PDA

View Full Version : 690 enduroR vs 950superenduro!



taxydromos
03/05/2012, 18:15
απο την μια ο μονοκυλιδρος μονομαχος με 66 αλογα και 142 κιλα..
απο την αλλη ο δικυλινδρος διεκδικητης με 98 αλογα και 190 κιλα βαρος..

στο χωμα το 690 κινειται σχεδον οπως ενα καθαρο εντουρο....ταπα παντου!...σε οφ ροαντ δηλαδη διαδρομες, αρκει να εχεις χερια!
απο την αλλη το 950 δυσκολευεται να ακολουθησει το 690 στα δυσκολα και προτιμα τους πιο φλατ δρομους..

στην ασφαλτο ταξιδευεις το ιδιο με τις δυο μοτοσυκλετες με λιγο μεγαλυτερη ανεση πανω στη σελα του 950 αλλα πολυ πιο οικονομικα με το 690..

τωρα...αν θελεις πιο πολλα παιχνιδια στην ασφαλτο κανεις μια αλλαγη τροχων και..
το 690 μεταμορφωνεται σε smc 690R,το απόλυτο οπλο διασκεδασης στη πολη και ταχυτητας στη πιστα των trackday..
το 950se απο την αλλη δεν εχει βγει σε εκδοση μοταρτ και σιγουρα το βαρος ειναι ανασταλτικος παραγοντας για επιδοσεις στην πιστα....εχουμε βεβαια και τα μοντελα 950/990 μοταρτ της ktm!

αρκετοι στο moto.gr εχουν στη κατοχη τους αυτες τις μοτοσυκλετες..... ας μας πουν τις εντυπωσεις τους!
..ποια ειναι η γνωμη σας? ποιο θα προτιμουσατε σε μια αγορα συμφωνα με τις αναγκες σας?
:)

256730

256731

Stabak
03/05/2012, 19:21
690 me dakar kit

στο 1.75 μεχρι κ 1.80 υψος ακομα το SE ειναι θεμα...

Shiatman
03/05/2012, 23:11
690 me dakar kit

τώρα μάλιστα.... το θέλω και κατά τη γνώμη μου είναι πιό πολυχρηστικό από το SE

256771

Σε δύο εκδώσεις, μία με τα μαμά τεπόζιτο και μία με το μεγάλο :D:D

Dodok edessa
04/05/2012, 07:33
πιστευω 690 ειναι αρκετα ...βεβαια εσυ με την τρελα που εχεις νομιζω οτι θα πρεπε να βγαλουν ΚΤΜ 1200 sotris edition!:D:wave2:

spyro
04/05/2012, 08:57
είσαι μέγιστος προβοκάτωρας ρε Σωτήρη :p

Trickster
04/05/2012, 09:11
τωρα...αν θελεις πιο πολλα παιχνιδια στην ασφαλτο κανεις μια αλλαγη τροχων και..
το 690 μεταμορφωνεται σε smc 690R,το απόλυτο οπλο διασκεδασης στη πολη και ταχυτητας στη πιστα των trackday..


Δεν νομίζω οτι με μια απλή αλλαγή τροχών γίνεται smc. Όλα τα smc έχω την εντύπωση πως έχουν διαφορετικές χαρτογραφήσεις και gearing. Εντούτις στην όψη θα φαίνονται ίδια.

DrBig
04/05/2012, 09:26
Δεν νομίζω οτι με μια απλή αλλαγή τροχών γίνεται smc. Όλα τα smc έχω την εντύπωση πως έχουν διαφορετικές χαρτογραφήσεις και gearing. Εντούτις στην όψη θα φαίνονται ίδια.

αυτα διορθονωνται....αυτο που δεν διορθωνεται ειναι το ανυπαρκτο trail που εχεις οταν αντικατασταστησεις ενα τροχο 21 σε ενα πηρουνι με 'νυχι' με ενα 17αρι. Δες πως εφαρμοζει ο αξονας του μπροστινου τροχου στα motard και πως στα enduro.

Trickster
04/05/2012, 09:44
Αυτό επίσης που δεν διορθώνεται είναι η γαμημένη κατανάλωση του 950/990 σε σχέση με το 690. Ένα παλληκαράκι στα φανάρια με ενα 690sm μου έλεγε για 6-6.5/100 χλμ και έκλαιγα.. 11 είναι καλά;

DrBig
04/05/2012, 09:54
Αυτό επίσης που δεν διορθώνεται είναι η γαμημένη κατανάλωση του 950/990 σε σχέση με το 690. Ένα παλληκαράκι στα φανάρια με ενα 690sm μου έλεγε για 6-6.5/100 χλμ και έκλαιγα.. 11 είναι καλά;

Το 950 αν ασχοληθεις λιγο με τις ρυθμισεις του καρμπυρατερ καιει σε αρκετα λογικα επιπεδα. Στο κατω κατω της γραφης στο ενα χρησιμοποιεις 90 αλογα, στο αλλο 55. Οταν δεν εισαι στο γκαζι ομως συνεχεια, πχ σε ταξιδι με μεγιστη 130κμ/ω τοτε καις κατω απο 6 και στο 950. Στα ιδια επιπεδα μπορει να κινηθει και το 990 αν εχεις την ορεξη να μαθεις να ρυθμιζεις το ψεκασμο.

gefr
04/05/2012, 10:11
Σε δύο εκδόσεις, μία με το μαμά τεπόζιτο και μία με το μεγάλο :D:D

Το μεγάλο ντεπόζιτο πόση αυτονομία δίνει;

taisteal
04/05/2012, 10:15
690..οσο πιο ελαφρυ τοσο το καλυτερο..

Trickster
04/05/2012, 10:26
Το 950 αν ασχοληθεις λιγο με τις ρυθμισεις του καρμπυρατερ καιει σε αρκετα λογικα επιπεδα. Στο κατω κατω της γραφης στο ενα χρησιμοποιεις 90 αλογα, στο αλλο 55. Οταν δεν εισαι στο γκαζι ομως συνεχεια, πχ σε ταξιδι με μεγιστη 130κμ/ω τοτε καις κατω απο 6 και στο 950. Στα ιδια επιπεδα μπορει να κινηθει και το 990 αν εχεις την ορεξη να μαθεις να ρυθμιζεις το ψεκασμο.

Έχω παίξει αρκετά με τον μαμά χάρτη (990) αλλά σε μεικτό κύκλο δεν έχω βγάλει πάνω απο 190 (με αρκετή αττική οδό) και πηγαίνει και σαν σκατά. Για την ώρα έχω τον akrapovic με ενεργοποιημένους αισθητήρες λάμδα και καίω τα πρώτα ντεπόζιτα. Θα δείξει τι θα βγάλει. Επίσης έχω την εντύπωση πως αρκετά ευθύνεται και το sas για την κατανάλωση μου. Οι αμερικανοί υποστηρίζουν πως όταν υπολειτουργεί βγάζει προβλήματα στην κατανάλωση.

Allst@rf
04/05/2012, 10:32
690 δαγκωτο...

το παλευω να παρω ενα ...να περασω στη μ.S.D* εποχη...



















*μετα το Super Duke...:lol:

taxydromos
04/05/2012, 14:13
Οταν γυρναγαμε την πινδο μου εκανε εντυπωση η ανεση που ειχε ο Γιαννης ο Πατρινος πανω στο 690..!
φοραγε τα μαμα τραίλ λαστιχα αλλα περναγε ολους τους καροδρομους ευκολα χωρις πολυ προσπαθεια..
ειχε και δυο φορτωμενες αλουμινενιες βαλιτσες και το μονο που συνεβει ηταν να κοπει το σιδερο στηριξης σε μια βαλιτσα,κατι οχι σοβαρο που μπορει να ηταν και τυχαιο..
σκεφτομαι με μια gel σελα να ειναι και πιο ανετο το ταξιδι στην ασφαλτο..

τωρα η εκδοση dakar ειναι πανεμορφη και μπορει να το βαψεις οπως γουσταρεις!!
με αυτο μπορεις να γυρισεις ολο το κοσμο απο χωμα!
:beer:

road spirit
04/05/2012, 14:34
...
τωρα η εκδοση dakar ειναι πανεμορφη και μπορει να το βαψεις οπως γουσταρεις!!
με αυτο μπορεις να γυρισεις ολο το κοσμο απο χωμα!
:beer:αυτό το μηχανάκι δεν είναι που θέλει λάδι "ειδικώνε προδιαγραφόνε"? κάτι μοτόρεξ 10-60 ή κάτι ανάλογο?
να δώ που θα βρεί ο επίδοξος RTW τράβελερ φουλ συνθετικό τέτοιων προδιαγραφών στο παμίρ, στη κυργιζία, στο περού κλπ κλπ :tooth:

DrBig
04/05/2012, 14:58
Έχω παίξει αρκετά με τον μαμά χάρτη (990) αλλά σε μεικτό κύκλο δεν έχω βγάλει πάνω απο 190 (με αρκετή αττική οδό) και πηγαίνει και σαν σκατά. Για την ώρα έχω τον akrapovic με ενεργοποιημένους αισθητήρες λάμδα και καίω τα πρώτα ντεπόζιτα. Θα δείξει τι θα βγάλει. Επίσης έχω την εντύπωση πως αρκετά ευθύνεται και το sas για την κατανάλωση μου. Οι αμερικανοί υποστηρίζουν πως όταν υπολειτουργεί βγάζει προβλήματα στην κατανάλωση.

Αν εχεις μοντελο 09+ παρε ενα PCV+autotune.

πυξιδας990
04/05/2012, 17:21
αυτό το μηχανάκι δεν είναι που θέλει λάδι "ειδικώνε προδιαγραφόνε"? κάτι μοτόρεξ 10-60 ή κάτι ανάλογο?
να δώ που θα βρεί ο επίδοξος RTW τράβελερ φουλ συνθετικό τέτοιων προδιαγραφών στο παμίρ, στη κυργιζία, στο περού κλπ κλπ :tooth:
αν και δεν εχω κανενα απο τα δυο που διαξιφηζονται,πληροφοριακα μονο το πρωτο 690sm που ηταν σαν πιγκουινος ηθελε αποκλειστικα της motorex το λαδι και αυτο μονο στον πρωτο χρονο παραγωγης,την επομενη χρονια αλλαξε αυτο.ειχε μια ειδικη επικαλυψη στοφαλομπιελες κτλπ.

alex k8
04/05/2012, 22:35
που ειναι ο vstromer?10w-60w ή 10w-50w αρκει να εχει την ενδειξη jaso ma
ωραιο το κιτακι αλλα απο οτι θυμαμαι κανει κανα 3χιλιαρο :eek: http://www.youtube.com/watch?v=sTrFOkC4aK0

alex k8
04/05/2012, 22:36
νομιζω στο μοντελο που εβγαλε τωρα 2012 θελει αλλο λαδι

mtsop
08/05/2012, 07:57
Παίρνουν και άλλο λάδι, απλώς οι ταχύτητες θα κοπανάνε :yuck:

spyro
08/05/2012, 09:30
Εγω πιστεύω ότι μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά με λιγότερα λεφτά και να είσαι και ενδεχωμένος περισσότερο ευχαριστημένος. Αντί για το 690 παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 450 και πας στον Nemes

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=108938&highlight=

το ψάχνεις λίγο παραπάνω και είσαι έτοιμος

Vstrommer71
08/05/2012, 10:05
Να σου πω ακομα καλυτερα ενα παλιοτερο EXC 400 το οποιο ειναι και λιγοτερο αγριο απο τα νεα 450.Αξιοπιστο μοτερ,ηρεμη αποδοση και μια πολυ ωραια βαση για να στησεις επανω του μηχανακι travel enduro.Μπορει στο μελλον να ξεκινησω ενα τετοιο προτζεκτ αλλα θελω να βεβαιωθω οτι θα λειτουργει στοιχειωδως και με ενα κανονικο ορυκτελαιο γιατι αντε να βρεις συνθετικο στις ερημιες του κοσμου.Αν δεν ηταν αυτο το θεμα,το 690 ειναι το τελειο μηχανακι για αυτες τις ανησυχιες

gefr
08/05/2012, 10:25
Σα να μου φαίνεται είστε όλοι για να φύγετε...
Για συνέλθετε λίγο!

crfouras
08/05/2012, 12:44
Σωτηρη, πιστευω πως αν τελικα αποφασισεις να κινησε σε χωματινα τερρεν, αποκληστικα κ μονο, τοτε θα σου προτεινα να προβεις σε αγορα ενος 690. Τωρα αν εχεις ηδη σκεφτει μετατροπες κ μοντιφιες....για να κανουν κ τα δυο μοτο κατι καλυτερα, ειτε αυτο θα ειναι το SE ειτε το 690 κ εννοω την τροποποιηση τους σε Rally-dakar-adventure τελοσπαντων, για να ταξιδευει καλυτερα, να εχει μεγαλυτερη αυτονομια κτλ κτλ........θα σου προτεινω να περιμενεις να βγει κ το 800, μπας κ τελικα αυτο να ειναι η απαντηση σου στις αναζητησης σου.
Θα σου πω μονο οτι πριν καποιους μηνες ημουν στην ιδια φαση αναζητησης κ τελικα κατεληξα στο 950Adv, μιας κ με ενδιεφερε παρα πολυ η ανεση ταξιδιου. Ωστοσο απο ψαξιμο που ειχα ριξει για το 690, θεωρω οτι συνολικα το κοστος ειναι αρκετα υψηλο κ οι συμβιβασμοι αρκετοι, που δυστυχως δεν μπορουσα να τους δικαιολογησω εγω πληρονωντας αυτο το αντιτιμο. Αν τωρα παραμεινεις στην επιλογη του 690 κ απλα φορεσεις ενα μεγαλο ρεζερβουαρ, το κοστος ειναι σχετικα μικρο -ρωτα vstromer-.
Για το SE θα σου πω μονο οτι παλι δεν αξιζει να βαλεις φραγκο, μιας κ τα σπαει οπως ειναι μαμα, με τους οποιους συμβιβασμους του.....
640 Adventure εχεις σκεφτει καθολου????
Μην ξεχνας παντως οτι 690 κ SE δεν δεχονται 2 ατομο....τουλαχιστον οχι για πολυ.....κ πρεπει να σε αγαπαει παρα πολυ για να παει ταξιδι μαζι σου!!!!

MikeG
08/05/2012, 12:50
Υπάρχει ένα 400 για πούλημα & γίνεται το απόλυτο travel enduro.. Δείτε τι κάνουν τα αμερικανάκια..

crfouras
08/05/2012, 12:59
@MikeG και μεχρι να φτασει Αθανασιο Διακο με το 400.....θα πρεπει να τον περιμενει φορτηγο της ΚΤΜ για sevice? To 400 ειναι εκπληκτικο για αλλου ειδους χρηση, οχι αυτη που συζηταμε εδω!

MikeG
08/05/2012, 13:09
@MikeG και μεχρι να φτασει Αθανασιο Διακο με το 400.....θα πρεπει να τον περιμενει φορτηγο της ΚΤΜ για sevice? To 400 ειναι εκπληκτικο για αλλου ειδους χρηση, οχι αυτη που συζηταμε εδω!


400 κυκλοφορεί καθημερινά στην Αθήνα, με 82000 χιλιόμετρα και μόνο με αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδες. Ρωτήστε το γνωστό μηχανικό.
Επίσης αν του βάλεις λάστιχα Sahara πχ, τότε πας άνετα με 100 - 120 χιλιόμετρα (απλά όχι σταθερό γκάζι). Αν ψάξετε θα δείτε ότι τα οργανωμένα tour της KTM στη Κρήτη και αλλού (Ρουμανία, Τουρκία) γίνονται με 400.

Σαφώς ένα 690 είναι πιο άνετο..

Vstrommer71
08/05/2012, 14:31
Σαφώς ένα 690 είναι πιο άνετο..
Oυουου,σκετη πολυθρονα.Τι να σου πω:D
(Αλλα παντως το γκαζι του ειναι απολαυση)