View Full Version : Ανακατασκευή BMW R26
Μετά από αρκετά χρόνια (από το 1993 αν θυμάμαι καλά) που την είχα παρατημένη και σε κομμάτια, παρακινούμενος κι από άλλα αντίστοιχα θέματα εδώ στο forum αποφάσισα να την αναστήσω.
Το 1992 το Δεκέμβριο είχα μία στενή επαφή με αυτοκίνητο, που μου την στράβωσε λίγο στο πίσω μέρος και ανέδειξε κι άλλα προβληματάκια που ήθελαν αποκατάσταση.
Αυτά συνέβησαν τρεις μήνες περίπου αφού η μοτοσυκλέτα είχε βαφεί και ανακατασκευαστεί, σε χρώμα το οποίο δεν συμπάθησα ποτέ.(λάθος επιλογή δική μου) ΒΥΣΣΙΝΙ:yuck:
Ετσι ήταν τότε
257430
Σκοπός μου είναι να την επαναφέρω σε όσο το δυνατό πιο αυθεντική κατάσταση, βελτιώνοντας ότι προβλήματα άφησε πάνω της ο χρόνος, το αυτοκίνητο και οι προηγούμενοι κάτοχοι, που εκτός από αυτόν που μου την είχε ΧΑΡΙΣΕΙ το 1980, μου είναι άγνωστοι.
Flashback
Ένα σοβαρό θέμα ήταν στο πλαίσιο. Η θήκη του πίσω αριστερού αμορτισέρ, είχε στραβώσει προς τα μέσα μαζί με τους σωλήνες του σκελετού στο επίπεδο πίσω από τον (νοητό) άξονα του ψαλιδιού. Αυτό αποκαταστάθηκε χρησιμοποιώντας γρύλο ανάμεσα στις θήκες, ζεσταίνοντας με ασετυλίνη τους σωλήνες στα σημεία που είχαν ''πάρει''.
Εννοείται ότι η μοτό είχε λυθεί.
Δεν ήταν όμως το σοβαρότερο.
Ξύνοντας και καθαρίζοντας το σκελετό ανακάλυψα ρωγμές στους παράλληλους σωλήνες πίσω από τις κάτω βάσεις του κινητήρα και αποφάσισα ότι το πιο σωστό θα ήταν να αντικατασταθούν με νέους μιας και εκτός από ρωγμές, ο αριστερός ήταν κακοποιημένος από το χτύπημα.
Επίσης υπήρχε κι ένα θεματάκι με τα στοπ του κεντρικού σταντ που ήταν αυτοσχέδια κι έπρεπε κι αυτά να πάνε στον αγύριστο.
Αρχισε λοιπόν το κόψε -ράψε.
Κόπηκε πρώτο το δεξί τμήμα από την βάση του κηνητήρα και πίσω έως το σημείο κάτω από τον άξονα του ψαλιδιού και αντικαταστάθηκε με σωλήνα χωρίς ραφή, ίδιας εξωτερικής και εσωτερικής διαμέτρου. Συγκολλήθηκε στα άκρα με ηλεκτροσυγκόλληση ηλεκτροδίου αφού εσωτερικά στο πίσω άκρο πέρασα μικρό κομμάτι σωλήνα σχεδόν εφαρμοστά. Το εμπρόσθιο άκρο φοριέται μέσα σε σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου.Κολλήθηκε και η βάση του μασπιέ.Αυτό έγινε περίπου το 1997. Τότε αγόρασα το CANYON και άρχισα να ασχολούμαι με άλλα προβλήματα
Κατόπιν ο σκελετός ασταρώθηκε και αποθηκεύτηκε. Το παράτησα.
Τον ξανάπιασα πάλι φέτος τον χειμώνα όταν άρχισα να τρίβω τα εξαρτήματα ώστε να τα βάψω ξανά στο μαύρο χρώμα που πιστεύω ότι είναι και το πιο ταιριαστό για την συγκεκριμένη μοτό. Βρήκα και κομμάτι σωλήνα υψηλής πίεσης χωρίς ραφή, που δεν μπορούσα να βρω πουθενά στην διάμετρο που ήθελα, οπότε μπορούσα να συνεχίσω την επισκευή του πλαισίου.
Έκοψα λοιπόν και το αριστερό τμήμα και το αντικατέστησα με το νέο που το κόλλησα με MIG. Έχει κολληθεί μόνο στην πίσω πλευρά και απ'ότι δείχνει μάλλον πέτυχε. Κολλήθηκε και η βάση του
αριστερού μασπιέ.
Η ραφή συγκόλλησης
257431
257432
Εδώ η ραφή μετά από δύο ώρες λιμάρισμα
257433
257434
Τα περισσότερα κομμάτια μαζί. Εχω κολλήσει και τη βάση του αριστερού μασπιέ.
257435
Από δω και στο εξής θα ενημερώνω με φωτό για οποιαδήποτε πρόοδο. Είμαι λίγο αργός αλλά έχω καταπιαστεί με πολλά τώρα τελευταία:wave2:
Με το ρεζερβουάρ θα ασχοληθώ στο τέλος γιατί θέλει πολύ χάιδεμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε έτσι. Είναι στην ίδια κατάσταση και από την άλλη πλευρά.:cry:
257436
Γεμισαμε με bmw που βρεθηκαν τοσα;αντε καλη δυναμη και θα βγει πολυ ωραια η γιαγια
fidel_98_99
12/05/2012, 08:02
προχωρα γερα!!!!
Φαινεσαι κ εσυ γνωστης!
Ελα τα bmw!
Τo gourouni
12/05/2012, 09:32
Καλή αρχή.....συνάδελφε!
:beer:
sapila racing
12/05/2012, 09:56
Καλή συνέχεια! Παρακολουθούμε. :beer:
Καλημέρα συνάδελφοι.
Το εξάρτημα που φαίνεται στην φωτό, ήταν κολλημένο στο κάτω μερος του σκελετού και απ'ότι καταλαβαίνω πρέπει να ήταν εκεί σαν αποστάτης του σταντ όταν είναι κλεισμένο, ώστε να μην βρίσκει στην εξάτμιση.
Στην δική μου το σταντ πάντα έβρισκε στην εξάτμιση μάλλον επειδή στο εξάρτημα αυτό φοριέται ίσως λάστιχο????????? Είναι έτσι???
257450
Αν κάποιος έχει R26 σε original κατάσταση ας τραβήξει μία φωτό το κάτω μέρος και να την δημοσιεύσει εδώ, γιατί θέλω να δω και τα stop του σταντ όταν ανοίγει. Τα δικά μου ήταν μαντάρα και πρέπει να φτιάξω νέα.
Ευχαριστώ :wave2:
sapila racing
12/05/2012, 13:53
Αν κάποιος έχει R26 σε original κατάσταση ας τραβήξει μία φωτό το κάτω μέρος και να την δημοσιεύσει εδώ, γιατί θέλω να δω και τα stop του σταντ όταν ανοίγει. Τα δικά μου ήταν μαντάρα και πρέπει να φτιάξω νέα.
Ευχαριστώ :wave2:
Την Δευτέρα θα βγάλω φωτό και την Τριτη θα την ποστάρω, πάντως για πατέντα το κόβω.
Κανονικά εχει μια βαση πίσω δεξιά στο πλαίσιο κι εχει και λάστιχο. :wave2:
macgyver2180
12/05/2012, 18:48
φιλε καλησπερα.καλη αρχη για ακομη μια φορα και υπομονη.
vforever
12/05/2012, 18:51
Kαλα ρε παιδια,που τις βρισκετε?Καλη συνεχεια με το προτζεκτ.Θα πρακολουθουμε την προσπαθεια σου.:beer:
Θα φαω κανενα κολλημα και θα ψαχνω και γω για μπεμπα:cry:
Ετσι και αλλιως,με τοσα προτζεκτ ΒΜW εδω μεσα,θα τις λυνουμε και θα τις δενουμε με κλειστα ματια:lol:
Σας Ευχαριστώ παιδιά για την υπστήριξη.
macgyver2180 από υπομονή άλλο τίποτε.
sapila racing δεν πρέπει να είναι πατέντα, γιατί εγκάρσια τα ελάσματα εκεί που ενώνονται, είναι κολλημένα με ηλεκτροπόντα.
S-ex-rx Pig καλή συνέχεια και σε 'σένα.
Καλή αρχή φίλε!!!:a014::a014:
FRAGISCOS
12/05/2012, 22:13
Καλη αρχη κι απο μενα!!:a014:
καλη αρχη,δωσε πολλες φωτο,αν μπορουμε καπου να βοηθησουμε εδω ειμαστε:beer:
Kotselakos
13/05/2012, 10:49
Ρε παιδιά, ιδέα μου είναι, ή όσο περισσότερο βαθαίνει η οικονομική κρίση της Ελλάδος τόσο περισσότερες ανακατασκευές ξεκινάνε; :D
Καλή αρχή φίλτατε, θα σε παρακολουθώ στενά... :beer:
Ρε παιδιά, ιδέα μου είναι, ή όσο περισσότερο βαθαίνει η οικονομική κρίση της Ελλάδος τόσο περισσότερες ανακατασκευές ξεκινάνε;
Μπααααααααααααα.............Κρίση ηλικίας λέγεται:a024:
Μπααααααααααααα.............Κρίση ηλικίας λέγεται:a024:
Αυτα δεν τα λενε ετσι!!:nono: Υπαρχουν μερικοι κακεντρεχεις εδω που ευκαιρια ψαχνουν για κατι τετοια !!!:rolleyes:
Και δεν κοιταζουν την φαλακρα τους!!!:mad:
Καλη συνεχεια ,και εδω ειμαστε να βλεπουμε!!!:beer:
srxakias
13/05/2012, 20:50
καλη αρχη σιγουρα θα :eyepop: [ποιός μίλησε για κρίση ηλικίας.....όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολλά μηχανάκια θέλω......:a024:]
Μπααααααααααααα.............Κρίση ηλικίας λέγεται:a024:
πεστα χρυσοστομε,να βλεπουν(γιατι λογο ηλικιας δεν ακουν),και μερικοι εδω μεσα:bawl:
ξεκινααααααα:a014:
sapila racing
15/05/2012, 09:48
Καλημέρα συνάδελφοι.
Το εξάρτημα που φαίνεται στην φωτό, ήταν κολλημένο στο κάτω μερος του σκελετού και απ'ότι καταλαβαίνω πρέπει να ήταν εκεί σαν αποστάτης του σταντ όταν είναι κλεισμένο, ώστε να μην βρίσκει στην εξάτμιση.
Στην δική μου το σταντ πάντα έβρισκε στην εξάτμιση μάλλον επειδή στο εξάρτημα αυτό φοριέται ίσως λάστιχο????????? Είναι έτσι???
257450
Αν κάποιος έχει R26 σε original κατάσταση ας τραβήξει μία φωτό το κάτω μέρος και να την δημοσιεύσει εδώ, γιατί θέλω να δω και τα stop του σταντ όταν ανοίγει. Τα δικά μου ήταν μαντάρα και πρέπει να φτιάξω νέα.
Ευχαριστώ :wave2:
Τελικά δεν είναι πατέντα, το δικό του είναι και δεν εχει λάστιχο.
Δες φωτό από το δικό μου R26.
Aπο το πλάι.
sapila racing
15/05/2012, 09:49
Οψη 3/4 των.
sapila racing
15/05/2012, 09:50
Από πίσω.
sapila racing
15/05/2012, 09:53
Απο κάτω.
Θελει και πλύσιμο... :look:
Αυτό που δεν κατάλαβα ειναι πως το εβγαλες και γιατί. Παντως δεν εχει λάστιχο και δεν βρίσκει το σταντ πουθενα.
Ελπίζω να βοήθησα. :wave2:
Απο κάτω.
Θελει και πλύσιμο... :look:
Αυτό που δεν κατάλαβα ειναι πως το εβγαλες και γιατί. Παντως δεν εχει λάστιχο και δεν βρίσκει το σταντ πουθενα.
Ελπίζω να βοήθησα. :wave2:
Σε ευχαριστώ sapila για τις φωτογραφίες.
Το έβγαλα κόβοντας τις ραφές συγκόλλησης στα σημεία που δείχνω με κόκκινα βέλη.
Το αφαίρεσα γιατί έπρεπε να κολληθεί ξανά στον νέο σωλήνα που αντικατέστησε τηον παλιό.
Οι παράλληλοι κάτω σωλήνες στο πλαίσιο κόπηκαν και αντικαταστάθηκαν στα κόκκινα βέλη, οπότε ότι υπήρχε στους παλιούς πρέπει να κολληθεί στους νέους.
Το εξάρτημα της φωτογραφίας, η βάση του μασπιέ (κολλήθηκε), η βάση του λεβιέ πίσω φρένου (έφτιαξα καινούρια) , ένα λαμάκι που συγκρατεί τον διακόπτη του πίσω stop και, κόντρα του στσντ, πρέπει να κολληθούν στην δεξιά πλευρά.
Αριστερά κολλήθηκε η βάση του αριστερού μασπιέ και μένει να γίνει η ραφή εκεί που ο ένας σωλήνας εισχωρεί στον μεγαλύτερο.
Τελικά μετά από λίγο ψάξιμο στο net βρήκα οικόνες που δείχνουν ότι πράγματι υπάρχει λάστιχο στο συγκεκριμένο σημείο.
Τις παραθέτω:
sapila racing
15/05/2012, 16:04
Σε ευχαριστώ sapila για τις φωτογραφίες.
Το έβγαλα κόβοντας τις ραφές συγκόλλησης στα σημεία που δείχνω με κόκκινα βέλη.
Το αφαίρεσα γιατί έπρεπε να κολληθεί ξανά στον νέο σωλήνα που αντικατέστησε τηον παλιό.
Το είχα δεί οτι εκοψες έραψες, αλλά το ξέχασα. :ZZZ:
Οπότε το κολλάς εκεί που φαίνεται στις φωτό και θα είσαι ΟΚ. :wave2:
edit: Tωρα είδα για το λάστιχο. Θα με βάλεις σε έξοδα τώρα... :lol:
Πάντως δεν ακουμπάει πουθενα, ούτε τρίζει τίποτα χωρίς το λάστιχο.
Εν τω μεταξύ βλέποντας την πρώτη εικόνα που ανέβασες, είδα ότι έχεις κι εσύ παλιό θέμα με ρωγμή στο σκελετό στο ίδιο σημείο που είχε και η δική μου.
sapila racing
15/05/2012, 16:35
Εν τω μεταξύ βλέποντας την πρώτη εικόνα που ανέβασες, είδα ότι έχεις κι εσύ παλιό θέμα με ρωγμή στο σκελετό στο ίδιο σημείο που είχε και η δική μου.
Δεν εχω κανενα θεμα ευτυχως.
To γέμισμα το εχω δεί, εχει γίνει οταν την μοτο την κυκλοφορούσε ο πατέρας μου πριν πολλά χρόνια αλλά δεν είναι πρόβλημα.
κοιτα να δεις, παμε να βοηθησουμε και μας κανει ρόμπα τούτος εδω :a26:...
Ρε παιδιά, ιδέα μου είναι, ή όσο περισσότερο βαθαίνει η οικονομική κρίση της Ελλάδος τόσο περισσότερες ανακατασκευές ξεκινάνε; :D
Καλή αρχή φίλτατε, θα σε παρακολουθώ στενά... :beer:
λεφτά υπάρχουν Κωστή
για πάμε για τα ωραία τώρα...
Σήμερα βγήκε λίγη δουλειά............
Η βάση του λεβιέ για το πίσω φρένο( η παλιά είχε φθαρεί και είχε πολύ τζόγο ο λεβιές, πετάχτηκε, και έφτιαξα μία νέα στον τόρνο 'από inox) αφού τοποθετήθηκε στη θέση της:
257954
Τσιμπήθηκε προσωρινά:
257957
Και κολλήθηκε μόνιμα:
257959
Εδώ μαζι με το λεβιέ:
257961
Επίσης κολλήθηκε και ο σωλήνας μπροστά:
257965
257966
Ένα δίωρο μου τό'φαγε αυτή η διαδικασία αλλά μάλλον πέτυχε.
καταπληκτικη δουλεια,μας ψαρωσες δηθεν μαθητουδι και βγηκες καθηγητης:beer:
Kotselakos
16/05/2012, 21:51
Τσίλικος, αρχοντικός, κουφέτος ο μάστορας... :a013:
Συμπάθα με αν πω λαλακία, είναι πολλά τα τσίπουρα Άρη, αλλά κοιτάω τόση ώρα την φωτο και έχω κολλήσει, αν δεν το ρωτήσω θα σκάσω:
257987
Αν ναι, πως στο διάτανο δουλεύει το πεντάλ;;; :confused:
Εις Υγείαν λοιπόν γιατί κι εγώ μ'ένα ποτήρι τσίπουρο είμαι .....................λοιπόν.........το ''Τούτο 'δω'' που ''περνάει μέσα απ' αυτούνο'' δεν υπάρχει. Τοποθετήθηκε εκεί προσωρινά για να κρατάει το πεντάλ οριζόντιο, ώστε να βγεί καλή η φωτό. Keep on drinking !!!!!!!!!!!!! ;:beer:
Kotselakos
16/05/2012, 22:37
Ωραία... άρα δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια μου, ούτε το έχω κάψει...
...Πάω να βάλω άλλο ένα...
LOUKILOUK
16/05/2012, 23:59
Τσίλικος, αρχοντικός, κουφέτος ο μάστορας... :a013:
Συμπάθα με αν πω λαλακία, είναι πολλά τα τσίπουρα Άρη, αλλά κοιτάω τόση ώρα την φωτο και έχω κολλήσει, αν δεν το ρωτήσω θα σκάσω:
257987
Αν ναι, πως στο διάτανο δουλεύει το πεντάλ;;; :confused:
Ευτυχώς που ρώτησες, γιατί εγώ, αν και στεγνός, τα ίδια έβλεπα και δεν καταλαβαινα...
Επαγγελματική δουλειά...φαντάζομαι και τα ρέστα θα είναι αντίστοιχου υψηλού επιπέδου...
περιμένουμε με αγωνία...
:wave2:
υ.γ. Ας πιω και εγώ μία:beer: μαζί σας
sapila racing
17/05/2012, 09:15
Εδώ μαζι με το λεβιέ:
257961
Επίσης κολλήθηκε και ο σωλήνας μπροστά:
257965
257966
Ένα δίωρο μου τό'φαγε αυτή η διαδικασία αλλά μάλλον πέτυχε.
Θα ειναι καλύτερος κι απο καινούριος ο σκελετός!
Σχεδόν όλα εχουν ρωγμές εκει στην μπροστινή βάση.
Τo gourouni
17/05/2012, 19:57
Εδώ μαζι με το λεβιέ:
257961
Επίσης κολλήθηκε και ο σωλήνας μπροστά:
257965
257966
Ένα δίωρο μου τό'φαγε αυτή η διαδικασία αλλά μάλλον πέτυχε.
Θα μου κολλήσεις και τον δικό μου?:a2::a8:
ΩΩΩΩΩΩΩχχχχχχ!!!!!!!!! Έχουμε και στo R25 τα ίδια????????? Για ανέβασε καμμιά φωτό να δούμε.
Τα δικά μου κολλήματα εκτός από την βάση του μασπιέ και το πίσω μέρος του σωλήνα που κόλλησα την προηγούμενη εβδομάδα με mig(ηλεκτροσυγκόλληση σύρματος με αέριο), τα έκανα με κοινά ηλεκτρόδια με inverter.
motomaniac
21/05/2012, 12:36
μ'αρεσεις. γουσταρω σιδερα και κολλησεις.
Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και τοποθέτησα προσωρινά μοτέρ και κιβώτιο για να κάνω μετρήσεις στο πλαίσιο για τις κόντρες του σταντ. Αυτό δεν είναι πρόβλημα.
259019
Εδώ θέλω την βοήθεια και τις γνώσεις η και γνώμες οποιουδήποτε.
Να εκθέσω το πρόβλημα.
Όσο η μοτοσυκλέτα ήταν σε κυκλοφορία είχε τον ΑΥΤΟΜΑΤΟ και τον ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ που φαίνονται στην φωτό από κάτω. Την παλάμη μου δίπλα την έβαλα για να καταλάβετε το μέγεθος των εξαρτημάτων.
Ο αυτόματος ήταν βιδωμένος στο πίσω φτερό στο πλάι, που μονίμως από τους κραδασμούς έκοβε τη λαμαρίνα που στηρίζοταν.
Ο πολλαπλασιαστής ήταν κάτω από τη σέλα πάντα σε κατάσταση ετοιμότητας να πηδήσει απ'τη μοτό.
259028
Και τίθεται το ερώτημα:
Που θα μπορέσω να βρω για να αντικαταστήσω τα εξαρτήματα αυτά με μικρότερα ώστε να τα τοποθετήσω, αφού κατασκευάσω μικρές βάσεις για στερέωση πίσω από το λαιμό του πλαισίου εκεί που δείχνουν τα βέλη.
Δεν θέλω στο τέλος να φαίνονται, και να είναι η καλωδίωση πιο συμμαζεμένη
259037
Υπάρχουν στην αγορά τέτοια εξαρτήματα?????? Η μαμά BMW τα είχε τοποθετημένα μπροστά στο μοτέρ αλλά ήταν πολύ μικρά και χωρούσαν μέσα στο χώρο με τις πλατίνες.
Μπορώ να χρησημοποιήσω π.χ. πολ/στή από 6βολτο παπί???
Στον διαθέσιμο χώρο όταν το ρεζερβουάρ είναι στο πλαίσιο μόνο ο αυτόματος χωράει οριακά.
259041
Για ριξτε καμμιά ιδέα...........
fidel_98_99
22/05/2012, 21:55
εσωτερικος αυτοματος
http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-BMW-R24-R25-R26-/261023429441?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc6357341
εσ.πολ/της
http://www.ebay.de/itm/Zundspule-BMW-R24-R25-R26-u-a-neu-/350566481470?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item519f63fe3e
εσωτερικος αυτοματος
http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-BMW-R24-R25-R26-/261023429441?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc6357341
εσ.πολ/της
http://www.ebay.de/itm/Zundspule-BMW-R24-R25-R26-u-a-neu-/350566481470?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item519f63fe3e
Ετσι !! η καλυτερη λυση!!!!
Δλδ αν καταλαβα καλα, τα "μαμα" ηταν εκει που ηταν το βουνο σκουριας του σεξυ γουρουνιου και τα ειχαν καταργησει λογω μη ευρεσης ανταλλακτικου βαζοντας τα οπου μπορουσαν!!!
Καλη συνεχεια στην προσπαθεια!!!:beer:
Ετσι !! η καλυτερη λυση!!!!
Δλδ αν καταλαβα καλα, τα "μαμα" ηταν εκει που ηταν το βουνο σκουριας του σεξυ γουρουνιου και τα ειχαν καταργησει λογω μη ευρεσης ανταλλακτικου βαζοντας τα οπου μπορουσαν!!!
Καλη συνεχεια στην προσπαθεια!!!:beer:
Πράγματι η καλύτερη γιατί πλέον από τον κινητήρα θα βγαίνει το καλώδιο για το μπουζί και οι γραμμές για μπαταρία, διακόπτες, φώτα θα είναι τακτοποιημένες.
Δεν φανταζόμουν ότι υπάρχουν καινούρια.
Ο fidel .........έγραψε..........
Τo gourouni
23/05/2012, 09:18
Πράγματι η καλύτερη γιατί πλέον από τον κινητήρα θα βγαίνει το καλώδιο για το μπουζί και οι γραμμές για μπαταρία, διακόπτες, φώτα θα είναι τακτοποιημένες.
Δεν φανταζόμουν ότι υπάρχουν καινούρια.
Ο fidel .........έγραψε..........
Θα σου έδινα τον δικό μου, αλλά.....του λείπει λαδολέμονο και ρίγανη!
259115
259114
Τρομακτικό θέαμα ομολογώ. Στο ξύδι αμέσως . Όντως κάνει θαύματα. Το δοκίμασα!!!!!!!!!!
Τρομακτικό θέαμα ομολογώ. Στο ξύδι αμέσως . Όντως κάνει θαύματα. Το δοκίμασα!!!!!!!!!!
++800
Παντελή οι κολλήσεις σου είναι κέντημα. Διάθεση, όρεξη, μεράκι και γνώσεις έχεις, υλικό καλό έχεις, κόσμημα θα βγάλεις, λέλουδο, πως το λένε.
Προχώρα γερά και βάλε και μπόλικες φωτό να γουστάρουμε.
:wave2::wave2:
Αφού ταλαιπωρήθηκα μία 'βδομάδα να φέρω το σταντ στα ίσια του ''ήταν στρεβλωμένο και τα σκέλη του στραβά'' σειρά είχαν οι κόντρες του, η stop, η όπως αλλιώς λέγονται αυτά που σταματούν το κεντρικό σταντ όταν είναι κατεβασμένο.
Στη φωτό φαίνεται ένα παλιό (ο Θεός να το κάνει) stop και τα δύο νέα που έφτιαξα από λάμα 4mm πάχος (τα παλιά ήταν 3mm, αλλά τά'θελα πιο άκαμπτα). Αναγκάστηκα να τα συγκολλήσω γιατί ήταν αδύνατο να γίνουν από ένα μόνο κομμάτι λάμας το καθένα...
260273
Εδώ ολοκληρωμένα. Κολλημένα απ'έξω:
260274
motomaniac
31/05/2012, 22:11
ζηλευω κολλησεις..
Και κολλημένα κι από μέσα:
260279
Θα τοποθετηθούν εδώ..........αλλά όχι σήμερα γιατί με πήρε ή ώρα και, της νύχτας τα καμώματα ...................@##$#@!&^%$:ZZZ:
260280
Κολλήσεων συνέχεια...
Τοποθέτηση και συγκράτηση των stops στο πλαίσιο:
260434
Κόλλημα δεξί stop από μέσα:
260435
Κόλλημα αριστερό stop από μέσα:
260436
Κόλλημα δεξί stop απ' έξω:
260437
Κόλλημα αρισερό stop απ' έξω:
260438
Ο σκελετός πατάει πλέον στα ''πόδια του'' κάθετα !!!
260439
(Δύο μπύρες ήπια για να συνέλθω μεσημεριάτικα. Μιλάμε για πολύ ιδρώτα.........................συνέχει το απόγευμα με δροσιά και καφέ.
Συνεχίζοντας το απόγευμα, μη έχοντας εμπιστοσύνη στο παλιό κόλλημα που είχα κάνει, στο σημείο που ο σκελετός είχε κάνει ρωγμή πρώτη φορά και κόπηκε, οπότε χρειάστηκε να αντικαταστήσω το σωλήνα, έκανα τα ακόλουθα:
Εσχισα στα δύο μικρό κομμάτι από σωλήνα εσωτ.διαμέτρου ίσης με την εξωτερική του σκελετού, και αφού στρογγύλεψα τα άκρα το φόρεσα στο κάτω μέρος και το γάζωσα περιφερειακά.
260452
Μετά κόλλησα και τον αποστάτη του σταντ.
260453
260454
Μένει πλέον να κολληθεί ένα λαμάκι ώστε να συγκρατεί τον διακόπτη του πίσω στοπ που ενεργοποιήται απ' το λεβιέ του φρένου.
260455
Εδώ έχω την εξής απορία: Ο διακόπτης όταν είναι στη θέση που φαίνεται ανοίγει κύκλωμα(δεν περνάει ρεύμα), οπότε πρέπει να τραβηχτεί το αξονάκι με ελατήριο για να κλείσει κύκλωμα.
Στην κάτω φωτό ο διακόπτης είναι τοποθετημένος αντίστροφα άρα όταν πατάμε το φρένο, το κύκλωμα ανοίγει οπότε δεν διέρχεται ρεύμα. Σε φωτογραφίες που έχω δει τοποθετείται όπως στη 2η φωτό.
260456
Αν είναι έτσι πως ανάβει το stop ????????????????????
Τα λέω καλά η όχι????????????????????????????????????????:a4::a4::a4:
εσωτερικος αυτοματος
http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-BMW-R24-R25-R26-/261023429441?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc6357341
εσ.πολ/της
http://www.ebay.de/itm/Zundspule-BMW-R24-R25-R26-u-a-neu-/350566481470?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item519f63fe3e
Να ρωτησω γιατι τα έχω μπερδέψει λίγο
Πολλαπλασιαστής
http://www.ulismotorradladen.de/uli/Web/shop/Product-Details/Ignition_coil_R24-26.aspx
Αυτόματος
http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-BMW-R24-R25-R26-/261023429441?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc6357341#ht_898wt_1139
voltage regulator
http://www.ulismotorradladen.de/uli/Web/shop/Product-Details/Voltage_regulator_R24_R25-3_R26_6V_electronic.aspx
Eιναι 3 διαφορετικά πραγματα η καποιο κανει την ιδια λειτουργια με το άλλο ?
Επίσης στην παρακάτω φωτό υπάρχει πολλαπλασιαστής αλλά δεν υπάρχει voltage regulator ??
http://imageshack.us/photo/my-images/267/p1020116z.jpg/
Εdit : Με την πολύτιμη βοήθεια του ikarosk το θέμα λύθηκε
Ο αυτόματος είναι ιδιος με αυτό που λέμε ελληνικά voltage regulator
Στην φωτο εχουμε πολ/στη αλλα λειπει ο αυτοματος....Eυχαριστω θερμά
sakis0547
03/06/2012, 18:09
οι κολησεις σου ειναι επαγγελματικη δουλεια!!μπραβο!ωραιο θα γινει το εργαλειο σου..προχωρα παρακολουθουμε στενα..
kokkiklhs
03/06/2012, 19:34
Μπράβο ρε Παντελή, είσαι καλλιτέχνης!! Συνέχισε γερά, σε παρακολουθούμε με ενδιαφέρον!!
:beer:
srxakias
04/06/2012, 16:50
ΚΟΛΗΣΕΙΣ ΓΑΖΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ :eyepop::beer:
Μένει πλέον να κολληθεί ένα λαμάκι ώστε να συγκρατεί τον διακόπτη του πίσω στοπ που ενεργοποιήται απ' το λεβιέ του φρένου.
260455
Εδώ έχω την εξής απορία: Ο διακόπτης όταν είναι στη θέση που φαίνεται ανοίγει κύκλωμα(δεν περνάει ρεύμα), οπότε πρέπει να τραβηχτεί το αξονάκι με ελατήριο για να κλείσει κύκλωμα.
Στην κάτω φωτό ο διακόπτης είναι τοποθετημένος αντίστροφα άρα όταν πατάμε το φρένο, το κύκλωμα ανοίγει οπότε δεν διέρχεται ρεύμα. Σε φωτογραφίες που έχω δει τοποθετείται όπως στη 2η φωτό.
260456
Αν είναι έτσι πως ανάβει το stop ????????????????????
Τα λέω καλά η όχι????????????????????????????????????????:a4::a4::a4:
Δεν καταλαβα καλα τι θες να πεις ,αλλα οπως το βλεπω στην φωτο αν τον κανεις τουμπα ολοκληρο τον διακοπτη ,(απο οτι ειδα και στις δυο φωτο εχεις αλαξει την θεση του αξονακιου μονο) τοτε θα δουλευει αναποδα και οταν το φρενο ειναι στην θεση του θα "ανοιγει" η επαφη και δεν θα αναβει το στοπ και οταν πατας το φρενο τοτε θα "κλεινει" η επαφη (περναει το ρευμα) .
Πιστευω να σε καλυψα!! :beer:
Καλη συνεχεια!!!:a014:
Αυτό θα κάνω τελικά, θα τον τοποθετήσω έτσι ώστε όταν πατάω το φρένο, το αξονάκι να τραβιέται και να ανάβει το stop.
Η απορία όμως παραμένει..... εκτός αν ο δικός μου διακόπτης δεν είναι γνήσιος.
Kotselakos
05/06/2012, 13:59
Και τι δεν θα έδινα να ήξερα να κολλάω σαν εσένα φίλτατε... :a012:
Και τι δεν θα έδινα να ήξερα να κολλάω σαν εσένα φίλτατε... :a012:
Καλά θυμόμουνα ότι είχες παρόμοιο πρόβλημα..........!!!!!
motomaniac
05/06/2012, 16:21
οχι εγω ειχα... χαχαχαχαχα
κολληματα για σεμιναριο,απλα:a23:
DimChios
12/06/2012, 13:26
της ΚΟΛΑ(Η)ΣΕΩΣ γινεται!!!
:a23::a23::a23:
Έμεινα λίγο πίσω αυτές τις μέρες λόγω του ότι μου έτυχαν διάφορες αγγαρείες, αλλά όταν ηρεμήσω θα επανέλθω με νέο υλικό!!!!!!!!:smokin:
fidel_98_99
13/06/2012, 09:10
υπαρχουν 2 ειδων διακοπτες τετοιου τυπου
ο ενας τραβιεται κ ο αλλος πατιεται δηλ ο ενας ειναι οn kai πaει σε off ενω ο αλλος το αντιθετο.Δοκιμασε τον με ενα πολυμετρο να δεις που αναβει
υπαρχουν 2 ειδων διακοπτες τετοιου τυπου
ο ενας τραβιεται κ ο αλλος πατιεται δηλ ο ενας ειναι οn kai πaει σε off ενω ο αλλος το αντιθετο.Δοκιμασε τον με ενα πολυμετρο να δεις που αναβει
Ευχαριστώ fidel_98_99 για την πληροφόρηση. Οπότε ψάχνω για τον άλλο διακόπτη που ελπίζω να έχει τις ίδιες διαστάσεις με αυτόν που έχω, γιατί έχω ανοίξει σπειρώματα στο λαμάκι που τον συγκρατεί και πρέπει να το κολλήσω στο σκελετό πριν συνεχίσω σε διαδικασία βαφής. :a10:
fidel_98_99
13/06/2012, 15:17
νομιζω αν θυμαμαι καλα ιδια η βαση
http://www.ebay.de/itm/BMW-R25-3-R26-R27-Bremslichtschalter-Neu-/160813382270?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2571397a7e
universalgr1
16/06/2012, 14:52
:beer: :beer:
srxakias
16/06/2012, 18:09
Έμεινα λίγο πίσω αυτές τις μέρες λόγω του ότι μου έτυχαν διάφορες αγγαρείες, αλλά όταν ηρεμήσω θα επανέλθω με νέο υλικό!!!!!!!!:smokin:
Με ηρεμια, περιμενουμε :a014:
Σήμερα τελείωσα με τα κολλήματα του σκελετού.
Κολλήθηκε το λαμάκι για τον διακόπτη του πίσω stop, και διόρθωσα μια μ@Λ%@#α που μου προέκυψε, καθώς προσπάθησα να στρώσω με την tig, τις ανωμαλίες που είχε αφήσει ο τροχός όταν καθάριζα το τμήμα του σκελετού που φαίνεται στη φωτό από παλιές κολλήσεις.
Με την πεποίθηση ότι είναι συμπαγές, το ζέστανα και άρχισα να λιώνω την επιφάνειά του όταν ξαφνικά,......ένας κρατήρας στο μέγεθος περίπου κέρματος του ενός λεπτού εμφανίστηκε. Ηταν κούφιο.
Σκέφτηκα να το τροχίσω και να του φορέσω ένα ''στριγκάκι'' από πάνω, αλλά δοκίμασα και το γέμισμα της τρύπας περιφερειακά και είδα καλό αποτέλεσμα.
Το γέμισα λοιπόν κι έγινε όπως φαίνεται.
Φωτό της τρύπας δεν τράβηξα, γιατί με είχε λούσει κρύος ιδρώτας και δεν ήξερα αν θα γίνει η θα σκορπίσει εντελώς.
Τέλος καλό.
Shiatman
18/06/2012, 12:42
Αρχηγέ, κεντάς...:beer::a014:
Kotselakos
18/06/2012, 20:42
Για ακόμα μια φορά...
:a18::a20:
Καλησπέρα στους restorers.
Θα ήθελα να μου δώσετε πληροφορίες σχετικά με το ''ψυχρό γαλβάνι'' που χρησιμοποιείτε σαν πρώτο υπόστρωμα για τις βαφές.
Υπάρχει στο εμπόριο μόνο σε σπρέι, η και σε κουτί για χρήση με πιστόλι ?????/
Είναι συμβατό με τα διαλυτικά από τα χρώμματα η τα αστάρια αυτοκινήτων??????
Προτείνετε κάποια συγκεκριμένη φίρμα??? Για να μη θεωρηθεί διαφήμηση αν έχετε να προτείνετε κάτι στείλτε πμ.
Απ' ότι ρώτησα σε βαφείο αυτοκινήτων το γνωρίζουν αλλά δεν έχουν.......
Άντε γιατί τα τριμμένα ψωριάζουν γρήγορα εδώ λόγω υγρασίας και στο τέλος απ' το τρίψιμο δε θα μείνει τίποτε.:confused:
Kotselakos
19/06/2012, 20:18
Δεν νομίζω να βρεις σε κουτί, τουλάχιστον στα περισσότερα χρωματοπωλεία αυτοκινήτων, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει να το ψάξεις παραπέρα, με 2 άντε 3 σπρέυ το πολύ έχεις καλύψει τα πάντα. Οι τιμές που έχω πετύχει κυμαίνονται από 8 - 11.5 € η φιάλη.
Από ψάξιμο που είχα κάνει παλιότερα στο net είναι συμβατό με όλα τα αστάρια (εποξικά, ακρυλικά κλπ) .
Δηλαδή δεν πρόκειται να σου ξεβάψει εξαιτίας του διαλύτη του ασταριού ή του χρώματος.
Επίσης δεν δημιουργεί πρόβλημα πρόσφυσης στα υπερκείμενα στρώματα βαφής.
Αν τώρα του ρίξεις απευθείας διαλυτικό νίτρου πάνω του θα ξεβάψει, όπως η πλειονότητα των σπρέυ.
Να σου συστήσω κάποιο για καλό, ψέματα θα σου πω, μιας και στο XL600 είναι που χρησιμοποιώ για πρώτη φορά οπότε δεν έχει δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου. Απλά κοίτα να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο. :wave2:
Καλημερα παντελη σημερα ειδα το μηνυμα σου στα μερη μας ειναι γνωστο σαν σπρει για ψησταριες αν πας στον Κλαδη πιστευω θα βρεις! Α να σε ρωτησω και κατι ποτε ξεκινανε οι εγγραφες για τα θερινα τμηματα για το μαθημα της ποιησης!!!!!!!!!!!!! ρε φιλε τι κοληματα ειναι αυτα !!!!!!!! καλη συνεχεια πιστευω θα βγει τελειο!!!
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά εφ'οσον έχω καταλάβει σωστά και το ψυχρό γαλβάνι είναι βαφή με ψευδάργυρο, τότε υπάρχει και σε κουτί. Το πρώτο αποτέλεσμα που βρήκα ψάχνοντας στα γρήγορα είναι αυτό (http://www.renovat.gr/products/astari/psevdargiriko_minio_128). Το συγκεκριμένο λέει εφαρμογή μόνο με πινέλο πάντως.
Αυτό που δεν ξέρω είναι τι διαφορές έχει το ψυχρό γαλβάνι από το το μίνιο.
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά εφ'οσον έχω καταλάβει σωστά και το ψυχρό γαλβάνι είναι βαφή με ψευδάργυρο, τότε υπάρχει και σε κουτί. Το πρώτο αποτέλεσμα που βρήκα ψάχνοντας στα γρήγορα είναι αυτό (http://www.renovat.gr/products/astari/psevdargiriko_minio_128). Το συγκεκριμένο λέει εφαρμογή μόνο με πινέλο πάντως.
Αυτό που δεν ξέρω είναι τι διαφορές έχει το ψυχρό γαλβάνι από το το μίνιο.
Ούτε κι εγώ ξέρω ακριβώς. Το μίνιο πάντως λέγεται και Επιτεταρτοξείδιο του Μολύβδου.
Τα είδα κι εγώ και βρήκα και στην ντόπια αγορά σε κουτί και σε σπρέυ, μόνο που δεν τους έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη γιατί ότι έχω βάψει με σπρέυ, ξεβάφει πολύ εύκολα ακόμη και με βενζίνη, και το κουτί που βρήκα του λίτρου, γράφει στις οδηγίες ότι πρέπει να αραιωθεί με διαλυτικό που εδώ δεν υπάρχει.
Έτσι λοιπόν θα χρησιμοποιήσω για αντιδιαβρωτική προστασία μίνιο προδιαγραφών marine δύο συστατικών, που μπορεί να είναι λίγο τσιμπημένο στην τιμή αλλά είναι εγγυημένο. Θα ενημερώσω.
Από εργασίες τώρα .........βελτίωσα (πλάτυνα) τα σημεία του σταντ που βρίσκουν στις κόντρες του σκελετού που έχω κολλήσει:
262281
Ποντάρισα τις βάσεις του μοτέρ επιπλέον:
262282
Και τρύπησα για να τοποθετήσω θηλιά inox για το ελατήριο του σταντ. Στο σημείο αυτό ήταν κολλημένη μία βίδα λοξά που γάτζωνε πάνω της το άκρο από το ελατήριο. Προφανώς το εργοστασιακό τιπ δεν άντεξε και του κόλλησε κάποιος από τους προκάτοχους,..... βίδα.
Αυτό δεν φαίνεται πάντως να καταλαβαίνει από ζόρια:
262283
Ευτυχώς που τέλειωσαν οι συγκολλήσεις γιατί με τη ζέστη ,και στις ώρες που μπορώ να δουλέψω, η κατάσταση δεν παλεύεται...:whiteflag:
motomaniac
23/06/2012, 14:43
σε καταλαβαινω απολυτα.. μετα τις 5 το απογευμα η κατασταση ειναι αφορητη για κολλησεις..
Yorgoskos
23/06/2012, 15:47
:beer: ωραια δουλιτσα μπραβο!!!!δωσε κ αλλες φωτο στο λαο!!!:beer:
Καλημέρα στο φόρουμ.:wave2:
Κάπου εδώ το ξεθάβω και συνεχίζω, αφού από το χειμώνα και ύστερα ξεπέρασα ένα μικροπρόβλημα υγείας, καταπιάστηκα να συνεφέρω το C90 που κονόμησα και επισυνάπτω παρακάτω (μιλάμε για ''εργαλείο''.........δεν είχα ποτέ παπί και τώρα ανακαλύπτω τα πλεονεκτήματα). Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.
297091
Τελείωσα το σταντ που είδα κι έπαθα να το φέρω στα ίσια του, ώστε να ανοίγει και να κλείνει κανονικά χωρίς να βρίσκει στο πλαίσιο. Τέτοια στραβωμάρα δεν την περίμενα.
Κόλλησα ένα μικρό ''Π'' στο ένα πόδι και στο άλλο ένα κομμάτι σωληνα 14mm για να το πατάω.
297092
297093
Το σταντ επάνω στο σκελετό........
297094
Τα υπόλοιπα κομμάτια περιμένουν στο ράφι για στοκάρισμα και τρίψιμο, αφού το χειμώνα περάστηκαν με μίνιο γιατί σκούριαζαν συνεχώς και αν τα άφηνα δεν θά΄μενε τίποτε.
Σειρά του σκελετού να τριφτεί λίγο και να περαστεί κι αυτός μίνιο.
297095
Από αύριο όμως γιατί η ζέστη δεν αστειεύεται..:confused:
Da.Vintage
07/08/2013, 12:57
Μπράβο ρε φίλε! επιτέλους το ξανάπιασες καλή συνέχεια φίλε και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε!
motomaniac
07/08/2013, 16:55
ζηλευω τις κολλησεις σου φιλε!!! μακαρι να ειχα κι εγω τετοιο εργαλειο!
Ο σκελετός τριμμένος..:sweat:
298145
Το μπροστινό και η βάση της μπαταρίας. Το πρωί ζέστη και τ'απόγευμα ζέστη και κουνούπια@@@@@@@@@@
298147
Περασμένα σήμερα με μίνιο. Θα τ'αφήσω μερικές μέρες να στεγνώσουν καλά.
298177
Παντελακο θαυμασια δουλεια,το πας πολυ καλα:beer:
ΥΓ:Τωρα το ανακαλυψα:look:
Το μπροστινό και η βάση της μπαταρίας. Το πρωί ζέστη και τ'απόγευμα ζέστη και κουνούπια@@@@@@@@@@
298147
:lol:
:a014:
Τo gourouni
25/08/2013, 08:43
:beer::beer::beer:
vforever
25/08/2013, 16:18
:beer: :a014:
Καλημέρα.!
1η απόπειρα στοκαρίσματος στα φτερά, και στο φανάρι. Τα υπόλοιπα που απαιτούν στόκο θα περιμένουν να στεγνώσει καλά το μίνιο.
298221
Εδώ για το στοκάρισμα χρησημοποίησα στόκο δύο συστατικών ναυτιλιακής χρήσης. (Αυτό που λένε βάψτο μπλέ και πέτα το στη θάλασσα)
Είναι κυρίως για πολυεστέρα, αλλά έχει εξαιρετική πρόσφυση σε όλα τα υλικά ακόμη και σε ξύλο.(δοκιμασμένο)
Επίσης είναι αρκετά πιο ελαφρύς από τον σιδηρόστοκο και το κυριότερο, αργεί πολύ να στερεοποιηθεί (σε κανονικές συνθήκες περίπου 4 ώρες) έτσι ώστε να δουλεύεται για αρκετή ώρα.
Ελπίζω να τα πάει καλά και με τις συστολοδιαστολές της λαμαρίνας.:hmm:
298222
nikvolos
26/08/2013, 15:15
Αν κάνει δουλειά στο ξύλο που έχει μεγαλύτερες συστολοδιαστολές, τότε στη λαμαρίνα λογικά δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Καλή συνέχεια... :)
supraman
23/02/2014, 18:30
πω πω πω κυριε παντελη απλα λεω ΓΤ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΤ??? :(
τετοια κοληση τετοια λεπτομερια :beer: και ελεγα τι ηταν εκεινος ο σκελετος που ειχε φερει και τον τριβανε με τον χρησταρα και τον γιωργαρα bmw ηταν τελικα μπραβο κυριε μπραβο :) :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.