PDA

View Full Version : σερβις 48000 χλμ



TONYBANDIT
07/02/2012, 08:53
αν και εχει περασει λιγος καιρος ειπα να καταθεσω τις εμπειριες μου για το σερβιςτου μεγαλου ληστη υστερα απο 50000χλμ.ρυθμιση βαλβιδων χρειαστηκε στις 24000 χλμ οπου ρυθμιστηκαν σχεδον ολες .στις 50000χλμ δεν χρειαστηκε ουτε μια .αντιθετα χρειαστηκε και χρειαζεται καθε 12000χλμ ρυθμιση συγχρονισμο στις πεταλουδες του ψεκασμου καθως βοηθαει στην ομαλη λειτουργια στις χαμηλομεσαιες και στην καταναλωση.μπουζι εβαλα ιριδιου τυπος cr7eix τα οποια αγοραστηκαν απο το ebay 44 ευρω κομπλε στην πορτα μου.διαφορα στην αποδοση που λενε εγω προσωπικα δεν ειδα αλλα μονο και μονο που θα τα αλλαζω καθε 24000χλμ αυτο μουφτανει. Λαδια καθε 6000χλμ γνωστης μαρκας τυπος 10w40 παντα μαζι με φιλτρο ,δεν εχει χρειαστει να προσθεσω ποτε ουτε μια σταγονα ενδιαμεσα.καδενα εκκεντροφορου τεντωτηρας και αλλα τετοια κατα τα λεγομενα του μηχανικου μου θα ασχοληθουμε μετα τις 120-130.000χλμ(τ ακους yamaha?).στο σερβις αυτο αλλαχτηκε η μπαταρια με γνησια fb απο την suzuki με κοστος 78 ευρω καθως τελευταια εδειχνε οτι δυσκολευοταν να εκκινησει την μιζα και τα 260+κιλα ειναι πολλα για σπρωξιμο.ψυκτικο υγρο αλλαζεται υποχρεωτικα σε καθε μεγαλο σερβις καθως για να βγει το καπακι των βαλβιδων πρεπει να βγει ψυγειο θερμοστατης και φυσικα ολο το ψυκτικο.καθε 24000 καλο ειναι να αλλαζονται τα υγρα φρενων και συμπλεκτη καθως μετα απο μια καλη εξαερωση το φρενο μεταμορφωνεται.φιλτρο βενζινης εγω αλλαζω καθε 24000 προληπτικα καθως εχουν παρατηρηθει φαινομενα ελλιπους τροφοδοσιας στις υψηλες στροφες ,και βοηθαει και την τρομπα να δουλευει πιο ανετα.αυτα λοιπον με την συντηρηση στο μοτερ και κλεινοντας θα ηθελα να τονισω ειδικα σε οσους κανουν μονοι τους τα σερβις αλλα και καποιοι μαστορες δεν δινουν την σμασια που πρεπει.στην φωτογραφια στο κεντρο του καπακιου ειναι ενα μαυρο μακροστενο πλαστικο το οποιο ειναι για να κοβει τον θορυβο απο την καδενα.οταν βγει το καπακι αυτο συνηθως πεφτει και αν δεν κολληθει οταν παει να μπει το καπακι υπαρχει περιπτωση να πεσει με πολυ ασχημα αποτελεσματα.ΑΥΤΑ..... `


246777

johndaf
07/02/2012, 09:51
Εχεις δικιο για την τελευταια παρατηρηση σου.!
Δες εδω:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=83432

TONYBANDIT
07/02/2012, 10:17
δεν το ειχα δει ποσταρισμενο.νασαι καλα. μπαινω στο φορουμ αυτο καθημερινα οπως και σε αυτοhttp://www.maximum-suzuki.com/forums/index.php?board=48.0 μαθαινεις παρα πολλα και αμεσα,οπως επισης και πολλες βελτιωσεις στο δικο μου ειναι copy απο αυτους

peter86
08/02/2012, 14:29
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
[B].αντιθετα χρειαστηκε και χρειαζεται καθε 12000χλμ ρυθμιση συγχρονισμο στις πεταλουδες του ψεκασμου καθως βοηθαει στην ομαλη λειτουργια στις χαμηλομεσαιες και στην καταναλωση.[B]

Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???εχει σχέση με την σύνδεση του εγκεφάλου της μηχανης στο pc???
το μηχανακι μου πλησιαζει τα 80.000χλμ , ρύθμιση βαλβίδων χρειάστηκε σύμφωνα με τα λεγόμενα εξουσιοδοτημένου στα 24.000χλμ , αλλά μετά δεν χρειάστηκε ούτε στα 48.000χλμ ούτε στα 72.000χλμ


:wave2: :wave2:

Πανοπτικός
08/02/2012, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86

Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???



Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51:

peter86
08/02/2012, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51: :beer: :beer:

Μικe777
08/02/2012, 17:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51:

αλλωστε Suzuki εχομεν οχι Honda :lol:

TONYBANDIT
09/02/2012, 13:32
Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???εχει σχέση με την σύνδεση του εγκεφάλου της μηχανης στο pc??? το μηχανακι μου πλησιαζει τα 80.000χλμ , ρύθμιση βαλβίδων χρειάστηκε σύμφωνα με τα λεγόμενα εξουσιοδοτημένου στα 24.000χλμ , αλλά μετά δεν χρειάστηκε ούτε στα 48.000χλμ ούτε στα 72.000χλμ φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.

TONYBANDIT
09/02/2012, 13:35
peter86 ο μαστορας σου ειναι κεντρο αθηνας?

dimzan
09/02/2012, 20:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.



εχει obd το bandit? η εστω μπορω να συνδεσω τον Obd reader που εχω στο bandit με καποιον ανταπτορα?

panag
09/02/2012, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.


Το ζητουμε απο γο service και το κανουν ή θα μας κοιταξουν με μισος και σαν εξωγηινους;

Ichigo
10/02/2012, 01:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από panag
Το ζητουμε απο γο service και το κανουν ή θα μας κοιταξουν με μισος και σαν εξωγηινους;

Αν ο μάστορας είναι σωστός το κάνει χωρίς να το ζητήσεις :winka: Ο μάστορας στο δικό μου τουλάχιστον μια ρύθμιση/έλεγχο πεταλούδων στα 12Κ και 24Κ την έκανε. Όσον αφορά το διαγνωστικό είναι μια απλή φύσα είναι που την κουμπώνεις σε μια υποδοχή αφού ανοίξεις το δεξί πλαστικό καπάκι της μηχανής. Ανοίγεις το διακόπτη και βλέπεις αν εμφανίζει στο καντράν κάποιο κωδικό λάθους.

TONYBANDIT
10/02/2012, 14:21
εχει obd το bandit? η εστω μπορω να συνδεσω τον Obd reader που εχω στο bandit με καποιον ανταπτορα? η φισα αυτη πωλειται κατα καιρους στο ebay δεν ειναι κατι το φοβερο και ειναι και σχετικα φθηνη.καταληγει δε σε ενα διακοπτη ον-οφ και μας δειχνει στο κοντερ τι κωδικους βλαβων και αν εχει κρατησει .επισης βλεπουμε αν το tps ειναι σωστα ρυθμισμενο.σε μια αλλη φισσα στο αριστερο καπακι μπορουμε να συνδεσουμε το μηχανημα της yoshimura και να δωσουμε 5 και 10% παραπανω βενζινες σε 3 σταδια χαμηλες μεσαιες και ψηλα.για συνδεση με υπολογιστη θελει τους ανταπτορες της suzuki και φυσικα το προγραμμα,τα οποια αποσο ξερω τα εχουν μονο τα συνεργεια της εταιρειας.

dimzan
10/02/2012, 15:00
αα το διακοπτακι το ξερω. για την ακριβεια δε χρειαζεσαι καν διακοπτακι, απλα μπορεις να βραχυκυκλωσεις τη φυσσα και να κανεις την ιδια δουλεια, το λεει και στο service manual.

εγω νομιζα πως υπαρχει καποιος ανταπτορας ωστε να διαβασουμε τον εγκεφαλο μεσω obd reader οπως στο αμαξι. ηλπιζα μαλλον :p