PDA

View Full Version : Τότε που δεν μας έπιανε νύστα



MG-KTiNoS
11/05/2012, 12:58
Αφιερωμένο σε όοοολους εκείνους που μιλάνε για μότο τζι πι, μεγάλους οδηγούς, μεγάλες ομάδες κλπ κλπ


http://www.youtube.com/watch?v=N2y_qqlF1oo


Δεν ξέρω αν έχει ξαναπαίξει αλλά δείτε το με άλλο μάτι.
Πως κατάντησαν το σπορ οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι το κέρδος είναι πάνω από το πάθος και την αγάπη.
(και ΔΕΝ είναι καν Αμερικάνοι που αποδεδειγμένα αγαπάνε το σπορ περισσότερο από δαύτους)

Πάω 36ωρο
:):):):)

Λευκάδιος
11/05/2012, 13:07
θα προσθεσω ενα βιντεο απο το 1985 στη Laguna Seca.οσο περναγαν οι γυροι,οι μπροστινοι τροχοι ηταν ολο και περισσοτερο στον αερα http://www.youtube.com/watch?v=J7_WAeCe8oE&feature=related :beer:

CHRISTOF
11/05/2012, 13:10
Πρέπει να έχω δει όλα τα βίντεο με αυτούς τους δύο απίθανους τύπους.
Τί να δεις μετά..... Κρίμα

DimChios
11/05/2012, 13:30
θα προσθεσω ενα βιντεο απο το 1985 στη Laguna Seca.οσο περναγαν οι γυροι,οι μπροστινοι τροχοι ηταν ολο και περισσοτερο στον αερα http://www.youtube.com/watch?v=J7_WAeCe8oE&feature=related :beer:

και ΓΑΜΩ τα βιντεο!!!

Shiatman
11/05/2012, 13:43
Αφιερωμένο σε όοοολους εκείνους που μιλάνε για μότο τζι πι, μεγάλους οδηγούς, μεγάλες ομάδες κλπ κλπ


http://www.youtube.com/watch?v=N2y_qqlF1oo

Προσπέραση με σούζα στο 3:24 όόόόλα τα λεφτά.

bulmont
11/05/2012, 18:31
Δ ί χ ρ ο ν α α α α α .............


:sad::sad::sad::sad::sad:

imitrelos
11/05/2012, 19:14
ωραίες εποχές ωραίοι αγώνες :beer::beer:

Ας βάλω και εγώ έναν οδηγό τής ίδιας πάστας μόνο που για τεχνικούς λόγους δέν έτρεχε στά GP :cool::smokin:

Joey dunlop :) MANN :D

http://www.youtube.com/watch?v=Bh3LpjpD0pI&feature=related

imitrelos
11/05/2012, 19:23
Aν και λογικά γνωστά σχεδόν απο όλους αλλά κλασικά

King kenny vs Mamola

http://www.youtube.com/watch?v=J7_WAeCe8oE&feature=related
στο 1.26 έτσι μπένουν στήν cockscrew :smokin:

Barry sheen vs king kenny
http://www.youtube.com/watch?v=Ejel8lqB544&feature=related

Shiatman
11/05/2012, 19:37
Στροφή και προσπέραση:

http://www.youtube.com/watch?v=j7-3fkD1n2U&feature=related

devil's animal
11/05/2012, 22:46
Αφιερωμένο σε όοοολους εκείνους που μιλάνε για μότο τζι πι, μεγάλους οδηγούς, μεγάλες ομάδες κλπ κλπ


http://www.youtube.com/watch?v=N2y_qqlF1oo


Δεν ξέρω αν έχει ξαναπαίξει αλλά δείτε το με άλλο μάτι.
Πως κατάντησαν το σπορ οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι το κέρδος είναι πάνω από το πάθος και την αγάπη.
(και ΔΕΝ είναι καν Αμερικάνοι που αποδεδειγμένα αγαπάνε το σπορ περισσότερο από δαύτους)

Πάω 36ωρο
:):):):)

ωραιο το βιντεο και πραγματικα τετοια βιντεακια εχουν το "αρωμα μιας αλλης εποχης"...

αλλά εγω γιατι βλεπω άλλα πραγματα?:confused:
υπηρχε ενας ερασιτεχνισμος που ναι μεν ειναι καλο γιατι εχει παθος, αγνοτητα και αμιλλα αλλα σε κανει να πιστευεις οτι εκαναν κοντρες στην πιστα...
εστριβαν ολοι σαν να εχουν καταπιει μπαστουνι...
γραμμες δεν υπηρχαν για κανεναν λογο...απλα οποια μερια διαλεγες να πας, επρεπε και να στριψεις αναλογως τα χλμ σου και την στροφη...
σουζες...που ναι μεν ειναι εντυπωσιακο αλλα δεν βοηθανε στην οδηγησιμοτητα. σημερα μια μικρη σουζιτσα κανουν και χανουν ενα δεκατο και ο αλλος περναει απο πανω...

γενικα εβλεπαν το αθλημα σαν κοντρα και ηταν μια σου και μια μου. και μπορει αυτο να προσεφερε περισσοτερο θεαμα στο αιμοδιψες κοινο αλλα αν τους εβαζες να αγωνιστουν με τους επαγγελματιες του σημερα θα επαιρναν επιεικως τα @@ μου...

βεβαια o tempora o mores...δεν κατηγορω κανεναν... ετσι ηταν τοτε αλλα δεν νομιζω οτι κατεστρεψαν κατι τωρα... απλα το εκαναν πιο επαγγελματικο οπως εγιναν δεκαδες αλλα αθληματα...

spyrakos35
11/05/2012, 23:47
να συμπληρώσω οτι τότε δεν είχαν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχουν σήμερα???

απορία.... ο τότε το σημερινό το οδηγάει..... ο σήμερα το τότε?

devil's animal
12/05/2012, 02:14
να συμπληρώσω οτι τότε δεν είχαν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχουν σήμερα???

απορία.... ο τότε το σημερινό το οδηγάει..... ο σήμερα το τότε?

να συμπληρωσω και εγω οτι τοτε δεν ειχαν την ιδια ταχυτητα μεσα στην στροφη, ουτε επρεπε να φρεναρουν απο τα 330 στα 80...
θα δεχτω οτι οι τυποι εγιναν θρυλοι γιατι καταφερναν να οδηγουν μηχανακια με 160 φευγα αλογα και ειχαν πλαισια απο πλαστελινη, φρενα ανυπαρκτα και κατι σαμπρελες για λαστιχα...
και βεβαια, αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι τωρα θελουν υπεραθλητες και superfit ατομα για να οδηγησουν. τοτε απλα αρκουσε το ταλεντο και η φυσικη κατασταση ερχοταν δευτερη με διαφορα...

αρα η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι οτι και ο σημερα το οδηγαει το τοτε.
το μηχανακι που εχει λιγοτερη δυναμη και χειροτερα φρενα, αναρτησεις κλπ απο το δικο σου και ειναι κατω απο τις δυνατοτητες σου, οταν το μαθεις, το δενεις κομπο...

ειναι σαν να οδηγας ενα 1000αρι της εποχης, να το ξερεις τελεια, να γραφεις τρελα γυρολογια και να σου δωσουν ξαφνικα ενα 1000αρι 20ετιας.
θα παθεις ενα πολιτισμικο σοκ στην αρχη αλλα οταν το μαθεις θα το πηγαινεις στα ορια του χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...(οι χρονοι ομως δεν θα ειναι οι ιδιοι με το δικο σου)...
;)

spyrakos35
12/05/2012, 05:43
μπορεί να έχεις δίκιο θεωρητικά, τουλάχιστον μέχρι να το δούμε κάποτε και στην πράξη, αλλά διάβασα μία δήλωση του χέιντεν από το εστορίλ, που με σόκαρε (γιατί δεν ήξερα οτι είχαν ΚΑΙ αυτό)....

εν ολίγοις, είπε οτι στο εστοριλ δεν δουλευε σωστα η ηλεκτρονική χαρτογράφηση της πιστας στην μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα στις ευθείες να νομίζει οτι είναι στροφές και να κόβει δύναμη και στις στροφές να είναι ευθεία και να έχει όλη την δύναμη....

εκει λοιπόν είναι η όλη μου ένσταση.... οι τότε είχαν τα μηχανάκια που περιέγραψες (δίχρονα, με κτηνώδη δύναμη - για την εποχή οκ, με πλαίσια τσίχλα, λάστιχα γειάσας κλπ κλπ).... αλλά δεν είχαν ηλεκτρονικά αντιτοένα, αντιτοάλλο με αποτέλεσμα όλα αυτά που περιέγραψες (να στρίβουν λες και έχουν καταπιει μπαστούνια, να σηκώνονται σούζα κλπ κλπ)....
οπότε, το ερώτημα είναι, θα το μάθει ο σήμερα το τότε ή θα το φοβηθεί???

θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε ένα τέτοιο πείραμα.... ο ντούχαν να πάρει το σημερινό χοντα και ο στόνερ το τότε (ας μην κολήσουμε στα ονόματα - αν και του ντούχαν δεν το λέω τυχαία) και να κάνουν ένα γυρολόγιο.....

@ngelos
12/05/2012, 10:20
Επίσης τότε δν σε έπιανε η νύστα γιατί ήταν και 30 μηχανές μέσα στην πίστα...Όχι 10 όπως σήμερα!
Επίσης αν δεις Moto2-Moto3 σου υπόσχομαι δν θα νυστάξεις ούτε στιγμή...

:beer:

STOYBI
12/05/2012, 10:46
....

STOYBI
12/05/2012, 10:57
να συμπληρωσω και εγω οτι τοτε δεν ειχαν την ιδια ταχυτητα μεσα στην στροφη, ουτε επρεπε να φρεναρουν απο τα 330 στα 80...
θα δεχτω οτι οι τυποι εγιναν θρυλοι γιατι καταφερναν να οδηγουν μηχανακια με 160 φευγα αλογα και ειχαν πλαισια απο πλαστελινη, φρενα ανυπαρκτα και κατι σαμπρελες για λαστιχα...
και βεβαια, αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι τωρα θελουν υπεραθλητες και superfit ατομα για να οδηγησουν. τοτε απλα αρκουσε το ταλεντο και η φυσικη κατασταση ερχοταν δευτερη με διαφορα...

αρα η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι οτι και ο σημερα το οδηγαει το τοτε.
το μηχανακι που εχει λιγοτερη δυναμη και χειροτερα φρενα, αναρτησεις κλπ απο το δικο σου και ειναι κατω απο τις δυνατοτητες σου, οταν το μαθεις, το δενεις κομπο...

ειναι σαν να οδηγας ενα 1000αρι της εποχης, να το ξερεις τελεια, να γραφεις τρελα γυρολογια και να σου δωσουν ξαφνικα ενα 1000αρι 20ετιας.
θα παθεις ενα πολιτισμικο σοκ στην αρχη αλλα οταν το μαθεις θα το πηγαινεις στα ορια του χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...(οι χρονοι ομως δεν θα ειναι οι ιδιοι με το δικο σου)...
;)



Εχεις λαθος .......!!!

Τα μηχανακια του τοτε ηταν αρκετα δυνατοτερα απο τα σημερινα........


160+ ΔΙΧΡΟΝΑ αλογα.......

Χωρια τα ηλεκτρονικα ευκολιας και διορθωσης στα σημερινα δεδομενα....!!!!

Δεν μπορεις να φανταστεις την δυσκολια και την τεχνη που χρειαζοταν για να μπαινουν ετσι στις φουρκετες με......

Διχρονα μηχανακια.....!!!!

Εαν συγκρινεις γυρολογια των τοτε με των σημερινων οδηγων στις οποιες ιδιες πιστες υπαρχουν σημερα.....

Χωρις να το εχω τσεκαρει στοιχηματιζω οτι θα τριβουμε τα ματια μας...!!!!



:wave2:

devil's animal
12/05/2012, 11:06
μπορεί να έχεις δίκιο θεωρητικά, τουλάχιστον μέχρι να το δούμε κάποτε και στην πράξη, αλλά διάβασα μία δήλωση του χέιντεν από το εστορίλ, που με σόκαρε (γιατί δεν ήξερα οτι είχαν ΚΑΙ αυτό)....

εν ολίγοις, είπε οτι στο εστοριλ δεν δουλευε σωστα η ηλεκτρονική χαρτογράφηση της πιστας στην μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα στις ευθείες να νομίζει οτι είναι στροφές και να κόβει δύναμη και στις στροφές να είναι ευθεία και να έχει όλη την δύναμη....

εκει λοιπόν είναι η όλη μου ένσταση.... οι τότε είχαν τα μηχανάκια που περιέγραψες (δίχρονα, με κτηνώδη δύναμη - για την εποχή οκ, με πλαίσια τσίχλα, λάστιχα γειάσας κλπ κλπ).... αλλά δεν είχαν ηλεκτρονικά αντιτοένα, αντιτοάλλο με αποτέλεσμα όλα αυτά που περιέγραψες (να στρίβουν λες και έχουν καταπιει μπαστούνια, να σηκώνονται σούζα κλπ κλπ)....
οπότε, το ερώτημα είναι, θα το μάθει ο σήμερα το τότε ή θα το φοβηθεί???

θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε ένα τέτοιο πείραμα.... ο ντούχαν να πάρει το σημερινό χοντα και ο στόνερ το τότε (ας μην κολήσουμε στα ονόματα - αν και του ντούχαν δεν το λέω τυχαία) και να κάνουν ένα γυρολόγιο.....

οντως εγινε αυτο που λες με το μηχανακι του Hayden. συντονικτηκαν τα ηλεκτρονικα με εναν τοπικο ραδ. σταθμο και το μηχανακι αλλαξε χαρτογραφηση και νομιζε οτι ηταν στην ομονοια...:lol:
στον αντιποδα, ο Stoner που ειχε τρελο chattering πηγαινε ταπα παντου και αλλαζε χαρτες εν κινησει :eek: καθως και προσαρμοζε το οδηγικο του στυλ για να μπορεσει το μηχανακι να μην κουναει σαν π0υτανα στην Συγγρου...:eyepop:

τα ηλεκτρονικα δεν αλλαζουν το οδηγικο στυλ. ετσι εστριβαν τοτε. τους ηταν αδιανοητο να βαλουν το κεφαλι τους στα πλαγια της μηχανης και να κοιταξουν εξοδο απο τα πλαγια...
για τις σουζες εχεις δικιο, αλλα ειναι λογικο γιατι τα μηχανακια απο ενα σημειο και μετα εγιναν δυνατοτερα και πλεον στο τερμα γκαζι ηταν αδυνατον να ελεγχθουν και εβαλαν τα ηλεκτρονικα...που και παλι οδηγοι οπως ο Rossi και ο Stoner τα "προλαβαινουν" και δεν τα αφηνουν να επεμβουν. πιο πολυ τα ηλεκτρονικα πιστευω τους βοηθουν στο να μην χανουν χαζα δεκατα ντριφταροντας και σουζαροντας στις εξοδους...



Επίσης τότε δν σε έπιανε η νύστα γιατί ήταν και 30 μηχανές μέσα στην πίστα...Όχι 10 όπως σήμερα!
Επίσης αν δεις Moto2-Moto3 σου υπόσχομαι δν θα νυστάξεις ούτε στιγμή...

:beer:

ενταξει, δεν ξερω αν εχει νοημα το "30 μηχανες στην πιστα", γιατι παντα θα βλεπουμε τις μαχες των πρωτων...ολος ο τηλεοπτικος χρονος θα καταναλωνεται εκει...τι με νοιαζει αν προσπερναει ο κος Πουθενιαδης τον κο Κανενοπουλο και πηγαινει απο την 20η θεση στην 21η...:rolleyes:
η moto2 ειναι ενιαιο πλεον...εκει φαινονται οι διαφορες των οδηγων και γι'αυτο βλεπουμε μαχες μεχρι τελους...
:beer:

devil's animal
12/05/2012, 11:32
Εχεις λαθος .......!!!

Τα μηχανακια του τοτε ηταν αρκετα δυνατοτερα απο τα σημερινα........


160+ ΔΙΧΡΟΝΑ αλογα.......

Χωρια τα ηλεκτρονικα ευκολιας και διορθωσης στα σημερινα δεδομενα....!!!!

Δεν μπορεις να φανταστεις την δυσκολια και την τεχνη που χρειαζοταν για να μπαινουν ετσι στις φουρκετες με......

Διχρονα μηχανακια.....!!!!

Εαν συγκρινεις γυρολογια των τοτε με των σημερινων οδηγων στις οποιες ιδιες πιστες υπαρχουν σημερα.....

Χωρις να το εχω τσεκαρει στοιχηματιζω οτι θα τριβουμε τα ματια μας...!!!!



:wave2:


νομιζω οτι η ιπποδυναμη ειναι ιπποδυναμη ειτε προερχεται απο διχρονο κινητηρα ειτε απο τετραχρονο. το θεμα ειναι πως αποδιδεται η δυναμη αυτη. οταν ανεβαζεις 2 διαφορετικους κινητηρες στο δυναμομετρο θα σου δειξει την ιπποδυναμη τους ανεξαρτητα αν ειναι διχρονα, μονοκυλινδρα, τετρακυλινδρα ή τετραχρονα...

μπορει και να ηταν πιο δυνατα απο τα σημερινα (δεν το νομιζω ομως), αλλα το στοιχημα δεν ειναι μονο η δυναμη αλλα και η οδηγησιμοτητα και πως θα βγουν αυτα τα αλογα κατω και θα διαχειριστουν σωστα ωστε να νικησουν...
γιατι και τα τουρμπισμενα busa ειναι στανταρ πιο δυνατα απο τα GP αλλα δεν τα βαζεις να τρεξουν...

ενα εντελως τυχαιο δειγμα του τοτε και του τωρα...με μονη επιφυλαξη τον αριθμο των γυρων που εκαναν τοτε και τωρα και τις οποιες αλλαγες στην πιστα...:sick:
1992 Mugello
257445

2011 Mugello
257446

kostaspetrou
12/05/2012, 11:36
Εχεις λαθος .......!!!

Τα μηχανακια του τοτε ηταν αρκετα δυνατοτερα απο τα σημερινα........


160+ ΔΙΧΡΟΝΑ αλογα.......

Χωρια τα ηλεκτρονικα ευκολιας και διορθωσης στα σημερινα δεδομενα....!!!!

Δεν μπορεις να φανταστεις την δυσκολια και την τεχνη που χρειαζοταν για να μπαινουν ετσι στις φουρκετες με......

Διχρονα μηχανακια.....!!!!

Εαν συγκρινεις γυρολογια των τοτε με των σημερινων οδηγων στις οποιες ιδιες πιστες υπαρχουν σημερα.....

Χωρις να το εχω τσεκαρει στοιχηματιζω οτι θα τριβουμε τα ματια μας...!!!!



:wave2:
Φίλε μου αυτό που λες δεν ισχύει.Τώρα έχουν 200+ άλογα,τότε 160.
Το δίχρονα έχει να κάνει με το πόσο εύκολα ανοίγεις το γκάζι,όχι με τη δύναμη.

Συμφωνώ με τον devil's animal,ειδικά με το θέμα χιλιόμετρα στη στροφή και φυσικής κατάστασης.
Είναι πολύ δυσκολότερο να στρίψεις με πολλά παρά να'χεις δυσκολία στο ν'ανοίξεις πολύ το γκάζι,απαιτεί απίστευτη αυτοσυγκέντρωση.

Με τα παλιά μηχανάκι ήταν πιο εύκολο να κάνεις το λάθος με το γκάζι λόγω διχρονίλας,άθλιων ελαστικών κλπ.
Με τα σημερινά είναι απείρως δυσκολότερο να τα πας στα όριά τους...

Για τον ίδιο λόγο είναι δυσκολότερο να πας στα όριά του ένα Mitsubishi EVO παρά μια lancia Stratos.

devil's animal
12/05/2012, 11:40
αλλο ενα.
1993 Brno
257448

2011 Brno
257449

TROOPER
12/05/2012, 12:05
ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα τοτε ηταν πολυ γρηγοροτερα και δυστροπα απο τα τωρα.και οι αναβατες τους πολυ πιο @@ατοι απο τους τωρινους.

τοτε ειχες κτηνωδη δυναμη (και τωρα εχεις),διχρονους κινητηρες (δλδ μηχανοφρενο 0),δεν ειχες φρενα,δεν ειχες πλαισιο,δεν ειχες λαστιχα,δεν ειχες ηλεκτρονικα,δεν ειχες αναβατες αθλητες και οι διαφορες τους μετα απο 20 χρονια ειναι κανα 2λεπτο!!!

τωρα εχεις κτηνωδη δυναμη (αλλα πολυ πιο διαχειρισιμη),τετραχρονους κινητηρες (δλδ κοβει το μοτερ),φρενουκλες,πλαισιαρες,ψαλιδια απο αλλου και αναβατες που εχουνε απο διαιτολογους μεχρι ψυχολογους για να κανουνε 2 λεπτα ταχυτερα τον αγωνα και με θεαμα 0.

σε μια συγκριση εποχων θα πω οτι τοτε ειχαν @@ μηχανακια με οδηγους με @@ ενω τωρα εχουμε μηχανακια με @@ και @@ οδηγους (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ Ε!!!ΜΗ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ''ΩΠΑ ΡΕ ΝΤΡΑΙΒΟΝΙ''!!!!)

παρ' ολα αυτα ειμαι χαρουμενος που ζω στο σημερα και μπορω να καβαλαω χωρις να φλερταρω τοσο με την πτωση οσο οι τοτε μοτοσυκλετιστες.

my 2 cents.

DimChios
12/05/2012, 12:16
ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα τοτε ηταν πολυ γρηγοροτερα και δυστροπα απο τα τωρα.και οι αναβατες τους πολυ πιο @@ατοι απο τους τωρινους.

τοτε ειχες κτηνωδη δυναμη (και τωρα εχεις),διχρονους κινητηρες (δλδ μηχανοφρενο 0),δεν ειχες φρενα,δεν ειχες πλαισιο,δεν ειχες λαστιχα,δεν ειχες ηλεκτρονικα,δεν ειχες αναβατες αθλητες και οι διαφορες τους μετα απο 20 χρονια ειναι κανα 2λεπτο!!!

τωρα εχεις κτηνωδη δυναμη (αλλα πολυ πιο διαχειρισιμη),τετραχρονους κινητηρες (δλδ κοβει το μοτερ),φρενουκλες,πλαισιαρες,ψαλιδια απο αλλου και αναβατες που εχουνε απο διαιτολογους μεχρι ψυχολογους για να κανουνε 2 λεπτα πιο ταχυτερα τον αγωνα και με θεαμα 0.

σε μια συγκριση εποχων θα πω οτι τοτε ειχαν @@ μηχανακια με οδηγους με @@ ενω τωρα εχουμε μηχανακια με @@ και @@ οδηγους (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ Ε!!!ΜΗ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ''ΩΠΑ ΡΕ ΝΤΡΑΙΒΟΝΙ''!!!!)

παρ' ολα αυτα ειμαι χαρουμενος που ζω στο σημερα και μπορω να καβαλαω χωρις να φλερταρω τοσο με την πτωση οσο οι τοτε μοτοσυκλετιστες.

my 2 cents.

''ΩΠΑ ΡΕ ΝΤΡΑΙΒΟΝΙ''

:lol:

Ετσι ειναι παντως!
Κατι αντιστοιχο με τα Γκρουπ Β στα αυτοκινητα!

:wave2:

STOYBI
12/05/2012, 12:16
Φίλε μου αυτό που λες δεν ισχύει.Τώρα έχουν 200+ άλογα,τότε 160.
Το δίχρονα έχει να κάνει με το πόσο εύκολα ανοίγεις το γκάζι,όχι με τη δύναμη.

Συμφωνώ με τον devil's animal,ειδικά με το θέμα χιλιόμετρα στη στροφή και φυσικής κατάστασης.
Είναι πολύ δυσκολότερο να στρίψεις με πολλά παρά να'χεις δυσκολία στο ν'ανοίξεις πολύ το γκάζι,απαιτεί απίστευτη αυτοσυγκέντρωση.

Με τα παλιά μηχανάκι ήταν πιο εύκολο να κάνεις το λάθος με το γκάζι λόγω διχρονίλας,άθλιων ελαστικών κλπ.
Με τα σημερινά είναι απείρως δυσκολότερο να τα πας στα όριά τους...

Για τον ίδιο λόγο είναι δυσκολότερο να πας στα όριά του ένα Mitsubishi EVO παρά μια lancia Stratos.



Πως μπορεις να μου διαχωριζεις το ποσο ευκολα ανοιγεις το γκαζι με την δυναμη ( και πως θα στην βγαλει στην ασφαλτο ) αφου αυτα τα δυο ειναι αληλενδετα....

Δεν μπορω να καταλαβω αλλα παμε παρακατω....

Σας ειπα παραπανω ...

""" Δεν μπορεις να φανταστεις την δυσκολια και την τεχνη που χρειαζοταν για να μπαινουν ετσι στις φουρκετες με......

Διχρονα μηχανακια.....!!!! """

Που σημαινει οτι εκτος απο την δυναμη που ειχαν αντιθετα δεν ειχαν φρενο ( κατεβασμα ταχυτητων δηλ ) κινηση απειρως ευνοικοτερη στα τετραχρονα ειδικα οταν πλησιαζεις σε μια φουρκετα με 300+ κμ.....

Επισεις να σου θυμισω

Οτι το audi quatro της Μισελ Μουτον εβγαζε 660ps χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα ......


Τωρα πως μπορει να φανταζει στα ματια σας οτι ενα Mitsubishi EVO με τα "ταπεινα " 330ps ....

Με τα ηλεκτονικα βοηθηματα κατανομης ροπης δυναμης στους τροχους ....

Με τα σειριακα κιβωτια κλπ.. κλπ...

Ειναι ποιο δυσκολο να οδηγηθει στο οριο...????


Μαλλον διαφωνουμε αρκετα....!!!

:wave2:

STOYBI
12/05/2012, 12:30
νομιζω οτι η ιπποδυναμη ειναι ιπποδυναμη ειτε προερχεται απο διχρονο κινητηρα ειτε απο τετραχρονο. το θεμα ειναι πως αποδιδεται η δυναμη αυτη. οταν ανεβαζεις 2 διαφορετικους κινητηρες στο δυναμομετρο θα σου δειξει την ιπποδυναμη τους ανεξαρτητα αν ειναι διχρονα, μονοκυλινδρα, τετρακυλινδρα ή τετραχρονα...

μπορει και να ηταν πιο δυνατα απο τα σημερινα (δεν το νομιζω ομως), αλλα το στοιχημα δεν ειναι μονο η δυναμη αλλα και η οδηγησιμοτητα και πως θα βγουν αυτα τα αλογα κατω και θα διαχειριστουν σωστα ωστε να νικησουν...
γιατι και τα τουρμπισμενα busa ειναι στανταρ πιο δυνατα απο τα GP αλλα δεν τα βαζεις να τρεξουν...

ενα εντελως τυχαιο δειγμα του τοτε και του τωρα...με μονη επιφυλαξη τον αριθμο των γυρων που εκαναν τοτε και τωρα και τις οποιες αλλαγες στην πιστα...:sick:
1992 Mugello
257445

2011 Mugello
257446



Δεν επαιζαν τα αλογα καποια ιδιαιτερη σημασια......

Ο τροπος που αυτα τα βγαζει στο δρομο το μοτερ επαιζε.....

Σαν πρωην κατοχος δυο tdr 250 που καθως ποτε δεν μπορεσαν μπροστα τους να επιβληθουν το τερας εκεινης της εποχης που λεγοταν super tenere 750 ......

Κατι ξερω...!!!


Εαν υπηρχε η παραμικρη αλλαγη στην πιστα τοτε οι χρονοι δεν ισχυουν με την καμμια !!


:wave2:

spyrakos35
12/05/2012, 12:43
ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα τοτε ηταν πολυ γρηγοροτερα και δυστροπα απο τα τωρα.και οι αναβατες τους πολυ πιο @@ατοι απο τους τωρινους.

........

παρ' ολα αυτα ειμαι χαρουμενος που ζω στο σημερα και μπορω να καβαλαω χωρις να φλερταρω τοσο με την πτωση οσο οι τοτε μοτοσυκλετιστες.

my 2 cents.

δεν έχεις @ρχίδι@ ρε.....

είσαι στο πνεύμα μου.....

:beer:

kostaspetrou
12/05/2012, 13:31
Πως μπορεις να μου διαχωριζεις το ποσο ευκολα ανοιγεις το γκαζι με την δυναμη ( και πως θα στην βγαλει στην ασφαλτο ) αφου αυτα τα δυο ειναι αληλενδετα....

Δεν μπορω να καταλαβω αλλα παμε παρακατω....

Σας ειπα παραπανω ...

""" Δεν μπορεις να φανταστεις την δυσκολια και την τεχνη που χρειαζοταν για να μπαινουν ετσι στις φουρκετες με......

Διχρονα μηχανακια.....!!!! """

Που σημαινει οτι εκτος απο την δυναμη που ειχαν αντιθετα δεν ειχαν φρενο ( κατεβασμα ταχυτητων δηλ ) κινηση απειρως ευνοικοτερη στα τετραχρονα ειδικα οταν πλησιαζεις σε μια φουρκετα με 300+ κμ.....

Επισεις να σου θυμισω

Οτι το audi quatro της Μισελ Μουτον εβγαζε 660ps χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα ......


Τωρα πως μπορει να φανταζει στα ματια σας οτι ενα Mitsubishi EVO με τα "ταπεινα " 330ps ....

Με τα ηλεκτονικα βοηθηματα κατανομης ροπης δυναμης στους τροχους ....

Με τα σειριακα κιβωτια κλπ.. κλπ...

Ειναι ποιο δυσκολο να οδηγηθει στο οριο...????


Μαλλον διαφωνουμε αρκετα....!!!

:wave2:

Μάλλον έχεις σταματήσει ν'ασχολείσαι με WRC,τα βοηθήματα που λες ποτέ δεν υπήρχαν...και τα wrc μέχρι πριν 2 χρόνια είχαν 200 άλογα στο ρελαντί...

Φυσικά είναι δυσκολότερο το evo να οδηγηθεί στο όριο γιατί παίρνει μια στροφή με 180 ενώ αυτό της Μισέλ με 140.
40+ διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ρώτα όποιον οδηγό αγώνων θες(έχω ρωτήσει) και μου επιβεβαίωσε αυτό που σου γράφω.
Το παλούκι δεν είναι το γλίστρημα λόγω υπερβολικής ιπποδύναμης και λίγα χλμ,αλλά το οριακό φρενάρισμα και το στρίψιμο με εξωφρενικά χιλιόμετρα.
Οι κινήσεις σου πρέπει να'ναι χειρουργικές και ή αίσθηση της ταχύτητας εκπληκτική.
Γι'αυτό δε βλέπεις πλέον θερμοκέφαλους οδηγούς(Μοντόγια,Βάτανεν) να κάνουν καριέρα,αυτά τα χαρακτηριστικά δεν ειν'εύκολο να τ'αποκτήσουν όλοι,δεν κάνουν για όλους τους χαρακτήρες.


Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια.

ΥΓ:τα 600+ άλογα του Άουντι σπάνια τα χρησιμοποιούσαν στο έπακρο,μόνο στις ευθείες(ο Ρερλ το'χει επιβεβαιώσει),ενώ τα σχεδόν 400(300 μόνο στα χαρτιά) των μέχρι πρότινως WRC τα χρησιμοποιούσαν παντού.

TROOPER
12/05/2012, 13:52
δεν έχεις @ρχίδι@ ρε.....

είσαι στο πνεύμα μου.....

:beer:

εχω βαλει απο αυτα τα φουσκωτα που χορηγει το ικα :lol:

τα πηρα μαζι με τον υπολοιπο προστατευτικο εξοπλισμο οταν ηταν να αγορασω τη πρωτη μου μηχανη.τελικα ηταν χοντα και δε μου χρειαστηκανε τοτε.τα ειχα σπεαρ να τα δανιζω αμα τα ηθελε κανενας :lol:

granazi
12/05/2012, 15:19
μακαρι να ετρεχαν ακομα τα διχρονα
κατα τα αλλα θα καταληξει η συζητηση παλι στο χασμα γενεων μεσα στο moto.gr...

Shiatman
12/05/2012, 15:37
Σίγουρα οι εποχές αλλάζουν και σίγουρα το σπόρ έχει γίνει πιο επαγγελματικό, αλλά για εμένα το θεατή που δεν έχω μπεί ποτέ στην πίστα, στα @@ μου το εκατοστό του δεπτερολέπτου. Όλο και λιγότερο (εώς πολύ σπάνια) τινάζομαι από τον καναπέ-καρέκλα με αγωνία και ένταση παρακολουθώντας μια μάχη. Στην τελική αν το θέμα είναι αποκλειστικά η αναζήτηση των απόλυτων χρόνων, ας τους βάζουν να τρέχουν ένας-ένας να μην γίνονται και ατυχήματα. Νομίζω πως το θρέντ νοσταλγεί μάχες ρόδα-ρόδα και στροφή στροφή. Ο θεατής (τουλάχιστον εγώ) αυτό θέλει να βλέπει και να είναι στην τσίτα. Πλέον κοιμάσαι και κανα δεκαλεπτάκι (ειδικά μεσημέρι μετά το φαγητό και τις :beer:) και δεν τρέχει τίποτα...

spyrakos35
12/05/2012, 17:59
Σίγουρα οι εποχές αλλάζουν και σίγουρα το σπόρ έχει γίνει πιο επαγγελματικό, αλλά για εμένα το θεατή που δεν έχω μπεί ποτέ στην πίστα, στα @@ μου το εκατοστό του δεπτερολέπτου. Όλο και λιγότερο (εώς πολύ σπάνια) τινάζομαι από τον καναπέ-καρέκλα με αγωνία και ένταση παρακολουθώντας μια μάχη. Στην τελική αν το θέμα είναι αποκλειστικά η αναζήτηση των απόλυτων χρόνων, ας τους βάζουν να τρέχουν ένας-ένας να μην γίνονται και ατυχήματα. Νομίζω πως το θρέντ νοσταλγεί μάχες ρόδα-ρόδα και στροφή στροφή. Ο θεατής (τουλάχιστον εγώ) αυτό θέλει να βλέπει και να είναι στην τσίτα. Πλέον κοιμάσαι και κανα δεκαλεπτάκι (ειδικά μεσημέρι μετά το φαγητό και τις :beer:) και δεν τρέχει τίποτα...

το κακό είναι οτι το δεκαλεπτάκι μπορεί να γίνει και ωρίτσα....... και τότε.....

http://www.youtube.com/watch?v=5B19fNJ7i_0

devil's animal
12/05/2012, 18:53
ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα τοτε ηταν πολυ γρηγοροτερα και δυστροπα απο τα τωρα.και οι αναβατες τους πολυ πιο @@ατοι απο τους τωρινους.

τοτε ειχες κτηνωδη δυναμη (και τωρα εχεις),διχρονους κινητηρες (δλδ μηχανοφρενο 0),δεν ειχες φρενα,δεν ειχες πλαισιο,δεν ειχες λαστιχα,δεν ειχες ηλεκτρονικα,δεν ειχες αναβατες αθλητες και οι διαφορες τους μετα απο 20 χρονια ειναι κανα 2λεπτο!!!

τωρα εχεις κτηνωδη δυναμη (αλλα πολυ πιο διαχειρισιμη),τετραχρονους κινητηρες (δλδ κοβει το μοτερ),φρενουκλες,πλαισιαρες,ψαλιδια απο αλλου και αναβατες που εχουνε απο διαιτολογους μεχρι ψυχολογους για να κανουνε 2 λεπτα ταχυτερα τον αγωνα και με θεαμα 0.

σε μια συγκριση εποχων θα πω οτι τοτε ειχαν @@ μηχανακια με οδηγους με @@ ενω τωρα εχουμε μηχανακια με @@ και @@ οδηγους (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ Ε!!!ΜΗ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ''ΩΠΑ ΡΕ ΝΤΡΑΙΒΟΝΙ''!!!!)

παρ' ολα αυτα ειμαι χαρουμενος που ζω στο σημερα και μπορω να καβαλαω χωρις να φλερταρω τοσο με την πτωση οσο οι τοτε μοτοσυκλετιστες.

my 2 cents.

ρε συ Γιωργο τι λες?
2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...
:beer:

devil's animal
12/05/2012, 18:55
και αλλη μια συγκριση...
257464

257465

TROOPER
12/05/2012, 19:11
ρε συ Γιωργο τι λες?
2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...
:beer:

τη στιγμη ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ τα τζιπι με τα crt ειναι αστειο να μιλαμε για τη συγκριση των τζιπι με τα τοτινα μηχανακια και οδηγους.μονος σου λες οτι τα μηχανακια που τρεχουνε σημερα μαζι με τα τζιπι ειναι αντιστοιχα σε επιδοσεις με τα τοτινα (μονο που τοτε τα μηχανακια δεν ηταν σαν τα crt αλλα πολυ χειροτερα.)

συμπερασμα:οι τοτινοι οδηγοι με τα τοτινα μηχανακια τους θα μπορουσαν ανετα να στηθουνε στο γκριντ μαζι με τα τζιπια.

ε για την προοδο της τεχνολογιας μεσα στην 20ετια αυτο εμενα δε μου λεει και τπτ σε τελικη αναλυση περα απο το οτι στη ταδε πιστα αντι να δω μαχες μεταξυ των οδηγων και με τα μηχανακια τους για 25 γυρους,με παιρνει ο υπνος για 26 γυρους.

χεστηκαμε κοινως.:D

devil's animal
12/05/2012, 19:40
τη στιγμη ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ τα τζιπι με τα crt ειναι αστειο να μιλαμε για τη συγκριση των τζιπι με τα τοτινα μηχανακια και οδηγους.μονος σου λες οτι τα μηχανακια που τρεχουνε σημερα μαζι με τα τζιπι ειναι αντιστοιχα σε επιδοσεις με τα τοτινα (μονο που τοτε τα μηχανακια δεν ηταν σαν τα crt αλλα πολυ χειροτερα.)

συμπερασμα:οι τοτινοι οδηγοι με τα τοτινα μηχανακια τους θα μπορουσαν ανετα να στηθουνε στο γκριντ μαζι με τα τζιπια.

ε για την προοδο της τεχνολογιας μεσα στην 20ετια αυτο εμενα δε μου λεει και τπτ σε τελικη αναλυση περα απο το οτι στη ταδε πιστα αντι να δω μαχες μεταξυ των οδηγων και με τα μηχανακια τους για 25 γυρους,με παιρνει ο υπνος για 26 γυρους.

χεστηκαμε κοινως.:D


μα τωρα τα CRT ειναι ενα τσιρκο...κανουν τις κορινες μεσα στην πιστα για τους αλλους...
φαινεται ξεκαθαρα οτι τα μηχανακια ειναι κατωτερα προσδοκιων σε σχεση με τους οδηγους τους. ανετα ο De Puniet θα εβγαινε 6αδα αν ειχε ενα yamaha M1...
εγω εκανα την συγκριση των τοτε μηχανακιων με τα CRT για να καταλαβεις την διαφορα τους με τα σημερινα GP...

το οτι θα στηνοντουσαν ανετα τα τοτε GP με τα σημερινα δεν μου λεει κατι γιατι θα ηταν το slow motion το ιδιο...

αρα αυτο τι σημαινει?
οτι οι οδηγοι μια χαρα μπορουν να τα πανε (και τα τοτε και τα τωρα)...

οι μαχες δεν υπαρχουν γιατι δεν υπαρχει χρημα... οι μονες κατασκευαστριες που σπρωχνουν χρημα ειναι η Honda και η Yamaha. εκει εχουμε και μια διαφορα κλασης οδηγων (Stoner-Lorenzo) με αποτελεσμα να βλεπουμε βαρετους αγωνες απο την πλευρα μαχων. γενικα ομως το να βλεπω τον Stoner να παταει την μπροστα ροδα στο κερμπ και να ακολουθει η πισω γλιστρωντας με τερμα γκαζι και με τους 2 τροχους, ειναι κατι που δεν το βλεπω συνεχεια...

STOYBI
12/05/2012, 21:52
Μάλλον έχεις σταματήσει ν'ασχολείσαι με WRC,τα βοηθήματα που λες ποτέ δεν υπήρχαν...και τα wrc μέχρι πριν 2 χρόνια είχαν 200 άλογα στο ρελαντί...

Φυσικά είναι δυσκολότερο το evo να οδηγηθεί στο όριο γιατί παίρνει μια στροφή με 180 ενώ αυτό της Μισέλ με 140.
40+ διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ρώτα όποιον οδηγό αγώνων θες(έχω ρωτήσει) και μου επιβεβαίωσε αυτό που σου γράφω.
Το παλούκι δεν είναι το γλίστρημα λόγω υπερβολικής ιπποδύναμης και λίγα χλμ,αλλά το οριακό φρενάρισμα και το στρίψιμο με εξωφρενικά χιλιόμετρα.
Οι κινήσεις σου πρέπει να'ναι χειρουργικές και ή αίσθηση της ταχύτητας εκπληκτική.
Γι'αυτό δε βλέπεις πλέον θερμοκέφαλους οδηγούς(Μοντόγια,Βάτανεν) να κάνουν καριέρα,αυτά τα χαρακτηριστικά δεν ειν'εύκολο να τ'αποκτήσουν όλοι,δεν κάνουν για όλους τους χαρακτήρες.


Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια.

ΥΓ:τα 600+ άλογα του Άουντι σπάνια τα χρησιμοποιούσαν στο έπακρο,μόνο στις ευθείες(ο Ρερλ το'χει επιβεβαιώσει),ενώ τα σχεδόν 400(300 μόνο στα χαρτιά) των μέχρι πρότινως WRC τα χρησιμοποιούσαν παντού.



Δηλαδη ( για να στο συγκρινω το παραπανω σε μηχανακια ) μου λες οτι ......

Σαφως ενα gsxr του σημερα ειναι ποιο δυσκολο να μπει με 150 σε μια φουρκετα απο ενα boldor 900 που θα παλευεις να μπει με 120...????

( Και δεν σου συζηταω ποσο ποιο ευκολο θα ειναι να μπεις με 100 με ενα samoyrai 750 .....)


Χωρις παρεξηγηση....

Ειλικρινα ποσο χρονων εισαι και εαν εχεις οδηγησει ποτε οτιδιποτε πριν του 94-95 μοντ....???



Και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των σημερινων wrc.......

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/39145_28319.asp

:wave2:

STOYBI
12/05/2012, 22:20
ρε συ Γιωργο τι λες?
2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...
:beer:


Σου ξαναειπα και παραπανω ....


Τσεκαρε οτι μιλαμε ακριβως για την ιδια πιστα.......


Τι συνολο μηκους σε κμ ειχε τοτε και εαν ειναι ιδια σημερα.....

πχ εαν τοτε η πιστα ειχε μια. δυο ποιο κλειστες στροφες απο την σημερινη μορφη της μιλαμε για καποια χιλιοστα ( ισως και δευτερολεπτο ) στον καθε γυρο και διαμορφωση της μεσης ωριαιας......

Και να μην ξεχναμε σαφως και συνεχιζω να υποστηριζω οτι τα τοτε διχρονα gp ηταν ποιο δυνατα.....

Σε μια πιστα ομως δεν παιζει ρολο μονο αυτο.....

Με λιγα λογια τα σημερινα πλαισια και αναρτησεις θα τα βλεπαμε τοτε μονο στο star treck με τον Σποκ αναβατη.....!!!


:wave2:

devil's animal
12/05/2012, 23:57
Σου ξαναειπα και παραπανω ....


Τσεκαρε οτι μιλαμε ακριβως για την ιδια πιστα.......


Τι συνολο μηκους σε κμ ειχε τοτε και εαν ειναι ιδια σημερα.....

πχ εαν τοτε η πιστα ειχε μια. δυο ποιο κλειστες στροφες απο την σημερινη μορφη της μιλαμε για καποια χιλιοστα ( ισως και δευτερολεπτο ) στον καθε γυρο και διαμορφωση της μεσης ωριαιας......

Και να μην ξεχναμε σαφως και συνεχιζω να υποστηριζω οτι τα τοτε διχρονα gp ηταν ποιο δυνατα.....

Σε μια πιστα ομως δεν παιζει ρολο μονο αυτο.....

Με λιγα λογια τα σημερινα πλαισια και αναρτησεις θα τα βλεπαμε τοτε μονο στο star treck με τον Σποκ αναβατη.....!!!


:wave2:

το Mugello (http://en.wikipedia.org/wiki/Mugello_Circuit) ειναι ιδιο απο το 1974 εως σημερα...
και το Brno (http://en.wikipedia.org/wiki/Masaryk_Circuit) ειναι ιδιο απο το 1987 εως σημερα...

η Laguna Seca εχει αλλαξει...

επισης NSR 500 (http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSR500)
και RCV211V (http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RC211V)

πιο πολλα αλογα το 1000αρι...
:wave2:

imitrelos
13/05/2012, 03:15
Εγώ το μόνο που θα πω είναι καλητερα δείτε ένα αγώνα τού τότε. ...

Και τα τότε δυνατά. Μηχανάκια στο τέλος των διχρονων περίπου. 200 άλογα έβγαζαν. Αλλά το. Θέμα πως τα έβγαζαν όταν τότε μιλούσαμε. Για φάσμα στροφών περίπου 2.5-3 χιλιάδες στροφές ,προσωπικά πιστεύω ότι τότε ο οδηγός ασχολούνταν περισσότερο με το μηχανάκι του από ότι τώρα

imitrelos
13/05/2012, 03:24
Για να το πω πιο Λιάνα είναι σαν τήν διάφορα 600 με 1000 .το 600 δεν σηκώνει λάθη. Τώρα αν πάμε. Ακόμα. Παλιότερα. Με 50ρια στα gp εκεί να δεις γέλιο παντού ψοφια άλλα για 1000-1500 στροφές. Βγαζαν 20αλπγα με φρένα. Ποδηλάτου και πλαίσι


Sorry. Γράφω από το κινητό γιαυτό μερικά κουλa στο μυνημα

TROOPER
13/05/2012, 08:31
μα τωρα τα CRT ειναι ενα τσιρκο......

τραβα να βγαλεις αναπηρικη συνταξη!βασικη προυποθεση ειναι να προσκομισεις διαφορα χαρτια,ιατρικες εξετασεις κλπ κλπ.για σενα θα ειναι πιο ευκολο.εκτυπωσε τι σου γραφω και τι μου γραφεις και πηγαινε στο πλησιεστερο ικα!!!:lol::lol:

devil's animal
13/05/2012, 10:19
τραβα να βγαλεις αναπηρικη συνταξη!βασικη προυποθεση ειναι να προσκομισεις διαφορα χαρτια,ιατρικες εξετασεις κλπ κλπ.για σενα θα ειναι πιο ευκολο.εκτυπωσε τι σου γραφω και τι μου γραφεις και πηγαινε στο πλησιεστερο ικα!!!:lol::lol:

:a22::a22::a22::a22:

kostaspetrou
13/05/2012, 11:09
Δηλαδη ( για να στο συγκρινω το παραπανω σε μηχανακια ) μου λες οτι ......

Σαφως ενα gsxr του σημερα ειναι ποιο δυσκολο να μπει με 150 σε μια φουρκετα απο ενα boldor 900 που θα παλευεις να μπει με 120...????

( Και δεν σου συζηταω ποσο ποιο ευκολο θα ειναι να μπεις με 100 με ενα samoyrai 750 .....)


Χωρις παρεξηγηση....

Ειλικρινα ποσο χρονων εισαι και εαν εχεις οδηγησει ποτε οτιδιποτε πριν του 94-95 μοντ....???



Και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των σημερινων wrc.......

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/39145_28319.asp

:wave2:
Φίλε μου μπορέις να πιστεύεις ό,τι θες.

Επίσης χωρίς παρεξήγηση δεν έχει καμμιά σχέση πόσο χρονών είμαι:σου μεταφέρω το τί μου έχουν πει οδηγοί αγώνων που μπορούν να πάνε κάτι στα όριά τους(εγώ όπως και το 99% των συμφορουμιτών δεν μπορούμε) για το τί είναι δυσκολότερο.
Αφού ρωτάς όμως είμαι 37.

Ακόμα σου είπα τα μέχρι πρότινος WRC (δηλαδή και το 2010) τί κάνανε,από πέρσυ αλλάξανε και τα κάνανε 1600.Εξακολουθούν βέβαια να'ναι απίστευτα δύσκολα στο όριό τους,περισσότερο απ'τα GRB με αυτό που σ'αρέσει:μηχανικό κιβώτιο,χωρίς σοφιστικέ διαφορικά.

Tώρα,συγκριτικά Boldor GSXR φυσικά είναι απείρως δυσκολότερο να μπεις με 150.
Ξέρεις γιατί;
Γιατί όταν το χάσεις θα το χάσεις απότομα και χωρίς προειδοποίηση,με τραγικές συνέπειες.
Άσε που είναι απίστευτα ζόρι το να φρενάρεις σα το Rossi,ακριβώς στο τέλος.
Τέτοια ικανότητα δε την είχε όυτε ο Ρέινι,ούτε ο Ντούχαν,ούτε ο Σβαντζ.

ΥΓ:Αν βρω δηλώσεις του Ρερλ(νομίζω πριν 4 χρόνια συνέντευξη) που λέει σαφώς ότι με τα WRC είναι πολύ πιο δύσκολο και επικίνδυνο να τα πας οριακά σε σχέση με τα group B θα την ποστάρω,έτσι για να σου φύγει η απορία.