Σύνδεση

View Full Version : Που πανε οι αγώνες MotoGp?



sapila racing
30/11/2011, 13:24
Τα πράγματα θα αλλάξουν άρδην από το 2013. Ο Ezpeleta σε συνέντευξη στο Cycle News λεει οτι απο το 2013 δεν θα δίνει πλέον χρήματα (σαν Dorna) στις δορυφορικές ομάδες, αλλά μόνο στις CRT.
Επίσης αναφέρεται οτι πιθανά θα εχουν όλοι κοινή ECU και περιορισμό στροφών.
Ολα στην προσπάθεια να εχουμε πρωτάθλημα με συναγωνισμό με μειωμένο κόστος, κι οχι όποιος εχει λεφτά να ειναι ξαφνικά αλλού (βλεπε Honda φετος πχ.).

http://cyclenews.coverleaf.com/cyclenews/20111122#pg61

sapila racing
30/11/2011, 13:43
Δεν ξέρω αν έχετε πάρει χαμπάρι το μηχανάκι που ετοιμάζει η Aprilia για να τρεξει Motogp σαν CRT. Με την διαφορά οτι απ οτι φαίνεται θα το δίνει έτοιμο.
Στις δοκιμές που έγιναν την περασμένη εβδομάδα με ενα μηχανάκι φαινομενικά σαν to RSV4 από τα SBK, με φρένα carbon και Dunlop Motogpαδικα έκαναν μακράν τον καλύτερο χρόνο μεταξύ των CRT.
Τποτίθεται οτι απλά έφεραν ενα RSV4 για να παρουν data με τα λαστιχα και τα φρένα προκειμένου να φτιάξουν το CRT που θα δωσουν στον Aspar να τρεξει.
Ο Aspar εχει ηδη υπογράψει με De Puniet και Espargaro για το 2012.

http://www.motomatters.com/news/2011/11/26/aspar_confirms_crt_entry_with_de_puniet_.html

usabug
30/11/2011, 14:14
Δεν μου φαινετε περιεργο καθολου ...

Απριλια ειναι ... :smokin: :smokin:

alexxxcbr
30/11/2011, 15:08
Αprilia


:smokin:

byron
30/11/2011, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Στις δοκιμές που έγιναν την περασμένη εβδομάδα με ενα μηχανάκι φαινομενικά σαν to RSV4 από τα SBK, με φρένα carbon και Dunlop Motogpαδικα έκαναν μακράν τον καλύτερο χρόνο μεταξύ των CRT.
Τποτίθεται οτι απλά έφεραν ενα RSV4 για να παρουν data με τα λαστιχα και τα φρένα

Υπερβολές....μόνο 1sec γρηγορότερος ήταν ο RDP από τον Edwards με το RSV4 (που ζύγιζε και 10 κιλά πάνω απ΄το όριο). :a13:

photo Hofman


240932

sniper
30/11/2011, 15:23
Όταν τελειώσετε να τα λέτε μεταξύ σας, περάστε από το ταμείο για την εξόφληση.

sapila racing
30/11/2011, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Όταν τελειώσετε να τα λέτε μεταξύ σας, περάστε από το ταμείο για την εξόφληση.

Θα μας ενισχύσεις ? :rotflmao:

DrBig
30/11/2011, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Θα μας ενισχYσεις ? :rotflmao:



:eyepop:

sniper
30/11/2011, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Θα μας ενισχύσεις ? :rotflmao:

Γιατί, θα κατέβει στα GP κι η Βaron Racing Team με το ματρακά της; :bawl: :lol:

byron
30/11/2011, 16:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γιατί, θα κατέβει στα GP κι η Βaron Racing Team με το ματρακά της; :bawl: :lol:

To μέλλον δείχνει μονομάρκα στους κατασκευαστές MotoGP & WSBK και λέγε ΄συ για κατσαρόλες, ζαρζαβατικά και ματρακάδες. :a22:

7gibernau
30/11/2011, 16:13
Θα γαμη&ουνε κωλοι....

Allst@rf
30/11/2011, 16:24
θα φριξει το σκυλί
και θα γαμηθεί ο Δίας...


:lol:

spyrakos35
30/11/2011, 22:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Υπερβολές....μόνο 1sec γρηγορότερος ήταν ο RDP από τον Edwards με το RSV4 (που ζύγιζε και 10 κιλά πάνω απ΄το όριο). :a13:

photo Hofman


πάντως είναι κούκλα.....

AUFGEBRACHT
30/11/2011, 22:16
Αυτός ο περιώνυμος κύριος Carmelo Ezpeleta κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να υποβαθμίσει το MotoGP...

http://www.facebook.com/group.php?gid=59972283656

sapila racing
30/11/2011, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Αυτός ο περιώνυμος κύριος Carmelo Ezpeleta κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να υποβαθμίσει το MotoGP...

http://www.facebook.com/group.php?gid=59972283656

Μπορεί να χεις δίκιο, κι εγω δεν τον χωνεύω, αλλά τουλάχιστον παραδέχεται στην συνέντευξη οτι οι μέχρι τώρα κινήσεις δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Το να σταματήσει να δίνει λεφτά σε ομάδες που νοικιάζουν τα δορυφορικά μηχανάκια απο τους μεγάλους κατασκευαστές και να τα δίνει σε μικρότερες ομάδες ωστε να πανε σχεδόν το ίδιο γρήγορα, αν μπορούν να εχουν καλό οδηγό, είναι μεγάλη αλλαγή σχεδίου.

Θα αντιδράσουν οι μεγαλοι που έμειναν? 3 ειναι πλέον. Εκ πρώτης δεν είμαι αντίθετος πάντως.
Ας τρεχουν και περισσότερα εργοστασιακά, ίσως και λίγο πιο φτηνά, κι ας ειναι αλλά 15 που να μπορούν να πανε καλά και καποια απο αυτά να ανέβουν και βάθρο.

sapila racing
30/11/2011, 22:26
Kαι λίγο οφθαλμόλουτρο να χαλαρώσουμε. :eyepop:

Σκαλιστό αλουμίνιο αλα Ducati. (εξ Αγγλίας το πλαίσιο όμως..) :look:

Κι αλλες φωτό και πληροφορίες εδω http://www.motomatters.com/


240961

AUFGEBRACHT
30/11/2011, 22:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μπορεί να χεις δίκιο, κι εγω δεν τον χωνεύω, αλλά τουλάχιστον παραδέχεται στην συνέντευξη οτι οι μέχρι τώρα κινήσεις δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Το να σταματήσει να δίνει λεφτά σε ομάδες που νοικιάζουν τα δορυφορικά μηχανάκια απο τους μεγάλους κατασκευαστές και να τα δίνει σε μικρότερες ομάδες ωστε να πανε σχεδόν το ίδιο γρήγορα, αν μπορούν να εχουν καλό οδηγό, είναι μεγάλη αλλαγή σχεδίου.

Θα αντιδράσουν οι μεγαλοι που έμειναν? 3 ειναι πλέον. Εκ πρώτης δεν είμαι αντίθετος πάντως.
Ας τρεχουν και περισσότερα εργοστασιακά, ίσως και λίγο πιο φτηνά, κι ας ειναι αλλά 15 που να μπορούν να πανε καλά και καποια απο αυτά να ανέβουν και βάθρο.

Είναι κι αυτή μια οπτική...Αλλά από την άλλη να κάνει μαλακίες και μετά να βγαίνει να λέει εκ των υστέρων δε μου βγήκε...Τί να το κάνω; Θυμήσου ας πούμε το παράδειγμα του 2006, σφαγή, αγωνία μέχρι τι τέλος για το ποιός θα είναι ο πρωταθλητής και εκεί που υπήρχε θέαμα και υπήρχε μια ένδειξη ότι το άθλημα βαίνει προς ένα καλό δρόμο, ο μάστορας αποφασίζει πως του χρόνου πάμε σε 800cc. Όλοι αναρωτιούνταν ποιός ο λόγος αφού όλα πάνε καλά να αλλάξουν τα δεδομένα και η αρχική αιτιολόγηση ήταν για την ασφάλεια των αναβατών μετά το θάνατο του Kato στη Suzuka. Οι συνωμοσιολόγοι έβλεπαν πίσω από την απόφασή του το οικονομικό κομμάτι, αφού οι 800άρες ήταν ελάχιστα πιο αργές και πολλοί υποστήριζαν πως αντίθετα από τα λεγόμενά του ήταν και πιο επικίνδυνες και όλα γίνονταν για να έρθουν νέες χορηγίες και διαφημίσεις. Κάποιοι άλλοι το τραβούσαν παραπέρα και παρατηρούσαν πως πίσω από την απόφαση του μάστορα ήταν οι πιέσεις της Honda γιατί πίστευαν ότι είχαν κάνει την καλύτερη προετοιμασία από όλες τις υπόλοιπες ομάδες και με τον 800άρη θα έσκιζαν αβασάνιστα...Άλλωστε παλαιότερα και πάλι η Honda δεν ήταν που πίεσε να γίνει η μετάβαση από τα δίχρονα στα τετράχρονα;

AUFGEBRACHT
30/11/2011, 22:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kαι λίγο οφθαλμόλουτρο να χαλαρώσουμε. :eyepop:

Σκαλιστό αλουμίνιο αλα Ducati. (εξ Αγγλίας το πλαίσιο όμως..) :look:

Κι αλλες φωτό και πληροφορίες εδω http://www.motomatters.com/

Δεν πά να είναι σκαλιστό, δεν πα να έχει εξορυχθεί από παρθένες στο Bedfordshire, στη Ducati τελικά λένε τώρα το πρόβλημα δεν είναι το πλαίσιο τελικά αλλά το Κέντρο Βάρους...

sapila racing
30/11/2011, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Δεν πά να είναι σκαλιστό, δεν πα να έχει εξορυχθεί από παρθένες στο Bedfordshire, στη Ducati τελικά λένε τώρα το πρόβλημα δεν είναι το πλαίσιο τελικά αλλά το Κέντρο Βάρους...

Ετσι λέει ο kropotkin στο motomatters και τείνω να το πιστέψω.
Τωρα σχετικά με τους κανονισμούς, το ότι πήγαν στα 800ρια αποδείχθηκε μέγιστη μ@@@ία και το κόστος ανέβηκε κατακόρυφα. Εκεί που θα έμπαιναν κι άλλοι, έφυγαν κι αυτοί που έτρεχαν.
Θα δούμε τώρα πως θα εξελιχθεί και αν θα παει καλά, είμαι αισιόδοξος πάντως.
Η ιδέα να έχει παλι 25+ μηχανάκια στην εκκίνηση κι ας μην είναι όλα τόσο top είναι απ την μια οπισθοδρομική, αλλά από την άλλη θα έχει θέαμα. :winka:

AUFGEBRACHT
30/11/2011, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ετσι λέει ο kropotkin στο motomatters και τείνω να το πιστέψω.
Τωρα σχετικά με τους κανονισμούς, το ότι πήγαν στα 800ρια αποδείχθηκε μέγιστη μ@@@ία και το κόστος ανέβηκε κατακόρυφα. Εκεί που θα έμπαιναν κι άλλοι, έφυγαν κι αυτοί που έτρεχαν.
Θα δούμε τώρα πως θα εξελιχθεί και αν θα παει καλά, είμαι αισιόδοξος πάντως.
Η ιδέα να έχει παλι 25+ μηχανάκια στην εκκίνηση κι ας μην είναι όλα τόσο top είναι απ την μια οπισθοδρομική, αλλά από την άλλη θα έχει θέαμα. :winka:

Ε, όσο να 'ναι 25 μηχανάκια στην εκκίνηση όλο και κάποιος θα πέφτει πάνω στον άλλο στην πρώτη στροφή, οπότε το θέαμα εξασφαλισμένο...

sapila racing
30/11/2011, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Ε, όσο να 'ναι 25 μηχανάκια στην εκκίνηση όλο και κάποιος θα πέφτει πάνω στον άλλο στην πρώτη στροφή, οπότε το θέαμα εξασφαλισμένο...

Δεν ξέρω κατα πόσον ισχύει αυτό. Τότε γιατί δεν έπεφταν ο ενας πανω στον άλλο κι ας ήταν και περισσότεροι?

edit: Οταν τα έσπρωχναν για να παρουν μπρός ηταν αλλιώς, αραίωναν όσο ναναι πριν την πρωτη στροφή. Μειώθηκαν οι συμμετοχές μαζί με το που σταμάτησαν να σπρώχνουν.
Εδώ στην φωτό όμως δεν σπρώχνουν αλλά και δεν πεφτουν ο ενας πανω στον αλλο.


240965