View Full Version : Προς Ssέδες (σε κουβέντα να βρισκόμαστε)
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
:beer:
και μενα μόνο θετικές εντυπώσεις μου δίνει
Το χε/ει κανείς από τους παριστάμενους μήπως?
Φευ.. :sad: :sad:
Allst@rf
16/12/2011, 16:16
παντος αν θέλεις κάτι που να πηγαίνει αξιοπρεπώς στη πίστα και στο δρόμο ,κοίτα και κανα streetfighter...
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
παντος αν θέλεις κάτι που να πηγαίνει αξιοπρεπώς στη πίστα και στο δρόμο ,κοίτα και κανα streetfighter...
:smokin:
Καλός ο Δούκας αλλά μάλλον θα αποφύγω τα ημίαιμα
keepdreaming
16/12/2011, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μακραν το πιο ''ανετο'' το τζιξερ κ7-8 1000
αν μιλας για μικτη χρηση μαλλον ψαχνεις κ7-8
Να συμπληρωσω οτι για μικτη χρηση (ισως πολυ πιο ανετο απ το Κ8, και ειδικα σε ταξιδια) ειναι το Κ3-4. Πιο "χοντρο" απο τους απογονους του, αλλα πιο γρηγορο στις αλλαγες κατευθυνσης. Φαινεται αρκετα πιο βαρυ απ τα καινουρια αλλα ειναι -20 κιλα :winka:
Και ζελατινα παρπριζ :bigcry: Στα 200 και μπορεις να κατσεις σχεδον ορθιος και παλι ο αερας δεν σε πετυχαινει :rotflmao:
Α και, το πιο παιχνιδιαρικο της σειρας :evil: (μαζι με τα Κ5-6)
Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
Να συμπληρωσω οτι για μικτη χρηση (ισως πολυ πιο ανετο απ το Κ8, και ειδικα σε ταξιδια) ειναι το Κ3-4. Πιο "χοντρο" απο τους απογονους του, αλλα πιο γρηγορο στις αλλαγες κατευθυνσης. Φαινεται αρκετα πιο βαρυ απ τα καινουρια αλλα ειναι -20 κιλα :winka:
Και ζελατινα παρπριζ :bigcry: Στα 200 και μπορεις να κατσεις σχεδον ορθιος και παλι ο αερας δεν σε πετυχαινει :rotflmao:
Α και, το πιο παιχνιδιαρικο της σειρας :evil: (μαζι με τα Κ5-6)
Αμα θα παίξει gsxr αυτό θα είναι σίγουρα το 750 και όχι το 1000. Μπας και έχεις τόσο εμπεριστατωμένη άποψη και για τις διαφορές στις χρονολογίες του 750? :blush:
Allst@rf
16/12/2011, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Καλός ο Δούκας αλλά μάλλον θα αποφύγω τα ημίαιμα
ναι δε λέω σαφείς ήσουν ...
Για σούπερσπορ μίλησες αλλά επειδή έβαλες και τον παράγοντα δρόμο γι'αυτό είπα...
Το σούπερ ντιουκ είναι φοβερό μηχανάκι αλλά δεν κάνει για πίστα αν αρχίζεις και το κυνηγάς...
Το τουονο είναι το απόλυτα υβρίδικο σπορ μηχανάκι...
Παντος έχει δίκιο...το Αdv είναι σχεδόν σαν streetfighter,οπότε γιατί να δώσεις λεφτά να έχεις 2...
:wave2:
keepdreaming
16/12/2011, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Αμα θα παίξει gsxr αυτό θα είναι σίγουρα το 750 και όχι το 1000. Μπας και έχεις τόσο εμπεριστατωμένη άποψη και για τις διαφορές στις χρονολογίες του 750? :blush:
Σε θεμα ανεσης και τα 750 ειναι τα ιδια. Τα Κ4 750 ειναι ιδια με τα μεγαλα τους αδερφια (τα 1000). Στα επομενα μοντελα μονο η μουρη τους αλλαζει και ελαχιστα ο κωλος, αλλα η θεση παραμενει στα ιδια επιπεδα.
Και παλι το Κ4 750 ειναι το πιο ανετο για καποιον μεγαλοσωμο η καποιον που θελει ενα SS απλα σε λιγο πιο τουρισταδικο. Ειναι πιο ογκωδες και αυτο απο τα υπολοιπα 750, με μεγαλυτερη ζελατινα και fairing για καλυτερη καλυψη απ τον αερα.
Γενικα τα Κ3-Κ4 εχουν παρει τη μουρη απο τα Hayabusa πρωτης γενιας (με μικρες αλλαγες) και εχουν πιο "αγωνιστικο" κωλο, καθως δεν εχουν ενσωματωμενα φλας κτλ και ειναι πιο τριγωνικος σε σχεση με τα τετραγωνισμενα Κ5 και επειτα.
Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 :winka: Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
alexxxcbr
16/12/2011, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
:beer:
και μενα μόνο θετικές εντυπώσεις μου δίνει
Το χε/ει κανείς από τους παριστάμενους μήπως?
Το ειχα οδηγησει και με εφτιαξε τοσο πολυ που πηρα το τουονο.
Ειναι ιδιο απλως γυμνο και με τιμονι.Με βολευει περισσοτερο.
:wave2:
Πάντως παίζει ρόλο και η σωματοδομή του αναβάτη.
Πχ για αναβάτη ύψους 1.90 και βάρους από 85 εώς ενίοτε και 95 κιλά (ναι για εμένα μιλάω), ένα Gsxr συνήθως είναι προτιμότερο από ένα R6 αν θες να πετάγεσαι και σε καμμία εφορία, σε κανένα ΚΕΠ και γενικά το μηχανάκι να μην το έχεις μόνο για γρήγορες βόλτες ή πίστα.
Αν και εδώ που τα λέμε, όλα συνηθίζονται. Προσωπικά πιστεύω πως η καλύτερη επιλογή θα ήταν αυτό που σου αρέσει καλύτερα στο μάτι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
....
Είμαι της άποψης ότι πρέπει να τα βρείς με ένα μηχανάκι γενικως και τότε θα το ευχαριστηθείς και στα Trackday. Αμα δε τα βρεις έξω από τη πίστα τότε δεν θα τα βρεις ουτε μέσα σε αυτην.
σεβαστη αλλα θα διαφωνησω σπυρο :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Δεκτόν. Δεν το γνώριζα ότι μπορεί να αλλάξει τόσο πολύ. Νόμιζα ότι λιγα πράγματα μπορείς να κάνεις
:beer:
σεκψου ενα μηχανακι με αλλη θεση σε κλιπ ον,μαρσπιε,ρυθμισμενες αναρτησεις,αλλαγη ζελατινας αρα καλυτερη καληψη απο αερα και την ολη αισθηση της μοτο βελτιωμενη και ξαφνικα ενω στην ουσια δεν εχεις αλλαξει τρελα πραματα παρ ολα αυτα οι διαφορες ειναι τρελες!!!!!!!!
να σου δωσω ενα παραδειγμα.
καποια στιγμη αλλαξα λαδια στο μπροστινο.εβαλα πιο παχυ λαδι.στο επομενο τρακντει η αισθηση που ειχα απο το μηχανακι ειναι οτι ανοιγει παντου τη γραμμη του απο την μεση της στροφης και μεχρι την εξοδο,στα εσακια απλα δεν αλαζε κατευθυνση παρα μονο αν τσακωνωμουνα μαζι του,στα φρενα δεν διαβαζε.περασα το πιο διαβολικο σ/κ που εχω περασει πανω σε μοτοσυκλετα.εβγαινα και δεν μιλιομουνα.δεν ειχε να κανει με χρονους.ειχε να κανει με αισθηση και ανεση.φαντασου ολα αυτα μονο απο ενα λαδι στο μπροστινο.σκεψου να αλλαζα και αλλα πραματα επανω του...
αλλαζει...ΠΟΛΥ!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Πλάκα κανεις τωρα .......
Γίνονται τέτοια πράγματα? Υπερβολικό μου φαινεται, μήπως γιατι εσυ εξω από τη πιστα είχες λίγο περισσότερο σεβασμό ενώ αυτός/ή για να ξεσπάσει την ήτα που έφαγε εντός πίστας πήγαινε με όσα?
:nono:
αν γινονται λεει........!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
....
Δηλαδή να καταλάβω ρε Άρη τώρα, στο ερασιτεχνικό επίπεδο υπάρχουν παιδιά που (πέρα από το σεταρισμα των αναρτήσεων) έχουν κατεβάσει τα clipon πιο κάτω και έχουν ανεβάσει τα μαρσπιε για να γυρίζουν καλυτερα? Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά στο χρόνο έχεις όταν βάλεις πιο χαμηλά τα χέρια σου?
(είπαμε περα το σεταρισμα των αναρτήσεων)
θα εκπλαγεις με το ποσος κοσμος υπαρχει που εχει ασχοληθει και μιλαω για ερασιτεχνες σπυρο !!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
...................
Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 :winka: Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
+1000
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά στο χρόνο έχεις όταν βάλεις πιο χαμηλά τα χέρια σου?
(είπαμε περα το σεταρισμα των αναρτήσεων)
Χωρίς να μπω στο θέμα της κουβέντας μιας και ανήκω στους ημίαιμους, απλά να σου πω ότι έχω αλλάξει στο δικό μου το τιμόνι, με aftermarket clipon.
Εγινε τόσο διαφορετικό μηχανάκι, που έπρεπε να το μάθω από την αρχή. :wave2:
Σπύρο αν έχω καταλάβει την χρήση που θα του κάνεις, άδικα κάνεις κουβέντα για άνεση,
μάλον πιο θα σε ΄φτιάχνει καλύτερα θα έπρεπε να κουβεντιάζουμε
:beer: :beer: :beer:
Εδώ ακόμα και το "Βασανιστικό" ZX-6 σε πολεμικές βόλτες ήταν μια χαρά :D
Για 36ωρο δεν έκανε:bigcry:
spyrakos35
17/12/2011, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
.......
Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 :winka: Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι διαφορές είναι κάτι ελάχιστα δεκατάκια στον δρόμο....
στην δε πίστα, αν θυμάμαι καλά, το 750 καθόταν αντάξια δίπλα στο 1000 αν όχι καλύτερα (εδώ κάθονται τα 600αρια πλέον)....
οπότε γιατί όχι 750?
εγω εχω καταλαβει οτι οποια μηχανακια εχουν ντεποζιτο που μπροστα απ τι σελα ειναι ψιλο ειναι ανετα. Ειχα gsxr 600 k7 και τωρα CBR1000 08(το οποιο με μαμα ζελατινα δεν υποφερεται θελει σιγουρα μια ψιλη) εχω κανει πολλα χιλιομετρα εθνικης και εχω καταληξει εκει...
ντεποζιτα αυτου του τυπου
http://www.hotbodiesracing.com/images/bikes/365_sub_2-mgp_exhausts-honda-2008-11-cbr1000rr.jpg
στηριζουν πολυ καλυτερα το σωμα-θωρακα και αποφορτιζουν τη μεση οταν πεσεις μεσα. γιατι σχεδον μολις κατσεις με μηδαμινο σκυψιμο νιωθεις στηριξη. Ετσι ειναι και τα GSXR. Νομιζω και τα ZX10 ενα 07 που ειχα καβαλησει ηταν παραπολυ ανετο.
κατι οπως αυτο ομως..
http://www.motorcyclenews.com/upload/204580/images/racekitted2008yamahayzfr6.jpg
που ειναι πολυ χαμηλο και σε συναρτηση με τη ζελατινα που καλυπτει το ποτιρακι τον υγρων φρενων μονο... η μεση θα τα παιξει. Για να βρεις στηριξη στο ρ6 πρεπει να ξαπλωσεις οχι να κατσεις. Τετοια ντεποζια εχουν ολα τα Yamaha(τα οποια εχουν και χαμηλα κλιπ ον) και τα 600αρια Kawasaki. Το Daytona εχει σπαστικη σελα καθως εχει στενο υποπλαισιο και η σελα προεξεχει λιγο και ετσι δε σου στιριζει καλα τη λεκανη και σου κοβει λιγο τα ποδια μετα απο λακουβες εκτος αν εισαι γκομενα και εχεις κωλαρακι μινιον.
εγω εχω κανει χιλιομετρα νον στοπ εντελως κολλημενος στο ντεποζιτο με τους αγκωνες να ακουμπανε στα γονατα...0 καταπονιση. Γενικα αμα ο κορμος στηριζεται τα χερια ειναι ελευθερα δε πεφτει βαρος πανω τους και βοηθαει να μη βαραινεις το τιμονη στην οδηγηση.
RaGe_Raptor
17/12/2011, 16:30
το σημαντικότερο πιστεύω είναι όποιο μηχανάκι και να καβαλάς να το φέρνεις στα μέτρα σου.κι αυτό περιλαμβάνει πολλούς τομείς:αναρτήσεις,λάστιχα,θέση μαρσπιέ και κλιπ-ον και πάρα πολλά ακόμη.το έθεσε πολύ κατατοπιστικά ο trooper.
keepdreaming
17/12/2011, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από opeth
Νομιζω και τα ZX10 ενα 07 που ειχα καβαλησει ηταν παραπολυ ανετο.
+1000
Τα 2006-2007 ΖΧ10 ηταν τα μονα endurance στην ολη σειρα της Καβασακι. Ειναι αυτα με τις 2 εξατμισεις κατω απο την ουρα αν θυμαμαι καλα:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι διαφορές είναι κάτι ελάχιστα δεκατάκια στον δρόμο....
στην δε πίστα, αν θυμάμαι καλά, το 750 καθόταν αντάξια δίπλα στο 1000 αν όχι καλύτερα (εδώ κάθονται τα 600αρια πλέον)....
οπότε γιατί όχι 750?
Στον δρομο δεν νομιζω να ειναι ελαχιστα δεκατακια οι διαφορες μιας και ενα 1000αρι θα περασει με σουζα ενα 750αρι.
Και ακομη μια διαφορα στο δρομο ειναι πως το 1000αρι θα εχει δυναμη ΠΑΝΤΟΥ, σε ολο το φασμα των στροφων, ενω το 750 (και ακομη χειροτερα το 600) θα πρεπει να ειναι σε καποιες ορισμενες στροφες για να ειναι μεσα στη ροπη τους. :beer: :beer:
Τωρα για πιστα δεν θα μιλησω και για τις διαφορες τους εκει μεσα, μιας και παιζει αμεσο ρολο ο οδηγος.
harris_x
17/12/2011, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Πάντως δε περίμενα ότι το CBR RR (600 ή 1000) θα έπαιρνε κριτικές εναντίον τις άνεσης (συγκριτικά μιλάμε πάντα). Αυτό δε το περίμενα.
Από πλευράς κατηφορικής σέλας, χαμηλών clip on, και θέσης οδήγησης στο μυαλό μου πριν κάνουμε αυτή τη συζήτηση τα είχα ως εξής (τουλάχιστον για τα μικρά)
απότομο προς νορμάλ:
675 - ducati 848 - r6 - zxr636 - cbr rr - gsxr
Σπύρο νομίζω πως το 848 είναι ποιο απότομο από το 675, όταν το πρωτοκάβάλησα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η θέση του.
Εχει πολύ κατηφορική σέλα, και τα clipon είναι ποιο μακριά απ’ ότι στο 675 με αποτέλεσμα να πρέπει να είσαι πάντα σε θέση μάχης!
Εγώ θα ήμουν μεταξύ των 675 και 848!
:beer: :beer: :beer:
spyrakos35
17/12/2011, 23:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
Στον δρομο δεν νομιζω να ειναι ελαχιστα δεκατακια οι διαφορες μιας και ενα 1000αρι θα περασει με σουζα ενα 750αρι.
δεν είμαι και τόσο σίγουρος....
http://www.youtube.com/watch?v=ZqUmrBxd4yw
όπως λες και λέει και ο "ανεβάζων το βίντεο" ρόλο παίζει και ο οδηγός.... αλλά αν η διαφορά στα μηχανάκια ήταν τόσο μεγάλη όσο την περιγράφεις, δεν θα έπρεπε να ήταν καν μπροστά όσο κουλός και να ήταν ο οδηγός του 1000... επομένως, θεωρώ, οτι δεν υστερεί και τόσο έναντι του 1000 το 750....
Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
Και ακομη μια διαφορα στο δρομο ειναι πως το 1000αρι θα εχει δυναμη ΠΑΝΤΟΥ, σε ολο το φασμα των στροφων, ενω το 750 (και ακομη χειροτερα το 600) θα πρεπει να ειναι σε καποιες ορισμενες στροφες για να ειναι μεσα στη ροπη τους.
το 1000 έχει δύναμη παντού (???) ενώ το 750 δεν έχει??? στις ίδιες (ψηλές) στροφές αποδίδουν και τα δύο.... ασε που το 750 είναι πιο ευέλικτο και ελαφρύ....
:beer:
υγ.... επαναλαμβάνω οτι εμπειρία από αυτά τα μηχανάκια δεν έχω.... αν κάνω λάθος πείτε το.... κουβέντα κάνουμε
keepdreaming
18/12/2011, 02:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
...
Στο βιντεο που εβαλες απλα ο οδηγος του 1000 ειναι κουλος μεχρι αηδιας. Φαντασου πως, μιλωντας για μαμα μηχανες παντα, τα 750 αποδιδουν με το ζορι 150 αλογα στον ΣΤΡΟΦΑΛΟ ενω τα 1000 γυρω στα 160 ΤΡΟΧΟ και 180-185 στροφαλο.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα οπως και να το δεις. Οποτε δυσκολα υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτα τα 2 εκτος και το 750 φοραει της παναγιας τα ματια επανω :eyepop:
Οσον αφορα τη δυναμη τωρα, ενα 1000αρι θα ροπιασει και θα εχει πολυ καλυτερη αποκριση με 3η-4η στο κιβωτιο και πολυ χαμηλες στροφες (3-4.000) αμεσως μολις ανοιξεις το γκαζι ενω ενα 750 δεν θα το κανει :winka:
Για να τα τεσταρεις κανε μια βολτα ενα 750 και προσπαθησε να ανοιξεις απο χαμηλα με ολες τις ταχυτητες και μετα κανε το ιδιο και με ενα 1000. Η διαφορα ειναι απλα χαοτικη!
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
δεν είμαι και τόσο σίγουρος....
http://www.youtube.com/watch?v=ZqUmrBxd4yw
όπως λες και λέει και ο "ανεβάζων το βίντεο" ρόλο παίζει και ο οδηγός.... αλλά αν η διαφορά στα μηχανάκια ήταν τόσο μεγάλη όσο την περιγράφεις, δεν θα έπρεπε να ήταν καν μπροστά όσο κουλός και να ήταν ο οδηγός του 1000... επομένως, θεωρώ, οτι δεν υστερεί και τόσο έναντι του 1000 το 750....
το 1000 έχει δύναμη παντού (???) ενώ το 750 δεν έχει??? στις ίδιες (ψηλές) στροφές αποδίδουν και τα δύο.... ασε που το 750 είναι πιο ευέλικτο και ελαφρύ....
:beer:
υγ.... επαναλαμβάνω οτι εμπειρία από αυτά τα μηχανάκια δεν έχω.... αν κάνω λάθος πείτε το.... κουβέντα κάνουμε
ναι αλλα ετσι οπως το θετεις ουτε το 750 ειναι πολυ πιο ελαφρι απο το 1000.
γενικα υπαρχει διαφορα αλλα οχι τεραστια πχ απο στροφη σε στροφη δε το καταλαβαινεις. το θεμα ειναι οτι στα ιδια λεφτα σε 1000 κυβικα εχεις περισσοτερες επιλογες :)
keepdreaming
18/12/2011, 02:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από opeth
ναι αλλα ετσι οπως το θετεις ουτε το 750 ειναι πολυ πιο ελαφρι απο το 1000.
γενικα υπαρχει διαφορα αλλα οχι τεραστια πχ απο στροφη σε στροφη δε το καταλαβαινεις. το θεμα ειναι οτι στα ιδια λεφτα σε 1000 κυβικα εχεις περισσοτερες επιλογες :)
Απο στροφη σε στροφη δε θα καταλαβεις τεραστια διαφορα και ισως το 750 σου φανει και αρκετα πιο φιλικο απο το 1000 (λογικο).
Τη διαφορα θα την καταλαβεις πανω στα σημεια της ροπης τους και γενικα οταν περιφερεσαι στην πολη, που δεν εχεις πολλα χιλιομετρα στο κοντερ. Εκει ΠΙΣΤΕΥΩ το 1000 τα κανει ολα καλυτερα.
Οσον αφορα τα κιλα, τα μοντελα παιζουν μεγαλο ρολο. Αν θυμαμαι καλα τα 750 της τελευταιας γενιας ειναι 168 κιλα, χωρις υγρα (βενζινες, λαδια κτλ). Το δικο μου το 1000 που ειναι Κ4, ειναι 164 κιλα χωρις τα υγρα. Ενω της τελευταιας γενιας πρεπει να ειναι 180 κιλα + :beer: :beer:
τα παραλες και συ, δε γινεται να βγαζεις νεο μοντελο 20 κιλα βαρυτερο! λογικεψου!
στο wikipedia λεει 168 κ3-κ4, 166 κ5-κ6, 172 κ7-κ8
keepdreaming
18/12/2011, 02:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από opeth
τα παραλες και συ, δε γινεται να βγαζεις νεο μοντελο 20 κιλα βαρυτερο! λογικεψου!
στο wikipedia λεει 168 κ3-κ4, 166 κ5-κ6, 172 κ7-κ8
Ναι βρε συ δεν αντιλεγω. Αλλα σκεψου με τα λοιπα μπλιμπλικια ποσα κιλα ειναι.
Το S1000RR ειναι 182 κιλα χωρις υγρα συμφωνα με το Wiki λογω ABS κτλ. Δεν ειναι 20 κιλα που ελεγα στο προηγουμενο ποστ αλλα ειναι 14 :P
gixxerpap
18/12/2011, 02:54
επειδή αποκλείεται να διαβάσω όλες τις σελίδες, -τουλάχιστον όχι τώρα-, λέω να σε πάρω αύριο ένα τηλέφωνο.
Παραδοσιακά πάντως τα πιο άνετα σαν θέση οδήγησης είναι τα suzuki, λόγω του ότι η θέση οδήγησης είναι ''μέσα' και όχι ''πάνω''. Απ΄όλα τα suzuki τώρα, το πιο άνετο (όχι μόνο λόγω θέσης οδήγησης) είναι το Κ3-Κ4 (πάντα μιλάμε για χιλιάρι).
Είναι η μηχανή ''τα κάνω όλα και συμφέρω''.
Πάρε ένα και συ, να βγαίνουμε δίδυμα:a30:
Τα υπόλοιπα απο το τηλέφωνο;)
keepdreaming
18/12/2011, 02:56
Τριδυμα :a30: :a30: :a39:
AΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ.................
Έχετε μπερδέψει πολλοί δυστυχώς τό τί θέλω ,τί γουστάρω καί τό τί μού άρέσει
μέ τό ποιά είναι ή πραγματικότητα.
Όλα μά όλα τά SS φτιάχτηκαν γιά νά μάς δημιουργήσουν τήν ψευδαίσθηση
πώς είμαστε οί Ρόσσι πού χάθηκαν στήν πορεία.
Αύτό είναι τό καταναλωτικό κομμάτι.
Ή γιά κάποιους πού συνειδητά ξέρουν ότι τό παίρνουν γιά νά κάνουν τό χόμπυ τους σέ
μιά πίστα τά Σαββατοκύριακα.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΟ τό φαινόμενο τού νά βλέπεις κάποιον μέ SS νά κυκλοφορεί
έξω στούς δρόμους ή άκόμα χειρότερα στήν πόλη.
Τά μηχανάκια αύτά είναι φτιαγμένα γιά συγκεκριμμένο σκοπό καί ό ρόλος τους
είναι αύτός καί μόνο.
Τό άν κάποιος συμβιβάζεται καί νομίζει ότι παίρνοντας ένα τέτοιο μηχανάκι μπορεί νά
τό χρησιμοποιεί παντού είναι ούτοπία.
Κάνει τήν άνάγκη άπλά φιλοτιμία...!!
Ναί Άθήνα - Θεσσαλονίκη πάς καί μέ Μερσεντές ,καί μέ Λάντα,καί μέ κάρρο,
καί μέ τά πόδια....
ΕΤΣΙ ΝΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΣΤΕ, όσοι τά κυκλοφοράτε.
Άλλά τό νά μιλάμε γιά πόση άνεση καί ποιό είναι τό πιό άνθρώπινο...??
Μηχανάκια πού κάθεσαι πάνω καί ό κώλος κυττάει τ'άστρα...!!
Όποιος είναι πάνω άπό 1,80 καί 70 κιλά,είναι σά παστή σαρδέλλα έπάνω.
ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ
Όποιος τά χρησιμοποιεί όπουδήποτε άλλού έπειδή δέν μπορεί νά έχει κάποιο
δεύτερο λόγω τών οίκονομικών,άπλά συμβιβάζεται και άρχίζει νά ψάχνει μετά,
ΔΙΑΦΟΡΑ.....!!
Μή ψάχνεστε λοιπόν τζάμπα,λιγότερο ή περισσότερο,όλα τους είναι
γιά τήν πίστα ή γιά μιά γρήγορη βόλτα.....!!
ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΤΟ....!!
Τά ύπόλοιπα είναι μιά μεγάλη παραμύθα γιά όλους τούς έπίδοξους Ρόσσι
πού θεωρούν ότι είναι μηχανάκια πού μπορούν νά κάνουν σωστά περισσότερα
πράμματα άπό αύτό γιά τό όποίο είναι κατασκευασμένα.........άλλιώς
όσοι τά έχουν άνήκουν στήν κατηγορία.....ΦΤΩΧΟΙ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ...!!
Ή γνώμη μου είναι πώς είναι μόνο γιά ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ,
γιά όσους...........
ΕΧΟΥΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ.....!!
:wave2:
Gandalf dr685sm
18/12/2011, 07:40
σωστότατος ο Terens.....:beer:
Αν θελεις κυριως βολταδικο σσ, κοιτα ρ1 02-03 ή σουζουκι κ3-κ4.
Αν θελεις κυριως πισταδικο σσ , 675.
Αν τωρα θες κατι ενδοιαμεσο γσχρ750.
Αλλα εαν τελικα το βασικο ζητουμενο ειναι η ανεση αυτο καθ αυτο,δε μπορω να σκεφτω κατι πιο ανετο απο σι μπι αρ 600 φ.
ποτε η κουβεντα θα παει στα
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΚΛΙΠ-ΟΝ
καταρχήν να ευχαριστήσω όλα τα φιλαράκια για την μικρη/μεγαλη on-subject άποψη τους
ειπώθηκαν πολλά και τα περισσότερα απο αυτα πολυ ενδιαφέροντα.
:beer:
μακαρι να 'βρισκα το χρονο να απάνταγα ενα προς ενα τα μηνύματα, όπως πολυ ωραια και με διακριτικότητα κανει ο Τρουπερ :p
πάντως εαν η θέση οδηγησης ηταν το μονο που με ενδιέφερε τοτε θα σκεφτομουν μονο το monster :smokin:
εάν δεχθούμε οτι:
1. στο επιπεδο το δικο μου δυσκολα φτανει κάποιος στα ορια του ένα πλαισιο
3. τα φρενα φτιάχνονται
2. οποιαδηποτε μοτοσυκλέτα μπορει να γινει οκ για το σωματοτυπο μας /στυλ οδηγησης μας αν αλλάξουμε, σέλες, clipon, μαρσπιε κτλ
τοτε δεν πρεπει να μας νοιάζει τίποτα αλλο παρα το μοτερ που πρεπει να διαλέξουμε.
εγω πάντως μέσα στην ημιμάθεια μου δεν το δεχομαι αυτο. νομίζω οτι κατι καλυτερο μπορούμε να κανουμε για την επιλογή :D
προς το παρον υπόψιν για δοκιμη
Κ3 - Κ4 750
PS. Τερενς .... μαζι ρε τρισμεγιστε. Οτι πεις εγω μέσα συμωνω σε όλα
:beer:
Down with the Bourgeoisie ρε ....
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
2. οποιαδηποτε μοτοσυκλέτα μπορει να γινει οκ για το σωματοτυπο μας /στυλ οδηγησης μας αν αλλάξουμε, σέλες, clipon, μαρσπιε κτλ
τοτε δεν πρεπει να μας νοιάζει τίποτα αλλο παρα το μοτερ που πρεπει να διαλέξουμε.
εγω πάντως μέσα στην ημιμάθεια μου δεν το δεχομαι αυτο. νομίζω οτι κατι καλυτερο μπορούμε να κανουμε για την επιλογή :D
Βρε σπυρο...καμια μηχανη δεν φτιαχτηκε για 'σενα' ειδικα.
Κυριως SS. Αλλος εχει μακρυ κορμο, αλλος μακρια ποδια, αλλος εχει αδυναμο σβερκο, αλλος τεραστια π@π@ρι@.
Παρε αυτην που γουσταρεις και φερτην στα μετρα σου, ειναι τοσο απλο. Δυο εκατοστα πανω στα κλιπον μετατρεπουν το μαρτυριο σε διασκεδαση. Εδω στα εντουρο αλλαζεις τιμονι και μεταμορφωνεται το κουμπωμα σου πανω τους.
:wave2:
ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ............
Έχεις καμμιά πρόταση...??
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ............
Έχεις καμμιά πρόταση...??
:wave2:
Ειδικες εσοχες στο τεποζιτο. Το μονο που δουλευει πραγματικα.
:wave2:
spyrakos35
18/12/2011, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
εάν δεχθούμε οτι:
1. στο επιπεδο το δικο μου δυσκολα φτανει κάποιος στα ορια του ένα πλαισιο
α γεια σου
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
3. τα φρενα φτιάχνονται
2. οποιαδηποτε μοτοσυκλέτα μπορει να γινει οκ για το σωματοτυπο μας /στυλ οδηγησης μας αν αλλάξουμε, σέλες, clipon, μαρσπιε κτλ
δεν είναι έτσι ακριβώς..... σκέψου το συνολικό κόστος που τελικά θα φτάσει φτιάχνοντας αναρτήσεις - σελες - τιμόνια - φρενα κλπ και συγκρινε με άλλο αντίστοιχο μηχανάκι της αγοράς μαμά....
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
τοτε δεν πρεπει να μας νοιάζει τίποτα αλλο παρα το μοτερ που πρεπει να διαλέξουμε.
τελικά βλεπεις που δεν είναι μόνο το μοτέρ???
το μηχανάκι που θα σου τα κάνει όλα και παντού και που δεν θα χρειαστεί να ρίξεις φράγκο πάνω του, δεν θα το βρεις στον αιώνα τον απαντα.....
βρες ποια μοτέρ σου κάνουν, και μετά αξιολόγησε το κόστος προσαρμογής της μοτοσυκλέτας πάνω σου.... και αν και εφόσον το αντέχεις οικονομικά, μεγειές
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειδικες εσοχες στο τεποζιτο. Το μονο που δουλευει πραγματικα.
:wave2:
Ναι , τουλάχιστον αν τρακάρεις θα ξέρεις που βρίσκονται :D :D :lol: :lol:
RaGe_Raptor
18/12/2011, 09:56
όπως έχει ξαναειπωθεί εδώ μέσα,δε θυμάμαι σε ποιό νηματάκι,τα όρια είναι στο μυαλό μας.οπότε μην κολλάτε και πολύ σε "ταμπέλες".αν πάρεις αυτό που σε "τραβάει" και πραγματικά γουστάρεις θα δείς ότι στην ουσία δεν υπάρχουν όρια.χαρείτε αυτό που έχετε όπως εσείς θέλετε.όλα τα άλλα είναι θεωρία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
AΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ.................
Έχετε μπερδέψει πολλοί δυστυχώς τό τί θέλω ,τί γουστάρω καί τό τί μού άρέσει
μέ τό ποιά είναι ή πραγματικότητα.
Όλα μά όλα τά SS φτιάχτηκαν γιά νά μάς δημιουργήσουν τήν ψευδαίσθηση
πώς είμαστε οί Ρόσσι πού χάθηκαν στήν πορεία.
Αύτό είναι τό καταναλωτικό κομμάτι.
Ή γιά κάποιους πού συνειδητά ξέρουν ότι τό παίρνουν γιά νά κάνουν τό χόμπυ τους σέ
μιά πίστα τά Σαββατοκύριακα.
Ενώ συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την περιγραφή της πραγματικότητας, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς το αν έχουμε μπερδευτεί (τουλάχιστον όχι όλοι).
Το τί θέλω, τί γουστάρω και το τί μου αρέσει είναι ότι μετράει. Την πραγματικότητα που μου υποδεικνύει τί πρέπει να κάνω με το μηχανάκι μου, την έχω γραμμένη εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Ποιός είναι αυτός που θα μου πει τι μπορώ και τι δεν μπορώ ή τί πρέπει και τί δεν πρέπει να κάνω με το μηχανάκι μου και από πού κι ως που θα κρίνει τί;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΟ τό φαινόμενο τού νά βλέπεις κάποιον μέ SS νά κυκλοφορεί
έξω στούς δρόμους ή άκόμα χειρότερα στήν πόλη.
Τά μηχανάκια αύτά είναι φτιαγμένα γιά συγκεκριμμένο σκοπό καί ό ρόλος τους
είναι αύτός καί μόνο.
Τό άν κάποιος συμβιβάζεται καί νομίζει ότι παίρνοντας ένα τέτοιο μηχανάκι μπορεί νά
τό χρησιμοποιεί παντού είναι ούτοπία.
Κάνει τήν άνάγκη άπλά φιλοτιμία...!!
Ναί Άθήνα - Θεσσαλονίκη πάς καί μέ Μερσεντές ,καί μέ Λάντα,καί μέ κάρρο,
καί μέ τά πόδια....
ΕΤΣΙ ΝΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΣΤΕ, όσοι τά κυκλοφοράτε.
Άλλά τό νά μιλάμε γιά πόση άνεση καί ποιό είναι τό πιό άνθρώπινο...??
Μηχανάκια πού κάθεσαι πάνω καί ό κώλος κυττάει τ'άστρα...!!
Όποιος είναι πάνω άπό 1,80 καί 70 κιλά,είναι σά παστή σαρδέλλα έπάνω.
ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ
Όποιος τά χρησιμοποιεί όπουδήποτε άλλού έπειδή δέν μπορεί νά έχει κάποιο
δεύτερο λόγω τών οίκονομικών,άπλά συμβιβάζεται και άρχίζει νά ψάχνει μετά,
ΔΙΑΦΟΡΑ.....!!
Μή ψάχνεστε λοιπόν τζάμπα,λιγότερο ή περισσότερο,όλα τους είναι
γιά τήν πίστα ή γιά μιά γρήγορη βόλτα.....!!
ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΤΟ....!!
Τά ύπόλοιπα είναι μιά μεγάλη παραμύθα γιά όλους τούς έπίδοξους Ρόσσι
πού θεωρούν ότι είναι μηχανάκια πού μπορούν νά κάνουν σωστά περισσότερα
πράμματα άπό αύτό γιά τό όποίο είναι κατασκευασμένα.........άλλιώς
όσοι τά έχουν άνήκουν στήν κατηγορία.....ΦΤΩΧΟΙ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ...!!
Ή γνώμη μου είναι πώς είναι μόνο γιά ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ,
γιά όσους...........
ΕΧΟΥΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ.....!!
:wave2:
Δηλαδή ρε Terens εγώ που είμαι 1.90 και 90κάτι κιλά είμαι γελοίο θέαμα και πρέπει να το δώσω σε κάναν άλλον;
Γιατί να βάζουμε τέτοια ανόητα όρια στους εαυτούς μας και στους άλλους;
Δεν είναι θέμα δεύτερης μοτοσυκλέτας, είναι θέμα γούστου.
Για παράδειγμα, προτιμώ (κάποιες φορές) να πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας με το Gsxr για να πληρώσω το επιμελητήριο, παρότι μένω δίπλα στο μετρό.
Επίσης, προτιμώ να πηγαίνω να βλέπω κάποιους φίλους με το μηχανάκι, παρότι ξέρω πως δεν θα έχω πρόβλημα με το παρκάρισμα αν πάω με το αυτοκίνητο, ούτε και θα γλιτώσω πάνω από 1-2 λεπτά.
Ούτε θέλω να πάρω παπί ή σκούτερ (το έχω παρατημένο σε μια αποθήκη και δεν σκοπεύω να ασχοληθώ καθόλου) για να μετακινούμαι. Θέλω όταν ανεβαίνω σε μηχανάκι, να κοιτάω και να βλέπω κάτι που μου αρέσει οπτικά και ηχητικά και όχι ένα «εργαλείο». άμα είναι για εργαλείο, παίρνω και το αμάξι που κάνει περισσότερα από οποιοδήποτε μηχανάκι.
Και τί έγινε που είναι εντελώς εξειδικευμένη κατηγορία; Σημαίνει ότι το παίζω Ρόσσι;
Δέν νομίζω. Υπάρχουν φορές που με περνάνε όλοι στον δρόμο, υπάρχουν φορές που μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα, υπάρχουν και φορές που θέλω να κάνω ένα trackday.
Υπάρχουν και φορές που θέλω απλά να πάω κάπου με τα πόδια ή με το αυτοκίνητο.
Το μηχανάκι και το οποιοδήποτε όχημα, είναι για να με υπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί σε όλες αυτές τις περιπτώσεις όποιο και αν είναι. Ας είναι SS, ας είναι SM, ας είναι οτιδήποτε. Το θέμα δεν είναι να ευχαριστιέται αυτό την βόλτα ή «να το πηγαίνω όπως του αξίζει», τα μηχανάκια ένα μάτσο σίδερα με ωραίο σχήμα είναι, το θέμα είναι να το ευχαριστιέμαι εγώ.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δε λένε;
Τί μας την μπαίνεις για την κολοκυθόπιτά μας; :rotflmao: Ε; :rotflmao:
:wave2:
Gandalf dr685sm
18/12/2011, 11:53
άλλο πράγμα η υποκειμενική επιλογή (περί ορέξεως... μαντζουράνα)... και άλλο η αντικειμενική σκοπιά. Βάση το δεύτερου νομίζω έχει τοποθετηθεί ο Terens. Τουλάχιστον αυτό βγάζω απο τα γραφόμενα του.
RaGe_Raptor
18/12/2011, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
άλλο πράγμα η υποκειμενική επιλογή (περί ορέξεως... μαντζουράνα)... και άλλο η αντικειμενική σκοπιά. Βάση το δεύτερου νομίζω έχει τοποθετηθεί ο Terens. Τουλάχιστον αυτό βγάζω απο τα γραφόμενα του.
πώς μπορείς να κρίνεις αντικειμενικά ένα μάτσο μέταλλα που έχουν ψυχή...???
gixxerpap
18/12/2011, 14:24
Τελικά εσύ Terens, πρέπει να το ''δουλεύεις'' το κείμενο πριν ποστάρεις, ώστε να το κάνεις όσο πιο προκλητικό γίνεται, δεν εξηγείται αλλιώς ...
Σαφώς και συμβιβάζεσαι σε κάποιους τομείς, όποια μοτοσυκλέτα κι αν επιλέξεις, αυτό όμως δεν σε κάνει γελοίο, ούτε μπερδεμένο, ούτε εκτός πραγματικότητας ...
Εσένα σου φαίνεται παράλογο να μετακινείται κάποιος με supersport στην πόλη, εγώ μπορεί να έχω την ίδια εντύπωση γι΄αυτόν που κινείται με varadero.
Αυτοί που έχουν hayabusa θα έπρεπε να τα χρησιμοποιούν μόνο για ταξίδια αστραπή σε autostrada & autobahn. Όσοι έχουν εντούρο πρέπει κάθε Παρασκευή να φοράνε τα χωμάτινα λάστιχα και την Κυριακή να ξαναβάζουν τα ασφάλτινα, γιατί είναι γελοίο να κυκλοφορείς με τακούνια στην άσφαλτο.
Τα supermotard και τα streetfighter θα πρέπει να περιοριστούν σε μετακινήσεις μέχρι τα διόδια, δε φταίμε σε τίποτα να βλέπουμε τέτοιο θέαμα στην εθνική ...
Harley και λοιπές αηδίες δεν πρέπει να βγάζουν καν πινακίδα, προορίζονται μόνο ως εκθέματα σε σαλόνι.
Σπύρο μου, θα σου πω εγώ τι θα κάνεις, θα πάρεις ένα σκούτερ για να σε βγάζει απο την κίνηση της πόλης. Εκεί θα έχεις παρκαρισμένο ένα busa (σε περίπτωση που θα ταξιδεψεις μόνος) & ένα BMW 1600 GT (αν θέλεις να πάρεις και την οικογένεια με όλη την προίκα). Στο σημείο που θα εγκαταλείψεις την εθνική να έχεις αφήσει ένα streetfighter ή ένα motard για να ξεκαυλώσεις στο επαρχιακό στροφιλίκι και κάπου πιο πάνω στο τελευταίο χωριό, καλό είναι να χεις και το ΚΤΜ για ν΄ανέβεις μέχρι τον προφήτη Ηλία ρε αδερφέ, να αγναντέψεις τον κάμπο απο ψηλά ...
Άσε τους γελοίους να παιδεύονται με ένα μηχανάκι, αυτοί είναι εκτός πραγματικότητας, δεν έχουν γιατρειά ...
Cpt. Haddock
18/12/2011, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
Τελικά εσύ Terens, πρέπει να το ''δουλεύεις'' το κείμενο πριν ποστάρεις, ώστε να το κάνεις όσο πιο προκλητικό γίνεται, δεν εξηγείται αλλιώς ...
Σαφώς και συμβιβάζεσαι σε κάποιους τομείς, όποια μοτοσυκλέτα κι αν επιλέξεις, αυτό όμως δεν σε κάνει γελοίο, ούτε μπερδεμένο, ούτε εκτός πραγματικότητας ...
Εσένα σου φαίνεται παράλογο να μετακινείται κάποιος με supersport στην πόλη, εγώ μπορεί να έχω την ίδια εντύπωση γι΄αυτόν που κινείται με varadero.
Αυτοί που έχουν hayabusa θα έπρεπε να τα χρησιμοποιούν μόνο για ταξίδια αστραπή σε autostrada & autobahn. Όσοι έχουν εντούρο πρέπει κάθε Παρασκευή να φοράνε τα χωμάτινα λάστιχα και την Κυριακή να ξαναβάζουν τα ασφάλτινα, γιατί είναι γελοίο να κυκλοφορείς με τακούνια στην άσφαλτο.
Τα supermotard και τα streetfighter θα πρέπει να περιοριστούν σε μετακινήσεις μέχρι τα διόδια, δε φταίμε σε τίποτα να βλέπουμε τέτοιο θέαμα στην εθνική ...
Harley και λοιπές αηδίες δεν πρέπει να βγάζουν καν πινακίδα, προορίζονται μόνο ως εκθέματα σε σαλόνι.
Σπύρο μου, θα σου πω εγώ τι θα κάνεις, θα πάρεις ένα σκούτερ για να σε βγάζει απο την κίνηση της πόλης. Εκεί θα έχεις παρκαρισμένο ένα busa (σε περίπτωση που θα ταξιδεψεις μόνος) & ένα BMW 1600 GT (αν θέλεις να πάρεις και την οικογένεια με όλη την προίκα). Στο σημείο που θα εγκαταλείψεις την εθνική να έχεις αφήσει ένα streetfighter ή ένα motard για να ξεκαυλώσεις στο επαρχιακό στροφιλίκι και κάπου πιο πάνω στο τελευταίο χωριό, καλό είναι να χεις και το ΚΤΜ για ν΄ανέβεις μέχρι τον προφήτη Ηλία ρε αδερφέ, να αγναντέψεις τον κάμπο απο ψηλά ...
Άσε τους γελοίους να παιδεύονται με ένα μηχανάκι, αυτοί είναι εκτός πραγματικότητας, δεν έχουν γιατρειά ...
:a10:
gixxerpap
18/12/2011, 14:32
για όσους πρόβλημα με μεγάλα παπάρια, ας βολευτούν με αυτό, που δεν καίει και τίποτα, πάει και χώμα, χωράει και το καλάθι για το πικνικ, βάζεις και τα ψώνια του super market, δεν πληρώνεις ασφάλειες, τέλη, έχει φθηνά λάστιχα, μηδέν συντήρηση τι να λέμε τώρα ...
242162
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
για όσους πρόβλημα με μεγάλα παπάρια, ας βολευτούν με αυτό, που δεν καίει και τίποτα, πάει και χώμα, χωράει και το καλάθι για το πικνικ, βάζεις και τα ψώνια του super market, δεν πληρώνεις ασφάλειες, τέλη, έχει φθηνά λάστιχα, μηδέν συντήρηση τι να λέμε τώρα ...
+2 :a10:
Allst@rf
18/12/2011, 14:47
σπυρο ,οπως καταλαβα εγω μαλλον, η συζητηση γυρναει και παλι στο Adv...
τα κανει ΟΛΑ...αφου διασκεδασες κιολας στην πιστα μαζι του περισσοτερο απο το αλλο με 17αρηδες τροχους ,τοτε τι να λεμε...
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
σπυρο ,οπως καταλαβα εγω μαλλον, η συζητηση γυρναει και παλι στο Adv...
τα κανει ΟΛΑ...αφου διασκεδασες κιολας στην πιστα μαζι του περισσοτερο απο το αλλο με 17αρηδες τροχους ,τοτε τι να λεμε...
:lol:
+1
έχεις βρεί το φως σου και κάθεσε και ψάχνεις :lol: :lol:
Allst@rf
18/12/2011, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από antsoar
+1
έχεις βρεί το φως σου και κάθεσε και ψάχνεις :lol: :lol:
αντών,το γελάμε αλλά έτσι είναι όμως...
:winka:
gixxerpap
18/12/2011, 15:13
κοίτα να δείς τι θα κάνουμε, θα κρατήσεις το ΚΤΜ, θα πάω εγω αυριο να πάρω ένα Κ4, και θα τ΄αλλάζουμε! όποτε γουστάρεις, και για όσο σου κάνει κέφι, παίρνεις όποιο θές, απλά πράγματα!
δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο;)
Allst@rf
18/12/2011, 15:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
κοίτα να δείς τι θα κάνουμε, θα κρατήσεις το ΚΤΜ, θα πάω εγω αυριο να πάρω ένα Κ4, και θα τ΄αλλάζουμε! όποτε γουστάρεις, και για όσο σου κάνει κέφι, παίρνεις όποιο θές, απλά πράγματα!
δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο;)
το χω σκεφτεί να το κάνω...
Το σούπερ ντιουκ παντος είναι διαθέσιμο για ορισμένους από εσάς...
:winka:
gixxerpap
18/12/2011, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
το χω σκεφτεί να το κάνω...
Το σούπερ ντιουκ παντος είναι διαθέσιμο για ορισμένους από εσάς...
:winka:
ένα τηλεφωνάκι σε πμ παρακαλώ, να υπάρχει, όχι μόνο λόγια :p
Allst@rf
18/12/2011, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ένα τηλεφωνάκι σε πμ παρακαλώ, να υπάρχει, όχι μόνο λόγια :p
πρώτα να μάθω τι θα δώσεις, ειδικά εσυ...
:p
gixxerpap
18/12/2011, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
πρώτα να μάθω τι θα δώσεις, ειδικά εσυ...
:p
σε κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι, σου κάνει?:smilea:
242174
Allst@rf
18/12/2011, 16:49
άνετα...
Επειδή το γαμήσαμε στο σπαμ το λίγω εδώ και θα επανέλθω με πμ...
:beer:
εντιτ:προηγείται ο σπύρος που ενδιαφέρεται για σούπερ σπορ,βέβαια...:winka:
gixxerpap
18/12/2011, 16:53
ποιό σπαμ? ουσιαστικά, για τον σπύρο θα το πάρω:lol:
Allst@rf
18/12/2011, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ποιό σπαμ? ουσιαστικά, για τον σπύρο θα το πάρω:lol:
:sick:
τι διάτανο ρε παπ ο εγγονός του ωνάση είσαι...
R6 my ass :lol:
Πούλα ρε Σπύρο το 990 και πάρε το 950 (http://www.youtube.com/watch?v=nKYryaPurWU) :rotflmao: :rotflmao:
harris_x
18/12/2011, 18:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
Σπύρο μου, θα σου πω εγώ τι θα κάνεις, θα πάρεις ένα σκούτερ για να σε βγάζει απο την κίνηση της πόλης. Εκεί θα έχεις παρκαρισμένο ένα busa (σε περίπτωση που θα ταξιδεψεις μόνος) & ένα BMW 1600 GT (αν θέλεις να πάρεις και την οικογένεια με όλη την προίκα). Στο σημείο που θα εγκαταλείψεις την εθνική να έχεις αφήσει ένα streetfighter ή ένα motard για να ξεκαυλώσεις στο επαρχιακό στροφιλίκι και κάπου πιο πάνω στο τελευταίο χωριό, καλό είναι να χεις και το ΚΤΜ για ν΄ανέβεις μέχρι τον προφήτη Ηλία ρε αδερφέ, να αγναντέψεις τον κάμπο απο ψηλά ...
Άσε τους γελοίους να παιδεύονται με ένα μηχανάκι, αυτοί είναι εκτός πραγματικότητας, δεν έχουν γιατρειά ...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:a23: :a23: :a23:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Ενώ συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την περιγραφή της πραγματικότητας, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς το αν έχουμε μπερδευτεί (τουλάχιστον όχι όλοι).
Το τί θέλω, τί γουστάρω και το τί μου αρέσει είναι ότι μετράει. Την πραγματικότητα που μου υποδεικνύει τί πρέπει να κάνω με το μηχανάκι μου, την έχω γραμμένη εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Ποιός είναι αυτός που θα μου πει τι μπορώ και τι δεν μπορώ ή τί πρέπει και τί δεν πρέπει να κάνω με το μηχανάκι μου και από πού κι ως που θα κρίνει τί;
Δηλαδή ρε Terens εγώ που είμαι 1.90 και 90κάτι κιλά είμαι γελοίο θέαμα και πρέπει να το δώσω σε κάναν άλλον;
Γιατί να βάζουμε τέτοια ανόητα όρια στους εαυτούς μας και στους άλλους;
Δεν είναι θέμα δεύτερης μοτοσυκλέτας, είναι θέμα γούστου.
Για παράδειγμα, προτιμώ (κάποιες φορές) να πηγαίνω στο κέντρο της Αθήνας με το Gsxr για να πληρώσω το επιμελητήριο, παρότι μένω δίπλα στο μετρό.
Επίσης, προτιμώ να πηγαίνω να βλέπω κάποιους φίλους με το μηχανάκι, παρότι ξέρω πως δεν θα έχω πρόβλημα με το παρκάρισμα αν πάω με το αυτοκίνητο, ούτε και θα γλιτώσω πάνω από 1-2 λεπτά.
Ούτε θέλω να πάρω παπί ή σκούτερ (το έχω παρατημένο σε μια αποθήκη και δεν σκοπεύω να ασχοληθώ καθόλου) για να μετακινούμαι. Θέλω όταν ανεβαίνω σε μηχανάκι, να κοιτάω και να βλέπω κάτι που μου αρέσει οπτικά και ηχητικά και όχι ένα «εργαλείο». άμα είναι για εργαλείο, παίρνω και το αμάξι που κάνει περισσότερα από οποιοδήποτε μηχανάκι.
Και τί έγινε που είναι εντελώς εξειδικευμένη κατηγορία; Σημαίνει ότι το παίζω Ρόσσι;
Δέν νομίζω. Υπάρχουν φορές που με περνάνε όλοι στον δρόμο, υπάρχουν φορές που μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα, υπάρχουν και φορές που θέλω να κάνω ένα trackday.
Υπάρχουν και φορές που θέλω απλά να πάω κάπου με τα πόδια ή με το αυτοκίνητο.
Το μηχανάκι και το οποιοδήποτε όχημα, είναι για να με υπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί σε όλες αυτές τις περιπτώσεις όποιο και αν είναι. Ας είναι SS, ας είναι SM, ας είναι οτιδήποτε. Το θέμα δεν είναι να ευχαριστιέται αυτό την βόλτα ή «να το πηγαίνω όπως του αξίζει», τα μηχανάκια ένα μάτσο σίδερα με ωραίο σχήμα είναι, το θέμα είναι να το ευχαριστιέμαι εγώ.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δε λένε;
Τί μας την μπαίνεις για την κολοκυθόπιτά μας; :rotflmao: Ε; :rotflmao:
:wave2:
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...............ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ
Θά πώ ότι έχεις δίκαιο στό ΓΕΛΟΙΟ,άστείο ήθελα νά πώ καί τό παραδέχομαι
ήταν λάθος καί μέσα άπό τό πληκτρολόγιο ίσως καί προσβλητικό.
Τό έγραψα γιά νά δώσω έμφαση ..........
Κατά τά άλλα μάλλον δέν μέ κατάλαβες,ό μάγος παρακάτω διευκρίνισε....!!!!
Είμαι καί γώ όπαδός τού ..........
ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ................ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΤΑ...!!
Άλλο βεβαίως τί γουστάρουμε καί άλλο τό πώς πάς Άθήνα - Θεσσαλονίκη
μιά μέ τό Μερσεντές,τήν άλλη μέ τό Λάντα,καί τήν τρίτη μέ τά πόδια....!!
Περαιτέρω έξηγήσεις...??
Τό θεωρώ περιττό.
:wave2:
ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΧΑΙΡΕΣΤΕ...............
Νά πώ ότι ό χώρος δέν προσφέρεται γιά ψυχανάλυση καί άβυσσος
ή ψυχή τού άνθρώπου......
Τί νά κάνουμε έγώ έχω τό βίτσιο,νά θεωρώ τό παπί σάν τό καλύτερο
δίκυκλο γιά τήν πόλη,άπό όλες τίς πλευρές,οίκονομία,εύχρηστο,λειτουργικό,
καλή όδική συμπεριφορά κ.λ.π.....
Τό δέ Χαγιαμπούζα, μάλλον γιά χρήση έκτός πόλης γιά γρήγορες διαδρομές,
Βαραντέρο ταξιδιάρικο,τά on οff σάν τά καλύτερα all around μηχανάκια γιά
τή χώρα μας κ.λ.π....
Σόρρυ πού δέν πιστεύω ότι τά SS είναι τά καλύτερα γιά χρήση........
ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ - ΣΠΙΤΙ :rotflmao:
ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ........................τό νά θεωρούμε
προέκταση τών παπαριών μας καί γενικώς τού άνδρισμού μας
τά 1000 κυβικά μας.......
Έγραψα καί προηγουμένως ότι τό νά κάνουμε τήν
ΑΝΑΓΚΗ..................ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ, είναι κάτι άποδεκτό ,παραδεκτό
καί μή κατακριτέο...!!
Τό νά έπιλέγουμε όμως τό χιλιάρι γιά νά κάνουμε τά ψώνια μας στό κέντρο,
ή νά πάμε γιά καφέ 2 χιλιόμετρα άπό το σπίτι μας.............................έκεί
ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Ο ΣΙΓΚΜΟΥΝΤ
Καί νά κάνω τήν έρώτηση.............
Θέλουμε μιά μηχανή γιά νά κάνουμε τά πάντα...............βόλτα,δουλειά,ταξίδι,
είναι τό μοναδικό μέσο κίνησης μας κ.λ.π.......
ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΧΙΛΙΑΡΙ.....??
:rotflmao: :rotflmao:
υγ. Εύχαριστώ γιά τό κοπλιμέντο..............όντως τό δουλεύω πολύ τό κείμενο....:lol:
Τουλάχιστον βρέθηκε καί κάποιος νά μού τό άναγνωρίσει,
αύτό μού δίνει κουράγιο νά συνεχίσω...............
υγ2. Όποιος άπαντήσει έκεί ,στό έπίμαχο σημείο περί προεκτάσεως τού άνδρισμού
καί λοιπά,θά θεωρήσω ότι τόν ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....:rotflmao: :rotflmao:
Allst@rf
18/12/2011, 20:07
τι διαφορά έχει το μπουσα από ένα Ss του λίτρου;
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι διαφορά έχει το μπουσα από ένα Ss του λίτρου;
:confused:
Όπως και να το κάνεις, έχει καλύτερους χώρους για να βάζεις αριστερά-δεξιά τα παπάρια.
gixxerpap
18/12/2011, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι διαφορά έχει το μπουσα από ένα Ss του λίτρου;
:confused:
:a38: αν ξαναπετάξεις μ@λ@κία, δεν έχει βόλτα
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
18/12/2011, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Όπως και να το κάνεις, έχει καλύτερους χώρους για να βάζεις αριστερά-δεξιά τα παπάρια.
μεγαλοπαπαρες δλδ αυτοι που εχουν μπουσα....:look:
Allst@rf
18/12/2011, 20:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
:a38: αν ξαναπετάξεις μ@λ@κία, δεν έχει βόλτα
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
α για σκέτη βόλτα μιλούσες...
Και γω σκεφτόμουν βίραζ και ξύσιματα...
Αλήθεια τι διαφορά έχει το μπουσα από τα σούπερσπορ του λίτρου;
:rotflmao:
gixxerpap
18/12/2011, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
α για σκέτη βόλτα μιλούσες...
Και γω σκεφτόμουν βίραζ και ξύσιματα...
Αλήθεια τι διαφορά έχει το μπουσα από τα σούπερσπορ του λίτρου;
:rotflmao:
κι αυτό, βόλτα είναι ... μη μου αγχώνεσαι
;)
μόνο διαφορές έχουν ... τελείως διαφορετική αίσθηση στην οδήγηση ... απο το πληκτρολόγιο, δεν εξηγείται εύκολα, άσε που θα ξεσηκώσουμε αντιδράσεις, απο κοντά με καφέ καλύτερα:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
άλλο πράγμα η υποκειμενική επιλογή (περί ορέξεως... μαντζουράνα)... και άλλο η αντικειμενική σκοπιά. Βάση το δεύτερου νομίζω έχει τοποθετηθεί ο Terens. Τουλάχιστον αυτό βγάζω απο τα γραφόμενα του.
τo 2o πότε αμφισβητήθηκε και απο ποιον?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
εντιτ:προηγείται ο σπύρος που ενδιαφέρεται για σούπερ σπορ,βέβαια...:winka:
αν και δεν έχεις super sport :p ... η σκέψη μέτρησε :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ποιό σπαμ? ουσιαστικά, για τον σπύρο θα το πάρω:lol:
νταξει καθαρισα λεμε δε χρειαζεται να αγχωνομαι. θα μου το χει και ασφαλισμένο, έτοιμο.
αν και είμαι της άποψης ελα πάρε το αμαξι και φερτο μου οποτε θες αλλα με τη μηχανη είναι αλλη ιστορια. ενα πραγμα σαν τη γκόμενα. καμια βολτα το πολυ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
R6 my ass :lol:
Πούλα ρε Σπύρο το 990 και πάρε το 950 (http://www.youtube.com/watch?v=nKYryaPurWU) :rotflmao: :rotflmao:
έχουμε και εμεις υλικο απο τη δική μας laguna Μεγαρeca :D δε ψαρωνουμε
Αρχικά δημιουργήθηκε από antsoar
έχεις βρεί το φως σου και κάθεσε και ψάχνεις :lol: :lol:
τ' αστερι δε πουλιέται λέμε :p
στο θεμα μας....
και δε μου λες ρε Άρη τώρα που το θυμήθηκα... εαν είναι τόσο απόλυτα τα στησίματα για τη πίστα εσυ στο bimota σου γιατι πήγες και έκανες τη σέλα πιο μορτικη φαρδια και πιο επιπεδη ε?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=54752&perpage=15&pagenumber=27
επαναλαμβάνω ..... με έμφαση αυτη τη φορα......
"ε?"
:D
Allst@rf
18/12/2011, 23:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
στο θεμα μας....
και δε μου λες ρε Άρη τώρα που το θυμήθηκα... εαν είναι τόσο απόλυτα τα στησίματα για τη πίστα εσυ στο bimota σου γιατι πήγες και έκανες τη σέλα πιο μορτικη φαρδια και πιο επιπεδη ε?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=54752&perpage=15&pagenumber=27
επαναλαμβάνω ..... με έμφαση αυτη τη φορα......
"ε?"
:D
δε σ'ακούει γιατί δουλεύει σβούρακι τώρα...
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
στο θεμα μας....
και δε μου λες ρε Άρη τώρα που το θυμήθηκα... εαν είναι τόσο απόλυτα τα στησίματα για τη πίστα εσυ στο bimota σου γιατι πήγες και έκανες τη σέλα πιο μορτικη φαρδια και πιο επιπεδη ε?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=54752&perpage=15&pagenumber=27
επαναλαμβάνω ..... με έμφαση αυτη τη φορα......
"ε?"
:D
Ο Άρης δεν έκανε τη σέλλα πιο μόρτικη. Την έκανε πιο ψηλή, προκειμένου να ξεκλειδώσουν τα γόνατα του. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzER
:moutza:
Κράτα το emoticon να το ΄χεις έτοιμο στην επόμενη μαλακία.
242243
sapila racing
19/12/2011, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
στο θεμα μας....
και δε μου λες ρε Άρη τώρα που το θυμήθηκα... εαν είναι τόσο απόλυτα τα στησίματα για τη πίστα εσυ στο bimota σου γιατι πήγες και έκανες τη σέλα πιο μορτικη φαρδια και πιο επιπεδη ε?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=54752&perpage=15&pagenumber=27
επαναλαμβάνω ..... με έμφαση αυτη τη φορα......
"ε?"
:D
Oπως σου είπε κι ο Βυρωνας το πρόβλημα ηταν οτι μια κι είμαι 1.90 κι η απόσταση σέλλας μαρσπιέ ηταν πολύ μικρή τα γόνατα ηταν σε πολύ κλειστή γωνία με αποτέλεσμα να μην αντεχω πολύ ώρα σε συνθήκες πίστας και οταν κατεβαινα μετα από 20 λεπτά δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω. Ειδικά στις Σέρρες με νταλα ζέστη η στοιχειώδης άνεση που σου χρειάζεταιθ γι ανα αντέξεις ειναι πολύ σημαντική ειδικά σε σχεση με την δύναμη που χρειάζεται μια μοτο για να την οδηγήσεις.
πχ με 975 δεν εχω πρόβλημα να γυρναω μισή ώρα κι ας ειναι ακραία η θεση οδήγησης, χωραω μια χαρά και το μηχανάκι θεέι λεπτούθς χειρισμούς κι οχι δυναμη για να στριψει.
Την σελλα λοιπόν την ψήλωσα 4 πόντους κι ειναι πολύ καλύτερα για μένα. Καποιος αλλος μπορεί να μην φτανει τώρα αλλά δεν το καβαλάει άλλος. :winka:
Επίσης εχω τα κλιπον οσο ανοιχτά με έπαιρνε, αφού κι αυτά ρυθμίζονται, χωρίς να βρίσκουν στο φαίρινγκ με το τιμόνι τέρμα δεξια η αριστερά γιατί ετσι βολεύομαι.
Επίσης εχω ανεβάσει σχεδόν τέρμα το υψος πίσω μια κι εχω ρυθμιζόμενο σε υψος αμορτισέρ, κι εχω κατεβασει και τις πλάκες μπροστά (αρα και τα κλιπον) 0.5mm.
Το bimota δεν φτιαχτηκε για να κυκλοφορεί στο δρόμο, ετσι κι αλλιώς χωρίς φόρμα καίγεσαι! :lol:
Πιστευω να κατάλαβες. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Oπως σου είπε κι ο Βυρωνας το πρόβλημα ηταν οτι μια κι είμαι 1.90 κι η απόσταση σέλλας μαρσπιέ ηταν πολύ μικρή τα γόνατα ηταν σε πολύ κλειστή γωνία με αποτέλεσμα να μην αντεχω πολύ ώρα σε συνθήκες πίστας και οταν κατεβαινα μετα από 20 λεπτά δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω.........
........
Την σελλα λοιπόν την ψήλωσα 4 πόντους κι ειναι πολύ καλύτερα για μένα. .................
ok ντάξει ... έχουμε και εμεις ελπίδες τελικα στα 1.87 και 95 κιλά εδω
:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
ok ντάξει ... έχουμε και εμεις ελπίδες τελικα στα 1.87 και 95 κιλά εδω
:p
Με παρόμοιο σωματότυπο, μια χαρά χωράω στα gixxer πχ. Αν έχεις βέβαια στο μυαλό σου διαδρομές στυλ Τσεπέλοβο-Βοβούσα :lol:, εκεί μιλάνε τα clipons και ο ορθοπεδικός.
H.A.Balafoutre
19/12/2011, 20:59
Το gixxer 750 είναι σούπερ, γι'αυτό που το θέλεις. Αλλιώς, πάρε ενα 1000άρι και τέλος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Με παρόμοιο σωματότυπο, μια χαρά χωράω στα gixxer πχ. Αν έχεις βέβαια στο μυαλό σου διαδρομές στυλ Τσεπέλοβο-Βοβούσα :lol:, εκεί μιλάνε τα clipons και ο ορθοπεδικός.
δηλαδη εσυ στην επόμενη για Βοβούσα μαλλον δεν θα ακολουθησεις ε?
:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
δηλαδη εσυ στην επόμενη για Βοβούσα μαλλον δεν θα ακολουθησεις ε?
:p Δεν καταλαβες.... η αλλαγή καρατιμόνας και clipons είναι υπόθεση 15' στο δικό μου. Είναι τα καλά που έχουν τα ημίαιμα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.