PDA

View Full Version : Σωστή θέση συνοδηγού μοτοσυκλέτας



mikes
14/03/2012, 09:54
δεν ξερω αν εχει ξαναπαιξει, δεν το βρηκα πουθενα!
το εβαλε ενας φιλος στο facebook, ειναι ενα βιντεακι απο το traction οπου
με αρκετα χιουμοριστικη διαθεση, συμβουλευει για τη συμπεριφορα του
συνεπιβατη στη μοτοσυκλετα!! απολαυστε!!



http://www.youtube.com/watch?v=nGfqXDdyCY8

dxeavy
14/03/2012, 10:29
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

peter86
14/03/2012, 10:31
:beer:Γεια σου βρε μικέ με τα ωραία σου!!!!

makis206
14/03/2012, 10:31
Εκλάπη και έπιασε τόπο :lol::beer:

CHRISTOF
14/03/2012, 11:07
:beer::beer::beer:

georgio
14/03/2012, 11:07
Ωραίο! :beer:

Όλα τα λεφτά είναι όταν καβαλάει και κάθεται στο πλάι! :lol:

Εχετλαίος
14/03/2012, 11:30
Eξαιρετικά χρήσιμο.
:beer:

ERRIKA
14/03/2012, 11:43
Mικέ :a18:

Bladerunner
14/03/2012, 11:47
Κατά τη γνώμη μου, όσο περισσότερο μας εμπιστεύεται ο συνεπιβάτης μας, τόσο λιγότερο επηρεάζεται η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μας.

249919


http://www.youtube.com/watch?v=sHgLjHsCmRI

Joyrider
14/03/2012, 11:56
Ρε πολύ καλό βίντεο, ωραίος.

Αλλά όλο το βάρος στο ένα χέρι θα πέσει; Εγώ το βρίσκω χρήσιμο να σφίγγει και τα γόνατα πάνω στον οδηγό. Βοηθάει γενικά σε φρενάρισμα, επιτάχυνση, στροφές.

ERRIKA
14/03/2012, 12:01
Ρε πολύ καλό βίντεο, ωραίος.

Αλλά όλο το βάρος στο ένα χέρι θα πέσει; Εγώ το βρίσκω χρήσιμο να σφίγγει και τα γόνατα πάνω στον οδηγό. Βοηθάει γενικά σε φρενάρισμα, επιτάχυνση, στροφές.

+650. Κι εγώ το βρίσκω απαραίτητο. Αντίθετα το χέρι στο ντεπόζιτο πιστεύω θα με ενοχλούσε εξαιρετικά.

Bladerunner
14/03/2012, 12:39
Αλλά όλο το βάρος στο ένα χέρι θα πέσει; Εγώ το βρίσκω χρήσιμο να σφίγγει και τα γόνατα πάνω στον οδηγό. Βοηθάει γενικά σε φρενάρισμα, επιτάχυνση, στροφές.

Ο/η "εκπαιδευμένος" συνεπιβάτης μου στηρίζεται στο ντεπόζιτο και με τα δύο χέρια. Με τα γόνατα πιέζει τους μηρούς μου όπως γράφεις, και στην επιτάχυνση κρατάει κόντρα στα μαρσπιέ με τα πόδια του/της

mikes
14/03/2012, 12:48
Ο/η "εκπαιδευμένος" συνεπιβάτης μου στηρίζεται στο ντεπόζιτο και με τα δύο χέρια. Με τα γόνατα πιέζει τους μηρούς μου όπως γράφεις, και στην επιτάχυνση κρατάει κόντρα στα μαρσπιέ με τα πόδια του/της καλα τα λες αλλα εχω την αισθηση οτι το βιντεο μιλαει για ανεκπαιδευτο συνεπιβατη!! καποιος που εχει γραψει πολλα χιλιομετρα στο πισω μερος της σελας δε νομιζω να χρειαζεται οδηγιες!!

mikes
14/03/2012, 12:49
+650. Κι εγώ το βρίσκω απαραίτητο. Αντίθετα το χέρι στο ντεπόζιτο πιστεύω θα με ενοχλούσε εξαιρετικά. ερρικακι ποτε θα με παρεις δικαβαλο, να μου δειξεις??? (πρεπει να μαθαινω σιγα σιγα για οταν θα μενει η ΤεΤα!!!)

Joyrider
14/03/2012, 12:50
Ο/η "εκπαιδευμένος" συνεπιβάτης μου στηρίζεται στο ντεπόζιτο και με τα δύο χέρια. Με τα γόνατα πιέζει τους μηρούς μου όπως γράφεις, και στην επιτάχυνση κρατάει κόντρα στα μαρσπιέ με τα πόδια του/της

Σε μηχανάκια που το καλάμι σου είναι κάθετο στον δρόμο είναι σχεδόν αδύνατον να βάλεις κόντρα στα μαρσπιέ.

Bladerunner
14/03/2012, 12:53
εχω την αισθηση οτι το βιντεο μιλαει για ανεκπαιδευτο συνεπιβατη!!

Ο Χούντρας μια χαρά τα λέει στο βίντεο. Απλά συμπληρώνω ότι μπορούμε εμείς οι ίδιοι να εκπαιδεύσουμε τους συνεπιβάτες μας.

Κι ένα τελευταίο:
Όταν σεβόμαστε τους όποιους φόβους του συνεπιβάτη, κερδίζουμε πιο εύκολα την εμπιστοσύνη του και μπορούμε να επιταχύνουμε την διαδικασία της εκπαίδευσης.

Bladerunner
14/03/2012, 12:57
Σε μηχανάκια που το καλάμι σου είναι κάθετο στον δρόμο είναι σχεδόν αδύνατον να βάλεις κόντρα στα μαρσπιέ.

Όπως τό 'γραψες. Σχεδόν. Αν σηκώσεις λίγο το γόνατο κατά την επιτάχυνση, το πέλμα "σπάει" προς τα κάτω και μπορείς να βάλεις κόντρα.

Joyrider
14/03/2012, 13:16
Όπως τό 'γραψες. Σχεδόν. Αν σηκώσεις λίγο το γόνατο κατά την επιτάχυνση, το πέλμα "σπάει" προς τα κάτω και μπορείς να βάλεις κόντρα.

Παίζει ρόλο το μηχανάκι, η θέση του συνεπιβάτη και των μαρσπιέ γενικά. Άλλο γυμνό, άλλο ον-οφ, ςς.

Καλά προσωπική άποψη είναι αυτό φυσικά. Δεν πιστεύω να ανέβει ο άλλος στο άφρικα, τρανσάλπ κτλ και να πάρει την παραπάνω θέση συν-οδήγησης που έβαλες στην φωτό.

Bladerunner
14/03/2012, 13:23
Δεν υποτιμώ τα μη super sport μηχανάκια, ομολογώ μάλιστα ότι μερικά μου ψιλό-αρέσουν, αλλά στα africa translap κλπ, μας νοιάζει πώς κάθεται ο συνεπιβάτης; Αυτά έχουν πολυθρόνα αντί για σέλα.

Joyrider
14/03/2012, 14:25
Δεν υποτιμώ τα μη super sport μηχανάκια, ομολογώ μάλιστα ότι μερικά μου ψιλό-αρέσουν, αλλά στα africa translap κλπ, μας νοιάζει πώς κάθεται ο συνεπιβάτης; Αυτά έχουν πολυθρόνα αντί για σέλα.
'Οσον αφορά το θέμα "σέλα" εγώ τα υποτιμώ τα super sport. :lol: Γιατί πιστεύω πως δεν έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να παίρνουν δυο άτομα παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις. Σε αντίθεση με τα on-off που θα πρέπει να αποτελούν το υπόδειγμα σέλας συνεπιβάτη γιατί το απαιτεί και η χρήση για την οποία προορίζονται.

Με άλλα λόγια, δεν έχουν αυτά πολυθρόνα και τα άλλα σέλα, αλλά αυτά σέλα και τα άλλα φλούδα. :lol:

BLiTzER
14/03/2012, 16:31
Ο/η "εκπαιδευμένος" συνεπιβάτης μου στηρίζεται στο ντεπόζιτο και με τα δύο χέρια. Με τα γόνατα πιέζει τους μηρούς μου όπως γράφεις, και στην επιτάχυνση κρατάει κόντρα στα μαρσπιέ με τα πόδια του/της

Ότι είπε. Στις επιταχύνσεις, είναι πολύ εύκολο ο συνεπιβάτης, αν χρειαστεί, να μετακινήσει ελαφρώς τα χέρια του και να πιαστεί από τη μέση του οδηγού, ταχύτατα, χωρίς κίνδυνο. Μετά, ξανά στο τεπόζιτο.

ERRIKA
14/03/2012, 19:10
ερρικακι ποτε θα με παρεις δικαβαλο, να μου δειξεις??? (πρεπει να μαθαινω σιγα σιγα για οταν θα μενει η ΤεΤα!!!)

Kαι να πάω όλη τη διαδρομή σούζα;;;;; :confused:

Δε σφάξανε... :lol:

grharris
14/03/2012, 19:31
Στα ss ο συνεπιβάτης δεν έχει και πολλές επιλογές θέσης. Η σέλα είναι είναι ψηλά και τα χέρια ακουμπάνε και τα δύο στο ντεπόζιτο, σχεδόν στο ίδο ύψος με την σέλα. Δηλαδή, βρίσκεται σε σε σκυφτή θέση η οποία αγκαλιάζει τον οδηγό.
Επίσης, ο συνοδιγός εκεί, δεν έχει και πολλά περιθώρια να κινηθεί πιο μπροστά ή πιο πίσω, ούτε και δεξιά-αριστερά.

Από την άλλη, οι πολλές επιλογές θέσης που δίνουν στον συνοδηγό τα άνετα on-off, σε συνδιασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο της μηχανής, κάνουν πολύ πιο ευάλωτη την συμπεριφορά της μηχανής στις κινήσεις του συνοδηγού, άρα και πρέπει να προσέχει περισσότερο πάνω σε αυτές!

devil's animal
14/03/2012, 22:00
ωραιο βιντεο...
:beer::beer::beer:

TROOPER
15/03/2012, 07:48
..... άρα και πρέπει να προσέχει περισσότερο πάνω σε αυτές!

δεν υπαρχει αυτη η επιλογη για οτιδηποτε κινειται σε 2 τροχους.ειναι λαθος να λεγεται κατι τετοιο.:wave2:

grharris
15/03/2012, 10:11
δεν υπαρχει αυτη η επιλογη για οτιδηποτε κινειται σε 2 τροχους.ειναι λαθος να λεγεται κατι τετοιο.:wave2:

Τις κινήσεις του και τον τρόπο που κάθεται εννοώ!

Μου έχει τύχει να κουνηθεί πάνω σε στροφή για να αλλάξει κωλομέρι.:eek: σε on-off μπορούσε να το κάνει - σε ss....

TROOPER
15/03/2012, 10:21
Τις κινήσεις του και τον τρόπο που κάθεται εννοώ!

Μου έχει τύχει να κουνηθεί πάνω σε στροφή για να αλλάξει κωλομέρι.:eek: σε on-off μπορούσε να το κάνει - σε ss....

και σε ss μπορει να το κανει.πιστεψε με.

grharris
15/03/2012, 14:51
και σε ss μπορει να το κανει.πιστεψε με.

Καλά δεν είπαμε ότι βιδώνει και πάνω!!!

Προτείνω και ένα πείραμα σε όσους έχουν την δυνατότητα για να δείτε έμπρακτα την διαφορά:

Σε ευθεία με σταθερή ταχύτητα, πείτε στον συνοδηγό 1)να προσπαθήσει να κατευθύνει την μηχανή προς μια κατεύθυνση και 2) να κουνήσει την μέση του δεξιά-αριστερά.

Θα δείτε τεράστια διαφορά από on-off σε ss.

MavrosPan
16/03/2012, 09:52
Πειραζει που το εκλεψα και το εχω κοινοποιησει σε ολα τα σακια που εχουν ανεβει στο μηχανακι να ξεστραβωθουν ?

mikes
16/03/2012, 10:15
Πειραζει που το εκλεψα και το εχω κοινοποιησει σε ολα τα σακια που εχουν ανεβει στο μηχανακι να ξεστραβωθουν ? αυτος ειναι και ο σκοπος του ποστ! να δειξουμε το βιντεο στις συνεπιβατιδες μας!!

MavrosPan
16/03/2012, 10:18
αυτος ειναι και ο σκοπος του ποστ! να δειξουμε το βιντεο στις συνεπιβατιδες μας!!

Εμπειρικα παντως και οσο δυναμαι, τα χειροτερα σακια που ανεβαζω ειναι συνεπιβατες και οχι συνεπιβατισσες ! Αλλα να μου πεις στα κοριτσοπουλα τους βγαινει να γραπωνονται πανω σου οποτε αναγκαστικα καθονται καλυτερα. Μαλλον αυτο φταιει.Ασε που (-συνηθως- ;) ) οι αρρενωπες ειναι πιο μεγαλωσομοι οποτε οταν δεν καθονται καλα "φαινεται" πιο πολυ στον οδηγο.

sotpag
17/03/2012, 08:29
Κατά τη γνώμη μου, όσο περισσότερο μας εμπιστεύεται ο συνεπιβάτης μας, τόσο λιγότερο επηρεάζεται η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μας.




καπως ετσι δλδ
http://www.youtube.com/watch?v=j2IuOnkTHK0


ρε παιδιά ενα πράγμα με αρρωσταίνει, όταν πατάνε στο μαρσπιε:nono: για να ανέβουν

npat
17/03/2012, 09:15
ρε παιδιά ενα πράγμα με αρρωσταίνει, όταν πατάνε στο μαρσπιε:nono: για να ανέβουν

Αυτός όμως είναι ο σωστός τρόπος. Και για το ανέβα και για το κατέβα. Απλά πριν ανέβουν πρέπει να προειδοποιήσουν. Εναλλακτικά ο συνεπιβάτης, μπορεί να χρησιμοποιήσει για το ανέβασμα / κατέβασμα το μαρσπιέ του αναβάτη---σε μοτοσυκλέτες με πολύ ψηλά μαρσπιέ συνεπιβάτη, είναι πιο βολικό και αποσταθεροποιεί λιγότερο την μοτοσυκλέτα.

:wave2:

(Τώρα, βέβαια, αν έχεις γκόμενα δίμετρη με ενάμιση μέτρο πόδι... άντε γαμήσου που θα σε λυπηθούμε γιατί πατάει στα μαρσπιέ)

grharris
17/03/2012, 10:10
Αυτός όμως είναι ο σωστός τρόπος. Και για το ανέβα και για το κατέβα.

Γιατί θεωρείς ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για το ανέβα/κατέβα του συνοδηγού στην μηχανή?

npat
17/03/2012, 10:34
Γιατί θεωρείς ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για το ανέβα/κατέβα του συνοδηγού στην μηχανή?

Γιατί διαφορετικά πρέπει να κάνει διατάσεις, και ακόμη κι έτσι, πολλές φορές δεν φτάνει άνετα (η ακόμη και καθόλου, ανάλογα με το ύψος της μοτοσυκλέτας), με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να πέσει και να τα πάρει όλα σβάρνα. Επιπλέον, αν έχεις και τριπλέτα / σχάρα με μπαγκάζια, τότε είναι πρακτικά αδύνατο να ανέβει με άλλο τρόπο. Πατώντας στο μαρσπιέ (είτε του αναβάτη, είτε του συνεπιβάτη), άσχετα με το ύψος του συνεπιβάτη και το ύψος της μοτοσυκλέτας και άσχετα με το αν η μοτοσυκλέτα είναι φορτωμένη, μπορεί πάντα να ανέβει χωρίς δράματα. Το μόνο που απαιτείται είναι να ειδοποιήσει τον αναβάτη ότι πρόκειται να ανέβει, ώστε να σταθεροποιήσει την μοτοσυκλέτα. Το βάρος μάλιστα του συνεπιβάτη, κατά το ανέβασμα / κατέβασμα, ασκείται σχεδόν εξ-ολοκλήρου στον κατακόρυφο άξονα με αποτέλεσμα η δύναμη σταθεροποίησης που απαιτείται απ' τον αναβάτη να είναι σχετικά μικρή (ακόμη και για βαρύ συνεπιβάτη). Αντί λοιπόν να έχεις τον συνεπιβάτη να πηδάει, να τεντώνεται, να πατάει πάνω στη σέλα (επειδή δεν υπολόγισε καλά και δε φτάνει), να προσπαθεί να περάσει το πόδι πάνω απ' την ουρά ή μεταξύ αναβάτη και πίσω βαλίτσας και άλλα τέτοια ευτράπελα, τον εκπαιδεύεις ΠΑΝΤΑ να ανεβαίνει πατώντας στο μαρσπιέ.

Cpt. Haddock
17/03/2012, 10:35
Γιατί θεωρείς ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για το ανέβα/κατέβα του συνοδηγού στην μηχανή?

Γιατι εαν γινει σωστά, ειναι γρήγορος. Βολεύει τρελά ειδικα σε μηχανάκια που ειναι ψηλα (ειδικα η πισω θεση γκουχουγκουχουτάιγκεργκουχουγκουχου), πάτημα κι ανέβασμα.

Προϋποθέσεις: α) "Ελαφρύ πάτημα β) να μη σε πιάσει απο τον ώμο για να ανέβει αλλα να το κάνει με τα ποδια της/του.

Αντίθετα, σε ψηλά μηχανάκια, εαν ο/η συνεπιβατης δεν ειναι διμετρος, περναει το πόδι, σερνεται λιγο, καθεται λιγο στραβα, ξανασερνεται, παταει μια, καθεται. Κόλαση :lol:

Edit: Με πρόλαβε ο ερωτώμενος

McGyver
17/03/2012, 10:47
Αντίθετα, σε ψηλά μηχανάκια, εαν ο/η συνεπιβατης δεν ειναι διμετρος, περναει το πόδι, σερνεται λιγο, καθεται λιγο στραβα, ξανασερνεται, παταει μια, καθεται.

:lol:

Cpt. Haddock
17/03/2012, 10:55
Αντίθετα, οι ψηλοι συνεπιβάτες πατάνε αυτοι για σένα :bigcry:

McGyver
17/03/2012, 11:00
Αντίθετα, οι ψηλοι συνεπιβάτες πατάνε αυτοι για σένα :bigcry:

Ακόμα το θυμάσαι, ε;

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

grharris
17/03/2012, 11:11
Δηλαδή το 90% των συνοδηγών και το 100% των οδηγών ανεβαίνει λάθος?

Εγώ πάντως από το "λάθος" (πέρασμα ποδιού από πάνω) ανέβασμα του συνοδηγού δεν έχω δει/αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα, αντίθετα έχω δεί πτώσεις και ζημιές από τον "σωστό"(ίππευση) τρόπο.

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/319636/odigisi-tis-motosukletas-me-sunepivati/

Ο κανόνας είναι πέρασμα του ποδιού από πανω, η "ίππευση" είναι εναλλακτική για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Corvo
17/03/2012, 11:17
Δηλαδή το 90% των συνοδηγών και το 100% των οδηγών ανεβαίνει λάθος?

Εγώ πάντως από το "λάθος" (πέρασμα ποδιού από πάνω) ανέβασμα του συνοδηγού δεν έχω δει/αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα, αντίθετα έχω δεί πτώσεις και ζημιές από τον "σωστό"(ίππευση) τρόπο.

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/319636/odigisi-tis-motosukletas-me-sunepivati/

Ο κανόνας είναι πέρασμα του ποδιού από πανω, η "ίππευση" είναι εναλλακτική για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

εχεις προσπαθησει να ανεβεις συνοδηγος σε On/off με top case, φορωντας cordura και μποτες ?
αν δεν κανεις ακροβατικα ακριβειας δεν παιζει να ανεβεις οπως λες εσυ
οποτε συνηθιζεις να πατας παντα στο μαρσπιε και μετα να περνας το ποδι σου και σαν συνοδηγος και σαν οδηγος

Cpt. Haddock
17/03/2012, 11:22
Δηλαδή το 90% των συνοδηγών και το 100% των οδηγών ανεβαίνει λάθος?

Εγώ πάντως από το "λάθος" (πέρασμα ποδιού από πάνω) ανέβασμα του συνοδηγού δεν έχω δει/αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα, αντίθετα έχω δεί πτώσεις και ζημιές από τον "σωστό"(ίππευση) τρόπο.

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/319636/odigisi-tis-motosukletas-me-sunepivati/

Ο κανόνας είναι πέρασμα του ποδιού από πανω, η "ίππευση" είναι εναλλακτική για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Αμα ειναι να διαβαζουμε το newsbeast για να μάθουμε τα της μοτοσυκλεττας, σωθηκαμε :lol:

Επίσης εδω μιλάμε για συνεπιβάτη και όχι για οδηγό.

grharris
17/03/2012, 11:23
Συμφωνώ για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι ο κανόνας αυτός ο τρόπος.

Cpt. Haddock
17/03/2012, 11:23
Τι μηχανάκι έχεις?

grharris
17/03/2012, 11:35
Το newsbeast είναι παράθεση, όπως και το βίντεο στην αρχή του πόστ.

20 χρόνια στην μηχανή, δεν είναι παράθεση.

Για συνεπιβάτη μιλάμε όντως, να μην μπερδεβόμαστε. Αλλά μιλώντας πρακτικά και εμπειρικά να αναφέρουμε και κανά παράδειγμα.

grharris
17/03/2012, 11:36
Τι μηχανάκι έχεις?

Αν παίζει ρόλο, τα τελευταία 3-4 χρόνια έχω έχω ένα R1 και ένα Freewind.

mikes
17/03/2012, 13:59
Για τις στροφές, από την άλλη, είναι θετικό γιατί χρειάζεται λιγότερη κλίση σε σχέση με το να είναι μόνος του, καθώς το κέντρο βάρους βρίσκεται ψηλότερα

.Η πρόσφυση είναι μειωμένη λόγω φορτίου
,
Ο ρόλος του συνεπιβάτη μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως ουδέτερος ή αρνητικός, ποτέ θετικός. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να «βοηθήσει» ή να συμβάλλει στην οδήγηση.

χωρις να ειμαι τερας εμπειριας, δεν ειναι λιγο ανακριβειες αυτα??

mikes
17/03/2012, 14:04
20 χρόνια στην μηχανή, δεν είναι παράθεση.


Αν παίζει ρόλο, τα τελευταία 3-4 χρόνια έχω έχω ένα R1 και ένα Freewind.

συγνωμη κιολας αλλα το οτι καβαλας 20 χρονια δεν λεει κατι!! αυτο δε σημαινει οτι καποιος που καβαλαει τοσα χρονια καλος και σωστος οδηγος!!

φωτεινο παραδειγμα οτι πιστευεις πως δεν εχει σημασια τι μηχανακι καβαλας!!

αυτο που μετραει ειναι τι χιλιομετρα γραφεις, που τα γραφεις και τι καταστασεις εχεις αντιμετωπισει! ενας που καβαλαει 5 χρονια μπορει να ειναι πολυ καλυτερος οδηγος απο καποιον με 20

grharris
17/03/2012, 18:11
αυτο που μετραει ειναι τι χιλιομετρα γραφεις, που τα γραφεις και τι καταστασεις εχεις αντιμετωπισει! ενας που καβαλαει 5 χρονια μπορει να ειναι πολυ καλυτερος οδηγος απο καποιον με 20

Συμφωνώ απόλυτα Mike. Το ανάφερα μόνο ως απάντηση.

staffaki
18/03/2012, 18:35
Μια καλή λύση βεβαίως για να γλυτώσετε και τις συμβουλές, είναι αυτή:
250204
Καλό είναι να συνοδευτεί με γκαφερ για να μην υπάρχει ούτε ηχητική ενόχληση και να απολαύσετε την βόλτα σας όπως εσείς επιθυμείτε :D



Πέρα από την πλάκα πάντως, αν ο οδηγός ξέρει τι κάνει και εμπνέει εμπιστοσύνη, δεν είναι απότομος στους χειρισμούς του ώστε να δυσκολεύει την κατάσταση, τότε δεν νομίζω πως θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα...Μόνο η συμβουλή "ένα σώμα" νομίζω οτι αρκεί στις περισσότερες περιπτώσεις!



Επίσης υπάρχουν και δικάβαλα που ο συνεπιβάτης και να θέλει να κουνηθεί έχει αρχίσει να ψιλομουδιάζει οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνει :lol::lol::lol:
250203

daz
18/03/2012, 18:55
Όποια ανέβει στο Τενερε χωρίς να πατήσει στο μαρσπιε την παντρεύομαι. :lol:

Cpt. Haddock
18/03/2012, 19:27
Όποια ανέβει στο Τενερε χωρίς να πατήσει στο μαρσπιε την παντρεύομαι. :lol:

:lol:

Joyrider
18/03/2012, 19:39
Όποια ανέβει στο Τενερε χωρίς να πατήσει στο μαρσπιε την παντρεύομαι. :lol:

Βρήκα μια, σ'αρέσει; :p

(από το 1:00 και μετά)
http://www.youtube.com/watch?v=NODpyouDFbs&feature=related

grharris
18/03/2012, 19:54
Όποια ανέβει στο Τενερε χωρίς να πατήσει στο μαρσπιε την παντρεύομαι. :lol:

Αυτό είχα πει και εγώ, και τώρα....... :a018:

kostas777
24/03/2012, 18:06
εγώ δεν αφήνω καμία να ανέβει πατώντας στο μασπιέ. είναι επικίνδυνο, όχι μόνο για τη μηχανή, που μπορεί να πάρει σβάρνα την ουρά και άλλα, αλλά και για την ίδια, γιατί μπορεί να πέσει. πάντα τους λέω τον σώστο τρόπο: πόδι πρώτα πάνω από τη σέλα και πάτημα στο εξωτερικό μασπιέ. το να πατήσεις πρώτα μασπιέ είναι πιο εύκολο και είναι μάλλον ο πιο γρήγορος τρόπος, αλλά όπως και να το κάνουμε όχι ο σωστός, όπως δεν είναι ο σωστός τρόπος να πηδάμε κι εμείς πάνω στη μηχανή αντί να καβαλάμε κανονικά.

ακόμη κι αν είχα τριπλέτα ή μπαγκαζιέρα, πρώτα θα τους έλεγα να προσπαθήσουν τον σωστό τρόπο και αν δεν τα καταφέρνουν, τότε να κάνουν το λάθος.

πάντως οι γυναίκες συνεπιβάτες είναι οι καλύτερες και πολύ πιο τολμηρές από τους άντρες μπορώ να πω. ;)

daz
24/03/2012, 19:19
Βρήκα μια, σ'αρέσει; :p

(από το 1:00 και μετά)
http://www.youtube.com/watch?v=NODpyouDFbs&feature=related

M' αρέσει αλλά θέλω και τα κομμένα frame απ' την προσπάθεια.


Αυτό είχα πει και εγώ, και τώρα....... :a018:

:lol::beer:

nikos_abel
24/03/2012, 19:26
εγώ δεν αφήνω καμία να ανέβει πατώντας στο μασπιέ. είναι επικίνδυνο, όχι μόνο για τη μηχανή, που μπορεί να πάρει σβάρνα την ουρά και άλλα, αλλά και για την ίδια, γιατί μπορεί να πέσει. πάντα τους λέω τον σώστο τρόπο: πόδι πρώτα πάνω από τη σέλα και πάτημα στο εξωτερικό μασπιέ. το να πατήσεις πρώτα μασπιέ είναι πιο εύκολο και είναι μάλλον ο πιο γρήγορος τρόπος, αλλά όπως και να το κάνουμε όχι ο σωστός, όπως δεν είναι ο σωστός τρόπος να πηδάμε κι εμείς πάνω στη μηχανή αντί να καβαλάμε κανονικά.

ακόμη κι αν είχα τριπλέτα ή μπαγκαζιέρα, πρώτα θα τους έλεγα να προσπαθήσουν τον σωστό τρόπο και αν δεν τα καταφέρνουν, τότε να κάνουν το λάθος.

πάντως οι γυναίκες συνεπιβάτες είναι οι καλύτερες και πολύ πιο τολμηρές από τους άντρες μπορώ να πω. ;)

Πολύ σωστά, αλλά υπάρχουν μηχανάκια που αυτό που λες δεν γίνεται, όπως το δικό μου.

kostas777
26/03/2012, 16:51
Πολύ σωστά, αλλά υπάρχουν μηχανάκια που αυτό που λες δεν γίνεται, όπως το δικό μου.

γιατί να μην γίνεται; ποιό μηχανάκι έχεις και τι έχει; θα τη βρούμε την άκρη :)

giannis21
26/03/2012, 17:53
ενα καλο παραδειγμα..:wacko:

http://www.youtube.com/watch?v=Vrd6c_jvGzI

nikos_abel
26/03/2012, 19:53
γιατί να μην γίνεται; ποιό μηχανάκι έχεις και τι έχει; θα τη βρούμε την άκρη :)

Λουκ ντάουν

(καμάρι μου, στεφάνι μου)

251151

Με ύψος συνεπιβάτη 1,60 απλώς δεν....:lol:

kostas777
27/03/2012, 00:06
Λουκ ντάουν
Με ύψος συνεπιβάτη 1,60 απλώς δεν....:lol:

χα.. εντάξει χαμηλό είναι :lol:

τι να πει και εμένα που είναι 1,72 και πρέπει να σκαρφαλώσει στο σελάκι που ούτε εγώ δεν φτάνω που είμαι 1,82, στη μέση μου περίπου το ύψος. ακόμα και τα ονόφια πιο χαμηλά είναι :lol:

βέβαια δεν έχω μπαγκαζιέρα, αλλά πρέπει να μπορεί να κάνει καλές διατάσεις.

πάντως έχω και μονόσελο για να μη λεν κάποιοι :smokin:

LOUKILOUK
27/03/2012, 02:47
Όποια ανέβει στο Τενερε χωρίς να πατήσει στο μαρσπιε την παντρεύομαι. :lol:

Kαι εγώ το είπα αυτό όταν είχα το ΚΤΜ640 adv (κατσίκι μιλάμε...) και τελικά από φτωχος και μόνος κάουμπόι τώρα έμεινα μόνο φτωχός....:bigcry::lol::beer:

Κατά τα άλλα νομίζω ότι σωστό και λάθος στους δύο διαφορετικούς τρόπους που αναφέρθηκαν δεν παίζει, μιας και άνάλογα με την μηχανή, τον συνεπιβάτη και τις ειδικές συνθήκες κάθε φορά οι δυνατότητες διαφέρουν... Η γυναίκα μου (1,76) τα καταφέρνει να καβαλήσει το 990 και χωρίς να πατήσει μαρσπιέ,αλλά σε ταξίδι με τσάντα δεμένη πίσω και μπαγαζιέρες προτιμά, και καλά κάνει, να πατήσει στο μαρσπιέ...
Σχετικά με το κράτημα νομίζω ότι στα ον-οφ αντί για τεπόζιτο το ένα χέρι κρατάει πίσω σε χειρολαβή/σχάρα και το άλλο χέρι κλασσικά αγκαλιάζει τον οδηγό. Κατά τα άλλα ο απλός κανόνας "κάνε ότι κάνω" βοηθάει πολύ στην οδήγηση, ξεκούρστη και σβέλτη...
Το βιντεάκι το βρήκα καλό, αλλά νομίζω έλειπε η περίπτωση διαφορετικού τύπου μηχανής...
:beer::wave2: