PDA

View Full Version : Εξατμίσεις Yamaha TDR 250



buckley
23/04/2012, 19:20
Καλησπέρα μια ερώτηση προς μέλη.Μήπως έχει κάνει κάποιος φίλος την μετατροπή όπως αυτό που βλέπουμε στη φωτό ?
Η φωτό είναι ενδεικτική μας αρκεί να μάθουμε αν μπορούν να φορεθούν χωρίς μετατροπές οι εξατμίσεις από TZR.Υποθέτω λαιμοί και ζουάν θάναι ΟΚ αλλά από εκεί και μετά ??? εντάξει θα στηρίξουμε αλλού αλλά είμαστε βέβαιοι ότι οι "κοιλιές" δεν εμποδίζονται από πουθενά ???
Το ξέρω ότι θυσιάζεται δραματικά η απόσταση από το έδαφος αλλά δεν με πειράζει θέλω να πιστεύω...
ΥΓ Τα βράδια πέρσι το καλοκαίρι κυκλοφορούσε ένα τέτοιο μηχανάκι στο Χαλάνδρι μήπως ξέρει κάποιος κάτι ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Kotselakos
23/04/2012, 21:04
Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου, αλλά αν θυμάμαι καλά ένας φίλος είχε κάνει σχετικά εύκολα το αντίθετο:

είχε βάλει ολόσωμες aftermarket με τους θαλάμους διαστολής χαμηλά προοριζόμενες για TDR, στο TZR 1ΚΤ του.

Είναι καλό παιδί, βοηθάει, και έχει ψαχτεί πολύ με αυτά τα μηχανάκια, ειδικά στο θέμα των εξατμίσεων.

Θα τον πάρω αύριο να πάρω πληροφορίες και θα ποστάρω, ή αν θες μπορείς να τον βρεις εδώ:

http://www.twostrokeracelab.com/

Πες του ότι σε "στέλνει" ο Κώστας ο μετανάστης στη Ρόδο... :lol:

santorius
24/04/2012, 00:11
Νομίζω ότι μπαίνουν οι μαμά εξατμίσεις με μικρές αλλαγές στα λαμάκια στήριξης.
Η απόσταση απο το έδαφος όμως μικραίνει πολύ..
Στο tdr250.co.uk θα βρείς μπόλικο υλικό.
Επίσης και στο www.2strokers.com
Θα χρειαστείς και αλλαγές στα καρμπς γιατί δεν θα δουλεύει σωστά.

buckley
24/04/2012, 09:00
Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου, αλλά αν θυμάμαι καλά ένας φίλος είχε κάνει σχετικά εύκολα το αντίθετο:

είχε βάλει ολόσωμες aftermarket με τους θαλάμους διαστολής χαμηλά προοριζόμενες για TDR, στο TZR 1ΚΤ του.

Είναι καλό παιδί, βοηθάει, και έχει ψαχτεί πολύ με αυτά τα μηχανάκια, ειδικά στο θέμα των εξατμίσεων.

Θα τον πάρω αύριο να πάρω πληροφορίες και θα ποστάρω, ή αν θες μπορείς να τον βρεις εδώ:

http://www.twostrokeracelab.com/

Πες του ότι σε "στέλνει" ο Κώστας ο μετανάστης στη Ρόδο... :lol:

Καλημέρα και ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον το σάιτ του φίλου ,εκπλήσσομαι ευχάριστα όταν βλέπω τέτοιους ανθρώπους στην Ελλάδα.Τώρα πως ξανάμπλεξα στα "γεράματα" με τα δίχρονα μάλλον σημάδια παλιμπαιδισμού εμφανίζω.Φαντάσου ότι το TDR είναι το πιο σύγχρονο (έτη φωτός εμπρός από τα άλλα) δίχρονο μου μηχανάκι!Για τα υπόλοιπα άστο καλύτερα το μόνο που σου λέω είναι αερόψυξη και εμπρός ταμπούρο (too old school...).
Το XL πως πάει σου έχει σπάσει τα νεύρα ή όχι ακόμα???

buckley
24/04/2012, 09:05
Νομίζω ότι μπαίνουν οι μαμά εξατμίσεις με μικρές αλλαγές στα λαμάκια στήριξης.
Η απόσταση απο το έδαφος όμως μικραίνει πολύ..
Στο tdr250.co.uk θα βρείς μπόλικο υλικό.
Επίσης και στο www.2strokers.com
Θα χρειαστείς και αλλαγές στα καρμπς γιατί δεν θα δουλεύει σωστά.

Thanks φίλε μου και εσύ 2stroker ?

Kotselakos
24/04/2012, 15:12
Καλημέρα και ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον το σάιτ του φίλου ,εκπλήσσομαι ευχάριστα όταν βλέπω τέτοιους ανθρώπους στην Ελλάδα.Τώρα πως ξανάμπλεξα στα "γεράματα" με τα δίχρονα μάλλον σημάδια παλιμπαιδισμού εμφανίζω.Φαντάσου ότι το TDR είναι το πιο σύγχρονο (έτη φωτός εμπρός από τα άλλα) δίχρονο μου μηχανάκι!Για τα υπόλοιπα άστο καλύτερα το μόνο που σου λέω είναι αερόψυξη και εμπρός ταμπούρο (too old school...).
Το XL πως πάει σου έχει σπάσει τα νεύρα ή όχι ακόμα???

Το να καταλήγει ένας μοτοσυκλετιστής στα δίχρονα για μένα μόνο στοιχείο ωριμότητας μπορεί να χαρακτηριστεί... Μην κοιτάς που οι εταιρείες τα θάψανε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας για λόγους που δεν είναι του παρόντος...

Όχι, το XL δεν μου τα έσπασε. Ίσα-ίσα. Η ενασχόληση μαζί του είναι η ψυχοθεραπεία μου. Απλά λόγω τρεχάλας στη δουλειά, τις τελευταίες μέρες δεν έχω προλάβει να κάνω και τίποτα άξιο ποσταρίσματος, ούτε ποσοτικά ούτε ποιοτικά.

santorius
27/04/2012, 20:06
Thanks φίλε μου και εσύ 2stroker ?

2stroker και εγώ απο Χαλάνδρι.
Κάτοχος tzr 250 και tdr 250.
Αν χρειαστείς κάτι μου λες.

Kotselakos
30/04/2012, 21:05
Επικοινώνησα με τον φίλο του twostrokesracelab, έστω και καθυστερημένα.

Ο ίδιος δεν έχει επιχειρήσει να βάλει σε TDR εξατμίσεις από TZR, αλλά το έχει δει σε μηχανάκι αλλουνού, με εξατμίσεις από 1ΚΤ.

Δεν ξέρει βέβαια τι πατέντες χρειάστηκαν, σίγουρα θες νέες βάσεις, αλλά δεν ξέρει αν θέλει κόψε-ράψε στις ίδιες τις εξατμίσεις.

Όπως προανέφερε και ο suntorius, άντε και τις ταιριάζεις, για να δουλέψουν σωστά θέλει ψάξιμο με τα καρμπ αν και πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται σκάλισμα και τα σωθικά του μοτέρ.

Η γνώμη του είναι πως δεν αξίζει τον κόπο, γιατί επιπλέον είναι θεόβαρες (τουλάχιστον του 1ΚΤ), πολύ βαρύτερες από τις μαμά του TDR, και πολύ φιμωμένες.

Υποστηρίζει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση σε aftermarket είναι να πάρεις αυτές που φτιάχνει κάποιος Martin με hydroforming, στοιχεία θα βρεις στο tdr250.co.uk.

Aυτές φορούσε στο TZR του και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση και το value for money. :wave2:

buckley
02/05/2012, 09:17
2stroker και εγώ απο Χαλάνδρι.
Κάτοχος tzr 250 και tdr 250.
Αν χρειαστείς κάτι μου λες.

TZR & TDR ! Ενδιαφέρον μου ακούγεται είμαι σίγουρος ότι αν έχεις το χώρο κάπου θα έχεις και κάποιο RD ???

buckley
02/05/2012, 09:49
Επικοινώνησα με τον φίλο του twostrokesracelab, έστω και καθυστερημένα.

Ο ίδιος δεν έχει επιχειρήσει να βάλει σε TDR εξατμίσεις από TZR, αλλά το έχει δει σε μηχανάκι αλλουνού, με εξατμίσεις από 1ΚΤ.

Δεν ξέρει βέβαια τι πατέντες χρειάστηκαν, σίγουρα θες νέες βάσεις, αλλά δεν ξέρει αν θέλει κόψε-ράψε στις ίδιες τις εξατμίσεις.

Όπως προανέφερε και ο suntorius, άντε και τις ταιριάζεις, για να δουλέψουν σωστά θέλει ψάξιμο με τα καρμπ αν και πολύ φοβάμαι ότι θα χρειάζονται σκάλισμα και τα σωθικά του μοτέρ.

Η γνώμη του είναι πως δεν αξίζει τον κόπο, γιατί επιπλέον είναι θεόβαρες (τουλάχιστον του 1ΚΤ), πολύ βαρύτερες από τις μαμά του TDR, και πολύ φιμωμένες.

Υποστηρίζει ότι η καλύτερη και φθηνότερη λύση σε aftermarket είναι να πάρεις αυτές που φτιάχνει κάποιος Martin με hydroforming, στοιχεία θα βρεις στο tdr250.co.uk.

Aυτές φορούσε στο TZR του και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση και το value for money. :wave2:

Εντάξει με προσγείωσες εντελώς.Ήλπιζα ότι θα ήταν μια straightforward μετατροπή που δεν σου κρύβω θα γινόταν ως επί το πλείστον για απομάκρυνση των τελικών και όπως συνεπάγεται ? του λαδιού-μυρωδιάς από την πλάτη του συνεπιβάτη...
Είμαι σε διαδικασία εγγραφής στο tdr250.co.uk για να δω τις εξατμίσεις του Martin αλλά φοβάμαι ότι μάλλον θα έχουν μόνο "εγκυκλοπαιδικό" ενδιαφέρον για μένα
γιατί αν κρίνω από τιμές άλλων χειροποίητων βλέπε Jim Lomas & Joly Moto υπερβαίνουν μαζί με τα μεταφορικά την αξία της μηχανής...
Στην Ελλάδα φυσικά εννοώ γιατί το TDR μπορεί να είναι και το πιο υποτιμημένο ως αναφορά κόστος μηχανάκι σε σύγκριση με το εξωτερικό , στον αντίποδα για μένα βρίσκεται το ΧΤ 550 (όσο και αν το αγαπάω στην Ελλάδα είναι υπερτιμημένο full) αλλά οκ φύγαμε από το θέμα.
Ευτυχώς που για μένα το TDR πια αποτελεί ένα καλοκαιρινό play bike και όχι ένα μέσο μετακίνησης.
Κλείνω με τις ευχαριστίες μου και τα χαιρετίσματα μου στην ηλιόλουστη είμαι σίγουρος Ρόδο!

santorius
02/05/2012, 17:53
Εσωτερικά τα μοτέρ είναι ολόιδια.
Εχουν διαφορές στο σασμάν(σχέσεις) όπως διαφορετικά είναι και τα εσωτερικά των καρμπς (ζιγκλέρ προζιγκλερ κλπ)
Οπωσδήποτε θες νέες βάσεις πίσω.
Είναι λίγο βαριές, σίγουρα θα χρειάζονται άνοιγμα και καθάρισμα εσωτερικά και σίγουρα νέα τελικά.
Ετσι θα δείς διαφορά στο θέμα βάρους και απόδοσης.
256634


Rd δυστυχώς δεν έχω ακόμη αλλά τα άλλα 2 χρησιμοποιούνται καθημερινά.