PDA

View Full Version : Πως γνωριζω ενα "κλειστο"gsxr 1100w ?



teogtp
19/01/2012, 09:06
Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)

MG-KTiNoS
19/01/2012, 09:32
1 δυναμομέτρηση (με λ7)
2 συνεργείο που ξέρει (πάλι με λ7)
3 βγαίνεις εθνική, βρίσκεις μια καλή ευθεία, ξεβιδώνεις τον αριθμό και πρέπει να δεις 285 αν δεν κάνω λάθος (αλάνθαστη μέθοδος και τσάμπα αν δε σε πιάσουν)
:D
Τέτοια μηχανάκια δεν βγαίνουν πια…
Μακάρι να μπορούσα να πάρω κι εγώ ένα.

:beer:

teogtp
19/01/2012, 09:56
Τιποτα με τον αριθμο πλαισιου δεν γινετε?

sapila racing
19/01/2012, 10:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από teogtp
Καλημερα παιδες.Μηπως ξερει κανεις πως μπορω να μαθω αν ενα gsxr 1100w ειναι"κλειστο"?Ευχαριστω.(Οι φιλοι μου με κοροοιδευουν με λενε "νεκροφιλο" αλλα τι να κανω μου αρεσουν οι δεινοσαυροι)

Υπήρχαν διάφοροι περιορισμοί ανάλογα με την αγορά που προοριζόταν να πουληθεί η μοτοσυκλέτα.

Αν είναι απο τα πολύ κλειστά των 100 ίππων για τις πολύ αυστηρές χώρες, (Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία κλπ) θα είναι πολύ φανερή η διαφορά στην απόδοση και ειναι δύσκολο να το επαναφέρεις αφού μπορεί να χρειαστεί εκκεντροφόρους ηλεκτρονική κλπ.

Σε εκδόσεις των 125 ίππων (Αγγλία) υπήρχαν ροδέλες αναμεσα στα καρμπυρατέρ και τις εισαγωγές.

Τελος τα μοντέλα για την Αμερικάνικη αγορά είχαν 36ρια καρμπυρατερ αντί για 40ρια που εχουν τα ανοιχτά Ευρωπαικά (Ιταλία, Ελλάδα κλπ).

Το μοτερ ειναι πραγματικά πολύ καλό, αλλά μην περιμένεις να δείς ποτέ τα 156 άλογα που έλεγε η Suzuki, περίπου 125-130 στον τροχό βγαζουν στο δυναμόμετρο.

Τετοιο μοτέρ εχει και το bimota μου. :wave2:

christof40
19/01/2012, 20:00
αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.

sapila racing
23/01/2012, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
αν θελεις γκαζι και κινητηρα αθραυστο παρε το ελαιοψυκτο και ασε τα υδροψυκτα.

ΟΚ.
Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι χωρίς να το σκαλίσει και νε έχει και άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο. :winka:

christof40
23/01/2012, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
ΟΚ.
Αλλά αν θέλει ακόμα πιο πολύ γκάζι και πάλι άθραυστο κινητηρα ας πάρει το υδρόψυκτο. :winka: εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσα :lol: :lol:

sapila racing
23/01/2012, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους και δεν ειμαι αντικειμενικος.ομως δεν παυει να ισχυει οτι το w ηταν θωρηκτο και κουμουτσα :lol: :lol:

Εγω μιλάω μόνο για το μοτέρ, το μηχανάκι όντως ειχε γίνει θωρηκτό. :lol:

MG-KTiNoS
23/01/2012, 10:34
Mia χαρά ήτανε το μηχανάκι...

Αντρικό!
:winka:



(και άσε τους άλλους να ψάχνουν ΑΒΣ και trihes)
:rotflmao:

teogtp
23/01/2012, 12:18
Το θεμα ειναι να βρεθει ενα "καθαρο" οσο γινετε ποιο "μαμα".Αυτα που βρηκα ειναι για.... :bigcry:

alex14
23/01/2012, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από cristof40
εχεις δικιο σαν κινητηρα,απλα ειμαι καψουρης με τους ελαιοψυκτους

:beer: :beer: