PDA

View Full Version : SERVICE ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!



mr_bandit
10/04/2012, 13:31
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ λησταναβάτες,αφου η εγγυηση στο κ8 650κκ εληξε ηρθε η ωρα για να γλυτωσω κανα φραγκο και να ασχοληθω με μεράκι για τη συντηρηση του εργαλειου!:D

εχω θεματα και ζητω τις συμβουλες σας!

1)αλλαξα μπρος πισω τακακια μονος με αλλαγη υγρων φρενων!ολα καλα μ αυτο!
2)θελω να αλλαξω φιλτρο αερος και θελω να μου πειτε αν βγαλω το ντεποζιτο τι να προσεξω..(βενζινες αν χυθουν κτλ)
3)θελω να αλλαξω αντιψυκτικο,δε ξερω που ειναι η ταπα που φευγουν τα υγρα,και πως οταν το ξαναγεμισω φευγει ο αερας μεσα απ το συστημα...
4 ον και μπελαλιδικο)σε κανα 2 μηνες θα αλλαξω αλυσιδογράναζα ,ολα καλα εχω δει σχετικα βιντεακια αλλα φοβαμαι μηπως θελει ειδικο εργαλειο για το o-ring
5)σε κανα μηνα αλλαζω λαστιχα,metzeler m5 λεω,εχω ακουσει τα καλύτερα!γιατι στρίβω και λίγο;)


δεν ξερω αν υπαρχει ιδιο θεμα στο φορουμ μας αλλα οποιος θελει ας μοιραστει τροπους προβληματα και λυσεις για τον ληστη του εδω γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι και 50 ευρα(το λιγοτερο) για πεταμα δεν εχουμε,

ααααα οσο για το 1) εβαλα goldfren hh τακακια και ειδα αρκετη διαφορα στο φρεναρισμα,60 ευρω απο ε-μπει και ο μαστορας μ ζητουσε 120 για ebc,αντε γεια ρε:nono:

Ichigo
10/04/2012, 14:07
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ λησταναβάτες,αφου η εγγυηση στο κ8 650κκ εληξε ηρθε η ωρα για να γλυτωσω κανα φραγκο και να ασχοληθω με μεράκι για τη συντηρηση του εργαλειου!:D

εχω θεματα και ζητω τις συμβουλες σας!

1)αλλαξα μπρος πισω τακακια μονος με αλλαγη υγρων φρενων!ολα καλα μ αυτο!
2)θελω να αλλαξω φιλτρο αερος και θελω να μου πειτε αν βγαλω το ντεποζιτο τι να προσεξω..(βενζινες αν χυθουν κτλ)
3)θελω να αλλαξω αντιψυκτικο,δε ξερω που ειναι η ταπα που φευγουν τα υγρα,και πως οταν το ξαναγεμισω φευγει ο αερας μεσα απ το συστημα...
4 ον και μπελαλιδικο)σε κανα 2 μηνες θα αλλαξω αλυσιδογράναζα ,ολα καλα εχω δει σχετικα βιντεακια αλλα φοβαμαι μηπως θελει ειδικο εργαλειο για το o-ring
5)σε κανα μηνα αλλαζω λαστιχα,metzeler m5 λεω,εχω ακουσει τα καλύτερα!γιατι στρίβω και λίγο;)


δεν ξερω αν υπαρχει ιδιο θεμα στο φορουμ μας αλλα οποιος θελει ας μοιραστει τροπους προβληματα και λυσεις για τον ληστη του εδω γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι και 50 ευρα(το λιγοτερο) για πεταμα δεν εχουμε,

ααααα οσο για το 1) εβαλα goldfren hh τακακια και ειδα αρκετη διαφορα στο φρεναρισμα,60 ευρω απο ε-μπει και ο μαστορας μ ζητουσε 120 για ebc,αντε γεια ρε:nono:

Άλλαξες τακάκια και υγρά φρένων μόνος και κολλάς στην αλλαγή φίλτρου αέρα; :confused: Τέσπα. Ξεβιδώνεις το τεπόζιτο και αφαιρείς προσεκτικά το σωληνάκι παροχής καυσίμου του κινητήρα,τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων και ξεκουμπώνεις και τη φίσα της τρόμπας. Βάλε απλά μια πετσέτα από κάτω για να μη σου στάξει πάνω στον κινητήρα το καύσιμο. edit (το φίλτρο είναι σε κουτί που βιδώνει με 4 βίδες. Τις ξεβιδώνεις και voila!) ;)

Για το ψυγείο καλύτερα να μην το κάνεις μόνος αν δεν ξέρεις. ;)

Για την αλυσίδα χρειάζεσαι ειδικό εργαλείο για να κόψεις την παλιά και να κουμπώσεις το σύνδεσμο της καινούριας. Μην επιχειρήσεις χτύπημα με κανένα σφυρί για να κουμπώσεις το σύνδεσμο ώστε την περάσεις :nono:.

Ichigo
10/04/2012, 14:12
Και επιπρόσθετα να μη βασιζόμαστε στα "video" του youtube. Ο οδηγός που έχουμε σαν ευαγγέλιο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το service manual για το δικό μας μηχανάκι. Φτάνει να έχουμε και μια ιδέα του τι κάνουμε ;)

mr_bandit
10/04/2012, 14:16
Άλλαξες τακάκια και υγρά φρένων μόνος και κολλάς στην αλλαγή φίλτρου αέρα; .

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΟΔΟΣ,ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΠΟΔΙΔΩ 100%:uplate:

dimzan
10/04/2012, 18:30
φιλε μου αν δεν εχεις το service manual καλυτερα να στο στειλω. Το ειχα ανεβασει και πιο παλια για να το χουμε ολοι αλλα λογικα το λινκ θα χει πεσει.


Τακακια αλλαζουν ευκολα, εξαερωση-αλλαγη υγρων το ιδιο.

Το φιλτρο για να βγει πρεπει να βγαλεις το τεποζιτο. Σηκωνεις τη σελα και το τεποζιτο εχει δυο βιδες που πιανουν στο σασι. Τις βγαζεις, και μετα πρεπει να ξεφισωσεις τα ηλεκτρικα της τρομπας βενζινης και νομιζω 2 σωληνακια. Εχε πετσετα γιατι τα σωληνακια σιγουρα θα σταξουν. Μετα ξεκουμπωνεις το φιλτρο οπως σου ειπε ο ichigo.

Για το αντιψυκτικο ειναι μανουρα η δουλεια και χρειαζεσαι το manual. Με το τεποζιτο εξω ομως πιθανο να μπορεσεις να το κανεις.

Αλυσιδα μην αλλαξεις μονος σου , ειδικα αν δεν εχεις το εργαλειο. Αν πας να την κλεισεις με σφυρι ειναι πολυ πιθανο να φας τα o-rings , χωρια που θα πρεπει μετα να κανεις ποδαρακι στο πυρακι του συνδεσμου ωστε να μη φυγει. Ειναι λιγο μανουρα χωρις. Γινεται, αλλα αμα δεν το χεις ξανακανει μαλλον θα αποτυχεις.

Για τα λαστιχα διιστανται οι αποψεις. Ειχα τα Μ1 και εφαγα το πισω σε χρονο DT. Νομιζω ουτε 6μηνο δεν εβγαλε, με αρκετο σκισιμο βεβαια. Καλο κρατημα, δε λεω αλλα διαρκεια μηδεν. Μετα εβαλα το pirelli diablo και αντεχει ενα χρονο τωρα. Μετριο κρατημα, αλλα δε λιωνει ευκολα. Αναλογως τη χρηση κανεις. Αν θες λαστιχο για καγκουριες βαλε κανα σκληρο, γιατι τα μαλακα με τα σπινιαρισματα τρωγονται αμεσως. Και το Μ5 ειναι αρκετα μαλακο. Αν παλι το ζεσταιενις σωστα, δεν το σπινιαρεις αλλα το στριβεις κι ολας ενα καλο μαλακο θα σου κανει καλη δουλεια

mr_bandit
10/04/2012, 22:12
πολύ κατατοπιστικός φιλε dimzan!αν εχεις το μανουαλ στειλτο μου σε παρακαλω για το κ8 650!ευχαριστω!πω τελικα τη λυπητερή δε τη γλυτώνω στο συνεργείο ε;

φιλε sak -T το μανουλ μου λεει οτι θελει αλλαγη αντιψυκτικό καθε 2 χρόνια,δεν ειναι τυχαίο να το επισημαίνει ο κατασκευαστής.

mr_bandit
10/04/2012, 22:19
Και επιπρόσθετα να μη βασιζόμαστε στα "video" του youtube. Ο οδηγός που έχουμε σαν ευαγγέλιο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το service manual για το δικό μας μηχανάκι. Φτάνει να έχουμε και μια ιδέα του τι κάνουμε ;)

εχω διαβάσει το μανουαλ του 1250 και για το αντιψυκτικο λεει οτι οταν το αδειάσεις το ψυγειο βγαζεις κατι σα ταπα η κατι αλλο δε θυμαμαι και μετα ξαναγεμιζεις με 50-50 απεσταγμενο και παραφλου και για να φυγει ο αερας(απο την ταπα κατω απο το ντεποζιτο) κουνας δεξια αριστερα και μετα βαζεις λεει μπρος τη μηχανη και ξανασυμπληρωνεις απο τη ταπα του ψυγειου!!!!!ε πως γινεται αυτο δηλ με βγαλμενο τεποζιτο?μαμω τους μεταφραστες μου μαμω!

πρεπει να ναι κατι γελοιο παντως!

Air Bleeding From the Cooling Circuit
1) Support the motorcycle upright with the center stand.
2) Lift up the fuel tank by removing the mounting bolts.
Refer to “Fuel Tank Removal and Installation in
Section 1G (Page 1G-9)”.
3) Place a rag under the thermostat connector.
4) Pour engine coolant up to the thermostat connector
inlet.
5) Slowly swing the motorcycle, right and left, to bleed
the air trapped in the cooling circuit.
6) Add engine coolant up to the thermostat connector
inlet.
7) Start up the engine and bleed air from the thermostat
connector inlet completely.
8) Add engine coolant up to the thermostat connector
inlet.
9) Repeat the 6), 7) procedures until no air bleeds from
the thermostat connector inlet.
10) Close the radiator cap securely.
11) After warming up and cooling down the engine
several times, add the engine coolant up to the full
level of the reservoir.

Ichigo
10/04/2012, 22:29
http://www.firstload.com/?uniq=6474f8497dac362d&log=47382&fn=suzuki+gsf+650+manual.pdf

μια σύντομη αναζήτηση στο google αρκεί ;)
Πιθανότατα να θέλει registration

mr_bandit
10/04/2012, 22:35
Και επιπρόσθετα να μη βασιζόμαστε στα "video" του youtube. Ο οδηγός που έχουμε σαν ευαγγέλιο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το service manual για το δικό μας μηχανάκι. Φτάνει να έχουμε και μια ιδέα του τι κάνουμε ;)

χωρις youtube δε μαμησε κανεις!:lol:,αν ειχα το μανουαλ WORKSHOP πως τα λενε...δε θα υπηρχε αυτο το θεμα.αλλα και παλι χωρις youtube ουτε εξαερωση θα μαθαινα να κανω ουτε να αλλαξω τακακια και φυσικα να καθαρισω σωστα τις δαγκανες και τα εμβολα...σε v-strom φιλων που απλα αλλαζαν τακακια χωρις καθαρισμο τρωγονταν ανομοιομορφα τα τακακια και η δισκοπλακα.

mr_bandit
10/04/2012, 22:38
http://www.firstload.com/?uniq=6474f8497dac362d&log=47382&fn=suzuki+gsf+650+manual.pdf

μια σύντομη αναζήτηση στο google αρκεί ;)
Πιθανότατα να θέλει registration
εχω φαει το google και τιποτα,αυτο που εστειλες θελει και πληρωμη paypal.

peter86
10/04/2012, 23:27
:wave2:
λάστιχα αναλογα τι ζήτας.θέλεις προσφυση παντού και πάντα αλλά με μικρή διαρκεια??
Η θες διαρκεια και super πρόσφυση όταν είναι καλά ζεστά π.χ εκδρομή ταξίδί???
Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε ένα λάστιχο και με τα 2 χαρακτηριστικά,αλλά :nono:
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο???
Εγώ με περίπου 30.000 χλμ το χρόνο η κατηγόρια των sport-touring ελαστικών είναι μονόδρομος , με τα οποία όταν ζεσταθούν κρατάνε πάρα πολύ καλά,απλά δεν ειναι για πολλά πολλά μέσα στην πόλη..... (φοράω dunlop roadsmart kai me 22.000χλμ. σε 9 μήνες κράτανε ακόμα απίστευτα, έχοντας ακόμα 1 χιλιοστο μέχρι το δείκτη μπροστά - πίσω,αρχές καλοκαιριού πάλι τα ίδια θα βάλω εκτός αν βρω καλή τιμή για τα καινούργια ta roadsmart 2).
Aυτά απο εμένα για τα λάστιχα,:wave2:

viper1
11/04/2012, 04:13
RTFM

peter86
11/04/2012, 09:44
RTFM

τι σημαίνει αυτό???

byron
11/04/2012, 10:18
τι σημαίνει αυτό???

Read The Fucking Manual

peter86
11/04/2012, 11:18
Καλό!!!!!:wave2:

mr_bandit
11/04/2012, 15:11
:wave2:
λάστιχα αναλογα τι ζήτας.θέλεις προσφυση παντού και πάντα αλλά με μικρή διαρκεια??
Η θες διαρκεια και super πρόσφυση όταν είναι καλά ζεστά π.χ εκδρομή ταξίδί???
Το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε ένα λάστιχο και με τα 2 χαρακτηριστικά,αλλά :nono:
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο???

κανω 9000 χιλιομετρα το χρονο περιπου,ακομα φοραω τα μαμα και εχουν ψωμι αλλα ειναι ξερα μαλλον και αργουν να ζεσταθουν brigestone einai,
οποτε επειδη ειναι θεωρητικα λιγα τα χλμ που κανω λεω για Μ5,σωστος?

mr_bandit
11/04/2012, 15:15
RTFM
RTFC =read the fucking conversation:smokin:,δε μπορω να το βρω το manual,αν εχει κανεις ενεργο λινκ.......

dimzan
11/04/2012, 15:34
http://www8.zippyshare.com/v/11312296/file.html


μη φαγωνεστε το ανεβασα

Mao85
11/04/2012, 16:09
Thanks gia to upload dimzan!!

mr_bandit
11/04/2012, 20:15
dimzan εισαι τιτάνας!!!να σαι καλά!:D

nikos_abel
12/04/2012, 06:38
Για να το αρπάξουμε τώρα που είναι ζεστό, ποτέ δεν ξέρεις

Dizman :beer:

dimzan
12/04/2012, 10:55
Παιδια αν ξερετε να το ανεβασετε καποιου που θα παραμεινει καντε το.

Ειναι οτι πιο χρησιμο βιβλιο εχω πληρωσει απο τοτε που ζω . Ας το εχουμε ολοι να λυνουμε τις αποριες μας σωστα.