View Full Version : DKW Rt125/2 1953 Ανακατασκευή
Η δουλεια προχωραει αργα και σταθερα. Λυθικαν ολα και εχει μεινει ο σκελετος . Μετα τη πρωτοχρονια θα γινουν και οι αμμοβολες. Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα καταστημα με υλιακ αμμοβολων για να αγορασω τα απαραιτητα.
242581
Λύθηκε και η ανάρτηση. Να σημειωθεί ότι δεν έχει λάδια, δουλεύουν τα ελατήρια και μαλον με τη βοήθεια του αέρα γίνεται μια κάποια απόσβεση (εχει μια τσιμούχα που βιδώνει στο βακτρο και καπως εγκλοβιζει τον αερα αναμεσα στο βάκτρο και τη μπουκαλα και τον υποχρεώνει να περασει απο κατι τρύπες 2χιλ πανω στο βακτρο.)Η μπουκαλα εχει ενα μπρούτζινο κουζινέτο για τις τριβές και την υποτυπώδη στεγανοποίηση.
242582
Η τιμονοπλακα και οι δεστρες του τιμονιου ολα αλουμινενια. Εκανα μια αρχικη προσπαθεια να καθαρισω το ενα . Χρησιμοποιησα ντρεμελ με πολυ ψιλη μπρουτζινη βουρτσα , μετα γιαλοχαρτο 1200 και στη συνεχεια αλοιφη και ντρεμελ με τη πανινη μυτη, αλλα το αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε, εχει ακομα πολους πορους. Οποιος ξερει τι υλικα πρεπει να χρησιμοποιησω για να τα κανω σαν καθρεπτες παρακαλω να βοηθησει. (Δεν θελω να τα κανω χρωμιο γιατι θα χασει την εργοστασιακη μορφη)
242583
Και μια φοτο το αχαληνοτο τερας των 5,7 ιππων. Αυτα για την ωρα.
Χρονια Πολλα και Καλα Χριστουγεννα σε ολους. Να εχετε παντα υγεια εσεις και οι οικογενειες σας
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
242584
Τα τζαμακια θα στα φταξουν σε ενα καταστημα με "οπτικα"
Κοστος κανα 10 ευρω το πολυ.
Ααα και Καλα Χριστουγενα!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Η δουλεια προχωραει αργα και σταθερα. Λυθικαν ολα και εχει μεινει ο σκελετος . Μετα τη πρωτοχρονια θα γινουν και οι αμμοβολες. Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα καταστημα με υλιακ αμμοβολων για να αγορασω τα απαραιτητα.
παρε το link http://www.dynamiki.com/map_gr.asp :a013: :a013: :a013:
motomaniac
24/12/2011, 13:23
autoglym sonax απο αλοιφες. για να φας τους πορους επειδη δεν ειναι ισια επιφανεια να χρησιμοποιησεις ντουκοχαρτο εγω θα προτεινα να δοκιμασεις συρμα για πιατα το ψιλο. ;)
airpanos
24/12/2011, 16:36
Εγω στα αλουμινια βαζω ασπρο σαπουνι με χοντρους κοκκους αν εχει πορους και μετα μπλε για να γινει καθρεφτης.Τα βρισκεις σε καταστηματα ειδων ναυτιλιας καλη συνεχεια!
Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Εγω στα αλουμινια βαζω ασπρο σαπουνι με χοντρους κοκκους αν εχει πορους και μετα μπλε για να γινει καθρεφτης.Τα βρισκεις σε καταστηματα ειδων ναυτιλιας καλη συνεχεια!
Έχεις κανένα λινκ να μας δώσεις? Με ενδιαφέρει και μένα! :beer:
sapila racing
26/12/2011, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Λύθηκε και η ανάρτηση. Να σημειωθεί ότι δεν έχει λάδια, δουλεύουν τα ελατήρια και μαλον με τη βοήθεια του αέρα γίνεται μια κάποια απόσβεση (εχει μια τσιμούχα που βιδώνει στο βακτρο και καπως εγκλοβιζει τον αερα αναμεσα στο βάκτρο και τη μπουκαλα και τον υποχρεώνει να περασει απο κατι τρύπες 2χιλ πανω στο βακτρο.)Η μπουκαλα εχει ενα μπρούτζινο κουζινέτο για τις τριβές και την υποτυπώδη στεγανοποίηση.
Κι όμως παίρνει 120cc λαδι SAE20 σε καθε καλάμι! Απλά δεν είδες λαδι γιατί δεν είχε, μια και οι φουσκες ηταν προφανώς σκισμένες.
Κοίτα εδώ
http://www.dkw-motorraeder.de/tiki-read_article.php?articleId=4
edit: να κι η μεταφραση στα Αγγλικά με babelfish:
'After the lower clips of the rubber bellows were fastened, 120 each ccm is fork oil SAE 20 to fill in into the fork legs (with the DKW blank 175,130 ccm). Filling in is done via the fixing bolts in the upper guidance yoke. Subsequently, the upper clips of the rubber bellows are to be tightened. '
Καλή συνέχεια. :wave2:
turogalos
27/12/2011, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Η τιμονοπλακα και οι δεστρες του τιμονιου ολα αλουμινενια. Εκανα μια αρχικη προσπαθεια να καθαρισω το ενα . Χρησιμοποιησα ντρεμελ με πολυ ψιλη μπρουτζινη βουρτσα , μετα γιαλοχαρτο 1200 και στη συνεχεια αλοιφη και ντρεμελ με τη πανινη μυτη, αλλα το αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε, εχει ακομα πολους πορους. Οποιος ξερει τι υλικα πρεπει να χρησιμοποιησω για να τα κανω σαν καθρεπτες παρακαλω να βοηθησει. (Δεν θελω να τα κανω χρωμιο γιατι θα χασει την εργοστασιακη μορφη)
Μήπως είχαν την ίδια σαγρέ υφή με τα εργοστασιακά μοτέρ των αερόψυκτων bmw;
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κι όμως παίρνει 120cc λαδι SAE20 σε καθε καλάμι! Απλά δεν είδες λαδι γιατί δεν είχε, μια και οι φουσκες ηταν προφανώς σκισμένες.
Κοίτα εδώ
http://www.dkw-motorraeder.de/tiki-read_article.php?articleId=4
edit: να κι η μεταφραση στα Αγγλικά με babelfish:
'After the lower clips of the rubber bellows were fastened, 120 each ccm is fork oil SAE 20 to fill in into the fork legs (with the DKW blank 175,130 ccm). Filling in is done via the fixing bolts in the upper guidance yoke. Subsequently, the upper clips of the rubber bellows are to be tightened. '
Καλή συνέχεια. :wave2:
Ευχαριστω παρα πολυ. Οντως εχεις δικιο, αυτο που με παραξενευε για το λαδι ειναι οτι τα βακτρα εχουν τρυπες , αλλα δε σκεφτικα οτι οι φουσκες στεγανοποιουν τις αναρτησεις :) :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από turogalos
Μήπως είχαν την ίδια σαγρέ υφή με τα εργοστασιακά μοτέρ των αερόψυκτων bmw;
Εργοστασιακα ειναι γυαλιστερα. εχω καπου και μια φοτο αν τη βρω θα την επισυναψω.
universalgr1
29/12/2011, 07:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από lice13
Έχεις κανένα λινκ να μας δώσεις? Με ενδιαφέρει και μένα! :beer:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=117242&perpage=15&pagenumber=6
Αδερφέ κοίτα εδώ. Έχω κάνει τα καβούκια κοντέρ και στροφόμετρου.
Με γυαλόχαρτα νερού αρχικά, σαπουνάκια για αλουμίνια με πανόβουρτσα (λευκό σαπούνι, φαίνεται σε μια φωτό) και τέλος αλοιφή autosol με απλό κετσεδάκι.
Όντως σε καταστήματα με ναυτιλιακά τα βρίσκεις. Υπάρχει κι ένα μαγαζί στην Σπ. Πάτση. Αν θες σου στέλνω τη διεύθυνση με πμ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=117242&perpage=15&pagenumber=6
Αδερφέ κοίτα εδώ. Έχω κάνει τα καβούκια κοντέρ και στροφόμετρου.
Με γυαλόχαρτα νερού αρχικά, σαπουνάκια για αλουμίνια με πανόβουρτσα (λευκό σαπούνι, φαίνεται σε μια φωτό) και τέλος αλοιφή autosol με απλό κετσεδάκι.
Όντως σε καταστήματα με ναυτιλιακά τα βρίσκεις. Υπάρχει κι ένα μαγαζί στην Σπ. Πάτση. Αν θες σου στέλνω τη διεύθυνση με πμ.
Παρα πολυ καλο το αποτελεσμα στο κοντερ σου !! Αν μπορεις στειλε μου τον αριθμο για το μαγαζι στη Σπ. Πατση.
universalgr1
29/12/2011, 09:40
Έχεις πμ.
Καλή συνέχεια φίλε μου!!!
Ομολογουμένως αυτή η ανακατασκευή συγκεντρώνει πολύ ενδιαφέρον.
Και καλη Πρωτοχρονιά με ευχές για ο,τι καλύτερο!!!
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Παρα πολυ καλο το αποτελεσμα στο κοντερ σου !! Αν μπορεις στειλε μου τον αριθμο για το μαγαζι στη Σπ. Πατση.
Μπορείς να βρεις και στο Praktiker κιτ για γυάλισμα αλουμινίου, που περιέχει πάνινη βούρτσα για δράπανο και "σαπούνι" καφέ ή άσπρο και μπλέ. Έχει γύρω στα 15 - 17 ευρώ. Το καφέ ή το άσπρο σαπούνι στην αρχή και για φινίρισμα το μπλέ. Βέβαια τα σαπούνια που έχει το κιτ είναι μικρά σε μέγεθος. Σε μαζαζιά με σιδηρικά πουλάνε σαπούνια μεγαλύτερα (είχα αγοράσει το μεγάλο μπλέ σαπούνι -με το οποίο το αλουμίνιο σου θα γίνει καθρέφτης- 15 ευρώ)
universalgr1
29/12/2011, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από BMW R75
Μπορείς να βρεις και στο Praktiker κιτ για γυάλισμα αλουμινίου, που περιέχει πάνινη βούρτσα για δράπανο και "σαπούνι" καφέ ή άσπρο και μπλέ. Έχει γύρω στα 15 - 17 ευρώ. Το καφέ ή το άσπρο σαπούνι στην αρχή και για φινίρισμα το μπλέ. Βέβαια τα σαπούνια που έχει το κιτ είναι μικρά σε μέγεθος. Σε μαζαζιά με σιδηρικά πουλάνε σαπούνια μεγαλύτερα (είχα αγοράσει το μεγάλο μπλέ σαπούνι -με το οποίο το αλουμίνιο σου θα γίνει καθρέφτης- 15 ευρώ)
Αυτα απ'τα Praktiker μπορει σαν σαπουνακια να ειναι καλα, ομως η ποιοτητα των 2 βουρτσων που έχει δεν βοηθαει.
Τα αγορασα κι αυτα, αλλα δεν εμεινα ικανοποιημενος.
costas_versys
29/12/2011, 18:10
Αφού είσαι σε αυτό το στάδιο, σου προτείνω να καθαρίσεις τα μεταλικά και πλαστικά με αμοβολή σόδας.
Εύκολη, φθηνή και πρακτική λύση.
http://www.mybike.gr/topic/30103-αμμοβολη-home-made/
Ευχαριστω ολους για τις συμβουλες και το ενδιαφερον. τα αλουμινια τα προχωραω και θα εχω συντομα φωτο. Αυτο που με ανησυχεί ειναι οτι ολα τα αλουμινενια κοματια ειναι ανοδιομενα. με τη σκουρια που ειχαν τα δικα μου και τριβοντας τα η ανοδιωση χανεται. Η ερωτηση ειναι η εξης αν εγω τωρα τα γυαλισω και τα κανω καθρεφτες και τα βαλω πανω στο μηχανακι, σε ποσο καιρο θα θαμπωσουν και θα γινουν κωλος? Η ανακατασκευη ολη γινεται αυστηρα εργοστασιακα και για να κρατησει αλλα 50 χρονια, αφου η μηχανη δε θα ειναι για συχνη χρηση και θα φηλασεται μεσα.
Εχω τη δυνατοτητα να κανω ανωδιωση , αλλα δεν ξερω τι αποτελεσμα θα παρω δε ενα ηδη γυαλισμενο αλουμινιο
Απο τη πρωτη στιγμη που ξεκινησα τις εργασιες η πρωτη μου δουλεια ηταν να πετρελαιωνω και να ριχνω οτι σχετικο ζουμι βρισκω στις ακτινες με την ελπιδα να λυσουν. Μετα λυπης διαπιστώνω οτι αυτο ειναι αδυνατο , αλλα και να τα καταφερνα η οξυδωση ειναι σε πολυ προχωριμενο σταδιο και δε πιστευω οτι θα πετυχενα το αισθητικο αποτελεσμα που θελω . Το μηχανακι εχει 36 ακτινες
φ3 x L175 και 36 φ3xL220. Αν ξερει κανεις που μπορω να βρω τετοιες ακτινες μου λεει. Στο ebay εχουν 100 ευρω και θα το χρησιμοποιήσω σαν έσχατη λυση.
Και κατι ακομα. Τα στεφανια στις ζαντες απ τη μανα του ειναι μαυρα. Να τα κανω ηλεκτροστατικη μαζι με το σκελετο ή θα θαμπωσει οποτε να τα βαψω κανονικα με χρωμα οπως ντεποζιτο και φτερα
taisteal
29/12/2011, 19:30
:a8: :a8: :a8: :a8: τι ομορφια ειναι αυτη?????:eyepop: :eyepop:
φιλε καλο κουραγιο και υπομονη.παρακολουθουμε με πολυ ενδιαφερον.
:beer: :beer: :wave2:
Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά σε όλους με υγεία. Οι δουλειές προχωράνε και σύντομα θα ανεβάσω φώτο. Τελικά τα αλουμίνια θα τα δώσω όλα για ματ χρώμιο(όχι το κινητήρα) . Έχουν λυθεί τα πάντα και προσπαθώ ακόμα να λύσω τις ακτίνες για να πάω μια και καλή στο χρώμιο. Βρήκα και να μου φουσκώσουν το ρεζερβουάρ. Το κοντέρ το έλυσα και θα προσπαθήσω να το αναστήσω. Από Δευτέρα θα έχετε και το οπτικό υλικό.
airpanos
07/01/2012, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από lice13
Έχεις κανένα λινκ να μας δώσεις? Με ενδιαφέρει και μένα! :beer:
Λινκ δεν εχω εγω τα παιρνω στο λαυριο καπου κοντα σου θα υπαρχει ενα καταστημα με ναυτιλιακα τα φερνουν για τα ινοξ.Επισης εχουν και πανινη βουρτσα για τροχο και κετσε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Η τιμονοπλακα και οι δεστρες του τιμονιου ολα αλουμινενια. Εκανα μια αρχικη προσπαθεια να καθαρισω το ενα . Χρησιμοποιησα ντρεμελ με πολυ ψιλη μπρουτζινη βουρτσα , μετα γιαλοχαρτο 1200 και στη συνεχεια αλοιφη και ντρεμελ με τη πανινη μυτη, αλλα το αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε, εχει ακομα πολους πορους. Οποιος ξερει τι υλικα πρεπει να χρησιμοποιησω για να τα κανω σαν καθρεπτες παρακαλω να βοηθησει. (Δεν θελω να τα κανω χρωμιο γιατι θα χασει την εργοστασιακη μορφη)
τα καβαλετα του τιμονιου ειναι εργο τεχνης...
γι αυτο λεμε "δεν τα φτιαχνουν οπως παλια"
εγω παντως θαθελα να δω ενα τετοιο μηχανακι σε "παλαιωμενο" Look..
δεν ειναι αναγκη να αστραφτουν ολα σαν ψευτικα....
SVX συμφωνω μαζι σου απολυτα, γιαυτο ειμαι τοσο αναποφασιστοσ με το τι πορεια θα ακολουθισω. Δε θελω να κανω κατι που θα μετανιωσω. Οποτε πειτε μου τη γνωμη σασ ο καθενας και βλεπουμε πως θα παει.
Οι εργασιες συνεχιζουν κανονικα. Εχω σχεδων ξεχωρισει τι θα παει στο χρωμιο. Μεσα σ ολα εφτασε η ωρα να λυσω τον ατερμονα για το κοντερ
243860
Ο οποιος εχει αυτη την πανεμορφη βιδα που κραταει το γραναζι και δεν ελυνε με τιποτα
243861
Οποτε τι να κανω βαζω τα μεγαλα μεσα (τον αδερφο μου) να γτιαξει εργαλειο
243862
Και εγινε και αυτη η δουλεια
243864
Ψάχνω workshop manual . Όποιος εχεις καμια ιδεα ευπρόσδεκτη. Εχει ξεκινησει το λύσιμο του κινητήρα. Απο αυριο φουλ φωτο.
πολυ καλη δουλεια και ομορφο μηχανακι !!!
και βλεπω ωραία σειρά .. δραπανο, τορνάκι....
και αν θες κρατα τις βιδες και οτι δικο του εχει... (οσο πιο original τοσο πιο καλο)
δεν φτιαχνεις street fighter...
:wave2: :wave2: :wave2:
Allst@rf
15/01/2012, 18:33
ανυπομονώ πραγματικά για αυτό το μηχανάκι...
:beer: :beer:
Απ το κινητηρα εχει βγει δεξι και αριστερο καπακι η κεφαλη και ο κυλινδρος. Ο κυλινδρος ειναι πεντακαθαρος , δεν εχει καν καρβουνο στη θυριδα εξαγωγης. Αυτο που παρατηρησα ειναι τα εξης
1) Ο αξονας της μανιβελας εχει ενα μισοφεγκαρι γραναζι. Τα 2 πρωτα δοντια ειναι σπασμενα
2) Το γραναζι που εφαπτει το μισοφεγκαρο ειναι ταλαιπορημενο
3) Για να προχωρησω σε περεταιρω λυσημο χρειαζομαι εξωλκεις DKW για αυτη τη δουλεια και οπωσδηποτε workshop manual. Πρεπει να λυθει ολο το μοτερ για να αλλαξω προλυπτικα ολα τα ρουλεμαν και τις τσιμουχες. Αν τα βρω σκουρα θα απευθυνθω σε επαγκελματια οποτε οποιος ειναι ή γνωριζει καποιον που μπορει να αναλαβει αυτη τη δουλεια να μου στειλει pm.
244623
Στο ρεζερβουαρ οι μεντεσεδες που συγκρατουν το καπακι του χωρου αποθηκευσης ηταν κομενοι
244624
Οποτε το γέμισα με νερο και τους κώλυσε ο πατέρας μου στο οξυγόνο.
244625
FRAGISCOS
16/01/2012, 20:01
Ωραιο μοτερακι.
Προσεχε ΠΟΛΥ γιατι εχουν ιδιοτροπιες αυτα!!
Προχωρα γερα!!!:wave2:
Τροφή για το μάτι!
Ευχαριστόυμε!
Καλή συνέχεια!
kppantelis
16/01/2012, 20:55
Πολυ καλη δουλεια,μπραβο!καλη συνεχεια.
δωσε πραμα να γουσταρουμε....:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
...Ο αξονας της μανιβελας εχει ενα μισοφεγκαρι γραναζι. Τα 2 πρωτα δοντια ειναι σπασμενα
2) Το γραναζι που εφαπτει το μισοφεγκαρο ειναι ταλαιπορημενο
......
αν δεν βγάλεις άκρη (ανταλλακτικά)με τα γρανάζια στείλε πμ να δούμε τι μπορούμε να φτιάξουμε :wave2:
Τελεικα αποφασισα να το φτιαξω μονος το μοτερ, οποτε αρχισα να το μελεταω και να κατασκευαζω οτι εξωλκεα χρειαζεται
αρχικα βγαζω το μανιατο
245264
εδω ο γερμανος ειχε σπυρωμα για να μπορεις να το εξωλκευσεις οποτε βιδουλα μ10 και
245266
εξω και αυτο. λυνω και τις 4 φρεζατες απ το πλακακι που φαινεται
245267
και εξω και η δεξια τσιμουχα
245268
νατο και το δεξι ρουλεμαν
245269
και απ την αλλη πλευρα
245270
λυνουμε το παξιμαδι
245271
και οπως φαινεται το γραναζι αυτο θελει εξωλκεα.
το μετραω 26χιλ, αρχικα σκεφτικα να παρω μια μουφα σιδερενια υδραυλικου 1 ιντζα, δηλ διαμετρο 25,4 να τη χτενισω λιγο στο τορνο και να δω τι θα γινει. Οταν ομως ψαχνεις λιγο βρισκεις. Οποτε βρικα ενα παλιο σωληνα υψηλης πιεσης βιομηχανικης χρησης με ρακορ επανω 26 χιλ :) :)
245273
το κοβω για να παρω το ρακορ
245274
το δοκιμαζω και ταιριαζει ακριβως. τι κωλοφαρδος ειμαι ο πστς
245275
κοψε ραψε τρυπα βιδωσε και ετοιμος ο εξωλκεας
245276
ξεκουμπωσε το γραναζι αλλα για να βγει πρεπει να ερθει εξω μαζι με το συμπλεκτη αφου ενωνονται με την αλυσιδα οποτε βγαζω τα πειρακια που συγκρατουν τα ελατηρια
245278
εξω και αυτο το ματζαφλαρι στη μεση που δε ξερω το ονοματου
245281
εξω και γραναζι αλυσιδα κτλ
245282
εδω οτι βγαλαμε με σειρα πρωτερεοτητας
245283
και μια κοντινη το μισογραναζο της μανιβελας. ενδεχεται να το γεμισω και να το στειλω στο γραναζοκοφτη να ξαναφτιαξει τα 5 δοντια που λειπουν. Θα δειξει...
245284
Το παρακανω με τις φωτο βημα βημα , αλλα εμενα θα με βοηθουσε να βλεπω ετσι αλλα μοτορια πως λυνωνται , οποτε λυπαμαι αν κουραζω καποιους αλλα σιγουρα σε αλλους θα ειναι ευχαριστο.
tom kissas
24/01/2012, 17:40
οχι μονο ειναι ευχαριστω αλλα και επιμορφωτικο ειδικα για καποιον απειρο σαν εμενα :) :) :)
καλη συνεχεια με την ιδια μεθοδικοτητα :D :D
John Steed
24/01/2012, 17:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Το παρακανω με τις φωτο βημα βημα , αλλα εμενα θα με βοηθουσε να βλεπω ετσι αλλα μοτορια πως λυνωνται , οποτε λυπαμαι αν κουραζω καποιους αλλα σιγουρα σε αλλους θα ειναι ευχαριστο.
Δεν παρακάνεις τίποτα!
Προσωπικά σε ευχαριστώ για την πληθώρα των φωτογραφιών και των πληροφοριών, το παρών όταν τελειώσει θα αποτελέσει πηγή πληροφοριών και έμπνευσης για πολλούς, να είσαι σίγουρος!
Σου εύχομαι καλή συνέχεια και χωρίς ατυχήματα! :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από niklas
Το παρακανω με τις φωτο βημα βημα , αλλα εμενα θα με βοηθουσε να βλεπω ετσι αλλα μοτορια πως λυνωνται , οποτε λυπαμαι αν κουραζω καποιους αλλα σιγουρα σε αλλους θα ειναι ευχαριστο.
Φιλε δεν το παρακανεις καθολου.Οι φωτογραφιες σου αποτελουν πηγη γνωσεων και εμπλουτισμο εμπειριας!!!
Καλη συνεχεια...
kppantelis
24/01/2012, 22:39
Καλη συνεχεια!πολυ καλη δουλεια!μηχανουργειο εχεις;γιατι βλεπω διαφορες κατασκευες,οπως οι εξωλκεις,χειροποιητες.
και συνεχιζουμε εδω προσπαθησα να λυσω το παξιμαδι που κραταει το γραναζι της αλυσιδας αλλα τιποτα. Ουτε με αεροκλειδο δεν ελυσε και δοκιμασα 2 διαφορετικα. Οποτε το αφησα για την ωρα και ελυσα ολες τι περιμετρικες βιδες για να ανοιξω το κινητηρα.
245479
αντε και τις ελυσα δεν ηξερα πως να τον ανοιξω χωρις να κανω ζημια και πανω στην απελπισια παρατηρησα οτι τα δυο σπειρωματα που εχω κυκλωσει δεν εχουν καμια χρηση (μεχρι στιγμης) οποτε λεω εδω ειμαστε μετραω τα κεντρα και
245480
ξεκιναω να φτιαχνω εξωλκεα . οποτε κοψε
245481
ανοιξε και νατο και το σασμανακι
245486
εξω και αυτο. τριταχυτο το εργαλειο
245487
εξω και ο στροφαλος
245488
και τα δυο καβουκια
245489
και κατι που ξεχασα εβγαλα και τη μανιβελα. ηταν κουρδισμενη μονο μια στροφη, λογικο?
245490
τα ρουλεμαν τα μετρησα ειναι διαστασεις που βρισκεις ευκολα στο εμποριο. Να σημειωθει οτι ο στροφαλος απ τη δεξια πλευρα εχει 1 και απ την αριστερη 2 !! Στην αριστερη πλευρα η τσιμουχα ειναι αναμεσα στα 2 ρουλεμαν. Τσιμουχες παλι θα βρω εμποριου . Εχω ηδη φτιαξει εναν απλο εξολκεα για το δεξι ρουλεμαν στροφαλου και για το ενα ρουλεμαν στο σασμαν φωτο για αυτα αυριο. μενει τωρα να φτιαξω εναν ιδιετερο εξωλκεα για να βγαλω τα 2 αριστερα ρουλεμαν του στροφαλου γιατι υποθετω οτι το καθενα βγαινει μονο απ την πλευρα του. ισως ειναι ακαταλαβιστικα ετσι οπως τα γραφω και τα περιγραφω οποτε θα προσπαθησω να κανω ενα σχεδιο. αν ξερει κανεις με σιγουρια τι παιζει εκει μου λεει. Αν ειχα βρει βιβλιο για το μοτορι θα προχωρουσα πολυ πιο γρηγορα :(
Πιστευω οτι υπαρχει πατουρα εκει που ειναι το (1) η οποια δεν επιτρεπει να βγουν και τα τρια μαζι απ την ιδια πλευρα. Εχει κανεις καμια παρομοια εμπειρια?
245503
σε συνεχεια απο εχθες και αφου εψαξα οσο μπορουσα το κινητηρα αποφασησα οτι δεν εχει πατουρα που να εμποδιζει τα 2 ρουλεμαν και τη τσιμουχα να βγουν ολα μαζι απ τη μια πλευρα , οποτε εφτιαξα αυτον τον υποτηποδη εξολκεα για να τα βγαλω
245568
δεν τα καταφερα οποτε σκεφτικα δεν μπορω να βαλω τη δυναμη που πρεπει με τη βιδα και το παξιμαδι οποτε δοκιμασα να τα εξολκευσω στο φρεζοδραπανο ζεστενοντας κιολας το αλουμινενιο καβουκι
245569
εχοντας παντα το φοβο δεν το ζορισα πολυ. στην απελπισια μου αρχισα να καταστρεφω με ενα κατσαβιδι τη τσιμουχα μηπως και δημιουργησω κενο ωστε να μπορεσω να βγαλω το καθε ρουλεμαν απ τη πλευρα του. Επιτελους μετα απο απειρα γαμοσταβριδια και τη χρηση του καλητερου εξολκεα (σφυρι και ενα αξονακι) τα εβγαλα.
245570
και το ζουμι της υποθεσης το μοτερ ειχε αναμεσα στα 2 ρουλεμαν ασφαλεια...
Δεν εχω καταλαβει πως ο γερμανος μαστορας θα τα εβγαζε μερακλιδικα και με τι ντελικατο εργαλειο
245571
στο δεξι καβουκι με το 1 ρουλεμαν χρησιμοποιησα τον εξολκεα που εδειξα πριν και ολα πηγαν καλα
245575
αλλη μια απ την αλλη πλευρα
245578
και ολοκληρωμενη η δουλεια
245580
FRAGISCOS
27/01/2012, 20:09
Πολυ ομορφη παρουσιαση και μπραβο για την κατασκευη εργαλειων.
Απορω χωρις αυτους τους εξωλκεις,δεν μπορουσε να λυθει το μοτερακι???:rolleyes:
Καλη συνεχεια
:beer: :wave2:
kppantelis
28/01/2012, 01:06
φιλε,ειναι καταπληκτικη η δουλεια σου!δεν ξερω τι επαγγελεσαι και ποσα μηχανακια εχεις φτιαξει,αλλα πιανουν πολυ τα χερια σου και περισσοτερο ακομα στροφαρει το μυαλο σου.ευγε!
μπράβο σου για τους εξωλκείς μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
BTW πιο ντελικάτο εργαλείο απο το... χέρι σου θα δείς ότι δεν υπάρχει! καλή συνέχεια!!!
Ευχαριστω πολυ για τη συμπαρασταση μαγκες.
Σημερα ψιλοβαριωμουνα οποτε δοκιμασα να καθαρισω τα καβουκια του κινητηρα. Χρησιμοποιησα μια μπρουτζινη συρματοβουρτσα , συρμα ψιλο κουζινας και αλυφη autosol. αρχικα ηταν ετσι
245643
μετα απο κανα 4ωρο για τη μια πλευρα
245645
εδω φαινεται καλητερα η διαφορα
245647
Το θεμα τωρα ειναι τι κανεις για να παραμηνει σε αυτη τη κατασταση και να μη θαμπωσει ή με το καιρο ''σκουριασει'' παλι?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.