Σύνδεση

View Full Version : CBR400R ως που θα φτάσει η κατρακύλα;



georgio
13/05/2012, 13:44
Φήμες για Honda CBR 400R

Πληροφορίες ότι η Honda ετοιμάζει ένα ακόμη CBR, αυτή τη φορά στα 400 κ.εκ., δημοσιεύει το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine. Το περιοδικό αναφέρει ότι οι Ιάπωνες εργάζονται σε ένα νέο μεσαίο sport.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το δημοσίευμα, η Honda είναι διατεθειμένη να καλύψει το κενό ανάμεσα στα CBR 250R και CBR 600RR, με ένα μοντέλο που δε μπορεί παρά να διαθέτει κινητήρα 400 κ.εκ. και να αποτελεί τον κληρονόμο των αξέχαστων VFR400 και RVF400R. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι κάνουν λόγο για ένα CBR 400R, το οποίο σχεδιάζεται για την εγχώρια αγορά και διαθέτει δικύλινδρο κινητήρα.

Αναλυτικότερα, ο κινητήρας εικάζεται πως θα είναι δικύλινδρος εν σειρά (με αρκετές ομοιότητες ως προς τον μονοκύλινδρο του CBR 250R) και όχι V4. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, το CBR 400R θα πρέπει να αποδίδει ισχύ περίπου διπλάσια του CBR 250R και μισή, σε σχέση με το CBR 600RR, με τους ίππους να εκτιμώνται γύρω στους 50.

Με αυτό τον τρόπο, η Honda θα ενισχύσει τη γκάμα της με ένα μοντέλο που θα χρησιμεύει ως το ενδιάμεσο βήμα ανάμεσα στα δύο sport της ιαπωνικής εταιρείας.

Πηγή (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/91058.asp)


Και εξηγούμαι: δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μηχανάκι, καλό θα είναι γενικά και μπορεί να είναι και ιδανικό για την εποχή.

Αλλά ρε γαμώτο δεν μπορεί να του δίνεις το ίδιο όνομα με μια μηχανή η οποία είναι εντελώς διαφορετική. Τι σχέση έχει αυτό με το CBR400RR Gull-Arm;

Και επίσης με ενοχλεί ότι ενώ μέχρι πρότινος τα ονόματα των μοτοσικλετών είχαν άμεση σχέση με τον τύπο του κινητήρα που φορούσαν, πλέον έχουν σχέση με την εμφάνιση (βλέπε επίσης Versus).


Υ.Γ.: το ότι η Honda πλέον βγάζει αδιάφορα μηχανάκια δεν θα το σχολιάσω καν

Υ.Γ.2: επίσης δεν θα σχολιάσω την άγνοια όποιου έγραψε το άρθρο (δεν ξέρω αν είναι του mototriti, παντού το ίδιο κυκλοφορεί) που συγκρίνει τη νέα μηχανή με το VFR400... μάλλον δεν ξέρει για τα CBR400.

Shaolin Monk
13/05/2012, 14:28
Εχει γινει φασαρια στο νετ για ενα 400αρι που κυκλοφορει ή θα κυκλοφορησει στη Ιαπωνια.... Ε, και;; Η κατηγορια ειναι δημοφιλης εκει για φορολογικους μαλλον λογους και βγαινουν πολλα 400αρια που δεν τα ειδαμε αλλα και δεν θα δουμε ποτε.... Υπεροχα σαν ιδεες αλλα δεν εισαχθουν...

Takata Dome
13/05/2012, 18:45
Αν έχει μια λογική τιμή,μια χαρά αξιοπρεπέστατη μηχανή ειναι...
RR δε θα γίνει ποτέ βέβαια,και κακώς χρησιμοποιήθηκε αυτό το όνομα!

GIXXERAKIAS
14/05/2012, 07:51
Eμένα δεν με πειράζει που θα το λένε όπως θα το λένε....με πειράζει η κατρακύλα του ότι αντί να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω....όλο και μικρότερα Supersport ξανά γιατί δέν βλέπουν πωλήσεις οι εταιρείες αλλιώς (επειδη είναι ακριβά,λόγω τελών,λόγω φορολογίας πες ότι θές...) και πάμε να γίνουμε Taiwan,Thailand etc σιγά σιγά......:(

spyrakos35
14/05/2012, 09:19
άλλες οι εποχές άλλες οι ανάγκες.....

την εποχή του gull arm δεν υπήρχαν 600RR .....

Πολυμήχανος
14/05/2012, 10:00
Ντάξει θεωρητικές σκέψεις, αν ΟΝΤΩΣ βγει και δεν είναι ακόμα μια φαντασία το άρθρο.


Εχει γινει φασαρια στο νετ για ενα 400αρι που κυκλοφορει ή θα κυκλοφορησει στη Ιαπωνια.... Ε, και;; Η κατηγορια ειναι δημοφιλης εκει για φορολογικους μαλλον λογους και βγαινουν πολλα 400αρια που δεν τα ειδαμε αλλα και δεν θα δουμε ποτε.... Υπεροχα σαν ιδεες αλλα δεν εισαχθουν...

Τα 400ρια της δεκαετίας 90 δεν εισάγονταν, γιατί ήταν πανάκριβες κατασκευές (και με τις δύο έννοιες) και κόστιζαν καινούρια, πιο ακριβά από τα 600 και 900 της ίδιας εποχής. Παρόλαυτά ήρθαν μια χαρά σαν μεταχειρισμένα.

Τούτο δω είναι ένα φτηνό μοτοσυκλετάκι, που ίσως θα κοστίζει κάτι παραπάνω από το 250R που κυκλοφορεί και εισάγεται κανονικά. Δεν βλέπω λόγο να μην εισάγεται.

Από την άλλη, το έχω ξαναγράψει και αλλού. Ο νέος της δεκαετίας 90 αγόραζε 400ρι τετρακύλινδρο, με τέρας αλουμινένιο πλαίσιο, τετραπίστονες, αναρτησάρες, ψαλιδάρες, φρενάρες, 59 τροχό, συμπεριφορά ξυράφι, μέχρι και μονόδρομο συμπλέκτη (ZXR-VFR-RVF). Ο νέος της δεκαετίας του 10, αγοράζει σιδεριά πλαίσιο, φτηνοαναρτήσεις, μοτεράκια όσο πιο φτηνά στην παραγωγή γίνεται, μονούς δίσκους με μια διπίστονη μπροστά, παπίσια ψαλίδια, συμπεριφορά απλά βολική κ.ο.κ. Ε δεν το λες ακριβώς και πρόοδο όλο αυτό...

Ντάξει δεν φταίει βέβαια το καημένο το άψυχο, αλλά ρε χόντα κι εσύ, CBR το κομιούτερ; Ας το έβγαζε CB...


Πηγή (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/91058.asp)
επίσης δεν θα σχολιάσω την άγνοια όποιου έγραψε το άρθρο (δεν ξέρω αν είναι του mototriti, παντού το ίδιο κυκλοφορεί) που συγκρίνει τη νέα μηχανή με το VFR400... μάλλον δεν ξέρει για τα CBR400.

Για πολλές κλωτσιές... Δλδ σύμφωνα με την λογική του συντάκτη, εγώ να πάω να το δώσω το γερασμένο Nc30 μου, και να πάρω το καινούριο 400ρι, γιατί θα νοιώσω ότι έχω τον διάδοχο; ΗΜΑΡΤΟΟΟΟΝ πόσο άάάάάσχετοι είναι ΡΠΜ...

chr1s_86
14/05/2012, 14:04
Ας το έλεγε τουλάχιστον CBR400F... Που και πάλι λάθος είναι... CBR και να μην είναι τετρακύλινδρο ; ;

mikRRopixel
17/05/2012, 00:18
...Ο νέος της δεκαετίας 90 αγόραζε 400ρι τετρακύλινδρο, με τέρας αλουμινένιο πλαίσιο, τετραπίστονες, αναρτησάρες, ψαλιδάρες, φρενάρες, 59 τροχό, συμπεριφορά ξυράφι, μέχρι και μονόδρομο συμπλέκτη (ZXR-VFR-RVF). Ο νέος της δεκαετίας του 10, αγοράζει σιδεριά πλαίσιο, φτηνοαναρτήσεις, μοτεράκια όσο πιο φτηνά στην παραγωγή γίνεται, μονούς δίσκους με μια διπίστονη μπροστά, παπίσια ψαλίδια, συμπεριφορά απλά βολική κ.ο.κ. Ε δεν το λες ακριβώς και πρόοδο όλο αυτό...


Τα είπες ακριβώς όπως τα σκεφτόμουν και εγώ φίλε μου..
Και πέρα από όλα αυτά, αν όντως γίνει κάτι τέτοιο, λογικά θα περιμένουμε να δούμε ένα 400ρι ήπιων τόνων, με look από το νέο CBR600F και περιφερειακά από το CBR250 (πανω-κάτω).
Δηλαδή καμία πρωτοτυπία και κανένας "μοναδικός σχεδιασμός" ώστε να δημιουργηθεί κάτι από την αρχή, αντάξιο των προαναφερθέντων VFR, RVF κλπ. Μπαστάρδεμα στο full...κρίμα Honda

mikRRopixel
17/05/2012, 00:22
...και να προσθέσω στον ίδιο συνειρμό ότι το "νέο" CBR600F έχει δανειστεί πολλά από το Hornet :confused:

Viper4
17/05/2012, 12:09
Όσο θα υπάρχει κοινό που θα αγοράζει μηχανάκια μόνο και μόνο λόγο του ονόματος τόσο θα υπάρχει αυτό το φαινόμενο!
Άλλο να λέει ο πιτσιρικάς στην παρέα του έχω cbr (δεν θα αναφέρει κυβικά) και άλλο να λέει έχω Rubic (εεε; ποιος;; τι είναι αυτό;;; ) Καταλαβαίνετε το σκεπτικό;

Παρόλα αυτά αν κρατήσει κάποια σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγάλο του αδερφό όπως έχει γίνει πχ με το gsr (έχει κυκλοφορήσει και μικρή έκδοση στο εξωτερικό) ή με το Varadero 125 τότε καλά κάνουν!

Da.Vintage
17/05/2012, 12:30
Μάγκες είναι όλα θέμα Μάρκετινγκ... η σωστή ονομασία θα ήταν VTR 400 k 250 όντας 2κύλινδρο;), για το 125 δεν κάνω καν κουβεντα παπί με φέρινγκ είναι...:rolleyes:
Αλλά οι πιτσιρικάδες εκτός απο το CBR δεν έχουν ιδέα για το θρύλο VTR... :nono:


Αλλά VTR 250 έχει βγάλει αυτό:uplate:
http://www.mototriti.gr/data/magazine/viewthema/37800.asp

odt
17/05/2012, 13:50
...και να προσθέσω στον ίδιο συνειρμό ότι το "νέο" CBR600F έχει δανειστεί πολλά από το Hornet :confused:


είναι hornet, με πλαστικά και κλιπόν ;)

Πολυμήχανος
17/05/2012, 16:33
Μάγκες είναι όλα θέμα Μάρκετινγκ... η σωστή ονομασία θα ήταν VTR 400 k 250 όντας 2κύλινδρο;), για το 125 δεν κάνω καν κουβεντα παπί με φέρινγκ είναι...:rolleyes:
Αλλά οι πιτσιρικάδες εκτός απο το CBR δεν έχουν ιδέα για το θρύλο VTR... :nono:


Αλλά VTR 250 έχει βγάλει αυτό:uplate:
http://www.mototriti.gr/data/magazine/viewthema/37800.asp

VTR θα έπρεπε να ήταν V2, και αυτό υπάρχει ήδη και είναι και καλόοοοο
http://dayerses.com/data_images/posts/honda-vtr-250/honda-vtr-250-08.jpg

Da.Vintage
18/05/2012, 08:50
VTR θα έπρεπε να ήταν V2, και αυτό υπάρχει ήδη και είναι και καλόοοοο
http://dayerses.com/data_images/posts/honda-vtr-250/honda-vtr-250-08.jpg

Θα έπρεπε αλλά υπάρχει κανένα άλλο δικύλινδρο SS στη Honda?
πουθενά δε πλησιάζει αυτό που φτιάξανε...

400 δικύλινδρο σε σειρά?

Χάθηκε να αναζωογονήσουν τον 4κυλ. κινητήρα του CBR 400 gull arm ή έστω του SF?
ή τον V4 του VFR?

έστω τον 400 να τον κάνουν V2?


Εδώ κάνανε τον 125cc του Varadero v2!

DrIoannis
18/05/2012, 10:44
Προσωπικά πιστεύω πως το πάθος που υπήρχε την δεκαετία 80-90 έχει εκλείψει στην Honda και πιθανόν σε όλη την Ιαπωνική μοτοβιομηχανία.Που είναι τα αντίστοιχα μοντέλα RVF,NR κλπ?Έβλεπα τα RVF 400 CBR 400 τότε και πραγματικά τα θαύμαζα,ακόμη και τώρα όταν δω ένα RVF πραγματικά το χαζεύω...Απλά,ξενέρωτα,cost effective,marketing μοντέλα είναι η σημερινή νοοτροπία.

sapila racing
18/05/2012, 11:09
Ωραία όλα αυτα που λέτε αλλά ας μας πεί ποιός θα αγόραζε το υποτιθέμενο σημερινό CBR400RR η VFR(RVF)400RR στα ίδια χρήματα η και λίγο παραπάνω από το CBR600RR?
Να σας πω εγω? Kανένας.

Κατα τα άλλα ποιός είπε οτι ενα CBR πρέπει να είναι 4κύλινδρο? Καμμία σχέση.
Ενα VFR πρέπει να ειναι V βέβαια, αλλά μεχρι εκεί.

FJ
18/05/2012, 11:25
Ας το έλεγε τουλάχιστον CBR400F... Που και πάλι λάθος είναι... CBR και να μην είναι τετρακύλινδρο ; ;



Κατα τα άλλα ποιός είπε οτι ενα CBR πρέπει να είναι 4κύλινδρο? Καμμία σχέση.

Συμφωνω. Αλλωστε υπαρχει και CBR 125 μονοκυλινδρο...:)

Γενικοτερα η αποψη μου ειναι οτι τα 400(και ειδικα τα CB) ειναι μια χαρα μηχανακια και κακως ειναι εξαφανισμενα απο την Ευρωπη τουλαχιστον. Μηχανακια πολης, που ομως μπορουν να κανουν και μικρες αποδρασεις αξιοπιστα και οικονομικα.