View Full Version : VFRs και φοβίες (παγκόσμιας) υπερθέρμανσης
chr1s_86
09/03/2012, 00:52
και δεν ξερω για διπλά ψυγεια στα πλάγια αν δημιουργουν προβληματα.....λογω υπερθέρμανσης κτλ...
Θέμα υπερθέρμανσης δεν υπάρχει και το εξήγησε πολύ καλά ο npat...
Το μόνο "θέμα" που υπάρχει είναι το εξής και ισχύει μόνο το καλοκαίρι. Αν ξεκινήσεις από στάση με αναμμένο βεντιλατέρ και κινηθείς αμέσως με 130+ τότε δεν πέφτει η θερμοκρασία γιατί η φορά που φυσάει ο ανεμιστήρας "ακυρώνει" τη ροή του αέρα στο ένα ψυγείο. Οπότε και πρέπει να κόψεις για λίγο ώστε να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ.
GiannisBlessed
09/03/2012, 02:01
Θέμα υπερθέρμανσης δεν υπάρχει και το εξήγησε πολύ καλά ο npat...
Το μόνο "θέμα" που υπάρχει είναι το εξής και ισχύει μόνο το καλοκαίρι. Αν ξεκινήσεις από στάση με αναμμένο βεντιλατέρ και κινηθείς αμέσως με 130+ τότε δεν πέφτει η θερμοκρασία γιατί η φορά που φυσάει ο ανεμιστήρας "ακυρώνει" τη ροή του αέρα στο ένα ψυγείο. Οπότε και πρέπει να κόψεις για λίγο ώστε να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ.
μα ποσο χαζο ειναι αυτο το θεμα!!:bigcry:
και νομιζεις οτι εχεις και βλαβη!!
μα ποσο χαζο ειναι αυτο το θεμα!!:bigcry:
και νομιζεις οτι εχεις και βλαβη!!
Καλά, όπως είπα, περισσότερο ψυχαναγκασμός είναι. Εγώ ποτέ δεν του έδωσα σημασία. Ούτε κόβω, ούτε τίποτα. Όταν είναι να σταματήσει το βεντιλατέρ θα σταματήσει. Όποτε χρειάζεται να δουλέψει, θα δουλέψει. Σιγά δηλαδή μην κάθομαι να "ακούω" το βεντιλατέρ για να ρυθμίζω ανάλογα πως θα πάω... Αν υπήρχε ουσιαστικό θέμα, θα το είχαν φτιάξει (για δέκα χρόνια, περίπου, παράγεται το μοντέλο και είναι best-seller στην κατηγορία του σε Eυρώπη και Αμερική. Λες να μη έφτασε στ' αυτιά της μαμάς?).
chr1s_86
09/03/2012, 02:44
Όποτε χρειάζεται να δουλέψει, θα δουλέψει.
Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι όταν δουλεύει υπό αυτές τις συνθήκες δημιουργεί θέμα από το πουθενά. Η λειτουργία του δηλαδή μειώνει την ικανότητα ψύξης του συστήματος. Σε μια καυτή μέρα του καλοκαιριού με υψηλές ταχύτητες, εκεί που θα ήταν με σβηστό τον ανεμιστήρα στους πχ 95-100 βαθμούς, σε αυτή την περίπτωση θα πάει πολύ ψηλότερα, μέχρι και για 119 έχω ακούσει για VTEC και 114 έχω δει στο δικό μου.
Θεωρητικά δηλαδή, αν δεν το προσέξει/γνωρίζει κάποιος, μπορεί να πάει από τα διόδια μέχρι τη Χαλκίδα με συνεχώς αναμμένο το βεντιλατέρ χωρίς αυτό να βοηθά στη μείωση της θερμοκρασίας, αντίθετα να την κρατά ψηλότερα από ότι θα ήταν με σβηστό :a11:
Τα VFR μας είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες που γνωρίζω οι οποίες να χρειάζονται διακόπτη απενεργοποίησης του βεντιλατέρ :p
(η άλλη εναλλακτική θα ήταν να είχε κάποιο κύκλωμα που θα απενεργοποιούσε το βεντιλατέρ σε ταχύτητες άνω των 100 χαω)
ΥΓ: Sorry για το thread hijack...
και 114 έχω δει στο δικό μου.
So?
Εννοώ ότι αν υπήρχε πραγματικό πρόβλημα, μετά από τόσα updates του μοντέλου, δεν θα είχε κάνει κάτι η Honda (η "λύση" εξάλλου φαίνεται να είναι εντελώς προφανής και τετριμένη)? Έχεις ακούσει πολλά μηχανάκια να έχουν πάθει κάτι εξ' αιτίας αυτού? Εγώ, όσο έχω ψάξει στο Ιnternet, οι μόνες ζημιές που έχω δει εξ' αιτίας υπερθέρμανσης είναι από κολλημένους θερμοστάτες, χαλασμένα βεντιλατέρ, κ.ο.κ (τα οποία είναι άσχετα). Προσωπικά, το 90% του χρόνου έχω γυρισμένη την ένδειξη στην θερμοκρασία περιβάλλοντος και ας κάνει το βεντιλατέρ ότι θέλει. Αν το πράγμα ζεσταθεί τόσο ώστε να πρέπει να κάνω κάτι, θα γυρίσει η ένδειξη από μόνη της (ποτέ δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο). Μπορεί βέβαια να είμαι υπερβολικά ζαμανφού, αλλά, εγώ τουλάχιστον, τον "ανθρώπινο θερμοστάτη" σε κινητήρα τεχνολογίας 2000-φεύγα, ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΩ!
Το αν τώρα συμβαίνει πράγματι το φαινόμενο που λες στο δικό μου μηχανάκι, να σου πω δεν το έχω προσέξει. Για να το λες, έτσι θα είναι... Μπορεί πράγματι να έτυχε και να έκοψα (έτσι κι αλλιώς) και να σταμάτησε. Μπορεί και όχι. Μπορεί και να έτυχε να δούλευε το βεντιλατέρ για αρκετή ώρα (πηγαίνοντας γρήγορα) και να μην το πρόσεξα. Τι να σου πω...
(θέλω βόλτα ρεεεεε!
http://www.youtube.com/watch?v=I3twV9PQtVE )
GiannisBlessed
09/03/2012, 11:59
λογικα υπαρχει μια ταχυτητα(πχ 130) που αν ειναι ανοιχτο το βεντιλατερ θα εχει την χειροτερη ψυξη.πανω απο αυτην και κατω απο αυτην η ψυξη θα βελτειωνεται.
ετσι λογικα υπαρχει ενα ευρος ταχυτητων (πχ 120-140) που δεν παρεχει αρκετη ψυξη το συστημα ωστε η θερμοκρασια να πεσει σε επιπεδο που κλεινει το βεντιλατερ.
αυτο λογικα σε ταξιδι θα πρεπει να το αποφυγει κανεις...
σιγουρα δεν λεω δεν ειναι και ΤΟ προβλημα...αλλα ειναι σιγουρα καλυτερο να δουλευει σε πιο χαμηλες θερμοκρασιες το μοτερ.
sapila racing
09/03/2012, 12:49
Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει. :lol:
Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει. :lol:
πεστα χρυσόστομε, vfr παπαριλίκι δεν είχα ποτέ αλλά ακούγοντας όσα λέτε εδώ μέσα κι εμένα το μυαλό μου εκεί πήγε, αναστροφή της φτερωτής και το πρόβλημα λύθηκε, γιατί κι εμένα δεν θα μ' άρεσε να σβουρίζουν οι ανεμιστήρες και να μην πέφτει η θερμοκρασία.
makis206
09/03/2012, 13:39
Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει. :lol:
Ποιος ο λόγος; Στα 130 είπαμε ότι υπάρχει το θέμα :lol:
Πανοπτικός
09/03/2012, 14:48
περισσότερο ψυχαναγκασμός είναι.
Οπως βλεπεις κατι παλικαρια το καλοκαιρι να περιμενουν να σβησει το βεντιλατερ για να σβησουν το μοτερ...
Το εκανα κ εγω καποτε γμτ :a018:
Μόνο σε 'μενα φαίνονται κουφές οι θερμοκρασίες δηλαδή? :hypnotize
Αυτές είναι θερμοκρασίες λειτουργίας αερόψυκτου V ρε παιδιά.
devil's animal
09/03/2012, 15:47
Μόνο σε 'μενα φαίνονται κουφές οι θερμοκρασίες δηλαδή? :hypnotize
Αυτές είναι θερμοκρασίες λειτουργίας αερόψυκτου V ρε παιδιά.
αφου ειναι Honda δεν παθαινει τιποτα ρε...ισα ισα που η μαμα Η εχει κανει δοκιμες επι δοκιμων για να επιτευχθει αυτο το αποτελεσμα...ειναι ολα μελετημενα...
δεν θα μας πεις εσυ τωρα με τον ματρακα, ποσο πρεπει να ειναι οι θερμοκρασιες....
:bigcry::bigcry::bigcry:
αφου ειναι Honda δεν παθαινει τιποτα ρε...ισα ισα που η μαμα Η εχει κανει δοκιμες επι δοκιμων για να επιτευχθει αυτο το αποτελεσμα...ειναι ολα μελετημενα...
δεν θα μας πεις εσυ τωρα με τον ματρακα, ποσο πρεπει να ειναι οι θερμοκρασιες....
:bigcry::bigcry::bigcry:
Ναι καλά δεν αντιλέγω οτι η μαμά ξέρει κλπ κλπ κλπ .....
Το οτι ΔΕΝ είναι καλό να δουλεύει ένα μοτέρ στου διαόλου το σπίτι, είναι μια σκληρή πραγματικότητα πάντως. :lol:
devil's animal
09/03/2012, 16:04
Ναι καλά δεν αντιλέγω οτι η μαμά ξέρει κλπ κλπ κλπ .....
Το οτι ΔΕΝ είναι καλό να δουλεύει ένα μοτέρ στου διαόλου το σπίτι, είναι μια σκληρή πραγματικότητα πάντως. :lol:
αυτο ξερω και εγω ρε συ Βυρωνα...(για να το σοβαρεψουμε)...
μαλιστα στο manual του gsxr λεει:
"Running the engine with high engine coolant temperature can cause serious engine damage. If the engine coolant temperature indicates more than 120° C and the indicator light comes on, stop the engine to let it cool. Do not run the engine until the coolant temperature indicates less 120° C or below."
βεβαια νομιζω οτι πιο καλο θα ηταν να βλεπαμε και θερμοκρασια λαδιου...το νερο ειναι λιγο "παραπλανητικο" πολλες φορες
αυτο ξερω και εγω ρε συ Βυρωνα...(για να το σοβαρεψουμε)...
μαλιστα στο manual του gsxr λεει:
Ο ματρακάς μου είναι πολύ πιο συντηρητικός. Στους 98 ανάβει βεντιλατέρ και αν περάσει τους 105 κόβει το ρεύμα απ΄τους κυλίνδρους γιατί κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο μοτέρ. Προσωπικά δεν έχω δει πάνω από 101-102 σε μποτιλιάρισμα το καλοκαίρι.
Γιαυτό με κούφανε το 115 φεύγα....
και αν περάσει τους 105 κόβει το ρεύμα απ΄τους κυλίνδρους
Στο VFR στους 105 ΑΝΑΒΕΙ το βεντιλατέρ (και στους 98 ή 99 σβήνει).
GiannisBlessed
09/03/2012, 18:15
ακριβως οπως στο cbr...
102-105 αναβει και 93-98 σβηνει
εχω δει μεχρι και 112.
προς το καλοκαιρακι εχω κανονισει αλλαγη υγρων με valeo!!στο μπρος με μιξη 2:1 ειχα δει πολυ καλα αποτελεσματα!!:beer:(αν θυμαμαι καλα μεση πτωση -5,-7 βαθμους απο οτι συνηθως)
Πανοπτικός
09/03/2012, 19:35
βεβαια νομιζω οτι πιο καλο θα ηταν να βλεπαμε και θερμοκρασια λαδιου...το νερο ειναι λιγο "παραπλανητικο" πολλες φορες
Για πες. :eek:
----------------------------
Στο horneti παντως στους 104 αναβει στους 100 κλεινει (εχω δει μεχρι 110-111)
chr1s_86
10/03/2012, 17:25
So? ... Έχεις ακούσει πολλά μηχανάκια να έχουν πάθει κάτι εξ' αιτίας αυτού? ...
Το αν τώρα συμβαίνει πράγματι το φαινόμενο που λες στο δικό μου μηχανάκι, να σου πω δεν το έχω προσέξει. Για να το λες, έτσι θα είναι... Μπορεί πράγματι να έτυχε και να έκοψα (έτσι κι αλλιώς) και να σταμάτησε. Μπορεί και όχι. Μπορεί και να έτυχε να δούλευε το βεντιλατέρ για αρκετή ώρα (πηγαίνοντας γρήγορα) και να μην το πρόσεξα. Τι να σου πω...
Δεν έχω ακούσει να έχει πάθει τίποτα κανένα... Ούτε να έχει φτάσει λόγω αυτού του "bug" στα επίπεδα της θερμοκρασίας που πρέπει να το σβήσεις... (126 νομίζω; )
Αυτό που συζητάμε μπορεί να συμβεί σε κάποιον 3-4 φορές το χρόνο. Μπορεί και ποτέ. Αν πάει καθημερινά με 40 βαθμούς καλοκαίρι Εθνική γρήγορα μπορεί να γίνεται και συνέχεια...
Εγώ πάντως θα βάλω ένα διακόπτη για να το σβήνω το καλοκαίρι όταν χρειάζεται, όχι τόσο γιατί είναι ανεβασμένη η θερμοκρασία, αλλά επειδή με ενοχλεί αυτό το bug του κυκλώματος ψύξης. Είναι σαν να κάνει κάτι τέτοιο: http://www.youtube.com/watch?v=KxaWvJ-ziXA :lol:
Εγώ πάντως θα βάλω ένα διακόπτη για να το σβήνω το καλοκαίρι όταν χρειάζεται, όχι τόσο γιατί είναι ανεβασμένη η θερμοκρασία, αλλά επειδή με ενοχλεί αυτό το bug του κυκλώματος ψύξης.
Πρόσεχε μόνο μην το ξεχάσεις σβηστό καμιά φορά και μετά γελάει κι ο κάθε ντουκατάκιας... :lol:
chr1s_86
10/03/2012, 17:34
Γιαυτό με κούφανε το 115 φεύγα....
Συμβαίνει μόνο στην περίπτωση που περιέγραψα... Σε κίνηση/μποτιλιάρισμα κτλ θα πάει 104 και θα ανάψει το βεντιλατέρ και θα ξανακατέβει (μια φορά μόνο μου έτυχε να πάει 106 πριν πέσει)
chr1s_86
10/03/2012, 17:42
Πρόσεχε μόνο μην το ξεχάσεις σβηστό καμιά φορά και μετά γελάει κι ο κάθε ντουκατάκιας... :lol:
Χαχαχαχα :lol: :lol:
Δύο οι λύσεις σε αυτό: Ή μπαίνει και κάποιο ledάκι που ανάβει/αναβοσβήνει, ή (καλύτερα) ο διακόπτης να είναι τέτοιος ώστε να δουλεύει μόνο για όσο τον πατάς ώστε να μην μείνει κλειστό...
Δύο οι λύσεις σε αυτό: Ή μπαίνει και κάποιο ledάκι που ανάβει/αναβοσβήνει, ή (καλύτερα) ο διακόπτης να είναι τέτοιος ώστε να δουλεύει μόνο για όσο τον πατάς ώστε να μην μείνει κλειστό...
Η ακόμα καλύτερα με timer. Το πατάς και μένει κλειστό για 1 λεπτό. Αλλά αυτά είναι δουλειές για τον μαγκάιβερ...
Συμβαίνει μόνο στην περίπτωση που περιέγραψα... Σε κίνηση/μποτιλιάρισμα κτλ θα πάει 104 και θα ανάψει το βεντιλατέρ και θα ξανακατέβει (μια φορά μόνο μου έτυχε να πάει 106 πριν πέσει)
Same. 2-3 φορές έχω δει 106 αλλά μιλάμε για 45 βαθμους εξω και πολυ κινηση. Τις υπολοιπες μέχρι 104 και μετά πέφτει. Και έχω υγρά για χαμηλές θερμοκρασίες (50-50), οποτε αν βαλω κατι σε 40-60 λογικά θα εχει ακομα καλυτερη ψυξη.
nikos_abel
10/03/2012, 18:12
Η ακόμα καλύτερα με timer. Το πατάς και μένει κλειστό για 1 λεπτό. Αλλά αυτά είναι δουλειές για τον μαγκάιβερ...
Μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του φόρουμ, θα αναλάβει την αναβάθμιση όλων των βι εφ αρ των μελών
Πανοπτικός
10/03/2012, 19:00
Same. 2-3 φορές έχω δει 106 αλλά μιλάμε για 45 βαθμους εξω και πολυ κινηση. Τις υπολοιπες μέχρι 104 και μετά πέφτει. Και έχω υγρά για χαμηλές θερμοκρασίες (50-50), οποτε αν βαλω κατι σε 40-60 λογικά θα εχει ακομα καλυτερη ψυξη.
Για το Χορνετ λες εσυ :confused:
Ναι. Κι εμενα με παραξένεψαν οι θερμοκρασίες που αναφέρεις. Συνήθως μόλις μπει το βεντιλατέρ στους 104, την ρίχνει αμεσως. Μονο σε extreme συνθηκες έχω φτάσει οριακα τα 106. (Και με τα παλια, και με τα νεα υγρα)
Πανοπτικός
10/03/2012, 19:09
Ναι. Κι εμενα με παραξένεψαν οι θερμοκρασίες που αναφέρεις. Συνήθως μόλις μπει το βεντιλατέρ στους 104, την ρίχνει αμεσως. Μονο σε extreme συνθηκες έχω φτάσει οριακα τα 106. (Και με τα παλια, και με τα νεα υγρα)
Εγω δεν ειπα οτι γινεται παντα, αλλα οταν εκανα την μλκια κ περιμενα στους 40 βαθμους μεσα στον ηλιο, να σβησει το βεντιλατερ, οχι απλως δεν εκλεινε ποτε αλλα η θερμοκρασια επαιρνε ανοδικη πορεια μεχρι τους 110-111...
Κανονικα ακομα κ με ζεστη προλαβαινω να δω μεχρι 106-107 (αναλογα τον καυσωνα) κ μετα πεφτει
Να πω και εγω που τα εχω δει οολλα στο δικο μου!
Καταρχην ναι το βεντιλατερ οταν αναψει το καλοκαιρι πρεπει να κοψεις ταχυτητα για να επιτρεψεις στο ανεμιστηρα να σπρωχνει αερα προς τα εμπρος...ναι ειναι βλακεια η μαλλοον ειναι μια μεσοβεζικη λυση. Ο λογος που σπρωχνει τον αερα προς τα μπροστα ειναι για να μην σκαει ο θερμος αερας στο ποδι του οδηγου .
Στο αμερικανικο φορουμ εχει γινει ο πανικος για το να βαλουν διακοπτες να γυρισουν αναποδα τη ροη και αλλα τετοια αστεια η σε καποιες περιπτωσεις βολικα. Ενα σας λεω εαν ητανε αναποδα ο ανεμιστηρας τοτε ολοι μας θα ειχαμε εγκαυματα στο ποδι...λογω του V4 οι δυο πισω κυλινδροι δεν αεριζονται επαρκως με αποτελεσμα για πλακα να ανεβαζει θερμοκρασιες... και επισης αγαπητε βυρωνα ειναι V4 κοινως δεν ειναι ενα απλο αλλο μηχανακι, όπως επισης και ο χρονισμος του ως γνωστο δεν βαραει οπως βαρανε τα αλλα μηχανακια...καπου πιο κατω υπαρχει πως βαραει.
Ολααα αυτα μαζι το κανουν ενα θερμο μηχανακι..και να σας πω εμενα εφτασε 125!! ειμουνα στο καρπενησι και ειχα προβλημα στον θερμοστατη αναψε λαμπακι high ξερασε παραφλου αλλα δεν με αφησε η πουτ@να , περιμενα να κρυωσει και μετα εφυγα καπνος ευτυχως ειχε πεσει και ο ηλιος και αρχισα την καταβαση προς λαμια μετα εθνικη 180-200 δεν εκανε κιχ απο θερμοκρασια, κατω απο 90.
Τωρα μπορει να σας φανει περιεργο αλλα η βεφα εχει και καποια μικρα καλουδια σας επισυναπτω ενα τμημα των χαρακτηριστικων του κινητηρα:
Aluminum composite cylinder sleeves are high-pressure-formed from sintered aluminum powder impregnated with ceramic and graphite. The composite sleeves provide better wear resistance and superior heat dissipation compared to conventional sleeves.
Και απο την ιδια σελιδα :
Dual side-mounted radiators maximize cooling efficiency using low-air-pressure areas created by side cowls to draw cooling air through the radiators. During low-speed operation, a thermostat-controlled left-side fan pulls cooling air across the radiator into the fairing, keeping hot air away from the rider.
Κοινως μην ανησυχειτε για τις θερμοκρασιες , φυσικα δεν ειστε οι μονοι εσεις και οι μισοι οδηγοι παγκοσμιως (οι νεοι, διοτι οι παλιοι το εχουν ξεπερασει) των VFR ανησυχουν.
Πιο πολυ θα πρεπει να ανησυχειτε οτι θελει ρυθμισμα στα starter valves παρα θερμοκρασιες, μονο εαν ξερασει παραφλου ψαχτειτε, επισης ξεχασα να πως πως η δικη μου βλαβη ητανε διπλη , ειχε χαλασει και η ταπα του ψυγειου.
Ως γνωστο το κυκλωμα ψυξης του VFR ειναι υπο πιεση αρα και η ταπα πρεπει να αντεχει την πιεση , εχω βαλει ταπα απο VTRSP2 και παιζει μια χαρα εδω και 5 χρονια.
λογω του V4 οι δυο πισω κυλινδροι δεν αεριζονται επαρκως με αποτελεσμα για πλακα να ανεβαζει θερμοκρασιες... και επισης αγαπητε βυρωνα ειναι V4 κοινως δεν ειναι ενα απλο αλλο μηχανακι, όπως επισης και ο χρονισμος του ως γνωστο δεν βαραει οπως βαρανε τα αλλα μηχανακια...καπου πιο κατω υπαρχει πως βαραει.
Μπλά μπλα μπλα μπλα....Αγαπητέ Στάθη, δεν είναι μυστικό οτι η πατέντα των πλαϊνών ψυγείων έγινε γιατί δεν μπορούσαν να χωρέσουν ένα ψυγείο στο κέντρο :lol: Ετσι επέλεξαν την παγκόσμια πρωτοτυπία των δύο πλαϊνών που συνεισφέρουν συν της άλλης στην άυξηση των καταθέσεων του ακατανόμαστου, καθώς μια απλή πτώση <=> και ένα ψυγείο στα οπίσθια. :lol:
Δύο οι λύσεις σε αυτό: Ή μπαίνει και κάποιο ledάκι που ανάβει/αναβοσβήνει, ή (καλύτερα) ο διακόπτης να είναι τέτοιος ώστε να δουλεύει μόνο για όσο τον πατάς ώστε να μην μείνει κλειστό...
Η ακόμα καλύτερα με timer. Το πατάς και μένει κλειστό για 1 λεπτό. Αλλά αυτά είναι δουλειές για τον μαγκάιβερ...
H perneis ena FI kai kanena problem
kiloMeater
02/04/2012, 11:49
Επειδη ειχα παλαιοτερα μηχανη που πεταγε τον αερα στο ποδαρακι το καλοκαιρι, προτιμω να γελαμε στα fora με το περιεργο συστημα της Βεφας με την αναστροφη ροη αερα (που στην πραξη να μην μου εχει προκαλεσει ποτε σοβαρο προβλημα) παρα να ψηνω ομελετες στη γαμπα και να ειμαι cool στο πληκτρολογιο.
chr1s_86
02/04/2012, 19:02
H perneis ena FI kai kanena problem
Χαχα... Φάνη και τα δικά μας το έχουν το "θέμα" αυτό...
Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει. :lol:
Η ακόμα καλύτερα με timer. Το πατάς και μένει κλειστό για 1 λεπτό. Αλλά αυτά είναι δουλειές για τον μαγκάιβερ...
Άμα έχετε θέμα να βάλετε τη φτερωτή από το VTR που είναι ανάποδη :smokin:...
Εγώ δεν του κάνω τίποτα.
nikos_abel
13/05/2012, 20:00
Κοίτα να δεις πως γυρνάει ο τροχός. Τα καλορίζικα στο ανάλογο θρέντι Κε Διαχειριστά.
Εγώ δεν του κάνω τίποτα.
Δεν θέλω μαλακίες! Περιμένουμε εναγωνίως... λατερνοποίηση!
- Θεμαινόμενα γκριπ
- Θερμενόμενες σέλες
- Λαδωτήρια
- Γκιαρ ιντικέιτορς
- Air condition
- Φούρνους μικροκυμμάτων
... και πάει λέγοντας! Τόσες επιλογές ανοίγονται μπροστά σου!
:lol::lol::lol:
Δεν θέλω μαλακίες! Περιμένουμε εναγωνίως... λατερνοποίηση!
- Θεμαινόμενα γκριπ :lol:
- Θερμενόμενες σέλες
- Λαδωτήρια :lol:
- Γκιαρ ιντικέιτορς
- Air condition :lol:
- Φούρνους μικροκυμμάτων
... και πάει λέγοντας! Τόσες επιλογές ανοίγονται μπροστά σου!
:lol::lol::lol:
Γελαω rl
Δεν θέλω μαλακίες! Περιμένουμε εναγωνίως... λατερνοποίηση!
- Θεμαινόμενα γκριπ
- Θερμενόμενες σέλες
- Λαδωτήρια
- Γκιαρ ιντικέιτορς
- Air condition
- Φούρνους μικροκυμμάτων
... και πάει λέγοντας! Τόσες επιλογές ανοίγονται μπροστά σου!
:lol::lol::lol:
Θερμαινόμενα έχει (και μάλλον θα βγουν).
Για να θερμάνεις τη σέλα φασολάδα και κούφιες.
Λαδωτήρι έχει και δουλεύει μια χαρά.
GI δεν παίζει γιατί θέλει ματσακονιές σε καλωδίωση.
Τα άλλα δύο τ' αφήνω χωρίς σχόλιο :p...
Κοινώς το μόνο που χρειάζεται το συγκεκριμένο είναι ένα πλύσιμο να φύγει η χλωροπανίδα του Θεσσαλικού κάμπου :lol:...
Κοινώς το μόνο που χρειάζεται το συγκεκριμένο είναι ένα πλύσιμο να φύγει η χλωροπανίδα του Θεσσαλικού κάμπου :lol:...
Από που το πήρες, αν επιτρέπεται?
Θερμαινόμενα έχει (και μάλλον θα βγουν)
Γιατί?
chr1s_86
14/05/2012, 14:27
Άμα έχετε θέμα να βάλετε τη φτερωτή από το VTR που είναι ανάποδη :smokin:...
Δεν κάνει, θα στέλνει καυτό αέρα από το χώρο του μοτερ στο ψυγείο.
...
... και πάει λέγοντας! Τόσες επιλογές ανοίγονται μπροστά σου!
Βολτόμετρο χρειάζεται το μηχανάκι. (σοβαρά)
...... Ο λογος που σπρωχνει τον αερα προς τα μπροστα ειναι για να μην σκαει ο θερμος αερας στο ποδι του οδηγου......
.....Ενα σας λεω εαν ητανε αναποδα ο ανεμιστηρας τοτε ολοι μας θα ειχαμε εγκαυματα στο ποδι...
πάντως το xz400-550 (ν2 με άξονα της yamaha ) είχε αεραγωγούς με επιλογή ανακατεύθυνσης του ζεστού αέρα στο φέρινγκ και χειμώνα- καλοκαίρι ήταν όλα μια χαρά...
257727
Δεν δοκίμασε ποτέ κανείς να βαλει ανεμιστηρα που να αλλάζει φορά περιστροφής ανάλογα με το τι χρειάζεται?
Αν παρει ο McGyver VFR θα το κάνει. :lol:
Προφητικό :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.