PDA

View Full Version : ΣΚΛΗΡΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ



rambo
29/11/2011, 19:11
εχω μια V STROM 650 '07 με 48000 χλμ τα λαδια που χρησιμοποιω απο τοτε που την πηρα εινα τα MOTUL 5100 με τα οποια ημουν ευχαριστημενος αλλα τον τελευταιο καιρο το κιβωτιο ταχυτητων ειναι σκληρο ιδιεταιρα στα κατεβασματα.Γνωριζει κανενας να μου πει σε τι οφειλετε?

Gandalf dr685sm
29/11/2011, 19:19
χεχεχεχε... απο τότε που την πήρες και έχει 48.000χλμ με τα ίδια λάδια;... πάλι καλά που πάει...χαχαχαχα...

Σοβαρά τώρα. Τα καλύτερα λιπαντικά που είχα δοκιμάσει μέχρι και το ΧΤΧ ήταν τα Castrol όσον αφορά συμπεριφορά κιβωτίου. Ίσως να έχουν καλύτερα στοιχεία προστασίας κατά τριβής.

faraway
29/11/2011, 19:57
Αλλαγή υγρών και εξαέρωση στο συμπλέκτη έχεις κάνει ποτέ ??

Αν όχι , ξεκίνα από εκεί . :wave2:

mansag
29/11/2011, 20:02
οπως λεει και ο faraway..αλλαγη υγρων..σωστη εξαερωση..αλλαγη λαδιων η σε τορκο η σε Castrol

costas_versys
29/11/2011, 21:26
Το ρελαντί σου είναι σωστό?

DrEvil
30/11/2011, 11:02
Αν θυμάμαι καλά το 650 δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.
Μήπως θέλει ρύθμισμα το συρματόσχοινο;

ggs
30/11/2011, 11:11
Spam on
Χάλασε το φόρουμ …. Δυο μέρες RAMBO + V Strom και κανείς δεν είπε τίποτα…
Spam off…

makis206
30/11/2011, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Αν θυμάμαι καλά το 650 δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη.
Μήπως θέλει ρύθμισμα το συρματόσχοινο;

Tο αυτό για αρχή, λίγο τέντωμα του συρματόσχοινου απ'τον ρεγουλατόρο στη μανέτα του συμπλέκτη νομίζω ότι αρκεί. Άφήσεις ένα μικρό ελεύθερο "παίξιμο" στη μανέτα περίπου στα 2mm

:beer:

Πανοπτικός
30/11/2011, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Tο αυτό για αρχή, λίγο τέντωμα του συρματόσχοινου απ'τον ρεγουλατόρο στη μανέτα του συμπλέκτη νομίζω ότι αρκεί. Άφήσεις ένα μικρό ελεύθερο "παίξιμο" στη μανέτα περίπου στα 2mm

:beer:

2mm = 2 χιλιοστα :D

makis206
30/11/2011, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
2mm = 2 χιλιοστα :D

Εκ του Millimeters :lol:

spyrakos35
30/11/2011, 11:39
όλα τα παραπάνω σε ότι αφορά στις ντίζες κλπ κλπ

μετά δοκίμασε τα torco T4R 20-50 (ημισυνθετικά) τα οποία τα θεωρώ απείρως καλύτερα από τα castrol

αν πάλι δεν δεις διαφορά, δοκίμασε motorkote ( https://www.motorkote.com/Products.aspx?b=10&d=18&k=10&c=52 )

Πανοπτικός
30/11/2011, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εκ του Millimeters :lol:

αλλο λεω... Ο τζογος πρεπει να ειναι 10-20 mm


Εψαχνα διαφορα wallpapers απο μηχανακια κ σε ολα οι ροδελες του συμπλεκτη ειναι ετσι.
Εκτος κ αν κανω λαθος κ αυτο ειναι τελικα το σωστο
:confused:


240929

makis206
30/11/2011, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
αλλο λεω... Ο τζογος πρεπει να ειναι 10-20 mm

Δύο εκατοστά (cm..:lol: ) τζόγος; Άντε 5 χιλιοστά το πολύ ρε'σύ.. :look:

Πανοπτικός
30/11/2011, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δύο εκατοστά (cm..:lol: ) τζόγος; Άντε 5 χιλιοστά το πολύ ρε'σύ.. :look:

:nono: 2 εκατοστα ειναι.

McGyver
30/11/2011, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δύο εκατοστά (cm..:lol: ) τζόγος; Άντε 5 χιλιοστά το πολύ ρε'σύ.. :look:

Καλά τα λέει, σε πιάνουμε αδιάβαστο.


240930

makis206
30/11/2011, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
:nono: 2 εκατοστα ειναι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Καλά τα λέει, σε πιάνουμε αδιάβαστο.

Γι'αυτό χτυπάνε οι ταχύτητες :lol:

Πανοπτικός
30/11/2011, 13:46
:beer:
Και οι ταχυτητες δεν κοπανανε οταν εχεις παρα-σφιγμενο τον συμπλεκτη, απλως μπορει να πατιναρει.








Παντα τα λεω σωστα, απλως εισαστε ξεροκεφαλοι :blush:

makis206
30/11/2011, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
:beer:
Και οι ταχυτητες δεν κοπανανε οταν εχεις παρα-σφιγμενο τον συμπλεκτη, απλως μπορει να πατιναρει.

Αρκεί να έχει ένα μικρό τζόγο, νομίζω ότι το πατινάρισμα αρχίζει (έστω και ανεπαίσθητα) εκεί που σταματάει ο τζόγος.. (για τα υπόλοιπα κάνω το κουνέλι :lol: )

:beer:

DoctoR_k6
30/11/2011, 13:56
Απο δισκους πως πας...???

:confused:

Πανοπτικός
30/11/2011, 14:16
Λογικα θα υπαρχει λογος για να λενε 10-20 mm και οχι 2-3...

Οταν στριβεις τερμα το τιμονι (πχ) οι ντιζες μενουν στην θεση τους ?
:hypnotize

VASOS
30/11/2011, 14:19
Καλά και λογικά τα λέει ο makis 206. Προσωπικά δεν έχω δει (μέχρι σήμερα) προβλεπόμενιο τζόγο συμπλέκτη πάνω από 5 mm. Όταν λοιπόν βλέπω και διαβάζω 10-20 mm μου σηκώνεται η τρίχα.

Πανοπτικός
30/11/2011, 14:28
10-20 mm μετακινηση της μπιλιας (της μανετας) ειναι μικρος τζογος. 5 mm σημαινει τερμα σφιγμενο.

Το λεω μπας και νομιζεις 10-20 μετακινηση της ντιζας (μεσα απο το λαστιχο :lol: )

GiannisBlessed
30/11/2011, 16:12
αν δεν κανω λαθος αλλα μανιουαλ μετρανε τον τζογο στην μπιλια και αλλα στην εγκοπη που σηματιζει η μανετα με την βαση της οταν αρχιζεις να την τραβας.(ακριβως πανω απο εκει που περναει η ντιζα)
πιο σκληρο το κιβωτιο τι εννοεις?
θελει πιο πολυ δυναμη να αλλαξει η καθε ταχυτητα η οταν αλλαζει κανει κλανκ κλουνκ??

Joyrider
30/11/2011, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
αν δεν κανω λαθος αλλα μανιουαλ μετρανε τον τζογο στην μπιλια και αλλα στην εγκοπη που σηματιζει η μανετα με την βαση της οταν αρχιζεις να την τραβας.(ακριβως πανω απο εκει που περναει η ντιζα)
Και γω εκεί στην εγκοπή μετράω τον τζόγο αλλά δεν ξέρω που το έχω δει :confused:
Γιατί το μάνιουαλ στη μπίλια δείχνει.


240933

Πανοπτικός
30/11/2011, 16:36
:a5:

Joyrider
30/11/2011, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
:a5:
:a17:


240934

VASOS
30/11/2011, 16:44
Δηλαδή για να καταλάβω, ο αδαής, 10-20 mm τζόγος μετρούμενος στην μπίλια της μανέτας σε πόσα mm αντιστοιχεί στη βάση της μανέτας (εκεί που δείχνει δηλ. ο Joyrider στην φωτό)?

Πανοπτικός
30/11/2011, 16:44
Ναι ρε μαστορα, τα 2 εκατοστα στην μπιλια μεταφραζονται σε 2-3 χιλιοστα μετακινηση της ντιζας (μεσα απο το λαστιχο, ή εκει που δειχνεις εσυ).
Γιατι ομως να το κοιτας ετσι...

Σαν να λες οτι κοιτας την βενζινη με ξυλακι :alien:

Joyrider
30/11/2011, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ναι ρε μαστορα, τα 2 εκατοστα στην μπιλια μεταφραζονται σε 2-3 χιλιοστα μετακινηση της ντιζας (μεσα απο το λαστιχο).
Γιατι ομως να το κοιτας ετσι...
Γιατί μου είναι πιο εύκολο.

Σαν να λες οτι κοιτας την βενζινη με ξυλακι :alien:
Φτου και αυτό λαθος το κάνω; :lol:
.
.
Έλα το ίδιο λέμε αμάν.

Πανοπτικός
30/11/2011, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Γιατί μου είναι πιο εύκολο.



Ρε μλκα θα με τρελανεις, ειναι ποιο ευκολο να κοιτας την εγκοπη απο το να χαιδευεις απλως την μανετα...

Μηπως τα 'χω χαμενα ρε γμτ κ ολα μου φαινονται στραβα... :alien:

DrEvil
30/11/2011, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ρε μλκα θα με τρελανεις, ειναι ποιο ευκολο να κοιτας την εγκοπη απο το να χαιδευεις απλως την μανετα...

Για dark room ειναι η συζητηση...
:p

VASOS
30/11/2011, 17:26
ρε παίδες σόρρυ κιόλας αλλά με 3 mm τζόγο στην βάση της μανέτας δεν έχω με την καμία 10 πόσο μάλλον 20 mm στην ρημάδα τη μπίλια. Για συμπλέκτες μοτό μιλάμε ή για χάρχαλα?

Πανοπτικός
30/11/2011, 17:33
Απο την πολη ερχομαι, και στην κορφη κανελα.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ναι ρε μαστορα, τα 2 εκατοστα στην μπιλια μεταφραζονται σε 2-3 χιλιοστα μετακινηση της ντιζας (μεσα απο το λαστιχο, ή εκει που δειχνεις εσυ).

VASOS
30/11/2011, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ναι ρε μαστορα, τα 2 εκατοστα στην μπιλια μεταφραζονται σε 2-3 χιλιοστα μετακινηση της ντιζας (μεσα απο το λαστιχο, ή εκει που δειχνεις εσυ).


.

makis206
30/11/2011, 19:06
Ρε παλικάρια μιας και μιλάμε για τζόγο, για δεν το ρίχνετε στον τζόγο κι ότι κάτσει του καθενός;:lol: :beer:

ego_o_idios
31/08/2012, 11:43
εχω μια V STROM 650 '07 με 48000 χλμ τα λαδια που χρησιμοποιω απο τοτε που την πηρα εινα τα MOTUL 5100 με τα οποια ημουν ευχαριστημενος αλλα τον τελευταιο καιρο το κιβωτιο ταχυτητων ειναι σκληρο ιδιεταιρα στα κατεβασματα.Γνωριζει κανενας να μου πει σε τι οφειλετε?


des ti zodio ine to sasman mipos exi anadromo ermi...
:lol::lol::lol:

sigoura pires kenouria malaka papoutsia:lol:

ta motul den ine ladia ine ikoniki pragmatikotita lipantikou peta ke to filtro ladiou na vanis K&N filtro ladiou ke kalo ladi exoun akousti kala ladia gia castrol foul sin8etika
ke genika prosexe apo pou psonizis ladia giati pezoun ke maimou ladia idika tora me tin krisi ta pernis gia motul ke ine timpouktou oil :lol::lol: