View Full Version : Αγορα χωματινης μοτοσυκλετας
isaakzx9r
21/03/2012, 19:59
Καλησπερα παιδια.Ειμαι καινουριος στο forum και χρειαζομαι την γνωμη μερικων εμπειρων χωματινων οδηγων.Ειμαι στα προθυρα αγορας μηχανης εντουρο.Ειμαι ηδη κατοχος ενος kawasaki ninja zx9r και θελω να του παρω και ενα χωματινο αδερφακι!!Εχω κολλησει στην επιλογη μοτοσυκλετας.Και εδω ειναι το μεγαλο ερωτικατικο:KTM EXC450 '08???CRE 450F '08??HUSABERG FE450 '08???Η κατι αλλο που δεν εχω δει-σκεφτει??Θελω κατι συγχρονο και αξιοπιστο.Δεν κοιταω 250 τετραχρονα γιατι βγαζουν πολλα προβληματα.Οσοι φιλοι εχουν 250 αγανακτησαν.Και προτιμω να κουραστω στα χερια με το 450 παρα στην τσεπη με το 250....!!!Και ουτε διχρονο γιατι θελω οπωσδηποτε μιζα!Διαθετω 3000-3500-4000 ευρω το πολυ!Αν μου δινατε μερικες συμβουλες και μερικες πληροφοριες για τα μηχανακια που προανεφερα θα σας ημουν ευγνωμων.....
Έχεις ξαναασχοληθεί με το χώμα? Αν όχι όλα θα ζοριστείς με 450.
Θα σου πρότεινα 300 2Τ ή 400 4Τ σε ΚΤΜ.
isaakzx9r
21/03/2012, 20:07
Οχι δεν εχω ασχοληθει αλλα το γκαζι πιστευω πως εσυ το ελεγχεις.Αν σου ειναι πολυ απλα το κλεινεις...
Vstrommer71
21/03/2012, 20:11
Οχι δεν εχω ασχοληθει αλλα το γκαζι πιστευω πως εσυ το ελεγχεις.Αν σου ειναι πολυ απλα το κλεινεις...
Κλασσικο ΖΟΓΚ!Αν ειναι πολυ το γκαζι για τις ικανοτητες σου,θα σου κανει μονιμως την ζωη δυσκολη.Ακουσε τον Μιχαλη και ενα 400αρακι θα ειναι μια χαρα πρωτο εντουρακι
isaakzx9r
21/03/2012, 20:18
Ναι δεν αντιλεγω γιατι κατι θα ξερετε εσεις παραπανω αλλα οσα ειδα ειναι αρκετα παλια κ δεν μου γεμιζουν το ματι....για να παρεις κατι πρεπει και να σ αρεσει κιολας,ετσι δεν ειναι;;το να παρεις ενα μηχανακι μονο και μονο για να το παρεις ειναι το μαγαλυτερο λαθος.ακομα κ απο την λαθος επιλογη κυβικων
σε τι τεραιν σκεφτεσαι να κινηθεις;
isaakzx9r
21/03/2012, 20:26
Θα το εχω καθαρα για χωματινες βολτουλες.ουτε αγωνες ουτε τιποτα extreme
Ναι δεν αντιλεγω γιατι κατι θα ξερετε εσεις παραπανω αλλα οσα ειδα ειναι αρκετα παλια κ δεν μου γεμιζουν το ματι....για να παρεις κατι πρεπει και να σ αρεσει κιολας,ετσι δεν ειναι;;το να παρεις ενα μηχανακι μονο και μονο για να το παρεις ειναι το μαγαλυτερο λαθος.ακομα κ απο την λαθος επιλογη κυβικων
Άμα κοιτάς την εμφάνιση στα enduro και κρίνεις κυρίως από αυτό, άστο τότε..
Φίλε μου απο τα τρία μοτό που ανέφερες εγώ θα έπαιρνα το ΚΤΜ ή το HUSA . Το ΚΤΜ στο μοντέλο που αναφέρεις το έχω οδηγήσει και είναι φανταστική μοτοσυκλέτα. HUSA έχω βολτάρει άλλα μοντέλα όχι όμως 08'. Το γκάζι (κατά την άποψή μου πάντα) μην το σκέφτεσαι. Ίσως σε δυσκολέψει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά και εντούρο χωρίς ιδρώτα δεν γίνεται. Την μίζα στα δίχρονα δεν την χρειάζεσαι. Πάντως το δίχρονο ΚΤΜ 250 είναι καλό σχολείο και οικονομικό στην συντήρηση και στις βλάβες.
1. Εχεις ευκολη προσβαση σε χώμα ή θα πρέπει να μετακινεισαι αρκετα προς αυτό;
2. Σε μονοπατια, κλειστες διαδρομες ή χωματοδρομους/αποστασεις/ανοικτα;
3. Παρεα εχεις και αν ναι εκεινη τι μηχανακια εχουν;
4. Προσβαση σε μηχανικο εχεις για συντηρηση ή πιανουν τα χερια σου;
Τα χρηματα που σκεφτεσαι να δωσεις αγοράζουν πολλα μηχανακια και αυτο ειναι προβλημα. Πρεπει να ξεκαθαρισεις πολλα στο κεφάλι σου πριν προβεις στην αγορά. Τα παιδια, αυτα που σου λενε ειναι σωστα, ακου τους λιγο. Το καθε μηχανακι εχει ιδιαιτεροτητες, πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα, πραγμα που μπορεί να σου κανει ευκολ/ευχαριστη την ζωη εως πολύ δυσκολη και να απογοητευθείς. Συμφωνω οτι πρεπει να γουσταρεις το μηχανακι που περνεις αλλα το χωματινο ειναι περισσοτερο εργαλειο απο αντικειμενο λατρειας και ως γνωστο τα εργαλεια κανουν το μαστορα. Λεπτομερειες οπως υψος σελας, ελατηριο αναρτησης, μιζα, ντεποζιτο κλπ κανουν μεγαλη διαφορα. Ο κανονας ομως ειναι ενας. Δεν χρειαζεσαι γρήγορο μηχανάκι.... δεν ειναι βαλιου φορ μανεϋ δηλαδη αυτη η παραμετρος. Το κανουν το λαθος πολλοι νιουμπηδες, το χω κανει και γω... το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι η ταχυτητα...
isaakzx9r
21/03/2012, 20:44
Δεν κρινω μονο απο την εμφανιση αλλα δεν παιζει να παρω σε καμμια περιπτωση κ κατι που δεν μ αρεσει!!Αν εσυ θεωρεις το καλυτερο μηχανακι για το βουνο ενα xr του '90 μονο κ μονο επειδη ειναι καλο για αρχαριο κ αντεχει τοτε οκ το αφηνω οπως ειπες κ συ....
Δεν κρινω μονο απο την εμφανιση αλλα δεν παιζει να παρω σε καμμια περιπτωση κ κατι που δεν μ αρεσει!!Αν εσυ θεωρεις το καλυτερο μηχανακι για το βουνο ενα xr του '90 μονο κ μονο επειδη ειναι καλο για αρχαριο κ αντεχει τοτε οκ το αφηνω οπως ειπες κ συ....
Μήλα με γυρόπιτες..
Διάβασε τι σου γράφουν όλοι & προσπάθησε να μην είσαι προκατειλημμένος ;)
1. Εχεις ευκολη προσβαση σε χώμα ή θα πρέπει να μετακινεισαι αρκετα προς αυτό;
2. Σε μονοπατια, κλειστες διαδρομες ή χωματοδρομους/αποστασεις/ανοικτα;
3. Παρεα εχεις και αν ναι εκεινη τι μηχανακια εχουν;
4. Προσβαση σε μηχανικο εχεις για συντηρηση ή πιανουν τα χερια σου;
Τα χρηματα που σκεφτεσαι να δωσεις αγοράζουν πολλα μηχανακια και αυτο ειναι προβλημα. Πρεπει να ξεκαθαρισεις πολλα στο κεφάλι σου πριν προβεις στην αγορά. Τα παιδια, αυτα που σου λενε ειναι σωστα, ακου τους λιγο. Το καθε μηχανακι εχει ιδιαιτεροτητες, πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα, πραγμα που μπορεί να σου κανει ευκολ/ευχαριστη την ζωη εως πολύ δυσκολη και να απογοητευθείς. Συμφωνω οτι πρεπει να γουσταρεις το μηχανακι που περνεις αλλα το χωματινο ειναι περισσοτερο εργαλειο απο αντικειμενο λατρειας και ως γνωστο τα εργαλεια κανουν το μαστορα. Λεπτομερειες οπως υψος σελας, ελατηριο αναρτησης, μιζα, ντεποζιτο κλπ κανουν μεγαλη διαφορα. Ο κανονας ομως ειναι ενας. Δεν χρειαζεσαι γρήγορο μηχανάκι.... δεν ειναι βαλιου φορ μανεϋ δηλαδη αυτη η παραμετρος. Το κανουν το λαθος πολλοι νιουμπηδες, το χω κανει και γω... το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι η ταχυτητα...
Ο Stabaκας έχει δίκιο.
Οι χεράδες με δίχρονο 125 πιάνουν χρόνους που τα 530 δε τους βλέπουν ούτε στον ύπνο τους.
isaakzx9r
21/03/2012, 20:54
Φιλε stabak μιας κ ζω σε επαρχιακη πολη(Βεροια)το χωμα απο το σπιτι μου ειναι υποθεση δυο λεπτων.Τωρα τις διαδρομες τις απαρτιζουν απ οσο ξερω σε μια εντουροβολτα στο Βερμιο που πηγαινουν οι καμμια 30ρια ηδη υπαρχοντες εντουραδες εδω στη Βεροια και μονοπατια και φλαταδουρες και χωματοδρομοι.λιγο απ ολα δηλαδη.οπως σου ειπα κ πιο πριν εχει πολλους που ασχολουνται με το αθλημα κ ετσι απο παρεα αλλο τιποτα.και τελος ο κολλητος μου ειναι μηχανικος και και ετσι ειμαι καλυμμενος απο θεμα μηχανικης υποστηριξης
Καλησπερα παιδια.Ειμαι καινουριος στο forum και χρειαζομαι την γνωμη μερικων εμπειρων χωματινων οδηγων.Ειμαι στα προθυρα αγορας μηχανης εντουρο.Ειμαι ηδη κατοχος ενος kawasaki ninja zx9r και θελω να του παρω και ενα χωματινο αδερφακι!!Εχω κολλησει στην επιλογη μοτοσυκλετας.Και εδω ειναι το μεγαλο ερωτικατικο:KTM EXC450 '08???CRE 450F '08??HUSABERG FE450 '08???Η κατι αλλο που δεν εχω δει-σκεφτει??Θελω κατι συγχρονο και αξιοπιστο.Δεν κοιταω 250 τετραχρονα γιατι βγαζουν πολλα προβληματα.Οσοι φιλοι εχουν 250 αγανακτησαν.Και προτιμω να κουραστω στα χερια με το 450 παρα στην τσεπη με το 250....!!!Και ουτε διχρονο γιατι θελω οπωσδηποτε μιζα!Διαθετω 3000-3500-4000 ευρω το πολυ!Αν μου δινατε μερικες συμβουλες και μερικες πληροφοριες για τα μηχανακια που προανεφερα θα σας ημουν ευγνωμων.....
Και τα τρια μηχανακια που αναφερες ειναι παρα πολυ καλα ( αν και δινω ενα ελαφρο προβαδισμα στο HUSA λογο αντιπροσωπειας και οτι μου αρεσει αρκετα !!!! )
Το μονο που σου μενει ειναι σε ποια αγγελια θα πετυχεις τον ιδανικο συνδυασμο καταστασης -- τιμης !!!
Καλη αγορα...!!! :beer::beer:
Ισαακ φιλε μου, αν εχεις 4000 το πολυ για εντουρο, παρε ενα με 3000-3500 το πολυ ωστε να εχεις καβαντζα 500-1000 για τυχουσες μετατροπες σε αναρτησεις , τεποζιτα κλπ. Αν και καπως υπερβολικοι οπως παντα οι χωματινοι εχουν τα δικια τους.
Τη βασικη ερωτηση κατ'εμε την εκανε ο αντι-ΚΤΜ stabakas. Αποφασισε αν θα την οδηγεις απο το σπιτι σου η αν θα την βαζεις σε τρεηλερ για να πας για βολτα.
Αν ισχυει το πρωτο, θες εκδρομικο εντουρο, αν ισχυει το δευτερο θες διχρονο.
Αυτο που ειναι σιγουρο, στην πρωτη περιπτωση ειναι πως θα εκτιμησεις με τον καιρο την καποια σχετικη ανεση στο δρομο και το σιγουρο στην δευτερη περιπτωση, ειναι πως με τον καιρο θα χαλβαδιαζεις τα ελαφρια και γραμμικα, οχι τα απολυτως δυνατα.
Για εντουρο με καποιες εκδρομικες δυνατοτητες πας σε κατι οπως ΚΤΜ 400-450. Το πρωτο εκ των δυο εχει αφησει εποχη. Και τα δυο εχουν κιβωτια που σου επιτρεπουν να κανεις καποια χιλιομετρα στο δρομο πριν μπεις στο χωμα. Το κακο με αυτα ειναι οτι στην πραγματικοτητα δεν ειναι ουτε εκδρομικα εντουρο, ουτε τα ελαφρα εντουρο που θα βαλεις ανετα στο μονοπατι. Δηλαδη τα 100κμ μεχρι το χωμα θα τα σκεφτεσαι πολυ σοβαρα να τα κανεις, εκτος κι αν εισαι σιδεροκωλος. Καπως καλλιτερα στο δρομο ειναι τα 610 που παιζουν στα χρηματα που διαθετεις και ειναι καλα μηχανακια με ταξιδιαρικες δυνατοτητες αλλα ακομα πιο βαρια απο τα 400-450.
Στην περιπτωση τρεηλερ βλεπεις κατι σε 300 2Τ. Εχουν πολυ γκαζι αλλα δεν ειναι διχρονογκαζα με ολη την σημασια της λεξης, καθ'οτι εχουν ροπη χαμηλα. Ως διχρονα ειναι πολυ αξιοπιστα, φτηνα κι ευκολα στη συντηρηση την οποια θα μπορεις να κανεις και μονος σου, αλλα οπως ειπαμε θελουν τρεηλερ.
Εγω προσωπικα φλερταρα με την κατηγορια καποια στιγμη με ενα drz αλλα ουτε αντεξα να ταξιδευω με 80 στο δρομο για να μπω στο χωμα, ουτε και αντεξα την σελα του.
Αν ποτε ασχοληθω ξανα με μονοκυλινδρο, ειτε 2Τ θα παρω για μονο χωμα, ειτε 690 για να μπορω να την βρισκω και στο δρομο και να το ταξιδευω.. Ολα τ'αλλα ειναι καπως demi λυσεις.
εντιτ...τωρα ειδα πως ζεις στη Βεροια.
Τι ηλικία έχεις και η φυσική σου κατάσταση ποια είναι? Και το βασικότερο εχεις αποφασίσει τι θες να κάνεις? enduro? η απλά να βολτάρεις στο βουνό? η μήπως σ αρέσει η πίστα? Αυτά ολα παιζουν μεγάλο ρόλο στο τι τελικά θα επιλέξεις.
isaakzx9r
22/03/2012, 07:30
Το ξερω οτι η χρυση τομη ειναι ενα 400 αλλα οσα πωλουνται ειναι ολα παλια.Αν εβρισκα καποιο '07-'08(αυθεντικο '08 οχι '04 βαφτισμενο '08 απο τον εκαστοτε ιδιοκτητη)ΚΤΜ 400 καλο θα το επαιρνα.Αλλα δεν χαλαλιζω με τα σημερινα δεδομενα 4000 χιλιαρικα για 7-8-9 χρονων μηχανακι.οσον αφορα φιλε Ζid την ηλικια ειμαι στα 27 και απο φυσικη κατασταση τιποτα ιδιαιτερο.για πιστα ουτε να την βλεπω δεν θελω.εχω γυρισει ολες τις πιστες τις Ελλαδος με τον κολλητο μου αφου ακολουθουσε το πανελληνιο πρωταθλημα motocross.ειδα απο κοντα την εξοντοτικη κουραση και τυραννια που σου προσφερει αυτο το extreme spot!!!αρα χαλαρα βολτουλα στο βουνο μεσα στην υπεροχη φυση του Βερμιου με οποτε θελω στασεις για ξεκουραση κ χαζεμα της θεας και οχι γυρολογια με χρονομετρο στο λιτοχωρο η στην παναγιτσα και μετα"ρε παιδια βοηθηστε τον να σταθει ορθιος...."
giannis21
22/03/2012, 07:51
φιλε καλημερα.δεν ειμαι ειδικος για να απαντησω στο ερωτημα σου, απλα εκανα μια ερευνα στο car.gr με αυτα περιπου που ζητας και μου εβγαλε τα παρακατω αποτελεσματα.ριξε μια ματια.εβαλα μοντ πανω απο 2000,τιμη απο 2000 εως 4000,enduro και φυσικα μιζα!drz 400!!
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=31&make=&variant=&price-from=%3E2000&price-to=%3C4000&so=dm&or=d®istration-from=%3E2000®istration-to=&rg=2&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E200&engine_size-to=%3C450&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&features=48
Το ξερω οτι η χρυση τομη ειναι ενα 400 αλλα οσα πωλουνται ειναι ολα παλια.Αν εβρισκα καποιο '07-'08(αυθεντικο '08 οχι '04 βαφτισμενο '08 απο τον εκαστοτε ιδιοκτητη)ΚΤΜ 400 καλο θα το επαιρνα.Αλλα δεν χαλαλιζω με τα σημερινα δεδομενα 4000 χιλιαρικα για 7-8-9 χρονων μηχανακι.οσον αφορα φιλε Ζid την ηλικια ειμαι στα 27 και απο φυσικη κατασταση τιποτα ιδιαιτερο.για πιστα ουτε να την βλεπω δεν θελω.εχω γυρισει ολες τις πιστες τις Ελλαδος με τον κολλητο μου αφου ακολουθουσε το πανελληνιο πρωταθλημα motocross.ειδα απο κοντα την εξοντοτικη κουραση και τυραννια που σου προσφερει αυτο το extreme spot!!!αρα χαλαρα βολτουλα στο βουνο μεσα στην υπεροχη φυση του Βερμιου με οποτε θελω στασεις για ξεκουραση κ χαζεμα της θεας και οχι γυρολογια με χρονομετρο στο λιτοχωρο η στην παναγιτσα και μετα"ρε παιδια βοηθηστε τον να σταθει ορθιος...."
Άρα δεν θες δίχρονο. Όπως είπε και ο φίλος πριν, το DRZ είναι πολύ καλή επιλογή.
Εφόσον θες να βολτάρεις και να κάνεις χαλαρό enduro.. και οχι τπτ καφρίλες τότε 4 stroke.. for sure!! Αμα οι βολτες έχουν πολύ φλαταδουρι δασικό και θες να ρολάρεις με αρκετά χλμ χωρις να πιέζεις το μηχανάκι τοτε 400-450cc είναι το ιδανικό.
Το drz προσωπικά δε θα το έπαιρνα είναι μηχανάκι πολύ παλιο... dual purpose κάνει λιγο απ ολα. Εσύ θες μηχανάκι enduro.
Τσέκαρε και στα παιδιά στη beta νομίζω υπάρχει ενα 400αρι μεταχειρισμένο 2010 με ελάχιστα χλμ και με αρκετά extra.. και σε καλή τιμή .
isaakzx9r
22/03/2012, 10:38
Beta???υπαρχει ανταποκριση σε ανταλλακτικα;;ειναι αξιοπιστα;;πολυ αγνωστη μαρκα(σε μενα εννοειται)...και για να πω και την αληθεια ουτε καν εχω δει...
exc 400αρι παρε. του MikeG ειναι πολυ καθαρο.
Beta???υπαρχει ανταποκριση σε ανταλλακτικα;;ειναι αξιοπιστα;;πολυ αγνωστη μαρκα(σε μενα εννοειται)...και για να πω και την αληθεια ουτε καν εχω δει...
ΒΕΤΑ ειναι ότι καλυτερο κυκλοφορει αυτη τη στιγμή, και σε προϊον και ακομα πιο βασικα σε υποστήριξη.
Πράγματι υπαρχει ενα 400 μεταχειρο στα 5500 μου φαινεται,και ειναι σχεδον κουτα.
Αφού μένεις Βέροια ότι και να πάρεις θα το χαρείς, έχετε πολύ ωραία βουνά και μαλακά χώματα.
Ασε που μπαίνεις μια εγνατία και πας Καστοριά - Γρεβενά (Ο παράδεισος του εντούρο) μονοήμερη βόλτα !!! (με τρέϊλερ ή αγροτικό).
Τα σύγχρονα εντούρο είναι εύκολα μηχανάκια ειδικά σε ανοιχτά κομμάτια. Αν το βάζεις όμως σε κλειστά κομμάτια και σιχτίρια ένα 250 Τ ή ένα 250-300 δίχρονο (που από το 07 και μετά έχουν και μίζα) θα σε βοηθήσει πιο πολύ από ενα 450.
Αφού όμως θέλεις 450 πάρε όποιο σου κάνει κλικ και βουρ για το βουνό. Οταν το μάθεις καλά, θα πηγαίνεις αέρα πατέρα.
Δώσε μεγάλη προσοχή στην αγορά εξοπλισμού. Πάρε καλές μπότες, θώρακα, επιγονατίδες-επιαγκωνίδες, ζώνη μέσης, κολάρο για το λαιμό και ενα καλό εντουράδικο κρανάκι. Για παντελόνι - μπούζα μη δώσεις πολλά μπορείς να βρεις και μεταχειρισμένα σε καλές τιμές.
isaakzx9r
22/03/2012, 13:45
Α ξεφευγει πολυ στην τιμη με τιποτα.δεν μου λετε ρε παιδια τα husaberg ειναι αξιοπιστα μηχανακια η μακρυα κ αγαπημενοι οπως τα husqvarna?? Το λεω αυτο γιατι δυο φιλοι που εχουν husqvarna ειχαν ο ενας προβλημα με την ηλεκτρονικη κ ο αλλος με το injection.γι αυτο κ ειναι τα πρωτα που απεκλεισα!!
Α ξεφευγει πολυ στην τιμη με τιποτα.δεν μου λετε ρε παιδια τα husaberg ειναι αξιοπιστα μηχανακια η μακρυα κ αγαπημενοι οπως τα husqvarna?? Το λεω αυτο γιατι δυο φιλοι που εχουν husqvarna ειχαν ο ενας προβλημα με την ηλεκτρονικη κ ο αλλος με το injection.γι αυτο κ ειναι τα πρωτα που απεκλεισα!!
σε χουζα κοίτα απο 08 και μετα, στα λεφτα που κοιτας μονο ΚΤΜ 450 και 400
Τα exc 200 2T δεν είχαν μίζα?
Νομίζω πως είναι ιδανικό για εκδρομικό εντούρο, ειδικά αν δεν χρειάζεται να διανύσει κάποιος μεγάλη απόσταση για να μπει χώμα.
Τα exc 200 2T δεν είχαν μίζα?
Νομίζω πως είναι ιδανικό για εκδρομικό εντούρο, ειδικά αν δεν χρειάζεται να διανύσει κάποιος μεγάλη απόσταση για να μπει χώμα.
:nono:
Μπερδέυτικες, είναι ιδανικό για extreme enduro
isaakzx9r
22/03/2012, 21:16
Ε μαλλον εκει που ξεκινησαμε καταληγουμε.Η ΚΤΜ 450 η CRE 450.Οτι βρω πιο καινουριο και στην καλυτερη κατασταση.....Σας ευχαριστω πολυ ολους!!!!
:nono:
Μπερδέυτικες, είναι ιδανικό για extreme enduro
Ασφαλώς και κάνει για extreme enduro αλλά για κάποιον με μικρή εμπειρία ή εναν χομπίστα δεν είναι καλή επιλογή?
Δεν είναι αδύναμο σαν τα 125 που πρέπει να μετράς σχέσεις για να μην κρεμάσει, ούτε τόσο δυνατό όσο 250. Είναι δίχρονο με ελαστικό κινητήρα και διάρκεια ψηλά. Δεν χρειάζεται την συντήρηση ενός 4χρονου ούτε η επισκευή κινητήρα κοστίζει το ίδιο. Είναι πανάλαφρο για τα δύσκολα κομμάτια, έχει ελαφρύτερη αίσθηση και είναι πιο διασκεδαστικό απ' τα 4Τ.
Μείον το μικρό ρεζερβουάρ και η αδυναμία κάλυψης μεγάλων ασφάλτινων αποστάσεων. Μικρότερων τουλάχιστον από τα 4Τ.
Εγώ το έχω στο μυαλό μου σαν το ιδανικό για κάποιον απαιτητικό χομπίστα. Αλλά είμαι και λάτρης του δίχρονου κινητήρα και ίσως βλέπω διαφορετικά τα πράγματα ή ίσως απλά κάνω λάθος.
Ασφαλώς και κάνει για extreme enduro αλλά για κάποιον με μικρή εμπειρία ή εναν χομπίστα δεν είναι καλή επιλογή?
Δεν είναι αδύναμο σαν τα 125 που πρέπει να μετράς σχέσεις για να μην κρεμάσει, ούτε τόσο δυνατό όσο 250. Είναι δίχρονο με ελαστικό κινητήρα και διάρκεια ψηλά. Δεν χρειάζεται την συντήρηση ενός 4χρονου ούτε η επισκευή κινητήρα κοστίζει το ίδιο. Είναι πανάλαφρο για τα δύσκολα κομμάτια, έχει ελαφρύτερη αίσθηση και είναι πιο διασκεδαστικό απ' τα 4Τ.
Μείον το μικρό ρεζερβουάρ και η αδυναμία κάλυψης μεγάλων ασφάλτινων αποστάσεων. Μικρότερων τουλάχιστον από τα 4Τ.
Εγώ το έχω στο μυαλό μου σαν το ιδανικό για κάποιον απαιτητικό χομπίστα. Αλλά είμαι και λάτρης του δίχρονου κινητήρα και ίσως βλέπω διαφορετικά τα πράγματα ή ίσως απλά κάνω λάθος.
Σωστά όλα αυτά που λες, άρα δεν κάνει για εκδρομικό εντούρο, για αρχάριο ναι (αν και μέχρι το 2003 τα 200αρια είναι πολύ νευρικά)
Σωστά όλα αυτά που λες, άρα δεν κάνει για εκδρομικό εντούρο, για αρχάριο ναι (αν και μέχρι το 2003 τα 200αρια είναι πολύ νευρικά)
Έχεις δίκιο. Εννοούσα μη αγωνιστικό εντούρο.
Όσο πιο πίσω πάμε τόσο πιο απόλυτα γίνονται. Σταδιακά όλα απέκτησαν πιο "τετράχρονη απόδοση".
Ε μαλλον εκει που ξεκινησαμε καταληγουμε.Η ΚΤΜ 450 η CRE 450.Οτι βρω πιο καινουριο και στην καλυτερη κατασταση.....Σας ευχαριστω πολυ ολους!!!!
Φίλε μου καλύτερα ΚΤΜ 450 . Το CRE είναι μοτο κρος με << ρούχα>> εντούρο(προσωπική πάντα άποψη).
isaakzx9r
24/03/2012, 14:27
Υπαρχουν βεβαια κ στην πθσω πλευρα του μυαλου μου τα exc 250 2T '08-'08.εχει μηχανακια σε αψογη κατασταση.θα μου πεις 250 διχρονο;;πολυ ξεσπασμα κ δυναμη υπερβολικη για αρχαριο.αλλα ρε παιδια μιλαμε για μηχανακια enduro.εχουν κι αυτα χαρακτηρα οπως τα motocross διχρονα;;που ειναι δυστροπα κ δυσκολα;;δεν ειναι πιο ομαλα κ φιλικα μιας κ ειναι enduro;;;;;
Υπαρχουν βεβαια κ στην πθσω πλευρα του μυαλου μου τα exc 250 2T '08-'08.εχει μηχανακια σε αψογη κατασταση.θα μου πεις 250 διχρονο;;πολυ ξεσπασμα κ δυναμη υπερβολικη για αρχαριο.αλλα ρε παιδια μιλαμε για μηχανακια enduro.εχουν κι αυτα χαρακτηρα οπως τα motocross διχρονα;;που ειναι δυστροπα κ δυσκολα;;δεν ειναι πιο ομαλα κ φιλικα μιας κ ειναι enduro;;;;;
Καλά κάνεις και κοιτάς τα 2τ. Μην σκέφτεσαι την δύναμη είτε είναι δίχρονο είτε τετράχρονο. Αν εξαιρέσεις λίγες περιπτώσεις η δύναμη της μοτό είναι χρήσιμη. Τα exc 2τ είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις. Έχουν ιδανικό δούλεμα που ικανοποιεί μεγάλο ποσοστό οδηγών και κατα πάσα πιθανότητα και εσένα. Είναι οικονομικά στην συντήρηση και πιο ελαφριά σε σχέση με τα τετράχρονα. Δεν τρώνε ευκολα γρανάζια-αλυσίδα και λάστιχα.
Καλησπερα παιδια.Ειμαι καινουριος στο forum και χρειαζομαι την γνωμη μερικων εμπειρων χωματινων οδηγων.Ειμαι στα προθυρα αγορας μηχανης εντουρο.Ειμαι ηδη κατοχος ενος kawasaki ninja zx9r και θελω να του παρω και ενα χωματινο αδερφακι!!Εχω κολλησει στην επιλογη μοτοσυκλετας.Και εδω ειναι το μεγαλο ερωτικατικο:KTM EXC450 '08???CRE 450F '08??HUSABERG FE450 '08???Η κατι αλλο που δεν εχω δει-σκεφτει??Θελω κατι συγχρονο και αξιοπιστο.Δεν κοιταω 250 τετραχρονα γιατι βγαζουν πολλα προβληματα.Οσοι φιλοι εχουν 250 αγανακτησαν.Και προτιμω να κουραστω στα χερια με το 450 παρα στην τσεπη με το 250....!!!Και ουτε διχρονο γιατι θελω οπωσδηποτε μιζα!Διαθετω 3000-3500-4000 ευρω το πολυ!Αν μου δινατε μερικες συμβουλες και μερικες πληροφοριες για τα μηχανακια που προανεφερα θα σας ημουν ευγνωμων.....
το 450 θα το ελεγχεις μεν το γκαζι αλλα το ποιο σημαντικο ειναι οτι δεν θα το χαιρεσαι και πολυ συντομα θα το πουλας για κατι ποιο διασκεδαστικο κ ευκολο!!μην τρως κολληματα με μιζα γιατι τα μηχανακια π συντηρουνται σωστα δεν εχουν προβλημα εκκινησης!αν θες να παρεις ενα ιδανικο για μενα εντουρο το ktm 200 e-xc ειναι οτι ποιο διασκεδαστικο για αυτο π θες στα λεφτα αυτα και φοβερο μηχανακι!!!
Πάρε ένα 250 ή 300 δίχρονο να ευχαριστηθείς οδήγηση.
Εχουν μπόλικη ροπή από χαμηλά, κανονική απόκριση (καμμία σχέση με ΜΧ δίχρονα) και ακρως εκμεταλλεύσιμη δύναμη.
Ομως το πιο σημαντικό πλεονέκτημα των δίχρονων είναι ότι λόγω λιγότερων κινούμενων μερών στον κινητήρα έχουν πανάλαφρη αίσθηση και στις εντουροδιαδρομές θα τα περνάς όλα από πάνω για πλάκα.
Μη πάρεις 200ρι είναι πολύ νευρικό το μοτερ του για εντούρο, πάρε 250 ή 300.
250 2τ ειναι η καλυτερη επιλογη για εντουρο και το 300 καλο ειναι με την ηπια ρυθμιση κινητηρα,επισης οταν το μαθεις το 300 δεν θα σε αφηση ποτε απο δυναμη
isaakzx9r
25/03/2012, 16:59
Ισως με λιγη τυχη και με μερικα παζαρια να βρω κανενα exc 300 μιζατο!!
Ισως με λιγη τυχη και με μερικα παζαρια να βρω κανενα exc 300 μιζατο!!
Η μίζα στα δίχρονα θεωρείτε εκτάκτου ανάγκης πράγμα που σημαίνει οτι δεν την χρησιμοποιούμε συνεχώς γιατί παραδίδει πνεύμα. Όοοοσο για το 300 θέλει προσοχή....μαζεύει χιλιόμετρα από εκεί που δεν το περιμένεις.......:wave2:
isaakzx9r
26/03/2012, 12:10
Ε τοτε ακυρο το διχρονο.δεν παιζει καθε λιγο κ λιγακι να βαραω μανιβελα κ ιδιαιτετα σε δυσκολα κομματια που βλεπω οτι σβηνει το μηχανακι(ανηφορια,πλαγιες κτλ)εχω και ασχημη εμπειρια απο μανιβελα και ουτε να τις βλεπω δεν θελω.ενα husqvarna 510 θα μου εσπαγε το ποδι.μανιβελα;;;;μακρυαααααα.....ουτε παπι πλεον χωρις μιζα!!!!!
Τα δίχρονα παίρνουν με μισή μανιβελιά μπρος.
Δίχρονο 300αρι με μίζα.-
Ελαφρύ, Δυνατό, Εύκολο, με μηδενική συντήρηση.
Η μίζα ΔΕΝ παραδίδει πνεύμα (εμένα παίζει μια χαρά και πέρα από την πρώτη φορά, όλες τις επόμενες το βάζω με την μίζα).
H μανιβέλα είναι πανεύκολη και η μοτοσυκλέτα ακόμα και μετά από μήνες ακινησία παίρνει με μία μανιβελία (και αέρα ανοικτό)
Το μοναδικό μειονέκτημα ότι μιλάμε για μοτοσικλέτα απο το 2008 και μετά συνεπώς θα βγαίνει παραπάνω απο τα χρήματα που διαθέτεις
Τα δίχρονα παίρνουν με μισή μανιβελιά μπρος.
Είπε ο τρελός βαρβάτος βρώμικος άντρας...:blush:
isaakzx9r
26/03/2012, 17:43
Οντως.ολοι γυρω στα πεντε τα δινουν και πανω......
Ε τοτε ακυρο το διχρονο.δεν παιζει καθε λιγο κ λιγακι να βαραω μανιβελα κ ιδιαιτετα σε δυσκολα κομματια που βλεπω οτι σβηνει το μηχανακι(ανηφορια,πλαγιες κτλ)εχω και ασχημη εμπειρια απο μανιβελα και ουτε να τις βλεπω δεν θελω.ενα husqvarna 510 θα μου εσπαγε το ποδι.μανιβελα;;;;μακρυαααααα.....ουτε παπι πλεον χωρις μιζα!!!!!
Εχεις ξανακαβαλήσει δίχρονο εντούρο να δεις πως είναι;
Και γω 300 ρι μιζάτο έχω και του εχω βγάλει τη μπαταρία και στη θέση της έχω βάλει εργαλεία, μπουζί, μπουζόκλειδο,κόλλα δυο συστατικών, βίδες, σύρμα, μανέτες κτλ Από το να τα κουβαλάω στη μέση μου 1000 φορές καλύτερα κάτω από τη σέλα.
Και η μανιβέλα στο 300 είναι πανεύκολη.
Αφού ξενερώνεις με την μανιβέλα σίγουρα θα ξενερώσεις και με τη μίξη λαδιού - βενζίνης.
Πάρε τετράχρονο 450 καλύτερα.
isaakzx9r
27/03/2012, 07:51
Μπα δεν μ ενοχλει η μιξη.απο την αρχη σκεφτομουν για διχρονο(πιο ελαφρυ,πιο φτηνη αγορα κ συντηρηση και ολα αυτα τα υπερ που εχουν τα διχρονα)αλλα τα απεκλεισα λογω οτι δεν εχουν μιζα.και δεν συμβιβαζομαι με τιποτα σ αυτο.το μηχανακι που θα παρω θα εχει οπωσδηποτε μιζα.αρα αν δεν βρω μιζατο διχρονο στα λεφτα που ψαχνω(4200-4300 βαρια βαρια)τοτε παμε αναγκαστικα σε 450 τετραχρονο
Πολυ καλο για την χρηση που θες ειναι και το WR250R το οποιο ομως και σπανιο ειναι και ακριβο.
Με 3500 ομως μπορεις να βρεις το 'Χ' και να του βαλεις στεφανια εντουρο. Ειναι ακριβως το ιδιο μηχανακι.
Πολυ καλο για την χρηση που θες ειναι και το WR250R το οποιο ομως και σπανιο ειναι και ακριβο.
Με 3500 ομως μπορεις να βρεις το 'Χ' και να του βαλεις στεφανια εντουρο. Ειναι ακριβως το ιδιο μηχανακι.
Σωστός αλλά είναι υπερτιμημένο, παλιό πλέον και δεν έχει μίζα που ψάχνει ο isaak.
Σωστός αλλά είναι υπερτιμημένο, παλιό πλέον και δεν έχει μίζα που ψάχνει ο isaak.
Το μπερδευεις με το 'F'
Τα R και X ειναι καινουργια, ψεκαστα και μιζατα!
:wave2:
Το μπερδευεις με το 'F'
γερονταματα, τι περιμενεις...
Το μπερδευεις με το 'F'
Τα R και X ειναι καινουργια, ψεκαστα και μιζατα!
:wave2:
Με έσκισες ρε, είχα στο μυαλό μου 2Τ, διάβασα WR και σκέφτηκα την μηχανάρα το Ζ που πάντα μου άρεσε.
γερονταματα, τι περιμενεις...
:a35:
Geia sou re Stabakara :wave2:
Με 3500 ομως μπορεις να βρεις το 'Χ' και να του βαλεις στεφανια εντουρο. Ειναι ακριβως το ιδιο μηχανακι.
+ Αλλαγες τρομπας φρενου, δισκοπλακας , και να συμβιβαστει φυσικα με την κοντυτερη και σκληροτερη διαδρομη αναρτησεων ....
Αστο καλλυτερα.....!!!
Με έσκισες ρε, είχα στο μυαλό μου 2Τ, διάβασα WR και σκέφτηκα την μηχανάρα το Ζ που πάντα μου άρεσε.
Δηλ προχθες που σου ελεγα για τον Σταματη....
Αυτο ειχες στο μυαλο σου........??????: :bigcry::bigcry:
+ Αλλαγες τρομπας φρενου, δισκοπλακας , και να συμβιβαστει φυσικα με την κοντυτερη και σκληροτερη διαδρομη αναρτησεων ....
Αστο καλλυτερα.....!!!
Ιδιες διαδρομες εχουν, η μονη διαφορα θα ειναι το δυνατοτερο φρενο μπροστα που δεν ειναι προβλημα.
Ιδιες διαδρομες εχουν, η μονη διαφορα θα ειναι το δυνατοτερο φρενο μπροστα που δεν ειναι προβλημα.
Δεν ειναι ιδιες και ειναι και ποιο σκληρες ( αλλα περι ορεξεως...)
Οσο για το φρενο ( το δεν.. ειναι προβλημα )
Να φανταστω οτι η λεξη ( προοδευτικοτητα στο φρεναρισμα σε χωμα ) ειναι κατι που θα πρπει να μας προβληματισει μετα απο καμμια 10αρια χαζους βροντους...???
Δεν νομιζω αλλα και παλι.....
Τι με νοιαζει...???
:wave2:
isaakzx9r
27/03/2012, 11:43
Δεν μου λετε ρε παιδια τα gas gas 300 '08-'09 δεν εχουν μιζα σαν τα KTM ε;;;;
Δεν μου λετε ρε παιδια τα gas gas 300 '08-'09 δεν εχουν μιζα σαν τα KTM ε;;;;
Gia emena einai koryfaio mixanaki alla oxi den exei miza.
isaakzx9r
27/03/2012, 20:09
Περα απο μηχανακι μηπως εχετε να μου προτεινετε και καμμια καλη κ οικονομικη εντουρομποτα;;;(λεω να μην παρω και τις πιο φτηνες γιατι μιλαμε για προστασια κ ασφαλεια).Θα διαθεσω 200-250 ευρω.Πιστευω να μπορω να παρω μια καλη με τοσα.Και κανενα μαγαζι ισως με προσφορες που στελνει βορεια Ελλαδα;;
Δεν μου λετε ρε παιδια τα gas gas 300 '08-'09 δεν εχουν μιζα σαν τα KTM ε;;;;
δεν εχει μιζα... αλλα πραγματι ειναι πραγματικο εντουρο, ξερω ενα καθαρό και αβάδιστο που πουλιεται αν σε ενδιαφερει.
μην τρελενσαι παντως για τη μιζα στα διχρονα... και τα ΚΤΜ που εχουν, την εχουν για να την χρησιμοποιεις σε καμμια πλαγιά που δεν έχεις καλό πάτημα ή αν σου σβησει σε καμμια ειδική απο αγωνα. Άσε που σου βαραινει και το μηχανακι ...
Το μπερδευεις με το 'F'
Τα R και X ειναι καινουργια, ψεκαστα και μιζατα!
:wave2:
ειναι ψευδοεντούρο, δεν κάνει για πιο οριτζιναλ καταστασεις... για να καταλαβεις το SE σου ειναι πιο καθαρόαιμο απο το γιαμαπακι.
αδερφε εγω θα σου πω την γνωμη μου εχοντας περασει απο διχρονο 250 και 4τ 450 και τα δυο κτμ EXC , σαν το 4τ το 250 για μενα δεν εχει , ευκολοδηγητο , ελαφρυ , μιζα .Αν εχεις φιλαρακια που ασχολουντε με το αθλημα ζητα τους μια βολτα στο βουνο κια θα βγαλεις μονος συμπερασματα. Οσο αφορα το θεμα με τις βλαβες που λες οτι μηχανακι και να εχεις αν το συντηρεις σωστα δεν θα σου βγαλει τιποτα.:wave2:
σαν το 4τ το 250 για μενα δεν εχει , ευκολοδηγητο , ελαφρυ , μιζα
To 250αρι 4Τ ειναι για χρονους στις ειδικές, είναι μέν ξεκούραστο στο εντούρο, αλλά δε βγαζει γούστα λόγω μικρής ροπής...
To 250αρι 4Τ ειναι για χρονους στις ειδικές, είναι μέν ξεκούραστο στο εντούρο, αλλά δε βγαζει γούστα λόγω μικρής ροπής...
Σταύρο, μισό λεπτό να πάρω το Meo να τον ρωτήσω :smokin:
αρα χαλαρα βολτουλα στο βουνο μεσα στην υπεροχη φυση του Βερμιου με οποτε θελω στασεις για ξεκουραση κ χαζεμα της θεας και οχι γυρολογια με χρονομετρο στο λιτοχωρο η στην παναγιτσα και μετα"ρε παιδια βοηθηστε τον να σταθει ορθιος...."
ειναι ψευδοεντούρο, δεν κάνει για πιο οριτζιναλ καταστασεις... για να καταλαβεις το SE σου ειναι πιο καθαρόαιμο απο το γιαμαπακι.
Μα δεν θελει οριτζιναλ καταστασεις ο φιλος μας. Ενα ελαφρυ αξιοπιστο και ξεκουραστο εντουρακι θελει. Το συγκεκριμενο που προτεινω μαλιστα εκτος του οτι ειναι το πιο μαχιμο σε πολιτικο, μπορει να ταξιδεψει κιολας.
isaakzx9r
30/03/2012, 14:21
Σας ευχαριστω ολους μεσα απο την καρδια μου για τις απαντησεις σας.Ακομα δεν κατεληξα βεβαια.Ψαχνω,ρωταω,κοιταω,συμβουλευομαι....."οψομεθα".....
Αγορίνα καλά κάνεις που το συζητάς εδώ . Κάνε όμως και μια παλικαριά .
Κάνε μια συνάντηση με τους εκεί εντουράδες . Συζήτα το πρόβλημά σου, μαζί τους .
Πηγαίνετε και μια βολτούλα παρέα. Δοκίμασε μηχανάκια .
Όλα θα γίνουν πιο εύκολα για σένα . :wave2:
isaakzx9r
06/04/2012, 07:35
Απο εξοπλισμο παντως τελειωσα.Εχουμε κ λεμε:ΚΡΑΝΟΣ AIROH STELT MILENIUM CARBON, ΘΩΡΑΚΑΣ ΟΛΟΣΩΜΟΣ ΤΗΣ FOX,ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ FOX ΜΕ ΑΡΘΡΩΣΗ,ΜΠΟΤΕΣ SIDI CROSSFIRE....Τωρα μονο το μηχανακι λειπει αλλιως θα τα φοραω με το 9αρι!!!!!
Pete Geo
02/09/2015, 22:04
Περιττό να σου πω ότι τις ίδιες απορίες είχα και εγώ με αυτά που ρώταγες τα παιδιά του ιστότόπου τότε, αλλά τώρα μου έχουν λυθεί σε ένα μεγάλο ποσοστό! !!
Μένει να ακούσουμε τι έπραξες τι πηρες 2Τ η 4Τ και τι μάρκα κυβικά κλπ πως σου έκατσε και τι εντυπώσεις και ιδιατεροτητες σου άφησε.????
Θα σου είμαι ευγνώμων να ξέρεις έκανα εγγραφή στο moto.gr μόνο και μόνο για αυτή την συζήτηση και αναμένω τα φώτα σας αδέρφια! !!!
Pete Geo
02/09/2015, 22:07
Αδερφέ τελικά τι πήρες? ?? Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα τώρα 3 χρόνια μετά βέβαια
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.