Σύνδεση

View Full Version : Οδηγός Παλιός, Ψάχνει...



paramedic
31/01/2012, 21:05
ψάχνει, ψάχνει αλλά δεν ξέρει την τύφλα του!!:a03:
Τι εννοώ? Είμαι που λέτε στην αναζήτηση μεταφορικού μέσου μικρού σε κυβικά δηλαδίς μέχρι 250CC. Η χρήση του θα είναι 80% σε Εθνική Κηφισιά-Πειραίας και 20% σε περίχωρα Αθήνας(πολη, δηλαδή κέντρο ρε αδερφέ ΟΧΙ δεν θα πηγαίνω).
Θα κάνω κάθε εβδομάδα 300χιλιόμετρα περίπου σε νορμάλ ταχύτητες μέχρι 120 το πολύ. Η οικονομία σε κατανάλωση και συντήρηση είναι το ζητούμενο και φυσικά στοιχειώδη ασφάλεια στον δρόμο.
Παλιά είχα ενα CBF 250 που το σκέφτομαι να ξανααποκτήσω λόγω μεγάλου ντεπόζιτου ωστε να μην γεμίζω 3 φορές την εβδομάδα όπως θα έκανα με ένα παπί πχ. Αρα αυτό είναι ενας πρώτος υποψήφιος.
Έπειτα είναι το παπί. Κατι σε Modenas Xcite 135 σκέφτομαι που έχει λίγο γκάζι, μου αρέσει και λογικά είναι φτηνό σε αγορά, κατανάλωση και συντήρηση.
Και ερχόμαστε στο 3ο αλλα τελείως άγνωστο για εμένα παράγοντα. Scooter????
Βλέπω στον δρόμο τα 250-300άρια να πάνε αξιοπρεπώς και σκέφτομαι οτι δεν κρυώνουν όσο εγώ στην μηχανή με τις ποδιές τους, τις χούφτες τις tucano urbano, δεν λερώνονται απο τα νερά κλπ κλπ γενικά είναι πιο άνετοι. Αλλα απο κατανάλωση και συντήρηση? Δεν κατέω πράμα!! Ουτε απο μοντέλα με λογική τιμή κτήσης. Οσοι έχετε μια γνώμη πέστε ρε παλουκάρια.
Οσοι μπήκατε για να σπαμάρετε :a019:

ggs
31/01/2012, 21:15
Το cbf 250 δείχνει να είναι η πιο σωστή επιλογή γι αυτό που θες …
Scooter…. Κατ αρχήν έχεις οδηγήσει ? αν έχεις συνηθίσει σε μηχανή ,ίσως σε ξενίσει λίγο το διαφορετικό κέντρο βάρους , το πολύ ελαφρύ μπροστινό κ.λ.π (εμένα ένα sym hd200 με είχε τρομάξει λίγο)
Από την άλλη , όλα είναι θέμα συνήθειας …. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του χοντα sh με αβς …
Τωρα , από σερβις και κοστη θα στα πουν καλύτερα αυτοί που έχουν…
Καλή επιλογή…
:beer: :beer:

paramedic
31/01/2012, 21:20
Μια ημερα εχω οδηγήσει scooter που άφησα το Capo για service και μου έδωσε ενα Runner 200 η κατι τετοιο τελοςπάντων. Ε έπεσε πολύ γέλιο λέμε. Ολο έψαχνα τα πατάκια. Οταν το συνήθισα λίγο πήγαινα κομμάτια λέμε!!:rotflmao: :rotflmao: Μέχρι και Αττική μπήκα χωρίς να πληρώσω διόδια χεχε. Εφυγα "σφαίρα" με το μπροστινό κουτί :D :D

mikes
31/01/2012, 21:42
εγω λεω καλυτερα ybr 250 λογο ψεκασμου! και αντοχης! (το δικο μου εχει γυρισει τη μιση
πελοπονησο, εχει παρει μερος σε ετησια και με εχει παει μια φορα λευκαδα και δυο φορες
καρδιτσα!) απο οικονομια, ξεχναω να βαλω βενζινη!!!

stefanos
31/01/2012, 22:05
Πειραιά Κηφισιά με παπί όχι.
Μοτοσυκλέτα 250 είναι ωραιότατη επιλογή, οικονομικά με ασφάλεια.
Σκούτερ.
sh 300.
Ακριβό, στα ίδια € αγοράζεις καλή μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα.
κινητήρας-μετάδοση άψογο για την χρήση σου
φρένα c-abs άψογο καλύτερο από μοτοσυκλετάκια με διαφορά.
Αθόρυβο ήσυχο ζεστό με την tucano urbano στεγνά μπατζάκια ωραιότατο.
Για την χρήση που το θές είναι η καλύτερη λύση.
ΑΛΛΑ.
Ενώ τα σκούτερ της κατηγορίας είναι πρακτικότατα ταχύτατα και ασφαλέστατα σε αυτό το επίπεδο υπάρχει σημαντικό κόστος συντήρησης.
Λαδάκι τακάκια ένα φίλτρο ΚΝ θα τα ήθελες και σε μοτοσυκλέτα.
Μιλάμε όμως για 180 € ανταλλακτικά στο σέρβις των 20000 και θα το κάνω μόνος μου.
Με εργατικά δηλαδή πόσο θα πήγαινε?
Λουρί συμπλέκτης μπίλιες και ένα σωρό άλλες αηδίες της μετάδοσης που θα μου φάνε κάνα 3ωρο χαλαρά.
Και δεν είναι κάτι που θα το γλυτώσεις αν πάρεις κάνα άλλο στην κατηγορία.
Ενα μοτοσυκλετάκι 250 δεν θα ήθελε τίποτα από αυτά.
Επιλογή σου.

nic mor
31/01/2012, 22:20
cbf 250 που το ξερεις αλλωστε!!!:beer:


Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic

Έπειτα είναι το παπί. Κατι σε Modenas Xcite 135 σκέφτομαι που έχει λίγο γκάζι, μου αρέσει και λογικά είναι φτηνό σε αγορά, κατανάλωση και συντήρηση.



οτιδηποτε αλλο εκτως απο αυτο!!!
ειχα το ζχ 130 και αρρωστησα μεχρι να φυγει
απο πανω μου:wave2: :wave2:

paramedic
31/01/2012, 22:21
Αρα η σκεψη μου για scooter μαλλον θα πρεπει να παει περιπατο. Ψαχνω φτηνη και αξιοπιστη μετακινηση. Αν ειναι η ανεση του scooter να μου κοστισει σε κοστος συντηρησης να το βρασω. Το cbf το κρατησα 6 μηνες μονο γιατι ηθελα γκαζι τοτε αλλα θυμαμαι ειχε φτηνα service και δεν εκαιγε τιποτα. Το ybr το βρισκω πολυ πιο ακριβα απο το cbf που το βρισκω με 1600-2000 και σε καλη κατασταση. Αλλωστε εχουν και ασπαστο κινητηρα. Ειχε ενα θεμα με την νεκρα ομως θυμαμαι.
Καθε ποτε θελει service ενα scooter;

daz
31/01/2012, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
. Ειχε ενα θεμα με την νεκρα ομως θυμαμαι.


Μη σε απασχολεί και πολύ. Θα συνηθίσεις να τα βάζεις νεκρά λίγο πριν σταματήσει ή θα κάνεις πως ξεκινάς και πριν καλά καλά κυλήσουν οι ρόδες θα πατάς πάλι τον συμπλέκτη και θα την παίρνει.


edit. Είναι φοβερό μοτοσυκλετάκι. :winka:

alex14
01/02/2012, 00:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Αρα η σκεψη μου για scooter μαλλον θα πρεπει να παει περιπατο. Ψαχνω φτηνη και αξιοπιστη μετακινηση. Αν ειναι η ανεση του scooter να μου κοστισει σε κοστος συντηρησης να το βρασω. Το cbf το κρατησα 6 μηνες μονο γιατι ηθελα γκαζι τοτε αλλα θυμαμαι ειχε φτηνα service και δεν εκαιγε τιποτα. Το ybr το βρισκω πολυ πιο ακριβα απο το cbf που το βρισκω με 1600-2000 και σε καλη κατασταση. Αλλωστε εχουν και ασπαστο κινητηρα. Ειχε ενα θεμα με την νεκρα ομως θυμαμαι.
Καθε ποτε θελει service ενα scooter;

Κανω και εγω την ιδια διαδρομη τα τελευταια 5 χρονια. Εχω δοκιμασει με μοτοσυκλετα (πολλα εξοδα), παπι (λιγο) και τελικα πριν λιγους μηνες κατεληξα στο Burgman 200. Σιγουρα δεν εχει την οδηγικη συμπεριφορα μοτοσυκλετας, εχει ομως πολυ καλα φρενα, καλη ποιοτητα κατασκευης, μεγαλη αυτονομια (260-300 χλμ), τρομερους χωρους, δεν βρεχεσαι, δεν κρυωνουν τα ποδια.

:wave2:

Πολυμήχανος
01/02/2012, 02:54
Περί συντήρησης των σκούτερ.

Τα σκούτερ έχουν το γνωστό κιβώτιο CVT συνεχώς μεταβαλόμενης σχέσης μετάδοσης. Σε αυτό, κατά τα γνωστά, ο ιμάντας μεταφέρει την κίνηση, κυλώντας πάνω σε δύο ράουλα, τα οποία αλλάζουν διάμετρο, και με αυτόν τον τρόπο αλλάζει και η σχέση μετάδοσης. Δλδ η μετάδοση της δύναμης, γίνεται μέσω της τριβής του ιμάντα στα ράουλα.

Είναι μια πολύ καλή και απλή λύση, απλή και στην οδήγηση, και δίνει και εξαιρετικές επιδόσεις.

ΟΜΩΣ, έχει ΕΝΑ μειονέκτημα.

Στην παρατεταμένη χρήση σε εθνική οδό, ο ιμάντας μέσα στην μετάδοση, υπερθερμαίνεται από την τριβή και ''ψήνεται'' οπότε και εγκαταλείπει κάποια στιγμή, συχνά μια και όξω χωρίς να σε προειδοποιήσει, οπότε και μένεις, το μοτέρ δουλεύει αλλά το μηχανάκι δεν πάει πουθενά.

Ιμάντας, μπίλιες φυγοκεντρικού ΔΕΝ είναι χρυσάφι, αλλά δεν είναι και φτηνά. Οπότε για τόση εθνική που θες, να ξέρεις θα αλλάζεις συχνά ιμάντες, πιο συχνά από το κανονικό. Κόστος ανάλογα το σκούτερ, ποικίλει, είναι όμως κάτι που δεν θα είχες σε μια μοτό. Ότι σκούτερ σε ενδιαφέρει, ρώτα πριν το πάρεις τιμές αναλωσίμων μετάδοσης και αν δεν λύνεις εσύ, εργασία μηχανικού, και έχε υπόψη σου το κόστος αυτό.

Κατά τα άλλα, καλή επιλογή σου εύχομαι, ότι βρεις να το χαρείς και να δουλέψει όπως το θες.

Προσωπική υποκειμενική γνώμη, ΜΑΚΡΙΑ από ιταλικά σκούτερ. SH που είπαν παραπάνω ναι, Burgman το 650 ναι, τα μικρά ΟΧΙ, TMAX 500 ναι.

TROOPER
01/02/2012, 10:44
+1 σε cbf η ybr 250

kokkiklhs
01/02/2012, 13:13
Αnheloooooooooooo!!!!!!!!
Βρες ένα καλοσυντηρημένο του 98-99, με κάνα 1000άρι-1200άρι και όρμα!!!
Πίνω νερό στο όνομά του... ΣΚΥΛΟΣ μαύρος, δε μασάει τίποτα, δε βγάζει βλάβες, μηδαμινή συντήρηση, δικύλινδρο (ξέχνα το φραπέδιασμα των κραδασμών) και με ψυγείο (σταθερά 10-11χιλ στροφές για πλάκα, αν χρειαστεί), κι από κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό (όχι όσο τα ψεκαστά, αλλά καίει μονοκάβαλο κάνα 4.5άρι λίτρα στα 100 με αρκετά αρπάγματα στο γκάζι!!)
Α, και 12 λίτρα ρεζερβουάρ, καλό για την κατηγορία του...

fkol k4
01/02/2012, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από kokkiklhs
Αnheloooooooooooo!!!!!!!!
Βρες ένα καλοσυντηρημένο του 98-99, με κάνα 1000άρι-1200άρι και όρμα!!!
Πίνω νερό στο όνομά του... ΣΚΥΛΟΣ μαύρος, δε μασάει τίποτα, δε βγάζει βλάβες, μηδαμινή συντήρηση, δικύλινδρο (ξέχνα το φραπέδιασμα των κραδασμών) και με ψυγείο (σταθερά 10-11χιλ στροφές για πλάκα, αν χρειαστεί), κι από κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό (όχι όσο τα ψεκαστά, αλλά καίει μονοκάβαλο κάνα 4.5άρι λίτρα στα 100 με αρκετά αρπάγματα στο γκάζι!!)
Α, και 12 λίτρα ρεζερβουάρ, καλό για την κατηγορία του...
Σωστόοοςςς!!! :a10:
Είχα κι εγώ τέτοιο.
Σηκώνει και φόρτωμα αμα κουβαλάς πράγματα μαζί σου ;)

golis
01/02/2012, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
. Η χρήση του θα είναι 80% σε Εθνική Κηφισιά-Πειραίας και 20% σε περίχωρα Αθήνας(πολη, δηλαδή κέντρο ρε αδερφέ ΟΧΙ δεν θα πηγαίνω).
Θα κάνω κάθε εβδομάδα 300χιλιόμετρα περίπου σε νορμάλ ταχύτητες μέχρι 120 το πολύ. Η οικονομία σε κατανάλωση και συντήρηση είναι το ζητούμενο και φυσικά στοιχειώδη ασφάλεια στον δρόμο.


Hyundai Getz 1100 με πρπ 5λ/100 . (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2106525/)

byron
01/02/2012, 14:10
βρες ένα sportcity 200-250 αφού έχεις aprilia και προχώρα. Κατανάλωση γύρω στα 4lt/100, λάδια στα 6000, ιμάντας-μπίλιες στα 12000 με κόστος 70-13 αντίστοιχα. Χοντρικά 150-170 είναι το μεγάλο service.
Την ίδια διαδρομή έκανε και ο yiannis με ένα sportcity 125 και είχε μαζέψει 70-80.000 χλμ.

Το κόστος συντήρησης είναι ένα θέμα σε σχέση με το παπί πχ, και πρέπει να είσαι τυπικός. Τουλάχιστον στο δικό μου με χρήση επί 6,5 χρόνια μόνο τάπα, δεν μου έχει ζητήσει τίποτα απολύτως, εκτός από το οτι είμαι τυπικός στα service του. Κράτημα, φρένα είναι αλλού σε σχέση με παπί και ταχύτητες 120 (κοντερίσια) συνεχώς. :wave2:

paramedic
01/02/2012, 15:34
Πω πω ρε σεις μπερδεύτηκα ακόμα πιο πολύ. Οσον αφορά το CBF εντάξει τα ξέρω, το είχα, ειναι καλό, χρυσό και φτηνό σε όλα(κόστος αγοράς-συντήρησης-βενζίνες).
Το παπί το ξεχνάμε γιατί στην Εθνική δεν θα φτουράει οπότε θα μου μείνει στα χέρια.
Αλλα με το scooter με μπερδέψατε. Ο ένας λέει οτι έχει συχνη θφορά και σχετικά ακριβή στυντήρηση και μακριά απο Ιταλικά και ο άλλος προτείνει Ιταλικό και το λέει αξιόπιστο και φτηνό σε συντηρηση.
Εντάξει καταλαβαίνω οτι ο καθένας θα έχει καπως διαφορετική γνωμη και ίσως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση αλλά δεν ξέρω αν θα πρέπει να θυσιασω την αξία του CBF σαν καλό μοτοσυκλετάκι για τις ανέσεις του Scooter. Οχι τίποτα άλλο αλλα το Sportcity έχει καλή τιμή.

devil's animal
01/02/2012, 15:36
cb-1
σε τιμες ξεφτιλας και εχεις μοτοσυκλετα...
καταναλωση 5,5/100 με ταχυτητες 120-140..
:wave2:

stefanos
01/02/2012, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic
Πω πω ρε σεις μπερδεύτηκα ακόμα πιο πολύ. Οσον αφορά το CBF εντάξει τα ξέρω, το είχα, ειναι καλό, χρυσό και φτηνό σε όλα(κόστος αγοράς-συντήρησης-βενζίνες).
Το παπί το ξεχνάμε γιατί στην Εθνική δεν θα φτουράει οπότε θα μου μείνει στα χέρια.
Αλλα με το scooter με μπερδέψατε. Ο ένας λέει οτι έχει συχνη θφορά και σχετικά ακριβή στυντήρηση και μακριά απο Ιταλικά και ο άλλος προτείνει Ιταλικό και το λέει αξιόπιστο και φτηνό σε συντηρηση.
Εντάξει καταλαβαίνω οτι ο καθένας θα έχει καπως διαφορετική γνωμη και ίσως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση αλλά δεν ξέρω αν θα πρέπει να θυσιασω την αξία του CBF σαν καλό μοτοσυκλετάκι για τις ανέσεις του Scooter. Οχι τίποτα άλλο αλλα το Sportcity έχει καλή τιμή.

Δεν είναι διαφορετική αλήθεια τα ίδια λέμε όλοι.Απλά αυτά τα 150-170 ανά 12000 που λέει ο baron
και κάποια άλλα "κρυμμένα" στα μικρά σέρβις δεν υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες.

paramedic
02/02/2012, 11:20
Τι γνωμη εχετε για τα παρακατω scooter;
Sym Hd 200
Kymco Agility 200
Sym symphony sr 150
Παντα με γνωμονα αυτα που θελω δηλαδη εθνικη κηφισια-πειραιας 3-4 φορες την εβδομαδα και κοστος συντηρησης. Μιλαμε για ταχυτητες των 100-110 το πολυ δεν τρεφω αυταπατες για το ποσο γρηγορα πανε.
Εχασα καποιες ευκαιριες σε cbf που βρηκα και ειδα και 2 που ηθελαν και 300 € σε λαστιχα και service με την αγορα τους οποτε ψαχνω και αλλες επιλογες.

Manalishi
02/02/2012, 12:36
Τα τελευταία 4,5 χρόνια κάνω το Μεταμόρφωση-Γλυφάδα.

Έπηξα και ξεπαραδιαστηκα με το αμάξι, οταν η βενζίνη ήταν στο 1,35 ε/λ. Έτσι αποφάσισα και πήρα μηχανή. Ένα Anhelo 250cc.

Η διαδρομή είναι Μεταμόρφωση-Λ. Κηφισσού-Παραλιακή-Γλυφάδα.

Το Anhelo, στα ανοικτά κομμάτια, για να πηγαίνω με την ροή της κίνησης, ήθελε πάνω απο 9-10χιλ στροφές, κοινώς κατανάλωση στο ταβάνι. Μου έβγαζε απο 120χλμ (με ζόρια...) εως και 170-190χλμ ( με ρυζόχαρτο στο γκάζι,σαν τον GrassHopper, Kung Fu!!) Ασύμφορο. Διότι πήζεις μέχρι την Λ.Καβάλας και μετά ανοίγει ο δρόμος. Κατανάλωση δηλ, πάνω απο 7λ /100χλμ για μένα. Και αν ξεκινήσει, δεν σταματάνε οι μικροβλάβες, εαν δεν ειναι προσεγμένο. Συν τοις άλλοις, το παντρεύεσαι.

Μετά απο 1,5 χρόνο, πήρα το TDM 900. Απλά , κατανάλωση εντός πόλης, χωρίς καγκουριές, 4,9-5,5λ/100χλμ

Τελειώνοντας την παρουσίαση παύλα παράκαμψη, αυτό που θέλω να καταδείξω είναι οτι το μικρό μηχανάκι δεν κάνει για μεγάλες αποστάσεις, ακόμη και το 250Anhelo, το οποίο έχει σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη απο το CBF.