PDA

View Full Version : Κατάργηση συστήματος υποπίεσης σε καρμπυρατέρ.



Ζεύκας
15/03/2012, 21:27
Έστω ότι έχουμε μονοκύλινδρο εξακοσάρι με καρμπυρατέρ υποπίεσης και θέλουμε να
καταργήσουμε την υποπίεση για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες.

Γίνεται;
οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;

Lioulios
15/03/2012, 21:34
Δεν ξέρω να σου απαντήσω ,αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι

vaska
15/03/2012, 21:52
Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η υποπίεση βοηθούσε στο να έχουμε το έξτρα μείγμα που χρειάζεται στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού, πιο γρήγορα. Δεν είναι έτσι???? Κι αν τελικά έχω δίκιο μάλλον χειρότερη απόκριση στο γκάζι θα έχεις.

Ή είμαι ντιπ άσχετος (παίζει σοβαρά αυτό).

byron
15/03/2012, 21:56
Έστω ότι έχουμε μονοκύλινδρο εξακοσάρι με καρμπυρατέρ υποπίεσης και θέλουμε να
καταργήσουμε την υποπίεση για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες.

Γίνεται;
οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;

Εννοείς ένα carb οτι έχει το μηχανάκι και αυτό είναι υποπίεσης, ή δύο carb με το ένα μηχανικό και το άλλο υποπίεσης?:confused:

daz
15/03/2012, 22:36
Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η υποπίεση βοηθούσε στο να έχουμε το έξτρα μείγμα που χρειάζεται στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού, πιο γρήγορα. Δεν είναι έτσι???? Κι αν τελικά έχω δίκιο μάλλον χειρότερη απόκριση στο γκάζι θα έχεις.

Ή είμαι ντιπ άσχετος (παίζει σοβαρά αυτό).