View Full Version : crypton x στα 180 cc????
Crypton x 150cc
31/03/2012, 19:40
εχει φτιαξει κανενας crypton x στα 180cc?? δεκτες ολες οι αποψεις.....:D
GiannisBlessed
31/03/2012, 21:45
δεκτες ολες οι αποψεις.....:D
ναι το πουλησα και πηρα 180ρι μηχανακι ετοιμο!!!υπαρχουν και μεγαλυτεροι κυβισμοι κιολας!!δεν χρειαζεται να τους κατασκευασεις!!:p:lol:
τεσπα...αν θες να το κανεις απλα για να το κανεις κανε το!!εχω και εγω το μικροβιο της βελτιωσης.οτι και να παρω θελω παντα να το βελτιωνω!!ευτυχως δεν εχω πολλα χρημματα οποτε και το κακο δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλιως καθε μηχανακι μου θα ειχε χιλιαδες ευρο πανω του και θα πουλιωταν για ψιχουλα.
αν το κανεις μονο για το γκαζι και οχι για την χαρα της βελτιωσης τοτε ισως ηρθε η ωρα να αλλαξεις κατηγορια.το χ ειναι ηδη ενα γρηγορο παπακι δεν υπαρχει λογος να ειναι πιο γρηγορο.τα παπια ειναι για δουλειες στην πολη.ειναι για να σου πεφτει και να μην κλαις τα λεφτα σου σε πανακριβα ανταλλακτικα μηχανης.ειναι για να το λιωνεις και να γραφεις χαζα χιλιομετρα μηδενικης ευχαριστησης πηγμενος στην κινηση και τις δουλειες.ειναι εργαλειο να σου κανει την ζωη πιο ευκολη και να σου κρατει την τσεπη πιο γεματη με την τιμη που εχει η βενζινη αυτους τους καιρους.
αυτη ειναι η αποψη μου!!
polydimi5
01/04/2012, 13:10
Σωστότατόστ...
dimmie_72
01/04/2012, 15:06
Πόσες και πόσες φορές δεν διαβάσαμε εδώ μέσα για κιτ malossi, για after market εξατμίσεις, για YSS, για Ohlins για, για ...
και η μόνιμη επωδός μερικών -looser να το πω; δεν το λεω-...
"με 2000 παίρνεις TDM", "όταν το πουλήσεις όλα αυτά δεν θα ληφθούν υπόψη στη τιμή μεταπώλησης", "δες το car.gr τι παίρνεις μαυτά τα λεφτά"....., μίρλα, γκρίνια, υπολογισμός-ορθολογισμός, μουρμούρα, καρμιριά....PATHETIC!
ΟΧΙ, ρε!!!!
Εμένα μου αρέσει αυτό που έχω να δένομαι μαζί του και να το βελτιώνω και να ζω μαζί του τις στιγμές της μετάλλαξής του είτε αυτές είναι στο πάγκο του συνεργείου, είτε είναι στη σέλα του και το κάθισμά του, είτε είναι στο οπτικό νεύρο μου που το ρημάδι ο "σοφός" και η άτιμη "γενετική" τόκανε να συνδέεται με το πιο ευαίσθητο τμήμα του αποδιοργανωμένου εγκεφάλου μου...
Χέστηκα πόσο θα πιάσει αν το πουλήσω και αν θα πάρω πίσω τα λεφτά μου :P , η ευχαρίστηση της μετατροπής δεν πληρώνεται με τραπεζογραμμάτια έκδοσης τάδε ημερομηνίας και δείνα υπογραφής της ΤτΕ.
Τα λεφτά μου :P τα παίρνω πίσω είτε όταν το καβαλάω και βλέπω ότι κρεμάει ψηλά αλλά "τι έκανα πάλι ο πστης" και ρίχνει τέτοια γροθιά στο στομάχι χαμηλά ή λαμβάνει χώρα το πολυοργασμικό αντίθετο, είτε όταν μετά το πλύσιμο φτιάχνω freddo και μένω χάχας να βλέπω ότι πέρασαν 3 ώρες να το χαλβαδιάζω σα να σταμάτησε ο χρόνος, είτε όταν με περικυκλώνουν στην πλατεία και με ρωτάνε στα φανάρια ....."φιλαράκι πόσα πάει";.....
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΡΕ!!!
ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
GiannisBlessed
01/04/2012, 18:32
Πόσες και πόσες φορές δεν διαβάσαμε εδώ μέσα για κιτ malossi, για after market εξατμίσεις, για YSS, για Ohlins για, για ...
και η μόνιμη επωδός μερικών -looser να το πω; δεν το λεω-...
"με 2000 παίρνεις TDM", "όταν το πουλήσεις όλα αυτά δεν θα ληφθούν υπόψη στη τιμή μεταπώλησης", "δες το car.gr τι παίρνεις μαυτά τα λεφτά"....., μίρλα, γκρίνια, υπολογισμός-ορθολογισμός, μουρμούρα, καρμιριά....PATHETIC!
ΟΧΙ, ρε!!!!
Εμένα μου αρέσει αυτό που έχω να δένομαι μαζί του και να το βελτιώνω και να ζω μαζί του τις στιγμές της μετάλλαξής του είτε αυτές είναι στο πάγκο του συνεργείου, είτε είναι στη σέλα του και το κάθισμά του, είτε είναι στο οπτικό νεύρο μου που το ρημάδι ο "σοφός" και η άτιμη "γενετική" τόκανε να συνδέεται με το πιο ευαίσθητο τμήμα του αποδιοργανωμένου εγκεφάλου μου...
Χέστηκα πόσο θα πιάσει αν το πουλήσω και αν θα πάρω πίσω τα λεφτά μου :P , η ευχαρίστηση της μετατροπής δεν πληρώνεται με τραπεζογραμμάτια έκδοσης τάδε ημερομηνίας και δείνα υπογραφής της ΤτΕ.
Τα λεφτά μου :P τα παίρνω πίσω είτε όταν το καβαλάω και βλέπω ότι κρεμάει ψηλά αλλά "τι έκανα πάλι ο πστης" και ρίχνει τέτοια γροθιά στο στομάχι χαμηλά ή λαμβάνει χώρα το πολυοργασμικό αντίθετο, είτε όταν μετά το πλύσιμο φτιάχνω freddo και μένω χάχας να βλέπω ότι πέρασαν 3 ώρες να το χαλβαδιάζω σα να σταμάτησε ο χρόνος, είτε όταν με περικυκλώνουν στην πλατεία και με ρωτάνε στα φανάρια ....."φιλαράκι πόσα πάει";.....
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΡΕ!!!
been there done that my friend.γαμαει να πετας λεφτα αν εχεις ειδικα και πολλα.αλλα οταν βασιζεσαι να αγορασεις το επομενο σου οχημα πουλωντας το παλιο σου τοτε τα πραγματα αλλαζουν.καποτε ειχα μια γουρουνα 50ρα ειχα δωσει 350ευρο για μαλοσι κιτ 70cc 300 για αναρτησεις μπιτουμπο 100 ευρο για καρμπυρατερ και δεν ξερω και γω τι σκατα αλλα απο 45-50 κμ τελικης πηγαινε 60-65 και η διαφορα στις αναρτησεις αδιαφορη.ειχε φτασει η γουρουνα με την αγορα της πανω απο 2500-3.000!!!την ειχα μηνες αγγελια στα 1500 μετα στα 1000 και τελικα την πηρε ενας στα 700.σκατα στα μουτρα μου.την πουλησα και πηρα τα απαυτα μου και να σου παλι μαζευα λεφτα να παρω κατι αλλο.δεν λεω καλη η βελτιωση αλλα καλο ειναι να υπαρχει ενα μετρο.πχ βλεπω κατι καγκουραμαξα φιατακια ραλακια με ενα καρο δεκαδες χιλιαδες ευρο να γκαζουνουν και να κανουν σαν χαζοκαβουρδιστιρια και να παλευουν να πανε απο 150 σε 160 να ειναι οι τυπαδες μεσα χωρις καθισματα χωρις τπτ.προφανως και βρισκουν νοημα σε αυτο που κανουν.εγω παρ'ολο που γουσταρω βελτιωση δεν βρισκω πλεον....μεγαλωσα...παραδειγμα.εδω ενας γνωστος μου πηρε αμαξι με 4500 και ερειξε αλλα 10.000 τουλαχιστων και εχει ενα αμαξι με φτερα αεροτομες μια τουρμπινα αεροπλανου και δεν ξερω και γω τι αλλο...ολο συνεργεια λεφτα βενζινες.μπορουσε να παρει με 15κ ενα μεταχειρο αμαξακι και γαμω.και πιο ομορφο θα ηταν και πιο γρηγορο.δεν θα ειχε ομως την χαρα της βελτιωσης σιγουρα.αλλα το να παρω ενα φιατακι να ριξω 150.000 ευρο να το κανω να παει σαν λαμποργκινι προτιμω να παρω ετοιμη την λαμπο.
για μενα η βελτιωση εχει δυο κατευθυνσεις. παραδειγμα παιρνεις ενα παπι και το βαφεις ας πουμε ενα ωραιο χρωματακι σου αρεσει και αρεσει γενικοτερα.η αλλη κατευθυνση ειναι βαλεις την προσωπικη σου πινελια και να του βαλεις φτερα δρακου να το βαψεις κοκκινο ροζ πρασινο μπλε χρυσο γκρι πουα με γραμμες περλα.σογουρα θα σου αρεσει η προσωπικη σου δημιουργια και θα καθεσε και το κοιτας και χαζευεις αλλα ολοι οι αλλοι γελανε μολις το δουν.με πιανεις?δεν θελω να πω οτι με νοιαζει ιδιαιτερα τι λενε οι γυρω μου.αλλα ειμαι φτωχο παιδι και οταν ειναι η ωρα να αλλαξω οχημα βασιζομαι πολυ στην μεταπωλητικη αξια του.τοτε με νοιαζει τι θα πουν και οι γυρω μου για τα καλουδια πο εχω κανει πανω του.εν ολιγοις αν τα λεφτα σου τρεχουν απο τα μπατζακια κανε το παπι 1000ρι!!αν ομως δεν σου τρεχουν απο τα μπατζακια και αργοτερα που ισως θες καποια στιγμη να αγορασεις μηχανη σου λειψουν τα λεφτα,σκεψου πολυ καλα τι θα αναβαθμισεις και ποσα θα πεταξεις πανω...
και για τους χαρακτηρσμους looser που τελικα δεν τους ειπες(τωρα μαλλον εχω τηλεπαθεια και τους ειδα) κρατα τους για αλλους.η ζωη δεν ειναι μια ευθεια εχει και διασταυρωσεις.δεν ειναι παντα το δικο σου σωστο και οι αλλοι λαθος.το παιδι ζητησε καθε αποψη και του δωθηκε μια!!
ciao!!:lol::wave2:
"με 2000 παίρνεις TDM", "όταν το πουλήσεις όλα αυτά δεν θα ληφθούν υπόψη στη τιμή μεταπώλησης", "δες το car.gr τι παίρνεις μαυτά τα λεφτά"....., μίρλα, γκρίνια, υπολογισμός-ορθολογισμός, μουρμούρα, καρμιριά....PATHETIC!
έχεις δίκιο
από TDM καλύτερα παπί
ok ..με ασφαλεια, γεωμετρια και φρενα πολης (γιαυτο ειναι φτιαγμενα scooter και παπια, για την πολη) , εμεις θελουμε 3πλασια κυβικα και 75 αλογα (και ελαστικα ποδηλατου)
τι εχουν τα ερμα και ψοφουν λεγαν καποτε :rolleyes:
dimmie_72
15/04/2012, 19:53
τι εχουν τα ερμα και ψοφουν λεγαν καποτε :rolleyes:
Άγνοια μήπως;
Μάλλον έχεις μείνει αρκετά πίσω φίλε μου. Kαι επειδή είσαι ανημέρωτος, μιά ματιά στα specs των σύγχρονων παπιών θα σούδειχνε injection, μοχλικά, δισκόφρενα κλπ και με περαιτέρω εξέταση στα aftermarket θα βρεις ohlins, YSS, breaking κλπ.
Όσο για τις "ρόδες ποδηλάτου" μιά ματιά στη μάρκα των χυτών ζαντών του crypton X special θα σέκανε να αναθεωρήσεις (εκτός αν για σένα το φάρδος του λάστιχου είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ποιότητα του τροχού :p)
Τέλος και για να έχεις την πραγματική εικόνα και να μη νομίζεις ότι με το tuning το παπί γίνεται Vmax εδώ http://www.mrbike.gr/website/Project-Bikes/Yamaha-Crypton-X-135-Power-House-Project-19.08hp.html μπορείς να δεις ότι ένα "τουμπανιασμένο" παπί με power commander και malossi κιτ 180cc δυναμομετρείται στα 19 hp περίπου, ιπποδύναμη αρκετά χαμηλή για να τη διαχειριστούν τα εξελιγμένα περιφερειακά του παπιού. Εξ άλλου αυτός είναι και ο λόγος που "μαμά" στοιχίζουν όσο το δικό σου z750 που βλέπω στην αγγελία (φιλικά πάντα ;) )
alexxxcbr
15/04/2012, 22:17
Άγνοια μήπως;
Μάλλον έχεις μείνει αρκετά πίσω φίλε μου. Kαι επειδή είσαι ανημέρωτος, μιά ματιά στα specs των σύγχρονων παπιών θα σούδειχνε injection, μοχλικά, δισκόφρενα κλπ και με περαιτέρω εξέταση στα aftermarket θα βρεις ohlins, YSS, racing boy κλπ
Kαι τι εγινε?Παπια ειναι και παπια θα παραμεινουν.:smokin:
GiannisBlessed
16/04/2012, 11:54
υπαρχουν παιχνιδια για ολες τις ηλικιες!!μην σκοτωνεστε!!
τα μπουσα και τα 1000ρια για τους 18ριδες και τους 16ριδες
και τα σουπερ παπακια με 3 δισκοφρενα μπροστα και 4 πισω για τα μεγαλα αγορακια.
αντε να ξεχωριζουν οι αντρες απο τα παιδια λεμεεεεε.!!:lol::p
GiannisBlessed
16/04/2012, 12:06
Εξ άλλου αυτός είναι και ο λόγος που "μαμά" στοιχίζουν όσο το δικό σου z750 που βλέπω στην αγγελία (φιλικά πάντα ;) )
η ερωτηση ειναι ποσο εκανε το z το 2006...
ποσο????????
ειναι τοσο χαζη η συγκριση....ελεος.....
πηγαινε και πες στον σχεδιαστη του κριπτον στην γιαμαχα για το σουπερ παπι που εφτιαξαν τα παιδια στο λινκ....
θα σκασει στα γελια...
θα σου πει...
ρε συ φιλε καποιο λαθος εγινε...εγω το σχεδιασα να κανεις τις δουλειες σου μεσα στην πολη!!
τωρα μην βλεπεις δισκοφρενα κτλ και ψαρωνεις.
θα σου πω εγω τι λαθος εκανε ο σχεδιαστης και πρεπει να διορθουσουμε για να γινει σωστο το παπι.
θελει λιγα πραματακια,
1 αλλο πλαισιο.πρεπει να φτιαχτει ενα ομως...αλλα επειδη ειναι ακριβο αυτο μπορεις να παρεις απο καποια αλλη μηχανη...
ας παρουμε απο το rs 125.
2 μοτερ.αφου το τουμπανισουμε 200% αυξηση ιπποδυναμης και τα ρεστα θα πρεπει να κανουμε πατεντα να μπει στις βασεις του rs.αυτα ειναι ακριβα.οποτε μπορουμε να βρουμε ενα μοτερακι rs με 30 αλογακια ετοιμο και να το περασουμε πανω.
3 τα περιφεριακα.ζαντες φρενα μπροστινα.πατεντες πολλες και θα μπουνε πανω στο rs.η βαζεις του rs.
ετοιμο το κριπτον!!!:lol:
dimmie_72
16/04/2012, 15:06
η ερωτηση ειναι ποσο εκανε το z το 2006...
ποσο????????
ειναι τοσο χαζη η συγκριση....ελεος.....
...............................
1 αλλο πλαισιο.πρεπει να φτιαχτει ενα ομως...αλλα επειδη ειναι ακριβο αυτο μπορεις να παρεις απο καποια αλλη μηχανη...
ας παρουμε απο το rs 125.
2 μοτερ.αφου το τουμπανισουμε 200% αυξηση ιπποδυναμης και τα ρεστα θα πρεπει να κανουμε πατεντα να μπει στις βασεις του rs.αυτα ειναι ακριβα.οποτε μπορουμε να βρουμε ενα μοτερακι rs με 30 αλογακια ετοιμο και να το περασουμε πανω.
3 τα περιφεριακα.ζαντες φρενα μπροστινα.πατεντες πολλες και θα μπουνε πανω στο rs.η βαζεις του rs.
ετοιμο το κριπτον!!!:lol:
Mεταξύ μας και χωρίς παρεξήγηση, μάλλον..... "χαζή" η (για να το πω ευγενικά:D) κενή περιεχομένου κίνηση marketing θα θεωρήσει οποιοσδήποτε νοήμων και με ελάχιστες γνώσεις μηχανικής την τοποθέτηση αυτού του πλαισίου και του ψαλιδιού του RS 125 σε μηχανάκι 30 ίππων..... ρε που χαραμίζονται αυτά τα πλαίσια!!!!!!:ninja:......Η παντελής έλλειψη ελαστικότητας το κάνει επικίνδυνο για οτιδήποτε άλλο από οδήγηση εντός πίστας, ακόμη και για οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο για να μη πω σε λακκούβες πόλης. Αλλά βλέπεις όλοι οδηγούμε αποκλειστικά και μόνο σε πίστες, το marketing επηρεάζει και το όνειρο πουλάει........;)
Από την άλλη, εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν έχουν εικόνα σύγχρονου πλαισίου παπιού τύπου "διαμάντι" με πλευρικές δοκούς και τον κινητήρα να αποτελεί δομικό μέρος του πλαισίου. Προσωπικά, από τη στιγμή που μηχανικοί κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες κυριολεκτικά χωρίς πλαίσιο και μάλιστα on-off (βλέπε GS 1200 και GS ADV) άνω των 100 hp και 300 κιλών, θεωρώ τον εαυτό μου πολύ "λίγο" για να αναγορεύσω ως πανάκεια τα εντυπωσιακά :p πλαίσια με τα χοντρά δοκάρια που αγκαλιάζουν το μοτέρ..... αλλά βλέπεις ξέχασα ότι η πλειοψηφία μας κατά 95% περνάει την οδηγική ζωή της στην πίστα. :rolleyes:
Ρε φιλαράκι δεν ήθελα να κάτσω να ασχοληθώ με το θέμα εδώ. Αλλά μ αυτά που γράφεις δεν μ αφήνεις. Εντάξει είπαμε καλό παπί το crypton (για την εποχή του πάντα μιλάμε, μιας και παλαιότερα χωρίς τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, μπροστά σε FX125 και Ζ125 δε θα πιανε μία) αλλά ότι και να του κάνεις δεν παύει να παραμένει ένα τέτοιο.
Όσο και να σε φτιάχνει το θέμα της βελτίωσης, τα λεφτά πλέον είναι αρκετά, ξεφεύγεις.
Βέβαια να πω ότι σέβομαι τα γούστα του καθενός κι αν εσένα (όπως και πάρα πολύ κόσμο ακόμη) σου αρέσει να ασχολείσαι με το μηχανάκι σου και να το φέρνεις στις προσωπικές προτιμήσεις (το ρήμα "βελτιώνεις" δεν ταιριάζει, μιας και όταν αρχίζουμε και χαρχαλευουμε κάτι αλλοιώνουμε τον χαρακτήρα του, αυτό για το οποίο φτιάχτηκε και συνήθως βελτιώνοντας κάτι, χαλάς κάτι άλλο διαταράσοντας την ισορροπία του μοντέλου) με γεια σου και χαρά σου.
Όπως γράψανε παραπάνω τα παιδιά, το παπί είναι μηχανάκι πόλης. Έχει φτιαχτεί γι αυτό τον σκοπό και ως τέτοιο πλασάρεται απο το μάρκετινγκ της εταιρείας.
Το RS125 ήταν ένα καθαρόαιμο μηχανάκι πίστας, απο σπόντα έβγαζε πινακίδες και είχε φλας και φώτα. Πολύ πιτσιρικαρία το αγόρασε(ίσως και μεγαλύτεροι σε ηληκία), ποτέ όμως δεν πλασαρήστηκε σα μηχανάκι πόλης, οικονομικό και άνετο ουδέποτε παραπονέθηκε κανένας για την κατανάλωση του, την άνεση του συνεπιβάτη ή αν κοπανάει στις λακούβες.
Έτσι και το crypton είναι ένα παπί, απο τα καλύτερα (για να μην πω το κορυφαίο και ξινίσουν μερικοί) της αγοράς και σίγουρα το ακριβότερο. Ναι έχει αρκετά στοιχεία απο μηχανή(πλαίσιο, αναρτήσεις) και η υποδομή του δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί παραπάνω ιπποδύναμη με σχετική ασφάλεια.
Κάπου εδώ όμως υπεισέρχονται παράγοντες όπως το κόστος και η χρησιμότητα. Γιατί καλό και άγιο το τούμπανο που έφτιαξε ο Μαυρομάτης του Powerhouse αλλά δεν πάυει να είναι ένα μηχανάκι "κράχτης" για το μαγαζί του (ρίξε μια ματιά στα σχόλια απο κάτω)
Οπότε τι να το κάνω ενα παπάκι που θα φτάσει να κοστίζει κοντα στις 6.000€(ενα χιλιάρικο θέλει μόνο το pc αγορά τοποθέτηση) και πόση καυλα θα νιώθω όταν με ρωτάνε πόσο πάει.
Ναι θα πω το πεζό και τετριμμένο....
Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ R1 (προφανώς το Ζ 750 δε σε συγκινεί..) ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ CAR ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ (R1, GSXR 1000 k6, KTM Superduke)
Και πόσο μάγκας θα αισθάνεσαι όταν στη πλατεία που αράζεις με το κωλοφτιαγμένο crypton σκάσω μύτη με ένα ρημάδι R1 (το παλιό, το αργό μωρέ με τα 140 άλογα τροχο...)και τραβήξω μια ξερή στους κόφτες.
Γι αυτό που λες μην τρελένεσαι και διαρυγνήεις τα ιμάτια σου για τον αν το crypton είναι και γαμώ και αν οι υπόλοιποι εδω μέσα δε ξέρουμε τι μας γίνεται.
Συνέχισε να πίνεις το καφεδάκι σου χαζεύοντας 3ώρες την πάπια την φτιαγμένη κι άσε τους άλλους να "πετάγονται" για καφεδάκι στο λουτράκι (γιατί βιάζομαι κιόλας και πρέπει να γυρίσω νωρίς)
Και επειδή όλα τα παραπάνω είναι offtopic στο θέμα που ανοίχτηκε, όπως βλέπεις φίλε, το έχει φτιάξει κάποιος το μηχανάκι στα 180cc. Οπότε είναι κάτι που γίνεται. Απο κει και πέρα η απόφαση είναι δική σου.
dimmie_72
16/04/2012, 22:07
.....κι άσε τους άλλους να "πετάγονται" για καφεδάκι στο λουτράκι (γιατί βιάζομαι κιόλας και πρέπει να γυρίσω νωρίς)
....παρεπιπτόντως σήμερα πήγα Αθήνα-Κόρινθο απ τον παλιό και γύρισα από Εθνική με €6-6,5 καύσιμο (και φοράω το αυθεντικό κιτ 150cc, με το απλό 135cc μέκοβα για κάνα 5ευρο) κι αν δεν ήταν και τα κωλοδιόδιά τους γμτ να δώσω €2,2 θα έμενα σαυτά και δεν θάφτανα τα €8-9. Ασφάλιση κάνα 80άρι το χρόνο και τέλη της πλάκας :p ....ας μένει το car και οι ξερογκαζιές σαυτούς που βαυκαλίζονται ότι παίζουμε στα ίδια budget επειδή μαυτά τα λεφτά έπαιρνα R1 :lol: :lol::lol::lol::lol:
δεν χρειάζεται να γράφεις με τεράστια χρωματιστά γράμματα...πονάν τα μάτια
Χα!Εγώ πήγα με τον προαστικό (ίδια τιμή με σένα) αλλά ήμουν χαλαρός κι άκουγα μουσική.
Την επόμενη φορά όμως θα δοκιμάσω με οτοστόπ για να έχω εντελώς δωρεάν μετακίνηση!
Σιγά μη πληρώνω 80άρια το χρόνο και 7ευρα στα καύσιμα.
Ο τζάμπας ζει!
Παπί rulez λέμε!
Αντε οι υπόλοιποι βάψτε μπλέ τα σούργελα σας και φουντάρετέ τα
dimmie_72
17/04/2012, 00:28
δεν χρειάζεται να γράφεις με τεράστια χρωματιστά γράμματα...πονάν τα μάτια
Χα!Εγώ πήγα με τον προαστικό (ίδια τιμή με σένα) αλλά ήμουν χαλαρός κι άκουγα μουσική.
Την επόμενη φορά όμως θα δοκιμάσω με οτοστόπ για να έχω εντελώς δωρεάν μετακίνηση!
Σιγά μη πληρώνω 80άρια το χρόνο και 7ευρα στα καύσιμα.
Ο τζάμπας ζει!
Παπί rulez λέμε!
Αντε οι υπόλοιποι βάψτε μπλέ τα σούργελα σας και φουντάρετέ τα
Πώ, πώ!!!!!!.......δεν περίμενα ότι το ταπεινό και χαμηλής αποδοχής και εκτίμησης παπί θα γεννούσε τέτοια συναισθήματα οργής και μίσους!!!!
Παραιτούμαι.......άσε που φοβάμαι κιόλας!!!!!:a38:
:lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed:
GiannisBlessed
17/04/2012, 22:35
εγω παντως που εχω και παπι και μηχανη μπορω να πω οτι μια φορα εκανα ταξιδι 100 κμ με το παπι και δεν το ευχαριστηθηκα καθολου.ολα τα αμαξια με περναγαν και ενιωθα οτι θα διαλυθει ετσι και πηγαινα πανω απο 80.
1000 φορες με την μηχανη και ας καιω 20 ευρο για αθηνα-κορινθο-αθηνα.
καλο και γαματο το παπι ομως στην πολη.η μηχανη καθεται και αραζει για δεν παιζει φραγκο για βενζινα συν την δυσκολια στην μετακινηση αναμεσα στα αμαξια κτλ.
dimmie_72
17/04/2012, 23:14
:lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed::lipssealed:
254891
GiannisBlessed
18/04/2012, 03:25
kalh fash!!!ligo akoma kai 8a moiazei me mhxanh!!!:lol::bawl:
@ dimmie_72.
apo oti katalaba exeis to crypton x
an mou epitrepeis ti allh mhxanh exeis-eixes?
universalgr1
18/04/2012, 08:30
Νταξ ρε παιδιά.. οι πιτσιρικάδες είχαν πάντα την τάση να ονειρεύονται ότι τα παπάκια τους είναι μηχανάρες (και στα μάτια τους ήταν!!). όλοι τα περάσαμε αυτά. Κι αν ξόδευαν κι όλο το χαρτζιλίκι και τα λεφτά που έδινε ο νονός και η γιαγιά το Πάσχα πανω στον πάπιο, καλά έκαμαν..
Επαναλαμβάνω, όλοι μας τις περάσαμε αυτές τις (όμορφες) "παιδικές ασθένειες".
Οπότε δεν θα πείσουμε κανέναν να κάμει κάτι διαφορετικό από αυτό που θεωρεί κ@υλα του!
Τώρα... αυτό... από το να θεωρεί ένας νοήμων ενήλικας άνθρωπος οτι το παπί υπερτερεί σε όλα από μια μοτοσυκλέτα... απέχει παρα σάγκας..
Επίσης όταν δημιουργείς ένα υβρίδιο που είναι παπάκι-μοτοσυκλέτα wannabe.. και η μόνη σου αιτιολόγηση γι'αυτό το τερατούργημα είναι η κατανάλωση και τα χαμηλά ασφάλιστρα (την ώρα που έχεις πληρώσει πάνω από 4 χιλιάρικα γι'αυτό)... τότε τα λόγια περιττεύουν..
:wave2:
dimmie_72
18/04/2012, 11:41
kalh fash!!!ligo akoma kai 8a moiazei me mhxanh!!!:lol::bawl:
@ dimmie_72.
apo oti katalaba exeis to crypton x
an mou epitrepeis ti allh mhxanh exeis-eixes?
εχω BMW GS 1200 '09 λευκο με πακετο εξοπλισμου 1-3. Τώρα για το τι ειχα στο περελθον βαλε απο RR και sport τουρισμου (GSXF) μεχρι XR 400 R
dimmie_72
18/04/2012, 12:20
Νταξ ρε παιδιά.. οι πιτσιρικάδες είχαν πάντα την τάση να ονειρεύονται ότι τα παπάκια τους είναι μηχανάρες (και στα μάτια τους ήταν!!). όλοι τα περάσαμε αυτά. Κι αν ξόδευαν κι όλο το χαρτζιλίκι και τα λεφτά που έδινε ο νονός και η γιαγιά το Πάσχα πανω στον πάπιο, καλά έκαμαν..
εγω παλι οσους πιτσιρικαδες βλεπω να ασχολουνται, τα κανουν να δειχνουν περισσοτερο "παπια" με λεπτοτερους τροχους, με ξεγυμνωμα απο πλαστικα κλπ παρα να δειχνουν μηχανες. Κατι σαν τους εραστες της βεσπας. Εκει γιατι δεν υπαρχουν αντιρρησεις :rolleyes:
Επαναλαμβάνω, όλοι μας τις περάσαμε αυτές τις (όμορφες) "παιδικές ασθένειες".
Οπότε δεν θα πείσουμε κανέναν να κάμει κάτι διαφορετικό από αυτό που θεωρεί κ@υλα του!
ποιος προσπαθει να προσηλυτησει και να πεισει καποιον να αλλαξει προσανατολισμο; δεν ειδα κανεναν με παπι να προσπαθει να πεισει καποιον με μηχανη να την παρατησει και να παρει παπι. απλως υπεραμυνεται του εργαλειου του. μαλλον το αντιθετο συμβαινει:rolleyes:
Τώρα... αυτό... από το να θεωρεί ένας νοήμων ενήλικας άνθρωπος οτι το παπί υπερτερεί σε όλα από μια μοτοσυκλέτα... απέχει παρα σάγκας..
Επίσης όταν δημιουργείς ένα υβρίδιο που είναι παπάκι-μοτοσυκλέτα wannabe.. και η μόνη σου αιτιολόγηση γι'αυτό το τερατούργημα είναι η κατανάλωση και τα χαμηλά ασφάλιστρα (την ώρα που έχεις πληρώσει πάνω από 4 χιλιάρικα γι'αυτό)... τότε τα λόγια περιττεύουν..
το παραπανω στη φωτο μαμα ειναι crypton x1r :wave2:
και διαρυγνήεις τα ιμάτια σου
και εξορύττεις τους οφθαλμούν ημών...
universalgr1
18/04/2012, 13:02
ποιος προσπαθει να προσηλυτησει και να πεισει καποιον να αλλαξει προσανατολισμο; δεν ειδα κανεναν με παπι να προσπαθει να πεισει καποιον με μηχανη να την παρατησει και να παρει παπι. απλως υπεραμυνεται του εργαλειου του. μαλλον το αντιθετο συμβαινε
Aν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω θα καταλάβεις ότι λες το ίδιο που έγραψα.
Είπα ότι το να φτιάχνει ένας πιτσιρικάς το παπί του και να σπρώχνει φράγκα είναι σεβαστό και δεν χρεια΄ζεται να τον πείσουμε να ΜΗΝ κάνει την κ@υλα του.
Όμως σε καμία των περιπτώσεων αυτό δεν είναι επιχείρημα στο ότι αξίζει να το κάνει αυτό.. απλά σεβόμαστε το μέγεθος της κ@υλας του εκάστοτε πιτσιρικά που θέλει να κάνει τις καγκουριές του.
Επίσης όμως σεβόμαστε και το κάθε μέλος εδώ μέσα που εκφέρει μια γνώμη-συμβουλή στον εκάστοτε πιτσιρικά, χωρίς να τον χαρακτηρίζουμε.. :wave2:
(Το δίκυκλο της φωτό προσωπικά μου φαίνεται αστείο. Αλλά αυτό είναι το δικό μου γούστο.
Περί ορέξεως.. )
dimmie_72
18/04/2012, 15:01
Επίσης όμως σεβόμαστε και το κάθε μέλος εδώ μέσα που εκφέρει μια γνώμη-συμβουλή στον εκάστοτε πιτσιρικά, χωρίς να τον χαρακτηρίζουμε.. :wave2:
δεν σας αντελήφθην....
(Το δίκυκλο της φωτό προσωπικά μου φαίνεται αστείο. Αλλά αυτό είναι το δικό μου γούστο.
Περί ορέξεως.. )
κοίτα σύμπτωση...και μένα το eliminator όπως και κάθε 4κύλινδρο πολύστροφο τσοπεροειδές, αλλά δεν το κάνω και θέμα
:wave2:
universalgr1
18/04/2012, 15:10
Προφανως δεν το αντιλήφθηκε ούτε η διαχείρηση,γι'αυτο και γραφεις ακομα.
Θεμα δεν εκανα,ούτε σου μιλησα.εσυ σχολιασες τα λεγομενά μου,οποτε εσυ ασχοληθηκες μαζι μου.
Φτανει ομως,ναι;
Φιλικα παντα. Δεν εχω κατι αλλωστε μαζι σου.
dimmie_72
18/04/2012, 16:02
Προφανως δεν το αντιλήφθηκε ούτε η διαχείρηση,γι'αυτο και γραφεις ακομα.
Δεν κατάλαβα, σε ποιόν έδειξα λιγότερο σεβασμό από αυτόν που μου έδειξε; μπορείς να μου δώσεις 1 παράδειγμα; είμαι εδώ μόνος μου και δέχομαι επιθέσεις και μόνο του τύπου φουντάρετε τα σούργελά σας κλπ...... και οι αντιδράσεις μου είναι κοσμιότατες. Προφανώς αυτό το θεωρείς αδυναμία ή αιτία διαγραφής.
Θεμα δεν εκανα,ούτε σου μιλησα.εσυ σχολιασες τα λεγομενά μου,οποτε εσυ ασχοληθηκες μαζι μου.
Φτανει ομως,ναι;
προφανώς είσαι από αυτούς που θέλουν να έχουν πάντα τον τελευταίο λόγο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, τους προσπερνώ
Φιλικα παντα. Δεν εχω κατι αλλωστε μαζι σου.
και από μέρους μου φιλικά πάντα:)
Για να ριξουμε λιγο τους τονους,ας ασχοληθουμε λιγο κ με το θεμα..
Φιλε μου για μενα δεν αξιζει να το φτιαξεις 180 cc.Δεν ξερεις μετα κατα ποσο αξιοπιστο θα γινει το μηχανακι.Θα ηταν προτιμοτερο να διαθεσεις ενα ποσο για να βελτιωσεις λιγο τις αναρτησεις και να βαλεις ενα δισκοφρενο πισω.Εγω τουλαχιστον στο δικο μου αυτο εχω κανει κ δε το εχω μετανοιωσει καθολου...
Τωρα αν θες ντε και καλα περισσοτερη δυναμη σκεψου μηπως θα πρεπει να αφησεις το κρυπτον κ να πας σε κατι πιο μεγαλο..ας πουμε στα 250 cc..
dimmie_72
18/04/2012, 22:14
Αυτό προσπαθήσαμε από την αρχή να κάνουμε, αλλά.....
Εγώ λοιπόν φοράω το original κιτ της YAMAHA στα 150cc που αγοράστηκε (10 σφραγίδες πάνω) και περάστηκε στην επίσημη αντιπροσωπεία. Όποιος θέλει να δει τι περιλαμβάνει μπορεί εύκολα να το δει στα ανάλογα sites απλώς εγώ το διάλεξα γιατί φέρει κι αυτό επίστρωση του κυλίνδρου από νικασίλ όπως δηλ. και το μαμά και υπόσχεται αξιοπιστία. Η εγκατάσταση συνοδεύεται από εγγύηση. Το μηχανάκι έχει μεταμορφωθεί χαμηλά γεμίζοντας όλο το φάσμα των στροφών στις χαμηλομεσαίες τόσο που επανήλθα στο μπροστά 15άρι μαμά γρανάζι που είχα αλλάξει με 14άρι και κρατάει ρελαντί κανονικά. Ψηλά υποψιάζομαι ότι κρεμάει όπως και πριν απλώς δεν το έχω ανοίξει ακόμα γιατί είμαι στο στρώσιμο.
Το malossi 180cc το έχω οδηγήσει αρκετά και από διαφορετικούς. Μιλάμε για άλλο μηχανάκι που δεν έχει και πολλή σχέση σε άρπαγμα και άπλωμα στροφών με τη δικιά μου μετατροπή που από φιλοσοφία δεν επεμβαίνω στο πρόγραμμα, εκκεντροφόρο και την εξάτμιση (μόνο φίλτρο DNA). Nα σημειώσω πως δεν έχει επίστρωση κυλίνδρου και δεν δίνεται με εγγύηση της εταιρείας (πιθανόν μόνο από τον εγκαταστάτη 1 χρόνου). Έχω δει τέτοιο μηχανάκι να παραδίδει πνεύμα στους 8 μήνες και άλλο που κυκλοφορεί 3 χρόνια. Γνώμη μου είναι ότι επειδή όλα αυτά συνοδεύονται από εξατμίσεις, προγράμματα, εκκεντροφόρους κλπ (κανένα δεν έχω δει μόνο με κιτ), ο χρήστης λυσσάει με ότι αυτό συνεπάγεται. Με ορθολογική χρήση μπορεί να βγάλει άνετα 5 χρόνια ίσως και παραπάνω χωρίς προβλήματα.
Αυτό που προτείνω είναι να περιμένουμε όλοι τις κριτικές για τη νέα κεφαλή της UMA racing λεπτομέρεις εδώ http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150925058318047.529063.156198478046&type=1 αναμένεται και το site, η οποία υπόσχεται 28hp με καρμπυρατέρ 34mm.
Όσον αφορά τα γενικότερα που αναφέρει ο ziofz1 από πάνω, οπωσδήποτε δισκόφρενο πίσω το κάνει πιο σύγχρονο αλλά από πλευράς αποτελεσματικότητας το πίσω ταμπούρο είναι αρκετά καλό. Εγώ θα προτιμούσα μιά διπίστονη δαγκάνα μπροστά, είναι απαράδεκτο η YAMAHA σε παπί κοντά €3000 να κρατάει αυτή τη γελοία πανάρχαια δαγκάνα.
Το μηχανάκι έχει θέμα με τις αναρτήσεις για οποιονδήποτε είναι πάνω από 65 κιλά που προσωπικά βελτίωσα μπροστά με 75 αντί 50 ml στις μπουκάλες και χοντρύτερο λάδι 15 αντί 10 (ξεκίνησα από 100ml που είναι κούτσουρο και αφαιρούσα σταδικά με σύριγγα). Το καταθέτω για να μην πειραματίζεται κανείς τζάμπα). Πιθανόν στο μέλλον να αντικατασταθούν και τα ελατήρια με Ohlins. Πίσω φοράω το Ohlins το οποίο όμως είναι εξαιρετικά ακριβό €310 υπάρχουν όμως και άλλες λύσεις όπως το YSS με δοχείο αζώτου με €220 και συνεχίζει... Υποψιάζομαι ότι βγαίνει με τόσο άσχημες αναρτήσεις πιθανόν επειδή οι μόνες χώρες όπου είναι δημοφιλή τέτοιου τύπου μηχανάκια είναι οι Ασιατικές όπου ο βαρύτερος κάγκουρας :p ζυγίζει 45 κιλά.
Τέλος, επειδή είμαι 50 χρονών αλλά αισθάνομαι λιγότερο :p και το μηχανάκι αποτελεί για μένα την κύρια πλατφόρμα μετακίνησης αλλά και πειραματισμών (είμαι κάτοχος R 1200 GS στην οποία φυσικά δεν αλλάζεται τπτ εκτός από αξεσουάρ), παρακαλώ θερμά επαναλαμβανόμενοι, απαξιωτικοί και γενικευμένοι χαρακτηρισμοί τύπου "όλα τα παπια", πιτσιρικάδες -ενώ είναι πρόδηλο από τον τρόπο γραφής και εμπειρίας ότι δεν γράφει κανένας "κάγκουρας"- από γνώστες το πολύ c50 να μην παρεμβάλλονται και να μας αφήσουν ήσυχους να ασχοληθούμε με την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειρίας στο συγκεκριμένο μηχανάκι. :)
GiannisBlessed
18/04/2012, 23:01
δεν εβαλαν ολινσ και ακτινικες εξαπιστονες δαγκανες γιατι το εφτιαξαν να ειναι εργαλειο φιλε!!!για να λιωνει στην κινηση, να χωνεται, να ειναι ευελικτο και ανετο κτλ κτλ...
τωρα καταλαβα καλα?ειπες "από φιλοσοφία δεν επεμβαίνω στο ΠΡΟΓΡΑΜΑ, εκκεντροφόρο και την εξάτμιση (μόνο φίλτρο DNA)"
δλδ το εκανες 150cc και ειναι ακομα με μαμα μειγμα??και σε αντιπροσωπεια μαλιστα???απαραδεχτο αν ειναι ετσι.
πηγαινε το για καυσαναληση η δες το μπουζακι τουλαχιστων να δεις τι παιζει μην το παρεις στο χερι!!
παντως να δωσω 3000 ζεστα να παρω το εν λογο μηχανακι και μετα να αρχισω να βαζω ολινσ, προγραματα,κκυλινδρους, σουπερ ντουπερ κεφαλες και δισκοφρενα και να πετυχω στην καλυτερη ενα μηχανακι που θα βγαζει με το ζορι 30 αλογα καλυτερα να παρω το ninja.και στανταρ θα καει λιγοτερο απο το υπερτουμπανο παπι!!
dimmie_72
18/04/2012, 23:59
δεν εβαλαν ολινσ και ακτινικες εξαπιστονες δαγκανες γιατι το εφτιαξαν να ειναι εργαλειο φιλε!!!για να λιωνει στην κινηση, να χωνεται, να ειναι ευελικτο και ανετο κτλ κτλ...
τώρα άμα πετάξω κάνα "δεν σας αντελήφθην" θα φάω κάνα άκυρο πάλι... Μίλησα εγώ πουθενά για κάτι πέρα από μια σύγχρονη διπίστονη που φοράνε μέχρι και κινέζικα; Αλλά αφού τότε δεν θα έλιωνε στην κίνηση αλλά θα πλακώνονταν στα endo, οκ. Το ohlins το φόρεσα γιατί το γούσταρα και αν δεις πληροφορώ ότι υπάρχουν και φθηνότερες. Εσύ προσωπικά έχεις ιδία αντίληψη περί του μαμά αμορτισέρ και το θεωρείς ασφαλές, ευέλικτο και άνετο κλπ; Εγώ πάλι μόνο επικίνδυνο.
τωρα καταλαβα καλα?ειπες "από φιλοσοφία δεν επεμβαίνω στο ΠΡΟΓΡΑΜΑ, εκκεντροφόρο και την εξάτμιση (μόνο φίλτρο DNA)"
δλδ το εκανες 150cc και ειναι ακομα με μαμα μειγμα??και σε αντιπροσωπεια μαλιστα???απαραδεχτο αν ειναι ετσι.
πηγαινε το για καυσαναληση η δες το μπουζακι τουλαχιστων να δεις τι παιζει μην το παρεις στο χερι!!
Καυσανάλυση-δυναμομέτρηση έγινε επι τόπου αμέσως μετά τη μετατροπή. Η μαμά παρέχει το κιτ που αυξάνει απλώς τη χωρητικότητα 15cc ακριβώς έτσι για τοποθετηθεί με την υπάρχουσα ρύθμιση του injection. To μίγμα αλλάζει στα 180cc που φυσικά δεν βγάζει η YAMAHA. Οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα ακυρώνει φυσικά την εγγύηση. Εξάτμιση δεν αλλάζω γιατί δεν ξέρω να υπάρχει καμία aftermarket με καταλύτη σαυτή την κατηγορία. Έχεις κάποια να μου προτείνεις;
παντως να δωσω 3000 ζεστα να παρω το εν λογο μηχανακι και μετα να αρχισω να βαζω ολινσ, προγραματα,κκυλινδρους, σουπερ ντουπερ κεφαλες και δισκοφρενα και να πετυχω στην καλυτερη ενα μηχανακι που θα βγαζει με το ζορι 30 αλογα καλυτερα να παρω το ninja.και στανταρ θα καει λιγοτερο απο το υπερτουμπανο παπι!!
Παρεπιπτόντως δεν γίνεται κάποιος mod να αφιερώσει λίγο χρόνο να μας πάει από τις "αντιπαραθέσεις" στα "μοντέλα" να πας και συ στα ninja και να τα πούμε και μεις με την ησυχία μας για το μηχανάκι μας;
imitrelos
19/04/2012, 03:46
Αν και όταν είδα το θέμα και διάβασα μέχρι ένα σημείο είπα ΔΕΝ θα ασχοληθώ
αλλά το υφάκι σου είναι κάπως ....... υποδείξεις κάνεις όταν διαβάσεις έστω τους κανόνες του φόρουμ
Στο θέμα σου τώρα όχι η yamaha δέν έβαλε ohlins και φρενούκλες γιατί απλά ΔΕΝ τα χρειάζεται
και για να μαθαίνεις πρίν το παίξεις και έξυπνος εκει στα ανατολάς προτιμούν παπιά τύπου jr 120 άν μιλάμε για πάπια ή τήν πάπια τής cagiva με 34 άλογα φρένα και ανάρτηση απο mito
Αφου το γουστάρεις φτιάχτο και μπράβο σου αλλά όχι λογική ΔΕΝ έχει όπως και ένας τούμπανο μπόμπος όλος takegawa και έχτρα μαγικά ζουμιά γαμάτος .....αλλά λογική δέν έχει
Παντως και εγω κοροιδευα ενα φιλο μου οταν μου ειπε οτι υπαρχει Ohlins για το crypton αλλα πηγα και εβαλα πισω και μπροστα ελατηρια.ενταξει,καμια σχεση.Η μαμα αναρτηση ειναι απλα τραγικη κ επικινδυνη.Βεβαια υπαρχουν και οι πιο φτηνες λυσεις σιγουρα yss κλπ.
Σαφως και το μηχανακι φτιαχτηκε για να λιωνει στη κινηση και να "μασαει" τα χλμ της πολης, αυτο ομως δεν παει να πει οτι πρεπει να πηγαινει σα βαρκα και να σταματαει στους προφυλακτηρες των αυτοκινητων.
Εκει που δε συμφωνω απολυτα ειναι με την αυξηση κυβισμου.Προσωπικα για τη χρηση που το θελω (μετακινησεις μεσα στη πολη αλλα και αποστασεις εως 30 χλμ) η δυναμη του με ικανοποιει.Αν καποια στιγμη αισθανθω οτι με κουρασε και δε παει βημα κλπ θα παω να παρω ενα 250 και τελειωσε η υποθεση.
Χρονια πολλα σε ολους και απο εμενα.Να καταχραστω λιγο τον χωρο σας μιας και η κουβεντα επεκταθηκε στο αν μια βελτιωση-μετατροπη αξιζει η οχι.Για μενα βελτιωση σημαινει προσωπικη ενασχοληση ιδρωτας,μουτζουρα στα χερια και τα σχετικα ,σε αυτη την περιπτωση δεν μετρας κοστος οταν αυτο που απολαμβανεις ειναι γνωσεις και προσωπικη ευχαριστηση.Αν μιλαμε για να παω το μηχανακι στο μαστορα και να "παραγγειλω" απο καταλογο,τοτε συγνωμη αλλα και εγω θα συμφωνησω οτι δεν θελω να πεταξω χρημα,το πουλαω και παιρνω κατι ποιο γρηγορο ποιο συγχρονο.Ας μην ξεχναμε οτι και ο Φρανκενσταιν εκανε οτι εκανε για την κ@υλ@ του.It's Alive...Alive...
Red Rider
19/04/2012, 11:59
Αστεία πράγματα.
Το παπί είναι παπί.Το Χ είναι το καλύτερο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.Αλλά ΠΑΠΙ.
Όποιος βάζει χέρι και βελτιώνει ένα παπί "εκτεταμένα",και όχι απλά στα σημεία,απλά το χαλάει.Γιατι είναι παπί.
υγ. έχω crypton x
Γιατι δεν βιδωνεις νεα μπουζονια στα καρτερ
να χωσεις και ενα κυλινδροπιστονο απο ΥΖΦ ξεχειλωμενο στα 330-340 με ενα FCR να κατεβαζεις καμια 40αρια Περισσοδάκτυλα ....
ιδεα λεω τωρα.....
Red Rider
19/04/2012, 14:03
Γιατι δεν βιδωνεις νεα μπουζονια στα καρτερ
να χωσεις και ενα κυλινδροπιστονο απο ΥΖΦ ξεχειλωμενο στα 330-340 με ενα FCR να κατεβαζεις καμια 40αρια Περισσοδάκτυλα ....
ιδεα λεω τωρα.....
Και γιατί να μην μπεί κατέυθείαν ολόκληρο μοτέρ?
Plausible θα έλεγαν οι mythbusters
GiannisBlessed
19/04/2012, 17:18
τώρα άμα πετάξω κάνα "δεν σας αντελήφθην" θα φάω κάνα άκυρο πάλι... Μίλησα εγώ πουθενά για κάτι πέρα από μια σύγχρονη διπίστονη που φοράνε μέχρι και κινέζικα; Αλλά αφού τότε δεν θα έλιωνε στην κίνηση αλλά θα πλακώνονταν στα endo, οκ. Το ohlins το φόρεσα γιατί το γούσταρα και αν δεις πληροφορώ ότι υπάρχουν και φθηνότερες. Εσύ προσωπικά έχεις ιδία αντίληψη περί του μαμά αμορτισέρ και το θεωρείς ασφαλές, ευέλικτο και άνετο κλπ; Εγώ πάλι μόνο επικίνδυνο.
Καυσανάλυση-δυναμομέτρηση έγινε επι τόπου αμέσως μετά τη μετατροπή. Η μαμά παρέχει το κιτ που αυξάνει απλώς τη χωρητικότητα 15cc ακριβώς έτσι για τοποθετηθεί με την υπάρχουσα ρύθμιση του injection. To μίγμα αλλάζει στα 180cc που φυσικά δεν βγάζει η YAMAHA. Οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα ακυρώνει φυσικά την εγγύηση. Εξάτμιση δεν αλλάζω γιατί δεν ξέρω να υπάρχει καμία aftermarket με καταλύτη σαυτή την κατηγορία. Έχεις κάποια να μου προτείνεις;
Παρεπιπτόντως δεν γίνεται κάποιος mod να αφιερώσει λίγο χρόνο να μας πάει από τις "αντιπαραθέσεις" στα "μοντέλα" να πας και συ στα ninja και να τα πούμε και μεις με την ησυχία μας για το μηχανάκι μας;
φιλε δεν ειπα πουθενα να βαλεις εξατμιση.αν βαλεις το μειγμα θα γινει ΑΚΟΜΑ πιο φτωχο και θα ηταν αυτοκτονια.
εγω στο παπι μου 5 κυβικα αλλαξα και ηθελε αλλο μειγμα.και σημερα τα περισοτερα μηχανακια αν οχι ολα ειναι με μειγμα προς την φτωχη μερια για λογους ρυπων και οικονομιας οποτε σπανια εχεις περιθωριο.
15cc αλλαγη ειναι αρκετη ακομα και σε 600ρες στο κυβισμο του κρυπτον χ ειναι τεραστια!με φιλτρο που εβαλες εχεις ακομα πιο φτωχο μειγμα.
το μονο που ισως παιζει ειναι οτι η μαμα δινει στα 135 το μηχανακι αλλα με μειγμα προς την πλουσια μερια ωστε να εχει περιθωριο να χωσει κανεις το 150ρι κιτ που βγαζει.αλλα αμφιβαλω γιατι εχουν θεμα με τα euro 15-20-50 κτλ κτλ.
η δαγκανα των κινεζικων που λες ειναι διπιστονη πλευστη σε γλυστρα.δεν την λες συγχρονη εκτος και αν εννοεις κατι συγχρονο που υπαρχει σε μηχανακια μαζικης παραγωγης εδω και 25-30 χρονια...
τα φρενα του ως εχουν με τα λαστιχα που φοραει πως το επιβραδυνουν απο την τελικη ταχυτητα του?
κανε ενα θρεντακι που να μιλανε οι ιδιοκτητες του crypton x για το παπι τους.
εδω μιλαμε για το αν αξιζει η οχι μια βελτιωση σε ενα παπι!:wave2:
dimmie_72
19/04/2012, 21:56
εγω στο παπι μου 5 κυβικα αλλαξα και ηθελε αλλο μειγμα.
Μη ξεχνάς ότι το Χ έχει injection και αισθητήρα λ οπότε υπάρχουν κάποιες (περιορισμένες βέβαια) δυνατότητες αυτορύθμισης.
Αν βάλεις και κοντέρ Koso http://motor-part4u.blogspot.com/search/label/SPEEDOMETER έχεις συνεχώς εικόνα του μίγματος που παίρνει από τον αισθητήρα :wave2:
ολος αυτος ο χαμος για ενα παπι??? ημαρτον!!!
:lol:
dimmie_72
20/04/2012, 22:36
Παντως και εγω κοροιδευα ενα φιλο μου οταν μου ειπε οτι υπαρχει Ohlins για το crypton αλλα πηγα και εβαλα πισω και μπροστα ελατηρια.ενταξει,καμια σχεση.Η μαμα αναρτηση ειναι απλα τραγικη κ επικινδυνη.Βεβαια υπαρχουν και οι πιο φτηνες λυσεις σιγουρα yss κλπ.
Σαφως και το μηχανακι φτιαχτηκε για να λιωνει στη κινηση και να "μασαει" τα χλμ της πολης, αυτο ομως δεν παει να πει οτι πρεπει να πηγαινει σα βαρκα και να σταματαει στους προφυλακτηρες των αυτοκινητων.
Εκει που δε συμφωνω απολυτα ειναι με την αυξηση κυβισμου.Προσωπικα για τη χρηση που το θελω (μετακινησεις μεσα στη πολη αλλα και αποστασεις εως 30 χλμ) η δυναμη του με ικανοποιει.Αν καποια στιγμη αισθανθω οτι με κουρασε και δε παει βημα κλπ θα παω να παρω ενα 250 και τελειωσε η υποθεση.
Φίλε μου, πολλοί εδώ έξω αφιερώσαμε πολύ δημιουργικό χρόνο και τον μετατρέψαμε σε απολαυστική ικανοποίηση τουλάχιστον για τις δικές μας συνήθειες είτε πειραματιζόμενοι με την υδρόψυξη και το overclocking σε ταπεινές CPU, είτε με σετ αλυσογράναζα τιτανίου, δισκόφρενα μπρος-πίσω και πηρούνια με διαδρομές mini-motocross σε ταπεινούς σκελετούς ποδηλάτου IDEAL, είτε αλλάζοντας τρανζίστορ, λάμπες και ρεύματα στη τελική βαθμίδα ενισχυτών για να ακούμε και το σύρσιμο του χεριού στα τάστα της κιθάρας, είτε αλλάζοντας τα ρουλεμάν στο πατίνι με SKF για να τσουλάει καλύτερα :p, είτε ξύνοντας τα μολύβια FABER των €0,15 για να γράφουν καλύτερα :p.
Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέττω.:wave2:
Οτιδήποτε περιέχει ψήγματα τεχνολογίας και υποψία μηχανολογικής αναβάθμισης βρίσκουμε τη χαρά να το βελτιώνουμε. Φαίνεται πως είμαστε πλέον γεροντοπαράξενοι και το profil του σύγχρονου μοτοσυκλετιστή δεν περιλαμβάνει αυτή τη κατηγορία ενδιαφερόντων αλλά την ταυτοποιεί με το "χούι" με την ιδιότροπη και την παράταιρη έννοια του όρου. Εμείς πάλι με συμπάθεια θα βλέπαμε την προσπάθεια αποκατάστασης σε ένα μηχανάκι που αποτελεί μνημείο γελιότητας από κατασκευής του όταν στην προσπάθεια να μη μείνει εκτός αγοράς ο κατασκευαστής του βούτηξε ότι κινητήρα stock είχε διαθέσιμο στο ράφι και τον φόρτωσε σε ένα σκελετό που υποτίθεται ικανοποιούσε τα βασικά standards της μόδας της εποχής.:(
Τελευταία πειραματίζομαι με βάση GPS σε γάϊδαρο. Παίζει καμιά στο εμπόριο η να πάω σε πατέντα; :D
Τελευταία πειραματίζομαι με βάση GPS σε γάϊδαρο. Παίζει καμιά στο εμπόριο η να πάω σε πατέντα; :D
Ρώτα τον Κίτσο
dimmie_72
20/04/2012, 23:28
Ρώτα τον Κίτσο
Ο Κίτσος είμαι.......:wave2:
Εντάξει ρε παιδιά... παρόλο που είμαι κι εγώ ΠΟΛΥ νέος στο forum (δε έχω συστηθεί καν :D:D ) νομίζω ότι αν το βλέπαμε όλοι λίγο αλλιώς, θα είχε διαφορετική κατάληξη το νήμα...
Οκ τσίτωσε λίγο τον κόσμο ο dimmie_72 με τις "τσεκουράτες" απαντήσεις του, αλλά εγώ το βλέπω σαν μια ιδέα ψαξίματος και βελτίωσης βάζοντας μεράκι και... χρήμα!!!!:p:p:p
Εννοείται ότι ξέρει ο άνθρωπος τις διαφορές παπιού και μηχανής και το είπε... άρα καλό θα ήταν να υπαρχουν ανταλλαγές απόψεων απ΄όσους ενδιαφέρονται για το project!
ps: Εννοείται δεν το ξέρω τον άνθρωπο και πάντα πολύ φιλικά προς όλους!!! :):):):)
dimmie_72
21/04/2012, 00:01
Εννοείται ότι ξέρει ο άνθρωπος τις διαφορές παπιού και μηχανής και το είπε... άρα καλό θα ήταν να υπαρχουν ανταλλαγές απόψεων απ΄όσους ενδιαφέρονται για το project!
Μη μου το χαλάς... Εγώ επάνω που τείνω να πειστώ ότι ότι είναι "πόλης" το φτιάχνουν ιδανικά και δε σηκώνει βελτιώσεις ;)
dimmie_72
29/04/2012, 17:00
Καλησπερα παιδια! Μολις τωρα γυρισαμε απο την αρχαια επιδαυρο δικαβαλο! Συνολο 340χλμ με καποιες εξτρα βολτουλες εκει! Κοστος βενζινης 15ευρω only!!! Xaxaxa!!! Απιστευτη εμπειρια!!! Πανεμορφο τοπιο!
Χαχαχαχαχα....
βαλε κ καμια φωτο
cryptonas
30/11/2013, 22:47
παιδιά κσερεται μηπως για X που φοράει εξατμιση(G.P.R),ανιχτους κοφτες,πιραγμενο injection(μπεκακια) και προγραμα αν μπορει να βγαλει τελικη 160km γιατι ενος παιδιου πιγεναι ετσι και το μετρισαν με κοντερ koso ηλεκτρονικο.
παιδιά κσερεται μηπως για X που φοράει εξατμιση(G.P.R),ανιχτους κοφτες,πιραγμενο injection(μπεκακια) και προγραμα αν μπορει να βγαλει τελικη 160km γιατι ενος παιδιου πιγεναι ετσι και το μετρισαν με κοντερ koso ηλεκτρονικο.
εγω ξερω να πω ότι το Χ μαμα μεχρι και το γεμισμα της 3ης ειμαστε διπλα (ybr250 εχω)! μονο όταν βαλουμε 4ες του φευγω! οποτε υπο προϋποθέσεις ένα βελτιωμενο Χ ισως και να μπορει να δωσει 160 κοντερατα! αλλα τα κοντερ σε αυτά τα μηχανάκια εχουν μεγαλο σφαλμα!
Bradipous
01/12/2013, 00:00
παιδιά κσερεται μηπως για X που φοράει εξατμιση(G.P.R),ανιχτους κοφτες,πιραγμενο injection(μπεκακια) και προγραμα αν μπορει να βγαλει τελικη 160km γιατι ενος παιδιου πιγεναι ετσι και το μετρισαν με κοντερ koso ηλεκτρονικο.
κσερουμαι αλλα δεν σου λεμε.
libali10
17/08/2016, 17:43
αφου την "πεσατε" και τον φαγατε τον άνθρωπο σταμάτησε το ποστ το 2013.
Τελικά μετά από τόσα καλούδια uma κτλ μπορεί κανείς να συνεχίσει την πληροφόρηση για αυτούς που θέλουν να βελτιωσουν ένα ταπεινό Χ το έτος 2016,
amyroukai
17/08/2016, 18:03
Χρήστο, το ποστ σου έχει να προσφέρει κάτι στην συζήτηση τρία χρόνια μετά ή απλά θυμηθήκαμε ότι υπάρχει το φόρουμ, κάναμε και μιά αναζήτηση ότι να'ναι και...
libali10
18/08/2016, 19:46
Χρήστο, το ποστ σου έχει να προσφέρει κάτι στην συζήτηση τρία χρόνια μετά ή απλά θυμηθήκαμε ότι υπάρχει το φόρουμ, κάναμε και μιά αναζήτηση ότι να'ναι και...
ΧΑΧΑ ΟΧΙ...ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ Χ.
ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΨΑΞΕΣ ΓΙΑ ΠΟΣΤ ΜΟΥ...
ΜΠΑΙΝΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΥΛΟΥΘΩ ΣΙΩΠΙΛΑ
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΣΤ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΩ.ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.