PDA

View Full Version : Gsx1400 ή Cb1300 ή Xjr 1300



sirjohnbest
23/02/2012, 17:20
Ήρθε η ώρα να αγοράσω «καινούρια» μοτοσυκλέτα, καθώς η προηγούμενη (zephyr) πουλήθηκε πριν από λίγους μήνες και οι τιμές αυτήν την εποχή στα μεταχειρισμένα είναι πολύ καλές. Το δίλλημα που έχω είναι ποια από τις 3 μοτοσυκλέτες να διαλέξω, GSX1400, XJR1300, CB1300 υπάρχει και το ZRX 1200 αλλά είναι λίγο διαφορετικό το στυλ του και οι ιδιοκτήτες τους τα πουλάν πανάκριβα!
Ελπίζω να υπάρχει όρεξη για κουβεντούλα και απόψεις, έχω πάντως μια κλίση προς το GSX…

mikes
23/02/2012, 17:42
ολες ειναι πολυ καλες νομιζω... αλλα η GSX ειναι μακραν η ομορφοτερη!!!

teogtp
23/02/2012, 17:59
Ωντος το Gsx ειναι κουκλα αλλα το κοστος συντηρησης της ειναι ........

sirjohnbest
23/02/2012, 18:33
Τα τελη κυκλοφοριας ειναι ενα θεμα, 240 ευρω. Θελει καποια ιδιαιτερη συντηρηση σε σχεση με τα αλλα ή εχει ακριβα ανταλλακτικα?

teogtp
23/02/2012, 19:22
Ειλικρινα δεν ξερω να πω κοστος ανταλακτικων, αλλα εκτος απο τελη 1400 κιβ. και βενζινες δεν νομιζω να τα πανε καλα!Να σου πω την αληθεια ειναι ενας σοβαρος παραγωντας που δεν την πηρα.
Αν αντεχεις... βουρ στον πατσα!!:beer:
Αα! ξεχασα και την ασφαλεια.....

DimST
23/02/2012, 20:27
Λίγα λόγια για προσωπικές μου εμπειρίες μια και λίγο ώς πολύ τα έχω οδηγήσει όλα.

Λιγότερο στριφτερό απ'όλα το xjr, λιγότερο ροπάτο, έχει το πιο παλαιολιθικό μοτέρ απ'όλα τους, αλλά σίγουρα εξίσου όμορφο με τα άλλα τρία, οδηγικά είναι το πιο cruiser απ'όλα. Το πιο τεμπέλικο και αυτό με τα λιγότερα σπόρ γονίδια.
Πιο σπόρ είναι το ZRX με το CB να είναι κοντά του σε οδική συμπεριφορά αλλά να το χαλάνε τα υπερβολικά κιλά του (το CB είναι το πιο βαρύ και απο τα τέσσερα).
Τo zrx είναι το πιο supersport απ'όλα σε αίσθηση με το πιο σύγχρονο μοτέρ απ'όλα. Αυτός είναι και ο λόγος που με λίγη δουλειά ξεπερνά τα 150 άλογα στη ρόδα εξαιρετικά εύκολα. Ορισμένοι μάλιστα το χρησιμοποιούν με ανάλογες βελτιώσεις και σα trackbike!! Πανέμορφο ειδικά στην έκδοση R.
Το CB είναι άοσμο... δε μου άρεσε για κάποιο λόγο (προσοχή εδώ, έχω αρκετούς φίλους/γνωστούς που το θεωρούν κορυφαίο), στριφτερό και αυτό, έχω κάνει ορισμένα χιλιόμετρα μαζί τους, με καρμπυρατεράτο παραεισαγωγής και με τελευταίο ψεκαστό με φέρινγκ (το λεγόμενο Bol D'or) ... ειλικρινά δεν έβλεπα την ώρα να επιστρέψω στο μηχανάκι μου (speed triple 900 & gsx1400)

Το GSX δεν είναι ακριβό σε τίποτα πέραν του σήματος, τα ανταλλακτικά του κοστίζουν περίπου όσο και των άλλων. Μάλιστα σήμερα έμαθα πως ο αντιπρόσωπος έκανε μια γενναία μείωση στις τιμές των ανταλλακτικών που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνάνε το 20%
Είναι πολύ καλά ζυγισμένο με αποτέλεσμα να κρύβει καλά τα κιλά του, δε μου άρεσε στόκ, μοτέρ χωρίς διάρκεια, μόνο ροπή, ψιλοαδιάφορο για τα γούστα μου. Με τους εκκεντροφόρους του γνωστού Ιάπωνα βελτιωτή και μια καλή εξάτμιση γίνεται ίσως το καλύτερο μηχανάκι γενικής χρήσης. Πραγματικά δε το συγκρίνω με τίποτα και νομίζω πως μαζί με το zrx είναι τα κορυφαία oldschool naked σπόρ μηχανάκια του σήμερα.
Δυστυχώς για λόγους προδιαγραφών (μας έφαγαν...) κανένα απο τα δύο δε παράγεται πλέον οπότε πας αναγκαστικά σε μεταχειρισμένο.

Ψηφίζω gsx με δεύτερο το zrx :wave2:

spyrakos35
23/02/2012, 21:20
θες να μας πεις και την χρήση του?

sirjohnbest
23/02/2012, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Λίγα λόγια για προσωπικές μου εμπειρίες μια και λίγο ώς πολύ τα έχω οδηγήσει όλα.

Λιγότερο στριφτερό απ'όλα το xjr, λιγότερο ροπάτο, έχει το πιο παλαιολιθικό μοτέρ απ'όλα τους, αλλά σίγουρα εξίσου όμορφο με τα άλλα τρία, οδηγικά είναι το πιο cruiser απ'όλα. Το πιο τεμπέλικο και αυτό με τα λιγότερα σπόρ γονίδια.
Πιο σπόρ είναι το ZRX με το CB να είναι κοντά του σε οδική συμπεριφορά αλλά να το χαλάνε τα υπερβολικά κιλά του (το CB είναι το πιο βαρύ και απο τα τέσσερα).
Τo zrx είναι το πιο supersport απ'όλα σε αίσθηση με το πιο σύγχρονο μοτέρ απ'όλα. Αυτός είναι και ο λόγος που με λίγη δουλειά ξεπερνά τα 150 άλογα στη ρόδα εξαιρετικά εύκολα. Ορισμένοι μάλιστα το χρησιμοποιούν με ανάλογες βελτιώσεις και σα trackbike!! Πανέμορφο ειδικά στην έκδοση R.
Το CB είναι άοσμο... δε μου άρεσε για κάποιο λόγο (προσοχή εδώ, έχω αρκετούς φίλους/γνωστούς που το θεωρούν κορυφαίο), στριφτερό και αυτό, έχω κάνει ορισμένα χιλιόμετρα μαζί τους, με καρμπυρατεράτο παραεισαγωγής και με τελευταίο ψεκαστό με φέρινγκ (το λεγόμενο Bol D'or) ... ειλικρινά δεν έβλεπα την ώρα να επιστρέψω στο μηχανάκι μου (speed triple 900 & gsx1400)

Το GSX δεν είναι ακριβό σε τίποτα πέραν του σήματος, τα ανταλλακτικά του κοστίζουν περίπου όσο και των άλλων. Μάλιστα σήμερα έμαθα πως ο αντιπρόσωπος έκανε μια γενναία μείωση στις τιμές των ανταλλακτικών που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνάνε το 20%
Είναι πολύ καλά ζυγισμένο με αποτέλεσμα να κρύβει καλά τα κιλά του, δε μου άρεσε στόκ, μοτέρ χωρίς διάρκεια, μόνο ροπή, ψιλοαδιάφορο για τα γούστα μου. Με τους εκκεντροφόρους του γνωστού Ιάπωνα βελτιωτή και μια καλή εξάτμιση γίνεται ίσως το καλύτερο μηχανάκι γενικής χρήσης. Πραγματικά δε το συγκρίνω με τίποτα και νομίζω πως μαζί με το zrx είναι τα κορυφαία oldschool naked σπόρ μηχανάκια του σήμερα.
Δυστυχώς για λόγους προδιαγραφών (μας έφαγαν...) κανένα απο τα δύο δε παράγεται πλέον οπότε πας αναγκαστικά σε μεταχειρισμένο.

Ψηφίζω gsx με δεύτερο το zrx :wave2:


Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου! Πολυ κατατοπιστικος.

sirjohnbest
23/02/2012, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
θες να μας πεις και την χρήση του?

Ειμαι σχετικα μεγαλος σε ηλικιας (40) και δεν ειμαι αδυνατος, ουτε βεβαια και χοντρος. :) H xρήση της μοτοσυκλέτας θα είναι για χαλαρές βόλτες το καλοκαίρι , μένω σε νησί (προς το παρόν) και οι ταχύτητες που θα αναπτύσσω θα είναι σχετικά περιορισμένες.

spyrakos35
23/02/2012, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sirjohnbest
Ειμαι σχετικα μεγαλος σε ηλικιας (40) και δεν ειμαι αδυνατος, ουτε βεβαια και χοντρος. :) H xρήση της μοτοσυκλέτας θα είναι για χαλαρές βόλτες το καλοκαίρι , μένω σε νησί (προς το παρόν) και οι ταχύτητες που θα αναπτύσσω θα είναι σχετικά περιορισμένες.

αποψή μου... μπορεί να είναι και λάθος...

μιας και όλα θα είναι χαλαρά, μιας και δεν μου ακούγεσαι για να αναζητάς τις απολυτες επιδόσεις, μηπως θα πρέπει να εστιάσεις κυρίως σε ανεση, συμπεριφορά, χρηστικότητα/ελαστικότητα μοτέρ κατά πρώτο λόγο???

με αφετηρία το ποστ του dimst κοιτα ποιο ταιριάζει πιο πολύ στην χρήση που θα κάνεις...

:beer:

Takata Dome
23/02/2012, 22:16
Να ξεκινήσω με την υποκειμενική μου γνώμη πέρι της εμφάνισης αυτών των μηχανών: CB1300S δαγκωτό απο μένα!

Και πάμε στην ουσία:Υπάρχει ένα μεγάλο συγκριτικό όλων αυτών που λές στο παρακάτω link http://www.visordown.com/road-tests/road-test-cb1300-v-zrx1200r-v-gsx1400-v--xjr1300/4531.html

Επειδή ίσως βαριέσαι να το διαβάσεις όλο και να μεταφράζεις,θα σου πώ τα συμπεράσματά τους:

Suzuki GSX 1400:Άνετη και σίγουρη στον ανοιχτό δρόμο,χάνει σε προστασία απο το αέρα σε σύγκριση με ZRX,CB καθως δεν έχει το μικρό φάιρινγκ τους.Δύσκολη στη γρήγορη οδήγηση λόγω βάρους,περίεργο σε αίσθηση μπροστινό,κατανάλωση καυσίμου κάπου στη μέση ανάμεσα σε όλες τις μηχανές του συγκριτικόυ.Λίγο δύσκολη για οδήγηση στην πόλη,λόγω βάρους.Κινητήρας που θα περίμενες να δίνει κατι παραπάνω.Απόλυτα ικανοποιητικός παρ'αυτά!

Yamaha XJ1300:Μάλλον η χειρότερη του συγκριτικόυ.Η χειρότερη στην κατανάλωση καυσίμου,βαρία και δύσκολη στην πόλη και στη γρήγορη οδήγηση,οπως η Suzuki,και γενικά σου αφήνει μια αίσθηση οτι δεν είναι τόσο εκσυγχρονισμένη οδηγικά όσο οι άλλες

Honda CB1300:Ο καλύτερος κινητήρας,η πιο άνετη,το καλύτερο κράτημα και μαζί με την Kawasaki σε ο,τι αφορά κατανάλωση και άνεση στον ανοιχτό δρόμο,όπως και στην καθημερινή χρήση.Με άλλα λόγια,αντικειμενικά η καλύτερη του συγκριτικού!Υστερεί σε προσωπικότητα σε σχέση με την Kawasaki!

Kawasaki ZRX 1200:Δεύτερος καλύτερος κινητήρας,για οικονομία και άνεση τα παμε,σε κράτημα ένα κλικ κάτω απο το Honda


Αυτά απο ο,τι λέει στο link
Όπως καταλαβαίνεις,και εκείνοι την τελική επιλογή την έκαναν με βάση τι τους αρέσει πιο πολύ.Αν και η Honda ήταν αντικειμενικά καλύτερη,εκείνοι επέλεξαν την Kawasaki.Γιατι σε ένα τέτοιο ιδιαίτερο είδος μηχανής δεν τα κοιτάς αυτά.Επιλέγεις και εσύ με βάση τι σου αρέσει!!!
:wave2:

sirjohnbest
23/02/2012, 23:05
Ολο και ποιο δυσκολη η αποφαση. Ξερει κανεις να μου πει κατι και για τον συνεπιβατη? Για το CB μου εχουν πει οτι ειναι ας πουμε, οτι ειναι ψιλα και λιγο αβολα... Για τα αλλα??

thalasinos
23/02/2012, 23:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sirjohnbest
Ξερει κανεις να μου πει κατι και για τον συνεπιβατη? Για το CB μου εχουν πει οτι ειναι ας πουμε, οτι ειναι ψιλα και λιγο αβολα... Για τα αλλα??

Eπειδη το εχει φιλος μου το GSX 1400 και εχω ανεβει απο πισω θα ελεγα πως η σελα ειναι παρα πολυ αναπαυτικη!!! οπως και η σταση του σωματος!!!
Το μονο που σε ποναει σε αυτη την μηχανη ειναι τα τελη κυκλοφοριας!!!!!!!!!:sad:

sirjohnbest
24/02/2012, 06:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από thalasinos
Eπειδη το εχει φιλος μου το GSX 1400 και εχω ανεβει απο πισω θα ελεγα πως η σελα ειναι παρα πολυ αναπαυτικη!!! οπως και η σταση του σωματος!!!
Το μονο που σε ποναει σε αυτη την μηχανη ειναι τα τελη κυκλοφοριας!!!!!!!!!:sad:

Αυτο το 240αρι των τελων κυκλοφοριας αυτην την εποχη ειναι λιγο βαρυ...

PortisHead
24/02/2012, 07:37
Προσωπική μου γνώμη:
οταν πρεπει να διαλεξεις αναμεσα σε αυτες τις 3 μοτοσυκλετες (GSX , CB , XJR) ο μόνος παράγοντας που πραγματικα θα έπρεπε να παιζει ρόλο στην επιλογή σου είναι....η καρδια σου.

Καλή αγορά οτι κι αν διαλέξεις. :wave2:



Υ.Γ.
Το ZRX προσωπικα δεν το συγκαταλέγω καν στην κατηγορια των παραπανω. :yuck:

TROOPER
24/02/2012, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrakos35
......

με αφετηρία το ποστ του dimst κοιτα ποιο ταιριάζει πιο πολύ στην χρήση που θα κάνεις...

:beer:

+1

reinmeister
24/02/2012, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sirjohnbest
Ειμαι σχετικα μεγαλος σε ηλικιας (40)

λιγη προσοχη σε τετοιου ειδους σχολια παρακαλω...:lol: :lol:

στο δια ταυτα...πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα εμφανισης,μια και απο πλευρας κρατηματος,χοντρα ψιλα κοντα ειναι ολα...και ολα ειναι μετρια...οποτε μην πολυσκας...

απο μοτερ ισχυει οτι σου πε ο dimst...εγω θα σου πω οτι το μοτερ του gsx ειναι μακραν το πιο βελτιωσιμο απ ολα,αν και δεν νομιζω να σε πολυαπασχολει κατι τετοιο...επισης,προσωπικα το θεωρω ομορφοτερο ολων...

τελος,θεωρω την αεροψυξη μεγαλο πλεονεκτημα,μια και εχεις ενα λιγοτερο πραγμα να ασχολεισαι απο πλευρας συντηρησης...

με το καλο ,οτι κι αν αποφασισεις...

Corki
24/02/2012, 09:51
Χωρις να θελω να στην σπασω .....θα προτεινα να κοιταξεις και το Bandit 1250.


Τα τελη ειναι τα μισα απο το 1400 (ή το 1300) και σε γενικές γραμμες πλησιάζει τα συγκεκριμενα που κοιτας.

Ξερω οτι σε υφος δεν εχει καμια σχέση με τα πιο μεγαλα αλλα απο την αλλη ειναι ενα κλικ πιο συγχρονο σε ολα και εξακολουθει να παραγεται ακομα αν και απο οτι καταλαβα πας για "γαμο" οποτε δεν σε πολυ νοιαζει!!!

Ενα μειον βεβαια στο Bandit (για εμενα παντα) ειναι οτι εχει λιγο αβολη σελα.

PortisHead
24/02/2012, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Corki
Χωρις να θελω να στην σπασω .....θα προτεινα να κοιταξεις και το Bandit 1250.

Αυτο λέγεται ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ !!!


Αρχικά δημιουργήθηκε από Corki
Ενα μειον βεβαια στο Bandit (για εμενα παντα) ειναι οτι εχει λιγο αβολη σελα. [/B]

Πολύ επιεικής χαρακτηρισμος.
Επέτρεψε μου να πω οτι ειναι...ΧΑΛΙΑ !!!

sirjohnbest
24/02/2012, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Corki
Χωρις να θελω να στην σπασω .....θα προτεινα να κοιταξεις και το Bandit 1250.


Τα τελη ειναι τα μισα απο το 1400 (ή το 1300) και σε γενικές γραμμες πλησιάζει τα συγκεκριμενα που κοιτας.

Ξερω οτι σε υφος δεν εχει καμια σχέση με τα πιο μεγαλα αλλα απο την αλλη ειναι ενα κλικ πιο συγχρονο σε ολα και εξακολουθει να παραγεται ακομα αν και απο οτι καταλαβα πας για "γαμο" οποτε δεν σε πολυ νοιαζει!!!

Ενα μειον βεβαια στο Bandit (για εμενα παντα) ειναι οτι εχει λιγο αβολη σελα.

Είναι κάτι τελείως διαφορετικό το Bandit 1250 , είχα προσωπική εμπειρία από cbf 1000 και δεν το άντεξα, είναι λίγο «νερόβραστα» αυτά μηχανάκια … Εάν ήθελα να πάω σε κάτι τέτοιο θα κοιτούσα για κάνα ZZR1200 που αυτήν την εποχή είναι σχεδόν τσάμπα!!!
ΔΕΝ θέλω να ξεκολλήσω από τα naked, μετά το zephyr κόλλησα εκεί…

sirjohnbest
24/02/2012, 16:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
λιγη προσοχη σε τετοιου ειδους σχολια παρακαλω...:lol: :lol:

στο δια ταυτα...πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα εμφανισης,μια και απο πλευρας κρατηματος,χοντρα ψιλα κοντα ειναι ολα...και ολα ειναι μετρια...οποτε μην πολυσκας...

απο μοτερ ισχυει οτι σου πε ο dimst...εγω θα σου πω οτι το μοτερ του gsx ειναι μακραν το πιο βελτιωσιμο απ ολα,αν και δεν νομιζω να σε πολυαπασχολει κατι τετοιο...επισης,προσωπικα το θεωρω ομορφοτερο ολων...

τελος,θεωρω την αεροψυξη μεγαλο πλεονεκτημα,μια και εχεις ενα λιγοτερο πραγμα να ασχολεισαι απο πλευρας συντηρησης...

με το καλο ,οτι κι αν αποφασισεις...


Μεσα στο μυαλο μου εισαι? Ετσι τα βλεπω τα πραγματα κι εγω...

sirjohnbest
28/02/2012, 14:33
Άρχισα της «διαπραγματεύσεις» με πωλητές των συγκεκριμένων μοντέλων και πρώτα με αυτούς που έχουν GSX1400 , το οποίο και έβαλα πρώτο στην λίστα. Το οικονομικό είναι ένας παράγοντας που τελικά θα παίξει και αυτός ρόλο στην απόφαση μου, π.χ. εάν βρω ένα καλό GSX1400 με 6000 ευρώ και ένα καλό CB 1300 με 4000ευρω, θα πάρω το CB… Να σας πω και την αλήθεια μου αρέσει και όλη αυτή η «μαγεία» του ψαξίματος, του διαβάσματος, της ενημέρωσης, που προηγείται της αγοράς.
Σύντομα θα σας πω για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων και σύντομα θα θέλω την βοήθεια σας για να εξατομίκευση την μοτοσυκλέτα με λίγα αξεσουάρ.
Ευχαριστώ πολύ και ότι ακόμα γνωρίζεται που θα μπορούσε να με βοηθήσει ώστε να πάρω την «σωστή» απόφαση, καλοδεχούμενο!

gixxerpap
28/02/2012, 18:23
απο τα τρία, εύκολα θα διάλεγα το gsx, για τους λόγους που αναφέρθηκαν απο Dimst & Reinmeister.
Πολύ απλά, η αίσθηση που σου αφήνει δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα της σειράς. (κλαψ)

Βέβαια το Bandit που αναφέρθηκε πιο πάνω, τα κάνει όλα ευκολότερα, είναι ακόμα πιο ζυγισμένο, στρίβει καλύτερα, ταξιδεύει με μεγαλύτερες ΜΩΤ.
Ως μοτοσυκλέτα, είναι πιο ολοκληρωμένη, διατηρώντας τον χαρακτήρα του μοτέρ του gsx και η σέλα του δεν είναι ακριβώς άβολη ...
Μπορεί οι σέλες των γυμνών να είναι πιο φαρδιές, μαλακές, άνετες, η θέση οδήγησης όμως του Bandit, το αντισταθμίζει με το παραπάνω.

Σε όποιον με ρωτάει, προτείνω ανεπιφύλακτα το Bandit!
εγώ όμως, θα ξαναπάρω gsx:a30:

sirjohnbest
02/03/2012, 06:27
Αυτές τις μέρες οδήγησα και τις 3 μοτοσυκλέτες, οι εντυπώσεις είναι ανάμικτες, το GSX είναι το ποιο όμορφο αλλά και το πιο τρομακτικό!! Έχει μια ροπή που νομίζεις ότι θα γυρίσει “σβούρα” ξαφνικά! Το CB είναι το ποιο σύγχρονου το ποιο σπορ, πολύ όμορφο, αλλά είναι λίγο άβολο και ειδικά ο συνοδηγός είναι στο ημιώροφο... Το xjr είναι σαν λιμουζίνα, απλώνεσαι επάνω του και φεύγεις. Αυτό που οδήγησα ήταν με καρμπιρατέρ (μοντελο SP) με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό....

Θα δούμε το xjr εκεί που ήταν τελευταίο έγινε Πρώτο στις προτίμησής μου και λόγο βέβαια οδηγικων ικανοτήτων άλλα και συνεπιβάτη!
Για τα καρμπυρατέρ τι λετε εσεις????????

DrBig
02/03/2012, 07:10
Αυτές τις μέρες οδήγησα και τις 3 μοτοσυκλέτες, οι εντυπώσεις είναι ανάμικτες, το GSX είναι το ποιο όμορφο αλλά και το πιο τρομακτικό!! Έχει μια ροπή που νομίζεις ότι θα γυρίσει “σβούρα” ξαφνικά! Το CB είναι το ποιο σύγχρονου το ποιο σπορ, πολύ όμορφο, αλλά είναι λίγο άβολο και ειδικά ο συνοδηγός είναι στο ημιώροφο... Το xjr είναι σαν λιμουζίνα, απλώνεσαι επάνω του και φεύγεις. Αυτό που οδήγησα ήταν με καρμπιρατέρ (μοντελο SP) με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό....

Θα δούμε το xjr εκεί που ήταν τελευταίο έγινε Πρώτο στις προτίμησής μου και λόγο βέβαια οδηγικων ικανοτήτων άλλα και συνεπιβάτη!
Για τα καρμπυρατέρ τι λετε εσεις????????

Γενικως για τα καρμπυρατερ δεν υπαρχει καποιο αρνητικο να σε απασχολει. Ισα ισα που σε γλυτωνουν απο εξοδα τρομπων και φιλτρων. Αδυνατο τους σημειο ειναι τα μεγαλα υψομετρα και γενικως οι περιεργες ατμοσφαιρικες συνθηκες (πολυ ζεστη, πολυ κρυο, πολυ υγρασια) αλλα μονο σε ακραιες καταστασεις.
Ειδικως, την συγκεκριμενη μηχανη δεν την εχω οδηγησει οποτε δεν γνωριζω πως ειναι ρυθμισμενα, αλλα και να χανουν καπου (για το οποιο αμφιβαλλω) σιγουρα ρυθμιζονται καλλιτερα.
Το μονο που θα προσεθετα για τις 'οδηγικες ικανοτητες' που ειπες, ειναι πως αυτες θα αλλαξουν με τον καιρο, οποτε δεν ειναι λογικο να κανεις τετοια επενδυση βασιζομενος στο τι μπορεις τωρα. Η γνωμη μου ειναι να παρεις το CB διοτι εχει την ποιοτητα κατασκευης και το σπορ χαρακτηρα που τα αλλα και δεν εχουν και θα κοστησει πολυ να αποκτησουν (αν αποκτησουν). Εκτος βεβαια και αν δεν σε ενδιαφερουν τετοιες ιδιοτητες. Λεπτομερειες οπως σελλες, καλυψη απο τον αερα κλπ ειναι πραγματα που τα φερνεις στα μετρα σου με μικρο εξοδο.

sirjohnbest
03/03/2012, 12:40
Γενικως για τα καρμπυρατερ δεν υπαρχει καποιο αρνητικο να σε απασχολει. Ισα ισα που σε γλυτωνουν απο εξοδα τρομπων και φιλτρων. Αδυνατο τους σημειο ειναι τα μεγαλα υψομετρα και γενικως οι περιεργες ατμοσφαιρικες συνθηκες (πολυ ζεστη, πολυ κρυο, πολυ υγρασια) αλλα μονο σε ακραιες καταστασεις.
Ειδικως, την συγκεκριμενη μηχανη δεν την εχω οδηγησει οποτε δεν γνωριζω πως ειναι ρυθμισμενα, αλλα και να χανουν καπου (για το οποιο αμφιβαλλω) σιγουρα ρυθμιζονται καλλιτερα.
Το μονο που θα προσεθετα για τις 'οδηγικες ικανοτητες' που ειπες, ειναι πως αυτες θα αλλαξουν με τον καιρο, οποτε δεν ειναι λογικο να κανεις τετοια επενδυση βασιζομενος στο τι μπορεις τωρα. Η γνωμη μου ειναι να παρεις το CB διοτι εχει την ποιοτητα κατασκευης και το σπορ χαρακτηρα που τα αλλα και δεν εχουν και θα κοστησει πολυ να αποκτησουν (αν αποκτησουν). Εκτος βεβαια και αν δεν σε ενδιαφερουν τετοιες ιδιοτητες. Λεπτομερειες οπως σελλες, καλυψη απο τον αερα κλπ ειναι πραγματα που τα φερνεις στα μετρα σου με μικρο εξοδο.

Να δω στο τέλος που θα καταλήξω...

Το CB έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα, βρίσκω και με ABS ! Αυτό είναι κάτι πολύ σοβαρό για εμένα...

DimHim
04/03/2012, 18:27
πως το ειπες...βρισκεις με abs και μαλιστα εχει και τον πιο συγχρονο κινητηρα απο τα αλλα...και τα τρια ειναι σιμα κοντα με λιγες λεπτομερειες διαφορα , οπου σε αυτο που θες τελικα θα σε οδηγησει η καρδια σου...απο εμενα CB1300 καθως ειναι το πιο ρετρο και συχρονο μαζι με κορυφαια ποιοτητα , ειδικα το S ειναι το απωθημενο μου και μαλιστα το BOL D' OR

http://www.raceshield.com/images/CB1300Boldor-03.jpg

παρε κανα δυο αγγελειουλες

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/983757/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1741730/
ειδικα ο δευτερος απο 10000 που το ειχε το εφτασε 7000;) , το ξερω γιατι το εψαχνα καποτε αλλα....:(

GAGARIN
04/03/2012, 19:57
αυτο το μοτορι για μενα ΥΠΑΡΧΕΙ μονο στρογγυλοφαναρο..................ολα τα υπολοιπα ειναι προσπαθειες απο τις ετιαριες να πιασουν συγκεκριμενους πελατες (που θελουν φερινγκ και....και .....και.....νταξ)................ωραιο το cb αλλα δεν μου καθεται καλα το μονο μπουρι...........ευχαριστως θα παιρνα καποιο απο τα τρια (οχι το μακρυτερο)..........να νοιωθω σαν τον Στηβ......

gixxerpap
04/03/2012, 20:35
εάν θεωρείς ότι το gsx είναι τρομακτικό σε''μαμά'' μορφή, ίσως θα έπρεπε να κοιτάξεις σε λίγο μικρότερη κατηγορία ...
αν πάλι επιμένεις σε αυτήν την κατηγορία, τότε προτίμησε ένα cb με το abs, και αν δε σε χαλάει οπτικά με το bikini fairing (προσωπικά το προτιμώ απο το γυμνό και σε εμφάνιση)

sirjohnbest
04/03/2012, 21:12
To CB παιδια ειναι αυτην την στιγμη η πρωτη μου επιλογη, αλλα πολλα θα εξαρτηθουν και απο το κοστος αγορας...

sirjohnbest
19/03/2012, 16:28
Παιδιά γεια σας!
Τελικά "Ο κύβος ερρίφθη" αγοράστηκε η μοτοσυκλέτα και αυτή είναι … Honda CB1300 abs μοντέλο 2006 μαύρη με 22600km.
250297

Ελπίζω να έκανα την σωστή επιλογή και να την ευχαριστηθώ!
Θα τα λέμε (εάν θέλετε) εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=118947&page=6&p=2161369#post2161369


Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας!

Corki
19/03/2012, 16:55
Με γειες........καλα χλμετρα.:beer:

spyrakos35
19/03/2012, 17:14
πάντα όρθιος αγορίνα!!!!

:beer:

devil's animal
19/03/2012, 21:07
καλοριζικο, καλοβολτο...
:beer::beer:

npat
19/03/2012, 21:18
Την καλύτερη επιλογή έκανες φίλε! Καλοτάξιδο!

:beer::beer:

sirjohnbest
19/03/2012, 21:22
Να ειστε και παλι ολοι καλα!!

byron
19/03/2012, 22:10
:beer::beer:

kordix
21/03/2012, 19:11
καλορίζικο :beer::beer::beer:

Εχει ένα ασπροκόκκικο 1300SΑ ενας συνάδελφος και από τότε που το έκανα μια βόλτα έχω κολλήσει άσχημα. Η αίσθηση που σου δίνει αυτή η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ειναι φοβερή.

Το μοτέρ εχει απίστευτη ροπή. Με 2α ξεκινάει χωρίς γκάζι σε ανηφόρα για πλάκα. Το γουργούρισμα του κινητήρα είναι όλα τα λεφτά, έχει πολύ καλό μπροστινό και φρένα και η θέση οδήγησης είναι χόντα, λες και είναι φτιαγμένη στα μέτρα του καθε οδηγού.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι έχει πολύ καλό ζύγισμα, για τα κιλά του είναι πολύ ευκολοδήγητο μηχάνημα. Απλά θέλει πολυυυ σεβασμό στο γκάζι.


Κάποια στιγμή θα το χτυπήσω και γω αλλά όχι το SA, το γυμνό θα πάρω σα το δικό σου, σε μαύρο.



Να είσαι καλά να το χαρείς.

DrBig
21/03/2012, 19:43
ενα καλοριζικο κι απο μενα κι ενα 'Αχχχχχ'

250604

jkoukou
21/03/2012, 20:08
Καλορίζικο το μοτόρι και απο μένα!
Καλές βόλτες στην όμορφη Χίο..
Περιμένουμε φωτό...

sirjohnbest
21/03/2012, 21:23
Καλορίζικο το μοτόρι και απο μένα!
Καλές βόλτες στην όμορφη Χίο..
Περιμένουμε φωτό...

Γιάννο να είσαι καλά, όπως κατάλαβες μετά την κουβεντούλα που κάναμε, η “ιστορία” είχε αίσιο τέλος... Φωτογραφίες θα ανεβάσω σύντομα.



καλορίζικο :beer::beer::beer:

Εχει ένα ασπροκόκκικο 1300SΑ ενας συνάδελφος και από τότε που το έκανα μια βόλτα έχω κολλήσει άσχημα. Η αίσθηση που σου δίνει αυτή η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ειναι φοβερή.

Το μοτέρ εχει απίστευτη ροπή. Με 2α ξεκινάει χωρίς γκάζι σε ανηφόρα για πλάκα. Το γουργούρισμα του κινητήρα είναι όλα τα λεφτά, έχει πολύ καλό μπροστινό και φρένα και η θέση οδήγησης είναι χόντα, λες και είναι φτιαγμένη στα μέτρα του καθε οδηγού.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι έχει πολύ καλό ζύγισμα, για τα κιλά του είναι πολύ ευκολοδήγητο μηχάνημα. Απλά θέλει πολυυυ σεβασμό στο γκάζι.


Κάποια στιγμή θα το χτυπήσω και γω αλλά όχι το SA, το γυμνό θα πάρω σα το δικό σου, σε μαύρο.

Να είσαι καλά να το χαρείς.

Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ και εύχομαι να αποκτήσεις κι εσύ ένα σύντομα.


ενα καλοριζικο κι απο μενα κι ενα 'Αχχχχχ'

250604

Ευχαριστω πολυ!

Apostolos
11/02/2018, 21:48
Είμαι Αγγλία και είμαι στο ίδιο δίλημμα.
Πες μου εντυπώσεις από το CB1300

andreastwin
29/04/2018, 21:56
Είμαι Αγγλία και είμαι στο ίδιο δίλημμα.
Πες μου εντυπώσεις από το CB1300

το εχω απο το 2011,το δουλευεις σαν παπι ευκολο στην οδηγηση,πολυ γραμικος ο κινητηρας χωρις τρυπες,ροπατος του κερατα,βαζεις 5 ταχυτητα και ξεχνας να αλλαξεις ,εχω κανει αρκετα ταξιδια εξωτερικο χωρις κανενα προβλημα ποτε.αν πεζεις το γκαζι πολυ ψηλα ρουφαει αβερτα,αν πας νορμαλ με ξεσπασματα γκαζιου ειναι οκ.σε ταξιδι με 160-170 χιλιομετρα με πηγενε στα 6 λιτρα στα 100.εχω αλλαξι μπροστινο γραναζι,απο 18 σε 19.
το μειον του ειναι οτι δεν εχει 6χτι ταχυτητα και δεν σου δινει το περιθωριο να αλλαξεις γραναζια,παρα μονο το μπροστινο ενα δοντι.εγω προσωπικα θα το ηθελα με 6 ταχυτητες και επιλογη γραναζιων.γιατη την χρησιμοποιω για ταξιδια ποιο πολυ.

kordix
29/04/2018, 22:37
Στα κλειστά στροφιλίκια τι λέει το 1300?

andreastwin
30/04/2018, 10:20
Στα κλειστά στροφιλίκια τι λέει το 1300?

δεν μου εχει δωσει ποτε την αισθηση οτι θα με πεταξει,στα ορια τις λογικης ,δεν ειναι στημενω για πιστα.παρα τον ογκο του, ειναι ευελικτο.
αν δεν εχω φυγει για εξω ,θα ειμαι στην ετησια να το δεις απο κοντα.

kordix
30/04/2018, 10:55
δεν μου εχει δωσει ποτε την αισθηση οτι θα με πεταξει,στα ορια τις λογικης ,δεν ειναι στημενω για πιστα.παρα τον ογκο του, ειναι ευελικτο.
αν δεν εχω φυγει για εξω ,θα ειμαι στην ετησια να το δεις απο κοντα.

Θα τα πουμε εκεί, αν είσαι Ελλάδα.

Στο μέλλον θελω ενα γυμνο, αυστηρα στρογγυλοφάναρο, 4κύλινδρο ροπατο, αλλα θελω να στρίβει. Εννοώ να πέφτει στις στροφές ευκολα, να το πηγαινω και οχι να με πηγαινει. Θα παρω τηλ τον φιλο μου με το S να παμε βολτα να δω πως ειναι στο στροφιλικι. Κατι μου λεει πως θα με βαλει σε εξοδα.