PDA

View Full Version : Πως φρεναρουμε με το παπακι;



Mike2525
18/02/2012, 19:08
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;

MikeG
18/02/2012, 19:11
Μη πηγαίνεις τσίτα με παπί. & Φρενάρισμα πολύ με κατεβάσματα ταχυτήτων.

schumifer
19/02/2012, 01:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;


Αν πηγαίνεις λάου λάου δεν έχει νόημα η ερώτησή σου.
Αν πηγαίνεις κομμάτια και αναζητάς τα όρια τότε έχει υπόψη σου ότι τα λάστιχα των παπιών δε συμφωνούν με τις σοβαρές κλίσεις, και τείνουν να χάσουν απότομα την πρόσφυση όταν είναι κεκλιμένα.
Επίσης όπως και στις μεγάλες μηχανές η πέδηση στο στεγνό είναι δουλειά κυρίως του μπροστινού.
Αν μπροστά έχεις δίσκο δεν είναι καθόλου επίφοβος. Εγώ μια ζωή κρύπτον οδηγάω και ο μπροστά δίσκος έχει φέρει κατά καιρούς πόνους στο μυοσκελετικό μου σύστημα...
Κατά βάση τα φρένα δεν είναι αυτά που πρέπει να φοβάσαι. Τα λάστιχα έχουν πολύ διαφορετική συμπεριφορά

Όσο για τα κατεβάσματα, δε βλέπω το λόγο. Απλά ταλαιπωρείς κινητήρα-αλυσίδα. Το πίσω ταμπούρο μπορεί να μην αρκεί για αγωνιστική κατάβαση αλλά είναι μια χαρούλα για τη βασική του δουλειά. Αυτό που μπορεί να σου κάνει ένα κατέβασμα -ειδικά πάνω σε στροφή- είναι να σε αποσταθεροποιήσει πολύ απότομα.

viper1
19/02/2012, 02:23
αν εχει τηλεσκοπικο μπροστα κατι κανει το μπροστινο φρενο.αλλιως τα στρογκυλοφαναρα και τα glx το μπροστινο ηταν διακοσμητικο....:D

viper1
19/02/2012, 02:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;

μπαμπα μην τρεχεις....με παπι:nono:

BELZEBOYLIS
19/02/2012, 11:02
Με την εικόνα της Παναγίας της Γρηγορούσας στο τιμόνι !!! Όχι οτι θα βοηθήσει αλλά αν την πάρεις σε εικόνισμα μεγάλων διαστάσεων θα βαρύνει το μηχανάκι και θα φρενάρεις σαν Βαραντέρο!!!! :wave2:





(ειλικρινά ελπίζω να μην βοήθησα :lol: ):wave2:

menelaos46
19/02/2012, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
Αν πηγαίνεις λάου λάου δεν έχει νόημα η ερώτησή σου.
Αν πηγαίνεις κομμάτια και αναζητάς τα όρια τότε έχει υπόψη σου ότι τα λάστιχα των παπιών δε συμφωνούν με τις σοβαρές κλίσεις, και τείνουν να χάσουν απότομα την πρόσφυση όταν είναι κεκλιμένα.


.... και τείνουν να χάσουν απότομα πρόσφυση...... :beer: :beer:

Mike2525
19/02/2012, 14:50
Αν μπροστά έχεις δίσκο δεν είναι καθόλου επίφοβος. Εγώ μια ζωή κρύπτον οδηγάω και ο μπροστά δίσκος έχει φέρει κατά καιρούς πόνους στο μυοσκελετικό μου σύστημα...
Κατά βάση τα φρένα δεν είναι αυτά που πρέπει να φοβάσαι. Τα λάστιχα έχουν πολύ διαφορετική συμπεριφορά

Παντως εχω φαει και 2-3 σουπες απο το μπροστινο και με crypton και με kaze.

Εχω δει ομως να φρεναρουν κομματια με παπι με το πισω φρενο κοκκαλωμενο, η πισω ροδα να πηγαινει δεξια αριστερα και να σταματανε χωρις προβλημα, γι αυτο ρωταω. Εγω αμα παταω πισινο, φρεναρει ααααααργαααααααα..... πολυ αργαααααααα....

Corvo
19/02/2012, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Παντως εχω φαει και 2-3 σουπες απο το μπροστινο και με crypton και με kaze.

Εχω δει ομως να φρεναρουν κομματια με παπι με το πισω φρενο κοκκαλωμενο, η πισω ροδα να πηγαινει δεξια αριστερα και να σταματανε χωρις προβλημα, γι αυτο ρωταω. Εγω αμα παταω πισινο, φρεναρει ααααααργαααααααα..... πολυ αργαααααααα....

ισως τοτε το μπροστινο σου δεν ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση

:wave2:

MG-KTiNoS
19/02/2012, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια;

αχμμμμ....
Ο ΑΛή μπαμπά είχε ένα πρόβλημα...
Τους 40 κλέφτες.
Ο Ναστραντίν Χότζα πάλι ήταν μια άλλη ιστορία!

Πέτα το κωλόπαπο και πάρε μηχανάκι.

(φιλικά)

schumifer
19/02/2012, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
αχμμμμ....
Ο ΑΛή μπαμπά είχε ένα πρόβλημα...
Τους 40 κλέφτες.
Ο Ναστραντίν Χότζα πάλι ήταν μια άλλη ιστορία!

Πέτα το κωλόπαπο και πάρε μηχανάκι.

(φιλικά)

Δίκιο έχει ρε Μικε, αφού θα σου δώσει και το χρήμα ο Κτήνος. Πάρε και μία για μένα...................

Αμφίσημος
19/02/2012, 22:38
Ο κανόνας είναι εμπειρικός. Κι εγώ με crypton χρόνια (του '99 με τηλεσκοπικό και δισκόπλακα) φρενάρω με μπροστινό και υποβοηθούμενο πισινό. Την πρώτη βδομάδα που το πήρα θυμάμαι και σε ψιλόβροχο τσάκωσα το πισινό περισσότερο (συνηθισμένος απο τα glx) και ούτε που κατάλαβα πότε δίπλωσε και τσακίστηκα.
Έκτοτε σεβάστηκα το πισόφρενο περισσότερο (αν και δικάβαλος είναι ΟΚ) και το φρενάρω σταδιακά με την βοήθεια του κινητήρα απαραίτητα. Δεν με ενδιαφέρει αν ταλαιπωρώ αλυσίδα / μοτέρ. Το service τους είναι αφενός σπάνιο και αφετέρου φθηνό. Αγάπησα τα μονοκύλινδρα τετράχρονα ακριβώς για το φρένο του κινητήρα που με πλασάρει σωστά και με ελεγχόμενη επιβράδυνση. Ας μην ξεχνάμε πως το παπί είναι ο υπηρέτης κι όχι το αντίστροφο...
Τέλος θα ήθελα να δω κάποια στιγμή και στα παπιά ABS δεν το κρύβω...

Mike2525
19/02/2012, 23:08
Πέτα το κωλόπαπο και πάρε μηχανάκι [/B]

Γι αυτο το πηρα το παπακι, γιατι δεν υπαρχει τεχνογνωσια για μοτοσυκλετες εδω. Ακομα κι απο τις αντιπροσωπειες. Αν και θα ξαναπαρω μεγαλη μηχανη παλι.

Σας ευχαριστω ολους, αν και δεν καταλαβα τιποτα.

nikos_abel
20/02/2012, 06:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Γι αυτο το πηρα το παπακι, γιατι δεν υπαρχει τεχνογνωσια για μοτοσυκλετες εδω. Ακομα κι απο τις αντιπροσωπειες. Αν και θα ξαναπαρω μεγαλη μηχανη παλι.

Σας ευχαριστω ολους, αν και δεν καταλαβα τιποτα.


:lol: :lol: :lol:

Bowleno
20/02/2012, 07:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Γι αυτο το πηρα το παπακι, γιατι δεν υπαρχει τεχνογνωσια για μοτοσυκλετες εδω. Ακομα κι απο τις αντιπροσωπειες. Αν και θα ξαναπαρω μεγαλη μηχανη παλι.

Σας ευχαριστω ολους, αν και δεν καταλαβα τιποτα.


Το περίεργο θα ήταν αν καταλάβαινες τίποτα με τα μοτορεμάλια εδω μέσα :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao:

viper1
20/02/2012, 07:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;

με το ποδι στην πισω ροδα και καλη σολα...

notakos600
20/02/2012, 08:35
Προσευχόμενοι....

Mike2525
20/02/2012, 16:43
Για να μην παρεξηγηθω, οταν λεω "εδω" εννοω στην Ελλαδα κι οχι στο forum αν και σιγουρα υπαρχουν πολυ καλοι μηχανικοι που δυστυχως δεν αναγνωριζονται οσο θα επρεπε γιατι επικρατει οπως παντα η αρπακολα (το εθνικο μας αναψυκτικο :) )

el_hymador
20/02/2012, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;

Απλα να μην πηγαινεις γρηγορα με το παπι. Φρεναρεις περισσοτερο με το μπροστα και το πισω βοηθα επικουρικα. Ξαναγραφω, μην πηγαινεις γρηγορα με το παπι. :wave2:

sniper
20/02/2012, 17:40
Με πολύ καλή αίσθηση της ισοροπίας..

viper1
20/02/2012, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Για να μην παρεξηγηθω, οταν λεω "εδω" εννοω στην Ελλαδα κι οχι στο forum αν και σιγουρα υπαρχουν πολυ καλοι μηχανικοι που δυστυχως δεν αναγνωριζονται οσο θα επρεπε γιατι επικρατει οπως παντα η αρπακολα (το εθνικο μας αναψυκτικο :) )

τι σχεση εχουν οι μηχανικοι και το φρεναρισμα σε παπι?:confused:

sniper
20/02/2012, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Γι αυτο το πηρα το παπακι, γιατι δεν υπαρχει τεχνογνωσια για μοτοσυκλετες εδω. Ακομα κι απο τις αντιπροσωπειες. Αν και θα ξαναπαρω μεγαλη μηχανη παλι.

Σας ευχαριστω ολους, αν και δεν καταλαβα τιποτα.

Ενώ εμείς που έχουμε κάτι παραπάνω απο παπί τα φτιάχνουεμ μόνοι μας..

Ό,τι να 'ναι...

nic mor
20/02/2012, 20:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Πως φρεναρουμε με το παπακι γρηγορα και με ασφαλεια; Το παπι δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με μια βαρια μηχανη και το μπροστινο του φρενο ειναι λιγο επιφοβο και το πισω αρκετα αργο, οποτε τι μας συμβουλευετε;


μετα απο 6 χρονια και 65000 χμ με παπι
εχω να σου πω οτι
α)μετα τα 60χμ δεν σταματανε (τουλαχιστον αμεσα και με ασφαλεια)
β)στα παπια δεν παταμε πιο πολυ το μπροστινο,οπως στις μεγαλες μοτο,αλλα το πισω φρενο
γ)στο δικαβαλο ειναι που δεν σταματανε με τιποτα:cry:

γενικα ειναι τα υπερτατα εργαλεια πολης,αλλα απο ασφαλεια
δεν την παλευουν μια!!
οποτε μεχρι να μαθεις τα ορια του προσοχη:beer:

marios8
20/02/2012, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor

β)στα παπια δεν παταμε πιο πολυ το μπροστινο,οπως στις μεγαλες μοτο,αλλα το πισω φρενο


Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό ??

marios8
20/02/2012, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με πολύ καλή αίσθηση της ισοροπίας..

Αυτό είναι σωστό , αλλα προϋποθέτει εμπειρία .
Η εμπειρία είναι χρήσιμη σε αυτόν που την διαθέτει , αλλα καταστροφική σε αυτόν που νομίζει οτι τη διαθέτει.

Η πιο ασφαλής λύση (και όχι μόνο για τα παπιά) είναι, αν δεν "το έχεις ", καλύτερα να μένεις σε ρυθμούς που μπορείς σίγουρα να ελέγχεις .

TROOPER
21/02/2012, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
...... καλύτερα να μένεις σε ρυθμούς που μπορείς σίγουρα να ελέγχεις .

αυτο.

sniper
21/02/2012, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αυτο.

Να μου θυμίσεις την επόμενη φορά που θα σε δώ να σε κοπανήσω 2-3 φορές..

@marios8 : Συμφωνώ.. αλλά τι να κάνουμε τώρα; Εφόσον το ίδιο το μηχανάκι σ' αφήνει να πηγαίνεις κομμάτια για τα φρένα που διαθέτει.. τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κ..λους.

TROOPER
21/02/2012, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να μου θυμίσεις την επόμενη φορά που θα σε δώ να σε κοπανήσω 2-3 φορές..

....

σε περασα ΚΑΙ με το παπι????σορυ δεν το καταλαβα :lol: :lol:

devil's animal
21/02/2012, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Απλα να μην πηγαινεις γρηγορα με το παπι. Ξαναγραφω, μην πηγαινεις γρηγορα με το παπι. :wave2:

καλα μην γραφετε και ανακριβειες...
με τα παντα μπορεις να πας γρηγορα (στα ορια του δυνατου παντα)...
πολλοι ντελιβεραδες κανουν πλακα σε πιο μεγαλα/ασφαλη/δυνατα/στριφτερα/κοφτερα κλπ μηχανηματα με κουλους αναβατες....
αυτο τι σημαινει? οτι ειναι υποψηφιοι για ταφο? (φτου, φτου!) ή οτι τα παπια δεν μπορουν να πανε?
πανε και μαλιστα μια χαρα αν ξερεις να τα πας...


το πιο σωστο:

Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8

Η πιο ασφαλής λύση (και όχι μόνο για τα παπιά) είναι, αν δεν "το έχεις ", καλύτερα να μένεις σε ρυθμούς που μπορείς σίγουρα να ελέγχεις .

:beer: :beer:

spyrakos35
22/02/2012, 07:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
καλα μην γραφετε και ανακριβειες...
με τα παντα μπορεις να πας γρηγορα (στα ορια του δυνατου παντα)...
πολλοι ντελιβεραδες κανουν πλακα σε πιο μεγαλα/ασφαλη/δυνατα/στριφτερα/κοφτερα κλπ μηχανηματα με κουλους αναβατες....
αυτο τι σημαινει? οτι ειναι υποψηφιοι για ταφο? (φτου, φτου!) ή οτι τα παπια δεν μπορουν να πανε?
πανε και μαλιστα μια χαρα αν ξερεις να τα πας...


το πιο σωστο:


:beer: :beer:

να μας πεις και πως φρενάρανε οι παγκόσμιοι με τα παπιά όταν τους έκατσε η στραβή....

οκ, όλα τα μηχανάκια πάνε εφόσον "ξέρεις να τα πας" ή, μιάς και μιλάμε για παπιά, αμα έχεις αρκετή δόση τρέλας (γιατί να είσαι παγκόσμιος με παπί, αντικειμενικά, ή χαζός ή τρελός πρέπει να είσαι)....

πως τα σταματάει κάποιος που "ξέρει να τα παει" είναι το θέμα....

viper1
22/02/2012, 12:36
http://www.youtube.com/watch?v=8btOpLFRqHg

marios8
22/02/2012, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35


πως τα σταματάει κάποιος που "ξέρει να τα παει" είναι το θέμα....

Κοίτα , το παπί σταματάει όπως και όλες οι άλλες μηχανές . Δεν αλλάζουν οι νόμοι τις φυσικής.
Τώρα γνωρίζοντας τις μειωμένες δυνατότητες των φρένων ,των ελαστικών , των πιρουνιών και του πλαισίου προσαρμόζεσαι σε αυτά τα δεδομένα .
Φυσικά παρότι υπάρχουν τα παραπάνω δεδομένα, το πόσο καλά θα φρενάρεις έχει να κάνει και με την αίσθηση φρεναρίσματος που έχει ο καθένας μας .
Έδώ μπαίνει η παράμετρος εμπειρία , ταλέντο, παγκόσμιος ή όπως αλλιώς θέλεις .

spyrakos35
22/02/2012, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κοίτα , το παπί σταματάει όπως και όλες οι άλλες μηχανές . Δεν αλλάζουν οι νόμοι τις φυσικής.
Τώρα γνωρίζοντας τις μειωμένες δυνατότητες των φρένων ,των ελαστικών , των πιρουνιών και του πλαισίου προσαρμόζεσαι σε αυτά τα δεδομένα .
Φυσικά παρότι υπάρχουν τα παραπάνω δεδομένα, το πόσο καλά θα φρενάρεις έχει να κάνει και με την αίσθηση φρεναρίσματος που έχει ο καθένας μας .
Έδώ μπαίνει η παράμετρος εμπειρία , ταλέντο, παγκόσμιος ή όπως αλλιώς θέλεις .

συμφωνώ σε όλα όσα γραφεις αλλά όταν πηγαίνεις μέσα στην αθήνα τάπα (που πάνε) με το παπί και σου πεταχτεί κάτι σε πέντε-δεκα μέτρα έχεις σαφώς πολύ λιγότερες πιθανότητες να προλάβεις το κακό από ότι με τα ίδια χλμ πάνω σε μία μοτοσυκλέτα....

τωρα αν κάποιοι θέλουν αυτή την λογική να την βάλουν σε πλαίσιο "ο χεράς με το παπί ρίχνει στο κουλάδι με την μηχανή", εμένα μου αρέσει που είμαι κουλάδι.... και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό....

devil's animal
22/02/2012, 21:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
συμφωνώ σε όλα όσα γραφεις αλλά όταν πηγαίνεις μέσα στην αθήνα τάπα (που πάνε) με το παπί και σου πεταχτεί κάτι σε πέντε-δεκα μέτρα έχεις σαφώς πολύ λιγότερες πιθανότητες να προλάβεις το κακό από ότι με τα ίδια χλμ πάνω σε μία μοτοσυκλέτα....

τωρα αν κάποιοι θέλουν αυτή την λογική να την βάλουν σε πλαίσιο "ο χεράς με το παπί ρίχνει στο κουλάδι με την μηχανή", εμένα μου αρέσει που είμαι κουλάδι.... και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό....


αν δεν ξερεις να φρεναρεις ουτε με την μηχανη, θα εισαι περιγελος στα φρενα ακομα και στους παποβιους που ξερουν.

μην παραμυθιαζεστε οτι επειδη εχετε καλυτερα φρενα, καλυτερες αναρτησεις, καλυτερο πλαισιο, καλυτερα λαστιχα μπορειτε να φρεναρετε και καλα...δεν φρεναρει η μηχανη μονη της....
μαλιστα ειναι κανονας να πεφτουν οι αρχαριοι απο μηχανες μεγαλου κυβισμου ΛΟΓΩ ΦΡΕΝΩΝ.

αν δεν ξερεις να τα χρησιμοποιησεις απλα μην στηριζεσαι σε αυτα...(εκτος αν εχεις ABS αλλα και παλι δεν ειναι πανακεια)

σημερα με την βροχη υπηρχαν χαρακτηριστικα παραδειγματα μηχανοβιων που φρεναραν 1χλμ πριν το φαναρι και αλλων που απλα καταλαβαιναν ποτε παει να μπλοκαρει και ποτε οχι και απλα προσπερνουσαν για πλακα τους πρωτους...

βεβαια αν εσυ (και δεν το λεω δεικτικα) πηρες την μηχανη για να πηγαινεις με την ιδια ταχυτητα που παει ενα παπι, για να κοκορευεσαι οτι εχεις καλυτερα φρενα και να μπορεις να σταματησεις καλυτερα στο "κατι που θα σου πεταχτει στα 5 μετρα", πασο.

:wave2:

Corvo
22/02/2012, 22:24
το παπακι δεν ειναι για εξτρεμιστικες λυσεις οποτε το "ακραιο" φρεναρισμα θα σου ερθει με τον καιρο...


τωρα αν θελετε σεμιναρια για φρεναρισμα με παπι ψαχτε βρειτε κανενα ντελιβερα με καμποσα χρονια εμπειρια στην πλατη του να φατε τσαγακι και να πειτε και ευχαριστω....

spyrakos35
23/02/2012, 08:22
η διαφορά μας είναι οτι εγώ μιλάω για τις δυνατότητες φρεναρίσματος που μας δίνει το όποιο δίκυκλο καβαλάμε και εσύ για τις δυνατότητες του οδηγού να φρενάρει σωστά...

σαφώς και οι δύο παράγοντες παίζουν τον ρόλο τους στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά θεωρώ οτι η γνώση των δυνατοτήτων που μας παρέχει ένα δίκυκλο στο φρενάρισμα και ο σεβασμός σε αυτές (τις δυνατότητες) είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας....

:beer:

υγ... αν και όπως γράφεις, δεν το λες δεικτικά, το γιατί πήρα εγώ την όποια μηχανή πήρα, και γιατί, δεν έχει σημασία....
οτι όμως τις καλές εποχές των οικονομικών πήρε και η κουτσή μαρία μηχανή και όχι παπί για πρεστίζ και μούρη με μηδαμινή εμπειρία/γνωση επί του θέματος, είναι γεγονός

menelaos46
23/02/2012, 11:02
Πάντως πέρα από την πλάκα το δικό μου το κρίπτον ρ 115 μιά χαρά φρένα έχει και μάλιστα πολύ καλύτερα σε αίσθηση από πολλές μοτοσυκλέτες, και μιά χαρά φρενάρει.
Επίσης το ότι έχεις καλά φρένα δε σημαίνει ότι θα φρενάρεις και καλύτερα.Επίσης το ότι θα σου πεταχθεί κάποιος δε σημαίνει ότι πρέπει απαραίτητα να φρενάρεις δυνατά (αλλά να τον αποφύγεις). Τα φρένα είναι για να διορθώνεις γενικότερα όχι για να κοκαλώνεις.
Επίσης και με το παπί φρενάρουμε κυρίως με το μπροστά φρένο όπως και με όλες τις μοτοσυκλέτες.
:beer: :beer:

Dimos35
23/02/2012, 11:42
Κατά τη γνώμη μου o Marios8 και devil's έχουν απόλυτο δίκιο.

Για να δώσω και μια άλλη διάσταση στην κουβέντα και έχοντας στην πλάτη πάνω από 300.000 χλμ με παπί (12 χρόνια εξωτερικές εργασίες), το πιο σημαντικό που κάνουν όλοι όσοι έχουν εμπειρία και πηγαίνουν "τάπα", είναι η απόλυτη προσήλωση και εύρεση πάντα -μα πάντα- εξόδου διαφυγής.

Στις περισσότερες αναποδιές δεν θα σε σώσει το φρένο αλλά η κατάλληλη αλλαγή πορείας. Τώρα αν σου πεταχτεί κάτι στα 5 μέτρα, δεν έχεις και πολλά περιθώρια, είτε οδηγείς παπί είτε busa.
:beer: :beer: :beer: σε όλους.

devil's animal
23/02/2012, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
η διαφορά μας είναι οτι εγώ μιλάω για τις δυνατότητες φρεναρίσματος που μας δίνει το όποιο δίκυκλο καβαλάμε και εσύ για τις δυνατότητες του οδηγού να φρενάρει σωστά...

σαφώς και οι δύο παράγοντες παίζουν τον ρόλο τους στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά θεωρώ οτι η γνώση των δυνατοτήτων που μας παρέχει ένα δίκυκλο στο φρενάρισμα και ο σεβασμός σε αυτές (τις δυνατότητες) είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας....

:beer:

υγ... αν και όπως γράφεις, δεν το λες δεικτικά, το γιατί πήρα εγώ την όποια μηχανή πήρα, και γιατί, δεν έχει σημασία....
οτι όμως τις καλές εποχές των οικονομικών πήρε και η κουτσή μαρία μηχανή και όχι παπί για πρεστίζ και μούρη με μηδαμινή εμπειρία/γνωση επί του θέματος, είναι γεγονός

συμφωνουμε εν μερει...
η γνωση και ο σεβασμος στις δυνατοτητες φρεναρισματος που μας δινει το δικυκλο (οπως λες) ΘΑ ειναι σημαντικος παραγοντας αν ξερουμε να τις χρησιμοποιησουμε σωστα...
επι παραδειγματι: τι να το κανω να ξερω οτι το μηχανακι μου εχει εξαπιστονες δαγκανες brembo monoblock και να σεβομαι το γεγονος αυτο, αν δεν ξερω να τις χρησιμοποιησω (ικανοντητες)...

για τα υπολοιπα 100% :a013:

:beer: :beer:

spyrakos35
23/02/2012, 19:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
συμφωνουμε εν μερει...
η γνωση και ο σεβασμος στις δυνατοτητες φρεναρισματος που μας δινει το δικυκλο (οπως λες) ΘΑ ειναι σημαντικος παραγοντας αν ξερουμε να τις χρησιμοποιησουμε σωστα...
επι παραδειγματι: τι να το κανω να ξερω οτι το μηχανακι μου εχει εξαπιστονες δαγκανες brembo monoblock και να σεβομαι το γεγονος αυτο, αν δεν ξερω να τις χρησιμοποιησω (ικανοντητες)...

για τα υπολοιπα 100% :a013:

:beer: :beer:

μια χαρά τα βρήκαμε

τσίμπα μία :beer:

TROOPER
24/02/2012, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
μια χαρά τα βρήκαμε

τσίμπα μία :beer:

να υποθεσω οτι αμα δεν τα βρισκατε θα του λεγες ''τσιμπα ενα @''?

:lol: :lol:

σορυ δε μπορεσα να κρατηθω!:lol:

spyrakos35
24/02/2012, 11:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
να υποθεσω οτι αμα δεν τα βρισκατε θα του λεγες ''τσιμπα ενα @''?

:lol: :lol:

σορυ δε μπορεσα να κρατηθω!:lol:

μάλλον εκεί θα καταλήγαμε....

χαχαχαχαχαχαχα

σωραίος.... :bigcry:

chr1s_86
24/02/2012, 12:26
Συμφωνώ με devil's...

Δούλευα delivery με Crypton R 105, αυτό με τα ανισομεγέθη έμβολα στη δαγκάνα.

Το πιό καλό φρένο/αίσθηση που έχω συναντήσει σε παπί...

όλους στα φρένα τους πέρναγα... :lol: :lol:

Mike2525
24/02/2012, 16:56
Ενταξει παιδια μην τσακωθειτε κι ολας, μια ερωτηση εκανα, α, κι αλλη μια:

Πως ξερω οτι η μαχανη μου (ή το παπακι) ειναι σωστα ευθυγραμισμενη, π.χ. οτι το μπροστινο ειναι σε αριστη κατασταση (απο καποιο πεσιμο ή απο το ανεβα - κατεβα σε πεζοδρομια) γιατι νομιζω οτι δεν γινεται ευθυγραμιση σε μηχανες, ή κανω λάθος;

marios8
24/02/2012, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike2525
Ενταξει παιδια μην τσακωθειτε κι ολας, μια ερωτηση εκανα, α, κι αλλη μια:

Πως ξερω οτι η μαχανη μου (ή το παπακι) ειναι σωστα ευθυγραμισμενη, π.χ. οτι το μπροστινο ειναι σε αριστη κατασταση (απο καποιο πεσιμο ή απο το ανεβα - κατεβα σε πεζοδρομια) γιατι νομιζω οτι δεν γινεται ευθυγραμιση σε μηχανες, ή κανω λάθος;

Πρόσεχε την πίσω ρόδα στα σημαδάκια που έχει πάνω στο ψαλίδι .
Πρέπει και απο τις 2 μεριές της μηχανής να είναι στο ίδιο σημείο . Φτιάχνουν απο τους ρεγουλατόρους στο πίσω μέρος του ψαλιδιού. Έτσι τεντώνεις και την αλυσίδα.

Τωρα μπροστά αν έχουν στραβώσει (ως προς τον άξονα του τιμονιού , όχι να έχουν "πάρει") τα καλάμια το καταλαβαίνεις απο την αίσθηση στην οδήγηση. Αν για να πάς ευθεία έχεις στριμμένο το τιμόνι δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει το Tεχνολογικό Iνστιτούτο Μασαχουσέτης για να καταλάβεις οτι κάτι συμβαίνει λάθος .
Χαλάρωσε τις βίδες απο την τιμονόπλακα και αυτές που πιάνουν πάνω στη ρόδα, φέρε το τιμόνι στα ίσια του, ξανασφίξε τις βίδες και είσαι εντάξει .

Αυτά είναι τα απλά και συνηθέστερα. Φυσικά υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις .