View Full Version : Τοποθετηση Akrapovic σε 950 adventure
Lioulios
26/04/2012, 14:06
Θα ηθελα εδω να αναλυσουμε και να καταθεσετε τη γνωμη και τις εντυπωσεις σας οσοι το εχετε κανει με ζιγκλερ και οσοι χωρις.
Ο γνωστος καλος μαστορας λεει ΟΧΙ ζιγκλερ ,αλλα σηκωμα οι βελωνες μια θεση( απο τη 2η στην 3η ) και η βιδα μειγματος 2+1/4 (παρα κατι 2.5).
Αλλοι παλι κατηγορηματικοι για ζιγλερωμα.
Ξερω μηχανακια ζιγλερωμενα και ειναι οκ.
Εχει κανεις βαλει εξατμισεις με τον τροπο που λεω πιο πανω(χωρις ζιγκλερ) ?
Για να δουμε....
Trickster
26/04/2012, 14:27
Όντως από το 2 στο 3 το κάνει πιο πλούσιο. Όπως και να έχει μπες στο www.advrider.com για να βρεις τις απαντήσεις που θες. :)
Lioulios
26/04/2012, 14:42
Θα μπορουσαμε να τα εχουμε και εδω στο δικο μας ομως
Trickster
26/04/2012, 14:45
indeed αλλά η πληροφορία που υπάρχει εκεί είναι τεράστια. Φαντάσου οτι σε αρκετά θέματα έχω παρατηρήσει οτι το συμβουλεύεται και η ίδια η ktm (κάτι σαν unofficial r&d). Το orange crush είναι dedicated στα μεγάλα 9x0 κτμ.
Lioulios
26/04/2012, 15:03
Δε βαζεις το λινκ γιατι ειμαι λιγο σκραπας
http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=34
H KTM προτεινει οπως ειπες, μια πανω τις βελονες και τις βιδες καυσιμου στις 2 στροφες εξω αντι 1 3/4.
Αυτο ομως αφορα φανταζομαι ακραπες με ταπες.
Αν τις βαλεις ξεταπωτες θα προτεινα +5 στα ζιγκλερ, δηλαδη 160 μπρος 165 πισω.
Για την ακριβεια, θα το προτεινα σε καθε περιπτωση ειτε ταπωμενες ειτε ξεταπωτες.
Lioulios
18/05/2012, 10:24
Oι Ακραπβιτς μπήκαν μτ τα μαμά τα ζιγκλέρ στο 155 το μπροστά και 160 πίσω , βελόνες 2 πάνω και βίδα αέρα 1.45 έξω στον μπροστά κύλινδρο και 2 έξω πίσω .
Έχω την εντύπωση πως δουλεύει πολύ καλύτερα (σε σημείο να χτυπάει η αλυσίδα στην σκληρή γλύστρα πολύ λιγότερο όταν ψιλοσκορτσάρει στα πολύ χαμηλα ) και εκτός από τον ήχο υπάρχει αισθητή διαφορα στην απόκριση του γκαζιού .
Απο κατανάλωση τώρα σημβαίνει το εξής περίεργο ...
Με μαμά εξ/σεις ανάβε λαμπάκι στα 215-220 και με ακράποβιτς είδα να ανάβει στα 232 χλμ .Η οδήγηση ακριβώς η ίδια στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο(πόλη-επαρχιακός ψιλοτάπα - καθόλου εθνική ) .
:wave2:
Βρε Λουλιε, τι νοημα εχει η κουβεντα αν δεν αναφερεις αν οι εξατμισεις σου εχουν ταπες η οχι. Αλλο πραγμα το ενα, αλλο το αλλο.
Με ταπες συμπεριφερονται οπως οι μαμα περιπου, χωρις ταπες συμπεριφερονται διαφορετικα.
Αν η καταναλωση σου εχει πεσει με τον ιδιο τροπο οδηγησης, το πιθανοτερο ειναι το μιγμα σου να ειναι φτωχο.
Στην θεση σου δεν θα το διακινδυνευα χωρις να παρω μια καυσαναλυση απο δυναμομετρο.
Επισης, δεν εχει νοημα οι βιδες καυσιμου να εχουν διαφορετικη ρυθμιση στον μπροστα κυλινδρο απο τον πισω.
Lioulios
18/05/2012, 16:16
Τις ταπες δεν τις φοραω καθολου.
Απο ελιο μου ειπαν για την ρυθμιση αυτη και ειναι ρυθμισμενο οπως και το μηχανακι που τις φοραγε πριν.
Επισης ξερω πως πρεπει να αποφευγω το παρατεταμενο τελικιασμα (πραγμα που δε με απασχολει) για να μην στεγνωσει.
Αυτα που μου ειπαν εκανα ....Ειδομεν.
Καποια στιγμη θα γινει και η καυσαναλυση αλλα προς το παρων δειχνει να δουλευει σωστα.
Θα δουμε.
panos1050
18/05/2012, 20:43
Πάντως εμένα το 950 μετα τις εξατμίσεις και τα ζιγκλερ (+5),που και που μου έκανε κάποιες μαλακιουλες ,
Απο γκαζι στα χαμηλομεσαια ήταν αλλου , αλλα και απο κατανάλωση με λίγο πίεση περναγε τα 13 λίτρα
Πάντως εμένα το 950 μετα τις εξατμίσεις και τα ζιγκλερ (+5),που και που μου έκανε κάποιες μαλακιουλες ,
Απο γκαζι στα χαμηλομεσαια ήταν αλλου , αλλα και απο κατανάλωση με λίγο πίεση περναγε τα 13 λίτρα
Τι 'μαλακιουλες' σου εκανε Πανο?
panos1050
19/05/2012, 01:21
Τι 'μαλακιουλες' σου εκανε Πανο?
Μου εσβηνε αρκετά συχνά και πολλές φορές το ρελαντί έπαιζε μόνο του 1500 με 2000
Μου εσβηνε αρκετά συχνά και πολλές φορές το ρελαντί έπαιζε μόνο του 1500 με 2000
Στα καρμπυρατερ των 950 τα κυρια ζιγκλερ επιρεαζουν ολο το φασμα ανοιγματος γκαζιου, μεχρι και το ρελαντι, οποτε μαλλον γι αυτο σου το εκανε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.