View Full Version : husqvarna απορια...
7gibernau
31/01/2012, 11:58
τι διαφορα εχει το TE 450 απο το SMR 450???
Δηλαδης αν παρουμε ενα σμρ και του βαλουμε τροχους απο το τε γινετε εντουρο ή εχει διαφορες στο πλαισιο?????
Allst@rf
31/01/2012, 13:46
Λυγουριο μητσε?
:smokin:
Aναρτήσεις, γρανάζωμα, ίσως carb και άλλα.. Nte ginetai.
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
τι διαφορα εχει το TE 450 απο το SMR 450???
Δηλαδης αν παρουμε ενα σμρ και του βαλουμε τροχους απο το τε γινετε εντουρο ή εχει διαφορες στο πλαισιο?????
Οι αναρτήσεις δεν σ' ενδιαφέρουν και πας στο πλαίσιο, ε;
7gibernau
31/01/2012, 13:51
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2125524/
για του το δω.
τι λυγουριο ρε??
7gibernau
31/01/2012, 13:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Οι αναρτήσεις δεν σ' ενδιαφέρουν και πας στο πλαίσιο, ε; λεπτομεριες......
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
λεπτομεριες......
Οι αναρτήσεις των χωμάτινου είναι σαν σουμιές σε σύγκριση με των SM που έχουν στρητάδικο προφίλ.
Tα SM εχουν και μεγαλυτερο δισκο εμπρος, οπου η δυναμη του δεν βολευει στο χωμα.
fantacid
31/01/2012, 14:23
εκτος απο τα προφανη, τροχους-φρενα-αναρτησεις,
εχουν διαφορες ΚΑΙ στο υποπλαισιο....
παντως σε αυτα τα χρηματα, ηλικια εχει κ αρκετα μηχανακια στο καρ.γρ....
7gibernau
31/01/2012, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Tα SM εχουν και μεγαλυτερο δισκο εμπρος, οπου η δυναμη του δεν βολευει στο χωμα. Όταν αλλάζουν οι ζάντες δεν αλλάζουν και οι δίσκοι;
Αυτο στο καρ τι είναι;σμρ;ΤΕ;;;;
Μιας και απο οτι καταλαβα θες να μετατρεψεις το μηχανακι κανοντας το απο οφφ σε σμ.....
Οχι δεν εχεις προβλημα απο αναρτησεις ( εκτος εαν εχεις πια ιδιαιτερες απαιτησεις ) και πλαισιο ...!!!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Όταν αλλάζουν οι ζάντες δεν αλλάζουν και οι δίσκοι;
Αυτο στο καρ τι είναι;σμρ;ΤΕ;;;;
SMR
7gibernau
31/01/2012, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
εκτος απο τα προφανη, τροχους-φρενα-αναρτησεις,
εχουν διαφορες ΚΑΙ στο υποπλαισιο....
παντως σε αυτα τα χρηματα, ηλικια εχει κ αρκετα μηχανακια στο καρ.γρ.... Ανταλλαγές όμως δεν κάνουν όλοι...
Πρέπει να αντεξω μέχρι τον μαΐ.άμα αντεξω μπορω να κοιτάξω και τα αλλα που απλά πωλούνται
7gibernau
31/01/2012, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Μιας και απο οτι καταλαβα θες να μετατρεψεις το μηχανακι κανοντας το απο οφφ σε σμ.....
Οχι δεν εχεις προβλημα απο αναρτησεις ( εκτος εαν εχεις πια ιδιαιτερες απαιτησεις ) και πλαισιο ...!!!
:wave2: Στουμπ για οφφ ενδιαφερομαι.για αυτο που έβαλα πιο πάνω.αλλα γράφει σμρ και έχει οφφαδικα ζαντολαστιχα..
Allst@rf
31/01/2012, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2125524/
για του το δω.
τι λυγουριο ρε??
οχι τπτ...
νομιζα οτι ειχες μιλησει με καποιον απο λυγουριο που εκανε ανταλλαγη...
λες να το "γυρισεις" και συ?
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Στουμπ για οφφ ενδιαφερομαι.για αυτο που έβαλα πιο πάνω.αλλα γράφει σμρ και έχει οφφαδικα ζαντολαστιχα..
Εχεις θεμα.....
Με αναρτησεις μπρος - πισω ( ποιο σκληρες ... δεν θα βρεις ποτε σωστο σεταρισμα για χωμα.....)
αλλα βασικα και ποιο κοντες σε υψος αρα και σε συνολο η μοτο ολοκληρη ( με οτι σημαινει αυτο εαν κανεις απαιτητικη βολτα με μεγαλες ανωμαλιες του εδαφους.....) :winka:
7gibernau
31/01/2012, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
οχι τπτ...
νομιζα οτι ειχες μιλησει με καποιον απο λυγουριο που εκανε ανταλλαγη...
λες να το "γυρισεις" και συ?
:smokin: Έτσι λέω ρε συ αλλα είμαι μπερδεμενος και έχω χάσει πολλα επεισόδια με τα χωματινα.
Βασικά ψάχνω για τετραχρονο 250 αλλα προχτές έκανα βόλτα το ΤΕ 450 και μετα έψαχνα τρύπα να τον βάλω...
Αλλα ξέρω ότι δεν είναι ότι καλύτερο τόσο δυνατό αργαλειο για αρχή...
:ninja:
Το νου σου....
Το μηχανακι εχει εξτρα μαρσπιεδες για συνεπιβατη .....
Και αρκετα μεγαλο τριψιμο στην εξατμιση που γινετε μονο απο συνεπιβατες ( πιεζουν το number plate )
Και σχεδον καθολου γδαρσιματα απο εκτος δρομου διαδρομες που σημαινει
οτι το συγκεκριμενο μηχανακι εχει φαει πολυ ασφαλτο ( με οτι συνεπεια εχει αυτο για αυτου του ειδους τα μηχανακια...) :winka:
7gibernau
31/01/2012, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Το νου σου....
Το μηχανακι εχει εξτρα μαρσπιεδες για συνεπιβατη .....
Και αρκετα μεγαλο τριψιμο στην εξατμιση που γινετε μονο απο συνεπιβατες ( πιεζουν το number plate )
Και σχεδον καθολου γδαρσιματα απο εκτος δρομου διαδρομες που σημαινει
οτι το συγκεκριμενο μηχανακι εχει φαει πολυ ασφαλτο ( με οτι συνεπεια εχει αυτο για αυτου του ειδους τα μηχανακια...) :winka: Ωραίος τα έχω προσέξει κι εγω αυτα.άρα τελικά είναι σμρ και οφφ λαστιχιες και όχι ΤΕ με αυτοκόλλητα σμρ!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Ωραίος τα έχω προσέξει κι εγω αυτα.άρα τελικά είναι σμρ και οφφ λαστιχιες και όχι ΤΕ με αυτοκόλλητα σμρ!!!
Δε ξερω...!!
7gibernau
31/01/2012, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Δε ξερω...!! :eyepop:
Allst@rf
31/01/2012, 16:00
ο ιδιοκτήτης τι σου λέει;
Θα μπλέξεις άσχημα . Θα σου πρότεινα να πάρεις έτοιμο μηχανάκι για χώμα και να αφήσεις τις μετατροπές.
Είναι πιο δύσκολο απο ότι φαίνεται . :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
τι διαφορα εχει το TE 450 απο το SMR 450???
Δηλαδης αν παρουμε ενα σμρ και του βαλουμε τροχους απο το τε γινετε εντουρο ή εχει διαφορες στο πλαισιο?????
1)Αν παρεις χασκυ παρε το ψεκαστο, εχει πολλες βελτιωσεις στα σημεια σε σχεση με το καρμπυρατερατο, και πλεον με τα $ της αγγελιας που παρεθεσες θα πρεπει να βρισκεις καποιο. Αυτο της αγγελιας ειναι με καρμπ.
2)Ολα τα ΤΕ και SMR πλην των 610 και 630 εχουν αηδιαστικα κοντα κιβωτια. Σαν να λεμε 1η-6η = 1η-3η σε αλλη μηχανη. Αυτο τα καθιστα πολυ δυσχρηστα σε καθημερινη χρηση. Με αλλα λογια αν θες το 450 για εντουρο, τοτε στο δρομο για το βουνο θα πηγαινεις με 60 για να μη σου πεσουν τα σφραγισματα. Εκτος αν αλλαζεις γραναζια.
3)Δεν γνωριζω αν οι σκελετοι ειναι ιδιας γεωμετριας (υποθετω ειναι ακριβως οι ιδιοι), αλλα γενικα οι μετατροπες SM σε Enduro και ταναπαλιν σε τετοια μηχανακια δουλευουν μια χαρα, πλεκεις τα στεφανια που θες και τελειωσες. Στην χειροτερη να καταληξεις με πολυ δυνατο φρενο μπροστα, αλλα δεν εγινε και τιποτα.
7gibernau
31/01/2012, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
1)Αν παρεις χασκυ παρε το ψεκαστο, εχει πολλες βελτιωσεις στα σημεια σε σχεση με το καρμπυρατερατο, και πλεον με τα $ της αγγελιας που παρεθεσες θα πρεπει να βρισκεις καποιο. Αυτο της αγγελιας ειναι με καρμπ.
2)Ολα τα ΤΕ και SMR πλην των 610 και 630 εχουν αηδιαστικα κοντα κιβωτια. Σαν να λεμε 1η-6η = 1η-3η σε αλλη μηχανη. Αυτο τα καθιστα πολυ δυσχρηστα σε καθημερινη χρηση. Με αλλα λογια αν θες το 450 για εντουρο, τοτε στο δρομο για το βουνο θα πηγαινεις με 60 για να μη σου πεσουν τα σφραγισματα. Εκτος αν αλλαζεις γραναζια.
3)Δεν γνωριζω αν οι σκελετοι ειναι ιδιας γεωμετριας (υποθετω ειναι ακριβως οι ιδιοι), αλλα γενικα οι μετατροπες SM σε Enduro και ταναπαλιν σε τετοια μηχανακια δουλευουν μια χαρα, πλεκεις τα στεφανια που θες και τελειωσες. Στην χειροτερη να καταληξεις με πολυ δυνατο φρενο μπροστα, αλλα δεν εγινε και τιποτα. το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
χοντα
κτμ
χασκυ
απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
ευχαριστω για τις απαντησεις!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
χοντα
κτμ
χασκυ
απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
ευχαριστω για τις απαντησεις!!!
Mη κοιτάς για 250 4Τ γενικά, λέω εγώ. :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
χοντα
κτμ
χασκυ
απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
ευχαριστω για τις απαντησεις!!!
Ολη η σειρα 'ψεκαστηκε' απο τα μοντελα 2007 και μετα, συμπεριλαμβανομενου.
Πριν σου πουνε οι χωματινοι που τα ξερουν και καλλιτερα τι μηχανη να κοιταξεις, πες για τι χρηση την θελεις.
Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.
Αν ψαχνεις για κατι που θα δουλεψεις και στο δρομο, τοτε περιοριζεσαι μεταξυ αλλων και απο τα κιβωτια. Απο την σειρα χασκυ και σε καλα χρηματα μιλαμε απαραιτητα για ΤΕ610ie το οποιο διαθετει το πιο λειτουργικο κιβωτιο στην αγορα και πιανει απο μονοπατι μεχρι εθνικη. Για να καταλαβεις, το DRZ για παραδειγμα εχει ευρος σχεσεων 1η με τελευταια γυρω στο 2.65. Με στανταρντ γραναζωμα που ειναι μια χαρα για χωμα, το sweet spot στο δρομο ειναι στα 80 κοντερισια. Απο κει και πανω τριζει και κουραζει. Και με 110-120 θα πας, η μηχανη δε θα παθει τιποτα αλλα ειναι μαζοχισμος. Τα πολεμικα TE εχουν ευρος 2.45 το οποιο απλα δεν παιζει για χρηση δρομου. Το 610 εχει περιπου 3.45. Αυτο απλα γαμει. Το ΚΤΜ 690 ειναι στα 2.85 οπως και το xr650r. Κατι τετοιο επαρκει, αλλα θελεις κι αλλο. Απο τα πιο πολεμικα τετραχρονα τα ΚΤΜ Exc 400+ εχουν ωραια κιβωτια για μικτη χρηση κι απο τα γιαπωνεζικα το WR450F.
Συνεπως, η γνωμη μου ειναι οτι αν θες κατι αποκλειστικα για βουνο παιρνεις διχρονο.
Αν θελεις 'καθημερινο' μηχανακι τοτε:
για ημι-πολεμικα κοιτας σε
ΚΤΜ exc 400+
BMW G450 (ωραιο ευρυ κιβωτιο, δεν γνωριζω απο αξιοπιστια εμενα μ'αρεσει παντως)
WR400F -426 -450
για πιο πολιτικες καταστασεις
DRZ
610
690
XR650R
XR400
TTR600
WR250R (γαματο 4Τ 250ρι αλλα ακριβο). Βρισκεις ομως σε καλλιτερη τιμη το Χ και του βαζεις (απροβληματιστα) χωματινα στεφανια.
Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει. :wave2:
ΥΓ
Θα ηταν ενδιαφερον κατοχος ΚΤΜ 300 να μας πει τι προοπτικες εχει το εν λογω διτροχο για ημι-καθημερινη χρηση. Ως πολεμικο οχημα πασχει απο κοντο κιβωτιο (εντιτ οχι και τοσο, στο 2.7) και ως διχρονο απο υψηλη καταναλωση, αλλα απο την αλλη δεν εχει κραδασμους και εχει γεματη ροπη. Μπορει καποιος να κανει με τετοιο καμια 100ρια χιλιομετρα για παραδειγμα, μεχρι να μπει στο χωμα, και αν ναι με τι ταχυτητα?
7gibernau
31/01/2012, 18:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ολη η σειρα 'ψεκαστηκε' απο τα μοντελα 2007 και μετα, συμπεριλαμβανομενου.
Πριν σου πουνε οι χωματινοι που τα ξερουν και καλλιτερα τι μηχανη να κοιταξεις, πες για τι χρηση την θελεις.
Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.
Αν ψαχνεις για κατι που θα δουλεψεις και στο δρομο, τοτε περιοριζεσαι μεταξυ αλλων και απο τα κιβωτια. Απο την σειρα χασκυ και σε καλα χρηματα μιλαμε απαραιτητα για ΤΕ610ie το οποιο διαθετει το πιο λειτουργικο κιβωτιο στην αγορα και πιανει απο μονοπατι μεχρι εθνικη. Για να καταλαβεις, το DRZ για παραδειγμα εχει ευρος σχεσεων 1η με τελευταια γυρω στο 2.65. Με στανταρντ γραναζωμα που ειναι μια χαρα για χωμα, το sweet spot στο δρομο ειναι στα 80 κοντερισια. Απο κει και πανω τριζει και κουραζει. Και με 110-120 θα πας, η μηχανη δε θα παθει τιποτα αλλα ειναι μαζοχισμος. Τα πολεμικα TE εχουν ευρος 2.45 το οποιο απλα δεν παιζει για χρηση δρομου. Το 610 εχει περιπου 3.45. Αυτο απλα γαμει. Το ΚΤΜ 690 ειναι στα 2.85 οπως και το xr650r. Κατι τετοιο επαρκει, αλλα θελεις κι αλλο. Απο τα πιο πολεμικα τετραχρονα τα ΚΤΜ Exc 400+ εχουν ωραια κιβωτια για μικτη χρηση κι απο τα γιαπωνεζικα το WR450F.
Συνεπως, η γνωμη μου ειναι οτι αν θες κατι αποκλειστικα για βουνο παιρνεις διχρονο.
Αν θελεις 'καθημερινο' μηχανακι τοτε:
για ημι-πολεμικα κοιτας σε
ΚΤΜ exc 400+
BMW G450 (ωραιο ευρυ κιβωτιο, δεν γνωριζω απο αξιοπιστια εμενα μ'αρεσει παντως)
WR400F -426 -450
για πιο πολιτικες καταστασεις
DRZ
610
690
XR650R
XR400
TTR600
Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει. :wave2: Ωραιος!!καθαρα για βουνο το θελω,αντε 90% βουνο.
κτμ 300 η gas gas 300??αν παιζει hard kai soft για ροπη και δυναμη ακομα καλητερα ετσι??
απ οτι εχω ακουσει μεγαλο ρολο παιζει και το βαρος ε?ειδικα για εναν αρχαριο
αυτο το car.gr το εχω μαθει απ εξω εδω και κανα μηνα......
παιζει και κανα αλλο σαιτ ετσι με φωτος σαν το καρ????
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.
..................................
..................................
................................
Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει. :wave2:
Κατ αρχάς αυτό που του προτείνεις (EXC 300) είναι απο τα πιο ακατάλληλα μηχανάκια για πρώτο στο χώμα . Γιατί απλά αν ξεκινήσει με αυτό δεν θα μάθει ποτέ να οδηγάει .
Το 400 - 530 exc f που λές, δεν έχει καμία σχέση με το 690 . Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα, που έχουν φτιαχτεί για 2 τελείως διαφορετικές χρήσεις .
Φυσικά και τα 2 exc-f είναι καθαρά enduro μηχανάκια . Α και το G450 μπροστά τους είναι απλός ματρακάς.
Το όλο θέμα με τον φίλο μας 7gibernau είναι τί θέλει να κάνει με το χωμάτινο μηχανάκι .
Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό και μετά συνεχίζουμε . :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κατ αρχάς αυτό που του προτείνεις (EXC 300) είναι απο τα πιο ακατάλληλα μηχανάκια για πρώτο στο χώμα . Γιατί απλά αν ξεκινήσει με αυτό δεν θα μάθει ποτέ να οδηγάει .
σχετικο αυτο, και εγω απολαμβανω το 950SE χωρις να ξερω να το οδηγαω! Εξισου απολαμβανα το SS που ειχα παλιοτερα, παλι χωρις να ξερω να το οδηγαω. Η γκαβλα ειναι γκαβλα χωρις απαραιτητα να ξερεις να οδηγεις σωστα και να στιβεις κατα τας γραφας.
Το 400 - 530 exc f που λές, δεν έχει καμία σχέση με το 690 . Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα, που έχουν φτιαχτεί για 2 τελείως διαφορετικές χρήσεις .
σαφως, δεν ειπα το αντιθετο, αλλα πιστευω και δουλευει για μενα το 'φερνω κατι στα μετρα μου'. Απο την αλλη και τα δυο πανε στο δρομο οπως και τα δυο πανε στο χωμα. Προσωπικα, δεν κολλαω στο για τι ειναι κατι φτιαγμενο, αλλα στο τι μπορω να κανω με αυτο.
Φυσικά και τα 2 exc-f είναι καθαρά enduro μηχανάκια . Α και το G450 μπροστά τους είναι απλός ματρακάς.
Το όλο θέμα με τον φίλο μας 7gibernau είναι τί θέλει να κάνει με το χωμάτινο μηχανάκι .
Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό και μετά συνεχίζουμε . :wave2:
7gibernau
31/01/2012, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κατ αρχάς αυτό που του προτείνεις (EXC 300) είναι απο τα πιο ακατάλληλα μηχανάκια για πρώτο στο χώμα . Γιατί απλά αν ξεκινήσει με αυτό δεν θα μάθει ποτέ να οδηγάει .
Το 400 - 530 exc f που λές, δεν έχει καμία σχέση με το 690 . Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα, που έχουν φτιαχτεί για 2 τελείως διαφορετικές χρήσεις .
Φυσικά και τα 2 exc-f είναι καθαρά enduro μηχανάκια . Α και το G450 μπροστά τους είναι απλός ματρακάς.
Το όλο θέμα με τον φίλο μας 7gibernau είναι τί θέλει να κάνει με το χωμάτινο μηχανάκι .
Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό και μετά συνεχίζουμε . :wave2: 90% χωμα!!για τα 300 2τ μου το εχουν πει και αλλοι...ειναι θεμα. γι αυτο κοιταζω ποιο πολυ 2504τ και 250 2τ...
εχω κανει βολτα 125 κτμ και ηθελε τερμα γκαζι και προχτες χασκυ 450,αλλα χεστικα πανω μου.
αρα κοιταζω 250 τετραχρονο και δυχρονο...
παμε παλι!!!!:beer:
Κοιτάς 400EXC και 200EXC. Άσε τα 250 4Τ, αλλά και το 250 2Τ ίσως για αρχή σε ζορίσει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
90% χωμα!!για τα 300 2τ μου το εχουν πει και αλλοι...ειναι θεμα. γι αυτο κοιταζω ποιο πολυ 2504τ και 250 2τ...
εχω κανει βολτα 125 κτμ και ηθελε τερμα γκαζι και προχτες χασκυ 450,αλλα χεστικα πανω μου.
αρα κοιταζω 250 τετραχρονο και δυχρονο...
παμε παλι!!!!:beer:
Το 300 ειναι πολυ πιο γραμμικο και απο τα 250 και απο τα 125. Με αλλα λογια το 300 ειναι το πιο '4Τ', 2Τ που κυκλοφορει. Με αναλογες ρυθμισεις το φερνεις κιολλας εκει που θες.
tifoso4ever
31/01/2012, 19:25
ΜΗΝ παρεις ψεκαστο για χωμα, ο,τι και οποιο κι αν ειναι αυτο...Θελουν ακομα εξελιξη, απαιτητικη συντηρηση, και δεν μπορεις να βαλεις ουτε δακτυλο, οχι χερι...
Το 250 4Τ ειναι ποδηλατο, αλλα θα το βαρεθεις γρηγορα...Τα 400 / 450 σχετικα βαρια και με υπερβολικα πολυ γκαζι, που κουραζει τελικα στο χωμα.
Αν δεν πας για αγωνες και πρωταθλητισμο, αστα καλυτερα για καποιους που απλα θελουν να λενε οτι πανε και Το "πανε", ενω στην πλειοψηφια τους, τους "παει" το μηχανακι οπου θελει...
Το ιδιο λενε και για τα μεγαλα διχρονα, αλλα στην πραξη αν συνηθισεις λιγο το γκαζι και την διχρονη αποδοση, ειναι μακραν πιο ξεκουραστα και φιλικα...
Οποτε κι εγω θα σου προτεινα 300αρι διχρονο, που εχει πιο "4Τ" αποδοση οπως σωστα αναφερθηκε και παραπανω, και θα το κρατησεις για πολυ καιρο. ΚΑΙΕΙ πολυ, μιλαμε για 12 - 14 λιτρα ανα 100 χλμ, αλλα δεν εχει μεγαλες απαιτησεις συντηρησης οπως ενα 4Τ.
Κατι τετοιο? (καμμια σχεση δεν εχω...)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1523866/
Αλλα βασικα, καβαλα μερικα, και θα σε διαλεξει αυτο...:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
90% χωμα!!για τα 300 2τ μου το εχουν πει και αλλοι...ειναι θεμα. γι αυτο κοιταζω ποιο πολυ 2504τ και 250 2τ...
εχω κανει βολτα 125 κτμ και ηθελε τερμα γκαζι και προχτες χασκυ 450,αλλα χεστικα πανω μου.
αρα κοιταζω 250 τετραχρονο και δυχρονο...
παμε παλι!!!!:beer:
Αν θέλεις να μάθεις να οδηγάς γρήγορα - αγωνιστικά στο χώμα θα πρέπει να μάθεις να πηγαίνεις με το γκάζι ανοιχτό .
Όλοι οι πιτσιρικάδες που έχουν αξιώσεις ξεκινάνε με 125.
Αυτό είναι κανόνας και δεν αλλάζει.
Αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό και θες απλώς να βολτάρεις στο χώμα τότε το θέμα αλλάζει.
Υπάρχουν πολλά μηχανάκια που μπορείς να το κάνεις αυτό και αυτή την εποχή μπορείς να τα βρείς σε τιμή ευκαιρίας .
Υγ Προς DrBig.
Όταν λες "Απο την αλλη και τα δυο πανε στο δρομο οπως και τα δυο πανε στο χωμα. "κάνεις λάθος .
Το 400 - 500 exc-f ΔΕΝ πάνε στην άσφαλτο. Είναι μηχανάκια enduro με ότι συνεπάγεται αυτό (πχ λάδια κάθε 9 ώρες).
Το 690 απο την άλλη είναι πολιτικό ψευτοεντούρο μηχανάκι , πάλι με ότι συνεπάγεται αυτό .
Σε έναν αγώνα enduro για παράδειγμα, θα δείς πολλά exc-f 400 (κατηγορία Ε2) και 530 (κατηγορία Ε3) αλλά 690 δεν πρόκειται να δείς ,γιατί απλά είναι μπετονιέρα για τέτοιου είδους αγώνα .
Αν όμως θές να πάς εκδρομικά μέχρι την Πίνδο απο χώμα και να γυρίσεις (σκηνούλα φωτογραφίες κτλπ) τότε το 690 γίνεται ιδανικό . Με το exc-f θα πρέπει να αλλάξεις λάδια λίγο μετά την Θήβα ( υπερβολή) . Άσε που επειδή δεν είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο πολύ πιθανό να πάρεις και το μοτέρ παραμάσχαλα μέχρι το Λιανοκλάδι (κυριολεξία) .
:beer: :beer: :wave2:
Πουλάω την Μάρα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=124926) που πρωταγωνίστησε εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=123106).
Βέβαια δεν καίγομαι πλέον να την δώσω γιατί δουλειά βρέθηκε και δεν είμαι πλέον να φεύγω έξω. Επειδή όμως η δουλειά είναι καμιά 40άρα χλμ την μέρα πέρα-δώθε έχω να την κουνήσω 1 μήνα γιατί λυπάμαι να την εγκλωβίζω στην πόλη.
Αν σε ενδιαφέρει συζητάμε και την τιμή.
Όπως και να έχει καλές βρωμιές με ότι και να πάρεις! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Υγ Προς DrBig.
Όταν λες "Απο την αλλη και τα δυο πανε στο δρομο οπως και τα δυο πανε στο χωμα. "κάνεις λάθος .
Το 400 - 500 exc-f ΔΕΝ πάνε στην άσφαλτο. Είναι μηχανάκια enduro με ότι συνεπάγεται αυτό (πχ λάδια κάθε 9 ώρες).
Το 690 απο την άλλη είναι πολιτικό ψευτοεντούρο μηχανάκι , πάλι με ότι συνεπάγεται αυτό .
Σε έναν αγώνα enduro για παράδειγμα, θα δείς πολλά exc-f 400 (κατηγορία Ε2) και 530 (κατηγορία Ε3) αλλά 690 δεν πρόκειται να δείς ,γιατί απλά είναι μπετονιέρα για τέτοιου είδους αγώνα .
Αν όμως θές να πάς εκδρομικά μέχρι την Πίνδο απο χώμα και να γυρίσεις (σκηνούλα φωτογραφίες κτλπ) τότε το 690 γίνεται ιδανικό . Με το exc-f θα πρέπει να αλλάξεις λάδια λίγο μετά την Θήβα ( υπερβολή) . Άσε που επειδή δεν είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο πολύ πιθανό να πάρεις και το μοτέρ παραμάσχαλα μέχρι το Λιανοκλάδι (κυριολεξία) .
:beer: :beer: :wave2:
Μπρε Μαριο, για τα exc υπαρχουν τσι παναγιας τα ματια ωστε να τα κανεις DS. Απο μεγαλυτερα τεποζιτα μεχρι εξωτερικα δοχεια λαδιου που αυξανουν το καπασιτανς και σινεμπλοκ απο LC4 :D
Στο advrider τα εχουν και αλωνιζουν την αμερικη σε μηκη και πλατη. Στο κατω κατω δεν εχουν τσιτωμενους κινητηρες, μονο μικροτερη απο την ιδανικη ποσοτητα λαδιου παιρνουν, που οπως προειπα λυνεται πανευκολα. Οσο για τις 9 ωρες που ειπες, αυτο εχει να κανει για οδηγηση μπαινω με τις παντες και βγαινω με τις ζαντες. Σε τουριστικη χρηση βαλε χ3, οπερ μεθερμηνευομενον 2000 κμ γκιβ ορ τεικ.
:wave2:
yannisss
04/02/2012, 03:01
παντως το μηχανακι στην αγγελια ειναι τε και οχι σμρ
και πρεπει και ναειναι 2004 και οχι 2007
το σμρ εχει αλλο δοχειο υγρων μπροστινου φρενου (γκουγκλαρε τις φοτο του να δεις τις διαφορες)
και τις μπλε λεπτομερειες στα σωληνακια του κινητηρα τις ειχανε τα 2004 μοντελα(αυτο με καθε επιφυλαξη δεν ειμαι σιγουρος) αλλα ητανε καποτε κιτρινο η μαυρο γιατι στο χρωμα που το εχει τωρα επρεπε να εχει κοκκινες λεπτομερειες στα σωληνακια του κινητηρα
παντως μην σε τρομαζει το γκαζι τους θα το συνιθισεις γρηγορα ασε που εχουν τοσο κοντες ταχυτητες που θα σου την σπασει (στο κατω κατω αν σου φενεται τοσο γκαζιαρικο του βανεις "μακρυτερα" γραναζια και εισαι οκ)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.