View Full Version : Περί F650GS '07 ο λόγος
mats8282
15/03/2012, 13:00
Έχω πρόταση να πάρω ένα F650GS του 2007 full extra,ABS-θερμ/να γκριπς κλπ κλπ,20,000 χλμ αγρατζούνιστο κυριολεκτικά,από μεγάλο σέρβις,καινούργια λάστιχα και σε πολύ καλή τιμή,γύρω στα 2,000Ε..Η μηχανή είναι συγγενικού μου προσώπου η τιμή μόνο για μένα και τα παραπάνω είναι σίγουρα...
Σκεφτόμουν λοιπόν να δώσω το GSR και το CBF250 που έχω,να μείνω με αυτό για όλες τις δουλειές και άμα περάσει η κρίση βλέπουμε...Έτσι και αλλιώς κέντρο κατεβαίνω 5-6 φορές το μήνα,ταξίδια λίγα και γενικά πάνω από 10,000χλμ/χρόνο σπάνια κάνω,τα τελευταία χρόνια ειδικά...
Ρώτησα όμως το μηχανικό μου και 2 φίλους,που ξέρουν κάτι παραπάνω από εμένα,και μου είπαν κατηγορηματικά όχι...Τι για πανάκριβα ανταλλακτικά,τι για αμορτισέρ που στα 10,000χλμ είναι άχρηστα,τι για εντελώς ψόφιο μοτέρ....
Για πείτε ρε bmwδάκηδες,αξίζει;;
ΥΓ Πάρτο και πούλα το 4,000Ε δεν είναι επιλογή...
ΥΓ2 Τα μηχανάκια μου είναι μια χαρά...
Αυτούς που ρώτησες έχουν ακουμπήσει ποτέ BMW? Δεν ισχύει τίποτα από ότι σου είπαν. Η τιμή είναι πολύ οκ & το μηχανάκι τα κάνει όλα.
Ψάξε στο forum και θα βρεις τις απαντήσεις σου. Βαριέμαι να αιτιολογώ άλλη μια φορά τα δεδομένα.
Θα σου πω μόνο ότι πάρα πάρα πολύς κόσμος το επιλέγει για να κάνει RTW ταξίδι.
Δεν ισχύει τίποτα από ότι σου είπαν. Η τιμή είναι πολύ οκ & το μηχανάκι τα κάνει όλα...
+1000
υ.γ.δεν ειμαι μπεμβεδακιας.
AUFGEBRACHT
15/03/2012, 13:40
Χωρίς παρεξήγηση, εάν ο μηχανικός σου είπε αυτά τα πράγματα πρέπει μαζί με την αλλαγή μηχανής να αλλάξεις και μηχανικό...
The_Scientist
15/03/2012, 13:48
Μιλάμε για το μονοκύλινδρο ή το δικύλινδρο ?
Έχω το ίδιο. Με 60000 χλμ πλέον, όλα στην πόλη (Φαληρο - Παιανία μέσω κέντρου). Δεν μου έχει βγάλει κάτι σοβαρό, εντάξει το φίλτρο βενζίνης του έχει 120 εουρος η αλλαγή είναι καθε 40000χλμ. Κατα τα άλλα μόνο λάδια του αλλάζω και δεν ζητάει τίποτα. Έχει εξαιρετική κατανάλωση αλλά νομίζω οτι αυτό είναι και θέμα οδηγού. Είναι αρκετά ευέλικτο στην πόλη και σε κίνηση. Τώρα αν είναι ψόφιο το μοτέρ δεν μπορώ να το απαντήσω για εμένα μια χαρά είναι, αλλά εγώ δεν είμαι και το μέτρο.
Απο ζημιές έχω πάθει τα εξής: Ένα ρουλεμάν στο μοχλικό και τρόμπα νερού. Αυτά τα δυο μου τα έβγαλε μετα τα 50000 χλμ.
Για εμένα το μηχανάκι είναι εργάτης. Ούτε πολλά γκάζια έχει ούτε καμιά ιδιαίτερη ομορφιά αλλά νομίζω οτι γενικως είναι τίμιο μηχανάκι. Οσο για τις τιμές στα ανταλλακτικά εγώ δεν μπορώ να απάντησω γιατί δεν έχω εμπειρία απο τιμές για άλλα μηχανάκια.
Οτι άλλο θες ρώτα αδερφέ.
mats8282
15/03/2012, 13:58
Χωρίς παρεξήγηση, εάν ο μηχανικός σου είπε αυτά τα πράγματα πρέπει μαζί με την αλλαγή μηχανής να αλλάξεις και μηχανικό...
Βασικά αυτός μου είπε για τις τιμές στα ανταλλακτικά και το προφανές πως από τα 100 άλογα του GSR στα 50 του GS υπάρχει μεγάλη διαφορά...Τα άλλα μου τα είπε φιλαράκι που ήξερε ιδιοκτήτη και τα είχε πάθει...
Γενικά τώρα,θα το πάρω βόλτα και αν δεν ξενερώσω εντελώς τότε 99% θα το πάρω....Βλέπουμε :)
ΥΓ :beer: Gia
ΥΓ2 Μονό Scientist
devil's animal
15/03/2012, 15:28
Βασικά αυτός μου είπε για τις τιμές στα ανταλλακτικά και το προφανές πως από τα 100 άλογα του GSR στα 50 του GS υπάρχει μεγάλη διαφορά...Τα άλλα μου τα είπε φιλαράκι που ήξερε ιδιοκτήτη και τα είχε πάθει...
Γενικά τώρα,θα το πάρω βόλτα και αν δεν ξενερώσω εντελώς τότε 99% θα το πάρω....Βλέπουμε :)
καλα 50 δεν ειναι το F650. 45 μπορει. αλλα ειναι μονοκυλινδρα αλογα. φυσικα δεν εχουν σχεση με τα 100 τετρακυλινδρα αλλα οχι λογω απολυτων αριθμων 50vs100, αλλα πως τα βγαζει στον δρομο.
αφου δεν κανεις πολλες εξορμησεις και εισαι για τα γυρω γυρω, μια χαρα θα σε βολεψει το ΒΜW. και ακομα και να θελεις να κανεις ενα ταξιδι, σιγουρα δεν θα πει οχι.
Το μηχανάκι για τη δουλειά που το θες είναι τέλειο.
Η τιμή πολύ δελεαστική κ από προβλήματα σχεδόν μηδαμινά.
Σίγουρα τα ανταλλακτικά κ η εργασία για μένα είναι υπερτιμημένα όσον αφορά την αντιπροσωπεία. Εδώ στην Κρήτη τουλάχιστον μία έχουμε κ γδέρνει. Από κει κ πέρα αν είσαι Αθήνα πιστεύω έχεις επιλογές, επίσης μπορείς να τα αγοράζεις κ από αλλού με πολύ χαμηλότερο κόστος κ αν έχεις κ δικό σου μάστορα σχετικό θα πληρώνεις κ λογικά εργατικά. Αν πιάνουν κ τα χέρια σου, το κόστος συντήρησης μειώνεται ακόμα πιο πολύ.
Ταξίδια κάνει, κ μάλιστα πολύ ωραία. Αρκεί να μη θες να πηγαίνεις με 200 ;) Στα 120-140 άνετα κινείται κ σαν on-off έχεις κ το πλεονέκτημα του χώματος (που το συγκεκριμένο κινείται χώμα περισσότερο από αξιοπρεπώς) ! Να μη μιλήσω κ για την κατανάλωση ;)
Επειδή έχω οδηγήσει κ το GSR μπορώ να σου πω ότι θα σου "φανεί" κάπως στην αρχή. Μη το κρίνεις μόνο από μία βόλτα κ έχε κατά νου ότι τα δύο μηχανάκια είναι διαφορετικής φιλοσοφίας κ δε διαφέρουν μόνο στην ιπποδύναμη.
Να υποθέσω ότι έχεις το CBF καθημερινά για όλες τις δουλειές κ το GSR για τις βόλτες κ το fun factor ;
Αν θέλεις να συντηρείς μόνο μία μηχανή προχώρα στην αλλαγή.
Αν θέλεις το fun factor τότε με τη μπέμπα, προερχόμενος από το GSR, θα ξενερώσεις γρήγορα.
Ό,τι κ ν' αποφασίσεις :beer:
mats8282
15/03/2012, 18:17
καλα 50 δεν ειναι το F650. 45 μπορει. αλλα ειναι μονοκυλινδρα αλογα. φυσικα δεν εχουν σχεση με τα 100 τετρακυλινδρα αλλα οχι λογω απολυτων αριθμων 50vs100, αλλα πως τα βγαζει στον δρομο.
αφου δεν κανεις πολλες εξορμησεις και εισαι για τα γυρω γυρω, μια χαρα θα σε βολεψει το ΒΜW. και ακομα και να θελεις να κανεις ενα ταξιδι, σιγουρα δεν θα πει οχι.
Εντάξει από ΤΤ600 είχα ξεκινήσει,κάτι θυμάμαι αν και πιστεύω πως 5-10 άλογα παραπάνω τα έχει το BMW και πιο πολιτισμένα...
Το fun factor πάει περίπατο όσο διαρκεί η κρίση :(
AUFGEBRACHT
15/03/2012, 19:09
Βασικά αυτός μου είπε για τις τιμές στα ανταλλακτικά και το προφανές πως από τα 100 άλογα του GSR στα 50 του GS υπάρχει μεγάλη διαφορά...Τα άλλα μου τα είπε φιλαράκι που ήξερε ιδιοκτήτη και τα είχε πάθει...
Γενικά τώρα,θα το πάρω βόλτα και αν δεν ξενερώσω εντελώς τότε 99% θα το πάρω....Βλέπουμε :)
ΥΓ :beer: Gia
ΥΓ2 Μονό Scientist
Φοβερός μηχανικός, επιμένω!!! Ασύλληπτη η διαπίστωσή του πως από τα 100 άλογα του GSR στα 50 (48 για την ακρίβεια) του F650 υπάρχει μεγάλη διαφορά. Απόρώ πως δεν σου είπε πως σε πίστα το GSR πάει καλύτερα, ή ότι έχει περισσότερους κύλινδρους από το BMW. Όσοι τα λένε αυτά δεν έχουν καβαλήσει ΚΑΝ το μηχανάκι, άσε που ανταλλακτικό για 650 δεν έχουν δει ούτε για δείγμα. Να σου πω τιμές από ΧΤ και από BMW 650 να γελάσεις...Ότι με ένα ρεζερβουάρ βγάζει με μέση ταχύτητα στα 120χ.α.ω. ΑΝΕΤΑ 380χλμ. στο είπε το τζιμάνι; Το μηχανάκι για τη χρήση που θες και άμα σ αρέσει είναι αστέρι, σκυλί ο κινητήρας, καλή ποιότητα κύλισης. Μην το φοβάσαι και άσε τους αδαείς να λένε...
Το GSR γιατί δεν το κρατάς?
devil's animal
15/03/2012, 21:30
Εντάξει από ΤΤ600 είχα ξεκινήσει,κάτι θυμάμαι αν και πιστεύω πως 5-10 άλογα παραπάνω τα έχει το BMW και πιο πολιτισμένα...
Το fun factor πάει περίπατο όσο διαρκεί η κρίση :(
δλδ θες να μου πεις οτι με 45-50 αλογα μονοκυλινδρα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ FUN FACTOR??:eek::hypnotize
κατ'αρχην του πετας επανω ενα σετακι motard ζαντολαστιχα και κανεις την πλακα σου με πλαγιολισθησεις και driftαρισματα...
δεν ειναι και τοσο βαρυ...177 κιλα στεγνο το δινουν...200 φουλ υγρων...
το κονταινεις και ενα δοντακι μπροστα (αφου δεν σε ενδιαφερουν τελικες και ταξιδια)...κοστος 15-20€ και εισαι συνεχεια στην σουζα...
μην σου πω και με ενα σετ τακακια, σωληνακια υψηλης και αλλαγη στα υγρα κανεις και endo με λιγη προπονηση...
για πες ΤΙ απο ολα αυτα κανεις με το gsr...
ανοιγεις το γκαζι στην ευθεια και διακοσαριζεις προσπαθωντας να κρατηθεις απο πανω??
αυτο εννοεις fun factor?:confused:
re devils ti les to exis kabalisi to mixanaki?sa baoylo ine den iparxi paragodas diaskedasi ksexna afta poy kseris g monokilidra ine papoydiera....megalo varos ke ali filosofia
ke sto filo i timi poy to brikes to mixanaki ine kseftila parto....den ine tipota tromero alla apo xt ine kapos kalitero ke sta lefta afta pernis meta bias aksioprepes scoter
Εμένα και το gsr μ' αρέσει αλλά με τέτοια τιμή, με αυτά τα έχτρα και σε αυτή την κατάσταση που είναι το gs θα το χτύπαγα σίγουρα.
Πούλα το cbf και κράτα τα άλλα δύο. :smokin:
ke sto filo i timi poy to brikes to mixanaki ine kseftila parto....den ine tipota tromero alla apo xt ine kapos kalitero ke sta lefta afta pernis meta bias aksioprepes scoter
+1
Δεν είναι κάπως καλύτερο Πάνο. Είναι πολύ καλύτερο. Δυνατότερο ψηλά χωρίς να υστερεί χαμηλά και με μικρότερη κατανάλωση (αυτό με τα 2 μπουζί). Επίσης με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκεις χτ σε αυτή την κατάσταση και αν βρεις θα είναι σίγουρα κάποιο απ' αυτά που "έβηχαν" λόγο tps-ψεκασμού todiaolomesatous. Ακόμα και η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλύτερη απ' των χτ.
more den antilego oti ine kalitero apo to xt oti ine ine alla i diafora tis timis toys se kamia periptosi den antikatoptrizete stin pragmatikotita....to mixanaki antikimenika de boris na to peis kai piotiko poli plastikoyra ke ftini malista....tora dinami sto moter ke ta dio psofia ine kai xadakonode apo to terastio baros :P
alla se afta ta lefta ke stin katastasi ine efkeria poli kali...tora bebea den ksero an aksizi ton kopo pera apo to oikonomiko na xarisi to gsr....gt de nomizo na kani to bmw kati kalitera apo to buzuki...se alles epoxes 8a aksize gt 8a kerdize apo ta mixanakia poy 8a edine tora bori ke ta dio mazi na ta xarizi ke na mi ta pairni ke kanenas....
devil's animal
15/03/2012, 22:23
re devils ti les to exis kabalisi to mixanaki?sa baoylo ine den iparxi paragodas diaskedasi ksexna afta poy kseris g monokilidra ine papoydiera....megalo varos ke ali filosofia
ke sto filo i timi poy to brikes to mixanaki ine kseftila parto....den ine tipota tromero alla apo xt ine kapos kalitero ke sta lefta afta pernis meta bias aksioprepes scoter
εσυ τι λες πανουλη?
να μην το εχω καβαλησει??
δεν ειπα πουθενα οτι ειναι crf450...ουτε οτι θα γινει smc 690...
ειπα οτι με 2-3 μετατροπες το μηχανακι μπορει να του προσφερει και fun factor σε καποιες περιπτωσεις...
εχεις την εντυπωση οτι αμα σου την δωσουν εσενα αυτη την "παπουδιερα" θα την στιψεις??
ουτε στο 80% δεν φτανουμε απο ενα τετοιο μηχανακι...
θεωρειτε ολοι εσεις που μαθατε με ωΧλινς και 180 αλογατα στην ροδα οτι 650cc για εναν κυλινδρο ειναι λιγα για να προσφερουν συγκινησεις στον κατοχο του?
πρωτα ας ξεκουλαθουμε και μετα ας μιλησουμε λεω εγω...
και αυτα περι παπουδιερας, μεγαλου βαρους και αλλης φιλοσοφιας πες τα στον τυπακο με το v-strom (http://www.youtube.com/watch?v=2kJxXi5xvDY)...
μαθετε τα μηχανακια σας οσο καλυτερα γινετε και να ειστε σιγουροι οτι ακομα και παπι να οδηγατε, θα κανετε πολλες πλακες σε τυπους με μεγαλες μηχανες και θα το διασκεδαζετε και περισσοτερο απο το να ειχατε ωΧλινς, ακραποβιτς και 550 αλογα στο πισω αριστερο πατακι...
τωρα οσο για το μηχανακι και την τιμη...ειναι τρομερη ευκαιρια και πολυ καλο all around εργαλειο...
αν δεν εχει ο mats8282 υψηλες απαιτησεις για πολλα χλμ (>180), μπορει να το "χτυπησει" ανετα...
BUSA MAKIS
15/03/2012, 22:24
Το έχω εδώ και 3 χρόνια για μες την Αθήνα το πήρα αλλά τελικά έκανα κι αρκετά ταξίδια, ως τις Πρέπες έχω πάει με αυτό. Το πήρα με 34.000 χιλ. και έχει τώρα 67.000 χιλ. Ταξίδια με ταχύτητες 120-140 πας άνετα Ε.Ο. Στο επαρχιακό δεν έχεις κανένα πρόβλημα και είναι και οικονομικό. Μεγάλο συν το ABS και τα θερμ. γκριπ. Ζημιές μου έβγαλε με την αντλία νερού που πάει κανα 150αρι, επίσης είχα θέμα το ψυγείο νερού που ράγιζε πάνω στις βάσεις που πιάνει η βίδα αλλά κι αυτό το έφτιαξα με 10 ευρώ κάτω στην ιερά οδό σε έναν ψυγειά. Νομίζω στη κατηγορία των 650 μονοκύλινδρων είναι το καλύτερο.
εσυ τι λες πανουλη?
να μην το εχω καβαλησει??
δεν ειπα πουθενα οτι ειναι crf450...ουτε οτι θα γινει smc 690...
ειπα οτι με 2-3 μετατροπες το μηχανακι μπορει να του προσφερει και fun factor σε καποιες περιπτωσεις...
εχεις την εντυπωση οτι αμα σου την δωσουν εσενα αυτη την "παπουδιερα" θα την στιψεις??
ουτε στο 80% δεν φτανουμε απο ενα τετοιο μηχανακι...
θεωρειτε ολοι εσεις που μαθατε με ωΧλινς και 180 αλογατα στην ροδα οτι 650cc για εναν κυλινδρο ειναι λιγα για να προσφερουν συγκινησεις στον κατοχο του?
πρωτα ας ξεκουλαθουμε και μετα ας μιλησουμε λεω εγω...
και αυτα περι παπουδιερας, μεγαλου βαρους και αλλης φιλοσοφιας πες τα στον τυπακο με το v-strom (http://www.youtube.com/watch?v=2kJxXi5xvDY)...
μαθετε τα μηχανακια σας οσο καλυτερα γινετε και να ειστε σιγουροι οτι ακομα και παπι να οδηγατε, θα κανετε πολλες πλακες σε τυπους με μεγαλες μηχανες και θα το διασκεδαζετε και περισσοτερο απο το να ειχατε ωΧλινς, ακραποβιτς και 550 αλογα στο πισω αριστερο πατακι...
τωρα οσο για το μηχανακι και την τιμη...ειναι τρομερη ευκαιρια και πολυ καλο all around εργαλειο...
αν δεν εχει ο mats8282 υψηλες απαιτησεις για πολλα χλμ (>180), μπορει να το "χτυπησει" ανετα...
kat arxin de gnorizis ti boro na kano ego me tin papoydiera alla den ine to 8ema mas afto...kai pera apo afto afta poy grafis peri 180 alogon ke oxlins ine edelos akira....fun factor me afto to mixanaki de pane mazi...opote me afta poy grafis dixnis pos de to exis kabalisi...ena mixanaki me 8esi odigisis sto 3o ipogio....ke fun factor....afta poy les de ginode....to na ksinis kagela se ena stroma i to bmw de sinepagete fun factor kiolas...to na kanis soyza ena skoyter de simeni fun factor aporo giati ka8omai ke eksigo ta aftonoita tora....
dld ke to varadero me ena granazi kai 17 roda brosta apoktaei fun factor na ipo8eso....
mats8282
16/03/2012, 10:22
Λοιπόν...
@AUF Είσαι εμπαθής και κρίνεις εύκολα :P
@npat και Daz Για να πάρω το GS πρέπει να πουλήσω κάποιο...Αν και στα λεφτά που μου το δίνει καλύπτομαι και από τα 1,500 που πιάνει,πάνω κάτω,το CBF και δεν γουστάρω να σκοτώσω το GSR,έχω ρίξει από το καλοκαίρι πάνω από 1,500Ε(1300 μου πήγε η κλοπή,αν θυμάστε,σέρβις,renthal τιμόνι κλπ κλπ),σε δυναμομέτρηση έγραψε 90,57 μουλάρια ρόδα και γενικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση με λίγα χλμ..Αλλά να δώσω το μικρό και να έχω 2 600άρια δεν μου ακούγεται και πολύ <<βιώσιμο>>...Σαν τα ταμεία ένα πράγμα...Πιο καλά μου ακούγεται να κρατήσω το CBF για δεύτερο αν χρειαστεί να το <<ταλαιπωρώ>> όταν κατεβαίνω κέντρο..Ακόμα βέβαια δεν έχω αποφασίσει,αφού καίει λίγο το BMW δεν αποκλείω τίποτα,θα δούμε...
@Devils Το fun factor δεν το σκέφτομαι και τόσο λόγω κρίσης και όχι επειδή δεν μπορούν τα μηχανάκια...Το BMW θα με διασκεδάζει,όσο μπορεί και όσο μπορώ,αλλά δεν ζητάω αυτό από το συγκεκριμένο μηχανάκι...
@Busa :beer:
BUSA MAKIS
16/03/2012, 11:57
Πάντως σε κάποια ορεινά στροφιλίκια έχω κάνει διάφορα SS να ιδρώσουν, οπότε fun factor υπάρχει. :beer:
@npat
Εννοώ, γιατί να μην κρατήσεις το GSR σαν καθημερινή μοτοσυκλέτα, αντί για το GS. Δεν είναι και κανά τουριστικό μεγαθήριο.
:wave2:
christof40
16/03/2012, 12:59
Το έχω εδώ και 3 χρόνια για μες την Αθήνα το πήρα αλλά τελικά έκανα κι αρκετά ταξίδια, ως τις Πρέπες έχω πάει με αυτό. Το πήρα με 34.000 χιλ. και έχει τώρα 67.000 χιλ. Ταξίδια με ταχύτητες 120-140 πας άνετα Ε.Ο. Στο επαρχιακό δεν έχεις κανένα πρόβλημα και είναι και οικονομικό. Μεγάλο συν το ABS και τα θερμ. γκριπ. Ζημιές μου έβγαλε με την αντλία νερού που πάει κανα 150αρι, επίσης είχα θέμα το ψυγείο νερού που ράγιζε πάνω στις βάσεις που πιάνει η βίδα αλλά κι αυτό το έφτιαξα με 10 ευρώ κάτω στην ιερά οδό σε έναν ψυγειά. Νομίζω στη κατηγορία των 650 μονοκύλινδρων είναι το καλύτερο.
και σε μερικων δικυλινδρων πχ τρανσαλπ:cool:
mats8282
16/03/2012, 13:03
Εννοώ, γιατί να μην κρατήσεις το GSR σαν καθημερινή μοτοσυκλέτα, αντί για το GS. Δεν είναι και κανά τουριστικό μεγαθήριο.
:wave2:
Σε γενικές γραμμές είναι εύκολο μέσα στην πόλη αλλά το τιμόνι δεν κόβει και καίει πολύ...7λ/100 μέσα στην πόλη αν πας εντελώς χαλαρά και φτάνει τα 10λ/100 αν το λυσσάς...Με εμένα 8,5λ/100 τα έχει εύκολα...
Από GSR αν πας στο συγκεκριμένο θα ξενερώσεις με την ζωή σου! Πρώτα από όλα πας από μια μηχανή 98 ίππων σε μια μηχανή ψόφια! Καλή μηχανή είναι, για πρώτη όμως! όχι για μετάβαση από το δικό σου (και το δικό μου).
Άποψη μου...
Το gs μια χαρά κάνει για μουλάρι μέσα στην πόλη. Οικονομικό είναι, φθηνή συντήρηση έχει, είναι ελαφρύ, δεν φοβάται την Αττική οδό, προσφέρει και καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.
christof40
16/03/2012, 13:40
Από GSR αν πας στο συγκεκριμένο θα ξενερώσεις με την ζωή σου! Πρώτα από όλα πας από μια μηχανή 98 ίππων σε μια μηχανή ψόφια! Καλή μηχανή είναι, για πρώτη όμως! όχι για μετάβαση από το δικό σου (και το δικό μου).
Άποψη μου...
εγω δηλαδη που εδωσα το fazer600s2 και πηρα το gs πρεπει να θελω γιατρο?και να φανταστεις οτι για να παρω το fazer πουλησα το r6,και καλυτερα μην σου πω τι πουλησα για να παρω το r6......:lol::lol:
@cristof40 : Τώρα θα γίνω περίεργος εγώ... τι πούλησες ;;;;;;;
Κ επανέρχομαι στα γραφόμενά μου :
Το μηχανάκι για τη δουλειά που το θες είναι τέλειο.
Η τιμή πολύ δελεαστική
...
Ταξίδια κάνει, κ μάλιστα πολύ ωραία. Αρκεί να μη θες να πηγαίνεις με 200 ;) Στα 120-140 άνετα κινείται κ σαν on-off έχεις κ το πλεονέκτημα του χώματος (που το συγκεκριμένο κινείται χώμα περισσότερο από αξιοπρεπώς) ! Να μη μιλήσω κ για την κατανάλωση ;)
...
Αν θέλεις να συντηρείς μόνο μία μηχανή προχώρα στην αλλαγή.
devil's animal
16/03/2012, 14:24
kat arxin de gnorizis ti boro na kano ego me tin papoydiera alla den ine to 8ema mas afto...kai pera apo afto afta poy grafis peri 180 alogon ke oxlins ine edelos akira....fun factor me afto to mixanaki de pane mazi...opote me afta poy grafis dixnis pos de to exis kabalisi...ena mixanaki me 8esi odigisis sto 3o ipogio....ke fun factor....afta poy les de ginode....to na ksinis kagela se ena stroma i to bmw de sinepagete fun factor kiolas...to na kanis soyza ena skoyter de simeni fun factor aporo giati ka8omai ke eksigo ta aftonoita tora....
dld ke to varadero me ena granazi kai 17 roda brosta apoktaei fun factor na ipo8eso....
οτι πεις...
:wave2:
alexxxcbr
16/03/2012, 15:33
kat arxin de gnorizis ti boro na kano ego me tin papoydiera alla den ine to 8ema mas afto...kai pera apo afto afta poy grafis peri 180 alogon ke oxlins ine edelos akira....fun factor me afto to mixanaki de pane mazi...opote me afta poy grafis dixnis pos de to exis kabalisi...ena mixanaki me 8esi odigisis sto 3o ipogio....ke fun factor....afta poy les de ginode....to na ksinis kagela se ena stroma i to bmw de sinepagete fun factor kiolas...to na kanis soyza ena skoyter de simeni fun factor aporo giati ka8omai ke eksigo ta aftonoita tora....
dld ke to varadero me ena granazi kai 17 roda brosta apoktaei fun factor na ipo8eso....
Πανο νομιζω οτι υπερβαλεις.Με ολα τα μηχανακια μπορεις να περασεις καλα.Το καθενα σε αποζημιωνει με το δικο του τροπο.
:wave2:
harris_x
16/03/2012, 15:34
Πανο νομιζω οτι υπερβαλεις.Με ολα τα μηχανακια μπορεις να περασεις καλα.Το καθενα σε αποζημιωνει με το δικο του τροπο.
:wave2:
+675
AUFGEBRACHT
16/03/2012, 17:52
Λοιπόν...
@AUF Είσαι εμπαθής και κρίνεις εύκολα :P
Τό ότι έχω ένα προσωπικό στύλ γραφής που είτε δεν σου αρέσει είτε δεν μπορείς να το αντιληφθείς (αμφότερα αποδεκτά), εσύ το εκλαμβάνεις ως μίσος και μοχθηρία (ο ορισμός του εμπαθούς δηλ). Σχολίασα αυτά που αυτολεξεί ανέφερες εδώ πέρα προσπαθώντας να σε βοηθήσω στην απορία σου. Ανέφερες λοιπόν πως ο μηχανικός σου είπε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ στο ΒΜW με επιχείρημα α) τα ακριβά ανταλλακτικά και β) το ότι έχει 50 λιγότερα άλογα από τη μοτοσυκλέτα που κατέχεις. Ως κάτοχος λοιπόν της μοτοσυκλέτας που ενδιαφέρεσαι σου είπα πως το επιχείρημα για τα ακριβά ανταλλακτικά και service είναι ανυπόστατο και υπερβολικό, ενώ το επιχείρημα για τα λιγότερα άλογα δεν το θεωρώ καν επιχείρημα πόσω μάλλον από επαγγελματία. Ειρωνικός ναι, ήμουν, όσον αφορά το έωλον του "επιχειρήματος", εμπαθής με κάποιον που δεν γνωρίζω και δεν μου έχει κάνει τίποτα ΠΟΤΕ!!! Μοιραζόμαστε εδώ πέρα ένα κοινό πάθος και δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου και να χαρείς ό,τι κι αν επιλέξεις.
more den antilego oti ine kalitero apo to xt oti ine ine alla i diafora tis timis toys se kamia periptosi den antikatoptrizete stin pragmatikotita....to mixanaki antikimenika de boris na to peis kai piotiko poli plastikoyra ke ftini malista....tora dinami sto moter ke ta dio psofia ine kai xadakonode apo to terastio baros :P
Δεν ξέρω αν αξίζει η διαφορά που είχαν στην τιμή όταν και τα δυο ήταν καινούρια. Ίσως να έχεις δίκιο αλλά ούτε που θυμάμαι πόσο είχαν καινούρια. :lol:
Δεν ξέρω ούτε πόσο ποιοτικό είναι το gs.
Αυτό που ξέρω είναι πως δύσκολα βρίσκεις μηχανάκι με χειρότερη ποιότητα από xt. Ειδικά τα πλαστικά και η βαφή είναι σκέτο δράμα.
Για τη δύναμη έχεις δίκιο. Λιγότερα από 50 άλογα σε μηχανάκι άνω των 600ων κυβικών δεν θεωρούνται πολλά. Και αν τα συγκρίνουμε με τα 520, 510, 470 κτλ που βγάζουν περίπου τα ίδια, τότε φαίνονται δραματικά λίγα. Δεν είναι όμως! Απλά χρειάζονται περισσότερα κυβικά για να βγουν στον τροχό 45 ή 48 ίπποι ενώ δεν βγαίνουν κοντά στα κόκκινα αλλά πολύ χαμηλότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια. Και μπορεί να είναι θεόβαρα σε σχέση με τα εντούρο αλλά έχουν και την ροπή. Ο κύριος λόγος που κινούνται αξιοπρεπώς αυτές οι μαούνες είναι η ροπή. Η ροπή από 650 μονοκύλινδρα κυβικά και το "άπλωμα" αυτής μέσω της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου. Αυτό είναι που τα κάνει να "ξεκολλάνε". Μπορεί λοιπόν να μην έχουν καλές επιδόσεις αλλά δεν είναι ακριβώς ψόφια. (Δεν έχεις ακούσει να λένε πως κάποιος δεν πέθανε εντελώς? :lol:)
Μιλάμε λοιπόν για εντελώς διαφορετική απόδοση, πιο "παππουδίστικη" αλλά αρκούντως απολαυστική που ταιριάζει άριστα με τον χαρακτήρα της μηχανής. Ξέρεις πως θα ήταν ο κινητήρας ενός μονοκύλινδρου κτμ 450 κυβικών, και 44άρων ίππων πάνω στο Tenere 660 των 44άρων ίππων? Σαν τα 250άρια kawasaki του 90 που ανέβαζαν 20.000 στροφές για μπορέσουν να κουνήσουν τον κώλο τους. Ξέρεις πως θα ήταν με τον κινητήρα 525 των 50 ίππων? Λίγο καλύτερα.
Τρελό edit:
Και για να μην διαφωνούμε (όχι εγώ και εσύ αλλά όλοι μας) λέγοντας τα ίδια πράγματα με διαφορετικό τρόπο να μην ξεχνάμε δυο πραγματάκια. Η απόλαυση και ο fan factor χαρακτήρας (γιατί μπήκαν και αυτά στη συζήτηση) δεν είναι μόνο θέμα μηχανής αλλά και αναβάτη.
Είχα διαβάσει σε ένα άρθρο του μοτο ή 0300 πως η πιο γρήγορη μηχανή του κόσμου είναι ένα δίχρονο του κάποτε. Και ο συντάκτης είχε απόλυτο δίκιο. Ήταν η πρώτη μηχανή που καβάλησε και του φάνηκε πύραυλος. Ήταν το κάτι άλλο, κάτι ξεχωριστό. Μετά μπορεί να οδήγησε όλες τις μηχανές που βγήκαν από γραμμή παραγωγής μέχρι και ορισμένα εργοστασιακά αλλά η πιο γρήγορη παρέμεινε αυτή. Η πρώτη. Γιατί δέχτηκε ερεθίσματα πρωτόγνωρα μέχρι τότε. Γιατί ο εγκέφαλός του δεν μπορούσε να αποκωδικοποιήσει όλες τις πληροφορίες που δέχτηκε εκείνη την στιγμή. Συνεπώς ακόμα και μια "ντακοτα" μπορεί να είναι "παράγοντας διασκέδασης" για κάποιους.
Εκτός όμως απ' την εμπειρία του καθενός έχει να κάνει και με τις προτιμήσεις του. Εγώ αν δεν είχα μονοκύλινδρο τώρα θα το είχα βαρεθεί. 80 τετρακύλινδρα άλογα με 60 δικύλινδρα και 45 μονοκύλινδρα για μένα αποτελούν το ίδιο πιάτο με διαφορετική σάλτσα. Όλα λίγα τα θεωρώ αλλά βρίσκω πιο πικάντικη την σάλτσα του μονοκύλινδρου.
Τρόπος απόδοσης. Το 520 της κτμ έβγαζε 50 ίππους στον τροχό και στις αλλαγές η δύναμη δεν έπεφτε κάτω απ τα 50. Ένα kx 250 του τότε έβγαζε μόλις 40 και κάτι άλογα (44?). Ποιο ήταν πιο δυνατό? Δεν έχει σημασία γιατί στο δεύτερο απλά δεν άνοιγες το γκάζι υπό κλίση αν δεν ήσουν ο Ρόκυ τότε ή ο Τσακ Νώρις σήμερα. Το κτμ όμως ήταν πιο δυνατό και πιο γρήγορο στην πίστα. Αργότερα έχασε κι άλλα άλογα αλλά έγινε ακόμα πιο γρήγορο σε χρόνους (από μαρτυρίες κοινών θνητών). Εγώ τη βρίσκω και με το τενερε και με το bergo FC 600 (το έχει οδηγήσει κανείς?) Το κάθε ένα μου αρέσει για διαφορετικούς λόγους. Το χάος μεταξύ τους είναι όσο ενός cr250 του 92 και ενός xr600 της ίδια εσοδείας. Παλιά καλά κρασιά και τα δυο τους μου άρεσαν το κάθε ένα για διαφορετικούς λόγους.
Τα μονοκύλινδρα ον οφ σήμερα είναι τα XL650R και τα εντούρο 450 είναι τα yz 250. Και τα δύο ήταν και είναι απολαυστικά με διαφορετικό τρόπο. (Το africa πρέπει να ήταν το gs 1200 γι' αυτό δε με εντυπωσίαζε :lol:)
AUFGEBRACHT
16/03/2012, 21:14
Όπως πάντα εύστοχος, έξοχος και εμπεριστατωμένος ο λόγος του daz, εύγε!!! :beer:
ακομα ψαχνω να καταλαβω την συγκριση που γινεται μερικα ποστ πριν.Ο φιλος λεει πουλαω 2 και περνω ενα για ολα (πολη,γαιδουροδουλιες,ταξιδια) γενικα εναν εργατη.Τι το κακο εχει το gs και δεν τα κανει αυτα;Οσο για τα αντλλακτικα και τις τιμες τους ειναι υπερβολες τα οσα λεγονται για το κοστος τους πανω κατω ιδιο κοστος εχουν και οι αλλες εταιρειες.
Daz να σε ρωτησω κατι για το ΧΤ (εχεις δικιο για ποιοτητα κτλ) αλλα τι εννοεις για βηξιματα;Ρωταω γιατι περασε ενα του 04 απο τα χερια μου μτχ δεν ειχε αλλαξει tps ο προηγουμενος μου το αλλαξαν και στο διαστημα που το ειχα (14 μηνες) δεν μου εδειξε τετοια συμπτωματα.Υπηρχε-χει προβλημα και με τον ψεκασμο;
εχω το bmw 650GS mod 2002 ,made in Germany. Ειναι σκυλι το μηχανακι, κατι σαν τα παλια τογιοτα κορολα, μηδενικες βλαβες, και σε χωμα δεν καταλαβαινει τπτ,
για οποιον ξερει , απο ΜΗΛΟ, γυρισα ολο το νησι, κατι χωματοδρομους που ουτε με καθαρα εντουρο ,δεν πηγαινες (ή το σκεφτοσουνα) ,και δεν επαθε τπτ
Όπως πάντα εύστοχος, έξοχος και εμπεριστατωμένος ο λόγος του daz, εύγε!!! :beer:
Σ' ευχαριστώ Aufgebracht :beer:
.
Daz να σε ρωτησω κατι για το ΧΤ (εχεις δικιο για ποιοτητα κτλ) αλλα τι εννοεις για βηξιματα;Ρωταω γιατι περασε ενα του 04 απο τα χερια μου μτχ δεν ειχε αλλαξει tps ο προηγουμενος μου το αλλαξαν και στο διαστημα που το ειχα (14 μηνες) δεν μου εδειξε τετοια συμπτωματα.Υπηρχε-χει προβλημα και με τον ψεκασμο;
Ποστάκι #29 από typhoon http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=121080&page=2
Είναι γνωστό απ' πως το 2004 μέχρι και το 06 είχε κάποια θεματάκια. Το πρόβλημα παρέμεινε και το 2007 αλλά αλλά ελαχιστοποιημένο. Απ' το 2008 και μετά είναι οκ.
panos1050
05/04/2012, 16:31
απο χωρους τι λεει?
στο φορτωμα, με συνεπιβατη?
ο πισω εχει αρκετο χωρο?
απο χωρους τι λεει?
στο φορτωμα, με συνεπιβατη?
ο πισω εχει αρκετο χωρο?
Νομίζω δε θα βρεις άλλη μοτοσυκλέτα με καλύτερη σέλα για συνεπιβάτη. Για χώρους δες στην υπογραφή μου πως φορτώνεται.
panos1050
06/04/2012, 14:10
Νομίζω δε θα βρεις άλλη μοτοσυκλέτα με καλύτερη σέλα για συνεπιβάτη. Για χώρους δες στην υπογραφή μου πως φορτώνεται.
εντυπωσιακες ωραιος
Aboulafia
18/09/2012, 12:19
VTR 250 vs SYM WOLF 250
Φίλε μην το ψάχνεις. Με F650 θα καταλήξεις, απλά δεν το ξέρεις ακόμα :tooth:
Ρε σεις οι κάτοχοι F650(GS), δεν λέτε καμιά γνώμη για την αξιοπιστία του εν λόγω μοντέλου, ψάχνομαι και εγώ για αυτό και οι απόψεις είναι αντικρουόμενες.
Είναι ζημιάρικα, τι γίνεται με αυτά? Αξίζει η αγορά της και αν ναι ποιό μοντέλο?
Παναγιώτης
thanos_s
18/09/2012, 13:20
Ρε σεις οι κάτοχοι F650(GS), δεν λέτε καμιά γνώμη για την αξιοπιστία του εν λόγω μοντέλου, ψάχνομαι και εγώ για αυτό και οι απόψεις είναι αντικρουόμενες.
Είναι ζημιάρικα, τι γίνεται με αυτά? Αξίζει η αγορά της και αν ναι ποιό μοντέλο?
Παναγιώτης
Σαν κατοχος f650Cs θα σου πω οτι μπορω... Ο κινητηρας ειναι πολυ αξιοπιστος, και παρα πολυ οικονομικος απο καταναλωση.
Μια αδικαιολογητη σχετικα βλαβη στα 52.000 που μου εχει βγαλει 2 φορες, ειναι ρουλεμαν καμπανας.
Το υπολοιπο μηχανακι, εχει σχετικα μετρια ποιοτητα κατασκευης στα μεταλλικα μερη, και πολυ χαμηλη στα πλαστικα-ηλεκτρικα.
πολυ λιγα ειναι αυτα που δεν εχουν παρει νερο στα οργανα, ελαχιστα αυτα που δεν εχουν θαμπωσει πλαστικα.
Το cs, στα 4 χρονια μου εχει βγαλει
2 φορες ρουλεμαν λαιμου
1 φορα μπροστινο φαναρι (ελιωσαν οι ανακλαστηρες, εβαλα μεταχειρισμενο και μετα απο λιγο εσπασαν οι βασεις του καθρεπτη της μεγαλης σκαλας)
1 φορα αντλια βενζινης
1 φορα αισθητηρα σταθμης καυσιμου (για το λαμπακι)
1 φορα ντια συμπλεκτη
Οργανα, δεν δουλευει ουτε το ρολοι ουτε τα χλμ, καταστραφηκαν απο νερο.
το μεγαλο αρνητικο ειναι οι τιμες των ανταλλακτικων BMW.
Ενδεικτικα, ντιζα συμπλεκτη 47 ευρω και σινεμπλοκ στοπ σταντ 21 ευρω :eek:
για καποιους οπως εγω που θελω τη μηχανη σε κατασταση οπως βγηκε καινουρια παντα, δεν κανει.
Για καποιον που θελει να τη χρησιμοποιει και δεν τον νοιαζει να ειναι στην πενα, ειναι μια χαρα.
AUFGEBRACHT
18/09/2012, 20:37
Ρε σεις οι κάτοχοι F650(GS), δεν λέτε καμιά γνώμη για την αξιοπιστία του εν λόγω μοντέλου, ψάχνομαι και εγώ για αυτό και οι απόψεις είναι αντικρουόμενες.
Είναι ζημιάρικα, τι γίνεται με αυτά? Αξίζει η αγορά της και αν ναι ποιό μοντέλο?
Παναγιώτης
F650GS μοντέλο 2006, η μοναδική "αβαρία" μέχρι στιγμής ένα καμμένο λαμπάκι της ένδειξης του φλάς στα 26.000χλμ :D
Ρε σεις οι κάτοχοι F650(GS), δεν λέτε καμιά γνώμη για την αξιοπιστία του εν λόγω μοντέλου, ψάχνομαι και εγώ για αυτό και οι απόψεις είναι αντικρουόμενες.
Είναι ζημιάρικα, τι γίνεται με αυτά? Αξίζει η αγορά της και αν ναι ποιό μοντέλο?
Παναγιώτης
Αν σε φτάνουν τα λεφτά, καλύτερα το δίμπουζο (από 2004 νομίζω). Εγώ πήρα πέρυσι ένα του 2006, έχω κάνει περίπου 14.000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ. Τώρα αργότερα δεν ξέρω...Πάντως γενικά θεωρείται πολύ αξιόπιστο. Πολλά πλεονεκτήματα, αλλά το ότι μερικές φορές ακόμα μου φαίνεται ότι καίει αέρα κοπανιστό δεν μπορώ να το χωνέψω...
Aboulafia
19/09/2012, 13:44
Άντε βοηθήστε λίγο ακόμα ντε, αφού κάνατε που κάνατε την αρχή. Το θέμα είναι ότι μου αρέσει και πολύ ως εμφάνιση η συγκεκριμένη μηχανή, οπότε και με αυτά που γράφετε, + ότι τη μηχανή δεν τη θέλω και για πολλά πολλά, περισσότερο για καλοκαίρι (μπάνια κ.λ.π. και εξορμήσεις), οπότε λέω να την πάρω. Σημαντικό είναι ότι όλοι λέτε πολύ θετικά πράγματα για την κατανάλωση του μοντέλου (που επιβεβαιώνουν τα γραφόμενα στα specs), όποτε αν δεν αντιμετωπίσω και ιδιαίτερα προβλήματα με βλάβες... τότε θα είμαι μια χαρά!
Εσείς λοιπόν που κατέχετε και περισσότερο το άθλημα, δεν ποστάρετε και καμιά πρόταση αγοράς (καμια αγγελία από car.gr π.χ.) κατά προτίμηση σχετικά κοντά σε μένα (Πύργος Ηλείας - Πελοπόννησος) και όσο γίνεται κοντά στο μπάτζετ μου (μέχρι 2.000€ ή κάπου εκεί αλλά όχι και πολύ παραπάνω) ώστε να παω να δω κανένα και γω?
Όποιος κάνει τον κόπο, ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παναγιώτης
christof40
19/09/2012, 14:07
Άντε βοηθήστε λίγο ακόμα ντε, αφού κάνατε που κάνατε την αρχή. Το θέμα είναι ότι μου αρέσει και πολύ ως εμφάνιση η συγκεκριμένη μηχανή, οπότε και με αυτά που γράφετε, + ότι τη μηχανή δεν τη θέλω και για πολλά πολλά, περισσότερο για καλοκαίρι (μπάνια κ.λ.π. και εξορμήσεις), οπότε λέω να την πάρω. Σημαντικό είναι ότι όλοι λέτε πολύ θετικά πράγματα για την κατανάλωση του μοντέλου (που επιβεβαιώνουν τα γραφόμενα στα specs), όποτε αν δεν αντιμετωπίσω και ιδιαίτερα προβλήματα με βλάβες... τότε θα είμαι μια χαρά!
Εσείς λοιπόν που κατέχετε και περισσότερο το άθλημα, δεν ποστάρετε και καμιά πρόταση αγοράς (καμια αγγελία από car.gr π.χ.) κατά προτίμηση σχετικά κοντά σε μένα (Πύργος Ηλείας - Πελοπόννησος) και όσο γίνεται κοντά στο μπάτζετ μου (μέχρι 2.000€ ή κάπου εκεί αλλά όχι και πολύ παραπάνω) ώστε να παω να δω κανένα και γω?
Όποιος κάνει τον κόπο, ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παναγιώτης
με τα λεφτα που διαθετεις μπορεις να βρεις μονο καποιο μονομπουζο και με πολλα χλμ,πανω απο 50.000.
εκει τι αξιοπιστια περιμενεις?σαν αυτη που σου λενε οι παραπανω που εχουν διμπουζα και σχετικα καινουργια?
δεν θα θελει σερβις σε ανα ρτησεις,φρενα και ουτε γω ξερω και τι αλλο?
θα παρεις ενα μηχανακι που εχει φαει πανω απο την μιση του ζωη.
δεν λεω οτι δεν θα κανεις την δουλεια σου η οτι δεν ειναι αξιοπιστα τα 650,αλλα οτι πληρωνεις παιρνεις.
Παρτο φιλε μου η μηχανη θα σε ενθουσιάσει....
panos1050
19/09/2012, 19:36
Με 2000 ευρω δεν βρίσκεις ουτε το μονομπουζο,
Τουλάχιστον όχι κάτι αξιόλογο .
Πρεπει να πας οποιαδήποτε πάνω απο 2500 για να βρεις κάτι καλο
Πάντως και το μονομπουζο μια χαρα ειναι , εγω μόλις το πουλησα , είχα ένα του 03 και δεν μου έβγαλε τίποτα όσο το είχα και του έκανα και αρκετα χλμ και όχι με τον καλύτερο τροπο .
Απο καύσιμο και αυτο ειναι παρα πολυ οικονομικό , σε σημείο που ανησυχουσα μήπως είχε κάτι το λαμπάκια της ρεζέρβας ... Χαχαχα
Aboulafia
21/09/2012, 12:58
Αυτή εδώ η αγγελία τι λέει ? http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2790843/ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2790843/)
Είναι κάπως περίεργο για τα χρόνια και τα χιλιόμετρα της μηχανής να έχει τέτοια τιμή?
Και δικαιολογείται να έχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής σε τόσα λίγα χιλιόμετρα?
Γενικά αξίζει να το δω ή όχι?
Παναγιώτης
panos1050
21/09/2012, 15:43
Ρε πανο σε 26 χχλμ πρόλαβε και άλλαξε αναρτήσεις χρειάστηκε να αλλάξει και φλατζα κεφαλής
Έχει και τρυπιο ψυγείο ;;
Ταλαιπωρία πολυ ρε φίλε .....
panos1050
21/09/2012, 15:47
Με 2500 ευρω μπορείς να βρεις πιο παλιό μηχανάκι αλλα πιο αξιόπιστο και με διάφορα έξτρα επάνω ...
Ψάξου λίγο καλύτερα, μην κολλας στα δυο μπουζι και τα προηγούμενα μια χαρα ήταν
christof40
21/09/2012, 16:30
1)δεν ειναι του 2005 αλλα κατω του 2003.ειναι το μονομπουζο.
2)τα χλμ δεν ειναι 26.000 αλλα 126.000
Aboulafia
25/09/2012, 21:50
Ρε σεις αύριο ανεβαίνω Αθήνα (Αιγάλεω) και θα μεινω δυο μερούλες.
Αν ξέρει κανένας κάτι εκεί γύρω που αξίζει να πάω να δω, ας το κάνει ένα ποστ εδώ, είτε είναι αγγελία ή κάποιο κατάστημα που πιθανά γνωρίζει και μπορώ να εμπιστευτώ.
Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει.
Παναγιώτης
audioslave
02/04/2013, 14:45
Παλιο το θεμα, αλλα μου δημιουργηθηκε απορια απ'αυτα που διαβασα.Εμφανισιακα εχουν διαφορά το μονομπουζο με το διμπουζο dakar?
Παλιο το θεμα, αλλα μου δημιουργηθηκε απορια απ'αυτα που διαβασα.Εμφανισιακα εχουν διαφορά το μονομπουζο με το διμπουζο dakar?
Ναι, ψάξε photos στο net.
audioslave
02/04/2013, 15:57
Sorry αλλα εψαξα και δεν μπορω να καταλαβω τις διαφορες...
Sorry αλλα εψαξα και δεν μπορω να καταλαβω τις διαφορες...
http://faq.f650.com/main.html
audioslave
02/04/2013, 16:24
http://faq.f650.com/main.html
Καλα πολυ μπερδεμα με αυτες τις ονομασιες της bmw.Με μπερδεψε λιγο και το site σου αλλα νομιζω καταλαβα απ τα λιγα αγγλικα που ξερω οτι απο το 04-07 εβγαιναν τα twin.Κατι ειναι κι αυτο.
Σ'ευχαριστω
AUFGEBRACHT
02/04/2013, 19:04
Sorry αλλα εψαξα και δεν μπορω να καταλαβω τις διαφορες...
Πολύ γρήγορα και χοντρικά...Διαφορετικός προβολέας, φέρινγκ, πλαστικά, σχάρα. Στα δίμπουζα η σχάρα έχει εγκοπή για την τοποθέτηση της μαμά top case, 4 βίδες στο φαίρινγκ και το κυριότερο και πιο εξόφθαλμο: Ο κινητήρας γράφει στα πλαϊνά καπάκια 2 SPARK!!!
Drake Ramore
02/04/2013, 20:35
Έχω πρόταση να πάρω ένα F650GS του 2007 full extra,ABS-θερμ/να γκριπς κλπ κλπ,20,000 χλμ αγρατζούνιστο κυριολεκτικά,από μεγάλο σέρβις,καινούργια λάστιχα και σε πολύ καλή τιμή,γύρω στα 2,000Ε..Η μηχανή είναι συγγενικού μου προσώπου η τιμή μόνο για μένα και τα παραπάνω είναι σίγουρα...
Σκεφτόμουν λοιπόν να δώσω το GSR και το CBF250 που έχω,να μείνω με αυτό για όλες τις δουλειές και άμα περάσει η κρίση βλέπουμε...Έτσι και αλλιώς κέντρο κατεβαίνω 5-6 φορές το μήνα,ταξίδια λίγα και γενικά πάνω από 10,000χλμ/χρόνο σπάνια κάνω,τα τελευταία χρόνια ειδικά...
Ρώτησα όμως το μηχανικό μου και 2 φίλους,που ξέρουν κάτι παραπάνω από εμένα,και μου είπαν κατηγορηματικά όχι...Τι για πανάκριβα ανταλλακτικά,τι για αμορτισέρ που στα 10,000χλμ είναι άχρηστα,τι για εντελώς ψόφιο μοτέρ....
Για πείτε ρε bmwδάκηδες,αξίζει;;
ΥΓ Πάρτο και πούλα το 4,000Ε δεν είναι επιλογή...
ΥΓ2 Τα μηχανάκια μου είναι μια χαρά...
Δεν έχω διαβάσει τι απάντησαν οι προηγούμενοι, απαντάω απευθείας στο αρχικό σου ποστ, οπότε μπορεί να επαναλαμβάνω αυτά που σου είπαν, μπορεί και όχι.
- Η λύση μια μηχανη για ολα, είναι το καλυτερο που μπορείς να κάνεις στην εποχή μας, ειδικά αν σε καλυπτει η μια μηχανη στις χρήσεις που θέλεις. Για ταξίδια και για πόλη ένα μεσαιο ον οφ είναι ιδανικό. Το ίδιο έπραξα κι εγώ δίνοντας 1000αρα και παπί για να πάρω ένα μεσαίο ον οφ (οχι το BMW που ρωτας, αλλα στην ίδια κατηγορία πάνω κάτω).
- Το BMW που ρωτας θεωρείται απο τα αξιοπιστα μοντέλα της BMW και απο τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση καυσιμου. Επίσης θεωρείται το πιο άνετο μονοκύλινδρο ον οφ και με την καλύτερη ιπποδύναμη για τουριστικο μονοκυλινδρο ον οφ.
-Το κοστος σερβις είναι πολύ μικρό και σου το κανει οποιοσδηποτε μηχανικος γνωριζει απο μηχανες. Δεν ειναι αναγκη να γινεις αιμοδοτης στην επίσημη αντιπροσωπεία.
- Στον μηχανικό σου μην ξαναπάς. Λέει μαλακίες!
- Φιλους δεν χρειάζεται να αλλάξεις, μπορείς να τους αγνοείς απλώς σε οτι αφορά τις μοτοσυκλέτες. Ειναι ασχετοι!
-Η τιμη που σου το δίνει αν ειναι όντως έτσι προσεγμένο, ειναι τζάμπα.
Υ.Γ Δεν έχω BMW, και δεν την γουσταρω καν σαν εταιρία.
audioslave
02/04/2013, 20:48
Πολύ γρήγορα και χοντρικά...Διαφορετικός προβολέας, φέρινγκ, πλαστικά, σχάρα. Στα δίμπουζα η σχάρα έχει εγκοπή για την τοποθέτηση της μαμά top case, 4 βίδες στο φαίρινγκ και το κυριότερο και πιο εξόφθαλμο: Ο κινητήρας γράφει στα πλαϊνά καπάκια 2 SPARK!!!
Ευχαριστω auf.Μια χαζη ερωτηση.Μερικα εχουν 2 τελικα και αλλα 1.Αυτα με τα διπλα ειναι στο διμπουζο να υποθεσω?
AUFGEBRACHT
02/04/2013, 21:05
Ευχαριστω auf.Μια χαζη ερωτηση.Μερικα εχουν 2 τελικα και αλλα 1.Αυτα με τα διπλα ειναι στο διμπουζο να υποθεσω?
OΛΑ τα F650GS έχουν 2 τελικά ανεξαρτήτως μπουζιού, ΟΛΑ. Μήπως το μπερδεύεις με το Funduro;
audioslave
02/04/2013, 21:20
OΛΑ τα F650GS έχουν 2 τελικά ανεξαρτήτως μπουζιού, ΟΛΑ. Μήπως το μπερδεύεις με το Funduro;
Μπα οχι.Να π.χ κατι σαν αυτο λεω http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2941151/
Drake Ramore
02/04/2013, 21:26
Μπα οχι.Να π.χ κατι σαν αυτο λεω http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2941151/
Αυτο εχει αφτερ μαρκετ. Εβγαλε τις δυο (που η μια λειτουργεί ως καταλύτης) και έβαλε την αφτερμαρκετ.
AUFGEBRACHT
02/04/2013, 21:27
Μπα οχι.Να π.χ κατι σαν αυτο λεω http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2941151/
Έχει βάλει μονό τελικό, δεν είναι εργοστασιακή η εξάτμιση αλλά aftermarket.
audioslave
02/04/2013, 21:33
Α οκ εγινε παιδια.Ευχαριστω πολυ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.