Σύνδεση

View Full Version : Αγορά μεταχειρισμένου R1200GS - συμβουλές



blackup
19/05/2012, 02:27
Καλησπέρα παιδιά!

Σχεδιάζω να προχωρήσω στην αγορά του R1200GS - όχι adv αν και μού αρέσει πιο πολύ.

Στα οικονομικά που θα κινηθώ, περίπου 6500 ευρώ +-, βλέπω ότι κινούμαι σε μοντέλα κυρίως του 2005 και κάποια του 2006. Επίσης, σκοπεύω να κινηθώ μέχρι 30.000-35.000 χλμ, και έχω βρει και μερικά μοντέλα περίπου στα 25.000χλμ.

Ευχαρίστως να ακούσω τις συμβουλές σας για τις ιδιαιτερότητες της μηχανής αυτής που πρέπει να προσέξω, πέρα από τα λάστιχα που είναι οφθαλμοφανή. Σίγουρα θα το πάω και για ένα έλεγχο σε γνώστη της μηχανής, συνεργείο, είμαι στη Θεσσαλονίκη, δυτικά.

Θέμα service ή αλλαγών που θα προκύψουν στον επόμενο χρόνο κίνησής μου; Για να υπολογίσω το κόστος συντήρησης. Π.χ. να ξέρω αν έρχονται μεγάλες αλλαγές μηχανικών μερών στα επόμενα χιλιόμετρα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον απαντήσει. :)

DrBig
19/05/2012, 07:12
Τα 05 και 06 ειναι ακριβως τα μοντελα που δεν πρεπει να αγορασεις (γιατι εβγαιναν με σερβοφρενα). Πολλοι δεν ειχαν προβλημα, λιγοι τρακαραν γιατι εμειναν απο φρενα, ακομα λιγοτεροι σκοτωθηκαν και ενας γερμανος πηγε την bmw πιπ@ κ@λο στα δικαστηρια μεχρι να τα καταργησουν.
Κατα τ'αλλα κοιτα τα κλασσικα,
1) να δουλευει το ABS (καποτε θα χαλασει, το θεμα ειναι να μην εισαι εσυ αυτος που θα το πληρωσει)
2) Ελεγξε ολο το συστημα του πισω αξονα (καποτε θα χαλασει, το θεμα ειναι να μην εισαι εσυ αυτος που θα το πληρωσει)
και τελος,
3) ξανασκεψου το και παρε κατι αλλο

:wave2:

Cpt. Haddock
19/05/2012, 07:33
Επίσης, σε συνθηκες καθημερινης μετακινησης το σερβόφρενο πηδούσε τη μπαταρία

panos1050
19/05/2012, 08:08
ωραια παει και αυτος ...:lol:

g.kounoupis
19/05/2012, 09:20
Και χωρίς σερβοφρενο την μπαταρία πάλι την σκίζουν τα 1200 αν κινείται στην πόλη πρέπει να την φορτίζεις αλλιώς θα την αλλάζεις κάθε χρόνο , τον άξονα πρέπει να δεις να μην χτυπαει , το abs . δύσκολα θα βρεις μηχανάκι με τα λεφτά και τα χλμ που θέλεις.
Εκτός αν είσαι τόσο πολύ τυχερός .

DimChios
19/05/2012, 09:21
τραβα ρε φιλε σε κανενα αλλο φορουμ να ρωτησεις για BMW

Συμβουλη

:wave2:

blackup
19/05/2012, 10:55
Ευχαριστώ για τις ως τώρα απαντήσεις. :)

Σχετικά με την αγορά κάποιου άλλου, να πω ότι έχω περάσει από όλους τους γιαπωνέζους για χρόνια, φτάνοντας και τα 98 άλογα στον ένα τροχό, και με τα χρόνια τους βαρέθηκα.

Τα πούλησα όλα και για μετακινήσεις πόλης, έχω scooter, που το θεωρώ το απόλυτο όχημα μετακίνησης στην πόλη. Το θεωρώ αστείο να αγοράσει κανείς μεγάλες μηχανές και να τις καίει μέσα στην πόλη, 1η-2α.

Ψάχνω μόνο το BMW R1200GS για πιο μεγάλες διαδρομές. Αν όντως δεν ενδείκνυται να αγοράσει κανείς μοντέλα του 2005 και του 2006, τότε θα περιμένω του χρόνου να αγοράσω κάτι πιο μετά, καθώς δεν εκτίθεμαι οικονομικά περισσότερο στην παρούσα χρονική συγκυρία.

Τώρα σχετικά με το θέμα BMW ή όχι, προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι τις ανωμαλίες του καθενός, να υποστηρίζει μία μάρκα λες και παίρνει ποσοστά.

Η μηχανή είναι γούστο, έρωτας και πάθος. Και αυτά δεν πάνε με τη λογική των άλλων, αλλά πάνε με την καρδιά και με αυτά που ερεθίζουν προσωπικά τον καθένα.

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ... ;)

DimChios
19/05/2012, 11:22
Ευχαριστώ για τις ως τώρα απαντήσεις. :)

Σχετικά με την αγορά κάποιου άλλου, να πω ότι έχω περάσει από όλους τους γιαπωνέζους για χρόνια, φτάνοντας και τα 98 άλογα στον ένα τροχό, και με τα χρόνια τους βαρέθηκα.

Τα πούλησα όλα και για μετακινήσεις πόλης, έχω scooter, που το θεωρώ το απόλυτο όχημα μετακίνησης στην πόλη. Το θεωρώ αστείο να αγοράσει κανείς μεγάλες μηχανές και να τις καίει μέσα στην πόλη, 1η-2α.

Ψάχνω μόνο το BMW R1200GS για πιο μεγάλες διαδρομές. Αν όντως δεν ενδείκνυται να αγοράσει κανείς μοντέλα του 2005 και του 2006, τότε θα περιμένω του χρόνου να αγοράσω κάτι πιο μετά, καθώς δεν εκτίθεμαι οικονομικά περισσότερο στην παρούσα χρονική συγκυρία.

Τώρα σχετικά με το θέμα BMW ή όχι, προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι τις ανωμαλίες του καθενός, να υποστηρίζει μία μάρκα λες και παίρνει ποσοστά.

Η μηχανή είναι γούστο, έρωτας και πάθος. Και αυτά δεν πάνε με τη λογική των άλλων, αλλά πάνε με την καρδιά και με αυτά που ερεθίζουν προσωπικά τον καθένα.

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ... ;)



Α να γεια σου!

Εγω παντως που ειχα για 60000 χλμ του 2006 (με χωματα, ταξιδια κλπ κλπ) προβλημα ΔΕΝ αντιμετωπισα κανενα εκτος της μπαταριας 2-3 φορες αλλα κινουμουν καθημερινα χειμωνα-καλοκαιρι

Καποιοι λενε οτι ειμαι η εξαιρεση αλλα ειναι γνωστοι οκνυροι και ευδαιμονιστες!

:lol:

PortisHead
19/05/2012, 11:57
Νταξ μωρε...ψιλολοϊδια...

-προβληματικα φρενα
-πισω αξονας

πως λέμε χαλασμενη κόρνα...κατι τετοιο.

:lol:

harris_x
19/05/2012, 11:59
[...]Τώρα σχετικά με το θέμα BMW ή όχι, προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι τις ανωμαλίες του καθενός, να υποστηρίζει μία μάρκα λες και παίρνει ποσοστά.
[...]
Δεν υποστήριξε κανείς κάποια άλλη μάρκα, είπαν απλά τη γνώμη τους για την συγκεκριμένη, ρώτησες για γνώμες και γνώμες πήρες :winka:

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ... ;)
:a10:

thalasinos
19/05/2012, 14:05
ωραια παει και αυτος ...:lol:

:lol::lol::lol: τόσο γρηγορα???? :lol::lol:

DrBig
19/05/2012, 14:12
ωραια παει και αυτος ...:lol:

Το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και δεν τους προλαβαινεις :plaf:

blackup
19/05/2012, 23:06
Όχι ακόμα δεν με πείσατε! :D

Επί του πρακτέου να ψάξω για μοντέλο του 2007 και μετά;

Σχετικά με αυτούς που μού λένε να μην πάρω προπέλα, και επειδή έχω περάσει οπώς ξαναείπα από πολλά γιαπωνέζικα, θέλω να μού πει κάποιος ένα όχημα που θα προσεγγίσει την εμπειρία μιας R1200GS και δεν θα μού θυμίζει τον κλασσικό βαρετό γιαπωνέζο. Που ναι έχει αξιοπιστία, αλλά κουράστηκα με αυτό το στήσιμό του, το οδήγησα, το χόρτασα και δεν θέλω να μού το ξαναθυμίσει τίποτα.

Είναι σαν την γκόμενα, που μετά από καιρό, δεν θέλεις να ξαναπας μαζί της. Θέλεις νέες γνωριμίες. :cool:

PortisHead
19/05/2012, 23:10
......Θέλεις νέες γνωριμίες. :cool:
Εσυ ομως δεν πας για γνωριμιες....για περιπέτειες σε κόβω :)

blackup
19/05/2012, 23:20
Αν το δούμε ρεαλιστικά, κανείς δεν θέλει να είναι στα συνεργεία κάθε τρεις και λίγο.

Το ερώτημα είναι όμως: όλοι οι κάτοχοι R1200GS στατιστικά έχουν περισσότερες επισκέψεις στο συνεργείο από ότι οι γιαπωνέζικοι;

Ας βγάλουμε επίσης τα 2005, 2006 μοντέλα αν έχουν εκείνα τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Από 2007 μετά, υπάρχουν βλάβες που να ξεχωρίζουν στατιστικά από άλλες μάρκες;

PortisHead
19/05/2012, 23:23
Παρε οτι σου κάνει "κλικ" και θα χαίρεσαι να το βλέπεις στο γκαραζ σου...ολα τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμα.
:beer:

spyrakos35
20/05/2012, 05:47
Αν το δούμε ρεαλιστικά, κανείς δεν θέλει να είναι στα συνεργεία κάθε τρεις και λίγο.

Το ερώτημα είναι όμως: όλοι οι κάτοχοι R1200GS στατιστικά έχουν περισσότερες επισκέψεις στο συνεργείο από ότι οι γιαπωνέζικοι;

Ας βγάλουμε επίσης τα 2005, 2006 μοντέλα αν έχουν εκείνα τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Από 2007 μετά, υπάρχουν βλάβες που να ξεχωρίζουν στατιστικά από άλλες μάρκες;

φίλου μου οκτάρι ή εννιάρι του έκαναν αλλαγή σασμάν (το λεω όπως ακριβώς μου το είπε) λίγο αφού έληξε η εγγύηση.....

GAGARIN
20/05/2012, 06:25
με τα χρηματα που διαθετεις κοιτα και το 1150 adv (30lt ντεποζιτο κ.α.) να χεις το κεφαλι σου ησυχο και να το φτιαχνεις και μονος σου χωρις εγκεφαλους και διαγνωστικα συνεργειων...................ακομα και οι 1200αρηδες παραδεχονται οτι ειναι οτι καλυτερο βγηκε.......

simeon
20/05/2012, 09:56
με τα χρηματα που διαθετεις κοιτα και το 1150 adv (30lt ντεποζιτο κ.α.) να χεις το κεφαλι σου ησυχο και να το φτιαχνεις και μονος σου χωρις εγκεφαλους και διαγνωστικα συνεργειων...................ακομα και οι 1200αρηδες παραδεχονται οτι ειναι οτι καλυτερο βγηκε.......

Αν και δεν Εχω εμπειρία σε GS απο συζήτηση με φίλο για το ίδιο θέμα εκεί κατέληξε!

DrBig
20/05/2012, 13:09
Το 1200 μια χαρα μηχανη ειναι, με χαρακτηρα και πολυμορφικοτητα (αν βαλεις ολες τις χρηστικες παραμετρους στο τσουβαλι) που λιγες εχουν, ισως καμια αλλη. Το θεμα του ειναι τα προβληματα που βγαζει και τα χρηματα που κοστιζει για να διορθωθουν. Οποτε να ξεκαθαρισω οτι αναλογα τα γουστα του καθενα, μπορει να ειναι ενα πολυ απολαυστικο μηχανακι, απλα η bmw της δεκαετιας του 2χχχ υπολειπεται σε σχεση με τον ανταγωνισμο σε θεματα αξιοπιστιας σε ΟΛΑ τα μεγαλα της μοντελα και αναμεσα στους ευρωπαιους κατασκευαστες και αναμεσα στου ιαπωνες. Οποτε το μονο που θελω να επισημανω και τιποτε αλλο για τον επιδοξο αγοραστη, ειναι οτι δεν αγοραζει το σκυλι του πολεμου που η διαφημιστικη καμπανια (και η φημη γενικοτερα) θελει να προϊδεασει.
Κατα τ'αλλα και περαν της πλακας, βουρ στο πατσα, το μηχανακι οδηγικα λεει.

blackup
20/05/2012, 15:26
Δηλαδή για να καταλάβω, ποιές είναι οι μεγάλες βλάβες που βγάζουν - και δεν βγάζουν οι γιαπωνέζοι - και πόσο κοστίζουν ενδεικτικά;

yannis24
20/05/2012, 15:35
Λοιπόν να πω και εγω την π@π@ρια μου :

Με τα ίδια λεφτα παρε ένα TDM ή ενα Varadero νεότερης χρονολογιας, που σαν κόστος συντήρησης και απόκτησης έχει τα μισά απο το ΒΜW, και με ότι σου περισσέψει,πήγαινε διακοπές το καλοκαίρι........

Και ούτε προβλήματα, ούτε συνεργεία ούτε τίποτα..........

spyrval
20/05/2012, 17:55
Δηλαδή για να καταλάβω, ποιές είναι οι μεγάλες βλάβες που βγάζουν - και δεν βγάζουν οι γιαπωνέζοι - και πόσο κοστίζουν ενδεικτικά;

www.gsforum.gr
Απλά είναι τα πράγματα, μπες στο φόρουμ που ξέρουν μέχρι βίδας τα 1200άρια (και τα άλλα) και θα τα μάθεις όλα. Κοίτα πρώτα τα "τεχνικά θέματα". Αν θες και μεταχειρισμένο θα βρεις και πολλές αγγελίες που αξίζουν τον κόπο.

blackup
20/05/2012, 18:17
www.gsforum.gr
Απλά είναι τα πράγματα, μπες στο φόρουμ που ξέρουν μέχρι βίδας τα 1200άρια (και τα άλλα) και θα τα μάθεις όλα. Κοίτα πρώτα τα "τεχνικά θέματα". Αν θες και μεταχειρισμένο θα βρεις και πολλές αγγελίες που αξίζουν τον κόπο.

Μπορώ να ψάξω και το google και όλο το διαδίκτυο. Φυσικά διαβάζω τεχνικά θέματα αλλού.

Περισσότερο θέλω να ακούσω τις τεκμηριώσεις αυτών που εδώ μέσα λένε "μην πάρει το όχημα, βγάζει βλάβες" γιατί ως τώρα δεν έχω ακούσει ουσιώδη επιχειρήματα, μόνο φήμες τί έπαθαν τρίτοι.

Τέτοια επιχειρηματολογία είναι για τα παιδιά της παιδικής χαράς.

Αν έχει κάποιος, ας πει πιο συγκεκριμένα πράγματα. Όχι, ιστορίες για αγρίους τύπου "σε ένα φίλο μου του χάλασε ο άξονας".

DrBig
20/05/2012, 20:09
Μπορώ να ψάξω και το google και όλο το διαδίκτυο. Φυσικά διαβάζω τεχνικά θέματα αλλού.

Περισσότερο θέλω να ακούσω τις τεκμηριώσεις αυτών που εδώ μέσα λένε "μην πάρει το όχημα, βγάζει βλάβες" γιατί ως τώρα δεν έχω ακούσει ουσιώδη επιχειρήματα, μόνο φήμες τί έπαθαν τρίτοι.

Τέτοια επιχειρηματολογία είναι για τα παιδιά της παιδικής χαράς.

Αν έχει κάποιος, ας πει πιο συγκεκριμένα πράγματα. Όχι, ιστορίες για αγρίους τύπου "σε ένα φίλο μου του χάλασε ο άξονας".


Αφου ξερεις να χρησιμοποιεις το google τι μας ρωτας?
Το μοναδικο που θα μπορουσαμε να σου πουμε (και δεν μπορεις να βρεις μονο σου) ειναι για τον φιλο μας τον Κιτσο που του χαλασε ο αξονας και ο οποιος δεν γραφει σε φορουμ. Τι τεκμηριωση λοιπον περιμενεις? Να σου παραθεσουμε λινκς (τα οποια μπορεις να βρεις και μονος σου σε καθε σχετικο φορουμ) για ατελειωτα θρεντ που συζητανε το θεμα? Ειναι δηλαδη τεκμηριωση αυτο?

ΥΓ
Προφανως θα ξερεις πως στην αμερικη υπαρχει extended warranty 5 χρονια για τους αξονες.

Lupo
20/05/2012, 20:50
Κάνε τα test drives σου, και ότι ερωτευτείς πάρε το.
Αν και με το budget σου θα πρότεινα 1150 τουμπανο και καλοσυντηρημένο, ασχέτως χιλιομέτρων.
Σκυλί και απολαυστικό, αλλά μην περιμένεις γκάζια. Όλα τα υπόλοιπα είναι μούρλια.

(Είμαι ερωτευμένος ακόμα με το δικό μου και μου φαίνεται, ε?)

taisteal
20/05/2012, 21:02
Παρε οτι σου κάνει "κλικ" και θα χαίρεσαι να το βλέπεις στο γκαραζ σου...ολα τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμα.
:beer:

:a10:

MikeG
20/05/2012, 21:44
Η πλάκα είναι ότι κανείς από όσους έχει γράψει δεν έχει ή είχε το 1200 :plaf:

DrBig
20/05/2012, 22:15
Η πλάκα είναι ότι κανείς από όσους έχει γράψει δεν έχει ή είχε το 1200 :plaf:

Και να ειχαμε, ενα παραδειγμα θα ηταν μονο. Και τι μ'αυτο?

Tigas
20/05/2012, 22:31
να πώ και εγώ που είχα το GS1200 το απλό και ήταν μοντέλο 2006 και ΔΕΝ είχε σεβροφρενο ότι δεν μου παρουσίασε απολύτως τίποτα για 40.000+ km όλα εκτός Αθηνών και με πολύ off road.

Είναι καταπληκτικό μηχανάκια απλά θέλει να ασχολείσαι λίγο μαζί του δεν ειναι jpn σαν μοτέρ και βεβαίως δεν έχει και καμία σχέση με Γιαπωνέζικο στο δρόμο απλά τέλειο.

Γενικότερα πάντως τα GS ξέρω ότι είχαν θέματα πολύ με μπαταρίες, με άξονες που τα κουρεύαν όλα μέσα ,με διαρροές στην κάτω τρόμπα συμπλέκτη όπως και με τον συμπλέκτη.

Tigas
20/05/2012, 22:35
Λοιπόν να πω και εγω την π@π@ρια μου :

Με τα ίδια λεφτα παρε ένα TDM ή ενα Varadero νεότερης χρονολογιας, που σαν κόστος συντήρησης και απόκτησης έχει τα μισά απο το ΒΜW, και με ότι σου περισσέψει,πήγαινε διακοπές το καλοκαίρι........

Και ούτε προβλήματα, ούτε συνεργεία ούτε τίποτα..........


όταν είχα το BMW στα χέρια μου είχα δώσει τα λιγότερα χρήματα σε service απο οποιοδήποτε jpn μηχανάκι έχει περάσει απο τα χέρια μου, άσε που είναι και πανευκολο μηχανακι για να ασχοληθείς και μόνος σου αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου

Lupo
20/05/2012, 22:40
Η πλάκα είναι ότι κανείς από όσους έχει γράψει δεν έχει ή είχε το 1200 :plaf:
Ο Tsiou που έγραψε πιο πάνω, τι είχε?

Το ότι δεν ξέρει να οδηγάει, δεν σημαίνει ότι δεν το είχε, σωστά? :p

Εγώ δεν το είχα, όντως. Προτίμησα να μείνω στο 1150.
Αν πάρω κι ένα 50άρι παπάκι, δικαιούμαι να πω κάτι για το 1200?

:smokin:

paramedic
20/05/2012, 22:56
Φίλου κολλητου το 1200 ADV 08 έβγαλε χαλασμένο κατι στο σασμαν λίγο μετα την εγγύηση. 2500€ ζημιά αλλά αλλάχτηκε με έξοδα της εταιρίας. Στο συνεργείο που το πάει πήγαν αλλα 10 με ίδιο πρόβλημα απο τον Νοέμβριο.
Επίσης κόπηκε η τσιμούχα στην τρόμπα βενζίνης και έτρεχε βενζίνη. Επισκευη με εποξικη γιατί διαφορετικά θέλει άλλαγή όλη η τρόμπα. Επίσης κατι μου έλεγε οτι περιμένει να του βγάλει και άξονα κάποια στιγμή. Κατά τα άλλα σκυλί και πολύ καλό στα ταξίδια. Ζυγισε τα και κάνε την επιλογή σου φίλε μου. Αν το έχεις απωθημένο και να σου πούμε εμείς οτι σίγουρα θα πάρει φωτιά θα το πάρεις. Ετσι είναι η κ@υλα τι να κάνουμε.

dimmie_72
20/05/2012, 23:11
Ας βγάλουμε επίσης τα 2005, 2006 μοντέλα αν έχουν εκείνα τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Από 2007 μετά, υπάρχουν βλάβες που να ξεχωρίζουν στατιστικά από άλλες μάρκες;

Μόνο σκασμένη ESA που αν είσαι τυχερός έχει ήδη αλλαχτεί απ τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ;)

Translatoras
21/05/2012, 01:13
Όντας κάτοχος R1200GS (απλό όχι Adve) θα σου πω τα εξής.

Αν έχεις καταλήξει στο GS, τότε ΠΑΡΕ το Adve.

Αν για την πόλη έχεις σκούτερ, τότε δεν υπάρχει λόγος να στερηθείς την παραπάνω άνεση και αυτονομία στο ταξίδι.

Ουσιαστική διαφορά στα κιλά δεν υπάρχει διότι οι εργοστασιακές τιμές που αναφέρονται είναι με καύσιμο (το απλό παίρνει κάπου 10-12 λίτρα λιγότερα) και κάγκελα στο Adve (άλλα 6-7 κιλά).

Το μόνο κώλυμμα είναι μήπως είσαι πολύ κοντός και τα 2 επιπλέον ποντάκια στο ύψος σέλας κάνουν μεγάλη διαφορά.

Εγώ πήρα το απλό διότι και κοντός είμαι και το ήθελα για ένα και μοναδικό μηχανάκι (πολύ πόλη και λίγη Εθνική).

Όσον αφορά τα μοντέλα και τα χρήματα που έχεις, κοίταξε προς 2007 μοντέλο Β' Εξάμηνο.

Είναι τα μοντέλα με την παλιά κοψιά (δηλαδή προ facelift) στα οποία έχει καταργηθεί το ηλεκτρικό σέρβο και ίσως βρεις με Αντισπιν.
Επίσης, αν ανέβεις σε χρήματα και μοντέλο μπορείς να παραλείψεις τα μοντέλα με ESA. Δεν λέω ότι είναι κακό, αλλά και η απλή μια χαρά δουλεύει χωρίς να φορτώνεσαι με ένα επιπλέον ηλεκτρονικό μαραφέτι.

Ειναι μια χαρά μοτό και θα τη χαρεις

blackup
21/05/2012, 02:49
Είμαι 1.90 οπότε δεν έχω πρόβλημα με το Adve. Απλά θεωρώ ότι θα χρειαστεί αρκετά παραπάνω χρήματα. Εγώ μπορώ να κινηθώ μαξιμουμ στα 7000 ευρώ.

Με αυτά που ακούω με άξονες, κλπ σίγουρα ξεκ@υλώνω, γιατί ξέρω ότι όσο και να σού κάνει κλικ κάτι, αν αρχίσεις τα συνεργεία είναι θέμα dt να θες να το πουλήσεις.

Άρα συμπεραίνω ότι σε μια μηχανή 5ετίας (π.χ. μοντέλο 2007) θα έχουν εμφανιστεί τα κύρια προβλήματα του εργοστασίου ή τυχαίνει και σε άλλους να σκάνε πράγματα π.χ. και στα 7-8 χρόνια; (εννοείται ότι είναι και θέμα χιλιομέτρων)

blackup
21/05/2012, 02:50
Φίλου κολλητου το 1200 ADV 08 έβγαλε χαλασμένο κατι στο σασμαν λίγο μετα την εγγύηση. 2500€ ζημιά αλλά αλλάχτηκε με έξοδα της εταιρίας. Στο συνεργείο που το πάει πήγαν αλλα 10 με ίδιο πρόβλημα απο τον Νοέμβριο.
Επίσης κόπηκε η τσιμούχα στην τρόμπα βενζίνης και έτρεχε βενζίνη. Επισκευη με εποξικη γιατί διαφορετικά θέλει άλλαγή όλη η τρόμπα. Επίσης κατι μου έλεγε οτι περιμένει να του βγάλει και άξονα κάποια στιγμή. Κατά τα άλλα σκυλί και πολύ καλό στα ταξίδια. Ζυγισε τα και κάνε την επιλογή σου φίλε μου. Αν το έχεις απωθημένο και να σου πούμε εμείς οτι σίγουρα θα πάρει φωτιά θα το πάρεις. Ετσι είναι η κ@υλα τι να κάνουμε.

Σωστός, έτσι είναι, χεχε!

DimChios
21/05/2012, 09:25
πηγαιντε να κανετε σερβις σε ενα βαραντερο και σε ενα 1200 και ελατε να μας πειτε ποιο ειναι πιο ακριβο

Κατα τα αλλα... ναι, εγω δεν το ειχα το 1200 κατα πως φαινεται. δεν θα θυμαμαι καλα μαλλον

:rolleyes:

g.kounoupis
21/05/2012, 10:07
Εγώ έχω το 1200adv το μηχανάκι είναι μια χαρά , μόνο τα μοντέλα του 2008 έβγαλαν πρόβλημα στο press direct ( αυτό που λέει κάτι στο σασμάν ) και κάποια αλλάχτηκαν από την εταιρία τζάμπα κάποια άλλα όχι , άξονα και abs έχουν βγάλει κάποια 1200 , αν το μηχανάκι είναι καλοδουλεμένο και καλοσυντηρημένο δεν θα πάθει τίποτα , υπάρχουν πάρα πολλά 1200 με πάρα πολλά χλμ που δεν έχουν πάθει τίποτα . αντισπιν και ηλεκτρονική ανάρτηση έχουν τα μοντέλα από το 2008 και μετά

spyrakos35
21/05/2012, 10:27
Εγώ έχω το 1200adv το μηχανάκι είναι μια χαρά , μόνο τα μοντέλα του 2008 έβγαλαν πρόβλημα στο press direct ( αυτό που λέει κάτι στο σασμάν ) και κάποια αλλάχτηκαν από την εταιρία τζάμπα κάποια άλλα όχι .....

καλά που το είπες και εσύ σαν κάτοχος, γιατί ένοιωθα πολύ μ@λ@κ@ς που ανέφερα (προς απάντηση ερωτήματος) αυτό που ανέφερα για τα σασμάν.....

όλα καλά..... :beer:

g.kounoupis
21/05/2012, 10:55
Ναι αλλά το ξαναλέω ότι το πρόβλημα εμφανίζεται σε ΚΑΠΟΙΑ adv του 2008 όχι σε όλα

spyrakos35
21/05/2012, 11:05
Ναι αλλά το ξαναλέω ότι το πρόβλημα εμφανίζεται σε ΚΑΠΟΙΑ adv του 2008 όχι σε όλα

εγώ δεν είπα κάν για κάποια.... για ένα (1) που ξέρω είπα....

δεν διαφωνώ με σένα.... διαφωνώ με την άποψη που εκφράστηκε (να το πω απλά για να γίνει κατανοητό) οτι αν δεν το είχαμε εμείς στην κατοχή μας, ότι και να λέμε είναι, τρόπω τινά παρλαπίπα....

ολα καλά ξαναλέω και τέλος από μένα.... καλοτάξιδο ότι και αν πάρεις ομορφάντρα.... :beer:

dukeandthecity
21/05/2012, 11:49
anti spin εχει και του 2007. ESA αναρτηση έχει απο το 2008 και μετα. Για μένα το αντι-σπιν είναι μια παπαριά και μισή.

Η μηχανή γ@μει και δέρνει για καποιον που δεν θα την πληρώσει καινουρια.

Με οποιοδήποτε μεταχειρισμένο παίρνεις το ρίσκο σου. :wave2:

blackup
21/05/2012, 12:47
πηγαιντε να κανετε σερβις σε ενα βαραντερο και σε ενα 1200 και ελατε να μας πειτε ποιο ειναι πιο ακριβο

Κατα τα αλλα... ναι, εγω δεν το ειχα το 1200 κατα πως φαινεται. δεν θα θυμαμαι καλα μαλλον

:rolleyes:

Έχεις κάποιες ενδεικτικές τιμές να δούμε διαφορά μεταξύ τους;

DimChios
21/05/2012, 13:00
Έχεις κάποιες ενδεικτικές τιμές να δούμε διαφορά μεταξύ τους;

Θυμαμαι, και καπου εχω και τα τιμολογια, οτι τα σερβις μου πηγαιναν στα 140 ευρω πλην των 40000 που πηγε 240

ΜΕ τα λαδακια και τα φιλτρα οταν συνεπιπταν με αλλα πραγματα αλλιως μονο λαδια... τα αλλαζα μονος μου

Αν ειδικα ξερεις κι απο βαλβιδες... δεν υπαρχει πιο ευκολο μηχανακι να ρυθμισεις

g.kounoupis
21/05/2012, 15:24
Θυμαμαι, και καπου εχω και τα τιμολογια, οτι τα σερβις μου πηγαιναν στα 140 ευρω πλην των 40000 που πηγε 240

ΜΕ τα λαδακια και τα φιλτρα οταν συνεπιπταν με αλλα πραγματα αλλιως μονο λαδια... τα αλλαζα μονος μου

Αν ειδικα ξερεις κι απο βαλβιδες... δεν υπαρχει πιο ευκολο μηχανακι να ρυθμισεις


Υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή Αθήνα με Θεσσαλονίκη

panos1050
21/05/2012, 16:47
να πω και εγω την γνωμη μου,επειδη περασε απο τα χερια μου για ενα φεγγαρι ενα 1200 04 μοντελο,το ειχα παρει με 40000χλμ
το κρατησα κανα 6μηνο εκανα μαζι του περιπου 15000-20000 χλμ ,μπορω να πω οτι δεν ημουν καθολου ευγενικος μαζι του,
πραγματικα του αλλαξα τα φωτα και δεν μου εβγαλε τιποτα,
το πουλησα μονο και μονο επειδη ημουν σε αλλη φαση τοτε,ηθελα κατι πιο redi to race;)

sek
21/05/2012, 23:53
Είχα το μοντέλο του 07, το πήρα μτχ με 3k χλμ, έκανα άλλα 24k και είχα μια λάμπα καμμένη και μια μπαταρία εντός εγγύησης. Το έδωσα με ανταλλαγή και πήρα το επετειακό του 09 και το έχω μέχρι σήμερα με 20k χλμ, τα ίδια, μια λάμπα και μπαταρία. Γενικά οι εργοστασιακές μπαταρίες έχουν ημερομηνία λήξης, μετά βάζεις μια Yuassa.. Τον Φεβρουάριο, service 20k χλμ, με ρύθμιση βαλβίδων, κόστισε 183€ (Θεσσαλονίκη, αν έχει σημασία).

Εκτός από όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, ρίξε και μια ματιά στο ball joint, είναι η φούσκα πάνω απ' το μπροστινό φτερό, το κόστος αντικατάστασης σε εξουσιοδοτημένο είναι τσουχτερό.

blackup
21/05/2012, 23:58
Κατατοπιστικότατες όλες οι τελευταίες περιγραφές από εμπειρίες κατόχων!

Σάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, με βοηθάτε στη διερεύνηση. :)

vaska
22/05/2012, 06:27
Έχω το 1200 του '06 αγορασμένο καινούριο, βέβαια έχω πολύ λίγα χλμ (14500). Επειδή άκουγα κι εγώ για άξονες, άλλαξα μαζί με μια αλλαγή λαδιών και τις βαλβολίνες του άξονα. Ζημιές: Μία καμμένη λάμπα στο μπροστινό φανάρι και μία μπαταρία. Δεν μπορώ να πω ότι το έχω ταλαιπωρήσει, όλα τα χιλιόμετρα είναι σε βόλτες αλλά δεν έχει βγάλει τπτ από ζημιές. Είναι το μοντέλο με τα σερβόφρενα. Από διάφορα που διάβασα σε πολλά φόρα κατέληξα ότι ο μηχανισμός υποβοήθησης παραδίδει πνεύμα όταν από λάθος ακουμπάς τον λεβιέ του φρένου καθώς οδηγείς και αναγκάζεται να δουλεύει υπερωρίες καθώς και όταν δεν αλλάζεις τα υγρά με αποτέλεσμα να μαζεύει μούργα. Είναι αλήθεια ότι έχει πολύ οικονομικό σέρβις και λόγω της απλότητας του κινητήρα είναι μηχανάκι που αν ξέρεις 5 πράγματα του βάζεις εύκολα χέρι. Επίσης είναι αλήθεια ότι τρώει μπαταρία και όταν το έχεις αραγμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα θέλει να είναι μπριζωμένο στον φορτιστή. Εγώ άλλαξα την μαμά μπαταρία πάλι με μαμά (ψιλομαλακία μου - δεν ήξερα), οι περισσότεροι βάζουν yuassa ή Odyssey που είναι μακράν καλύτερες.
Μου άρεσε, άρεσε και στη γυναίκα μου και το πήρα χωρίς πολλά πολλά.

Πάντως γενικότερα όπως και σε κάθε best seller, υπάρχουν φανατικοί και από τις 2 μεριές.

Αν σου αρέσει πάρτο αν δεν σου αρέσει προσπέρασέ το και πήγαινε σε ότι σου κάνει κλικ.

matapo
01/07/2012, 17:08
Έχω ένα 1200GS του 07 με 62500 χλμ.Από αυτά εγώ έχω κάνει τα 20000. Η μηχανή είναι φοβερή!
Έχω αλλάξει μια μπαταρία και το μετρητή βενζίνης(140ευρώ) μόνο.
Αν σου αρέσει από πριν δεν φαντάζεσαι τι θα πάθεις μόλις την αποκτήσεις...

Καλές βόλτες.