Σύνδεση

View Full Version : kymco agility 150



Xrider
14/11/2011, 10:50
Εχω το kymco agility 150.
Το μηχανακι εχει 500χιλιομετρα μονο ειναι αστρωτο και το εχω οδηγησει μονο μια φορα για καμμια 10αρια χιλιομετρα.
Ειναι παρκαρησμενο απο την ημερα που αγοραστηκε και επειδη ειναι καινουριο το σκεφτομαι να το κρατησω η να το πουλησω,δεν ξερω κατα ποσο θα με βολευει ο κυβισμος 150κεκ η ειναι καλητερα κανενα αλλο σκουτερ 200/250/300κεκ.

Εχει κανενας το μηχανακι ?

FestoNero
14/11/2011, 11:21
Τι χρήση θέλεις να του κάνεις;
Για μέσα στη πόλη είναι ιδανικό.
Αν όμως θες να κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, και σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμους, θα πρέπει να πας σε 250 τουλάχιστον για να κινείσαι αξιοπρεπώς.

Xrider
14/11/2011, 12:28
Για πολη το θελω...σε νησι θα παω.
Απλα απο φιλους που ειχαν σκουτερ εχω ακουσει διαφορα για ιμαντες,μπαταριες,κοστος σερβις και το πιο σημαντικο πεσιμο αποδοσης κινητηρα και οχι αναβαθμιση (ρεκτιφιε στα γαλλικα)..δλδ απο 150κκ να γινει 180.
Λαδακια ειδα οτι θελει καθε 2-3000χλμ

eagleye101
14/11/2011, 13:41
Eιχα το 200αρι για ενα χρονο

Η διαφορα τους ειναι οτι το δικο σου δεν ειναι injection και εχει μανιβελα οποτε αμα μεινεις απο μπαταρια εισαι οκ
Εγω του ειχα πιει το αιμα, σε ενα χρονο 13χιλιαδες χιλιομετρα, σε διακοπες το ειχα παρει φορτωμενο μεχρι αηδιας!

Δεν ειναι Yamaha, ουτε Honda αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο, θα κανεις τη δουλεια σου τελεια, τελικες εχεις μεχρι 100-105 (εγω ειχα 110) τα αλογα ιδια ειναι 11-12 νομιζω

Σερβις καθε 3 χιλιομετρα με εξαιρεση το πρωτο στα 300 και το δευτερο στα 1000
καθαρισμο ιμαντα στα 6000 και αλλαγη στα 12000

Λαστιχα να αλλαξεις γιατι τα μαμα ειναι χαλια

Αν θες να το πουλησεις ξεχνα το
τσαμπα θα το δωσεις!

kostas_1100gs
20/11/2011, 13:05
Τι χρήματα θα ήθελες από αυτό.

BlackAdder
21/11/2011, 09:09
Έχω το Agility το 150 απο το Μάρτιο του 2009.

Έχει φτάσει αισίως τα 24.000χιλ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για χρήση μέσα στην πόλη είναι ιδανικό.

Εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά για αποστάσεις 50χιλ πήγαινε-έλα Ν.Κόσμο - Βαρυμπόπη.

Στα ανοιχτά κομμάτια της κηφισίας θα ήθελα κάτι παραπάνω χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι υστερεί, αλλά όπως προαναφέρθηκε οι ανοιχτοί δρόμοι χρειάζονται περισσότερα κυβικά.

Απο μετατροπές έχω βάλει variattor mallosi (κόστος 120€) και χρησιμοποιώ μπίλιες dr.pulley οι οποίες είναι πολυεπίπεδες αντί για τις συνηθισμένες στρογγυλές.
Με τις μπίλιες και μόνο βλέπεις διαφορά στο τράβηγμα.
Σημειώνω ότι οι μπίλιες είναι αναλώσιμο οπότε θα τις αλλάζεις ούτως ή άλλως.
Για παραγγελίες δες εδώ: http://www.drpulley.info/shop/index.php?cPath=47

Διαστάσεις στις μπίλιες για το variator που έχει απο τη μάνα του δεν θυμάμαι, θα ψάξω αν βρω παλιές να σου πω.
Αν δεν βρω άκρη με τις διαστάσεις για τις μπίλιες που φοράει με το μαμα variator, μπορείς να ρωτήσεις σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο να σου πουν τις διαστάσεις και να παραγγείλεις απο το internet τις αντίστοιχες dr.pulley.
Με το variattor της mallosi αλλάζουν οι διαστάσεις και είναι 20χ17 και βάρος απο 13 έως 14gr.

Γενικά είναι ένα αξιόπιστο και τίμιο σκούτερ που κάνει τη δουλειά του.

Το αν αξίζει να το κρατήσεις ή όχι εξαρτάται καθαρά απο εσένα και τη δυνατότητα που έχεις να αγοράσεις ένα μεγαλύτερο, δεδομένου ότι το αμέσως καλύτερο και δυνατότερο έχει τα διπλάσια χρήματα (π.χ. SYM Citycom 300i στα 3.800€).

Με λίγα λόγια για κίνηση μέχρι 80-90χ/α είναι πολύ καλό, κοστίζει λίγο να το αγοράσεις, τα σέρβις του και τα ανταλλακτικά του είναι πάμφθηνα.

Στα αρνητικά είναι του είναι η μικρή του αυτονομία (4 λίτρα ντεπόζιτο) και η όχι και τόσο άνετη σέλα του.

Αν είναι να αλλάξεις κάτι αυτό είναι οπωσδήποτε τα λάστιχα (βάλε metζελερ Feel Free με 100€) και οι μπίλιες.
Στις μπίλιες θα παίζεις με τα γραμμάρια. Αρχικά βάλε τα ίδια (13gr) και αυξάνεις ή μειώνεις λίγο ανάλογα αν θες καλύτερη εκκίνηση ή μεγαλύτερη τελική.
Λιγότερα gr καλύτερο τράβηγμα στην εκκίνηση με ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση, περισσότερα gr μεγαλύτερη τελική με μειωμένη κατανάλωση.
Οι αλλαγές καλό να είναι 1gr τη φορά.

Εγώ έχω πάνω αυτή τη στιγμή 13,5gr και είμαι ικανοποιημένος.

Xrider
24/11/2011, 19:59
Ευχαριστω BlackAdder.
Ακομα δεν το εχω βγαλει απο το γκαραζ.
Αυτα με τις μπιλιες δεν τα ηξερα.

Xrider
25/04/2012, 19:57
Καπου υπηρχε ενα θρεντ σχετικα με κατοχους διαφορων μοτο και τις διαπιστωσεις των ιδιων για το πως πανε τα μηχανακια.
Επειδη δεν το βρηκα γραφω εδω για το kymco agility 150 που τωρα χρησιμοποιω.
Το μηχανακι το ειχε παρει ο αδερφος μου και για λογω καθολου ευχαριστω βρεθηκε στην κατοχη μου το 2010,ειχε προλαβει να κανει μολις 550χλμ.
Ετσι λοιπον μετα απο 2 χρονια ακινησιας και ωντας ακομα καινουργιο πριν λιγο καιρο αρχησα να το κυκλοφορω εγω και να κανω συνεχισω το στρωσιμο που δεν εδωσα και μεγαλη βαση.
Στα υποψην οτι τοσα λιγα κεκ ειχα μονο οταν ημουν 16 και ετσι μου φαινετε σαν τεστ ποδηλατου, επισης επειδη ειναι το 2ο σκουτερ που ειχα ποτε,το προηγουμενο μετα απο 100χλμ το εκαψα,δεν εχω καταλαβει ακομα ΠΩΣ πρεπει να κραταει καποιος το γκαζι,ετσι εχω ενα μικρο θεμα με την καταναλωση (μαλλον)
Ετσι διεπιστωσα τα εξης μετα απο 400χλμ.

Φρενα,καλα αν ακι αν πατησεις πολυ το μπροστα εχω την εντυπωση οτι το τιμονι ειναι ετοιμο να ξεκολλησει
Λαστιχα , διαβασα σε αλλα ποστ οτι ειναι το πρωτο πραγμα που πρεπει να αλλαξει καποιος γιατι δεν ειναι καλα...εγω δεν τα εχω αλλαξει αλλα υποψιασμενος απο αυτα που διαβασα ,σε στροφες δεν εμπαινα φετα μεχρι που μετα απο λιγες μερες το ξεχασα και αρχησα να δινω αρκετη κλιση και μπορω να πω οτι δεν εχω παραπονο..μεχρι στιγμης δεν εχω νοιωσει να μην κραταει..το ντριφτ ετσι και λλιως ειναι το αγαπημενο μου και στο σκουτερ μπορει και να μην το καταλαβαινω.
Καταναλωση, σε λιγοτερο απο 100χλμ μου κατεβαζει ρεζερβα και δεν εμπιστευομαι απολυτα τον δεικτη βενζινης γιατι παιζει πολυ πανω κατω σαν μουσικο χρονομετρο
Επιδώσεις...οκ,σκουτερακι ειναι δεν περιμενω πολλα γιατι και να εβγαζε δεν νομιζω να κραταγε...η μεγιστη ταχυτητα που εχω δει σε 1-2 ανοιγματα ειναι τα 90 και με ουριο ανεμο...σε καποια φαση το τιμονι εχει την αισθηση μινι κομπρεσερακι απο το τριξιμο.
Επιταχυνσεις θα ελεγα οτι ισως και να υπαρχουν...σε σχεση με το Μπεβερλυ200 ενος φιλου..το agilit-ακι ειναι αρκετα πισω..καμμια σχεση.
Αναρτησεις ειναι μαλλον ανεκτες
Εξατμιση αθορυβη
Χωροι κατω απο την σελα μαλλον μικροι αφου χωραει μονο ενα ανοιχτο κρανος και ο χωρος που απομενει ειναι για το λουκετο και καμμια εφημεριδα,εχει ενα υποτυπωδες ντουλαπακι μπροστα που δεν χωραει σχεδον τιποτα αλλα ειναι ιδανικο για κινητο αφου εχει υποδοχη αναπτηρα οπως στα αυτοκινητα.

Το μονο που εχω πληρωσει μεχρι τωρα ειναι τα λαδακια του ,15 ευρω και αν θυμαμαι καλα ειναι αλλαγη καθε 2000χλμ

BlackAdder
02/05/2012, 09:06
Στο γενικότερο ψάξιμο έβγαλα το variator της malossi και ξανάβαλα το original με μπίλιες dr.pulley 14gr (αντί για 13 που φοράει κανονικά).
Μου φαίνεται ότι πάει ακόμη καλύτερα και βλέπω και 100 στο κοντέρ.

Οπότε η πρόταση μου είναι αλλαγή μόνο τις μπίλιες με dr.pulley.

Xrider
02/05/2012, 12:17
Και εχω ενα μικρο προβλημαααααα....
1,Το μηχανακι εχει συναγερμο και δεν ξερω ΠΟΥ εχει την μονιμη απενεργοποιηση...δηλ, εκει που βαζεις το κλειδακι το γυρνας και βγαζεις off τον συναγερμο.
2,Οι ασφαλειες,που ειναι???
3,Στα 100χλμ φανταζομαι θα ειναι σαν να οδηγεις bobsleigh
4.Εχω ακομα θεμα καταναλωσης
5.Το αυτοματο τσοκ,θα αναβει καθε φορα που βαζω μπροστα?ακομα και αν εσβυσα το μηχανακι 5 λεπτα πριν??αυτο μου σπαει τα νευρα

BlackAdder
04/05/2012, 13:46
1,Το μηχανακι εχει συναγερμο και δεν ξερω ΠΟΥ εχει την μονιμη απενεργοποιηση...δηλ, εκει που βαζεις το κλειδακι το γυρνας και βγαζεις off τον συναγερμο.
Εκεί που τον έβαλε ο μάστορας. Ξεκίνα να ψάχνεις απο την μπαταρία αν και καλό θα ήταν να μη μπορείς να τον βρεις τόσο εύκολα.


2,Οι ασφαλειες,που ειναι???
Στο πάτωμα εκεί που είναι η μπαταρία είναι και οι ασφάλειες, πάρε κάνα δύο έξτρα να υπάρχουν.


3,Στα 100χλμ φανταζομαι θα ειναι σαν να οδηγεις bobsleigh
Δεν θα το έλεγα, θα μπορούσε να πηγαίνει και με περισσότερα. Δεν πας χαλαρά αλλά δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο.


4.Εχω ακομα θεμα καταναλωσης
Με τις ποιό βαριές μπίλιες έχω δει διαφορα στην κατανάλωση. Για τα ίδια χιλιόμετρα γεμίζω με 4,5€ ενώ πριν ήθελα 5 και βάλε. Και η βενζίνη έχει ανέβει. Θα το υπολογίσω κανονικά αλλά πιστεύω ότ ιείμαι στα 3,5-3,7Lt/100km


5.Το αυτοματο τσοκ,θα αναβει καθε φορα που βαζω μπροστα?ακομα και αν εσβυσα το μηχανακι 5 λεπτα πριν??αυτο μου σπαει τα νευρα
Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό. Πως το καταλαβαίνεις;

Xrider
12/06/2012, 11:39
Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda

Filosofos
19/06/2012, 09:12
Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda

Που να δείς το ΝΕΟ honda που είναι και made in china... hu hu hu :p

GIXXERAKIAS
19/06/2012, 11:36
Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda

Κάποιο άλλο έιναι το πρόβλημα.Μάλλον το μπούκωσες.Φίλος με agility 200 (νομίζω) το παίρνει μόνιμα μπροστά με μανιβέλα (για να μην χαλάει την μπαταρία:lol:) και παίρνει με την πρώτη μανιβελιά πάντα.:)

nikos_4
15/09/2012, 17:28
Ειμαι νεος στο forum και σκεφτομαι την αγορα ενος kymco agility 150.παρακαλω απο τους κατοχους του agility καποιες εντυπωσεις απο το μηχανακι.θα ηταν πολυ χρησιμες....χιλιομετρα,προβληματα,προταιρηματα οτιδηποτε σας ερχεται στο μυαλο.ευχαριστω για το χρονο σας.

stgal
18/10/2012, 17:57
Καλησπερα παιδια. ειμαι καινουριος στο forum, με μια πρωτη ματια που εριξα φαινεται κατατοπιστικοτατο σε ολα. να σας πω κ εγω το θεμα μου. Λογω δουλειας (ιδιαιτερα) μετακινουμαι πολυ σε κοντινες αποστασεις, μεσα στην πολη παντα. Ηθελα λοιπον να παρω ενα scooter αλλα οχι πανω απο τα 2000€. Ηθελα το agility 200i αλλα δεν υπαρχει πουθενα, οποτε μαλλον παω για το 150. απ'οτι ειδα κ σε αλλα forum, δεν εχουν τρελη διαφορα, 1hp νομιζω, αλλα επειδη ειμαι τελειως ασχετος απο μηχανες κ δεν καταλαβα κ πολλα (καποια στιγμη κατι ελεγαν για κατι μπιλιες κ το εχασα τελειως!! :confused: ) ειπα να με βοηθησει καποιος που εχει προσωπικη πειρα. Αξιζει τα λεφτα του, τι προβληματα βγαζει, αν θα μπορω να παω ενα Γαλατσι-Πειραια ας πουμε, κτλ.. Ευχαριστω παιδια.

pleits
19/10/2012, 11:41
φιλε μου εγω εχω το 125 και παω καθε μερα κηφισια πειραια ανετα!!!! οσο για μπιλιες δες λιγα μηνυματα πριν αναφερει σχετικα ο φιλος BlackAdder τι ειναι καλο να βαλεις!!

Xrider
13/11/2012, 12:32
Οπως ειπα πριν καιρο...Honda kai μονο Honda!!
Με μολις 3200χλμ το μπρδλο για σκουτερ ψοφησε.
Ο Κυλινδρος τελειωσε.
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρω ποτε τιποτα kymco. Θα μπορουσαν να λενε πουλαμε μπρικια για σκουτερ γιατι αυτο ειναι..μπρικι.
Λοιπον στα 3000χλμ ΔΕΝ δουλευει
1.Αυτη η μαλακια υποτιθεμενος φορτιστης στο ντουλαπακι.
2,Ολα τα πλαστικα τριζουν και νομιζεις οτι θα σκορπισουν στο δρομο
3.Οι επαφες στα ηλεκτρικα εχουν αμεση εξαρτηση απο το τι καιρο θα κανει.
4.Αναρτησεις Γ.Τ.Π μολις πλαγιασει λιγο με καμια 60/70αρα αρχηζει και χορευει το πισω
5.Το μονο μερος που δεν εχει πιασει σκουρια ειναι τα πλαστικα αλλα υποψιαζομαι οτι ειναι τοσο ΓΤΠ που υπαρχει περιπτωση να πιασουν δακο.
6.Η κλειδαρια της σελας για να κλεισει -κουμπωσει-θελει να εχεις το κλειδι μεσα και να το γυρησεις για να κλεισει...διαφορετικα δεν κλεινει
7.Καταναλωση χαλι μαυρο...ενα γεμισμα λιγοτερο απο 90χλμ. Σε βολτα 2πλος με σχετικες ανηφορες κλπ μου εφαγε ολη την βενζινη μεσα σε 30χλμ -ειχε μπει στην ρεζερβα - και χωρις να το τρεξω -γιατι αυτο το μπρικι δεν τρεχει,απλα τσουλαει- 2καβαλος σε ευθεια με 40χλμ τρωγεται η καταναλωση...μολις ανεβεις στα 60 γαμιεται κυριολεκτικα.
8.Ο δεικτης ενζινης ειναι οτι χειροτερο εχω δει ποτε!!μεσα σε κλασματα δευτερολρπτου παιζει απο το γεματο στο μισο η απο το μισο στην ρεζερβα..ειναι θεμα τυχης που δεν με ειχε αφησει στον δρομο.
9.Το ντουλαπακι μπροστα αν κανεις την μαλακια να το ανοιξης θα πεδευεσαι με τα κολολαστιχα τσιμουχες που ξεκολλανε...και αυτο ακομα ηταν ανικανοι να το φτιαξουν σωστα

Πορισμα
Το μηχανακι ειναι Γ.Τ.Κ απο κατασκευης του. Οι μηχανικοι της kymco οταν το εφτιαχναν πρεπει να ειχαν στο μυαλο τους ....σκατα.

Τωρα που μου εμεινε στο χερι,μολις το φτιαξω θα φαει πουλο.

Xrider
13/11/2012, 13:07
Xiliometra

274172

To tzami meta apo to 2o plysimo emeine 8ampo

Xrider
13/11/2012, 13:10
274173

274174

274175

Xrider
13/11/2012, 13:12
274176

274177

274178

Xrider
13/11/2012, 13:14
274179

274180

274181

Xrider
13/11/2012, 13:15
274182

BlackAdder
13/11/2012, 13:51
Το δικό μου μετά απο 31.000χιλ δεν έχει βγάλει σκουριές, δεν τρίζει, καίει 3lt/100κμ και γενικά πάει μια χαρά.
Απο αυτά που αναφέρεις μου έχει τύχει μόνο αυτό με το λάστιχο στο μπροστινό ντουλαπάκι, και το ξεθώριασμα του χρώματος στο τιμόνι.
Βέβαια είναι 3μιση χρόνια έξω παρκαρισμένο οπότε...

Κάπου πρίν διάβασα ότι είσαι σε νησί ή κάνω λάθος;

Xrider
13/11/2012, 17:20
Το δικό μου μετά απο 31.000χιλ δεν έχει βγάλει σκουριές, δεν τρίζει, καίει 3lt/100κμ και γενικά πάει μια χαρά.
Απο αυτά που αναφέρεις μου έχει τύχει μόνο αυτό με το λάστιχο στο μπροστινό ντουλαπάκι, και το ξεθώριασμα του χρώματος στο τιμόνι.
Βέβαια είναι 3μιση χρόνια έξω παρκαρισμένο οπότε...

Κάπου πρίν διάβασα ότι είσαι σε νησί ή κάνω λάθος;

Οχι ,δεν ειμαι σε νησι.
Ολες αυτες οι σκουριες εγιναν το καλοκαιρι !!

outekan
09/07/2014, 02:50
Παιδιά καλημέρα, έχω ένα Kymco Agility 150 και όταν το βάζω μπροστά το τσοκ το παρακάνει σε στροφές, μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ να το κατεβάσω;