PDA

View Full Version : Τον "πράσινο δακτύλιο" τον πήρατε χαμπάρι;;;



vasboot
14/11/2011, 22:54
Από το site του ΥΠΕΚΑ (ypeka.gr)
Ανακοίνωση σχετικά με την άρση απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τον «Πράσινο Δακτύλιο»
Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2011

Με ρύθμιση που ψηφίστηκε, χθες, Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στη Βουλή νομοθετήθηκε η άμεση άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τεχνολογίας EURO V και VI στα αστικά κέντρα Αθηνών – Θεσσαλονίκης, η οποία θεσπίστηκε υπό άλλες συνθήκες τεχνολογίας, πριν από 20 χρόνια.

Η απόφαση του ΥΠΕΚΑ βασίστηκε σε τεκμηριωμένες μελέτες και ελήφθη με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος, μετά και από διαβούλευση στην αρμόδια Επιτροπής της Βουλής.

Το ΥΠΕΚΑ δεσμεύτηκε για την παράλληλη θέσπιση συμπληρωματικών μέτρων και κινήτρων για την μείωση της εκπομπής ρύπων και μικροσωματιδίων, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί το περιβάλλον, αλλά και να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας.
Τα μέτρα που εξετάζονται σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία περιλαμβάνουν:

· την εντατικοποίηση των ελέγχων της ποιότητας των καυσίμων από τα ειδικά κινητά συνεργεία του ΥΠΕΚΑ,

· την εισαγωγή ηλεκτρονικών συστημάτων παρακολούθησης της διακίνησης των καυσίμων για να αντιμετωπιστεί η λαθρεμπορία και η νοθεία των καυσίμων,

· τον περιορισμό της κυκλοφορίας των πλέον ρυπογόνων οχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης, που αφορά στην μετεξέλιξη του ισχύοντος δακτυλίου σε «Πράσινο Δακτύλιο», με τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:

· Για τα οχήματα κάτω των 2,2 τόνων (όλα αφορούν στο μικρό δακτύλιο):

Α. κυκλοφορία όλων των οχημάτων, ανεξαρτήτως τεχνολογίας, εντός του μικρού δακτυλίου ελεύθερα, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km. Το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα,

Β. κυκλοφορία εντός του δακτυλίου των οχημάτων με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990 μόνο τις μέρες και ώρες που δεν ισχύει ο μικρός δακτύλιος,

Γ. κίνηση των οχημάτων που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες εντός του μικρού δακτυλίου με το σημερινό εκ περιτροπής σύστημα «μονών – ζυγών».

· Απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων έως 12 τόνους, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στο μεγάλο δακτύλιο.

· Απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 12 τόνων, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών Οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.

Τα οχήματα που θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα θα λαμβάνουν ειδικό πράσινο σήμα.

Προτεινόμενη ημερομηνία ισχύος της ρύθμισης είναι η 1 Μαΐου 2012.

Τέλος, επισημαίνεται ότι η νομοθετική ρύθμιση προβλέπει ότι διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα μεικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΕΤΑΙΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Γ.
Το πάνε μονά-ζυγά και για τα δίκυκλα....

vasboot
14/11/2011, 22:59
Ακόμα και οι πιό σύγχρονες μοτοσυκλέτες πληρούν τις προδιαγραφές euro3 ... οπότε...;;;

Cpt. Haddock
15/11/2011, 01:11
Οι μοτοσυκλέτες έτσι κι αλλιώς κυκλοφορούν στο δακτύλιο

BLiTzER
15/11/2011, 07:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Οι μοτοσυκλέτες έτσι κι αλλιώς κυκλοφορούν στο δακτύλιο

Κάποιος δε διαβάζει ολόκληρα τα κείμενα :P


Αρχικά δημιουργήθηκε από vasboot
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΕΤΑΙΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Γ.
Το πάνε μονά-ζυγά και για τα δίκυκλα....

vasboot
15/11/2011, 09:03
Στείλτε και εσείς e-mail στο ΥΠΕΚΑ (υπάρχει ειδική φόρμα επικοινωνίας στο site του). Μόνο άν δείξουμε ενδιαφέρον για κάτι, ίσως το αποτρέψουμε. Στο κάτω-κάτω δεν είναι μέτρο εισπρακτικού χαρακτήρα!!!!!!!!!:wacko:

dmf
15/11/2011, 10:05
Αποκλειεται να το κανουν μονα ζυγα για τις μηχανες.

Εχετλαίος
15/11/2011, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Αποκλειεται να το κανουν μονα ζυγα για τις μηχανες.

Nαι, όπως και "λεφτά υπάρχουν"

:lol:

sapila racing
15/11/2011, 10:17
Γενικά σε διάφορες ανακοινώσεις που γίνονται κατα καιρούς για θέματα κυκλοφορίας κλπ, οι μοτοσυκλέτες απλά δεν 'υπάρχουν'.
Δεν ανησυχώ, απλά δεν υπάρχουν και σε αυτην.

vasboot
15/11/2011, 11:05
Η ανακοίνωση αφορά όλα τα οχήματα κάτω των 2,5 τόνων... Να επισημάνω επίσης και το γεγονός ότι πριν απο μερικές μέρες σε κάποιο πρωϊνάδικο υποστήριζαν οι παρουσιαστές ότι οι μηχανές συμφωνα με έρευνα ...μπλα μπλα μπλα... ρυπαίνουν περισσότερο από τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Εδώ θα είμαστε, ζωή νάχουμε :D

Εχετλαίος
15/11/2011, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από vasboot
... μολύνουν ...

ρυπαίνουν
:wave2:

Xrider
15/11/2011, 11:35
Τις μηχανες ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τις πιανει.
Σε περιπτωση που....απλα θα απαγορευτουν τα διχρονα.
Ειναι συστημα που στην Ευρωπη ισχυει τα τελευταια 5-6 χρονια.

Ομως, το εχω ξαναπει σε αυτο το φορουμ....Μολις αρχησουν να κυκλοφορουν Ντισελ στην Αθηνα πιαστε σειρα για μεταμοσχευση πνευμονων.
Τα ντιζελ ειναι πιο ρυπογωνα σε σχεση με την βενζινη.Τα τελευταια ευρω5 απλα επειδη ΔΕΝ κανουν τελεια καυση αλλα ακομα μικροτερα σωματιδια (αυτα που καποτε μας επρηζαν τα @@ σε ειδησεις)ειναι τοσο μικρα που λογω του οτι δεν μπορουν ακομα να τα μετρησουν,υπολογιζουν οτι δεν υπαρχουν.
Για να καταλαβει καποιος τι λεω,θα προσπαθησω συντομα να πω τι συμβαινει με τα Ντιζελ.
Η βενζινη η σουπερ που υπηρχε μεχρι πριν 20 χρονια εβγαζε ρυπους που στον αερα ειχαν μετρηση και κατα την εισπνοη πηγαιναν στους πνευμονες και δημιουργουσαν τα γνωστα προβληματα...ετσι αποφασισαν να φτιαξουν την αμολυβδη..η αμολυβδη απλα εχει και αυτη ρυπους αφου σε καμια περιπτωση κινητηρα δεν εχουμε τελεια καυση..ετσι βρηκαν σε νεκροτομιες οτι οι ρυποι απο την αμολυβδη περνανε εκτος απο τους πνευμονες και στο αιμα...και οσο το Ευρω1,2,3,4 ειναι για πιο μικρα σωματιδια...
Στην περιπτωση του Ντιζελ ενα Ευρω 5 ισοδυναμει με ενα Ευρω 1,με την διαφορα οτι τα μικροσωματιδια που αφηνει ειναι πιο "βαρυα",πιο μικρα και ετσι οχι απλα περνανε σε πνευμωνες και στο αιμα αλλα και σε οργανα του σωματος....και ολα αυτα ΑΝ καποιος αλλαζει τα ειδικα και ακριβα φιλτρα του Ντιζελ...σκεφτειτε ποσους εχετε ακουσει να αλλαζουν καταλητη :rotflmao: που εκτος απο τα χιλιομετρα εχει και αλλα που τον χαλανε..π.χ να σπρωξεις το αυτοκινητο και να το βαλεις μπροστα με ταχυτητα,να το παρκαρεις σε μια παραλια πανω στην αμμο με πολυ ζεστη κλπ κλπ
Ολα αυτα αν ειναι π.χ στο Μετσοβο,δεν σε ενδιαφερουν γιατι κυκλοφορουν λιγα αυτοκινητα,εχει καθαρο αερα κλπ κλπ και ετσι δεν εχεις συγκεντρωσεις,πραγμα που δεν συμβαινει στην Αθηνα και ειδικα το καλοκαιρι η κατασταση ειναι ακομα χειροτερη.

Γιατι το εκαναν ομως να επιτρεψουν τα Ντιζελ?
Απλα γιατι ετσι λογω κρισης καποια κοροιδα θα αγορασουν Ντιζελ και καλα πιο οικονομικο στο καυσιμο,θα κινηθει η πεθαμενη αγορα αυτοκινητου,θα κοψουν οι εφοριες κανενα παραβολο κλπ κλπ..
Ομως η παγιδα ειναι οτι σε ενα χρονο μετα το καυσιμο θα εχει 1σεντ πιο φτηνο απ'οτι η βενζινη,αντε 2 και αν βαλει καποιος οτι για να κινηθει σοβαρα με ενα αυτοκινητο ντιζελ πρεπει να εχει τουλαχιστον 2000κεκ αυτοκινητο που ενα ντιζελ ειναι πιο ακριβο απο ενα βενζινη,γιατι οντως καιει λιγοτερο αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ενα 2000 καιει λιγοτερο απο ενα 1400 βενζινη.

Το εργο το εχω δει στην Ιταλια και αυτη η πρασινη ζωνη αλλαζει καθε 2 χρονια και θελει ντιζελ ευρω 6 π.χ αν εχεις το 5 απλα δεν μπαινεις.
Και ετσι στο τελος βλεπεις κατι αυτοκινηταρες με φιαλες στο πορτμπακαζ που ειναι αεριο ,κανει απειρα χιλιομετρα τσαμπα,δεν εκπεμπει ρυπους και απλα σερνεται το αυτοκινητο,δεν εχει πια αλογα αλλα γαιδουρια