View Full Version : Daytona Sprinter - Ερωτήσεις
Καλησπερα παιδια,
εχω καποιες ερωτησεις να κανω που με αφορουν αμεσα για το παπι μου Daytona Sprinter 50cc.
λοιπον,
1) Θελω συντομα να του βαλω νεο μοτερ 125cc , χρειαζεται κανονικα στρωσιμο και αν ναι μεχρι ποσα χλμ και υπο ποιες προυποθεσεις.
2) Μολις γινει 125 θελω να το περασω και μια εξατμηση, ποια μου προτινειτε? Η αληθεια ειναι πως λιγο θορυβο θελω να τον βγαζει ..τωρα αν θα εχω και τον σιγαστηρα δεν ξερω. Μεχρι 130 ευρο μπορω να δοσω περιπου.
3) Ενα νεο κουστουμι της Daytona ποσο θα κοστισει πανω κατω?
4) Ισχυει αυτο που λενε οτι μπορω να του βαλω κουστουμι που να ειναι ιδιο με Astrea?
Ευχαριστω εκ τον προτερων , και αν ειναι σε λαθος section το topic μεταφερετετο γιατι ειμαι νεος εδω.
Highsider
01/05/2012, 18:30
1. Χρειάζεται στρώσιμο αν το μοτέρ που θα βάλεις είναι καινούριο για 500χλμ και μέχρι τα 1500χλμ να μην το πηγαίνεις κόκκινα αν θες να αντέξει.
2. Αν ντε και καλά θέλεις να βάλεις εξάτμιση βάλε κάποια που να κάνει μπάσο θόρυβο μην τρελαίνεις όλο τον κόσμο π.χ. protech, level.
3. 4. Δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά. Για το κοστούμι πάρε ένα τηλ στον Γκοργκόλη που τα φέρνει να σου πει τιμή.
να ρωτησω και κατι ακομη, οταν θα μπει το 125αρι μοτερ θα χρειαστει και τιποτα αλλο μαζι για να λειτουργησει σωστα?
Cpt. Haddock
02/05/2012, 14:47
Λεφτα για βενζινη
εχω, εννοω δεν θα χρειαστει τιποτα αλλο ετσι? δηλαδη παιρνει το μοτερ το κουμπωνει και τελος, ε?
motomaniac
04/05/2012, 14:33
τα 125 εχω ακουσει οτι σπανε. τα 110 αποδειχτηκαν πιο αξιοπιστα. αν μιλαμε για λιφαν. μαλλον θα χρειαστεςι καρμπυρατερ αν δεν εχει το μοτερ που θα παρεις. οντως το μοτερακι σου ειαι εξωφρενικα αργο θελει κατι μεγαλυτερο. πλαστικα γιατι να αλλαξεις?
βασικα daytona εχω το sprinter και απλα λεω να αλλαξω το μοτερ για να ειμαι τζετ. Οσο για τα πλαστικα λεω να τα αλλαξω γιατι καπως εχουν γαμ*θει και καμια φορα τριζουν και λιγο και δεν μαρεσει..
ευχαριστω για τις αποξεις σου φιλε.
125αρι λιφαν φοραω και αν το στρωσεις καλα δεν παθαινει τιποτα.
Δες τις φίσες απο το μοτερ σου και μετά πηγαινε παρε αυτο που θα εχει τις ιδιες φισες. Ειτε 125 είτε 110.
motomaniac
05/05/2012, 21:04
νικο νομιζω και πως μετα την αλλαγη θα ειναι θεμα χρονου να ξαναρχισουν να τριζουν. εδω τριζανε τα χοντα σουπρα.. δοκιμασε αναμεσα στο στο φαναρι με την μασκα να βαλεις ενα μικρο μικρο κομματι αφρολεξ (κι οι μεγαλες μηχανες συχνα εχουν) και για τα υπολοιπα σιλικονη..
Εχετλαίος
06/05/2012, 07:24
νικο νομιζω και πως μετα την αλλαγη θα ειναι θεμα χρονου να ξαναρχισουν να τριζουν. εδω τριζανε τα χοντα σουπρα.. ..
Kαι τα Innova
Γεια χαρα παιδια,
συντομα θα κανω το παπι μου Daytona Sprinter απο 50cc σε 125cc και εχω καποιες αποριες..
1) Τι μοτερ να παρω? Το γνησιο της Daytona 125 ή κανενα της Lifan 125? Ατιολογηστε το αν γινετε.
2) Ας πουμε πηρα το μοτερ, χρειαζεται και τιποτα αλλο μετα να κουμπωσω πανω για να δουλευει σωστα?
3) Γνωριζετε συνεργεια/μαγαζια ή sites που θα μπορεσω να βρω ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ μοτερ? Θελω αν γινετε να αποφυγω το στρωσιμο γιατι δυστυχως δεν εχο το χρονο για να το κανω.
Ευχαριστώ!
Και κατι ακομη παιδια, 4) Αν κρατησω το 50αρι μοτερ γινετε αμα το πειραξω εσωτερικα να το κανω 80αρι-100αρι?
Highsider
10/05/2012, 18:25
Αν θέλεις τη συμβουλή μου και επειδή είπες ότι δεν έχεις χρόνο για στρώσιμο βρες ένα μεταχειρισμένο μοτέρ από χόντα αστρέα αν και δεν είναι πολύ εύκολο. Το μοτεράκι αυτό αν έχει και καρμπυρατέρ πάνω κουμπώνει χωρίς καμία μετατροπή. Μην πειράξεις το μοτέρ του πενηνταριού εκτός αν έχεις λεφτά και χρόνο για πέταμα.
motomaniac
11/05/2012, 16:58
το 50αρι σου εχω μαθεει οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι λογω κατασκευης )πολυ μικρες βαλβιδες) δεν μπορει να δυναμωσει. αν βαλεις αλλο μοτερ το μονο προβλημα που ισως συναντησεις ειναι τα καλωδια απο το μοτερ στην πλεξουδα. ισως δεν ταιριαξουν οι φισες η ακομα χειροτερα και τα χρωματα..
Στο πενηνταρι μπορεις να βαλεις το γνωστο 72αρι κυλινδροπίστονο και κεφαλή απο astrea μαζι με καρμπ και ιστορίες.
Βασικα επειδη βλέπω πλήρη αγνοια, πηγαινε σε ενα μηχανικο.
Ολοι μπορουν να κανουν ενα engine swap σε πάπια, δεν θελει πολλες γνώσεις.
παιδια τελικα εγω πηρα νεο μοτερ 125 κυβικα της Daytona αλλα τωρα εχω μια απορια, τι ακριβως θα αλλαχτει στο παπι εκτος απο το καρμπυρατερ και το μοτερ? Τι αλλο πρεπει να αλλαχτει βασικα?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.