Σύνδεση

View Full Version : αλαγη αλυσιδας . κοστος και προτασεις



dim40
11/04/2012, 14:22
η συζητηση εγινε μεσα στο κεντρικο suzuki bandit ii αλλα καλο ειναι να υπαρχει και για καποιον που δε θα αναγκαστει να διαβασει ολο το θεμα για να το βρει.
ειμαι λοιπον για αλλαγη και μαλον δε θα τη κανω μαζι με το σερβις να μη μου βγει μαζεμενο το νουμερο. απο οτι ειδα οι τιμες ειναι απο 150 μεχρι 190. για μαμα αλυσιδα και γραναζια.
εχει ψαχτει κανεις απο ιντερνετ αν υπαρχει διαφορα? και αν ξερει μαρκες νουμερα κλπ.
αναφερομαι και για γραναζια και για αλυσιδα

McTalas
11/04/2012, 16:37
εγω προτεινω afam σε σχεση με τις did που παιζουν ως επικρατεστερες στην αγορα. και ο sapilas θυμαμαι να προτεινει καποιες τσεχικες αν δεν κανω λαθος...

τωρα για κοστος δεν ξερω ακριβως, κοιτα κατα ebay μερια...

sniper
11/04/2012, 16:47
εγω προτεινω afam σε σχεση με τις did που παιζουν ως επικρατεστερες στην αγορα.. ..

+954 κι όσα άλλα θες.

sapila racing
11/04/2012, 17:51
Eνα τοπ set της Afam μπορεί να αντέξει και πανω απο 50.000 χλμ με καλή συντήρηση. Οι τσεχικες που λέει ο McTalas ειναι πολύ αξιόλογες για τα λεφτά τους αλλά δεν θα βρείς κιτ αλυσιδογράναζα, θα πρέπει να τα παρεις χωριστά.
Αν θέλεις καλή τιμή (120 Ευρω) με ποιότητα σαν της original κοίτα κι εδω
http://www.dkmotorcycles.com/?section=shop&product_section=road_bike&product_category=chain_and_sprocket_kit_ji9l9&product=suzuki_did_chain_and_sprocket_kits_551cc750cc&start=0&search_term=&order_by=

Tετοια εχω βάλει στο Hornet 900, ειναι τωρα στα 30.000 χλμ και κατι ψιλά και παει καλά ακόμα.

sniper
11/04/2012, 19:03
Eνα τοπ set της Afam μπορεί να αντέξει και πανω απο 50.000 χλμ ...

Παρών! 40Κ χλμ και είμαστε μια χαρά ακόμα..

taisteal
11/04/2012, 19:09
ποιος ειναι ο εισαγωγεας AFAM?η απο ιντερνετ?

sotpag
11/04/2012, 19:11
και εγώ μέσα είμαι για την afam , καλή καδένα και σε καλή τιμή...


αν και δεν είχα βγάλει ποτέ πάνω από 20χιλ, και μην ακούσω μλκ για σωστή συντήρηση ....

sotpag
11/04/2012, 19:12
ποιος ειναι ο εισαγωγεας AFAM?η απο ιντερνετ?


Τασούλης WP κλπ

http://www.extraproducts.gr/eshop/index.php

nio1981
11/04/2012, 19:15
Παρών! 40Κ χλμ και είμαστε μια χαρά ακόμα..


εγω τι λακαμια εκανα και στις 18.000 μου θελει αλλαγμα???και την λαδωνω και την καθαριζω και της μιλαω ομορφα....αλλα δεν....την afam την χρυση ειχα βαλει.και τωρα το σκεφτομαι αν πρεπει να βαλω την ιδια η να βαλω την αντιστοιχη της did...180 το σετ για το v-strom

nio1981
11/04/2012, 19:17
και εγώ μέσα είμαι για την afam , καλή καδένα και σε καλή τιμή...


αν και δεν είχα βγάλει ποτέ πάνω από 20χιλ, και μην ακούσω μλκ για σωστή συντήρηση ....




στα λογια μου ερχεσαι....:a10:

MikeG
11/04/2012, 19:20
Χρυσή DID με X-Ring μου είχε βγάλει 55000 χιλιόμετρα με αρκετό χώμα στο BMW F650GS

MikeG
11/04/2012, 19:21
Επίσης δείτε στο www.louis.de . Έχει προσφορά σε αλυσίδες DID αυτό το καιρό.

pektis
11/04/2012, 19:32
DID χρυση... Εχει βγαλει 49.000 και συνεχιζει...!!!!;)

taisteal
11/04/2012, 21:49
Τασούλης WP κλπ

http://www.extraproducts.gr/eshop/index.php

:beer:

dimzan
12/04/2012, 01:26
Μαμα σουζουκι εβγαλε 40.000 και κατι ψιλα.

Ξαναεβαλα αυτη που δινει η αντιπροσωπεια.


Σωστη συντηρηση δεν ειναι μονο το λαδωμα. Θελει και πλυσιμο η αλυσιδα καποιες φορες. Σκονη και γρασο γινονται αχταρμας και καλο ειναι που και που να καθαριζει αυτο απ τη μηχανη. Θελει πολυ wd40, μερικα πανια και μπολικη ορεξη για λερωμα. Εμενα ετσι εβγαλε τα 40.000 (καθαρισμα και λαδωμα)

McTalas
12/04/2012, 08:44
συνηθως και λεω συνηθως γιατι υπαρχουν και εξαιρεσεις, οι μαμα αλυσιδες ειναι did (στο δικο μου ετσι ειναι) απλα με αλλο ονομα, δλδ φασον για τον εκαστοτε κατασκευαστη και (στην χοντα σιγουρα) πιο ακριβες απο οτι τις πουλαει η ιδια η did.
δλδ η μαμα χοντα και η εμπορειου did ειναι ιδιες αλυσιδες με την χοτνα πιο ακρυβη (αναφερομαι σε ιδιο κωδικο αλυσιδας)
οποτε την περνεις απο το εμποριο και σου βγαινει φτυνοτερα...

σημ. ελπιζω να εγινα κατανοητος...:confused:

sniper
12/04/2012, 10:35
DID χρυση... Εχει βγαλει 49.000 και συνεχιζει...!!!!;)

Υποθέτουμε όλοι ότι αυτό το μαραφέτι που περιστρέφεται περί τον άξονά του στο δεξίο μέρος του τιμονιού το γυρίζεις ευλαβικά απαλά..

dimzan
12/04/2012, 10:54
συνηθως και λεω συνηθως γιατι υπαρχουν και εξαιρεσεις, οι μαμα αλυσιδες ειναι did (στο δικο μου ετσι ειναι) απλα με αλλο ονομα, δλδ φασον για τον εκαστοτε κατασκευαστη και (στην χοντα σιγουρα) πιο ακριβες απο οτι τις πουλαει η ιδια η did.
δλδ η μαμα χοντα και η εμπορειου did ειναι ιδιες αλυσιδες με την χοτνα πιο ακρυβη (αναφερομαι σε ιδιο κωδικο αλυσιδας)
οποτε την περνεις απο το εμποριο και σου βγαινει φτυνοτερα...

σημ. ελπιζω να εγινα κατανοητος...:confused:

ναι το καταλαβα εκ των υστερων αυτο.

Παραγγειλαμε τη μαμισια με τον μηχανικο μου γιατι η πρωτη αλυσιδα ηταν μονοκοματη οποτε θεωρησαμε οτι θα ειναι λιιιγο καλυτερη.

Η δικια μου η μαμισια εβγαλε 40.000 που σιγουρα τα τελευταια 12.000 δεν τα λες οτι εγιναν χαλαρα. Οποτε αν καποιος θεωρει τα 50.000 πολλα κανει λαθος. Ο μηχανικο μου στο ΧΧ του εχει τη μαμισια ακομα με 70.000χλμ. Την Λαδωνει ομως καθε 15 μερες, και την πλενει καθε 2 μηνες. Επισης λογω του γκαραζ η δικια του δεν εχει φαει ποτε βροχη. Τωρα μου ειπε οτι σκεφτεται να την αλλαξει.

pektis
12/04/2012, 10:58
Υποθέτουμε όλοι ότι αυτό το μαραφέτι που περιστρέφεται περί τον άξονά του στο δεξίο μέρος του τιμονιού το γυρίζεις ευλαβικά απαλά..

:lol:
Οχι,απλα ηταν η ακριβη κατηγορια της did, ασε που φοραει και την 530...

dim40
12/04/2012, 14:11
Eνα τοπ set της Afam μπορεί να αντέξει και πανω απο 50.000 χλμ με καλή συντήρηση. Οι τσεχικες που λέει ο McTalas ειναι πολύ αξιόλογες για τα λεφτά τους αλλά δεν θα βρείς κιτ αλυσιδογράναζα, θα πρέπει να τα παρεις χωριστά.
Αν θέλεις καλή τιμή (120 Ευρω) με ποιότητα σαν της original κοίτα κι εδω
http://www.dkmotorcycles.com/?section=shop&product_section=road_bike&product_category=chain_and_sprocket_kit_ji9l9&product=suzuki_did_chain_and_sprocket_kits_551cc750cc&start=0&search_term=&order_by=

Tετοια εχω βάλει στο Hornet 900, ειναι τωρα στα 30.000 χλμ και κατι ψιλά και παει καλά ακόμα.

αυτες οι τσεχικες εχουν ονομα, και που μπορουμε να τις βρουμε?

ΓΙΩΡΓΟς R
12/04/2012, 14:17
εγω προτεινω afam σε σχεση με τις did που παιζουν ως επικρατεστερες στην αγορα. και ο sapilas θυμαμαι να προτεινει καποιες τσεχικες αν δεν κανω λαθος...

τωρα για κοστος δεν ξερω ακριβως, κοιτα κατα ebay μερια...

+1000 k apo mena gia ta afam

DoctoR_k6
12/04/2012, 14:25
Mαμα αλυσιδογραναζα 38000(Οχι παρα πολυ καλη φροντιδα)!!
Αfam την χρυση(με αλυσιδογραναζα παντα) 34500(με αρκετα καλη φροντιδα)!!:sad:
Πλεον DID zmv-x κ χ@σε μεσα και πολυ καλη φροντιδα...αναμενουμε!!

Αλλα προσωπικα παιζουνε ρολο και τα γραναζια σου!!Εντυπωσιαστηκα με τα τωρινα μου(supersprox μπρος-πισω Ατσαλι-αλουμινιου)
Mε 220 ευρω καθαρισα!Λιγο τσιμπημενα αλλα τα γραναζια κανουν την διαφορα στις τιμες κ οχι καθ αυτου η αλυσιδα!!
:beer:

chr1s_86
12/04/2012, 16:21
αυτες οι τσεχικες εχουν ονομα, και που μπορουμε να τις βρουμε?

Λογικά λένε για τις "CZ" αλλά δεν ξέρω ποιος τις φέρνει...

sotpag
12/04/2012, 16:32
....Σωστη συντηρηση δεν ειναι μονο το λαδωμα. Θελει και πλυσιμο η αλυσιδα καποιες φορες. Σκονη και γρασο γινονται αχταρμας και καλο ειναι που και που να καθαριζει αυτο απ τη μηχανη. Θελει πολυ wd40......


καλά τα λες, αφού άντεξαν το o-ring από το αντσκουριακό πάλι καλά.....


το θέμα είναι πως ανοίγεις το γκάζι πόσους κυλίνδρους έχει η μηχανή και αυτό είναι μεγάλο κεφάλαιο για να το αναλύσουμε ...

AUFGEBRACHT
12/04/2012, 19:07
Λογικά λένε για τις "CZ" αλλά δεν ξέρω ποιος τις φέρνει...

http://www.havellas.gr/index.php?dispatch=categories.view&category_id=183 :wave2:

RaGe_Raptor
12/04/2012, 21:32
πέρυσι έβαλα σετάκι DID zvm-2 x-ring με γρανάζια JT.190 ευρώ με τα μεταφορικά μου βγήκε.Καλή τιμή αν λάβουμε υπ'όψιν ότι μιλάμε για 530.Η προηγούμενη ήταν DID x-ring vm530 και άντεξε γύρω στις 23.000km και η εργοστασιακή η οποία ήταν DID o-ring v530 με ανέχτηκε για 18.000km.Λίπανση καθαρισμός τακτικότατα και η μηχανή πάντα σε κλειστό γκαράζ.Από την άλλη όμως τη μηχανή δεν τη χρησιμοποιώ για καθημερινές μετακινήσεις ποτέ.Μόνο βόλτες ,πολεμικές ως επί το πλείστον,οπότε τραβάει μεγάλα ζόρια η αλυσίδα αφού μιλάμε για μια απ΄τις δυνατότερες superbike που κυκλοφορούν....:evil::eyepop:
(καλά υπάρχουν κι εκείνα τα παλιοbmw αλλά σκορπάνε εύκολα....:D)

mr_bandit
13/04/2012, 23:32
εχω 18.000 χιλ και θα αλλαζα προωρα αλυσιδογράναζα,βλεπω οτι ακομα το πισω εχει δοντάκια τα οποια δεν αλιώθηκαν,
ποτε καταλαβαινουμε οτι θελουν αλλαγή?οχι ομως με το μάτι,αλλα με την αίσθηση κατα την ωρα της οδήγησης...
στην χειροτερη των περιπτωσεων τι συμβαινει?σπαει η αλυσιδα η βγαινει απο τη θεση της?

ρωταω γιατι απο 50 cc πηγα σε 650 cc και τωρα μαθαινω !!!!!:p

Cpt. Haddock
13/04/2012, 23:41
εχω 18.000 χιλ και θα αλλαζα προωρα αλυσιδογράναζα,βλεπω οτι ακομα το πισω εχει δοντάκια τα οποια δεν αλιώθηκαν,
ποτε καταλαβαινουμε οτι θελουν αλλαγή?οχι ομως με το μάτι,αλλα με την αίσθηση κατα την ωρα της οδήγησης...
στην χειροτερη των περιπτωσεων τι συμβαινει?σπαει η αλυσιδα η βγαινει απο τη θεση της?

ρωταω γιατι απο 50 cc πηγα σε 650 cc και τωρα μαθαινω !!!!!:p

Κατ' αρχην κοιτας κυριως την αλυσιδα, οχι το γραναζι.

Βλεπεις τί τζόγο εχει η αλυσιδα πανω στο γραναζι και πόσο χαλαρη ειναι. Εαν ειναι, την τεντωνεις, οσο χρειαζεται. Όταν η αλυσιδα θελει αλλαγη, όσο και να την τεντωνεις, χαλαρώνει σχετικα γρηγορα. Επισης, μια καλή ενδειξη ειναι η αλυδισα να μην ειναι ευθεια, αλλα να εχει "κυματιστη" μορφη.

Στη χειροτερη των περιπτωσεων, η αλυσιδα ειναι τελειως χαλαρη και βγαινει. Απο εκει και πέρα, εαν κοπει ή κατσει καπου ελευθερα, καλως, προλαβαινεις να σταματησεις στα δεξια του δρομου. Εαν σφηνωσει στον πισω τροχο.... καταλαβαινεις...

dimitrisinside
14/04/2012, 07:15
εγω τι λακαμια εκανα και στις 18.000 μου θελει αλλαγμα???και την λαδωνω και την καθαριζω και της μιλαω ομορφα....αλλα δεν....την afam την χρυση ειχα βαλει.και τωρα το σκεφτομαι αν πρεπει να βαλω την ιδια η να βαλω την αντιστοιχη της did...180 το σετ για το v-strom

Εδω εισαι....μην πετας χρηματα
https://www.e-wheels.gr/Product.php?ProductId=487
http://www.tyreshop.gr/Product/1627/Page/343/el/
http://www.motopissaris.gr/cat/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82_Stock/DID-JT/all/all/Suzuki/

taisteal
14/04/2012, 16:07
και ρωτω εγω τωρα που φοραω 520,αν βαλω 525 που ειναι πιο αντοχης γινεται η θα εχω θεμα?:hmm:

MikeG
14/04/2012, 16:09
και ρωτω εγω τωρα που φοραω 520,αν βαλω 525 που ειναι πιο αντοχης γινεται η θα εχω θεμα?:hmm:


Γίνεται. :winka:

taisteal
14/04/2012, 16:11
Γίνεται. :winka:

ο.κ η επομενη θα ειναι 525 με καινουργια γραναζια.

MikeG :beer:

peskandritsos
14/04/2012, 19:16
Δηλαδή εγώ με νορμάλ οδήγηση και κανονική φροντίδα (κάθε 500 χλμ λάδωμα και πλύσιμο με οδοντόβουρτσα κάθε 2 μήνες) γιατί μου βγάζουν το πολύ 25-26Κ χλμ?
Η μαμίσια μου έβγαλε 20Κ χλμ και η afam 26.Τώρα έβαλα DID x ring να δω πόσα θα βγάλει και αυτή.
Στην επόμενη σκέφτομαι άν με παίρνει να βάλω μία πιο χοντρή μήπως είναι πιο ανθεκτική.

Cpt. Haddock
14/04/2012, 19:18
Μηπως την τεντώνεις πολυ;

peskandritsos
14/04/2012, 20:15
Μηπως την τεντώνεις πολυ;Ο μηχανικός μου την τεντώνει όταν κάθομαι επάνω στη μηχανή.
Σε ερώτηση που του είχα κάνει μου είχε πει ότι τα μονοκύλινδρα τις χαλάνε πιο γρήγορα, αλλά τόσο πολύ?

Cpt. Haddock
14/04/2012, 20:18
Αυτό ισχύει εν μέρει. Θυμαμαι και στο funduro που είχα, κραταγαν λιγότερο.

DrBig
14/04/2012, 20:27
Δηλαδή εγώ με νορμάλ οδήγηση και κανονική φροντίδα (κάθε 500 χλμ λάδωμα και πλύσιμο με οδοντόβουρτσα κάθε 2 μήνες) γιατί μου βγάζουν το πολύ 25-26Κ χλμ?
Η μαμίσια μου έβγαλε 20Κ χλμ και η afam 26.Τώρα έβαλα DID x ring να δω πόσα θα βγάλει και αυτή.
Στην επόμενη σκέφτομαι άν με παίρνει να βάλω μία πιο χοντρή μήπως είναι πιο ανθεκτική.

Εχεις ελεγξει τα σινεμπλοκ? Νομιζω τα τενερε εχουν ενα θεμα.

RaGe_Raptor
14/04/2012, 20:42
xtx γνωστού μου πάντως τρώει αλυσιδογράναζα για πρωινό....μονοκύλινδρο γαρ...

peskandritsos
14/04/2012, 21:04
Εχεις ελεγξει τα σινεμπλοκ? Νομιζω τα τενερε εχουν ενα θεμα.Η αλήθεια είναι ότι τα άλλαξα μόλις τώρα στα 47000 χλμ.:D
Αλλά έχουν τόσο μεγάλη σχέση με την αλυσίδα?

DrBig
14/04/2012, 21:41
Η αλήθεια είναι ότι τα άλλαξα μόλις τώρα στα 47000 χλμ.:D
Αλλά έχουν τόσο μεγάλη σχέση με την αλυσίδα?

Αυτα ειναι που απορροφουν τις κρουστικες δυναμεις του μονοκυλινδρου, που με την σειρα τους κανουν την αλυσιδα σωβρακο. Η ιδια αλυσιδα σε ηλεκτρικο κινητηρα με παρομοια ροπη μπορει να κραταγε και 2,3,5,10 φορες παραπανω.

peskandritsos
14/04/2012, 22:01
Αυτα ειναι που απορροφουν τις κρουστικες δυναμεις του μονοκυλινδρου, που με την σειρα τους κανουν την αλυσιδα σωβρακο. Η ιδια αλυσιδα σε ηλεκτρικο κινητηρα με παρομοια ροπη μπορει να κραταγε και 2,3,5,10 φορες παραπανω.Θα τα ελέγχω πιο συχνά, για να το λές εσύ κάτι θα ξέρεις.

Και λίγο σπαμ,
1 ώρα πριν την ανάσταση και μιλάμε για τις μηχανές.:lol:
Είμαστε άπαιχτοι ώρες ώρες.

Καλή Ανάσταση!!!:beer:

sapila racing
15/04/2012, 11:31
Tα μονοκύλινδρα πάντα τρωνε τις αλυσίδες πιο γρήγορα λόγω κρουστικών φορτίων, ειδικά αν το αφήνεις να σκορτσάρει.
Και τα σινεμπλόκ φυσικά θέλουν συχνότερα αλλαγή.
Εχω φάει πολλές στο SR500 στο πέρασμα των χρόνων κι εχει και 530, τωρα εχει CZ Xring.

amyroukai
19/04/2012, 11:47
Υποθέτουμε όλοι ότι αυτό το μαραφέτι που περιστρέφεται περί τον άξονά του στο δεξίο μέρος του τιμονιού το γυρίζεις ευλαβικά απαλά..
ΑΜΗΝ χρόνια του τα λέω... "βγήκα και το άνοιξα να ξεκαπνίσει" στα 160... :lol:

Για τις DID συνηγορώ και εγώ, είναι η μόνη αλυσίδα που μου έχει βγάλει 30.000χλμ και ζει ακόμα...

pektis
19/04/2012, 13:18
ΑΜΗΝ χρόνια του τα λέω... "βγήκα και το άνοιξα να ξεκαπνίσει" στα 160... :lol:

Για τις DID συνηγορώ και εγώ, είναι η μόνη αλυσίδα που μου έχει βγάλει 30.000χλμ και ζει ακόμα...

:rotflmao:
Ποτε το ειπα αυτο ρε??!
Ασε εχω τον αδερφο μου για τους κοφτες!!:lol:

dim40
19/04/2012, 20:00
ΑΜΗΝ χρόνια του τα λέω... "βγήκα και το άνοιξα να ξεκαπνίσει" στα 160... :lol:

Για τις DID συνηγορώ και εγώ, είναι η μόνη αλυσίδα που μου έχει βγάλει 30.000χλμ και ζει ακόμα...

ποια did ομως? υπαρχουν πολλες. και σε συνδιασμο με ιδια γραναζια η μαμα γραναζια?

amyroukai
19/04/2012, 20:37
ποια did ομως? υπαρχουν πολλες. και σε συνδιασμο με ιδια γραναζια η μαμα γραναζια?
Το "μαμά" γρανάζι έχει απλά μιά λαστιχένια πατούρα για να ακούγεται λιγότερο η πρώτη. Στο δικό μου τώρα φοράω ZVM (το γράφει στους κρίκους) χρυσή αλλά δεν ξέρω άλλα να σου πω, νομίζω είναι η δεύτερη "ισχυρότερη" στη γκάμα. Δεν είχα δει το κουτί... Γρανάζια οτιδήποτε σε ατσάλι θα σε καλύψει. Τα σετάκια που δίνει ο Αλεξόπουλος έχουν μέσα AFAM και δίνει και λιπαντικό δώρο.

Στο υδόψυκτο Bandit βέβαια φοράει 525 αλυσίδα, που σημαίνει ότι με το μεγαλύτερο βάρος που έχει ίσως την φάει πιο γρήγορα από ότι την 530 που φοράει ο Pektis...

Δες και τι προτείνει η εταιρία στο http://www.didchain.com/chainSpecs.html
http://www.didchain.com/streetChains.html

dim40
27/04/2012, 22:47
τελικα σημερα εγινε η αλαγη . σετακι did me jt η χρυση με δωρακι μεσα λιπαντικο. η χαμηλωτερη τιμη που βρηκα ηταν 139 ευρω σε μαγαζι στη δοιρανης. και αλλα 20 τα περαστικα . το μηχανακι μεταμορφωθηκε τελειως. ομαλη κιληση, λιγοτερες τριβες, εφυγαν οι κραδασμοι στα μαρσπιε. εμεινα ενθουσιασμενος.
δε ειμαι 100% σιγουρος αλλα τους κραδασμους στα δεξι γκριπ μαλλον δε τους γλυτωσα. θα δειξει στις επομενες μερες.

pektis
28/04/2012, 20:36
139 euro?? Πολυ καλη τιμη! Πιστευω να πηρες την ''καλη'' κατηγορια της did...:winka:

dim40
01/05/2012, 16:02
και μια φωτο της αλυσιδας.

256449

amyroukai
01/05/2012, 21:29
Καλοφόρετη! :)