Σύνδεση

View Full Version : Αναρτήσεις (Απλά πράγματα...) !!!



Σελίδες : 1 [2]

OldMan
28/01/2010, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Έχεις συναντήσει ακατάλληλο ελατήριο σε μοτό από μαμά;
Πλειστάκις ... :winka:


Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
εκτός του oldman που το έχει χάσει ...
Ρε δεν με χέζετε με τις Ribby σας ... :smokin:

sapila racing
28/01/2010, 11:42
Βασίλη είδες που σου έλεγα για το moto.gr ?

Απαντήθηκαν όλες σου οι απορίες πιστεύω. :rotflmao: :lol: :wave2:

DrBig
28/01/2010, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
στατικό 70mm και δυναμικό 120mm:eek:


...παντως εμενα μια χαρα μου φαινεται αυτη η αναλογια...λογικα για δυναμικο 85μμ θα εχεις στατικο 35μμ. Sounds fine to me!

OldMan
28/01/2010, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Sounds fine to me!
Sounds crash down to me ! :winka:

dirtbird
28/01/2010, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Sounds crash down to me ! :winka:

Smells blood to me....


:lol: :lol: :lol:

DrBig
28/01/2010, 11:56
:rotflmao:

ωραια λοιπον παμε να καταλληξουμε καπου....Εσεις τι θα θεωρουσατε σαν ιδανικο στατικο αν το δυναμικο βρισκεται στο 1/3 της διαδρομης?

dirtbird
28/01/2010, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
:rotflmao:

ωραια λοιπον παμε να καταλληξουμε καπου....Εσεις τι θα θεωρουσατε σαν ιδανικο στατικο αν το δυναμικο βρισκεται στο 1/3 της διαδρομης?

Το 1/10....:smokin:

DrBig
28/01/2010, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το 1/10....:smokin:

δηλαδη αν ειναι το 1/8 πεθαινεις? :rotflmao:

dirtbird
28/01/2010, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
δηλαδη αν ειναι το 1/8 πεθαινεις? :rotflmao:

Όχι απαραίτητα αλλά σίγουρα αυξάνεις τις πιθανότητες να γίνεις το πρώτο Ελληνόπουλο στο διάστημα εκεί που δεν το περιμένεις.....:o :o

DrBig
28/01/2010, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Όχι απαραίτητα αλλά σίγουρα αυξάνεις τις πιθανότητες να γίνεις το πρώτο Ελληνόπουλο στο διάστημα εκεί που δεν το περιμένεις.....:o :o


1000000 φορες σου εχω πει να μην υπερβαλλεις!

dirtbird
28/01/2010, 12:15
Αρχικά δμιουργήθηκε από DrBig
1000000 φορες σου εχω πει να μην υπερβαλλεις!

Πεστο (με βασιλικό...) μου ξανά όταν δεις τη στρατόσφαιρα όπως την έχω δεί εγώ...:smilea:

....καθώς το ΥΖ μου μίκραινε και μίκραινε.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

DrBig
28/01/2010, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πεστο (με βασιλικό...) μου ξανά όταν δεις τη στρατόσφαιρα όπως την έχω δεί εγώ...:smilea:

....καθώς το ΥΖ μου μίκραινε και μίκραινε.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

A!!! Το sag ηντανε???

Εγω νομιζα οτι πηγες να κανεις lazy boy και σου φηγαν τα ποδια απο το τιμονι...

dirtbird
28/01/2010, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
A!!! Το sag ηντανε???

Εγω νομιζα οτι πηγες να κανεις lazy boy και σου φηγαν τα ποδια απο το τιμονι...

Είδες που τα φαινόμενα εξαπατούν?;)

OldMan
28/01/2010, 12:48
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Βρωμοτεντυμπόϋδες, σταματήστε ...!!! :smokin:



@Βασίλη: Επειδή μάλλον κάπου έχει γίνει μπέρδεμα με τα νούμερα και τις μετρήσεις σου ...

Προφόρτισε το ελατήριό σου ώστε το Δυναμικό sag να είναι γύρω στα 100 με 110 mm (για CCM θα είναι μια χαρά...).

Μέτρησε μετά το Στατικό sag και αν είναι μεταξύ 25 και 30 mm είσαι ο πρώτος του χωριού (μέχρι να μπλέξεις με τις αποσβέσεις...:wacko: ).

Αν είναι μικρότερο από 25 mm χρειάζεσαι σκληρότερο ελατήριο, ενώ αν είναι μεγαλύτερο από 30 mm χρειάζεσαι μαλακότερο ελατήριο ..!!
(πιστεύω να καταλαβαίνεις το "γιατί"..) :winka:


Dirtbird, please verify ..!! :blush:

Vasilis 66
28/01/2010, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Βρωμοτεντυμπόϋδες, σταματήστε ...!!! :smokin:



@Βασίλη: Επειδή μάλλον κάπου έχει γίνει μπέρδεμα με τα νούμερα και τις μετρήσεις σου ...

Προφόρτισε το ελατήριό σου ώστε το Δυναμικό sag να είναι γύρω στα 100 με 110 mm (για CCM θα είναι μια χαρά...).

Μέτρησε μετά το Στατικό sag και αν είναι μεταξύ 25 και 30 mm είσαι ο πρώτος του χωριού (μέχρι να μπλέξεις με τις αποσβέσεις...:wacko: ).

Αν είναι μικρότερο από 25 mm χρειάζεσαι σκληρότερο ελατήριο, ενώ αν είναι μεγαλύτερο από 30 mm χρειάζεσαι μαλακότερο ελατήριο ..!!
(πιστεύω να καταλαβαίνεις το "γιατί"..) :winka:
΄


Dirtbird, please verify ..!! :blush: :

Ήδη έχω προφοτρίσει λίγο ακόμα αλλά μέτρηση δεν έχει γίνει (περιμένω το βοηθό!)
Αλλά επειδή είμαι άπιστος και αντιρρησίας, έχω την εξής απορία: πώς είναι δυνατό να χρειάζεται ένα ελατήριο να πάει σχεδόν τέρμα προφόρτιση για να "αντέχει" το τεράστιο βάρος των 130 κιλών της μοτό αν δεν υπάρχει κάτι που δεν πάει καλά με αυτό; Το νούμερο 76 Ν το φοράνε πολύ βαρύτερα μοτό. Εκτός αν αρχίσουμε να μιλάμε για κακό σχεδιασμό μοτοσυκλέτας, οπότε εκεί ....... γειά σας!!!!!!!!!!!:wave2:

dirtbird
28/01/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Βρωμοτεντυμπόϋδες, σταματήστε ...!!! :smokin:



@Βασίλη: Επειδή μάλλον κάπου έχει γίνει μπέρδεμα με τα νούμερα και τις μετρήσεις σου ...

Προφόρτισε το ελατήριό σου ώστε το Δυναμικό sag να είναι γύρω στα 100 με 110 mm (για CCM θα είναι μια χαρά...).

Μέτρησε μετά το Στατικό sag και αν είναι μεταξύ 25 και 30 mm είσαι ο πρώτος του χωριού (μέχρι να μπλέξεις με τις αποσβέσεις...:wacko: ).

Αν είναι μικρότερο από 25 mm χρειάζεσαι σκληρότερο ελατήριο, ενώ αν είναι μεγαλύτερο από 30 mm χρειάζεσαι μαλακότερο ελατήριο ..!!
(πιστεύω να καταλαβαίνεις το "γιατί"..) :winka:


Dirtbird, please verify ..!! :blush:

Have nothing to add :blush: :blush:

sapila racing
28/01/2010, 13:21
Ειναι καλό παιδί ο Βασίλης, τον ξέρω χρόνια, εχει και οικογένεια, παρακαλώ μην τον εκτοξεύσετε!! :D

stefanos
28/01/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
:
Το νούμερο 76 Ν το φοράνε πολύ βαρύτερα μοτό.

Ασχετο.

OldMan
28/01/2010, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Αλλά επειδή είμαι άπιστος και αντιρρησίας, έχω την εξής απορία: πώς είναι δυνατό να χρειάζεται ένα ελατήριο να πάει σχεδόν τέρμα προφόρτιση για να "αντέχει" το τεράστιο βάρος των 130 κιλών της μοτό αν δεν υπάρχει κάτι που δεν πάει καλά με αυτό;
Και εγώ επειδή είμαι ζοχάδας και πολλά-βαρύς, έχω την εξής απάντηση: Μπορείς άφοβα να πετάξεις το ελατήριό σου ...!!!
(μην φοβάσαι, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσει πίσω - για την ακρίβεια, ούτε ένα ping δεν θα κάνει...) :winka:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Το νούμερο 76 Ν το φοράνε πολύ βαρύτερα μοτό.
Πλην του "άσχετου", που ορθώς απάντησε ο Πατέρα Στέφανος (αλλά βαριέται να εξηγήσει τα περί μοχλισμού και εφαρμογής δυνάμεων..), τα 76 N/mm ΔΕΝ είναι σκληρό ελατήριο για αυτού του είδους τις αναρτήσεις (παιδάκια που τρώνε όλο το φαί τους - όπως το Βρωμοπουλάκι, βάζουν και μέχρι 85 N/mm...) :p

dirtbird
28/01/2010, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


Πλην του "άσχετου", που ορθώς απάντησε ο Πατέρα Στέφανος (αλλά βαριέται να εξηγήσει τα περί μοχλισμού και εφαρμογής δυνάμεων..), τα 76 N/mm ΔΕΝ είναι σκληρό ελατήριο για αυτού του είδους τις αναρτήσεις (παιδάκια που τρώνε όλο το φαί τους - όπως το Βρωμοπουλάκι, βάζουν και μέχρι 85 N/mm...) :p
Άνευ μοχλικού, 80N/mm.... με το 85άρι ταραζόταν ο εσωτερικός μου κόσμος...:o

Τελικά αυτό το ρημάδι από το γνωστό κολοχώρι έχει μοχλικό?:confused: :confused:

DrBig
28/01/2010, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Άνευ μοχλικού, 80N/mm.... με το 85άρι ταραζόταν ο εσωτερικός μου κόσμος...:o

Τελικά αυτό το ρημάδι από το γνωστό κολοχώρι έχει μοχλικό?:confused: :confused:


Οϊ ... αλλα εχει το αμορτισερι σε πολυ μικρη κλιση ως προς ψαλιδι.

sapila racing
28/01/2010, 14:48
Οπως είπε κι ο DrBig, δεν εχει μοχλικό.

Μια που ημουν εγω που το πήγα σε φιλο χωματερο μηχανικό να το δεί πριν το πάρει ο Βασίλης, ειναι σαν αυτό εδω ακριβως εκτός απο τα χρώματα κλπ.


186977

Vasilis 66
28/01/2010, 22:49
Υστερα από νέα προφόρτιση μάλλον είμαι ΟΚ (με πρόχειρη μέτρηση χωρίς το "βοηθό"). Η προφόρτιση είναι τώρα 3 στροφές πριν το τέρμα. Κατα τα άλλα......................

Η μόνη λογική εξήγηση που έχω βγάλει, διαβάζοντας τις απαντήσεις εδώ αλλά και από φορουμ του κολοχωρίου είναι ότι επειδή το μηχανάκι είναι μπασταρδεμένο από τα γενοφάσκια του (SUZUKI + KTM + λίγο HONDA YAMAHA) η ανάρτηση-ελατήριο δεν έχουν "ταιριάξει" με την υπόλοιπη μοτό. Σημειωτέον ότι το μηχανάκι βγαίνει ΟΛΟΙΔΙΟ (μόνη διαφορά οι ΄τροχοί) και σε sm. Μάλλον θα γίνει αλλαγή του ελατηρίου (όταν βρεθούν τα ευρά!)

Άρη, ωραία φωτό! Απέχω λίγο αλλά που θα μου πάει, θα την κάνω ίδια ....:beer:

SeNNinhA
29/01/2010, 07:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από prastos

Το άλλο τώρα, Pegaso 650ie.
Αφού το πήγα για service, όπου μου "σήκωσαν" το πίσω μερος, νοιώθω το τιμόνι ελαφρύ, να πηγαίνει στο "περίπου". Ειδικά στη βροχή, είναι να το κλαίς. κουνάει προς κάθε κατεύθυνση, νιώθεις σαν να είναι ο μπροστινός τροχός συνεχώς στο αέρα. Εντάξει, on-of είναι, δεν περιμένεις και ακρίβεια, αλλά τόσα μπόσικα;
Να ξαναχαμηλώσω την πίσω ανάρτηση για ισορροπία, να αλλάξω λάδια στο εμπρός που δεν ρυθμίζεται; όπως φαίνεται είναι θέμα ισορροπίας.


Έχεις αλλάξει την γεωμετρία της μηχανής προς το πιο κοφτερό γι αυτό και η αστάθεια. Καναβάλτη στην θέση της. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ριψοκινδυνεύεις.

OldMan
29/01/2010, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ριψοκινδυνεύεις.
Γιάννη μας, αν ριψοκινδύνευε 2,5 χρόνια τώρα, κάτι θα είχαμε ακούσει...

(το post που απάντησες είναι από το καλοκαίρι του 2007..) :winka:

Vasilis 66
03/02/2010, 22:51
Μετά από μερικές ρυθμίσεις-μετρήσεις κατέληξα στα εξής: σε ελατήριο 76-250 και με προφόρτιση 10(-)mm _ελατήριο στα 240(+)mm δηλ_ έχουμε 40mm στατικό και 110(+)mm δυναμικό. Η μόνη διαφορά στο τρόπο μέτρησης ήταν ότι τώρα φόρτιζα-αποφόρτιζα 2-3 φορές πρώτα και μετά γινόταν η μέτρηση. Τα νούμερα είναι καλά αλλά νομίζω ότι η προφόρτιση του ελατηρίου είναι λίγο μεγάλη (…………νομίζω!)

Και μια ερώτηση: αν γίνεται κι αν είναι σωστό να βάλει κάποιος μεγαλύτερου μήκους ελατήριο(260 mm);

stefanos
04/02/2010, 08:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vasilis 66
Μετά από μερικές ρυθμίσεις-μετρήσεις κατέληξα στα εξής: σε ελατήριο 76-250 και με προφόρτιση 10(-)mm _ελατήριο στα 240(+)mm δηλ_ έχουμε 40mm στατικό και 110(+)mm δυναμικό. Η μόνη διαφορά στο τρόπο μέτρησης ήταν ότι τώρα φόρτιζα-αποφόρτιζα 2-3 φορές πρώτα και μετά γινόταν η μέτρηση. Τα νούμερα είναι καλά αλλά νομίζω ότι η προφόρτιση του ελατηρίου είναι λίγο μεγάλη (…………νομίζω!)

Και μια ερώτηση: αν γίνεται κι αν είναι σωστό να βάλει κάποιος μεγαλύτερου μήκους ελατήριο(260 mm);

Ελατήριο μπορεί να βάλεις αλλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις (εκτός εάν μιλάμε για την τονωση της οικονομίας της χώρας).
Αυτό με το τρομπάρισμα πρίν την μέτρηση δεν το κατάλαβα, και δεν μου φαίνεται φυσιολογικό για την ποιότητα του αμορτισέρ, εκτός αν μιλάμε για διαφορές χιλιοστών.
Να προσθέσω οτι για την σωστή μέτρηση και ρύθμιση της προφόρτισης είναι απαραίτητο να μην υπάρχει πουθενά τζόγος στις εδράσεις του ψαλιδιού ή του αμορτισέρ.
Αυτονόητο αλλά καμιά φορά ξεχνάμε τα αυτονόητα.

sapila racing
04/02/2010, 09:14
Απο αυτό που περιγράφεις ακούγεται σαν να έχει αρκετή στατική τριβή, ισως εχει κλάσει κανα τσιμουχάκι, η εχει βρωμες ο άξονας.
Ενα service σίγουρα δεν θα του έκανε κακό.
Σημειωτέον οτι τα καλά αμορτισέρ, σαν και το WP που εχεις, θέλουν αρκετά συχνά service!
Οταν ξανανέβεις Αθήνα, ξήλωσέ το και παρτο παραμάσχαλα. :wave2:

Πάντως τα νούμερα καλά μου ακούγονται!
Καμμια βόλτα το πήγες στα χώματα? Πήρες εξοπλισμό?

:beer:

Vasilis 66
04/02/2010, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Απο αυτό που περιγράφεις ακούγεται σαν να έχει αρκετή στατική τριβή, ισως εχει κλάσει κανα τσιμουχάκι, η εχει βρωμες ο άξονας.

Παρεξήγηση.... Δεν εννοούσα ότι βρήκα διαφορές με τον τρόπο αυτό, απλά διαβάζοντας διάφορα είναι λέει καλό να γίνονται ΚΑΙ ετσι οι μετρήσεις.

Ενα service σίγουρα δεν θα του έκανε κακό.
Σημειωτέον οτι τα καλά αμορτισέρ, σαν και το WP που εχεις, θέλουν αρκετά συχνά service!
Οταν ξανανέβεις Αθήνα, ξήλωσέ το και παρτο παραμάσχαλα. :wave2:

Σωστό! Σήμερα πάω τις μπουκάλες για άνοιγμα κτλ διότι δεν άκουγαν στις ρυθμίσεις καθόλου. Άρη γενικά τα service στην επαρχία είναι λίγο μπέρδεμα. Δυστυχώς δεν έχω συνεργείο σαν το δικό σου! Μια απλή θέση γκαράζ έχουμε οι δυστυχείς. Οπότε θέλει ξήλωμα και κούριερ για Αθήνα. Ίσως να το κάνω και αυτό το service εδώ . Ευτυχώς δείχνει σε καλύτερη κατάσταση από το μπροστινό.

Πάντως τα νούμερα καλά μου ακούγονται!
Καμμια βόλτα το πήγες στα χώματα? Πήρες εξοπλισμό?

Κάθε Σάββατο, ξυπνητήρι στις 8 και αποχαιρετώ τα γυναικόπαιδα, επιστροφή στις 1. Ούτε ευρωπαίος σου λέω!!! Το κακό είναι ότι δεν έχω παρέα. Από εξοπλισμό τα απολύτως απαραίτητα, σιγά σιγά θα πάρουμε και τα υπόλοιπα!


:beer: :beer:

sernodas2
09/05/2011, 00:22
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


Να πω κ γω τι μαμακια μου απορία μου
σε μια ανάρτηση που έχει το δοχείο αζώτου με ρύθμιση πάνω πως μπορώ να καταλάβω αν ίσως, ίσως λέω αυτό θέλει πχ συμπλήρωμα, γιατί το λέω….
Γιατί κάνει 20+κλικ κ στα 5-6 τελευταία βλέπεις τι διάφορα, μιλάμε για μια οχλινς πλήρως ρυθμιζόμενη που έχει τα χρονάκια της, (νομίζω ήταν σε ένα nsr που έμπαινε πιστά πριν χρόνια). δλδ με λίγα λόγια έλεγχος για το αν θέλει επισκευή κ αν παίρνει κ επισκευή? Κ για τι κόστος μιλάμε?
Λάδια δεν τρέχουν, σωληνάκια δοχείο δεν είναι τρύπια.

DrBig
09/05/2011, 00:48
Μαλλον εχει φυγει το αζωτο, το σερβις παει γυρω στα 50-100 ευρω (λαδια κλπ)

Gregor
11/04/2014, 11:16
Βοηθήστε τον νέο σε αυτά...
Προσπαθώ να ρυθμίσω το sag στην μηχανή μου.
Πρόκειται για ένα husqvarna TE 610 i.e. του 2007. Σύμφωνα με το owners manual η διαδρομή του πηρουνιού είναι 300mm και της πίσω ανάρτησης 320mm.
Έγινε service στο πηρούνι και το αμορτισέρ τον Οκτώβριο του 2013 και από τότε έχουν γίνει γύρω στα 4000 χιλιόμετρα από τα οποία καμμιά 700 χώμα, δασικούς δρόμους όχι τίποτα extreme, όχι μονοπάτια, όχι απογειώσεις, όχι πραγματικό enduro, μονάχα on-off διαδρομές. Το μοχλικό στο πίσω αμορτισέρ είναι καλογρασαρισμένο και δεν φαίνεται να έχει στατικές τριβές. Όταν έστειλα τις αναρτήσεις για service δεν ζήτησα καμμιά αλλαγή, απλώς service διότι η μηχανή είχε 28000 χιλιόμετρα και δεν γνώριζα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει ποτέ service. Δεν γνωρίζω ακόμη αν έχει αλλάξει ποτέ και το ελατήριο στην πίσω ανάρτηση, κάτι που υποπτεύομαι.
Αποφάσισα λοιπόν να ρυθμίσω το sag δίοτι κάτι δεν μου κάθεται καλά στο χώμα ( πέρα απο την κουλαμάρα μου). Το πίσω μου φαίνεται μαλακό και ψιλοτερματίζει (ή έτσι μου φαίνεται), και το μπροστινό μου φαίνεται λίγο σκληρό στην αρχική λειτουργία του ( στην αρχή της διαδρομής του, ακριβώς μέχρι να ξεκινήσει)
Ρυθμίζω τις αναρτήσεις σύμφωνα με το manual:
Μπροστά:
Compression: -12 clicks
Extension: -12 clicks
Δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου

Πίσω:
Compression:
Low damping speed: maximum open
High damping speed: maximum open
Extension: -20 clicks
Εδώ υπάρχει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου την οποία και δεν έχω αγγίξει ακόμη.
Ακόμη ο αέρας από το πηρούνι έχει βγεί ( ή ρυθμιστεί αν προτιμάτε) όπως λέει και στο manual.

Φοράω εξοπλισμό, σηκώνομαι σε όρθια θέση οδήγησης και μετράω static και race sag βρίσκω:

Front fork stroke 300mm (σύμφωνα με το manual)
Static sag 35mm
Race sag 65mm

Rear suspension stroke 320mm (σύμφωνα με το manual)
Static sag 50mm
Race sag 100mm

Και τώρα οι ερωτήσεις:
Από ότι καταλαβαίνω το ελατήριο πίσω είναι μαλακό και το μπροστά είναι πιο σκληρό από όσο πρέπει?
Τα static sags θα έπρεπε να είναι 30mm μπροστά και 32mm πίσω, σωστά?
Εφόσον δεν έχω ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου μπροστά, πως θα μπορούσα να ρυθμίσω το race sag ώστε να δω τότε αν το static sag (με κάποιο τρόπο που δεν καταλαβαίνω) φτίαξει?
Γνωρίζεται κάτι συγκεκριμένο για αυτό το μοντέλο, π.χ. Στα συγκεκριμένα husqvarna te 610 i.e. το sag πρέπει να είναι ΧΧmm ή κάτι άλλο? Το manual δεν αναφέρει sag πουθενά.
Ποιός επαγγελματίας είναι σωστός και θα με βοηθήσει με όλα αυτά στην Αθήνα? ( με pm αν δεν θέλετε να κάνετε διαφήμιση)

Υ.Γ. Να με συγχωρέσετε για την ημέρα που διάλεξα να ποστάρω... (Παρασκευή...):)

sonic22
11/04/2014, 12:59
Μπροστά:
Δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
Η προφορτηση ρυθμιζετε με ρεδελες αλλα αστο...



Πίσω:
Compression:
Low damping speed: maximum open
High damping speed: maximum open
Αυτο το λεει το μανουαλ? Γιατι εντελος λαθος μου ακουγετε.



Φοράω εξοπλισμό, σηκώνομαι σε όρθια θέση οδήγησης και μετράω static και race sag βρίσκω:

Οταν ανεβεις πανω στο μηχανακι (και χοροπδησεις πανω του κανω δυο φορες) μετρας δυναμικο sag.
Racing sag δεν υπαρχει και οι τιμες που λες ειναι υπερβολικες (π.χ. 100mm υποχωρηση σε συνολικη διαδρομή αναρτηση 310mm)

Gregor
11/04/2014, 13:12
Η προφορτηση ρυθμιζετε με ρεδελες αλλα αστο...


Αυτο το λεει το μανουαλ? Γιατι εντελος λαθος μου ακουγετε.


Οταν ανεβεις πανω στο μηχανακι και χοροπδησεις πανω του κανω δυο φορες, μετρας δυναμικο sag.
Racing sag δεν υπαρχει και οι τιμες που λες ειναι υπερβολικες (π.χ. 100mm υποχωρηση σε συνολικη διαδρομή αναρτηση 310mm)
Όπου racing sag βάλε δυναμικό sag, λέμε το ίδιο με διαφορετικό όνομα. Η τιμή γιατί φαίνεται υπερβολική? τόσο δεν πρέπει να είναι? το 30%?
Όσο αναφορά το manual, Δυστυχώς αυτό λέει το manual για αυτό και το έγραψα, και εμένα μου φαίνεται λάθος.

sonic22
11/04/2014, 13:15
Rear suspension stroke 320mm (σύμφωνα με το manual)
Static sag 50mm
Race sag 100mm
Δικο μου λαθος. Μιλαει για διαδρομη αναρτησης 320mm οχι για συνολικη υποχωρηση (sag) του σημειου μετρησης.

Με τερμα χαλαρη αναρτηση πισο, ο τροχος δεν βρισκει προσφηση πωτε (στο χωμα ειδικα με τοσα κυβικα) και τρωει πολυ γρηγορα τα λαστιχα.

akis_trevor
01/10/2015, 16:43
ερωτηξης:
επειδη τωρα με το στρωμα που εχω τριβαλιτσο και εχει και ρυθμιζομενο μπροστινο,οταν το φορτωσω πισω το μηχανακι(περα απο την προφορτιση στην πισω αναρτηση) την μπροστα την προφορτιζω αντιστροφως αναλογα;θα την "ξεσφιξω" δηλαδη λιγο;;
μια φορα που φορεσα μονο τις πλαινες και αυτες δεν ηταν φουλ γεματες,ενιωθα το μπροστινο ελαφρυ γιαυτο ρωταω.

DrBig
01/10/2015, 19:04
Επιλογες
1) αφηνεις το πισω ως εχει και αποφορτιζεις το μπροστα οπως ειπες
2) προφορτιζεις και το πισω και το μπρος και σφιγγεις λιγο την αποσβεση στο πισω

akis_trevor
01/10/2015, 19:30
Επιλογες
1) αφηνεις το πισω ως εχει και αποφορτιζεις το μπροστα οπως ειπες
2) προφορτιζεις και το πισω και το μπρος και σφιγγεις λιγο την αποσβεση στο πισω

προφορτιση και μπρος και πισω;;;
αν "πεσει" το πισω λιγο απτο βαρος δεν θα πρεπει να ριξω και το μπροστα;;
επισης,για να ρυθμισω το μπροστα,στριβω ισοποσα και τις δυο βιδες;πχ μιση στροφη το ενα μιση και το αλλο ετσι;

DrBig
01/10/2015, 20:41
αν προφορτισεις το πισω, πως θα 'πεσει'?
Το 'ισοποσο' δεν εχει νοημα, στριβεις, κανεις βολτα, ξαναστριβεις...κλπ

RaGe_Raptor
01/10/2015, 20:46
μιας και αναστήθηκε...


https://www.youtube.com/watch?v=ZtzTyCKh5fY

akis_trevor
01/10/2015, 20:58
Εχω αλλαξει ελατηρια μπρος πισω αλλα δεν ξερω αν με τριβαλιτσο και δικαβαλο φτανει η προφορτιση να ειναι στα ισια της η αναρτηση.δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.
Οσον αφορα την μπροστα αναρτηση εχει στην καθε μπουκαλα μια βιδα.δεν πρεπει να στριψουν το ιδιο δεξια και αριστερα;πχ μια στροφη η αριστερη μια και η δεξια;

DrBig
01/10/2015, 21:02
Εχω αλλαξει ελατηρια μπρος πισω αλλα δεν ξερω αν με τριβαλιτσο και δικαβαλο φτανει η προφορτιση να ειναι στα ισια της η αναρτηση.δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.
Οσον αφορα την μπροστα αναρτηση εχει στην καθε μπουκαλα μια βιδα.δεν πρεπει να στριψουν το ιδιο δεξια και αριστερα;πχ μια στροφη η αριστερη μια και η δεξια;

Για το δευτερο, ναι. Για το πρωτο, προφορτισε τερμα και μετρα το υψος της ουρας πριν και μετα.

akis_trevor
01/10/2015, 21:11
Για το δευτερο, ναι. Για το πρωτο, προφορτισε τερμα και μετρα το υψος της ουρας πριν και μετα.

Ευχαριστω πολυ.
Θα το τσεκαρω οταν το φορτωσω.

kostakisK
25/11/2016, 12:43
Καλημέρα. Ξεθάβω το thread για μία ερώτηση σχετικά με το δυναμικό sag....

Το μηχανάκι είναι on-off ( xrv 750 )

Το δυναμικό sag είναι 2-2.5 in.

Με δύο άτομα πόσο πρέπει να είναι ???

Με δύο άτομα και τριβάλιτσο πόσο πρέπει να είναι ??

Ευχαριστώ

byron
25/11/2016, 20:07
Καλημέρα. Ξεθάβω το thread για μία ερώτηση σχετικά με το δυναμικό sag....

Το μηχανάκι είναι on-off ( xrv 750 )

Το δυναμικό sag είναι 2-2.5 in.

Με δύο άτομα πόσο πρέπει να είναι ???

Με δύο άτομα και τριβάλιτσο πόσο πρέπει να είναι ??

Ευχαριστώ

Ότι λέει το β μέρος της απάντησης...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=78037&page=4&p=1411686&viewfull=1#post1411686

borgiriadis1
08/01/2022, 10:35
Με αφορμή το θέμα με το strom για της αναρτήσεις θέλω να ρωτήσω κτ πριν αρχίσω δοκιμές στο pitbike.

Σε up-side-down πηρούνι. Έχει στο κάτω μέρος του καλαμιού έχει μια βίδα που την γυρνάς μόνο με ίσιο κατσαβίδι και στο πάνω μέρος ένα τσουτσουνακι (επιστημονικός όρος) που το γυρνάς με το χέρι. Και τα 2 κάνουν κλικ σε κάποιες θέσεις. Ποια από τις 2 είναι η προφορτιση ελατηρίου και ποια η απόσβεση επαναφοράς?

Και κτ ποιο συγκεκριμένο.
Απ' ότι έχω καταλάβει ο κανόνας για ας πούμε αγωνιστική οδήγηση είναι το 1/3. Και εκεί το έχω. Δεν μπορώ να πω ότι κοπαναει στο τέρμα κατω ούτε ότι φτάνει (σ αυτό δεν είναι και απόλυτα σίγουρος) στο τέρμα κάτω. Είναι φυσιολογικό να έχει περιθώριο 1-2εκατοστα το πολύ πριν τερματίσει ή το ελατήριο είναι ακατάλληλο πλέον? (έχει γίνει συντήρηση και έχει 13ωρες λειτουργίας)

(Όταν το ρύθμισα πρώτη φορά είχε την εξερετικη βοήθεια του φίλου και μέλους pew αλλά λέω να το ρωτήσω πιο δημόσια μήπως έχουν κ άλλοι αυτές τις απορίες)

Volpad
08/01/2022, 11:09
Από κάτω είναι η συμπίεση.

Από πάνω είναι η επαναφορά και η προφορτιση.

Σε εμένα έχει ένα μικρό βιδακι για την επαναφορά και μια μεγάλη βιδα (15αρι κλειδί) για τη προφορτιση.
Η προφορτιση δεν κάνει κλικ.

borgiriadis1
08/01/2022, 12:23
Ωχ ναι μλκια είπα. Συμπίεση ήθελα να πω. Εμένα απο πανω μονο επαναφορά έχει δεν έχει άλλο πράγμα. (Έχει δλδ το παξιμάδι που ανοίγει την μπουκάλα αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα).
Αρα απο επανω ρυθμιζω ποσο γρήγορα θα επιστρέψει στη θέση του το ελατήριο. Αυτό θα το φτιαξω ανάλογα το κλωτσιμα που θα κανει στην επιστροφη. Απο κάτω απ οτι καταλαβαίνω ρύθμιζω το sag.
Δεν υπαρχουν δεδομένα για στατικό sag οποτε έχουμε ρύθμιση στο 1/3 το δυναμικό sag θεωρώντας αμελητέο στο στατικό εφόσον μιλάμε για ενα μηχανάκι με βαρος λιγοτερο απο 70 κιλά και η διαδρομή της μπουκαλας είναι ηδη μικρή (λογο μεγέθους). Αρα απο οτι καταλαβαίνω το πρόβλημα αν θεωρείται πρόβλημα είναι των ελατηρίων.
(Δεν αναφέρω για το πίσω γτ μονο συμπίεση έχει γτ το συστημα του είναι πολύ απλό και με καλύπτει απόλυτα)

Volpad
08/01/2022, 12:27
Για τι μηχανάκι μιλάμε;

Εμενα ας πούμε, είναι έτσι από πανω:
433404

borgiriadis1
08/01/2022, 22:10
Όχι εμένα δεν είναι έτσι επάνω. Δεν υπάρχει το 2. Το 1υπαρχει αλλά εκεί πάνω ένα τριγωνικό μεταλλικό σαν ροδέλα για να το γυρνάς πιο εύκολα.
Σαν αυτό
https://pitbikeimr.com/gb/inicio/290-pit-bike-imr-corse-155rr.html