View Full Version : kteo
Rider 28
11/12/2011, 21:59
Kαλησπερα.Καινουργιος στο forum αν και διαβαζω τακτικα αρκετα απο τα θεματα που υπαρχουν ιδιως των ανακατασκευων.αυτο που θελω να ρωτησω μηπως καποιος εχει αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα.εχω ενα KTM και ειναι ο μηνας του να περασει πρωτη φορα κτεο.το μηχανακη ομως απο καινουργιο δεν εχει φλας ουτε φλασιερα ενοειται και καθρεπτες.αν δεν κανω λαθος εκριση τυπου για να βγαλει νουμερα πρεπει να το περνουσαν σε καποιο αλλο μοντελο.ενοειται οτι δεν περναει απο το κτεο καθε βοηθεια ευπροσδεκτη ευχαριστω
Πανοπτικός
11/12/2011, 22:27
Απο ποτε περνανε οι μοτο κτεο ωρε... Μου φαινεται εχω χασει επεισοδια :eyepop:
guzzistas
11/12/2011, 22:44
Αντε πάλι τα ίδια.....
Να μην το περάσεις.:beer:
Allst@rf
12/12/2011, 00:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Αντε πάλι τα ίδια.....
Να μην το περάσεις.:beer:
ο κόμανταντε μάρκος των μοτοσυκλετιστών έχεις γίνει...
:lol: lalola
Rider 28
12/12/2011, 09:25
To μηνα Δεκεμβριο περνανε τα μοντελα με πρωτη αδεια το 1999 μεχρι το καλοκαιρι με τους ρυθμους τους θα εχουν περασει μοντελα εως και το 2005 απο κει και περα το να μην το περασει καποιος ειναι η ευκολη λυση αλλα σε ενα τυπικο ελεγχο την στιγμη που δεν θα υπαρχει και το sticker του κτεο πισω στην πινακιδα θα κανει μπαμ οτι δεν εχει καποιος περασει και τα προστιμα σε αυτη την περιπτωση υποψιαζομαι οτι θα ειναι 200 300 ευρα ισως και παραπανω.Θελουν το μηχανακι να ειναι λειτουργικο φωτα φλας καλα λαστιχα τουλαχιστον ενα καθρεπτη και θορυβο σε φυσιολογικα επιπεδα.
Πανοπτικός
12/12/2011, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rider 28
To μηνα Δεκεμβριο περνανε τα μοντελα με πρωτη αδεια το 1999 μεχρι το καλοκαιρι με τους ρυθμους τους θα εχουν περασει μοντελα εως και το 2005 απο κει και περα το να μην το περασει καποιος ειναι η ευκολη λυση αλλα σε ενα τυπικο ελεγχο την στιγμη που δεν θα υπαρχει και το sticker του κτεο πισω στην πινακιδα θα κανει μπαμ οτι δεν εχει καποιος περασει και τα προστιμα σε αυτη την περιπτωση υποψιαζομαι οτι θα ειναι 200 300 ευρα ισως και παραπανω.Θελουν το μηχανακι να ειναι λειτουργικο φωτα φλας καλα λαστιχα τουλαχιστον ενα καθρεπτη και θορυβο σε φυσιολογικα επιπεδα.
Αυτο το μετρο απο ποτε εφαρμοζεται, καποια πηγη εχουμε ? Ακομα περιεργο μου φαινεται :eyepop:
harris_x
12/12/2011, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rider 28
To μηνα Δεκεμβριο περνανε τα μοντελα με πρωτη αδεια το 1999 μεχρι το καλοκαιρι με τους ρυθμους τους θα εχουν περασει μοντελα εως και το 2005 απο κει και περα το να μην το περασει καποιος ειναι η ευκολη λυση αλλα σε ενα τυπικο ελεγχο την στιγμη που δεν θα υπαρχει και το sticker του κτεο πισω στην πινακιδα θα κανει μπαμ οτι δεν εχει καποιος περασει και τα προστιμα σε αυτη την περιπτωση υποψιαζομαι οτι θα ειναι 200 300 ευρα ισως και παραπανω.Θελουν το μηχανακι να ειναι λειτουργικο φωτα φλας καλα λαστιχα τουλαχιστον ενα καθρεπτη και θορυβο σε φυσιολογικα επιπεδα. Σε ποιό νομό είσαι φίλε μου;
edit: για δες εδω... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=122261&perpage=15&pagenumber=3) τα τελευταία 2 post
Rider 28
12/12/2011, 15:00
Xανια ειμαι φιλε μου εδω παντως ειναι υποχρεωτικο το κτεο για τις μηχανες 2 ιδιωτικα εχομαι και μου εχουν πει ακριβως τα ιδια πραγματα υποψιαζομαι οτι γινεται σε καθε πολη και διαφορετικα πραγματα που δεν μου φαινεται περιεργο καθολου στην μπανανια που ζουμε 28210 88900 το ενα μεσα στην πολη παιρνει οποιως θελει τηλεφωνο να κλεισει ενα ραντεβου και τον ενημερωνουν.Στα χανια τα κτεο ανοιξαν την τελευται πενταετια μεχρι τοτε ειχαμε ενα ιδιωτικο που ηταν τελειως καφενειο δεν θα περνουσανε ολα τα αυτοκινητα ουτε το 2080το οποιο διαβασα τωρα οτι εκλεισε για καμια εικοσαρια μερες αν δεν κανω λαθος.
MG-KTiNoS
12/12/2011, 15:48
μη πας...
menelaos46
12/12/2011, 22:04
Μισό λεπτό, περνάμε κτεο?????
Εμένα το μηχανάκι μου που είναι αγωνιστικό αλλά έχει άδεια δε θα το περάσω έτσι?
Allst@rf
12/12/2011, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Μισό λεπτό, περνάμε κτεο?????
Εμένα το μηχανάκι μου που είναι αγωνιστικό αλλά έχει άδεια δε θα το περάσω έτσι?
το κυκλοφορείς στο δρόμο;
:p
άσε μας σε μενιο νύχτατικο...
εδω ακομα δεν εχει οριστει απο το υπουργειο τι θα μετρανε και πως.
να μην πιασουμε και την πονεμενη κουβεντα για την ηχομετριση...
menelaos46
12/12/2011, 23:14
το κυκλοφορείς στο δρόμο; άσε μας σε μενιο νύχτατικο...
Μισό λεπτό αν είναι να πουληθεί δε πρέπει να έχει περάσει κτεο???
Βασικά αυτό με απασχολεί... δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο, δεν έχω ιδέα!!
Allst@rf
12/12/2011, 23:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Μισό λεπτό αν είναι να πουληθεί δε πρέπει να έχει περάσει κτεο???
Βασικά αυτό με απασχολεί... δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο, δεν έχω ιδέα!!
@@...
Γιατί κάθε μεταχείρο όχημα που πωλείται έχει περάσει κτεο;
μπορεί να σου πει ο πωλητής φίλε δεν εχω περάσει κτεο θα το επωμιστείς εσυ...έχει συμβεί πολλάκις...με την ανάλογη μειώσει στην τιμή βέβαια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Μισό λεπτό αν είναι να πουληθεί δε πρέπει να έχει περάσει κτεο???
Βασικά αυτό με απασχολεί... δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο, δεν έχω ιδέα!!
απο το 2007 οποιο οχημα μεταβιβαζεται πρεπει να εχει κτεο σε ισχυει. δεν ισχυει για δικυκλα ομως.
Tη προηγούμενη βδομάδα πέρασα κτεο το αυτοκίνητο σε μια νέα ιδιωτική μονάδα της περιοχής . 'Οπως λοιπόν χάζευα τη διαδικασία από το τζάμι , παρατήρησα τη γραμμή που είχαν για μοτοσυκλέτες .
Ρώτησα και μου είπαν πως όντως είναι τα μηχανήματα για μοτοσυκλέτες και πως για 1000 cc είναι 35 € .
Από τα μηχανήματα που είδα μπορώ με βεβαιότητα να πω πως ελέγχουν , φώτα , αναρτήσεις , φρένα , και το κάνουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και στα αυτοκίνητα . Τώρα τι άλλο θα κοιτανε ?? θα δούμε .:cry: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Tη προηγούμενη βδομάδα πέρασα κτεο το αυτοκίνητο σε μια νέα ιδιωτική μονάδα της περιοχής . 'Οπως λοιπόν χάζευα τη διαδικασία από το τζάμι , παρατήρησα τη γραμμή που είχαν για μοτοσυκλέτες .
Ρώτησα και μου είπαν πως όντως είναι τα μηχανήματα για μοτοσυκλέτες και πως για 1000 cc είναι 35 € .
Από τα μηχανήματα που είδα μπορώ με βεβαιότητα να πω πως ελέγχουν , φώτα , αναρτήσεις , φρένα , και το κάνουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και στα αυτοκίνητα . Τώρα τι άλλο θα κοιτανε ?? θα δούμε .:cry: :D
OK και πες οτι τις ελεγχουν...Ποιος θα εμπειστευτει σε αυτα τα ατομα το 1000ss ή την οποια μηχανη εχει για να του την περασει απο τον ελεγχο??????
Εγω παντως οχι........:sick:
Και τα αυτοκίνητα πως τα εμπιστευόμαστε στα χέρια τους ?? Ποια η διαφορά ? :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Και τα αυτοκίνητα πως τα εμπιστευόμαστε στα χέρια τους ?? Ποια η διαφορά ? :confused:
Αν του πεσει στον ελεγχο η μηχανη...(αυτη ειναι η διαφορα..!):wave2:
Allst@rf
14/12/2011, 19:34
αν το μελετήσουν σωστά το ζήτημα μπορεί να γίνει έλεγχος και με τον ιδιοκτήτη αναβατη της μοτο ...
Π.χ.
"άναψε πορείας"
"δεξί φλας ,αριστερό φλας"
"βαλε πρώτη και κρατά σταθερό γκάζι στις χ στροφές"
"ανέβασε την μοτο πάνω στο τύμπανο και πίεσε μπροστινο φρένο"
όπως επίσης θα μπορούσαν να ελέγχουν και τον εξοπλισμό του αναβατη...
...Και μετά ξύπνησα...
:ZZZ:
Δεν παίζει σενάριο να ρίξουν μηχανάκι ρε παιδιά . Στα μηxανήματα που τεστάρουν φρένα και αναρτήσεις , το μηχανάκι μπαίνει σε ένα κανάλι 15 πόντων και δεξιά και αριστερα του έχει πατήματα 20 πόντων ύψους .
Ο ΄'οποιος υπάλληλος που θα αναλαμβάνει τη διαδικασία δλδ θα πατάει πολύ γερά και καλά . Τώρα δεν πιστεύω να βάλουν κανά τσιλημπίθρα του 1,50 και των 55 κιλών να περνάει varadero . :wave2:
g.kounoupis
14/12/2011, 19:40
Ο νομοθέτης τα έχει προβλέψει όλα την μηχανή θα την οδηγάει ο ιδιοκτήτης και θα παίρνει οδηγίες από τον ελεγκτή τι και πώς να το κάνει .
Εγω παντως δεν θα τους εμπιστευομουν...
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από g.kounoupis
Ο νομοθέτης τα έχει προβλέψει όλα την μηχανή θα την οδηγάει ο ιδιοκτήτης και θα παίρνει οδηγίες από τον ελεγκτή τι και πώς να το κάνει .
Αυτο ειναι το πιο σωστο...Τωρα απο τον νομο μεχρι το τι θα εφαρμοστει, θα δουμε...;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Δεν παίζει σενάριο να ρίξουν μηχανάκι ρε παιδιά . Στα μηxανήματα που τεστάρουν φρένα και αναρτήσεις , το μηχανάκι μπαίνει σε ένα κανάλι 15 πόντων και δεξιά και αριστερα του έχει πατήματα 20 πόντων ύψους .
Ο ΄'οποιος υπάλληλος που θα αναλαμβάνει τη διαδικασία δλδ θα πατάει πολύ γερά και καλά . Τώρα δεν πιστεύω να βάλουν κανά τσιλημπίθρα του 1,50 και των 55 κιλών να περνάει varadero . :wave2: akribos etsi seimera to eida me ta matia mou tin diadikasia
chr1s_86
14/12/2011, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από g.kounoupis
Ο νομοθέτης τα έχει προβλέψει όλα την μηχανή θα την οδηγάει ο ιδιοκτήτης και θα παίρνει οδηγίες από τον ελεγκτή τι και πώς να το κάνει .
Έτσι μάλιστα!
Πάντως η γνώμη μου είναι , πως ειδικά στο κύλινδρο που δοκιμάζουν τα φρένα και σε πετάει έξω ( προς τα πίσω ) πιο πολλές πιθανότητες έχει να πέσει ένας ιδιοκτήτης που δεν έχει εμπειρία σε αντίστοιχη συμπεριφορά της μοτό , παρά ένας υπάλληλος που το έχει κάνει 100 φορές και ξέρει τι να περιμένει . :winka:
Τώρα από την άλλη βέβαια να χαμε να λέγαμε ....η ουσία είναι τα 35 € :bigcry:
g.kounoupis
14/12/2011, 19:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Αυτο ειναι το πιο σωστο...Τωρα απο τον νομο μεχρι το τι θα εφαρμοστει, θα δουμε...;)
Δεν είναι απλά το σωστό έτσι είναι ο νόμος το ρώτησα πριν ένα μήνα που πέρασα το αμάξι κτεο .
Τι νομίζετε αυτοί που άνοιξαν κτεο είναι μ@λακες και θα το άφηναν έτσι δεν ξέρουν ότι μια μικρή πτώση μπορεί να κοστίσει κάποια χιλιάρικα ?
g.kounoupis
14/12/2011, 19:56
[B]Πάντως η γνώμη μου είναι , πως ειδικά στο κύλινδρο που δοκιμάζουν τα φρένα και σε πετάει έξω ( προς τα πίσω ) πιο πολλές πιθανότητες έχει να πέσει ένας ιδιοκτήτης που δεν έχει εμπειρία σε αντίστοιχη συμπεριφορά της μοτό , παρά ένας υπάλληλος που το έχει κάνει 100 φορές και ξέρει τι να περιμένει
Γιατί ποιος σου είπε ότι ο ελεγκτής έχει εμπειρία
:rolleyes: :lol: :rotflmao::a10:
Rider 28
14/12/2011, 21:24
H ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΜΑ ΤΟ ΖΗΤΑΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΑΙΤΑΙ ΣΕ ΕΞΟΔΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΕΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΙΔΙΑ.
AUFGEBRACHT
14/12/2011, 21:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Δεν παίζει σενάριο να ρίξουν μηχανάκι ρε παιδιά . Στα μηxανήματα που τεστάρουν φρένα και αναρτήσεις , το μηχανάκι μπαίνει σε ένα κανάλι 15 πόντων και δεξιά και αριστερα του έχει πατήματα 20 πόντων ύψους .
Ο ΄'οποιος υπάλληλος που θα αναλαμβάνει τη διαδικασία δλδ θα πατάει πολύ γερά και καλά . Τώρα δεν πιστεύω να βάλουν κανά τσιλημπίθρα του 1,50 και των 55 κιλών να περνάει varadero . :wave2:
Το αντίθετο που λες θα γίνει...Αποκλειστική φωτό από ΚΤΕΟ, o υπεύθυνος που τεστάρει αναρτήσεις επί τω έργω...
241984
AUFGEBRACHT
16/12/2011, 17:31
Έρχεται σήμερα ένας φίλος που έχει ένα Gilera Runner και μου λέει ότι του ήρθε χαρτί από Ι.ΚΤΕΟ πως πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ δικύκλων το καλοκαίρι...Γυρνάω σπίτι και ο ίδιος φάκελος από το ίδιο Ι.ΚΤΕΟ και σ' εμένα...Το ωραίο είναι πως είχε καταληκτικές ημερομηνίες βάσει της ημερομηνίας 1ης άδειας κυκλοφορίας και ανάλογα με τον αριθμό πινακίδας, ενώ η πινακίδα μου ήταν εκτός λίστας :confused:
chr1s_86
16/12/2011, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Έρχεται σήμερα ένας φίλος που έχει ένα Gilera Runner και μου λέει ότι του ήρθε χαρτί από Ι.ΚΤΕΟ πως πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ δικύκλων το καλοκαίρι...Γυρνάω σπίτι και ο ίδιος φάκελος από το ίδιο Ι.ΚΤΕΟ και σ' εμένα...Το ωραίο είναι πως είχε καταληκτικές ημερομηνίες βάσει της ημερομηνίας 1ης άδειας κυκλοφορίας και ανάλογα με τον αριθμό πινακίδας, ενώ η πινακίδα μου ήταν εκτός λίστας :confused:
Και ΠΟΥ σας ΞΕΡΕΙ το Ιδ. Κτεο ??? :mad: :mad: :mad:
AUFGEBRACHT
16/12/2011, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Και ΠΟΥ σας ΞΕΡΕΙ το Ιδ. Κτεο ??? :mad: :mad: :mad:
Φαντάζομαι πως έγινε κλήρωση και η πινακίδα μας ήταν στις τυχερές πινακίδες που κερδίζουν ένα αξιόπιστο,γρήγορο & οικονομικό τεχνικό έλεγχο όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η επιστολή...Πάντως επειδή η ίδια απορία δημιουργήθηκε και σ' εμένα, αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο να δω που βρήκαν οι μάγκες τα στοιχεία μου.
Allst@rf
16/12/2011, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Φαντάζομαι πως έγινε κλήρωση και η πινακίδα μας ήταν στις τυχερές πινακίδες που κερδίζουν ένα αξιόπιστο,γρήγορο & οικονομικό τεχνικό έλεγχο όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η επιστολή...Πάντως επειδή η ίδια απορία δημιουργήθηκε και σ' εμένα, αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο να δω που βρήκαν οι μάγκες τα στοιχεία μου.
αστα αυτα...
Για έλεγχο θα το πας;
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Φαντάζομαι πως έγινε κλήρωση και η πινακίδα μας ήταν στις τυχερές πινακίδες που κερδίζουν ένα αξιόπιστο,γρήγορο & οικονομικό τεχνικό έλεγχο όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η επιστολή...
Αυτό είναι τύχη !!!:lol:
Ρε παιδιά , άσχετο αλλά άμα ένα μηχανάκι έχει πινακίδες κοζάνης π.χ από το προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά τώρα είναι στη Ξάνθη .
Τι γίνεται ?
Με ποια πρέπει να περάσει με της Κοζάνης ή με της Ξάνθης ? :confused:
Allst@rf
16/12/2011, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Αυτό είναι τύχη !!!:lol:
Ρε παιδιά , άσχετο αλλά άμα ένα μηχανάκι έχει πινακίδες κοζάνης π.χ από το προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά τώρα είναι στη Ξάνθη .
Τι γίνεται ?
Με ποια πρέπει να περάσει με της Κοζάνης ή με της Ξάνθης ? :confused:
παίζει όταν το δουν στο υπουργείο να το παίξουν στη κολοκυθιά...
:lol:
AUFGEBRACHT
16/12/2011, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
αστα αυτα...
Για έλεγχο θα το πας;
:smokin:
Θα το σκεφτώ...πάντως όταν είχε πάει ο πατέρας μου το Ι.Χ. του στους ίδιους για ΚΤΕΟ του είχαν πει πως υπήρχε βλάβη στο ABS κι έπρεπε άμεσα να διορθωθεί...Τελικά διαπιστώσαμε πως υπήρχε τεράστιο πρόβλημα με το ABS, ήταν ανύπαρκτο κυριολεκτικά...βέβαια, από την άλλη αυτό που μας απασχόλησε ήταν πως το συγκεκριμένο μοντέλο είχε αγοραστεί χωρίς ABS...
Allst@rf
16/12/2011, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Θα το σκεφτώ...πάντως όταν είχε πάει ο πατέρας μου το Ι.Χ. του στους ίδιους για ΚΤΕΟ του είχαν πει πως υπήρχε βλάβη στο ABS κι έπρεπε άμεσα να διορθωθεί...Τελικά διαπιστώσαμε πως υπήρχε τεράστιο πρόβλημα με το ABS, ήταν ανύπαρκτο κυριολεκτικά...βέβαια, από την άλλη αυτό που μας απασχόλησε ήταν πως το συγκεκριμένο μοντέλο είχε αγοραστεί χωρίς ABS...
:bawl: :bawl: :bawl:
AUFGEBRACHT
16/12/2011, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
:bawl: :bawl: :bawl:
Πάντως εάν πάω θα τους προειδοποιήσω πως η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε καινούρια και από το εργοστάσιο ήταν εκ κατασκευής μονοκύλινδρη, όχι τίποτα άλλο, μην ψάχνουν άδικα γιατί δεν δουλεύει ο δεύτερος κύλινδρος...
Έτσι πρέπει να είναι το σωστό το ΚΤΕΟ . Ααααα.....αυτά να λέγονται . :lol: :lol: :bawl:
alexxxcbr
16/12/2011, 18:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Θα το σκεφτώ...πάντως όταν είχε πάει ο πατέρας μου το Ι.Χ. του στους ίδιους για ΚΤΕΟ του είχαν πει πως υπήρχε βλάβη στο ABS κι έπρεπε άμεσα να διορθωθεί...Τελικά διαπιστώσαμε πως υπήρχε τεράστιο πρόβλημα με το ABS, ήταν ανύπαρκτο κυριολεκτικά...βέβαια, από την άλλη αυτό που μας απασχόλησε ήταν πως το συγκεκριμένο μοντέλο είχε αγοραστεί χωρίς ABS...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bawl:
Gandalf dr685sm
18/12/2011, 07:34
Καθαρά εισπρακτικό τερτίπι αφού στις μηχανές οτι και αν υπάρχει after market , μπαίνει και βγαίνει σε δευτερόλεπτα για τον έλεγχο. Στο ΧΤΧ είχα τις Akrapovic επάνω και ήθελε μόνο 20 λεπτά να βγούν οι μισοί λαιμοί και τελικά και να μπουν οι μαμά εξατμίσεις και πάλι.
Πέραν τούτου, μην ξεχνάμε πως το 90% των μεγάλων μηχανών , έχουν αξιοπρεπή συντήρηση καθώς οι αναβάτες τους πέρα απο το πρακτικό θέμα που αναφέρει πως θα αγοράζεις οικόπεδα αν πάς με "σκασμένη" ανάρτηση, χωρίς λάστιχα σε καλή κατάσταση κτλ... έχουν και ενα παραπάνω "συναισθηματικό" δέσιμο με την μηχανή τους και τα χώνουν εις δεκαπλάσιον σε σύγκριση με ενα ιδιοκτήτη Ι.Χ. παρόλο που τα αναλώσιμα μιας μηχανής είναι δύο φορές ακριβότερα.
ΚΤΕΟ για μένα θα έπρεπε να μπεί σε δίκυκλα >125cc όπου εκεί γίνεται ο κακός χαμός με κανιβαλλισμένα παπιά και scooter , κακοσυντήρητα όσο δεν πάει κτλ.. τα μισά θα έβγαιναν "κόκκινα" σε ελέγχους.
Rider 28
18/12/2011, 19:13
Σιγουρα δεν διαφωνει κανεις οτι παιρνωντας οι μηχανες αππο ενα αξιωλογο ελεγχο κτεο κανει καλο στους αναβατες.Σιγουρα ολοι θελομαι οι μηχανες μας να φοραναι τα καλυτερα πανω τους .Η ερωτηση μου ειναι οτι εγω το εγω αψογα συντηρημενο αλλα δεν εχω φλας και καθρεπτες αππο καινουργιο μου εχεις εχει δωσει πινακιδα και μου λες οτι κακως κυκλοφορουσες 13 χρονια στο βουνο χωρις τα προβλεπομενα και πηγαινε τωρα να τα βαλεις και ξαναελα για επανελεγχο.
MG-KTiNoS
18/12/2011, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rider 28
Σιγουρα δεν διαφωνει κανεις οτι παιρνωντας οι μηχανες αππο ενα αξιωλογο ελεγχο κτεο κανει καλο στους αναβατες.Σιγουρα ολοι θελομαι οι μηχανες μας να φοραναι τα καλυτερα πανω τους .Η ερωτηση μου ειναι οτι εγω το εγω αψογα συντηρημενο αλλα δεν εχω φλας και καθρεπτες αππο καινουργιο μου εχεις εχει δωσει πινακιδα και μου λες οτι κακως κυκλοφορουσες 13 χρονια στο βουνο χωρις τα προβλεπομενα και πηγαινε τωρα να τα βαλεις και ξαναελα για επανελεγχο.
Κοίτα εγώ διαφωνώ.
Πιστεύω ότι το ΚΤΕΟ δεν εξασφαλίζει τίποτα.
Δες γύρω σου πόσα καγκουροάμαξα του ΚΩΛΟΥ ΜΟΥ κυκλοφορούν, χαμηλωμένα, με εξατμίσεις μπουριά, χωρίς καταλύτες και μ αυτά τα ΓΑΜΩΣΤΕΡΕΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !
Άρα
ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΟΥΝ
(και για αυτό δεν θα πάω και μη πας ούτε εσύ)
:D :D :D
nikos_abel
18/12/2011, 19:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Κοίτα εγώ διαφωνώ.
Πιστεύω ότι το ΚΤΕΟ δεν εξασφαλίζει τίποτα.
Δες γύρω σου πόσα καγκουροάμαξα του ΚΩΛΟΥ ΜΟΥ κυκλοφορούν, χαμηλωμένα, με εξατμίσεις μπουριά, χωρίς καταλύτες και μ αυτά τα ΓΑΜΩΣΤΕΡΕΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !
Άρα
ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΟΥΝ
(και για αυτό δεν θα πάω και μη πας ούτε εσύ)
:D :D :D
Διακρίνω μια αμφισβήτηση στους αμόλυντους σκοπούς της κυβερνήσεως;
:lol:
Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά παρόλαυτά, σκέψου πάσα ακόμη σαπάκια θα κυκλοφορούσαν.
Δε θα ήταν λίγα περισσότερα, θα ήταν όλα.
Το θέμα εστιάζεται στην εξαίρεση των 125 και κάτω, που όπως κάποιος φίλος προείπε, εκεί και αν γίνεται το χάος...
MG-KTiNoS
18/12/2011, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Διακρίνω μια αμφισβήτηση στους αμόλυντους σκοπούς της κυβερνήσεως;
:lol:
...
:rotflmao:
Βρε τι να σκεφτώ?
Άνοιξε μια χρυσή ευκαιρία και θα καταλάβεις πως περνάς ΚΤΕΟ, αν θες να περάσεις δηλαδή…
Γιατί ΑΝ δε θες και τρέχει και τίποτα.
(εγώ διαλέγω τη κουρτίνα Β)
Αλλά ρωτάω κανένα μέτρο σε τσάμπα παίζει?
Όχι μόνο στο ΚΤΕΟ γενικά.
Όλοι για το καλό μου και μετά
ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΛΚΑ !
(κι αν δεν έχω, κι αν δε μπορώ, μηχανάκι τέλος? Α ξέχασα να δουλέψει και το λΟφΟρΙο που δεν έχουμε)
:lol:
Ενα σχετικο αρθρο απο ''γειτωνικο'' forum...
<Στο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Υποδομών προβλέπεται ότι οι παραβάτες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα κληθούν να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς από το 2011 θα πληρώσουν ακόμα πιο ακριβά τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων τους. Ειδικότερα, το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς των Οδηγών (ΣΕΣΟ, πρώην πόιντ σύστεμ) θα συνδέεται με το bonus malus των ασφαλιστικών εταιρειών, το οποίο καθορίζει το ύψος των ασφαλίστρων.
Σύμφωνα με τη ρύθμιση η οποία θα τεθεί σε διαβούλευση μέσα στο καλοκαίρι όλοι πλέον οι κάτοχοι των Ι.Χ. θα πρέπει να πάνε τα οχήματά τους για έλεγχο και έκδοση πιστοποιητικών τεχνικής επάρκειας, αφού στο εξής θα επιβάλλεται στους κατόχους Ι.Χ. η επίδειξη του ειδικού δελτίου προκειμένου να εκδώσουν ή να ανανεώσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Με το ίδιο νομοσχέδιο θα ενεργοποιηθεί και παλαιότερος νόμος του κράτους που προβλέπει τον υποχρεωτικό έλεγχο των δικύκλων άνω των 50 κυβικών από ΚΤΕΟ και ταυτόχρονα την έκδοση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων.
Παραβάτες
Περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια οχήματα από τα περίπου 7,5 εκατομμύρια του συνόλου του στόλου της Ελλάδας κυκλοφορούν χωρίς να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Σήμερα εκτιμάται ότι η... ΚΤΕΟ-διαφυγή φτάνει περίπου το 40%, καθώς υπολογίζεται ότι στους προγραμματισμένους ελέγχους προσέρχεται μόνο το 60% των υπόχρεων οχημάτων. Την ίδια στιγμή, ο μέσος όρος απόρριψης στα 57 δημόσια και τα 125 ιδιωτικά ΚΤΕΟ που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα δεν ξεπερνά το 7%.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τους ελέγχους περνά επιτυχώς το 93% των οχημάτων που φτάνουν στα ΚΤΕΟ, ποσοστό το οποίο δεν φαίνεται να πείθει καθόλου το υπουργείο για την αξιοπιστία του. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος της ίδρυσης μιας εποπτικής αρχής, η οποία θα αναλάβει τον έλεγχο και την επιτήρηση της λειτουργίας όλων των ΚΤΕΟ, εφαρμόζοντας ακριβώς τα ίδια κριτήρια για δημόσια και ιδιωτικά κέντρα.
Μοτοσικλέτες
Απίστευτη ταλαιπωρία αναμένεται να περάσουν οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών με κινητήρες άνω των 50 κ.εκ., οι οποίοι θα πρέπει να τις περνούν από Τεχνικό Ελεγχο (ΚΤΕΟ) κάθε χρόνο, όχι, όμως, στις γνωστές μονάδες που πιθανόν να βρίσκονται κοντά στο σπίτι τους, αλλά σε απομακρυσμένες περιοχές που βρίσκονται σε κάποια βιομηχανική ζώνη στο Λεκανοπέδιο. Παράλληλα, ακόμη πιο συχνός προβλέπεται ο έλεγχος των επαγγελματικών μοτοσικλετών που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, κυρίως courier και delivery, οι οποίες θα πρέπει να περνούν από τεχνικό έλεγχο κάθε έξι μήνες!
Οσον αφορά στο κόστος του ελέγχου, υπολογίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, στα 25 ευρώ για τις μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης και στα 18 ευρώ για τις επαγγελματικές (κάθε έξι μήνες).
Το θέμα του τεχνικού ελέγχου των μοτοσικλετών ξεκίνησε πέρσι την άνοιξη και αποτελεί νόμο του κράτους από τις 15 Μαΐου του 2009 που δημοσιεύθηκε και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (αρ. φύλλου 915), βάσει της οποίας ορίζονται οι ακριβείς προϋποθέσεις για ίδρυση ή επέκταση μονάδας ιδιωτικού ΚΤΕΟ για μοτοσικλέτες.
Παράλληλα, στον ίδιο αριθμό φύλλου της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε και η απόφαση για πιστοποίηση του προσωπικού, βάσει της οποίας πρέπει οι υποψήφιοι ελεγκτές να συμμετέχουν σε σεμινάρια που θα διοργανώνουν τα ΤΕΙ ώστε να λάβουν την πιστοποίηση ελεγκτή ιδιωτικού ΚΤΕΟ για μοτοσικλέτες. Στις 18 Μαΐου δημοσιεύεται και η απόφαση μέτρησης των καυσαερίων στις μοτοσικλέτες από τα ΚΤΕΟ.Στις 20 Μαΐου του 2009 δημοσιεύθηκε και η διαδικασία ελέγχου στην οποία περιγράφονται αναλυτικά τα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν, καθώς και η διαβάθμιση των ελλείψεων.
Σημειωτέον πως τα σημεία ελέγχου στις μοτοσικλέτες είναι περίπου 200 και σίγουρα είναι περισσότερα από εκείνα στα Ι.Χ. Ο λόγος που δεν εφαρμόσθηκε ποτέ ο νόμος οφείλεται στην ασυνεννοησία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων του Δημοσίου και οι αρμόδιοι αιτιολογούσαν τις όποιες καθυστερήσεις σε «τεχνικά κολλήματα» τα οποία υπάρχουν μεταξύ των υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών και των νομαρχιών.
Πάντως, τον Μάιο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο νόμος για τα ΚΤΕΟ των μοτοσικλετών όλες σχεδόν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του κλάδου ξόδεψαν πολλές χιλιάδες ευρώ για διαφημίσεις, οι οποίες, βέβαια, δεν τους απέφεραν ούτε ένα ευρώ! Παράλληλα, οι επενδύσεις που έκαναν για να δημιουργήσουν τις γραμμές ελέγχου των μοτοσικλετών, οι οποίες κόστισαν από 50.000 ευρώ και άνω, μάλλον θα τους είναι άχρηστες, καθώς δεν θα τους επιτραπεί να τις λειτουργήσουν?
Οι προδιαγραφές εξοπλισμού σε κάθε ΙΚΤΕΟ-ΜΟΤΟ προβλέπει την εγκατάσταση αυτόματης γραμμής ελέγχου δικύκλων που περιλαμβάνει φρενόμετρο, αναλυτή καυσαερίων, φωτόμετρο, συσκευή μέτρησης της ταχύτητας του δικύκλου.
Τεχνικός έλεγχος μοτοσικλετών
Η λειτουργία των ΚΤΕΟ για μοτοσικλέτες αναμένεται να εφαρμοστεί σε περιοχές του Λεκανοπεδίου που βρίσκονται εντός βιομηχανικής ζώνης εξαιτίας του υπερβολικού θορύβου και της ρύπανσης που παράγουν.
Ωστόσο σύμφωνα με όλους τους ιδιοκτήτες Ι-ΚΤΕΟ στις μονάδες τους δίπλα μπορεί να λειτουργούν νόμιμα συνεργεία μοτοσικλετών, τα οποία όχι μόνο παράγουν υπερβολικό θόρυβο, αλλά ρυπαίνουν και αλόγιστα. Άλλωστε ο έλεγχος της ηχομέτρησης στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ πραγματοποιείται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με ηχομόνωση, ώστε να μη δημιουργείται ηχορύπανση εντός των κατοικημένων περιοχών, κάτι που δεν συμβαίνει σε κανένα συνεργείο μοτοσικλετών!
Σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή του Ι-ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας κ. Νίκο Παραφέστα: «Ο έλεγχος των μοτοσικλετών θα πρέπει να είναι ουσιαστικός με έμφαση στην οδική ασφάλεια και στην καταλληλότητα της μηχανής και θα πρέπει να αποφευχθεί η σύνδεση του ΚΤΕΟ των δικύκλων με ταλαιπωρία και εισπρακτικούς μηχανισμούς».
Το κόστος
Το κόστος του τεχνικού ελέγχου των μοτοσικλετών θα είναι διαφορετικό για τα επαγγελματικά με τα ιδιωτικής χρήσης. Σύμφωνα με πληροφορίες το κόστος στα ιδιωτικής χρήσης δεν θα ξεπερνά τα 25 ευρώ και θα είναι ετήσιος.
Αντίθετα στις επαγγελματικές μοτοσικλέτες ο έλεγχος θα είναι κάθε έξι μήνες και το κόστος του κάθε ελέγχου δεν θα ξεπερνά τα 18 ευρώ.
Εξωση το 2030!
Σύμφωνα με το νόμο έως το 2030 κανένα ΚΤΕΟ δεν θα επιτρέπεται να λειτουργεί εντός κατοικημένης περιοχής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και όσα ήδη δραστηριοποιούνται σε κατοικημένες περιοχές θα πρέπει να μετακινηθούν στα ευρύτερα προάστια των μεγαλουπόλεων που υπάρχουν βιομηχανικές ζώνες.
Τα ΚΤΕΟ
Σήμερα λειτουργούν 57 δημόσια και 125 ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Το σύνολο του στόλου των αυτοκίνητων στην Ελλάδα υπολογίζεται σε περίπου 7,5 εκατομμύρια.
Οι μοτοσικλέτες φτάνουν περίπου τα 2,2 εκατομμύρια.
Συστήνονται ΚΤΕΟ για Μοτοσικλέτες εκτός κατοικημένων περιοχών!
Ετήσιος έλεγχος για τις μηχανές ΙΧ και 6μηνος στα επαγγελματικά.
Το κόστος υπολογίζεται έως 25 ευρώ στα δίκυκλα ιδιωτικής χρήσης και 18 ευρώ στα επαγγελματικά.
Οι κάτοχοι δικύκλων ακόμη και 50 κ.εκ. θα πρέπει να διανύουν 25 χλμ. για να περάσουν ΚΤΕΟ.>
Τι αλλο θα βρουνε για να μας τα παίρνουν να δουμε...:sick:
Όσο αφορά το κόστος . για μηχανάκι 1000cc που ρώτησα , είναι 35€ .
Από μαρτυρία τώρα γνωστού που το πέρασε κιόλας , και σύμφωνα με τα λεγόμενα του , αυτά που κοιτάνε είναι αριθμό πλαισίου , καυσαέρια , θόρυβο , φρένα και γεία σας !!!:wave2:
guzzistas
05/01/2012, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
Όσο αφορά το κόστος . για μηχανάκι 1000cc που ρώτησα , είναι 35€ .
Αυτή την φορά δεν θα τα φάμε μαζί.... θα τα φάω μόνος μου...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Αυτή την φορά δεν θα τα φάμε μαζί.... θα τα φάω μόνος μου...:wave2:
Άμα βγουν ημερομηνίες επίσημα ρε συ , θα βγουν και πρόστιμα . Χαμένοι είμαστε από χέρι ....και η τροχαία θα σε γράφει , και αν το περάσεις εκπρόθεσμα θα πληρώσεις τα 30€ + το πρόστιμο .
Και επειδή θυμάσαι πως η τροχαία έσπευσε να σταθεί και να εργαστεί πρόσφατα , προς όφελος των διοδίων , φαντάσου τι θα γίνει αν ορίσουν ημερομηνίες και δεν πηγαίνει ο κόσμος που περιμένουν . :evil:
Είναι στημένο το ματς και αυτό , κορώνα χάνουμε γράμματα κερδίζουνε !!:(
guzzistas
05/01/2012, 15:37
Γιώργο όχι... δεν πα να βγει το σύμπαν... ΕΓΩ προσωπικά τους έχω γράψει κανονικά πλέον... ΔΕΝ πρόκειται να πληρώσω ΟΥΤΕ το πρόστιμο που τυχόν θα φάω AN ποτέ με σταματήσουν...
Ας με βάλουν φυλακή... είμαι φανατικός του PRISON BREAK...:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Ας με βάλουν φυλακή... είμαι φανατικός του PRISON BREAK...:lol:
:rotflmao: :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.