κλπ.
Όσο πιο μικρό είναι το μη αναρτώμενο βάρος, τόσο μικρότερη αδράνεια, μικρότερο γυροσκοπικό φαινόμενο, καλύτερη επαφή του ελαστικού λόγω "καλύτερης" λειτουργίας των αναρτήσεων, ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης, καλύτερη επιτάχυνση και φρενάρισμα αφού στις απότομες αλλαγές της κινητικής κατάστασης τα ελαφρύτερα μη αναρτώμενα μέρη διατηρούν σημαντικό πλεονέκτημα κλπ κλπ κλπ.
Η Ducati κάπου είχε ανακοινώσει ότι ένα 1098 με ζάντες μαγνησίου που ζυγίζουν 1,3 kg λιγότερο από τις σφυρήλατες χρειάζεται 10 ίππους λιγότερους για τα 200 χλμ/ώρα. :hypnotize
Προσωπικά, έχονταςαλλάξει ζάντες στο δικό μου με όφελος 4,7 κιλά, μπορώ να πώ οτι η αλλαγή στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

Οπότε, σύμφωνα με ότι είπες πότε υπάρχει το πλεονέκτημα (πρακτικά)? Ένα Varadero "σιδερώνει" το ίδιο με ένα Adv (αν και δεν πιάνω την έννοια του "σιδερώματος")? Ενα vara μπορεί να σταθεί το ίδιο καλά με ένα Adv στο χώμα ή στην άσφαλτο αν είχαν τις ίδιες αναρτήσεις?

sapila racing
07/12/2011, 11:43
Bύρωνα πολύ σωστά το έχεις καταλάβει όσν αφορά το κράτημα, επιτάχυνση, φρενάρισμα στρίψιμο κλπ, αλλά υπάρχει κι η παράμετρος άνεση στην εξίσωση κι εκεί το μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος εχει πλεονέκτημα σε ορισμένες περιπτώσεις.
Δηλαδή με μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος μπορεί να εχουμε χειρότερο κράτημα κλπ, αλλά θα περάσει (edit) μικρότερος κραδασμός στο αναρτώμενο μέρος και τελικά και στον αναβάτη.

Αντί να τα εξηγήσω εςγώ όμως μια και ο Tony Foale στο βιβλίο του 'Motorcycle handling and chassis design: the art and science' το εξηγεί πλήρως δείτε το εδω.

Εν προκειμένω μας ενδιαφέρει το section 6-38 και το σχήμα 6-39.

http://books.google.com/books?id=84hF-qoR5I8C&pg=SA6-PA38&lpg=SA6-PA38&dq=motorcycle+unsprung+weight+sprung+weight+ratio&source=bl&ots=FZx1rJMcLj&sig=9OaONtLwVRqbgiC55Oz0cWjcEYU&hl=el&ei=bj_fToHbJYPbsgaPpKnUCA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=8&ved=0CFgQ6AEwBw#v=onepage&q=motorcycle%20unsprung%20weight%20sprung%20weight%20ratio&f=false

Πρέπει να γίνει κατανοητό οτι μια μοτοσυκλέτα σαν αυτην την Honda, ειναι σχεδιασμένη να είναι και άνετη κι ας θυσιάσει ενα μερος της πληροφορίας στον αναβάτη, του κρατήματος κλπ κλπ.

DrBig
07/12/2011, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Doctor κάντο τάληρα γιατί κάτι δεν καταλαβαίνω. Αυτό που γνώριζα, είναι οτι πρωταρχικός σκοπός για την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της καλύτερης λειτουργίας των αναρτήσεων, αποτελεί η μείωση του μη αναρτώμενου βάρους. Αυτός είναι και ο λόγος χωσίματος χρημάτων σε ζάντες σφυρήλατες, μαγνησίου, κεραμικών δισκόφρενων, carbon φτερών, κούφιων αξόνων τροχού κλπ κλπ.
Όσο πιο μικρό είναι το μη αναρτώμενο βάρος, τόσο μικρότερη αδράνεια, μικρότερο γυροσκοπικό φαινόμενο, καλύτερη επαφή του ελαστικού λόγω "καλύτερης" λειτουργίας των αναρτήσεων, ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης, καλύτερη επιτάχυνση και φρενάρισμα αφού στις απότομες αλλαγές της κινητικής κατάστασης τα ελαφρύτερα μη αναρτώμενα μέρη διατηρούν σημαντικό πλεονέκτημα κλπ κλπ κλπ.
Η Ducati κάπου είχε ανακοινώσει ότι ένα 1098 με ζάντες μαγνησίου που ζυγίζουν 1,3 kg λιγότερο από τις σφυρήλατες χρειάζεται 10 ίππους λιγότερους για τα 200 χλμ/ώρα. :hypnotize
Προσωπικά, έχονταςαλλάξει ζάντες στο δικό μου με όφελος 4,7 κιλά, μπορώ να πώ οτι η αλλαγή στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

Οπότε, σύμφωνα με ότι είπες πότε υπάρχει το πλεονέκτημα (πρακτικά)? Ένα Varadero "σιδερώνει" το ίδιο με ένα Adv (αν και δεν πιάνω την έννοια του "σιδερώματος")? Ενα vara μπορεί να σταθεί το ίδιο καλά με ένα Adv στο χώμα ή στην άσφαλτο αν είχαν τις ίδιες αναρτήσεις?


Σε ταληρα. Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μηχανη που ζυγιζει ενα τονο. Αυτη η μηχανη δεν θα καταλαβαινει χριστο απο τις δυναμεις που της μεταφερει η αναρτηση απο το οδοστρωμα, μεσω του τροχου, λογω της μεγαλης αδρανειας που διαθετει.
Απο την αλλη, η αναρτηση θα διαβασει τοσο καλλιτερα το δρομο, οσο ελαφρυτερος ειναι ο τροχος, διοτι ετσι θα αντιδρα πιο γρηγορα στις ανωμαλιες που συναντα. Οσο ελαφρυτερος ο τροχος λοιπον και οσο βαρυτερη η αναρτωμενη μαζα τοσο το καλλιτερο οσον αφορα το τι νοιωθει ο αναβατης (ειναι το σιδερωμα στο οποιο αναφερομουνα πριν).
Συνεπως μια μηχανη τοσο πιο 'μαγικο χαλι' ειναι οσο μεγαλυτερη ειναι η αναρτωμενη της μαζα και οσο μικροτερη ειναι η μη. Στην αριθμιτικη αυτο εκφραζεται και ως 'οσο μεγαλυτερος ειναι ο λογος αναρτωμενης προς μη αναρτωμενη μαζα).

Σε δεκαρικα. Ουσιαστικα μια μηχανη (πολυ απλουστευμενα) ειναι ενα μεγαλο βαρος πανω με ενα μικρο βαρος κατω που συνδεονται με ενα ελατηριο. Στην ευθυγραμμη κινηση της, το μικρο βαρος κατω διαβαζοντας το δρομο μεταφερει μεσω του ελατηριου (και των δυναμεων αποσβεσης) δυναμεις στο μεγαλο βαρος πανω. Η ακριβεια που διαβαζει το δρομο εχει να κανει με το ποσο μικρο ειναι το μικρο βαρος κατω, και το μεγεθος των ταλαντωσεων που οι δυναμεις αυτες παραγουν στην μεγαλη μαζα πανω, εχει να κανει με το ποσο μεγαλη ειναι η πανω μαζα. Αν κατσεις να γραψεις την διαφορικη εξισωση που περιγραφει την κινηση της πανω μαζας, για δεδομενες δυναμεις που δεχεται η κατω μαζα (οφειλομενες στη γεωμετρια του δρομου), θα δεις οτι ο λογος των μαζων μετραει και μονο (με δεδομενο οτι ελατηρια και αποσβεσεις ειναι τα σωστα για καθε περισταση)

Υπαρχει και εκδοση σε χιλιαρικα, αλλα μονο επι πληρωμη!!! :rotflmao:

byron
07/12/2011, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή με μεγαλύτερο μη αναρτώμενο βάρος μπορεί να εχουμε χειρότερο κράτημα κλπ, αλλά θα περάσει μεγαλύτερος κραδασμός στο αναρτώμενο μέρος και τελικά και στον αναβάτη.


Μάλλον εννοείς μικρότερος κραδασμός.

Οκ κατανοητό, αλλά αν είναι να θυσιάσουμε όλο το μοτοσυκλετιστικό ζεν για λίγο παραπάνω άνεση....γμστ φίλε. :lol:

sapila racing
07/12/2011, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μάλλον εννοείς μικρότερος κραδασμός.

Οκ κατανοητό, αλλά αν είναι να θυσιάσουμε όλο το μοτοσυκλετιστικό ζεν για λίγο παραπάνω άνεση....γμστ φίλε. :lol:

Ναι μικρότερο εννοούσα, το διόρθωσα thanks.

Κοίταξε να δείς, δεν ειναι θέμα θυσίας αλλά χρήσης και προτίμησης.
Πχ ενας που καβαλάει ενα GS1200 και ξεκινάει για ταξίδι 10.000 χλμ που θα περιλαμβάνει και χώμα (εστω και πατημένο) δεν ενδιαφέρεται για τις απολύτως καλύτερες επιδόσεις των αναρτήσεών του, ούτε πρόκειται να σηκώνεται όρθιος κλπ. Απλά θέλει να παει με σαφάλεια αλλά και άνεση κι ας πηγαίνει και λίγο πιο αργά.

Απο την αλλη αυτός που καβαλάει το KTM EXC 450 και παει προπόνηση και αγώνες enduro θελει να μπορεί να παει όσο πιο γρήγορα γίνεται, δεν τον ενδιαφέρει η άνεση, έτσι κι αλλιώς όρθιος θα είναι συνέχεια.

sniper
07/12/2011, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μάλλον εννοείς μικρότερος κραδασμός.

Οκ κατανοητό, αλλά αν είναι να θυσιάσουμε όλο το μοτοσυκλετιστικό ζεν για λίγο παραπάνω άνεση....γμστ φίλε. :lol:

Μια ζωή κάγκουρας ρπμ...

:smokin:

byron
07/12/2011, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ναι μικρότερο εννοούσα, το διόρθωσα thanks.

Κοίταξε να δείς, δεν ειναι θέμα θυσίας αλλά χρήσης και προτίμησης.
Πχ ενας που καβαλάει ενα GS1200 και ξεκινάει για ταξίδι 10.000 χλμ που θα περιλαμβάνει και χώμα (εστω και πατημένο) δεν ενδιαφέρεται για τις απολύτως καλύτερες επιδόσεις των αναρτήσεών του, ούτε πρόκειται να σηκώνεται όρθιος κλπ. Απλά θέλει να παει με σαφάλεια αλλά και άνεση κι ας πηγαίνει και λίγο πιο αργά.

Απο την αλλη αυτός που καβαλάει το KTM EXC 450 και παει προπόνηση και αγώνες enduro θελει να μπορεί να παει όσο πιο γρήγορα γίνεται, δεν τον ενδιαφέρει η άνεση, έτσι κι αλλιώς όρθιος θα είναι συνέχεια.

Νταξ, μεταξύ του GS και του καθαρού KTM υπάρχουν 150.000 μοντέλα. Προφανώς θα έχετε δίκιο σχετικά με τη σχέση αναρτώμενου και μη αναρτώμενου βάρους που συνεπάγεται επιπλέον άνεση και μπλα μπλα μπλα. Σημαντικό κριτήριο για κάποιον που τον πονάνε τα νεφράκια του, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας....
Με 220 κιλά (άδειο) δεν ταξιδεύεις δλδ? Πρέπει να πάμε στη κατηγορία "πίσω γορίλλα" για να μιλήσουμε για άνεση :lol:

sapila racing
07/12/2011, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Νταξ, μεταξύ του GS και του καθαρού KTM υπάρχουν 150.000 μοντέλα. Προφανώς θα έχετε δίκιο σχετικά με τη σχέση αναρτώμενου και μη αναρτώμενου βάρους που συνεπάγεται επιπλέον άνεση και μπλα μπλα μπλα. Σημαντικό κριτήριο για κάποιον που τον πονάνε τα νεφράκια του, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας....
Με 220 κιλά (άδειο) δεν ταξιδεύεις δλδ? Πρέπει να πάμε στη κατηγορία "πίσω γορίλλα" για να μιλήσουμε για άνεση :lol:

Aφού κατάλαβες οτι έβαλα δύο ακραία παραδείγματα για να γίνει πιο κατανοητό γιατί το τραβάς απο τα μαλλιά? Εσύ εισαι παγκόσμιος κι έβαλες και τους γαμάτους τροχούς και τα Ωχχχλινς , κλπ, τι ασχολείσαι τώρα με οικογενειακά οχήματα?
Μπας κι εχεις αρχίσει και γερνάς και τα γλυκοκοιτάς?

Αν είναι, τις θέλω εγώ τις ρόδες. :smokin:

sniper
07/12/2011, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Aφού κατάλαβες οτι έβαλα δύο ακραία παραδείγματα για να γίνει πιο κατανοητό γιατί το τραβάς απο τα μαλλιά? Εσύ εισαι παγκόσμιος κι έβαλες και τους γαμάτους τροχούς και τα Ωχχχλινς , κλπ, τι ασχολείσαι τώρα με οικογενειακά οχήματα?
Μπας κι εχεις αρχίσει και γερνάς και τα γλυκοκοιτάς?

Αν είναι, τις θέλω εγώ τις ρόδες. :smokin:


:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol:


241459

byron
07/12/2011, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :lol:

+990

:bawl: :bawl: :lol: :lol: :bawl: :bawl:

byron
07/12/2011, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Συνεπως μια μηχανη τοσο πιο 'μαγικο χαλι' ειναι οσο μεγαλυτερη ειναι η αναρτωμενη της μαζα και οσο μικροτερη ειναι η μη.


Ρε ντόκτορ, και γιατί οι κάτι κάτοχοι HD Electra Glide Fuck me twice FDCS που ζυγίζουν 690 κιλά ρολάρουν σαν να έχουν καταπιεί δονητή? :smokin:

makis206
07/12/2011, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
γιατί οι κάτι κάτοχοι HD Electra Glide Fuck me twice...........ρολάρουν σαν να έχουν καταπιεί δονητή?:smokin:

Ίσως επειδή με την πρώτη δεν γίνεσαι ενώ με τη δεύτερη γλυκαίνεσαι και θες συνέχεια μετά, αυτοί ξέρουν :lol:

DrBig
07/12/2011, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ρε ντόκτορ, και γιατί οι κάτι κάτοχοι HD Electra Glide Fuck me twice FDCS που ζυγίζουν 690 κιλά ρολάρουν σαν να έχουν καταπιεί δονητή? :smokin:

Αυτοι δεν εχουν καν αναρτηση ρε συ...
Για τους κρητικους EGFM ισχυσει αυτο που ειπε ο Μακης.

sapila racing
07/12/2011, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
+990

:bawl: :bawl: :lol: :lol: :bawl: :bawl:

Καλά τα γελάκια αλλά με τις ρόδες τι θα γίνει?
Η πίσω στο bimota είναι 6,8 κιλά χωρίς γρανάζι, σινεμπλόκ, δίσκο και ρουλεμάν. :cry:

byron
07/12/2011, 21:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλά τα γελάκια αλλά με τις ρόδες τι θα γίνει?
Η πίσω στο bimota είναι 6,8 κιλά χωρίς γρανάζι, σινεμπλόκ, δίσκο και ρουλεμάν. :cry:

Exω μια ΟΖ 6¨καβάτζα στα 4,5 κιλά με τα ρουλεμάν της. Στη δίνω για να πατήσεις τον binnisrAcing που σου κουνιέται με την @@δοζαλίστρα...:smokin:

DrBig
07/12/2011, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλά τα γελάκια αλλά με τις ρόδες τι θα γίνει?
Η πίσω στο bimota είναι 6,8 κιλά χωρίς γρανάζι, σινεμπλόκ, δίσκο και ρουλεμάν. :cry:

Κανε lightening holes στο στεφανι και βαλε σαμπρελα ;)

Takata Dome
07/12/2011, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλά τα γελάκια αλλά με τις ρόδες τι θα γίνει?
Η πίσω στο bimota είναι 6,8 κιλά χωρίς γρανάζι, σινεμπλόκ, δίσκο και ρουλεμάν. :cry:

Το κόλπο είναι γνωστό και πολύ αποτελεσματικό:

1)Πάρε την ρόδα και πλύνε την καλά με νερό σε υψηλή πίεση
2)Πέρασε καλά με autosol την επιφάνεια της ζάντας
3)Όταν στεγνώσει καλά,άπλωσε λίγη μαγειρική σόδα στο κέντρο του τροχόυ και άστο 2 μέρες τουλάχιστον εκει πάνω
3)Μετα,τρίψε καλά το κέντρο του τροχού με γυαλόχαρτο 150αρι
4)Άπλωσε ένα στρώμα Plastofix στο κέντρο του τροχού
5)Βάψτο πορτοκαλί
6)Ξεφορτώσου τη ζάντα και πάρε μια άλλη!

:wave2:

sapila racing
08/12/2011, 08:57
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. :rotflmao:
Bυρωνα να τα πούμε από κοντά ρε φίλε, κι οχι μονο για τις ρόδες. :wave2:

DrBig
17/02/2012, 06:50
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-crosstourer-mfs-first-thoughts/20098.html

http://www.youtube.com/watch?v=nclMDyHFgTw

tman
20/02/2012, 14:54
Και οι πρώτες εντυπώσεις από την παγκόσμια παρουσίαση του Crosstourer:

http://bikeit.gr/dokimes/onoff/49-dokimes-onoff-honda/2763-dokimes-on-off-honda-crosstourer-1200-ash.html

DimHim
15/03/2012, 03:41
δυσκολες εποχες για πριγκιπες....αν υπαρξει σε test ride , τοτε θα το οδηγησω , αλλα αν ισχυουν αυτα που διαβασα , με τα λεφτα που εχει και με αυτα που προσφερει , οπως τα προσφερει συμφωνα με τα γραφομενα , αν και HONDAκιας , τοτε πιστευω θα παει πατο , μακαρι να μην , αλλα μαλλον...δεν αντιλεγω για την τεχνολογια , αλλα αν δεν πεισει σαν συνολο απο την στιγμη που ο ανταγωνισμος εχει να επιδειξει αξια συνολα τοσα χρονια , ειναι δυσκολο το εργο της καταξιωσης , ειδικα με την κληρονομια που κουβαλα (africa , transalp και varadero).

taksidiotis25
07/04/2012, 04:43
Την είδα σήμερα.
Δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση,αρκετα καλοφτιαγμενη φαινεται,πολυ καλη ποιότητα πλαστικών και δείχνει στιβαρη σάν κατασκευη.
Το διαφορικο πολυ καλοφτιαγμενο,ελπίζω να βγει και αξιόπιστο.
Οι ζάντες άψογες επισης.
Η ζελατινα δεν μου άρεσε καθόλου και δεν κολλάει με την υπόλοιπη μηχανη,θελει ζελατιναρα,ΑΣΕ που απο κάλυψη θα ειναι και άστα να πανε.
Σε λευκο δεν μου άρεσε καθόλου,όπως και καμία μηχανη λευκού χρώματος.
Στο κόκκινο να δείχνει φοβερά.
Θελει εξοπλισμό βέβαια γιατι σκέτη μου φάνηκε αίσχος όπως και το απλό gs...πολυ γύμνια.τα χω συνηθίσει τουμπανιασμενα τα εργαλεία.
Με τα εξτραδακια της θα δείχνει κούκλα.
Η αλήθεια ειναι οτι την περίμενα μικρότερη σαν μέγεθος αλλα τελικα έχει μια χαρα μέγεθος,δεν ειναι μικροκαμωμενη όπως είχα διαβάσει κάπου.
Δεν το περίμενα αλλα τελικα ειναι συμπαθητική μοτοσυκλέτα.

irinia
07/04/2012, 07:11
ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ.................ΝΑΧΟΥΜΕ 300 ΚΙΛΑ



Γιά νά ταξιδεύουμε καλά όταν έχουμε πλευρικούς άνέμους,
τότε άς πάρουμε ένα τάνκ...!!
Φιλοσοφία αύτοκινήτου σέ 2 ρόδες.............καλύτερα πάρτε ένα τζιπάκι.
Κάποτε ήταν τά μονοκύλινδρα,τά λέγαμε on-off,πήγαιναν καί στό χώμα άξιοπρεπώς
150-160-170 κιλά....!!!
Τώρα τά κάναμε νά ψήνουν και καφέ.
Μετά άπό 2 βαραντέρο,μέ 267 κιλά, έχω νά πώ ότι
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΟΤΟ ΕΙΝΑΙ............ΑΠΛΑ ΑΧΡΗΣΤΕΣ.....!!!
Βαρίδια ,κουρσούμια,πολλές φορές έπικίνδυνες γιά μεικτή χρήση.....
Τί κι άν ταξιδεύουν βασιλικά..??
Τίποτε άλλο κάνουν..??
Έκτός άπό τό νά πηγαίνουν στήν εύθεία..??
300 κιλά είχαν οί μοτό στόν δεύτερο παγκόσμιο καί ούτε.....!!
Άν ή σταθερότητα είχε νά κάνει μέ τά κιλά δέν θάταν οί φόρμουλες 600 κιλά,
ούτε τού Ρόσσι στό 1/3.....!!
Ότι είναι πάνω άπό 220-230 κιλά μέ ψηλές άναρτήσεις καί στήσιμο ντεμέκ off
μακρυά...!!!

KAGOURO
07/04/2012, 22:24
Γιατί να πάρει κάποιος το crosstourer κι όχι το multi στα ίδια λεφτά με λιγότερη κατανάλωση και για οδική συμπεριφορά δεν το συζητάμε ! Δεν βλέπω να χει μέλλον το μηχανάκι κι ας έχει dct , c-abs κι άλλα τέτοια καλούδια που η HONDA έχει βγάλει τελευταία . Στο DN-01 λάνσαρε το σύστημα HFT, αλλά το μηχανάκι δεν είχε εμπορική επιτυχία παρότι έχει το καλύτερο σύστημα μετάδοσης στον κόσμο . Το ίδιο συνέβει με το VFR και το ίδιο θα γίνει πιθανότατα με το Crosstourer(κι ας έχω έντεκα χρόνια Βαρκαντέρο) ! Σαν να μην τους νοιάζει αν θα πουλήσουν ή όχι....απλά κάνουν τέχνη !

kordix
08/04/2012, 07:08
Γιατί να πάρει κάποιος το crosstourer κι όχι το multi στα ίδια λεφτά με λιγότερη κατανάλωση και για οδική συμπεριφορά δεν το συζητάμε ! Δεν βλέπω να χει μέλλον το μηχανάκι κι ας έχει dct , c-abs κι άλλα τέτοια καλούδια που η HONDA έχει βγάλει τελευταία . Στο DN-01 λάνσαρε το σύστημα HFT, αλλά το μηχανάκι δεν είχε εμπορική επιτυχία παρότι έχει το καλύτερο σύστημα μετάδοσης στον κόσμο . Το ίδιο συνέβει με το VFR και το ίδιο θα γίνει πιθανότατα με το Crosstourer(κι ας έχω έντεκα χρόνια Βαρκαντέρο) ! Σαν να μην τους νοιάζει αν θα πουλήσουν ή όχι....απλά κάνουν τέχνη !


Ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ δυνατός.



Αλλά το μόνο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο μεγάλο ταξιδιάρικο είναι το Ducati το οποίο όμως δεν μπορεί να περάσει ούτε ενα απλό χωματόδρομο λόγω ασφάλτινων ελαστικών. Για μένα είναι το μοναδικό μειονέκτημά του σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Τα υπόλοιπα είναι όλα θεόβαρα άλλα περισσότερο άλλο λιγότερο. Το honda θα κλέψει σίγουρα πωλήσεις από το υπάρχον GS 1200 ADV αλλά σε λίγο βγαίνει το υδρόψυκτο οπότε θα δούμε τι θα γίνει.


Νομίζω όμως ότι στο εξωτερικό που αγοράζουν με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες θα πουλήσει. Το μηχανάκι για πραγματικά μεγάλο τουρισμό φαίνεται πολύ καλό. Η ροπάρα του V4, η άνεση και το πολύ καλό ζύγισμα σε συνδυασμό με την θεση οδήγησης Honda θα τραβήξει πολλούς αγοραστές.

Μη ξεχνάμε ότι το μηχανάκι είναι άψογο ποιοτικά και έχει ένα μοτέρ και ένα άξονα σχεδιασμένο να δουλεύουν με 170 άλογα ενω τώρα εχουν να διαχειριστούν 125 περίπου. Οπότε μιλάμε για πολύ μεγαλη αντοχή μακροπρόθεσμα.

spyrakos35
08/04/2012, 07:23
να παρακαλέσω όταν μιλάμε για επιτυχίες και αποτυχίες να διευκρινίζουμε και την αγορά στην οποία αναφερόμαστε?

kordix
08/04/2012, 07:35
να παρακαλέσω όταν μιλάμε για επιτυχίες και αποτυχίες να διευκρινίζουμε και την αγορά στην οποία αναφερόμαστε?


Γράφω πάνω ξεκάθαρα για εξωτερικό. Τώρα μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 17000 Ε λες να πουλήσει τρελά σε Βουλγαρία, Αλβανία ή Ελλάδα; Δυστυχώς όχι έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα.

Θα πουλήσει σε χώρες που οι μισθοί και τα οικονομικά επιτρέπουν μια τέτοια αγορά.


Αλλά σε χώρες με μοτοσυκλετιστική παράδοση, βλέπε Ιταλία, Γερμανία, Αγγλία αγοράζουν με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες. Εκεί όσοι θέλουν μηχανή για μεγάλα ταξίδια θα το αγοράσουν.

spyrakos35
08/04/2012, 09:00
Γράφω πάνω ξεκάθαρα για εξωτερικό. Τώρα μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 17000 Ε λες να πουλήσει τρελά σε Βουλγαρία, Αλβανία ή Ελλάδα; Δυστυχώς όχι έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα.

Θα πουλήσει σε χώρες που οι μισθοί και τα οικονομικά επιτρέπουν μια τέτοια αγορά.


Αλλά σε χώρες με μοτοσυκλετιστική παράδοση, βλέπε Ιταλία, Γερμανία, Αγγλία αγοράζουν με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες. Εκεί όσοι θέλουν μηχανή για μεγάλα ταξίδια θα το αγοράσουν.

ναι ήσουν σαφέστατος, το είπα για τις γενικότερες κουβέντες μας επ αυτής της θεματολογιας για να ξέρουμε τι λέμε....

έχει νόημα όμως να μιλάμε για άλλες αγορές όταν........

....μένουμε Ελλάντα?

el_hymador
08/04/2012, 18:38
Ρε τραβατε να οδηγησετε ενα Stelvio αν θελετε ετσι βαρια - μεστη αισθηση & απιστευη οδικη συμπεριφορα - κρατημα + βασιλικη ανεση και αφηστε αυτο το πραμα!!!

kordix
08/04/2012, 19:32
ναι ήσουν σαφέστατος, το είπα για τις γενικότερες κουβέντες μας επ αυτής της θεματολογιας για να ξέρουμε τι λέμε....

έχει νόημα όμως να μιλάμε για άλλες αγορές όταν........

....μένουμε Ελλάντα?




Με την ίδια λογική αφού δεν έχω τα 16.000 Ε για να το αγοράσω δεν πρέπει να κάνω κανένα σχόλιο. Ας γράψουν την γνώμη τους οι έχοντες λοιπόν...

Θα απαντήσω σε δέκα χρόνια που θα μπορώ να το αγοράσω μεταχειρισμένο και θα μου ταιριάζει και πιο πολύ ηλικιακά.:D

matmat
08/04/2012, 19:36
Ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ δυνατός.



Αλλά το μόνο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο μεγάλο ταξιδιάρικο είναι το Ducati το οποίο όμως δεν μπορεί να περάσει ούτε ενα απλό χωματόδρομο λόγω ασφάλτινων ελαστικών. Για μένα είναι το μοναδικό μειονέκτημά του σε σχέση με τα υπόλοιπα.

.

και να λεγα πώς δεν το είδες να οργωνει τα Αγραφα ...