View Full Version : Σαμπρέλες βαρέως τύπου
Εξηγούμαι...
200 φευγα κιλά η γρια (Kafrica twin) και μικρή εμπειρία στο χώμα, λογικο ειναι να ψιλοκοπανάει σε κάτι ατσουμπαλιές...
Σαμπρέλες βαρέως τύπου οποτε...
Ποιές και αν ειναι ευκολο, απο που?
Προβλήματα? (Π.χ. με τα ΜΤ21 πηγαίνω μεχρι 100, αντε 110. Πρέπει να μειώσω κι αλλο μουαγιέν?)
Τι πιεσεις χρησιμοποιεις?
Εχει γινει κατι στις αναρτησεις?
Υπαρχει η θεωρια οτι αν οι αναρτησεις δουλευουν σωστα, τοτε αποφευγεις τις πολυ χαμηλες πιεσεις που μπορει να σου δημιουργησουν το προβλημα που υποτιθεται σου λυνει η χοντρη σαμπρελλα.
road spirit
09/05/2012, 17:04
200 κάτι κιλά το Φ800, σαμπρέλες χοντρές μοτοκροσάδικες (michelin αν θυμάμαι καλά) ... μετά 4000 χλμ με τα ΤΚC80 δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Χρήση "από όλα", χωματάδες, δικάβαλο, εθνική ...
Εξηγούμαι...
200 φευγα κιλά η γρια (Kafrica twin) και μικρή εμπειρία στο χώμα, λογικο ειναι να ψιλοκοπανάει σε κάτι ατσουμπαλιές...
Σαμπρέλες βαρέως τύπου οποτε...
Ποιές και αν ειναι ευκολο, απο που?
Προβλήματα? (Π.χ. με τα ΜΤ21 πηγαίνω μεχρι 100, αντε 110. Πρέπει να μειώσω κι αλλο μουαγιέν?)
Μπροστά βάζεις μοτοκροσάδικη Heavy Duty κανονικά, πίσω για 17ρα ζαντα δεν υπάρχει η αντίστοιχη, οπότε βάζεις απλά ενισχυμένη.
Πιέσεις που χρησιμοποιώ στο άφρικα σε χωμάτινες διασχίσεις:
-με μπαγκάζια κατασκήνωσης + σαμάρια 25 - 29 (προφορτίζω + μία στροφή το ελατηριο και δίνω 2 κλικ + στην απόσβεση συμπίεσης στο αμορτισέρ, το ίδιο που εχεις και συ ).
-ξεφόρτωτος 24 - 26
Βέβαια εχει σημασία και το τερέν, ας πούμε σε πέτρινες διαδρομές βάζω 27 - 29 και προσέχω τα πατηματα. Μερικές φορές στα ζόρικα προφορτίζω το πίσω μέρος με το σώμα για να ελαφρώνει μπροστά και να περνάει πιο ευκολα τα εμπόδια. Ετσι δεν κοπανάει το μπροστινό και αποφεύγεις τα κλαταρίσματα.
Εχω αλλάξει σε χωμάτινα, 3 TKC 80, 1 T63, 1 ΜΤ21 και ενα σαχαρα και δεν είχα κανένα κλατάρισμα ή φούϊτ :)
Ολα τα μεγάλα λαστιχάδικα εχουν τετοιες σαμπρέλες.
Έχει νόημα να τις βάλω με τα Scorpion, και θα μπορώ να ταξιδεύω εθνική 170-180 ???
GhostDog
09/05/2012, 19:28
Έχει νόημα να τις βάλω με τα Scorpion, και θα μπορώ να ταξιδεύω εθνική 170-180 ???
ναι ρε δεν δημιουργούν κανά πρόβλημα οι heavy duty σαμπέλες.. απλά νιώθεις λιιιιγο πιο βαρύ το μπροστινό δεν έγινε και τίποτα.. ούτε σε μουαγιέν αλλάζει κάτι.
αν χρησιμοποιείς το μηχανάκι σε χώμα πιστεύω είναι μονόδρομος
τασούλη εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις 2 σετ ζαντολάστιχα, οπότε βάλε τις μισλέν τις χέβι ντιούτι τις μοτοκροσάδικες στο χωμάτινο (γ@μ@νε και είναι θεόχοντρες) και άσε το ασφάλτινο με τις μαμά.
(edit: πιπέρι..)
Τάσε κάπως έτσι λεω να το κάνω!
Ευχαριστώ άπαντες για τις απαντήσεις σας!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.