View Full Version : Λάστιχα για CBR1000RR
DimChios
31/03/2012, 10:30
Εχω μεινει καιρο εκτος και σιγουρα εχω χασει επεισοδια. Επισης, εχω ξεχασει πως ήταν τα ΒΤ016 που τελευταια ειχα βαλει στο RR
Mπορούν οι SS-αδες να προτεινουν λαστιχακια 120/70/17 & 190/50/17 για το CBR?
1) Πίστα ΔΕΝ θα μπουν!
2) Επι καθημερινης βασης ΔΕΝ θα κυκλοφορει η μοτο
3) Δικαβαλο αρκετες φορες (μολις παρουμε εξοπλισμο συνεπιβατη)
...γενικως η μοτο θα βγαινει βραδακια εντος Αθηνων, καμια Ν.Μακρη π.χ, καμια Κυριακατικη βολτα παραεξω, καλοκαιρι σε νησι δεν το βλεπω.
All around λοιπον λαστιχο, να στριβει ασφαλως αλλα δεν χρειαζεται να ειναι εντελως κορωνατο! ΑΝ μας τυχει καμια βροχη να μπορεσουμε να επιστρεψουμε τουλαχιστον σπιτια μας
Να βγαλει καμια 8αρια χιλιαδες χλμ
Ζηταω πολλα? Δε ξερω, εχω χασει επαφη!
Α! Και να μην κανει μια περιουσια, ε! :p
Θενξ
Δε ξερω αν μπορεις να βρεις qualifier rr μιας και θα παιζεις αρκετο δικαβαλο (εχουν "δυνατο" σκελετο για βαριες μηχανες)
Το γύρισα, μετά από πολύ καιρό σε pirelli diablo rosso II - o λαστιχάς μου το πρότεινε με τη μια .... Στα 280 € σε 120/70 και 190/55/17
Για χιλιόμετρα δεν ξέρω ...
ΥΓ. Δεν έχει δουλειά σήμερα ;
DimChios
31/03/2012, 11:46
Το γύρισα, μετά από πολύ καιρό σε pirelli diablo rosso II - o λαστιχάς μου το πρότεινε με τη μια .... Στα 280 € σε 120/70 και 190/55/17
Για χιλιόμετρα δεν ξέρω ...
ΥΓ. Δεν έχει δουλειά σήμερα ;
Αληθεια, μιας και το εθιξες!
Η μοτο λεει 190/50/17 ομως αρκετοι φορανε 190/55.
τι παιζει?
(εχουμε δουλιτσα στον "αυτοματο" oι μηχανες, χοντρικη) :winka::wave2:
Αμα δεν μπει πίστα, τσέκαρε και για rennsport. Λιώνουν γρήγορα αλλα ειναι φθηνό λαστιχο και κρατάει τον κwλο του...
Το 55άρι δίνει ένα ύψος στο λάστιχο 104.5 mm ενώ το 50άρι είναι στα 95 mm, σε ιδανικές συνθήκες. Στη πράξη έχουμε ένα λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα, (που εμένα με βόλεψε στις Σέρρες, μακραίνοντας 2α και 3η - αλλά στην καθημερινότητα είναι ανεπαίσθητο)
Dunlop qualifier 190/55
http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/qualifier/
harris_x
31/03/2012, 15:31
εγώ φοράω τα corsa III εδώ και 17 μήνες, έχω πάει ένα διήμερο Σέρρες, 3 ή 4 session Mέγαρα, και καθημερινή χρήση.
Τα έχω λιώσει και κρατάνε ακόμα μια χαρά!
polydimi5
31/03/2012, 16:51
Για την χρήση που θες βάλε το pure της michelin.Δεν πολυσυμπαθώ τα λάστιχα της εταιρίας αλλα το συγκεκριμένο είναι τρομερό για εδω μέσα και γρήγορες βόλτες ΣΚ,αττική όδο κτλ.(χωρίς πολύ απότομη κορώνα μπροστά).Αλλιώς άμα βρεις κανένα corsa ΙΙΙ βάλτο χωρίς δεύτερη σκέψη(το τελειότερο all around ελαστικό).Επίσης θετική εντύπωση μου άφησε και το Μ5 στην μοτο του πατέρα μου.Άπο dunlop μόνο το quallifier rr d209 έχω φορέσει στο παρελθόν .Πάρα πολύ καλό και αυτό αλλά λογω σκελετού δεν ξεπερνάς το 34 psi πίσω και 30 μπροστά. Χιλιόμετρα όλα τα παραπάνω μου είχαν βγάλει τα ίδια.Περίπου στις 8 με 10 χιλιάδες με κάποια track day εμβόλιμα μέσα.Απλά το corsa 3 απο ότι θυμάμαι κράταγε τρομερά μέχρι και που παρέδωσε πνεύμα στα δεξιά από τα καλοσχεδιασμένα μας μέγαρα!Aυτιά..
Dunlop qualifier 190/55
http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/qualifier/
Στην Ευρώπη κυκλοφορούν ως Sportsmart Sportmax και είναι φοβερό από κράτημα & all around ελαστικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
ρε μητσο ασε τις μλκς και βαλε κανα gp racer να παμε καμια πιστα τωρα που εγινε "η θαλασσα γιαουρτι" !!!
Gp Racer Endurance._
ολα τα αλλα ειναι απλα 10 χρονια πισω.
Το 55άρι δίνει ένα ύψος στο λάστιχο 104.5 mm ενώ το 50άρι είναι στα 95 mm, σε ιδανικές συνθήκες. Στη πράξη έχουμε ένα λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα, (που εμένα με βόλεψε στις Σέρρες, μακραίνοντας 2α και 3η - αλλά στην καθημερινότητα είναι ανεπαίσθητο)
Επισης στην πραξη εχουμε και πιο γρηγορο στριψιμο λογο πιο αποτομης κορωνας και πιο 'πολυ λαστιχο' στην κληση. Το ιδιο αποτελεσμα επιτυγχανεται και με 180/55 σε 6αρα ζαντα, χωρις ομως το πιο πολυ λαστιχο στην κληση.
gixxerpap
01/04/2012, 15:19
αν δε θες να πληρώσεις πολλά, βάζεις rennsport και ξεμπερδεύεις.
Αν θες να σου βγούν οικονομικά μακροπρόθεσμα, πήγαινε βάλε ένα Metzeler M5 και ξεμπέρδεψες.
Δεν έχω καταλάβει βέβαια γιατί γράφω, αφού είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις παπαριά ...
GIXXERAKIAS
02/04/2012, 08:04
αν δε θες να πληρώσεις πολλά, βάζεις rennsport και ξεμπερδεύεις.
Αν θες να σου βγούν οικονομικά μακροπρόθεσμα, πήγαινε βάλε ένα Metzeler M5 και ξεμπέρδεψες.
Δεν έχω καταλάβει βέβαια γιατί γράφω, αφού είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις παπαριά ...
Συμφωνώ σε όλα με τον Γιώργη.:D
DoctoR_k6
02/04/2012, 08:13
Dunlop Sportsmart...Για πλακα 12000χλμ θα βγαλεις!!(Εννοειται πως χωρις πολλες ταρζανιες...σουζιδια κ.α μλκς)
Τα χω ηδη 9500 και με ταξιδια εξωτερικο κ εντος Ελλαδος.Τρομερο κρατημα κ longlife ελαστικο.:beer:
DimChios
02/04/2012, 08:41
μ αρεσει που ολο και ανεβαινετε σε τιμες!
:bawl:
Θενξ μαγκες αλλα δε μας παιρνει για πανω απο 300μαξ έΟΥρα!
Θα κανουμε μερικους συμβιβασμους στην οδηγηση μας!
Λυσσαξατε με τα rennsport, λετε...? :rolleyes:
Cpt. Haddock
02/04/2012, 09:33
Συμφωνώ σε όλα με τον Γιώργη.:D
Κι εγω.
:vroum:
Μητσο, λαστιχα για SS με 300 ευρω, εκτος απο τα Μετζ Μ5 δεν ξερω αλλα
DoctoR_k6
02/04/2012, 10:26
μ αρεσει που ολο και ανεβαινετε σε τιμες!
:bawl:
Θενξ μαγκες αλλα δε μας παιρνει για πανω απο 300μαξ έΟΥρα!
Θα κανουμε μερικους συμβιβασμους στην οδηγηση μας!
Λυσσαξατε με τα rennsport, λετε...? :rolleyes:
Αν ενδιαφερεσαι για dunlop πμ.
Μην κανουμε κ διαφημιση...
DimChios
02/04/2012, 10:29
Αν ενδιαφερεσαι για dunlop πμ.
Μην κανουμε κ διαφημιση...
δεν μας κοστιζει τπτ ενα π.μ παρα μονο 2-3 ιντερνετικες μπυρες, σωστα? :look:
:beer::beer::beer::beer:
δεν μας κοστιζει τπτ ενα π.μ παρα μονο 2-3 ιντερνετικες μπυρες, σωστα? :look:
:beer::beer::beer::beer:
οτι ειπε ο παπ.
DimChios
02/04/2012, 11:00
οτι ειπε ο παπ.
Εσυ που φοραγες τα CORSA (αν δεν κανω λαθος) ποια η γνωμη σου γι αυτα?
Εσυ που φοραγες τα CORSA (αν δεν κανω λαθος) ποια η γνωμη σου γι αυτα?
ε για να τα φοραγα...αλλα δε υπαρχει πλεον το κορσα 3.βγαζει κατι αλλο (που δεν θυμαμαι) σε αντικατασταση.
κανε αυτο που σου λεει ο παπ μητσο.μην το κουραζεις.:wave2:
ANDREAS3127
02/04/2012, 11:44
Conti sport attack!!!!Στα χρηματα που διαθετεις!!
......Και θα με θυμηθεις!!!!
ααααα.....και προφιλ 55!!!!;)
Λυσσαξατε με τα rennsport, λετε...? :rolleyes:
Τα rennsport τα έχεις δοκιμάσει και ας μην το ξέρεις. 220-230 έχουν
ποια η διαφορα μεταξυ metzeler Μ5 και Ζ8?
Τα δε ειναι φανταζομαι ποιο τουρινγκ, αλλα για καντε το ταληρα πληζ!
Μην κάνεις καμιά μ@λακία κι ακούσεις τα παλικάρια παραπάνω που σου λένε για 55ρι λάστιχο.
Προφανώς δεν διάβασαν το αρχικό σου ποστ.
Μην κάνεις καμιά μ@λακία κι ακούσεις τα παλικάρια παραπάνω που σου λένε για 55ρι λάστιχο.
Προφανώς δεν διάβασαν το αρχικό σου ποστ.
Γιατι οχι 55αρι???
Γιατι οχι 55αρι???
Γιατί δεν τον απασχολεί το γρανάζωμα και δεν θα θέλει να νοιώθει ότι πέφτει όταν στρίβει δικάβαλλος..
Άσε που για την χρήση που το θέλει (το λάστιχο) και από τρακτερ να βάλει ΟΚ θα είναι.
DimChios
02/04/2012, 12:08
Τα rennsport τα έχεις δοκιμάσει και ας μην το ξέρεις. 220-230 έχουν
:a2::a25::a30:
εκλεισε!
:vroum:
Γιατί δεν τον απασχολεί το γρανάζωμα και δεν θα θέλει να νοιώθει ότι πέφτει όταν στρίβει δικάβαλλος..
Άσε που για την χρήση που το θέλει (το λάστιχο) και από τρακτερ να βάλει ΟΚ θα είναι.
Σκεφτομαι να δοκιμασω 55ρι στην επομενη αλλαγη, γι αυτο ρωταω...Σε ιδιο ακριβως λαστιχο με το 50ρι εχει μεγαλη διαφορα σε χιλιομετρα και ευσταθεια?
:a2::a25::a30:
εκλεισε!
:vroum:
δε πειραζει, εμεις συνεχιζουμε...
:a2::a25::a30:
εκλεισε!
:vroum:
Mήτσε, το σημαντικότερο πράγμα σ' ενα μηχανάκι είναι τα λάστιχά του (σε όλα τα μοτοσακά αλλά ακόμα περισσότερο στα SS). Ελπίζω να μην καταλήγεις με μόνο κριτήριο το οικονομικό..
DimChios
02/04/2012, 12:13
δε πειραζει, εμεις συνεχιζουμε...
...καλα θα κανετε! Ποτε δεν ξερεις...
Περαν αυτου, αυτη τη στιγμη φοραει 55αρι αλλα εχει τα χαλια του οποτε δε μπορω ΚΑΝ να κρινω...
Στο προηγουμενο παντως φοραγα 50αρι
DimChios
02/04/2012, 12:14
Mήτσε, το σημαντικότερο πράγμα σ' ενα μηχανάκι είναι τα λάστιχά του (σε όλα τα μοτοσακά αλλά ακόμα περισσότερο στα SS). Ελπίζω να μην καταλήγεις με μόνο κριτήριο το οικονομικό..
Το ξερω και δε ψαχνω λαστιχο σωβρακο! Το εγραψα και στην αρχη απλα ο ενθουσιασμος μου (απ οσο καταλαβα δλδ) ηταν επειδη ο Βυρωνας φοραει αυτα στο Τουονο!
+ οτι πολλοι τα προτιναν...
Εσυ δε μας ειπες ομως...
Σκεφτομαι να δοκιμασω 55ρι στην επομενη αλλαγη, γι αυτο ρωταω...Σε ιδιο ακριβως λαστιχο με το 50ρι εχει μεγαλη διαφορα σε χιλιομετρα και ευσταθεια?
Δεν νομίζω ότι το βλέπεις από την σωστή οπτική. Σκέψου ότι μεγαλώνεις το πισω σου γρανάζι κατά κάτι ακόμα (απ' όσο το έχεις ήδη αλλάξει). Επίσης δεν ξέρω τι παίζει σε ον-οφφ μοτοσακά.. στο 954 η διαφορά ήταν εμφανής (είχα 50 στο κίτρινο πριν την αρπαγή του και 55ρι στο μαύρο) στην πίστα. Στο δρόμο δεν είδα κάτι.. βεβαια δεν άντεξε και πολύ.. σε 2-3 TD είχε εξαφανιστεί το λάστιχο :mad:
Εdit : στο 954 το 55ρι έξυνε στο λαπωτηράκι και του άνοιγε τρύπα.. και μ' 120€ το ένα δεν λέει :tooth: - χωρίς τον λασπωτήρα το πίσω αμορτισερ τρώει πολύ νερό και βρώμα και δεν το θέλουμε.
Το ξερω και δε ψαχνω λαστιχο σωβρακο! Το εγραψα και στην αρχη απλα ο ενθουσιασμος μου (απ οσο καταλαβα δλδ) ηταν επειδη ο Βυρωνας φοραει αυτα στο Τουονο!
+ οτι πολλοι τα προτιναν...
Εσυ δε μας ειπες ομως...
Κι όμως είπα. Δες πιο πάνω.
Σκεφτομαι να δοκιμασω 55ρι στην επομενη αλλαγη, γι αυτο ρωταω...Σε ιδιο ακριβως λαστιχο με το 50ρι εχει μεγαλη διαφορα σε χιλιομετρα και ευσταθεια?
Σε ευστάθεια όχι δεν έχει διαφορά. Απλά είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Χιλιόμετρα τι έννοείς?
Mήτσε, το σημαντικότερο πράγμα σ' ενα μηχανάκι είναι τα λάστιχά του (σε όλα τα μοτοσακά αλλά ακόμα περισσότερο στα SS). Ελπίζω να μην καταλήγεις με μόνο κριτήριο το οικονομικό..
Ρε Μεαθρατ, τι οικονομικό κριτήριο κλπ λες. Το λάστιχο είναι άψογο, εκτός και το θέλει κάποιος μόνο για πίστα που υπάρχουν καλύτερες προτάσεις.
Στα 220 που τα είχα βάλει ήταν και πολύ φθηνό, και εξαιρετικό σε συμπεριφορά. Για την χρήση που το θέλει ο Dim θα τον καλύψει 3.000%.
Απλά τσίμπισε με το ποστ μου επειδή είδε την συμπεριφορά τους με 2κάβαλο +200κιλά. :smokin:
DimChios
02/04/2012, 12:22
Κι όμως είπα. Δες πιο πάνω.
...κατι για τρακτερ διαβαζω!
Ρε συ, μη μου μιλατε με γριφους, το κεφαλι μου ειναι κουρκουτι! :sick:
...
Ρε Μεαθρατ, τι οικονομικό κριτήριο κλπ λες. Το λάστιχο είναι άψογο, εκτός και το θέλει κάποιος μόνο για πίστα που υπάρχουν καλύτερες προτάσεις.
Στα 220 που τα είχα βάλει ήταν και πολύ φθηνό, και εξαιρετικό σε συμπεριφορά. Για την χρήση που το θέλει ο Dim θα τον καλύψει 3.000%.
Απλά τσίμπισε με το ποστ μου επειδή είδε την συμπεριφορά τους με 2κάβαλο +200κιλά. :smokin:
Δεν το λέω για τώρα. γενική παρατήρηση ήταν αυτή. Μια χαρά λάστιχο είναι και φτηνό. Για την χρήση που το θέλει είναι πιο καλό από μια χαρά.
...κατι για τρακτερ διαβαζω!
Ρε συ, μη μου μιλατε με γριφους, το κεφαλι μου ειναι κουρκουτι! :sick:
Ρε Μήτσε.. αφού θα πηγαίνεις τουριστίκ και δικάβαλο "δες αγάπη μου τα άστρα", ότι λάστιχο και να βάλεις καλό είναι.
Όταν αρχίσεις να το δουλευεις σαν SS τότε μπορούμε να μιλήσουμε για λάστιχα.
Δεν νομίζω ότι το βλέπεις από την σωστή οπτική. Σκέψου ότι μεγαλώνεις το πισω σου γρανάζι κατά κάτι ακόμα (απ' όσο το έχεις ήδη αλλάξει). Επίσης δεν ξέρω τι παίζει σε ον-οφφ μοτοσακά.. στο 954 η διαφορά ήταν εμφανής (είχα 50 στο κίτρινο πριν την αρπαγή του και 55ρι στο μαύρο) στην πίστα. Στο δρόμο δεν είδα κάτι.. βεβαια δεν άντεξε και πολύ.. σε 2-3 TD είχε εξαφανιστεί το λάστιχο :mad:
Εdit : στο 954 το 55ρι έξυνε στο λαπωτηράκι και του άνοιγε τρύπα.. και μ' 120€ το ένα δεν λέει :tooth: - χωρίς τον λασπωτήρα το πίσω αμορτισερ τρώει πολύ νερό και βρώμα και δεν το θέλουμε.
Στο 954 ειχα δει μεγαλη διαφορα κυριως προς το καλλιτερο με 180/55 αντι 190/50. Βεβαια ηταν που ηταν το μοτοσακο νευρικο, με το 180 παρα ηταν, αλλα οχι τοσο που να με ανησυχει. Η ερωτηση μου για τα 190/55 αναφερεται σε εφαρμογη μπουσα, στο οποιο και θα ταιριαζε λιγη παραπανω ταχυτητα στο πεσιμο και το θεμα γραναζωμα ειναι ακαδημαικο.
DimChios
02/04/2012, 12:31
Βυρωνα, 50αρι ή 55αρι λες εσυ?
@sniper, δε θα μαι και συνεχεια δικαβαλος! Μπορει ναι μεν να μη μπω πιστα (αν προκυψει κανενα CSS-λέμε τωρα, το βλεπουμε...) αλλα να μπορουμε να παιξουμε και λιγο ε!
Τεσπα, ο καθενας εχει και το στυλ του απλως εγω ειμαι καιρο off και δεν εχω καθολου αποψη! Κατσε να δουμε, θα γραψει και κανα χλμ ή @@δια!
Εσυ τι φορας στο 954?
Στο 954 ειχα δει μεγαλη διαφορα κυριως προς το καλλιτερο με 180/55 αντι 190/50. Βεβαια ηταν που ηταν το μοτοσακο νευρικο, με το 180 παρα ηταν, αλλα οχι τοσο που να με ανησυχει. Η ερωτηση μου για τα 190/55 αναφερεται σε εφαρμογη μπουσα, στο οποιο και θα ταιριαζε λιγη παραπανω ταχυτητα στο πεσιμο και το θεμα γραναζωμα ειναι ακαδημαικο.
180/55.. Είσαι παρανοϊκός.. δεν σου ξαναμιλάω. :tooth:
Για μπουσα δεν ξέρω.. ας σε διαφωτήσουν οι έχοντες και κατέχοντες (και πρώην)
Στο 954 ειχα δει μεγαλη διαφορα κυριως προς το καλλιτερο με 180/55 αντι 190/50. Βεβαια ηταν που ηταν το μοτοσακο νευρικο, με το 180 παρα ηταν, αλλα οχι τοσο που να με ανησυχει. Η ερωτηση μου για τα 190/55 αναφερεται σε εφαρμογη μπουσα, στο οποιο και θα ταιριαζε λιγη παραπανω ταχυτητα στο πεσιμο και το θεμα γραναζωμα ειναι ακαδημαικο.
Την εποχή του 954 δεν υπήρχε 190/55, αφού είναι σχετικά νέα διάσταση και δεν την έχουν κι όλοι οι κατασκευαστές. Αν το μηχανάκι διαθέτει αμορτισερ με ρύθμιση ύψους, ουσιαστικά μπορείς να μικρύνεις την κάστερ μέσω αυτού μένοντας στις διαστάσεις του κατασκευαστή και αποφεύγοντας τα θέματα με τα γρανάζια και τα λιωμένα λασπωτηράκια.
Blitzkrieg
02/04/2012, 12:36
Το ξερω και δε ψαχνω λαστιχο σωβρακο! Το εγραψα και στην αρχη απλα ο ενθουσιασμος μου (απ οσο καταλαβα δλδ) ηταν επειδη ο Βυρωνας φοραει αυτα στο Τουονο!
+ οτι πολλοι τα προτιναν...
Εσυ δε μας ειπες ομως...
καταπληκτικό λάστιχο το rennsport, αλλά άν γράφεις χιλιόμετρα Αττική οδό και Εθνική, ετοιμάσου να γίνουν γρήγορα τετράγωνα. Τα είχα στο Tuono επίσης και κράτησαν 4000χλμ,
Βέβαια έγραφα 150 χλμ την ημέρα Εθν-Αττ.Οδό για 8 μήνες
180/55.. Είσαι παρανοϊκός.. δεν σου ξαναμιλάω. :tooth:
ας ειν καλα τα stabilizater :D
Βυρωνα, 50αρι ή 55αρι λες εσυ?
Μητσ αν δεν κάνω λάθος, η Metzeler δεν διαθέτει 190/55.
...
@sniper, δε θα μαι και συνεχεια δικαβαλος! Μπορει ναι μεν να μη μπω πιστα (αν προκυψει κανενα CSS-λέμε τωρα, το βλεπουμε...) αλλα να μπορουμε να παιξουμε και λιγο ε!
Τεσπα, ο καθενας εχει και το στυλ του απλως εγω ειμαι καιρο off και δεν εχω καθολου αποψη! Κατσε να δουμε, θα γραψει και κανα χλμ ή @@δια!
Εσυ τι φορας στο 954?
Aν προκύψει CSS, μετά θα χρειαστείς λάστιχα.
Τώρα τα Dunlop sportmax.. Μην τα βάλεις.
Πριν τα Metzeler Racetek K2 πισω κ1 μπροστά - Σουπερ λάστιχο, σου δίνει τόση πληροφορία που δεν θες αλλάτρώγεται εύκολα και δεν του αρέσει το νερό.
Πριν τα Michelen Power - σαν τα πανω αλλά θέλα λιγο παραπάνω δούλεμα για να ζεσταθούν.
Πριν τα Michelen 2CT - ξέρω γω.. καλά ήταν...
Πριν τα Pirelli Dragon (Supercorsa) 55ρια. Απλά γ@μούσαν (το 2007)!!!!
Την εποχή του 954 δεν υπήρχε 190/55, αφού είναι σχετικά νέα διάσταση και δεν την έχουν κι όλοι οι κατασκευαστές. Αν το μηχανάκι διαθέτει αμορτισερ με ρύθμιση ύψους, ουσιαστικά μπορείς να μικρύνεις την κάστερ μέσω αυτού μένοντας στις διαστάσεις του κατασκευαστή και αποφεύγοντας τα θέματα με τα γρανάζια και τα λιωμένα λασπωτηράκια.
Παραπληροφόρηση εκτός από κατοχή λαδιέρας.. τι σχετικά νέα ρε; Από το 2004 υπάρχει..
Την εποχή του 954 δεν υπήρχε 190/55, αφού είναι σχετικά νέα διάσταση και δεν την έχουν κι όλοι οι κατασκευαστές. Αν το μηχανάκι διαθέτει αμορτισερ με ρύθμιση ύψους, ουσιαστικά μπορείς να μικρύνεις την κάστερ μέσω αυτού μένοντας στις διαστάσεις του κατασκευαστή και αποφεύγοντας τα θέματα με τα γρανάζια και τα λιωμένα λασπωτηράκια.
Σωστος.....δεν εχει ρυθμιση υψους το μπουσα, αλλα φτιανεις λαμακια μοχλικου. Παντως το στριφτερον του 190/55 δεν εγκειται μονο στο υψος (αρα καστερ και ιχνος), αλλα κυριως στο προφιλ. Νομιζω....
Μητσ αν δεν κάνω λάθος, η Metzeler δεν διαθέτει 190/55.
εχει σε M5 και νομιζω και σε Z8....οχι ομως στα rennsport
Παραπληροφόρηση εκτός από κατοχή λαδιέρας.. τι σχετικά νέα ρε; Από το 2004 υπάρχει..
Δεν επιμένω, αλλά νομίζω οτι είναι καινούργια διάσταση (4-5 χρόνια?)
Μητσ, κοίτα και τι τιμή έχουν τα Μ5. Είχα τα Μ3 που ναι μεν δεν ήταν rennsport (αλλά απολύτως προβλέψιμα) κράταγαν μια χαρα στον δρόμο και έβγαλαν 9.000 χλμ σε μένα. Τα Μ5 φαντάζομαι οτι είναι ακόμα καλύτερα, και αν έχουν σχετικά μικρή διαφορά στη τιμή σκέψου τι θα προτιμήσεις.
Σωστος.....δεν εχει ρυθμιση υψους το μπουσα, αλλα φτιανεις λαμακια μοχλικου. Παντως το στριφτερον του 190/55 δεν εγκειται μονο στο υψος (αρα καστερ και ιχνος), αλλα κυριως στο προφιλ. Νομιζω....
Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
Kαλά νομίζεις.. επίσης την πρώτη φορά που στρίβεις (τουλάχιστον με τα dragon - δεν είχα ποτέ ξανά 55) νοιώθεις ότι έφυγες σε τροχιά και χάνεις τη γη απο κάτω σου. Μετά το συνηθίζεις και σου αρέσει κιόλας.. :smokin:
DimChios
02/04/2012, 13:06
πωπω μπλεξιμο ρε πστ μου! Θα παρω λαστιχο ποτισματος στο τελος απ τα PRAKTIKER! :bawl:
Τα Μ3 τα φοραγα στο 600F και ηταν οντως πολυ καλα!
Εν κατακλειδι, εχω βαλει τα "μεσα" να μου βρουν τιμες. Για τα RENNSPORT και τα Μ5 σε 50αρι
Καλοφορετα να ναι!
+1 για τα rennsport.
φθηνό και καλό λάστιχο απλά δεν έχει διάρκεια ζωής.
Μήτσο, αν κάνεις καμιά έρευνα αγοράς στείλε μου ένα πμ για τιμή για 190 λάστιχο
Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
Το χω ψιλοχασει και δεν ξερω αν συμφωνουμε η οχι. Οπως και να χει, ας υποθεσουμε οτι εχεις δυο περιπτωσεις, μια με 50 και μια με 55 και μεσω ρυθμιστη υψους το ιδιο υψος πισω μερους και στις δυο περιπτωσεις. Το ιχνος και η καστερ θα ειναι ακριβως οι ιδιες, αλλα η συμπεριφορα στο δρομο πολυ διαφορετικη, λογω προφιλ ελαστικου.
Παρεπιπτωντως, νομιζω οτι με τα σηκωματα πισω και χαμηλωματα μπροστα, η καστερ ναι μεν αλλαζει, αλλα την ουσιαστικη διαφορα στη συμπεριφορα την βλεπουμε απο την αλλαγη στο ιχνος που επιφερουν αυτες οι αλλαγες.
+1 για τα rennsport.
φθηνό και καλό λάστιχο απλά δεν έχει διάρκεια ζωής.
Μήτσο, αν κάνεις καμιά έρευνα αγοράς στείλε μου ένα πμ για τιμή για 190 λάστιχο
Γνωστος λαστιχας επι της βουλιαγμενης εναντι γνωστου αντιπροσωπου γνωστης βαυαρικης εταιριας, εχει το ζευγαρι rennsport γυρω στα 250 και Μ5 γυρω στα 340 με τοποθετηση και ζυγοσταθμιση.
Γνωστος λαστιχας επι της βουλιαγμενης εναντι γνωστου αντιπροσωπου γνωστης βαυαρικης εταιριας, εχει το ζευγαρι rennsport γυρω στα 250 και Μ5 γυρω στα 340 με τοποθετηση και ζυγοσταθμιση.
340;;;;; Έχω την εντύπωση ότι σε γνωστό πολύχρωμο ιπτάμενο λαστιχά επί οδού που ήταν κάποτε ποτάμι (όχι η Καλλιρόης) έχει τιμές μαξ 300..
Cpt. Haddock
02/04/2012, 14:26
340;;;;; Έχω την εντύπωση ότι σε γνωστό πολύχρωμο ιπτάμενο λαστιχά επί οδού που ήταν κάποτε ποτάμι (όχι η Καλλιρόης) έχει τιμές μαξ 300..
:a10:
DimChios
02/04/2012, 14:30
340;;;;; Έχω την εντύπωση ότι σε γνωστό πολύχρωμο ιπτάμενο λαστιχά επί οδού που ήταν κάποτε ποτάμι (όχι η Καλλιρόης) έχει τιμές μαξ 300..
315 τα sportsmart sportmax με ενα απλο τηλεφωνημα που εγινε χωρις καποιο "μεσον" για καλυτερη τιμη
315 τα sportsmart sportmax με ενα απλο τηλεφωνημα που εγινε χωρις καποιο "μεσον" για καλυτερη τιμη
Μην το λες. 'Εχω ήδη ειδοποιήσει όλους τους λαστιχάδες ότι μας τα έκανες τσουρέκια για να σου δώσουν καλή τιμή σε ότι ζητήσεις.
DimChios
02/04/2012, 14:44
Μην το λες. 'Εχω ήδη ειδοποιήσει όλους τους λαστιχάδες ότι μας τα έκανες τσουρέκια για να σου δώσουν καλή τιμή σε ότι ζητήσεις.
απο τη στιγμη που εγραψες πριν "μαξ 300" κι εμενα μου ειπαν 315, σε ευχαριστω πολυ για την "καλητερη" προς τα πανω τιμη!
Εισαι φιλος, με συγκινεις!
:moutza:
Μην το λες. 'Εχω ήδη ειδοποιήσει όλους τους λαστιχάδες ότι μας τα έκανες τσουρέκια για να σου δώσουν καλή τιμή σε ότι ζητήσεις.
μπουχαχαχαχαχ :bawl:
Το χω ψιλοχασει και δεν ξερω αν συμφωνουμε η οχι. Οπως και να χει, ας υποθεσουμε οτι εχεις δυο περιπτωσεις, μια με 50 και μια με 55 και μεσω ρυθμιστη υψους το ιδιο υψος πισω μερους και στις δυο περιπτωσεις. Το ιχνος και η καστερ θα ειναι ακριβως οι ιδιες, αλλα η συμπεριφορα στο δρομο πολυ διαφορετικη, λογω προφιλ ελαστικου.
Παρεπιπτωντως, νομιζω οτι με τα σηκωματα πισω και χαμηλωματα μπροστα, η καστερ ναι μεν αλλαζει, αλλα την ουσιαστικη διαφορα στη συμπεριφορα την βλεπουμε απο την αλλαγη στο ιχνος που επιφερουν αυτες οι αλλαγες.
Ναι προφανώς, αφού αλλάζει η κάστερ αλλάζει και το ίχνος. Και αν θυμάμαι καλά, η αλλαγή του ίχνους όταν γίνεται μέσω σηκώματος του πίσω μέρους, έχει την 3πλάσια επίδραση απ΄ότι αν γίνει μέσω χαμηλώματος του μπροστινού στις πλάκες.
Για την συμπεριφορά υποθέτω πως δεν θα είναι η ίδια με αλλαγή προφίλ ή αλλαγή γεωμετρίας λόγω διαφορετικού V που σχηματίζει το 55.
απο τη στιγμη που εγραψες πριν "μαξ 300" κι εμενα μου ειπαν 315, σε ευχαριστω πολυ για την "καλητερη" προς τα πανω τιμη!
Εισαι φιλος, με συγκινεις!
:moutza:
Τα 15€ παραπάνω είναι φιλική προσαύξηση για τα μπαλόνια που θα τους φουσκώσεις εκεί. :tooth:
alexxxcbr
02/04/2012, 15:00
Mητσο κοιτα και εδω φιλε.Εβαλα τον Ιουλιο και εμεινα ευχαριστημενος.
http://www.motopissaris.gr/cat/%CE%9B%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%B1/all/all/120_70-17__190_50-17/
Mητσο κοιτα και εδω φιλε.Εβαλα τον Ιουλιο και εμεινα ευχαριστημενος.
http://www.motopissaris.gr/cat/%CE%9B%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%B1/all/all/120_70-17__190_50-17/
Αλέξη, το link βγάζει την σελίδα με όλα τα λάστιχα.
alexxxcbr
02/04/2012, 15:32
Αλέξη, το link βγάζει την σελίδα με όλα τα λάστιχα.
Tου εβαλα ολες τις επιλογες να δει Βυρωνα.Εγω ειχα βαλει τα μ5.Ομως εχει και τα μ3, μ1 και diablo στοκ για πιο οικονομικα.
Tα metzeler τα προτιμω περισσοτερο.
λαστιχάκια οικονομικα για 1000αρι Μήτσε είναι 2 οι επιλογές
1.Metzeler Racetec K3 στα 300eurο το σετάκι, δεν κουνιέται τίποτα στο δρόμο
2.Metzeler M3 στα ίδια χρήματα βγάζουν παραπάνω km αλλά δεν έχουν το κράτημα των παραπάνω(που δεν ειναι γόμες επειδή είναι Racetec)
Στο GSXR τα Μ3 φοράω και ειναι μια χαρα για τουρισμό που τα έχω
H.A.Balafoutre
02/04/2012, 22:31
Μια γενική διαπίστωση για το δρόμο, είναι η εξής. Βάλε ένα σύγχρονο λάστιχο στην πιο φθηνή τιμή. Δηλαδή, έστω ένα σύγχρονο 1000άρι έχει μια μικτή χρήση με περισσότερο δρόμο...κι ένα Μ3 είναι σούπερ. Τα υπόλοιπα είναι μπαρμπούτσαλα, αν θέλουμε να είμαστε και ειλικρινείς. Για το Μ3 ειδικά, που το έχω φορέσει στο εξακόσα..., αναβάτης με Κ5-ολόσωμη κτλ και γυρολόγιο στα Σέρρας στο 1.29 χαμηλό...έπαθε πλάκα το πόσο καλά είναι αυτά τα λάστιχα (και σε αντοχή) για βόλτες στο δρόμο έως πολύ σβέλτες βόλτες στο δρόμο και λίγες φορές μουλάρι για κάθε μέρα. Και στην πίστα το λάστιχο δεν είναι το πρόβλημα. Ο αναβάτης είναι, οπότε η επιλογή με μυαλό, θα δόσει την σωστή κατεύθυνση.
gixxerpap
02/04/2012, 22:48
Μήτσε τα sportsmart sportmax πως διάολο τα λένε, νομίζω τα φορούσα στο bandit και ήταν ανέλπιστα καλό λάστιχο, πολύ φιλότιμο. Βεβαια απο κορώνα είναι τελείως τουριστικό.
Αν φτάσεις σε αυτές τις τιμές βάλε ένα Μ5 χωρίς να το σκεφτείς. Εχει όλα τα καλά του Μ3, συν ''γρηγορότερη'' κορώνα και πιο γρήγορο ζέσταμα.
Αυτή η ιστορία με τις διαφορετικές ζώνες ανάλογα με την κλίση δουλεύει στην ουσία πολύ καλά.
Τα 55αρια γενικώς είναι νευρικά στα πολλά, εκτός ίσως απο τα τελευταία σουπερ ντουπερ ντανλοπ τα οποία δεν έχω δοκιμάσει, αλλά μου έχουν πει ότι δεν έχουν σχέση με τα υπόλοιπα σε αυτόν τον τομέα. Τέλος πάντων άσε τα 55αρια και βάλε ένα ανθρώπινο λάστιχο, πριν σε πουλήσει πουθενά αυτό που φοράς, αϊντε!
Μήτσε τα sportsmart sportmax πως διάολο τα λένε, νομίζω τα φορούσα στο bandit και ήταν ανέλπιστα καλό λάστιχο, πολύ φιλότιμο. Βεβαια απο κορώνα είναι τελείως τουριστικό.
Μάλλον εννοείς το Roadsmart, γιατί το Sportmax μόνο τουριστική κορώνα δεν έχει.
Joyrider
03/04/2012, 08:49
Μάλλον εννοείς το Roadsmart, γιατί το Sportmax μόνο τουριστική κορώνα δεν έχει.
Μάλλον και συ τα μπέρδεψες :p
Γιατί την ονομασία sportmax την έχουν και τα δυο.
Και το
sportsmart http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp
και το
roadsmart http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_Roadsmart.jsp.
+1 για τα M5 πάντως,παρόλο που δεν έχω 1000άρι πόσο μάλλον ss, αλλά μόνο καλά μπορώ να πω ειδικά και για βροχή που τα είχα επιλέξει.
DoctoR_k6
03/04/2012, 09:05
Αν ειναι να βαλεις κατι βαλε κατι τελευταιας τεχνολογιας οπως ειπανε κ τα παιδια.Τωρα παντα κοιτας τη χρηση που κανεις.Το Sportsmart κατ εμε τα κανει ολα!
Κ αντοχη εχει αλλα και αν το πιεσεις δεν προκειται να χασεις...Οσοι ειχανε βαλει Qualifier rr καταλαβαινουν.Τωρα αν θες να βαλεις το καλυτερο λαστιχο βαλε Gr racer
κ με το που φευγεις απο το γκαραζ στην επομενη στροφη θα ξυνεις γονατο χωρις κουνημα!!(οχι ξαπλωμενος ε?:nono:)Το Λαστιχο...
Παντως ο πολυχρωμος που σου ειπανε θα σε βοηθησει να αποφασισεις αν δεν ξερεις και καλες τιμες κανει!!:beer:
Μάλλον και συ τα μπέρδεψες :p
Μάλλον και εσύ μπερδεύτηκες, αφού ο pap ανέφερε το sportmax sportsmart και επ΄ αυτού απάντησα εγώ.
Joyrider
03/04/2012, 09:35
Μάλλον και εσύ μπερδεύτηκες, αφού ο pap ανέφερε το sportmax sportsmart και επ΄ αυτού απάντησα εγώ.
Είπες ΤΟ sportmax διαχωρίζοντας το από το roadsmart αλλά είναι ΤΑ sportmax (sportsmart και roadsmart).
Τέσπα σταματάω το ζαμπονολόγημα.
Cpt. Haddock
03/04/2012, 09:38
[...]Τέλος πάντων άσε τα 55αρια και βάλε ένα ανθρώπινο λάστιχο, πριν σε πουλήσει πουθενά αυτό που φοράς, αϊντε!
+1050
+1050
και αλλα 1000 απο μενα.
DimChios
03/04/2012, 11:01
...δεν βγαινω ρε καθολου, που να με πουλησει? Κουλ!
Περιμενω απαντηση για 2 λαστιχα και θα αποφασισω συντομα παντως!
Μεχρι τοτε, η κουβεντα αποφερει γενικοτερα και για αλλους πληροφοριες νομιζω
Θενξ ολους
DimChios
07/04/2012, 11:45
Μπηκαν Rennsport και οι πρωτες εντυπωσεις (ουτε το στρωσιμο δεν εχει γινει ακομα) ειναι πολυ καλες!
Το βραδακι και αυριο θα βγουν βολτα και θα ξερουμε καλυτερα...
:wave2:
harris_x
07/04/2012, 12:00
Μπηκαν Rennsport και οι πρωτες εντυπωσεις (ουτε το στρωσιμο δεν εχει γινει ακομα) ειναι πολυ καλες!
Το βραδακι και αυριο θα βγουν βολτα και θα ξερουμε καλυτερα...
:wave2:
Καλόστριφτα και καλοταξιδα να είναι :beer: :beer: :beer:
chr1s_86
07/04/2012, 12:08
Καλά χιλιόμετρα ! :beer:
DimChios
07/04/2012, 12:21
Thanks ολους για τα infos!
Μακαρι να μπορουμε να βολταρουμε κι ας λιωσουν συντομα! ;)
:beer::beer::beer::beer::beer:
devil's animal
07/04/2012, 13:55
Μακαρι να μπορουμε να βολταρουμε κι ας λιωσουν συντομα! ;)
I'll drink to that...
:beer::beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.