View Full Version : αλλαγη στην αναλογια μιγματος καυσιμου μεσω εγκεφαλου
καλησπερα φιλοι.εκανα χτες αλλαγη λαδιων και ο τυπος απο το συνεργειο ειχε την ιδεα να την βαλει στον εγκεφαλο.δεν πειραξε τιποτα μεχρι που πηγε στην αναλογια μιγματος κυλινδρων.οι ρυθμησεις ηταν στο 0 και στους 4 κυλινδρους.μου λεει,δεν το κανουμε πιο πλουσιο...του λεω,δεν φτανει που δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 6λιτ/100,να καιει πιο πολυ?και αποφασιζουμε να το κανουμε φτωχοτερο καμποσο τα εκατο(δεν ξερω ποσο).το δοκιμασαμε στο ρελαντι,το δοκιμασα κι εγω μεχρι να παω σπιτι,αλλα επιασε βροχη και δεν προλαβα να την ανοιξω για να δω για ρεταρισματα η τρυπες σε ολες τις στροφες.
ηθελα να ρωτησω αν το εχει δοκιμασει κανεις αλλος για εντυπωσεις.
gixxerpap
05/04/2012, 20:53
κανόνισε για να μειώσεις την κατανάλωση, να πάρεις το μοτέρ στο χέρι ...
Δεν παίζουμε μ΄αυτά τα πράγματα, αν δεν τα γνωρίζουμε σε βάθος ...
κανόνισε για να μειώσεις την κατανάλωση, να πάρεις το μοτέρ στο χέρι ...
Δεν παίζουμε μ΄αυτά τα πράγματα, αν δεν τα γνωρίζουμε σε βάθος ...
+ 1
κανόνισε για να μειώσεις την κατανάλωση, να πάρεις το μοτέρ στο χέρι ...
Δεν παίζουμε μ΄αυτά τα πράγματα, αν δεν τα γνωρίζουμε σε βάθος ...
δεν μπορω να σκεφτω καποιο προβλημα στο μοτερ απο φτωχο μιγμα,παρα μονο ρεταρισματα σε καποια φασματα στροφων.αν παρατηρησω κατι διαφορετικο στη συμπεριφορα θα το φερω εκει που ηταν.
δεν μπορω να σκεφτω καποιο προβλημα στο μοτερ απο φτωχο μιγμα,παρα μονο ρεταρισματα σε καποια φασματα στροφων.
Ξέρω και 'γω ρε φίλε, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά τα τρύπια πιστόνια μάλλον για πρόβλημα μου ακούγονται...
(Γενικά είναι πολύ πιο επικίνδυνο για ένα μοτέρ να δουλεύει πολύ φτωχό παρά πολύ πλούσιο... προσοχή!)
Φτωχο μιγμα ισουτε με υψηλοτερες θερμοκρασιες.Ο χειροτερος εχθρος του μοτερ.
Ο χειροτερος εχθρος του μοτερ.
O χειρότερος εχθρός του μοτέρ, είναι ο μαλάκας μηχανικός...
O χειρότερος εχθρός του μοτέρ, είναι ο μαλάκας μηχανικός...
:lol::lol::lol:
Φτωχο μιγμα ισουτε με υψηλοτερες θερμοκρασιες.Ο χειροτερος εχθρος του μοτερ.
:a013:
O χειρότερος εχθρός του μοτέρ, είναι ο μαλάκας μηχανικός...
:a013::rotflmao:
TONYBANDIT
06/04/2012, 01:14
απο τον εγκεφαλο δεν μπορεις να ρυθμισεις μιγματα παρα μονο με το yoshimura ems που εχουν τα εξουσιοδοτημενα της suzuki.και αυτο σε ποσοστο 5 και 10% και σε 3 σταδια χαμηλες μεσαιες και υψηλες στροφες.αν δε ο αισθητηρας λ ειναι στην θεση του δεν τιθεται κανενα θεμα αξιοπιστιας.αλλα προς τι ολο αυτο? το bandit απο μαμα ειναι θεοφτωχο στις χαμηλες και πολυ πλουσιο στις ψηλες στροφες αν δωσεις βενζινες χαμηλα χανεις ροπη αν κοψεις απο ψηλα κερδιζεις ευκολη τελικη αλλα και στεγνωμα του θαλαμου καυσης.:nono::nono:
Κανόνας νο1
Πτωχότερο μείγμα = Μεγαλύτερη θερμοκρασία
It's your call mate!
Οτι λένε κι οι αποπάνω, το φτωχό μίγμα είναι επικίνδυνο, ειδικά αμα δεν το κατέχεις και πηγαίνεις ψάχνοντας.
Αν και θεωρώ απίθανο να δίνεται η δυνατοτητα στον κάθε ασχετίδη με απο τον εγκέφαλο της μηχανής να κάνει τόσο εκτεταμμένες αλλαγές .Δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του power commander αφενός θα κατέστρεφες πανέυκολα ένα κινητήρα με 2 λάθος ρυθμίσεις αφετέρου.
μην προσπαθείς να ρίξεις την κατανάλωση σου απο κεί. Αν σου φαίνεται πολύ, μάλλον χρειάζεσαι οικονομικότερο μηχανάκι κι όχι πειράγματα.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε R1 φίλου με power commander πάνω φίλτρο κι εξατμίσεις, που ο μηχανικός το "στέγνωνε" οριακά ψηλά με αποτέλεσμα τρελή ιπποδύναμη (και πολύ απότομη) και φυσικά μειωμένη αξιοπιστία του μοτέρ...βέβαια την αξιοπιστία δεν προλάβαμε να την επαληθεύσουμε μιας και είχε πτώση...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.