PDA

View Full Version : Νεός Οδηγός

Themoukos
28/11/2011, 16:46
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω μπεί στο τριπάκι έδω και αρκετό καιρό να πάρω μηχανή... Η αλήθεια είναι ότι είμαι σχεδόν άσχετος με το θέμα και θα ήθελα την βοήθεια σας...

1. Δίπλωμα οδήγησης
Θα ήθελα να πάω σε κάποια σχολή όπου πραγματικά μπορώ να μάθω να οδηγώ και όχι απλά τα βασικά για το δίπλωμα μηχανής. Το μόνο που έχω οδηγήσει στη ζωή μου είναι κάποια 50cc scooters και παπί μέχρι 125cc. Απο μεγάλη μηχανή δεν έχω εμπειρία και προτιμώ να μάθω πριν πάρω καθώς θέλω και τη ζωή μου. Οπότε αν έχετε κάποια σχολή να προτείνετε βάση εμπειρίας όπου να γίνεται καλή δουλειά, θα ήθελα πολύ να μάθω, ή αν προτείνετε να κάνω επιπλέον μαθήματα με κάποιον φίλο μου που οδηγεί μηχανή γιατί δεν αξίζει τον κόπο σε σχολή λόγω χρέωσης και πρέπουσας προσοχής. Μπορεί να θεωρηθεί ότι είμαι λίγο σχολαστικός αλλά επειδή είμαι 30 χρονών πλέον και έχω οδηγική εμπειρία και παιδεία 12 χρόνια (με αυτοκίνητό) και ξέρω τι καρναβάλι είναι οι δρόμοι της Αθήνας προτιμώ να είμαι πλήρως έτοιμος ΕΙΔΙΚΑ για να βγώ με μηχανή έξω όπου οι νόμοι είναι διαφορετικοι..

2. Επιλογή μηχανής
Θα ήθελα μια μηχανή για αρχάριους μέχρι 250cc δεν με ενδιαφέρει να επεκταθώ για αρχή(ίσως ούτε και για μέλλον). Θέλω να είναι ευέλικτη για την πόλη μιας και αυτή θα είναι η κύρια χρήση της, αλλά να μπορεί να με πάει και με αξιοπρέπεια ένα μικρό ταξιδάκι μέχρι 150χλμ π.χ. Δεν είμαι τόσο λάτρης της ταχύτητας όσο θέλω να είμαι και safe rider, λίγο η φοβία που μου μετέδωσαν και οι γονείς απο μικρός ότι αν πάρω μηχανή θα έρθει η συντέλεια του κόσμου και λίγο ότι δεν με ενδιαφέρει να φτάσω γρήγορα αλλά να φτάσω (κάλλιο αργά παρά ποτέ)... Και όσν αφορά την τιμή αυτής μέχρι 3,500 σκέφτομαι ότι μπορώ να ανοιχτώ προς το παρόν. Κατα προτίμηση καινούργια αλλά είμαι ανοιχτός και σε μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση.

3. Υψος