PDA

View Full Version : Η σούζα...



npat
03/03/2012, 15:08
Είμαστε κάπου στα '90, αρχές. Είμαι φοιτητής, δεύτερο έτος, νομίζω, αλλά δεν θυμάμαι καλά.

Έχω ξυπνήσει πρωί-πρωί (κατά της δώδεκα) και με την τσίμπλα στο μάτι χτυπάω έναν φραπέ. Πίνοντας την πρώτη γουλιά κάνω την τρομακτική διαπίστωση ότι έχω ξεμείνει από τσιγάρα. Χάλασμα! Να κάθεσαι κυριλέ με το παγωμένο φραπεδάκι στο χέρι (το οποίο έχει φτιαχτεί ακολουθώντας κατά γράμμα όλα τα ISO, ΙΕΕΕ, DOT καi SNELL πρότυπα---γιατί δεν είναι να παίζεις μ’ αυτά τα πράγματα), να έχεις πάρει περιοδικά, τασάκια και όλα τα κομφόρ και να συνειδητοποιείς, μετά την πρώτη ρουφηξιά, ότι το πακέτο είναι άδειο! Αυτό είναι οιωνός βαρύς για μένα, αλλά τότε-ακόμα δεν είχα μάθει να ερμηνεύω σωστά τα σημάδια.

Κατεβαίνω λοιπόν, με τον φραπέ στο χέρι (φανταστείτε παντοφλες, σορτσάκι, φανέλα και το μάτι ακόμα μισόκλειστο), στο περίπτερο που είναι κάτω απ’ το σπίτι μου (απίστευτη ευλογία να έχεις περίπτερο στα πενήντα μέτρα απ’ την πόρτα σου---αυτά πρέπει να βάζουν στις αγγελίες για φοιτητικά διαμερίσματα, όχι “κερντρική θέρμασνη” και “φρεσκοβαμμένη κουζίνα”... τέλος πάντων, βγαίνω εκτός θέματος). Περνάω, λοιπόν, το στενάκι απέναντι για να φτάσω στο περίπτερο και βλέπω στην γωνία τον αδελφό μου να καταφτάνει φουριόζος με το παπί! Τσίτα όμως λέμε! Είμαι μπροστά στο περίπτερο όταν σταματάει δίπλα μου με μια εντυπωσιακή κωλιά (μπροστινό φρένο δεν είχε το παπί εκείνο το φεγγάρι, γιατί “θα πάω να το φτιάξω άυριο”... και ξέρετε). Με μία κίνηση, κατεβαίνει απ’ το παπί, χωρίς να βάλει σταντ, βγάζει το “κράνος” (ένα τζετ καθίκι που από τις πολλές κατρακύλες κανένας δεν μπορούσε να πει τι χρώμα είχε αρχικά), πετάει μια σακούλα με κάτι συμπράγκαλα που κουβαλούσε μέσα στο κράνος, μου τα δίνει και μου λέει: “Μαλάκα, χέστηκα! Πάρε το παπί, κλείδωσέ το, εγώ πάω πάνω...” και φεύγει τρέχοντας. Εντάξει, όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση του, δεν είναι θέμα...