View Full Version : Μotogr-GP rider 2011
Cpt. Haddock
13/01/2012, 22:06
Σε συνέχεια του παρακάτω:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=125190
Ο μεγιστος αριθμος ειναι 10 οποτε δε χωρουσε ο Καπιρόσι. Μπορω βέβαια να βγάλω τον Σιμοντσέλι που ειναι εκτος συναγωνισμου (δυστυχως)
Ψηφιστε
:beer: :beer: :beer:
AUFGEBRACHT
13/01/2012, 22:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Σε συνέχεια του παρακάτω:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=125190
Ο μεγιστος αριθμος ειναι 10 οποτε δε χωρουσε ο Καπιρόσι. Μπορω βέβαια να βγάλω τον Σιμοντσέλι που ειναι εκτος συναγωνισμου (δυστυχως)
Ψηφιστε
:beer: :beer: :beer:
Ε άμα δε χωράει ο Καπιρόσσι βγάλε τον Hayden μωρέ...
nikos_abel
13/01/2012, 22:11
Ναι αλλά δε μας είπες πως :confused: :confused: :confused:
Cpt. Haddock
13/01/2012, 22:13
Τι πως; :look:
7gibernau
13/01/2012, 22:20
βγαλε τον βαλεντινο το ροσσι......
MG-KTiNoS
13/01/2012, 22:20
το Ντόβι βγάλε που είναι μάπας...
:lol:
7gibernau
13/01/2012, 22:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τι πως; :look: πως εκανες το πολλ γιατι ουτε γω μπορεσα να το βρω!!
και βγαλε το βαλεντινο....
MG-KTiNoS
13/01/2012, 22:33
Λοιπόν δικαιωματικά ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Στόνερ αφού κινήθηκε με ρυθμούς που οι άλλοι ούτε στο ύπνο τους.
Πήρε τη μοτοσικλέτα και ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ εξαφάνισε τον ανταγωνισμό (εσωτερικό και εξωτερικό)
Αυτά είναι γεγονότα και τέλος.
Όμως για μένα ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Μάρκο Σιμοντσέλι.
Γιατί?
Γιατί κυνήγησε το όνειρο του ως το τέλος.
Κι όταν λέω ως το τέλος ξέρεται τι εννοώ.
Μπορεί να ζούσε σήμερα, αν απλά είχε αφήσει τη μηχανή να πάει στο διάολο…
Όμως εκεί με το γκάζι ανοιχτό ακόμα και πεσμένος.
Κι όταν τον έβριζε όλο το γκριντ και η Χόντα έτρωγε σίδερα, επειδή έριξε το κοντό (και συζητιέται ποιος έφταιγε) αυτός αλύγιστος.
-Θα δουν όλοι ότι δεν είμαι άσχετος
Κανείς λοιπόν δεν έβαλε το Σίμο στη θέση του. Κανένας δεν τον υποχρέωσε να παίξει το άθλιο αυτό παιχνίδι του PR και του γλειψίματος.
Είχε το συμβόλαιο, είχαν τελειώσει όλα, αλλά αυτός σκυλί μαύρο ως το τέλος.
Καλό ταξίδι…
:sad:
ktinos Τα είπες μια χαρά !!! :a013:
Για μένα Στόνερ , αν και ο Σιμοντσέλλι θα έπρεπε να είναι εκτός συναγωνισμού αλλά ας είναι κι έτσι . Πάντως ο οδηγός που έκανε τη διαφορά το 2011 ήταν ο Στόνερ .Είμαι και fanboy από τα χρόνια του στην DUCATI οπότε η απόφαση για την ψήφο ήταν ευκολάκι :blush:
ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο DE PUNIET;;;;;
spyrakos35
14/01/2012, 05:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Λοιπόν δικαιωματικά ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Στόνερ αφού κινήθηκε με ρυθμούς που οι άλλοι ούτε στο ύπνο τους.
Πήρε τη μοτοσικλέτα και ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ εξαφάνισε τον ανταγωνισμό (εσωτερικό και εξωτερικό)
Αυτά είναι γεγονότα και τέλος.
Όμως για μένα ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Μάρκο Σιμοντσέλι.
Γιατί?
Γιατί κυνήγησε το όνειρο του ως το τέλος.
Κι όταν λέω ως το τέλος ξέρεται τι εννοώ.
Μπορεί να ζούσε σήμερα, αν απλά είχε αφήσει τη μηχανή να πάει στο διάολο…
Όμως εκεί με το γκάζι ανοιχτό ακόμα και πεσμένος.
Κι όταν τον έβριζε όλο το γκριντ και η Χόντα έτρωγε σίδερα, επειδή έριξε το κοντό (και συζητιέται ποιος έφταιγε) αυτός αλύγιστος.
-Θα δουν όλοι ότι δεν είμαι άσχετος
Κανείς λοιπόν δεν έβαλε το Σίμο στη θέση του. Κανένας δεν τον υποχρέωσε να παίξει το άθλιο αυτό παιχνίδι του PR και του γλειψίματος.
Είχε το συμβόλαιο, είχαν τελειώσει όλα, αλλά αυτός σκυλί μαύρο ως το τέλος.
Καλό ταξίδι…
:sad:
:beer:
BLACKGAS
14/01/2012, 08:04
Σωστός ο MG-KTiNoS.
Βρε άθλιοι ούτε μια ψήφος στον γιατρό?
:D
Cpt. Haddock
14/01/2012, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
πως εκανες το πολλ γιατι ουτε γω μπορεσα να το βρω!!
και βγαλε το βαλεντινο....
"Νεα συζητηση" και μου το εμφανιζει απο κατω σαν επιλογη: "Δημιουργία Δημοσκόπησης". Δεν ηξερα οτι ειναι ορατο μονο στους μοντς :blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
"Νεα συζητηση" και μου το εμφανιζει απο κατω σαν επιλογη: "Δημιουργία Δημοσκόπησης". Δεν ηξερα οτι ειναι ορατο μονο στους μοντς :blush:
244341
alexxxcbr
14/01/2012, 09:21
Marco....:( :(
Μου θυμισε αναβατες απο το παρελθον.
KostasV2
14/01/2012, 09:22
Όχι ρε παιδιά και αναβάτης της χρονιάς ο Simoncelli! Έτσι νομίζετε ότι τιμάτε τον θάνατό του; Με 'τιμής ένεκεν' ψήφους;
devil's animal
14/01/2012, 09:37
stoner.
οχι μονο γιατι κερδισε το πρωταθλημα αλλα εκανε 10 νικες απ'τους 18 αγωνες και ανεβηκε στο βαθρο συνολικα 16 φορες!!
και ολα αυτα στην πρωτη του χρονια στην Honda. αν δειτ,ε ακομα και ο Valentino ΠΟΤΕ δεν επαιρνε πρωταθλημα στην πρωτη του χρονια σε μια εταιρεια.
ο Stoner δεν χρειαστηκε ουτε αυτον τον χρονο προσαρμογης.
και μην ακουσω κανεναν να λεει οτι καβαλουσε το καλυτερο μηχανακι. και ο pedrosa και ο dovi το ιδιο καβαλουσαν, ακομα και ο Simoncelli αλλα κανεις δεν πηγε τοσο ψηλα. αλλωστε δευτερο στην καταταξη ειναι το Yamaha του αχωνευτου.
ακομα και Yamaha να οδηγουσε, παλι θα το επαιρνε...:smokin:
Joyrider
14/01/2012, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasV2
Όχι ρε παιδιά και αναβάτης της χρονιάς ο Simoncelli!
Έλα ντε. Είναι μάλλον λόγω στυλ βαλεντίνο. Ο αγαπημένος του κοινού, γραφική φάτσα κτλ κτλ. Μόνο που ο γιατρός έχει πάρει και "2-3" τίτλους.
Joyrider
14/01/2012, 09:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ο Valentino ΠΟΤΕ δεν επαιρνε πρωταθλημα στην πρωτη του χρονια σε μια εταιρεια.
Ο valentino ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αξίζει τον τίτλο του καλύτερου φέτος αλλά για το ποτέ που λες δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος :winka:
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentino_Rossi#Yamaha_.282004.E2.80.932010.29
nikos_abel
14/01/2012, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο DE PUNIET;;;;;
Να κάνουμε μια δημοσκόπηση για να αποφασίσουμε ποιος να βγει από τη δημοσκόπηση.
:confused: :confused: :confused:
AUFGEBRACHT
14/01/2012, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Να κάνουμε μια δημοσκόπηση για να αποφασίσουμε ποιος να βγει από τη δημοσκόπηση.
:confused: :confused: :confused:
To σωστό είναι αρχικά να γίνει μια δημοσκόπηση για το εάν πρέπει να γίνει δημοσκόπηση για να αποφασιστεί ποιος θα βγει σε εφεδρ....εεεε, εννοούσα ποιος θα βγει από τη δημοσκόπηση.
devil's animal
14/01/2012, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ο valentino ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αξίζει τον τίτλο του καλύτερου φέτος αλλά για το ποτέ που λες δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος :winka:
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentino_Rossi#Yamaha_.282004.E2.80.932010.29
νομιζα οτι δεν το ειχε παρει το 2004 οταν πηγε στην Yamaha...
my mistake...
:beer: :beer:
MG-KTiNoS
14/01/2012, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasV2
Όχι ρε παιδιά και αναβάτης της χρονιάς ο Simoncelli! Έτσι νομίζετε ότι τιμάτε τον θάνατό του; Με 'τιμής ένεκεν' ψήφους;
Κώστα ο θάνατος δεν έχει τιμή.
Μπαίνει μια τελεία και μια παύλα τόσο μεγάλη που δεν έχεις και τι να πεις.
Με τη ψήφο μου λοιπόν δεν τιμώ κανένα θάνατο.
Τιμώ τον άνδρα και την ανάγκη του να ξεφύγει από τη μετριότητα. Αυτό το «θα σε βάλω στη θέση σου» «κάτσε στ αυγά σου»
Αv με εννοείς.
Το στιλ του Μάρκο έχει να κάνει με τα μίνι μπάικ και όχι με το Ρόσση.
Ο χαρακτήρας του δε, ακόμα και ο τρόπους που μίλαγε καμία σχέση δεν είχε με το τσίρκο.
Όπως και ο πατέρας του…
Τέσπα εγώ έτσι το βλέπω και δε διεκδικώ κανένα αλάθητο.
Joyrider
14/01/2012, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Το στιλ του Μάρκο έχει να κάνει με τα μίνι μπάικ και όχι με το Ρόσση.
Ο χαρακτήρας του δε, ακόμα και ο τρόπους που μίλαγε καμία σχέση δεν είχε με το τσίρκο.
Φαντάζομαι συμφωνείς ότι όταν το ζητούμενο είναι ο οδηγός της χρονιάς, τότε ο καθένας θα κριθεί από την απόδοση εκείνης της χρονιάς. Ούτε με προηγούμενες επιτυχίες αλλά ούτε και με βάση τον χαρακτήρα ή τα πιστεύω που έιπες.
Υποκειμενική άποψή μου επίσης. :beer:
MG-KTiNoS
14/01/2012, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Φαντάζομαι συμφωνείς ότι όταν το ζητούμενο είναι ο οδηγός της χρονιάς, τότε ο καθένας θα κριθεί από την απόδοση εκείνης της χρονιάς. Ούτε με προηγούμενες επιτυχίες αλλά ούτε και με βάση τον χαρακτήρα ή τα πιστεύω που έιπες.
Υποκειμενική άποψή μου επίσης. :beer:
Ναι συμμφωνώ, για αυτό και έγραψα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Λοιπόν δικαιωματικά ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Στόνερ αφού κινήθηκε με ρυθμούς που οι άλλοι ούτε στο ύπνο τους.
Πήρε τη μοτοσικλέτα και ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ εξαφάνισε τον ανταγωνισμό (εσωτερικό και εξωτερικό)
Αυτά είναι γεγονότα και τέλος.
Όμως για μένα ο οδηγός της χρονιάς είναι ο Μάρκο Σιμοντσέλι.
Θα γίνουμε ντιρλα στις μπύρες πρωί πρωί...
:lol:
7gibernau
14/01/2012, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
νομιζα οτι δεν το ειχε παρει το 2004 οταν πηγε στην Yamaha...
my mistake...
:beer: :beer: Που ήταν και το μόνο που δεν ήταν πετσίνο!!:eyepop:
θου κύριε φυλακήν τω στόματί μου.....τι είπα....
Λίγο αγιασμό να ξεπλυνω το στόμα μου....
Joyrider
14/01/2012, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Ναι συμμφωνώ, για αυτό και έγραψα...
Θα γίνουμε ντιρλα στις μπύρες πρωί πρωί...
:lol:
:lol:
244349
KostasV2
14/01/2012, 11:27
Το βλέπω να γίνεται πάλι Simoncelli vs the World... Η δημοσκόπηση έχει αντικείμενο τον καλύτερο αναβάτη του 2011. Ε λοιπόν, το 2011, ο Simoncelli δεν πήγε και τόσο καλά... Στους περισσότερους αγώνες που τερμάτισε, έβλεπε την πλάτη του (μέτριου) Dovizioso, οδηγώντας το ίδιο μηχανάκι. Άρα, τις ψήφους που πήρε, τις πήρε λόγω της συμπάθειας που προκαλούσε σε μέρος του κοινού -τόσο ζωντανός, λόγω του τρόπου οδηγησης του, όσο και νεκρός, λόγω του τραγικού θάνατου του- και όχι για τα αποτελέσματα του στην πίστα. Γι'αυτό μιλάω για 'τιμή ένεκεν'...
Παρεμπιπτόντως, ψήφισα τον Stoner. Άσχετα από το αν είναι συμπαθής ή όχι, το 2011 ήταν μια κλάσση πάνω από τους υπόλοιπους.
MG-KTiNoS
14/01/2012, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasV2
Το βλέπω να γίνεται πάλι Simoncelli vs the World... Η δημοσκόπηση έχει αντικείμενο τον καλύτερο αναβάτη του 2011. Ε λοιπόν, το 2011, ο Simoncelli δεν πήγε και τόσο καλά... Στους περισσότερους αγώνες που τερμάτισε, έβλεπε την πλάτη του (μέτριου) Dovizioso, οδηγώντας το ίδιο μηχανάκι. Άρα, τις ψήφους που πήρε, τις πήρε λόγω της συμπάθειας που προκαλούσε σε μέρος του κοινού -τόσο ζωντανός, λόγω του τρόπου οδηγησης του, όσο και νεκρός, λόγω του τραγικού θάνατου του- και όχι για τα αποτελέσματα του στην πίστα. Γι'αυτό μιλάω για 'τιμή ένεκεν'...
Παρεμπιπτόντως, ψήφισα τον Stoner. Άσχετα από το αν είναι συμπαθής ή όχι, το 2011 ήταν μια κλάσση πάνω από τους υπόλοιπους.
Το μηχανάκι δεν ήταν ίδιο.
Δεν είμαι σίγουρος αν ο Σίμος είχε και το ίδιο σασμάν. (αν ξέρει κάποιος λέει)
Σε γενικές γραμμές όμως όλες οι βελτιώσεις πρώτα περνάνε στα εργοστασιακά και ύστερα στις δορυφορικές.
Πρόσθεσε σ αυτό που λες ότι ο Ντόβι είχε και 2 χρόνια το μηχανάκι και θα το δεις αλλιώς το πράμα.
(για Στόνερ δεν το κουβεντιάζω γιατί είναι σε άλλο πλανήτη)
Αντικειμενικά ξαναλέω- ο Στόνερ τα διέλυσε όλα φέτος.
Υποκειμενικά όμως πιστεύω ότι ο Σίμος ήταν ο οδηγός της χρονιάς.
+ Είχε πάρει τη θέση του Ντόβι στην ομάδα και ο τελευταίος αγώνας ήταν αυτός του γ… του γοήτρου.
Της περηφάνιας.
Αν μη τι άλλο έκανε τη Χόντα να τον δει με άλλο μάτι.
(θυμάσαι τι έκανε η 2η χόντα που ήταν ίδια με του Σίμου?)
Μιλάω πάντα υποκειμενικά και προσθέτω ότι μια φορά έχω στενοχωρηθεί τόσο πολύ από ατύχημα οδηγού.
Τότε που έπεσε ο Ρένεη.
(Τηλεοπτικά γνωστού οδηγού όχι Έλληνα)
Εφοσον ειχαμε το ατυχες γεγονος με τον Μαρκο για μενα ο αναβατης της χρονια ειναι o dovi σταθερος με μαχες ταλενταρα και αυτος και ανεβαινει:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Το μηχανάκι δεν ήταν ίδιο.
Δεν είμαι σίγουρος αν ο Σίμος είχε και το ίδιο σασμάν. (αν ξέρει κάποιος λέει)
Σε γενικές γραμμές όμως όλες οι βελτιώσεις πρώτα περνάνε στα εργοστασιακά και ύστερα στις δορυφορικές.
Πρόσθεσε σ αυτό που λες ότι ο Ντόβι είχε και 2 χρόνια το μηχανάκι και θα το δεις αλλιώς το πράμα.
(για Στόνερ δεν το κουβεντιάζω γιατί είναι σε άλλο πλανήτη)
Αντικειμενικά ξαναλέω- ο Στόνερ τα διέλυσε όλα φέτος.
Υποκειμενικά όμως πιστεύω ότι ο Σίμος ήταν ο οδηγός της χρονιάς.
+ Είχε πάρει τη θέση του Ντόβι στην ομάδα και ο τελευταίος αγώνας ήταν αυτός του γ… του γοήτρου.
Της περηφάνιας.
Αν μη τι άλλο έκανε τη Χόντα να τον δει με άλλο μάτι.
(θυμάσαι τι έκανε η 2η χόντα που ήταν ίδια με του Σίμου?)
Μιλάω πάντα υποκειμενικά και προσθέτω ότι μια φορά έχω στενοχωρηθεί τόσο πολύ από ατύχημα οδηγού.
Τότε που έπεσε ο Ρένεη.
(Τηλεοπτικά γνωστού οδηγού όχι Έλληνα)
ο σιμο ειχε απο το 11 εργοστασιακο μηχανακι.ολο hrc.
η 2η χοντα ιδια με του σιμο βγηκε πρωταθλητρια,η 3η βγηκε 3η κ η 4η χοντα ιδια με του σιμο βγηκε 4η με ενα ματσο αγωνες λιγοτερους.
ελπιδοφορος κ εντυπωσιακος ηταν ο μακαριτης,αλλα επιτυχης οχι.
θα γινοταν,αλλα δεν προλαβε.
συνηθως σε τετοια πολ ευνοουνται οσοι εκαναν αναπαντεχα καλη χρονια.ηταν πολυ καλυτεροι αποσο τους περιμεναν.νομιζω τετοιοι ηταν ο ντοβι κ ο σπις.για τον δευτερο ελεγαν ειναι νωρις κ για τον πρωτο,αργα.τα πηγαν καλυτερα απο καλα ομως.
αλλα,νομιζω οτι,οποιος δεν θεωρει το στονερ ως οδηγο του 2011,εχει πολυ ενδιαφεροντα τροπο σκεψης..
Cpt. Haddock
14/01/2012, 20:14
Προστέθηκαν Καπιροσι και Ντε Πουνιε :wave2:
Joyrider
14/01/2012, 20:59
Επίσης τουλάχιστον εντυπωσιακό είναι το ότι ο Pedrosa με 4 αγώνες εκτός λόγω του ατυχήματος με τον Simoncelli επέστρεψε συναρμολογημένος και πήρε τόσα podium μεταξύ αυτών και 2 πρωτιές. Και τελικά τερμάτισε 4ος με 9 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο Dovizioso.
:smilea:
Είμαι με κάτι πακιστανούς και Ρωσοπόντιους φίλους σε ένα Ίντερνετ καφέ.
Πώς θα γίνει να ψηφίσουν και τα παιδιά?
Allst@rf
14/01/2012, 21:04
φίλε οι "επιπλέον" ψήφοι πιάνονται μόνο στις βουλευτικές...
:lol:
MG-KTiNoS
14/01/2012, 21:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από tools
ο σιμο ειχε απο το 11 εργοστασιακο μηχανακι.ολο hrc.
η 2η χοντα ιδια με του σιμο βγηκε πρωταθλητρια,η 3η βγηκε 3η κ η 4η χοντα ιδια με του σιμο βγηκε 4η με ενα ματσο αγωνες λιγοτερους.
ελπιδοφορος κ εντυπωσιακος ηταν ο μακαριτης,αλλα επιτυχης οχι.
θα γινοταν,αλλα δεν προλαβε.
συνηθως σε τετοια πολ ευνοουνται οσοι εκαναν αναπαντεχα καλη χρονια.ηταν πολυ καλυτεροι αποσο τους περιμεναν.νομιζω τετοιοι ηταν ο ντοβι κ ο σπις.για τον δευτερο ελεγαν ειναι νωρις κ για τον πρωτο,αργα.τα πηγαν καλυτερα απο καλα ομως.
αλλα,νομιζω οτι,οποιος δεν θεωρει το στονερ ως οδηγο του 2011,εχει πολυ ενδιαφεροντα τροπο σκεψης..
Έχεις δίκιο λάθος μου...
Ο Αογιάμα δεν είχε ίδιο.
7gibernau
14/01/2012, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Προστέθηκαν Καπιροσι και Ντε Πουνιε :wave2: Το ροσσι ξεχασες να βγάλεις!
KostasV2
14/01/2012, 22:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Το ροσσι ξεχασες να βγάλεις!
+46 :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ντε Πουνιε :wave2:
:D
244435
webassasin
14/01/2012, 23:34
Βγαλτε το Ροσσι,θα παθει τιποτα ο τζιμπερναου.
εχω πεθανει στο γελιο με το σχολιο του nikos_abel για το εξτρα δημοψηφισμα.
χμ,καλυτερα να εκανα κουοτ.
next time.
7gibernau
15/01/2012, 05:11
+46..
Στο -"σε είδα " μπορω να γράψω ;;;;;
Allst@rf
15/01/2012, 11:20
δε μπορω να κρατηθω αλλο θα το πω και αμαρτια δεν εχω...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΡΟΣΙ ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ?
:a02: :a02:
micro_fresh
15/01/2012, 12:19
Stoner
Για λόγους που εξήγησαν οι προλαλήσαντες, αν και υποστηρίζω άλλο οδηγό!
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Που ήταν και το μόνο που δεν ήταν πετσίνο!!:eyepop:
Γή καλεί Άρη over.....
244443
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
δε μπορω να κρατηθω αλλο θα το πω και αμαρτια δεν εχω...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΡΟΣΙ ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ?
:a02: :a02:
Αν και δεν ψήφισα Rossi :blush: , φαντάζομαι οτι η ψήφος πήγε στο ότι δεν έπεσε σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες καβαλώντας αυτό το 3μπούρδελο που λέγεται Ducati.
7gibernau
15/01/2012, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Γή καλεί Άρη over..... Πάμε πάλι;;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Πάμε πάλι;;;;
Ρε μλκ Δημήτρη ο άνθρωπος έχει 9 πρωταθλήματα και 100φεύγα νίκες σε GP. O αμέσως επόμενος εν ενεργεία οδηγός χρειάζεται καμμιά 70αριά νίκες για να τον φτάσει...:rotflmao:
Και εξακολουθείς να πιστεύεις οτι όλες αυτές οι νίκες και τα πρωταθλήματα (εξαίρεσες του 2004, πάλι καλά...) είναι πέτσινα???
Πες απλά οτι δεν τον γουστάρω επειδή είναι ψηλός, επειδή τρώει μακαρόνια, επειδή φοράει 45 νούμερο παπούτσι, επειδή έχει τον Πούτσιο κολλητό, επειδή έκλεισε το σπίτι του τιτάνομέγιστου Gibernau.....κάτι λογικό ρε παιδί μου. Όχι οτι είναι παράγκα ο Rossi όμως.
Ήμαρτον λέμε...:bawl: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Αν και δεν ψήφισα Rossi :blush: , φαντάζομαι οτι η ψήφος πήγε στο ότι δεν έπεσε σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες καβαλώντας αυτό το 3μπούρδελο που λέγεται Ducati.
Μια παράθεση για να μην χαθεί το σχόλιο του baron :lol:
Allst@rf
15/01/2012, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ρε μλκ Δημήτρη ο άνθρωπος έχει 9 πρωταθλήματα και 100φεύγα νίκες σε GP. O αμέσως επόμενος εν ενεργεία οδηγός χρειάζεται καμμιά 70αριά νίκες για να τον φτάσει...:rotflmao:
Και εξακολουθείς να πιστεύεις οτι όλες αυτές οι νίκες και τα πρωταθλήματα (εξαίρεσες του 2004, πάλι καλά...) είναι πέτσινα???
Πες απλά οτι δεν τον γουστάρω επειδή είναι ψηλός, επειδή τρώει μακαρόνια, επειδή φοράει 45 νούμερο παπούτσι, επειδή έχει τον Πούτσιο κολλητό, επειδή έκλεισε το σπίτι του τιτάνομέγιστου Gibernau.....κάτι λογικό ρε παιδί μου. Όχι οτι είναι παράγκα ο Rossi όμως.
Ήμαρτον λέμε...:bawl: :bawl:
μητσο εχει δικιο ρε...
244449
7gibernau
15/01/2012, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ρε μλκ Δημήτρη ο άνθρωπος έχει 9 πρωταθλήματα και 100φεύγα νίκες σε GP. O αμέσως επόμενος εν ενεργεία οδηγός χρειάζεται καμμιά 70αριά νίκες για να τον φτάσει...:rotflmao:
Και εξακολουθείς να πιστεύεις οτι όλες αυτές οι νίκες και τα πρωταθλήματα (εξαίρεσες του 2004, πάλι καλά...) είναι πέτσινα???
Πες απλά οτι δεν τον γουστάρω επειδή είναι ψηλός, επειδή τρώει μακαρόνια, επειδή φοράει 45 νούμερο παπούτσι, επειδή έχει τον Πούτσιο κολλητό, επειδή έκλεισε το σπίτι του τιτάνομέγιστου Gibernau.....κάτι λογικό ρε παιδί μου. Όχι οτι είναι παράγκα ο Rossi όμως.
Ήμαρτον λέμε...:bawl: :bawl: Καλα ρε δε σε παμε και καμπούρη....
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Καλα ρε δε σε παμε και καμπούρη....
Μήτσ, αν μ΄έλεγες καμπούρη δεν θα τρεχε κάστανο :lol:
Αμα μου λες κουλό τον Vale όμως, είναι κουβέντες βαριές. :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μητσο εχει δικιο ρε...
To αποπάν λέγεται @@.
Το αποκάτ λέγεται ιδιοφυΐα με @@
http://www.youtube.com/watch?v=HKDAQflkvrU
:wave2:
7gibernau
15/01/2012, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μήτσ, αν μ΄έλεγες καμπούρη δεν θα τρεχε κάστανο :lol:
Αμα μου λες κουλό τον Vale όμως, είναι κουβέντες βαριές. :lol: :lol:
To αποπάν λέγεται @@.
Το αποκάτ λέγεται ιδιοφυΐα με @@
http://www.youtube.com/watch?v=HKDAQflkvrU
:wave2: Ρε μλκ είσαι στραβός;;δε βλέπεις που τον αφινεις να περάσει;;;;
Βγάλε τις παρωπίδες.....
Επειδή βλέπω ότι δεν θυμόμαστε ακριβώς τα αποτελέσματα, αλλά στο περίπου και λέει ο καθένας ό,τι θέλει, έκατσα και έψαξα να βρω στο site του motogp τις καρτέλες που βγάζει στην μετάδοση κάποιες φορές και δείχνει την πορεία του οδηγού στο πρωτάθλημα (αγώνας και θέση). Δεν τα βρήκα, βρήκα όμως τα αποτελέσματα των αγώνων και έκατσα και τα έφτιαξα.
Έχουμε με σειρά αριθμού:
Casey Stoner 1 (27)
244485
Andrea Dovizioso 4
244486
Randy De Puniet 14
244489
Alvaro Bautista 19
244490
Valentino Rossi 46
244492
Marco Simoncelli 58
244493
Loris Capirossi 65
244494
ο αυστραλος ηταν μακραν ο καλυτερος.
MG-KTiNoS
15/01/2012, 16:42
Η Ντουκάτι που ήταν τριμπούρδελο έπαιρνε βάθρα με τον Στόνερ τον οποίο κάποιοι έλεγαν κουλό, κομήτη φωτοβολίδα, πως πήρε πρωτάθλημα κατά λάθος κλπ κλπ
Για την ιστορία από τη στιγμή που ήρθε ο Στόνερ στη μεγάλη κατηγορία και στο διάστημα έως σήμερα, έχει κερδίσει πιο πολλά μότο τζι πι από το Ρόσση.
Μόλις ο Λορέντζο πήρε τα ίδια υλικά με το Ρόσση ο Ρόσση έχασε (και ήταν και η πρώτη φορά που έπεσε άσχημα και από τις ελάχιστες που έκανε χάι σάιντινγκ)
Ο Ρόσση είναι ο μόνος άνθρωπος ο οποίος υποστηρίζει ότι είναι ο μεγαλύτερος όλων των εποχών σε ένα σπορ μετρώντας νίκες και όχι πρωταθλήματα.
Τέλος υπάρχουν οι οπαδοί οι οποίοι υποτίμησαν τους πάντες γελοιοποιώντας τους.
Ε τώρα ήρθε και η σειρά τους…
Καλός ήταν ο Ρόσση και ο καλλίτερος στην εποχή του αλλά τώρα οι εποχές άλλαξαν και φέτος ήταν για κλάματα.
(και κάτι μου λέει ότι και του χρόνου θα είναι για κλάματα)
Και ελεύθερο συμβολαίου η Γιαμάχα δεν το θέλει πίσω (όπως δήλωσαν προχτές)
και του ευχήθηκαν καριέρα στη Φ1.
Έτσι είναι η ζωή όμως σκληρή και όσο πιο ψιλά πετάς τόσο πιο δύσκολη είναι η προσγείωση κυρίως όταν δεν έχεις αλεξίπτωτο.
Εγώ προσωπικά τον βλέπω μια χαρά με δική του ομάδα και το Γιαννόνε οδηγό.
Αφού κερδίσει και κανένα SBK.
(αν δε τα γ… ο Εσπελέτα όλα)
Μπορεί να είναι λυπηρό αλλά τα χρόνια περνάνε για όλους τους αθλητές.
Παράγκα ο Ρόσση δεν ήταν ποτέ αλλά φρόντισε να έχει τα πάντα υπέρ του αδικώντας πολλές φορές τους άλλους. (πχ ποτέ δεν έτρεχε με ισότιμο αναβάτη στην ομάδα)
Αυτούς τους κανονισμούς όμως δεν τους έφτιαξε αυτός. Τους βρήκε και τους εκμεταλλεύτηκε. (και καλά έκανε αφού μπόρεσε)
Η φωτογραφία από πάνω είναι στα όρια της νομιμότητας (χρησιμοποιεί το εκτός πίστας κομμάτι για να κόψει δρόμο) αλλά καλή για την τηλεόραση και το σπορ …
:D
Ο Πάπας των μοτο τζι πι
:lol:
Allst@rf
15/01/2012, 17:10
για την φωτό που έβαλα εγώ με την Λακουνα ,έτσι ακριβώς σκέφτομαι όπως λέει ο ΚtiΝοs...
Από την μια αρέσει στο μάτι μου που είδε κάτι τόσο παράτραβηγμένο,αλλά από την άλλη μου την δίνει που έκανε ότι γούσταρε χωρίς να του πουν και τίποτα παρακάμπτοντας τον κανονισμό...
Αλλά νταξ μωρέ δε τρέχει και τίποτα...προϊόν της ντορνα είναι ο ρόσι...και πρέπει να πουλάει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Η Ντουκάτι που ήταν τριμπούρδελο έπαιρνε βάθρα με τον Στόνερ τον οποίο κάποιοι έλεγαν κουλό, κομήτη φωτοβολίδα, πως πήρε πρωτάθλημα κατά λάθος κλπ κλπ
H Duc δεν ήταν 3μπούρδελο. Ιδίως το 2007 έραβε από μοτέρ και γιαυτό πήρε και πανάξια το πρωτάθλημα. Από το 2009 όμως που στράφηκε στο carbon πλαίσιο τα πράγματα πήγαν κατά διαόλου δημιουργώντας τα γνωστά προβλήματα με το μπροστινό που δεν μπόρεσε ούτε ο stoner να λύσει. Κομήτης και φωτοβολίδα δεν νομίζω να ήταν ποτέ πάντως ο Αυστραλός.
Για την ιστορία από τη στιγμή που ήρθε ο Στόνερ στη μεγάλη κατηγορία και στο διάστημα έως σήμερα, έχει κερδίσει πιο πολλά μότο τζι πι από το Ρόσση.
Ορθόν, ο stoner έχει 33 και ο rossi 27 από το 2006 που ξεκίνησε να τρέχει. Ο rossi δεν πήρε καμμια νίκη φέτος, όπως και ο Stoner το 2006 που είχε το αξεπέραστο ρεκόρ των 18 πτώσεων σε 16 αγώνες. Και λοιπόν? Οι 5 νίκες παραπάνω σου δείχνουν τέτοιο χάσμα οδηγών?
Μόλις ο Λορέντζο πήρε τα ίδια υλικά με το Ρόσση ο Ρόσση έχασε (και ήταν και η πρώτη φορά που έπεσε άσχημα και από τις ελάχιστες που έκανε χάι σάιντινγκ)
Ο Lorenzo & ο Rossi είχαν εργοστασιακά Μ1 το 2009. Μην αναπαράγουμε την κλαψομουνίαση του lorenzo να χαρείς, μιας και είναι κανόνας από καταβολής αγώνων οι πρώτοι οδηγοί να δοκιμάζουν και να εξελίσσουν ότι καινούργιο. Εκτός και νομίζεις οτι το Μ1 του Lorenzo φετος ήταν ακριβώς όμοιο με του Spies. Εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτελεί η κίνηση της Honda to 2006 που έδινε τα special parts στον Pedrosa αντί του Hayden παρόλο που ο τελευταίος πήγαινε για πρωτάθλημα. :lol:
Ο Ρόσση είναι ο μόνος άνθρωπος ο οποίος υποστηρίζει ότι είναι ο μεγαλύτερος όλων των εποχών σε ένα σπορ μετρώντας νίκες και όχι πρωταθλήματα.
Εεεε? :look:
Πότε το είπε αυτό, και από πότε οι νίκες δεν συνεπάγονται και πρωταθλήματα?? :confused: Αυτός είναι ο κανόνας και το αντίθετο η εξαίρεση (βλ.Hayden 2006 με 2 νίκες)
Παράγκα ο Ρόσση δεν ήταν ποτέ αλλά φρόντισε να έχει τα πάντα υπέρ του αδικώντας πολλές φορές τους άλλους. (πχ ποτέ δεν έτρεχε με ισότιμο αναβάτη στην ομάδα)
Αυτούς τους κανονισμούς όμως δεν τους έφτιαξε αυτός. Τους βρήκε και τους εκμεταλλεύτηκε. (και καλά έκανε αφού μπόρεσε)
Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος με παραδείγματα? Όσον αφορά το θέμα ισότιμος αναβάτης, βρες μου έναν αναβάτη μέχρι το 2009 που να ήταν ισοτιμος του rossi. (και στην ίδια ομάδα εννοείται, εκτός και κανόνιζε και τις μεταγραφές ο τύπος :lol: )
Ξεσκίζουμε το θέμα βέβαια, αλλά όταν λέμε κουλό, μαφιόζο, κωλόφαρδο κλπ κλπ τον άνθρωπο που πρωταγωνιστεί επί 15 χρόνια στα GP, ακούγεται ολίγον φαιδρό...
7gibernau
15/01/2012, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
.
Αλλά νταξ μωρέ δε τρέχει και τίποτα...προϊόν της ντορνα είναι ο ρόσι...και πρέπει να πουλάει... Aυτο πες τους οτι το εγραψες μονος και δε στο ειπα εγω......
7gibernau
15/01/2012, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Ξεσκίζουμε το θέμα βέβαια, αλλά όταν λέμε κουλό, μαφιόζο, κωλόφαρδο κλπ κλπ τον άνθρωπο που πρωταγωνιστεί επί 15 χρόνια στα GP, ακούγεται ολίγον φαιδρό... το ΠΟΥΣΤΗΣ ξεχασες....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
για την φωτό που έβαλα εγώ με την Λακουνα ,έτσι ακριβώς σκέφτομαι όπως λέει ο ΚtiΝοs...
Από την μια αρέσει στο μάτι μου που είδε κάτι τόσο παράτραβηγμένο,αλλά από την άλλη μου την δίνει που έκανε ότι γούσταρε χωρίς να του πουν και τίποτα παρακάμπτοντας τον κανονισμό...
Αλλά νταξ μωρέ δε τρέχει και τίποτα...προϊόν της ντορνα είναι ο ρόσι...και πρέπει να πουλάει...
Επειδή είσαστε μάλλον πιτσιρικάδες, κάντε κανένα search σε αγώνες του 1990 ή των SBK για να πάρετε μια ιδέα τι σημαίνει "όρια νομιμότητας" και κανονισμοί.
http://www.youtube.com/watch?v=X47sTzsInOg
To παραπάνω είναι ο τρόπος που πήρε το πρωτάθλημα ο Capirossi από τον Harada το 1998. Αν δείτε κανέναν Fogarty θα κλάψουνε μανούλες....
Για Simoncelli μη το συζητήσουμε.....arrest me είχε πεί ο συγχωρεμένος :sick:
καλά ρε μλκς πάτε καλά;
κατεβαίνεις τη corkscrew, έχεις το διαόλι τον Στόνερ μπροστά σου, επιλέγεις μέσα σε δέκατα δευτερολέπτων:
να πέσεις ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ λόγω της κατηφόρας
να περάσεις:
από άσφαλτο σε κέρμπ,
από κέρμπ σε χώμα,
από χώμα σε κέρμπ,
από κέρμπ σε άσφαλτο,
να βρεις πρόσφυση,
να προσπεράσεις το διαόλι
ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΠΙΠΕΣ;;;;
ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;
ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΡΧΙΔΑΤΑ (ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΩΣ) ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΜΕ ΤΟ ΧΑΝΩ-ΤΗ-ΣΤΡΟΦΗ-ΚΑΙ-ΚΟΒΩ-ΜΕΤΡΑ-ΑΠΟ-ΤΟ-ΧΩΡΑΦΙ ;;;
Είναι σαφέστατη η υπεροχή του Stoner. Εκτός από την πτώση του (τον έριξε ο Rossi καθώς τον περνούσε) σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους αγώνες ανέβηκε βάθρο. Είναι ο μόνος οδηγός που έχει σερί νίκη (3 νίκες σερί δύο φορές). Έχει 10 νίκες σε 17 αγώνες. Ακολουθούν Pedrosa και Lorenzo με 3 και μια ο Spies.
Καλό το μηχανάκι αλλά ο Stoner έδωσε το πρωτάθλημα στη Honda.
Πάμε τώρα στο poll. Εδώ ψηφίζουμε τον αναβάτη της χρονιάς. Όχι τον πρωταθλητή, τον αναβάτη. Ναι, ο Stoner ήταν αλλού, αλλά εδώ μετράνε και άλλα πράγματα, όπως πχ ότι ο Pedrosa έχασε τέσσερις αγώνες. Είχε το ίδιο καλό ξεκίνημα με τον Stoner και στη συνέχεια τα πήγε αρκετά καλά δεδομένου του τραυματισμού του. That's racing αλλά γι' αυτό υπάρχει το πρωτάθλημα.
Πάμε αναλυτικά για τους υπόλοιπους:
Andrea Dovizioso
Ο σταθερότερος μετά το Stoner με έναν μέσο όρο 3η με 4η θέση. Μια πτώση και μια 12 θέση (θέλω να ψάξω αν είχε πέσει και συνέχισε, βγήκε σε αμμοπαγίδα κλπ). Καμία νίκη όμως.
Colin Edwards
Δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο, ασταθής στην αρχή, εν συνεχεία βελτιώθηκε και προς το τέλος έπεσε πάλι.
Ben Spies
Πολύ ασταθής στην αρχή, μετά πήρε νίκη και σταθεροποιήθηκε γύρω στην 4η με 5η θέση.
Randy De Puniet
Ζεύκα; Τι να πω; Έξι πτώσεις έχει ο άνθρωπος, τις περισσότερες από αυτούς τους 12. Και κατά τα άλλα μετριότητα.
Alvaro Bautista
Με αρκετές πτώσεις, αλλά και με μηχανάκι χωρίς εξέλιξη. Καλή χρονιά δεδομένων των συνθηκών αλλά χωρίς "θαύματα". Πολύ οριακός κατά τη γνώμη μου ο τίτλος του αναβάτη της χρονιάς.
Dani Pedrosa
Τα είπα πριν. Άτυχος. Θα μπορούσε να κυνηγήσει το πρωτάθλημα αν δεν είχε το ατύχημα αλλά έχει περάσει στο μυαλό του κόσμου ως loser οπότε δύσκολα θα τον ψήφιζε κάποιος.
Valentino Rossi
Μέχρι το Assen τα πράγματα είναι αποδεκτά. Καινούργιο μηχανάκι και κακό, δεν μπορείς να περιμένεις με το καλημέρα κάτι. Αν μετά το Assen έπαιρνε καλύτερες θέσεις, βάθρα και κανά-δυο νίκες τότε ναι θα ήταν ο αναβάτης της χρονιάς που πήρε το τριμπούρδελο και το έκανε μηχανάκι που κερδίζει. Δεν έγινε όμως έτσι...
Loris Capirossi
Αδικία να βρίσκεται στη λίστα. Καλός αναβάτης, συμπαθής κλπ αλλά στην τελευταία του χρονιά και με δορυφορική ομάδα τη στιγμή που το εργοστασιακό είναι κακό...
Nicky Hayden
Μέτρια πράγματα. Σχετικά σταθερός στην έβδομη θέση αλλά για αναβάτη εργοστασιακής ομάδας και πρώην πρωταθλητή καλύτερη θέση η τρίτη και μοναδική... δεν. Συν ότι δεν το κυνηγούσε και ιδιαίτερα, σίγουρα όχι.
Jorge Lorenzo
Για να πάρει ο δεύτερος τον τίτλο του αναβάτη της χρονιάς πρέπει να έχει σταθεί τρομερά άτυχος και να έχει χάσει το πρωτάθλημα στην τρίχα, πράγμα που δεν συνέβει. Απλά δεν ήταν τόσο καλός.
Άφησα τελευταίο τον Simoncelli γιατί είναι και η ψήφος μου.
Το ατύχημα και η κατάληξη του σίγουρα μετράει, μιας και δεν θα μπορέσει ποτέ ξανά να είναι υποψήφιος ως αναβάτης της χρονιάς. :sad:
Δεν είναι όμως μόνο αυτό.
Βλέποντας το διάγραμμα του ήταν πολύ ασταθής στην αρχή με πτώσεις. Συνολικά όμως έχει ανοδική πορεία και δύο βάθρα. Ήταν πολύ μαχητικός σε σημείο που κατηγορήθηκε για επικίνδυνη οδήγηση, και αυτό μετράει πολύ για εμένα. Το κυνηγούσε όσο περισσότερο μπορούσε μέχρι το τέλος, γι' αυτό και οι αρκετές πτώσεις.
Προσωπικά δεν θέλω έναν πρωταθλητή που δεν μπλέκεται σε μάχες και κοιτάει να βγαίνει δεύτερος, τρίτος για να μαζεύει βαθμούς αλλά κάποιον που το κυνηγάει να βγει πρώτος. Φυσικά αυτό έχει και τον κίνδυνο της πτώσης.
Τέτοιος ήταν ο Simoncelli και όπως φαίνεται και από το διάγραμμα είχε βελτιώσει το θέμα των πτώσεων και είχε σταθεροποιηθεί λίγο κάτω από το βάθρο.
+1 Super Sic :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
το ΠΟΥΣΤΗΣ ξεχασες....
Μπορεί να είσαι πούστης αλλά έχει κάτι αρχίδια ΝΑ
Ο Στόνερ ναι, γαμάει. πρωταθλητής στα χρονομετρημένα.
αυτός είναι κι γι'αυτό τον θυμόμαστε.
MG-KTiNoS
15/01/2012, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
H Duc δεν ήταν 3μπούρδελο. Ιδίως το 2007 έραβε από μοτέρ και γιαυτό πήρε και πανάξια το πρωτάθλημα. Από το 2009 όμως που στράφηκε στο carbon πλαίσιο τα πράγματα πήγαν κατά διαόλου δημιουργώντας τα γνωστά προβλήματα με το μπροστινό που δεν μπόρεσε ούτε ο stoner να λύσει. Κομήτης και φωτοβολίδα δεν νομίζω να ήταν ποτέ πάντως ο Αυστραλός.
Ορθόν, ο stoner έχει 33 και ο rossi 27 από το 2006 που ξεκίνησε να τρέχει. Ο rossi δεν πήρε καμμια νίκη φέτος, όπως και ο Stoner το 2006 που είχε το αξεπέραστο ρεκόρ των 18 πτώσεων σε 16 αγώνες. Και λοιπόν? Οι 5 νίκες παραπάνω σου δείχνουν τέτοιο χάσμα οδηγών?
Ο Lorenzo & ο Rossi είχαν εργοστασιακά Μ1 το 2009. Μην αναπαράγουμε την κλαψομουνίαση του lorenzo να χαρείς, μιας και είναι κανόνας από καταβολής αγώνων οι πρώτοι οδηγοί να δοκιμάζουν και να εξελίσσουν ότι καινούργιο. Εκτός και νομίζεις οτι το Μ1 του Lorenzo φετος ήταν ακριβώς όμοιο με του Spies. Εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτελεί η κίνηση της Honda to 2006 που έδινε τα special parts στον Pedrosa αντί του Hayden παρόλο που ο τελευταίος πήγαινε για πρωτάθλημα. :lol:
Εεεε? :look:
Πότε το είπε αυτό, και από πότε οι νίκες δεν συνεπάγονται και πρωταθλήματα?? :confused: Αυτός είναι ο κανόνας και το αντίθετο η εξαίρεση (βλ.Hayden 2006 με 2 νίκες)
Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος με παραδείγματα? Όσον αφορά το θέμα ισότιμος αναβάτης, βρες μου έναν αναβάτη μέχρι το 2009 που να ήταν ισοτιμος του rossi. (και στην ίδια ομάδα εννοείται, εκτός και κανόνιζε και τις μεταγραφές ο τύπος :lol: )
Ξεσκίζουμε το θέμα βέβαια, αλλά όταν λέμε κουλό, μαφιόζο, κωλόφαρδο κλπ κλπ τον άνθρωπο που πρωταγωνιστεί επί 15 χρόνια στα GP, ακούγεται ολίγον φαιδρό...
Μόνο το Μοτέρ είχε?
Τα λάστιχα που εξέλιξαν δεν έπαιξαν ρόλο?
Ύστερα το πλαίσιο μπορεί να μην ήταν και τόσο καλό, η ακύρωση όμως των άλλων πλεονεκτημάτων από τη Ντόρνα δεν έπαιξαν κι αυτά κάποιο ρόλο?
( τους πήραν τα λάστιχα, και μπήκαν περιορισμοί στα μοτέρ)
Λέω μπας και η αλλαγή των κανονισμών ωφέλησε τελικά τους «πλούσιους» του μότο τζι πι?
Περί νικών και πρωταθλημάτων έχω να πω ότι σε όλα τα σπορ υπάρχει το όλων των εποχών. Εκεί όλοι οι αναβάτες ή οι ομάδες ή οι αθλητές που έχουν πάρει πρωτάθλημα μπαίνουν σε μια βαθμολογία –άτυπη μεν υπαρκτή δε-
Ο Ρόσση λοιπόν με βάση τη βαθμολογία αυτή είναι πάαρα πολύ κάτω από τον Αγκοστίνη.
Αυτό φυσικά σε τίποτα δεν τον εμποδίζει να κάνει πάρτι επειδή πέρασε τον Αγκοστίνι σε νίκες.
Αντιαθλητικό δε βρίσκεις?
Κουλός όμως δεν είναι και για όλα τα παραπάνω κατά τη γνώμη μου δεν φταίει αυτός.
Αυτός βρήκε και τα έκανε. (και έγινε πλούσιος)
Αυτά τα ζώα της Ντόρνα φταίνε και οι μάνατζαρ του κώλου μου που θεωρούν τους αγώνες προιόν προς πώληση ίδιο με τις καπότες, τις σερβιέτες και το κέτσαπ !!!!!
Μακάρι να το πάρουν Αμερικάνοι και ο Εσπελάτα να πάει τσακίδια μπας και δούμε μότο τζι πι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Ξαναλέω ΚΟΥΛΟΣ δεν είναι κανένας εκεί πόσο μάλλον ο Ρόσση.
Ποιόν αδίκησε ?
Τον Λορέτζο φυσικά όπου μάζεψε τις τούμπες της αρκούδας με τα Μισελέν και κάποιοι τον λένε ακόμα κωλοτοούμπα.
Ο Ρόσσι φυσικά έκανε απλά ένα λάθος όταν έσπασε το πόδι του και φταίει η Ντουκάτι για τα τουμπίδια φέτος που καμία σχέση δεν έχουν με τα τουμπίδια του Στόνερ κλπ κλπ
Υγ
Μεταγραφές δεν κανόνιζε αλλά έβαλε βέτο στο να πάει ο Στόνερ στη Γιαμάχα και του πέρασε και ξανά έβαλε βέτο για τον Χόρχε και δεν του πέρασε.
Allst@rf
15/01/2012, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Επειδή είσαστε μάλλον πιτσιρικάδες, κάντε κανένα search σε αγώνες του 1990 ή των SBK για να πάρετε μια ιδέα τι σημαίνει "όρια νομιμότητας" και κανονισμοί.
http://www.youtube.com/watch?v=X47sTzsInOg
To παραπάνω είναι ο τρόπος που πήρε το πρωτάθλημα ο Capirossi από τον Harada το 1998. Αν δείτε κανέναν Fogarty θα κλάψουνε μανούλες....
Για Simoncelli μη το συζητήσουμε.....arrest me είχε πεί ο συγχωρεμένος :sick:
στα όρια της ηθους του Simo...
στα όρια της νομιμότητας του Ρόσι...
Άλλο το ένα ,άλλο το άλλο...
Εξ'αλλού εμένα μου αρέσει ο Ρόσι...απλά πρέπει να παραδεχτείτε και σεις οι οπαδοί του ότι ουκ ολίγες φορές...
His ambition outweights his talent...
:lol:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Εκτός από την πτώση του (τον έριξε ο Rossi καθώς τον περνούσε)
O Ροσσι έχασε το μπροστινό την ώρα που πέρναγε ο Stoner, και η ατάκα της χρονιάς ήταν πως ο Stoner εξακολουθεί να πέφτει από το μπροστινό της ducati :rotflmao: :bawl: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
244515
MG-KTiNoS
15/01/2012, 18:00
:rotflmao:
7gibernau
15/01/2012, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Μπορεί να είσαι πούστης αλλά έχει κάτι αρχίδια ΝΑ
Ο Στόνερ ναι, γαμάει. πρωταθλητής στα χρονομετρημένα.
αυτός είναι κι γι'αυτό τον θυμόμαστε. τωρα με ειπες πουστη???
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
[...]
Υγ
Μεταγραφές δεν κανόνιζε αλλά έβαλε βέτο στο να πάει ο Στόνερ στη Γιαμάχα και του πέρασε και ξανά έβαλε βέτο για τον Χόρχε και δεν του πέρασε.
Και αυτό είναι; Μη αποδεκτό; Δηλαδή έπρεπε να πάρει από το χεράκι τον Lorenzo και να του μάθει τη M1; Από τη δική μεριά ο τοίχος μένει, όπως είχε πει.
Μήπως έπρεπε και ο Stoner να πει στον Rossi τι είχε δοκιμάσει μέχρι τότε και που είχε καταλήξει για την εξέλιξη της Ducati;
Δεν είναι λογικό να μην θέλει μέσα στο γκαράζ του έναν αντίπαλο; Το θεωρείς μεμπτό; Έστω και ηθικά;
Δηλαδή εσείς θέλετε πρωτάθλημα αναβατών; Πάρτε όλοι ίδιο μηχανάκι και τρέξτε; Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει ήδη η μονομάρκα στα λάστιχα.
Allst@rf
15/01/2012, 18:06
αμ το άλλο το αξιομνημόνευτο που ακούσαμε από τους άγγλους:
"Pedrosa doesnt bounce ,it brakes"...
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
τωρα με ειπες πουστη???
κοίτα υπάρχουν και χειρότερα.
θα μπορούσα να σε πώ και Ασινιώτη.
η αλήθεια είναι ότι "είναι" ήθελα να γράψω,
τώρα ο δαίμων του τυπογραφείου το μετέτρεψε σε "είσαι"
οπότε μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω :a13:
MG-KTiNoS
15/01/2012, 18:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Και αυτό είναι; Μη αποδεκτό; Δηλαδή έπρεπε να πάρει από το χεράκι τον Lorenzo και να του μάθει τη M1; Από τη δική μεριά ο τοίχος μένει, όπως είχε πει.
Μήπως έπρεπε και ο Stoner να πει στον Rossi τι είχε δοκιμάσει μέχρι τότε και που είχε καταλήξει για την εξέλιξη της Ducati;
Δεν είναι λογικό να μην θέλει μέσα στο γκαράζ του έναν αντίπαλο; Το θεωρείς μεμπτό; Έστω και ηθικά;
Δηλαδή εσείς θέλετε πρωτάθλημα αναβατών; Πάρτε όλοι ίδιο μηχανάκι και τρέξτε; Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει ήδη η μονομάρκα στα λάστιχα.
Όχι δεν κατάλαβες, δε μιλάμε για τα μποξ μιλάμε στο να έρθει στην ομάδα.
Με λίγα λόγια ήθελε (και είχε) μια ομάδα για πάρτι του.
Και καλά έκανε αφού τον έπαιρνε, μόνο που τώρα δεν το παίρνει πια και η Ντουκάτι του χρόνου βλέπω να ψάχνει για άλλους (αν υπάρχει ακόμα μοτο τζι πι)
7gibernau
15/01/2012, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
κοίτα υπάρχουν και χειρότερα.
θα μπορούσα να σε πώ και Ασινιώτη.
η αλήθεια είναι ότι "είναι" ήθελα να γράψω,
τώρα ο δαίμων του τυπογραφείου το μετέτρεψε σε "είσαι"
οπότε μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω :a13: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Μόνο το Μοτέρ είχε?
Τα λάστιχα που εξέλιξαν δεν έπαιξαν ρόλο?
Ύστερα το πλαίσιο μπορεί να μην ήταν και τόσο καλό, η ακύρωση όμως των άλλων πλεονεκτημάτων από τη Ντόρνα δεν έπαιξαν κι αυτά κάποιο ρόλο?
( τους πήραν τα λάστιχα, και μπήκαν περιορισμοί στα μοτέρ)
Λέω μπας και η αλλαγή των κανονισμών ωφέλησε τελικά τους «πλούσιους» του μότο τζι πι?
Περί νικών και πρωταθλημάτων έχω να πω ότι σε όλα τα σπορ υπάρχει το όλων των εποχών. Εκεί όλοι οι αναβάτες ή οι ομάδες ή οι αθλητές που έχουν πάρει πρωτάθλημα μπαίνουν σε μια βαθμολογία –άτυπη μεν υπαρκτή δε-
Ο Ρόσση λοιπόν με βάση τη βαθμολογία αυτή είναι πάαρα πολύ κάτω από τον Αγκοστίνη.
Αυτό φυσικά σε τίποτα δεν τον εμποδίζει να κάνει πάρτι επειδή πέρασε τον Αγκοστίνι σε νίκες.
Αντιαθλητικό δε βρίσκεις?
Κουλός όμως δεν είναι και για όλα τα παραπάνω κατά τη γνώμη μου δεν φταίει αυτός.
Αυτός βρήκε και τα έκανε. (και έγινε πλούσιος)
Αυτά τα ζώα της Ντόρνα φταίνε και οι μάνατζαρ του κώλου μου που θεωρούν τους αγώνες προιόν προς πώληση ίδιο με τις καπότες, τις σερβιέτες και το κέτσαπ !!!!!
Μακάρι να το πάρουν Αμερικάνοι και ο Εσπελάτα να πάει τσακίδια μπας και δούμε μότο τζι πι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Ξαναλέω ΚΟΥΛΟΣ δεν είναι κανένας εκεί πόσο μάλλον ο Ρόσση.
Ποιόν αδίκησε ?
Τον Λορέτζο φυσικά όπου μάζεψε τις τούμπες της αρκούδας με τα Μισελέν και κάποιοι τον λένε ακόμα κωλοτοούμπα.
Ο Ρόσσι φυσικά έκανε απλά ένα λάθος όταν έσπασε το πόδι του και φταίει η Ντουκάτι για τα τουμπίδια φέτος που καμία σχέση δεν έχουν με τα τουμπίδια του Στόνερ κλπ κλπ
Υγ
Μεταγραφές δεν κανόνιζε αλλά έβαλε βέτο στο να πάει ο Στόνερ στη Γιαμάχα και του πέρασε και ξανά έβαλε βέτο για τον Χόρχε και δεν του πέρασε.
Βάστα γιατί τα έχεις μπλέξει τα πράγματα...:uplate:
Το βασικό πλεονέκτημα των ducati το 2007 ήταν το μοτέρ που λόγω desmo μπορούσε να ανεβάζει 1000 σαλ παραπάνω απ΄τα Japan με την ίδια κατανάλωση. Γιαυτό είχαν ζητήσει αρχικά οι γελοίοι της Honda και της Yamaha να μπει όριο στροφών στον κινητήρα (!) κάτι που φυσικά δεν έγινε δεκτό. Τα Bridgestone ήταν καλύτερα απ΄τα Michelin αφού επέτρεπαν την μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου στη στροφή που απαιτούσαν τα 800άρια. Ο Rossi που είχε ήδη εγκαταλείψει 2 φορές από διαλυμένο μπροστινό, αποφάσισε να αλλάξει μάρκα και είχε δίκιο. Ακολούθησε ο Pedrosa σπάζοντας μια παράδοση Honda-Michelin δεκαετιών, και η σταγόνα ξεχείλισε στον αγώνα της Indianapolis το 2008 που ουσιαστικά εγκατέλειψε όλο το grid από διαλυμένα Michelin.
Μετά απ΄αυτό πάρθηκε η απόφαση να πάνε σε μονομάρκα.
Λάστιχα επομένως δεν τους πήραν εφόσον δεν ήταν δικά τους, αλλά δώθηκαν τα ίδια σε όλους. Περιορισμοί στο μοτέρ των Ducati δεν μπήκαν, εκτός και εννοείς τους περιορισμούς στα SBK που ήταν παράγκα της Ducati.
O Ροσσι δεν έκανε ποτέ πάρτι επειδή πέρασε τον Αγκοστίνι....απλά γιατί δεν τον έχει περάσει. Αν δεν κάνω λάθος ο ρόσσι είναι ο 2ος πολυνίκης οδηγών με τον Ago πρώτο. Σύγκριση μεταξύ τους δεν μπορεί να υπάρξει μιας και ο aggostini είχε λιγότερα "καλά" χρόνια μεν, έτρεχε σε δύο κατηγορίες ταυτόχρονα δε (μαζι με κάτι Isle o f Man που ήταν στο πρωτάθλημα), κάτι που είναι αδύνατον πλέον να γίνει από οποιονδήποτε οδηγό για ευνόητους λόγους. Ο τελευταίος που το κατάφερε ήταν ο μέγας Spencer με το πρωτάθλημα στα 250 & 500 πριν πολλά χρόνια.
MG-KTiNoS
15/01/2012, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Βάστα γιατί τα έχεις μπλέξει τα πράγματα...:uplate:
Το βασικό πλεονέκτημα των ducati το 2007 ήταν το μοτέρ που λόγω desmo μπορούσε να ανεβάζει 1000 σαλ παραπάνω απ΄τα Japan με την ίδια κατανάλωση. Γιαυτό είχαν ζητήσει αρχικά οι γελοίοι της Honda και της Yamaha να μπει όριο στροφών στον κινητήρα (!) κάτι που φυσικά δεν έγινε δεκτό. Τα Bridgestone ήταν καλύτερα απ΄τα Michelin αφού επέτρεπαν την μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου στη στροφή που απαιτούσαν τα 800άρια. Ο Rossi που είχε ήδη εγκαταλείψει 2 φορές από διαλυμένο μπροστινό, αποφάσισε να αλλάξει μάρκα και είχε δίκιο. Ακολούθησε ο Pedrosa σπάζοντας μια παράδοση Honda-Michelin δεκαετιών, και η σταγόνα ξεχείλισε στον αγώνα της Indianapolis το 2008 που ουσιαστικά εγκατέλειψε όλο το grid από διαλυμένα Michelin.
Μετά απ΄αυτό πάρθηκε η απόφαση να πάνε σε μονομάρκα.
Λάστιχα επομένως δεν τους πήραν εφόσον δεν ήταν δικά τους, αλλά δώθηκαν τα ίδια σε όλους. Περιορισμοί στο μοτέρ των Ducati δεν μπήκαν, εκτός και εννοείς τους περιορισμούς στα SBK που ήταν παράγκα της Ducati.
O Ροσσι δεν έκανε ποτέ πάρτι επειδή πέρασε τον Αγκοστίνι....απλά γιατί δεν τον έχει περάσει. Αν δεν κάνω λάθος ο ρόσσι είναι ο 2ος πολυνίκης οδηγών με τον Ago πρώτο. Σύγκριση μεταξύ τους δεν μπορεί να υπάρξει μιας και ο aggostini είχε λιγότερα "καλά" χρόνια μεν, έτρεχε σε δύο κατηγορίες ταυτόχρονα δε (μαζι με κάτι Isle o f Man που ήταν στο πρωτάθλημα), κάτι που είναι αδύνατον πλέον να γίνει από οποιονδήποτε οδηγό για ευνόητους λόγους. Ο τελευταίος που το κατάφερε ήταν ο μέγας Spencer με το πρωτάθλημα στα 250 & 500 πριν πολλά χρόνια.
Εγώ πάλι λέω ότι η εξέλιξη των Μπρίτζεστον είχε γίνει από τον Καπιρόσση αφού ο Ντούκος είχε πιο πολλά αλόγατα κλπ κλπ
Λέω επίσης ότι η Μπρίτζεστον είχε δεσμευτεί να μην θα δώσει σε άλλους λάστιχα, πριν αρχίσουν οι εκβιασμοί από γνωστό μάνατζερ Ισπανού χοντάκια ο οποίος γύριζε στην πίστα λέγοντας να μην τρέξει κανείς κλπ κλπ για να ανταλλάξει εν τέλει το μονοπώλιο στη Ντουκάτι με το μονομάρκα.
Λέω επίσης ότι ο περιορισμένος αριθμός μοτέρ έφερε χαμηλότερες ιπποδυνάμεις και κατανάλωση ακυρώνοντας τα άλλα που γ… και έδερναν.
Ο Ρόσση έκανε πάρτι και πήγε και ο Άγκο (με μια μεγάλη πικρία) και ήταν η δεύτερη φορά αφού είχε ξανακάνει πάρτι όταν έφτασε σε Νίκες το Νιέτο…
Βαθμολογία όλων των εποχών
Giacomo Agostini 15 (7 in 350, 8 in 500)
Angel Nieto 13 (6 in 50, 7 in 125)
Mike Hailwood 9 (3 in 250, 2 in 350, 4 in 500)
Valentino Rossi 9 (1 in 125, 1 in 250, 1 in 500, 6 in MotoGP)
Carlo Ubbiali 9 (6 in 125, 3 in 250)
Εδώ το πάρτι με τον Νιέτο
244522
MG-KTiNoS
15/01/2012, 18:46
Η βαθμολογία αυτή φυσικά είναι άτυπη αφού ναι μεν έτρεχαν περισσότερους αγώνες σε μια μέρα, σε πολλές κατηγορίες αλλά έτρεχαν και λιγότερους αγώνες σε κάθε σεζόν.
Οι αναβάτες τον καιρό εκείνο όμως είχαν πολύ χειρότερους τραυματισμούς και περισσότερους θανάτους. (βλέπε ότι και η Ιατρική ήταν πίσω κλπ)
Άρα πριν πεταχτεί κάποιος και πει ότι ο Ρ¨οσση είναι ο μεγαλλίτερος αναβάτης όλων των εποχών θα πρέπει να το σκεφτεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Ένας από τους μεγαλύτερους όμως, είναι
Και τέλος, μην ξεχνάμε οτι όλη αυτή η άνοδος των αγώνων, ο κόσμος που ανακάλυψε τα GP κλπ οφείλονται σε τεράστιο βαθμό στον rossi. Ήταν και είναι ταλεντάρα, έπαιρνε τις νίκες με εντυπωσιακό τρόπο και έφερε κόσμο και λεφτά στις πίστες (Όλες τις πίστες εννοώ). Το οτι τα SS πούλαγαν σαν ψωμάκια και τα πιστάκια γέμιζαν από κόσμο δεν ήταν αποτέλεσμα της γκλαμουριάς που απέκτησαν τα GP?
Η Dorna και η κάθε Dorna το εκμεταλλεύτηκε, ο Rossi το ίδιο, τα εργοστάσια έβγαλαν ενα σκασμό λεφτά με τις ρεπλικες και όλοι ήταν χαρούμενοι.
Του στραβού το δίκιο να λέγεται, γιατί οι αγώνες από 1995 μέχρι 2000 ήταν τόσο εντυπωσιακοί όσο και ένας αγώνας μπαντμιγκτον.... Το 2000 ιδίως που κέρδισε ο Roberts (τον θυμάται κανείς?) οι αγώνες ΠΑΣ Γιάννενα-Λειβαδιακός μπορεί να συγκέντρωναν και περισσότερο κόσμο απ΄τη Catalunya :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Ο Ρόσση έκανε πάρτι και πήγε και ο Άγκο (με μια μεγάλη πικρία) και ήταν η δεύτερη φορά αφού είχε ξανακάνει πάρτι όταν έφτασε σε Νίκες το Νιέτο…
Βαθμολογία όλων των εποχών
Giacomo Agostini 15 (7 in 350, 8 in 500)
Angel Nieto 13 (6 in 50, 7 in 125)
Mike Hailwood 9 (3 in 250, 2 in 350, 4 in 500)
Valentino Rossi 9 (1 in 125, 1 in 250, 1 in 500, 6 in MotoGP)
Carlo Ubbiali 9 (6 in 125, 3 in 250)
Εδώ το πάρτι με τον Νιέτο
Mα πως έκανε πάρτι αφού ο Αγκοστίνι εχει 122 νίκες? :confused: :confused:
MG-KTiNoS
15/01/2012, 19:10
Γιόρτασε τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία...
Ναι αυτό ισχύει, έχει τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία, συνολικά κρατάει ακόμα ο Agostini το ρεκόρ.
Αλλά ρε 'σεις, δεν τα λέτε αλλού για το πόσο παλτό είναι ο Rossi;
7gibernau
15/01/2012, 19:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Αλλά ρε 'σεις, δεν τα λέτε αλλού για το πόσο παλτό είναι ο Rossi;
+15....
Allst@rf
15/01/2012, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το οτι τα SS πούλαγαν σαν ψωμάκια και τα πιστάκια γέμιζαν από κόσμο δεν ήταν αποτέλεσμα της γκλαμουριάς που απέκτησαν τα GP?
αυτό μου φαίνεται λίγο άκυρο φίλε...
Μπορεί να ισχύει σε μια μικρή μερίδα αναβατών που έχουν προσωρινή σχέση με τις μοτοσυκλέτες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
αυτό μου φαίνεται λίγο άκυρο φίλε...
Μπορεί να ισχύει σε μια μικρή μερίδα αναβατών που έχουν προσωρινή σχέση με τις μοτοσυκλέτες... Τωρα ακουω πιπες:evil:
Για θυμηθειτε τι εγινε με τα πιτσιρικια και το μπασκετ λογω του Γκαλη. Το θεμα ειναι οτι ασχοληθηκε κοσμος με τη μοτοσυκλετα και την πιστα που πριν δεν ειχε απολυτως καμια σχεση. Αν ειναι κατι που αναγνωριζω στον Άι Ρόσσι δεν ειναι το χρισμα του καλυτερου ολων των εποχων, ειναι το οτι εκανε τους αγωνες μοτο ελκυστικους για τον μεσο καταναλωτη, με οτι καλο αυτο συνεπαγεται για τον κοσμο της μοτο. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
Γιόρτασε τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία...
Τι να πω ρε παίδες, μου είχε ξεφύγει η γιορτή. :lol:
Καλώς κακώς τις έχει τις περισσότερες νίκες και τις χαίρεται. Άϊντε και είναι ο Rossi αλαζόνας που τις έχει και τις μοστράρει. Οι άλλοι δηλαδή που δηλώνουν τι κ@βλα είναι να κερδίζουν τον Rossi τι είναι? Ας τις φτάσουν πρώτα τις νίκες του και μετά ας ξεσαλώσουν. :lol:
Μέχρι τότε, ας δανειστούν τη φόρμα του N.Hayden να κάνουν αντιΡοσσικό team. :lol:
Τέλος από εμένα, με το θέμα εδώ. Για την ιστορία Stoner ψήφισα, απλά γιατί ήταν ο καλύτερος. :wave2:
244543
MG-KTiNoS
15/01/2012, 21:34
Δεν είναι αντιροσσικός βαρόνε μου, προσπαθώ να είναι αντικειμενικός.
Ξεκαθάρισα από την αρχή ότι ο Ρόσση δεν είναι ο πιο μεγάλος όλων των εποχών, αλλά ένας από τους πιο μεγάλους.
Μια και έβαλες όμως αυτή τη φώτο. Να σου πω ότι ο Ρόσση και ο Χέιντεν όταν έφυγαν από τη Χόντα (και κατά ένα παράξενο τρόπο και ο Μπιάτζι, αλλά αυτός με κοσμητικά) είπαν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για την πρώην ομάδα τους.
Θυμάσαι το Ρόσση με μπάλα κατάδικου στο βάθρο?
Ε κάπως έτσι είναι και η φόρμα που δείχνεις.
Έχεις προσέξει και τη συμπάθια του Ρόσση στον Πεντρόζα?
Τέλος κι από μένα.
:beer:
7gibernau
15/01/2012, 22:00
Που πατε ρε???
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Που πατε ρε???
Ε, αφού τα 'παν όλα τι άλλο να κάνουν εδώ;:lol:
Λοιπόν, εγώ ψηφίζω Stoner για οδηγό της χρονιάς, γιατί οδήγησε γρηγορότερα, θεαματικότερα και σταθερότερα από όλους.
Ελπίζω του χρόνου να μπορέσω να ψηφίσω για τους ίδιους λόγους και τον Lorenzo (θα ήθελα να πω τον Rossi, αλλά δεν το βλέπω...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
... ... Για την ιστορία Stoner ψήφισα, απλά γιατί ήταν ο καλύτερος. :wave2:
Aμήν. :smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.