Σύνδεση

View Full Version : R1 2008 ή Gsxr 1000 K8



thanoukos_R1
09/02/2012, 17:52
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΚΑΙ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΓΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 2 ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΩ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣ...ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ

daz
09/02/2012, 18:06
Όπα φίλε σταμάτα να ανοίγεις θρεντ. Εσύ όπως πας θα ανοίξεις ένα σε κάθε κατηγορία. :lol:

Καλώς ήρθες στο φόρουμ. :beer:

thanoukos_R1
09/02/2012, 18:08
ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΙ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΦΙΛΕ ΒΟΗΘΑ ΛΙΓΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ :)

Allst@rf
09/02/2012, 18:17
για τι χρήση το θέλουμε το μηχανάκι;


:D

daz
09/02/2012, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από thanoukos_R1
ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ ΦΟΡΥΜ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΙ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΦΙΛΕ ΒΟΗΘΑ ΛΙΓΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ :)

Αν μπορούσα θα σε βοηθούσα. Αλλά αν δεν πεις τι απαιτήσεις έχεις απ' την μηχανή δεν θα καταφέρει να σε βοηθήσει κανένας. :winka:

Υγ. Μην αγχώνεσαι για τα θρεντ κάποιος θα βρεθεί να τα σβήσει. ;)

7gibernau
09/02/2012, 18:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
για τι χρήση το θέλουμε το μηχανάκι;


:D για καμια εντουροβολτα θα το θελει αντε και κανα σκραμπλακι.




παρε ρ1,που να αλλαζεις ονομα μετα..

Allst@rf
09/02/2012, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
για καμια εντουροβολτα θα το θελει αντε και κανα σκραμπλακι.



δεν είναι όλος ο κόσμος από την Ασίνη μάστορα...


:p

Πανοπτικός
09/02/2012, 18:47
Αν ειναι για πρωτη μηχανη παρε το gsxr, εχει καλυτερη ροπη κ δεν τρομαζει ψηλα

DimST
09/02/2012, 18:56
Αν δε σου κάνει κάποιο ένα απο τα δύο παραπάνω, αγόρασε αυτό που θα συνδυάζει καλύτερα τη σχέση κατάστασης/τιμής. Και τα δύο είναι φανταστικές μοτοσυκλέτες...

nktR
09/02/2012, 18:59
Καλως ορισες.
Και τα 2 ειναι εξαιρετικα μοτο.
Τα 2 κακα που εχει το ρ1 ειναι υψηλη θερμοκρασια λειτουργιας με δυστυχως μικροτερη ζωη του κινητηρα και το μεγαλυτερο ισως κακο, προβλημα σε καποια μοτο στις μπιελες απο μεταλλα στροφαλου.
Το Gsxr: κινητηρας τελειος χωρις προβληματα. Φρενα που θελουν βελτιωση για γρηγορη οδηγηση και πιστα και θεση οδηγησης που ειναι κατι υποκειμενικο (δηλ κατ΄εμε πρεπει να το οδηγησεις) μου αρεσει περισσοτερο το ρ1. Τωρα εαν μου πεις και ποια χρηση το θες: καφε, βολτα, γρηγορη βολτα ή πιστα θα σου πω και άλλα για τις 2 τελευταιες κατηγοριες
Καλο βραδυ

thanoukos_R1
09/02/2012, 23:43
ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΝ ΣΑΣ ΠΩ ΨΕΜΑΤΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Ρ1...ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΑΠΡΙΛΙΑ ΡΣ 125 ΜΕ 35 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΜΟΥ ΕΝΑ Ρ6 ΤΟΥ 2002 ΜΟΔΕΛΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΔΗΓΑΩ Κ ΕΝΑ 750 Κ5 ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ... ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΤ ΜΕ ΤΡΕΛΕΝΕΙ Ι ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΙ Ι ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΙΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Ι ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΣΤΥΣΗΜΟ ΟΛΑ...ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΒΟΛΤΕΣ...ΑΥΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!!!!:) ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ Ρ1 ΤΟΥ 2008 ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ + ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΓΤ ΟΣΟ ΝΑΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΧΟΜΠΙ

thanoukos_R1
09/02/2012, 23:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Αν ειναι για πρωτη μηχανη παρε το gsxr, εχει καλυτερη ροπη κ δεν τρομαζει ψηλα

τι ενοεις τρομαζει ψηλα ?

BLiTzER
10/02/2012, 00:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από thanoukos_R1
τι ενοεις τρομαζει ψηλα ?

Έχει υψοφοβία. Να αποφεύγεις τα τελεφερίκ μαζί του.

Πανοπτικός
10/02/2012, 07:43
Δεν μιλαω για τελεφερικ, κ σε επικινδυνες πλαγιες οταν θα πηγαινεις στην ακρη ακρη, θα το παρατηρησεις οτι τραβιεται μονο του στο κεντρο του δρομου.

nktR
10/02/2012, 08:59
Αφού σου αρέσει το ρ1 περισσότερο μην το ταλαιπωρείς, πάρτο :)

απλά και για τους τύπους,
δυνατό μοτό είναι αλλά συγκριτικά με το gsxr δεν είναι πιο δυνατό
δυναμομέτρηση με Υ+Τermigoni εξατμίσεις + commander 157,1hp
όταν αντίστοιχο gsxr που έχω δυναμομέτρηση από την ίδια ημέρα είναι +15hp.

τώρα το ρ1 σε στοκ μορφή έχει καλύτερες ρυθμίσεις στο μπροστινό που δεν θέλουν επέμβαση
ενώ σε αντίθεση το gsxr και εφόσον το οδηγείς με πίεση θέλει revalving η επαναφορά όπου και γίνεται τέλειο
τα πίσω και τα δύο θέλουν άμεσα revalving το μεν ρ1 συμπίεση & επαφορά (γιατί τερματίζουν)
το δε gsxr θέλει μόνο η επαναφορά γιατί η συμπίεση το πολύ να τη φτάσεις στη μέση.
'Ολα αυτά για γρήγορη οδήγηση και πίστα.
Αυτά
καλή αγορά


247120

DrIoannis
10/02/2012, 09:34
Προσωπικά θα πήγαινα για GSXR K9 αλλά αφού δίνεις αυτές τις 2 επιλογές θα σου έλεγα GSXR Κ7-Κ8.Οπτικά το R1 είναι σαφώς πιο ωραίο,αλλά πιο αξιόπιστο και πιο γεμάτο σε δύναμη και ροπή είναι το GSXR.Και τα 2 θα σε ικανοποιήσουν σε πίστα και δρόμο.Για ταξίδι βέβαια μόνο με πολύ πολύ μεγάλες παραχωρήσεις:nono: .
Για το στήσιμο GSXR&R1 ότι είπε o nktR.

thanoukos_R1
10/02/2012, 13:41
ΕΧΩ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ Ρ1 ΒΓΑΖΕΙ 179 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ Κ8 171 . ΤΟ ΛΕΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ Μ ΜΙΛΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ 2008 ΜΟΝΤΕΛΑ

DimST
10/02/2012, 14:18
R1 & gsxr δεν έχουν διαφορά σε απόδοση πέραν των +5 ίππων το μέγιστο υπέρ του gsxr, είτε στόκ είτε με βελτιώσεις η απόδοση τους δε απέχει παραπάνω απ'αυτό το νούμερο υπέρ του suzuki.

Με το θέμα αξιοπιστίας τώρα, αν το R1 δε πάθει κάτι στα πρώτα χιλιόμετρα της ζωής του δε θα χαλάσει, οπότε και η αξιοπιστία και των δύο είναι στα ίδια επίπεδα.
Όπως είπα, πάρε αυτό που σου κάνει περισσότερο κλίκ και είναι και στα σωστά χρήματα.

daz
10/02/2012, 14:36
Gsxr 750. :smokin:
Συνδυάζει την ευελιξία των 600 με την σταθερότητα των 1000. Έχει πιο γεμάτες χαμηλομεσαίες απ' τα 600 και στις ψηλές πλησιάζει τη απόδοση των 1000. Η λιγότερη δύναμη που βγάζει θα σε βοηθήσει να αποκωδικοποιήσεις πολλά πράγματα μέσα στην πίστα. Επίσης η λιγότερη δύναμη συνεργάζεται αρμονικότερα με τις "φθηνές" αναρτήσεις που φοράνε όλα. (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων από Ευρώπη μεριά).
Επίσης μπορείς να το πειράξεις περισσότερο και με λιγότερα χρήματα απ' το r1.
Την διαφορά τιμής μπορείς να την ρίξεις σε περιφερειακά για την πίστα. (2ο κουστούμι κτλ)
Στον δρόμο είναι πιο άνετο, (Όπως και το 1000 gsxr) καίει λιγότερο απ' τα 1000άρια.
Παίρνει και μπαγκαζιέρα όπως μερικά tuono. :a01:

Στο νετ τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις. :winka:

fkol k4
10/02/2012, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Δεν μιλαω για τελεφερικ, κ σε επικινδυνες πλαγιες οταν θα πηγαινεις στην ακρη ακρη, θα το παρατηρησεις οτι τραβιεται μονο του στο κεντρο του δρομου.
Ακριβώς το αντίθετο από τα γαϊδούρια δηλαδή;:bigcry: :bigcry:

Στο θέμα :a13: :
Πάρε όποιο θες φίλε, έτσι κι αλλιώς εκεί που έχει πάει (και έχει ακόμα...) η βενζίνη νομίζεις ότι θα κάνεις χιλιόμετρα να χαλάσει;
Το πολύ πολύ άμα δε σου αρέσει το πετάς και παίρνεις το άλλο. Πιο φτηνό θα είναι αυτό σε λίγο καιρό παρά το να το φουλάρεις...:a01:

opeth
11/02/2012, 12:57
παρε το ρ1 αφου ειναι ο ερωτας σου οι λεπτομεριες που αναφερεις ποσα αλογα εχει το ενα κ το αλλο αφορουν μονο κοντρες στην πιστα δεν παιζουν κανενα ρολο. Το ρ1 για μενα ειναι καλυτερο για πιστα, καθως εχει γαματα φρενα απο τη μανα του και ισως θα το βαλεις μεσα χωρις ευρω παραπανω.