PDA

View Full Version : Τακάκια



hornet
20/05/2012, 21:42
Εγω πνατως φοραω EBC HH και δεν υπαρχει φθορα στους δισκους πως το εννοειτε ενω οταν εκανα για ενα φεγγαρι τη λαλακια και εβαλα ferodo την ακουσο ο πισω δισκος... τα nissin εχουν τουλαχιστον στο δικο μου (2004) θεματα υπερθερμανσης στο πισω φρενο, ενω με τα EBC δεν το χω. Δεν ειναι ολα το ιδιο πραγμα.







edit: το θέμα συνεχίζει από εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128490&p=2190771#post2190771)

npat
20/05/2012, 21:47
Εγω πνατως φοραω EBC HH και δεν υπαρχει φθορα στους δισκους πως το εννοειτε ενω οταν εκανα για ενα φεγγαρι τη λαλακια και εβαλα ferodo την ακουσο ο πισω δισκος... τα nissin εχουν τουλαχιστον στο δικο μου (2004) θεματα υπερθερμανσης στο πισω φρενο, ενω με τα EBC δεν το χω. Δεν ειναι ολα το ιδιο πραγμα.

Για τα ECB HH έχω ακούσει (διαβάσει) και εγώ πολύ καλά λόγια (πάντα για το VFR μιλάω). Υπερθέρμανση (και πτώση απόδοσης) πίσω φρένου με τα μαμά (VFR-06), εγώ δεν έχω παρατηρήσει... από την άλλη βέβαια, δεν πολυ-χρησιμοποιώ το πίσω.

peter86
20/05/2012, 21:51
Akομα και στην κατηγορία μας, για τα VFR θα μιλάτε????

npat
20/05/2012, 21:55
Akομα και στην κατηγορία μας, για τα VFR θα μιλάτε????

Ε τι να κάνουμε... αφού το μηχανάκι είναι μέτρο σύγκρισης!

:lol::lol:

hornet
20/05/2012, 21:55
Akομα και στην κατηγορία μας, για τα VFR θα μιλάτε????


ωχ :whiteflag: στα bandit ειμαστε...σορρυ παιδες ..

Υ.Γ:νικο στο vfr θες δεν θες το χρησιμοποιείς, εκτος εαν φρεναρεις με αγκυρες.

npat
20/05/2012, 22:02
Υ.Γ:νικο στο vfr θες δεν θες το χρησιμοποιείς, εκτος εαν φρεναρεις με αγκυρες.

Οκ, δεκτό. Αλλά πως καταλαβαίνεις "πτώση απόδοσης του πίσω" όταν φρενάρεις με την μανέτα? Καταλαβαίνεις, ας πούμε, πιο ασθενικό φρενάρισμα? Και μπορείς να διακρίνεις ότι οφείλεται στο πίσω? Εγώ πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι.

(peter86, sory θα τα διαχωρίσει, ελπίζω, ο τοπικός mod)

hornet
20/05/2012, 22:08
Οκ, δεκτό. Αλλά πως καταλαβαίνεις "πτώση απόδοσης του πίσω" όταν φρενάρεις με την μανέτα? Καταλαβαίνεις, ας πούμε, πιο ασθενικό φρενάρισμα? Και μπορείς να διακρίνεις ότι οφείλεται στο πίσω? Εγώ πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι.

(peter86, sory θα τα διαχωρίσει, ελπίζω, ο τοπικός mod)

Νιωθεις ενα ελαφρυ κραδασμο στη μανετα σε παρατεταμενο φρεναρισμα αλλα μιλαμε για σκληρη χρηση ..το ζητημα ειναι ο πισω τροχος κι τοποθετηση του δισκοφρενου στο κεντρο του τροχου δεν επιτρεπει την αμεση ψυξη του

chr1s_86
05/06/2012, 16:23
Είχα βάλει μπροστά τα μπλε της Brembo (carbon ceramic) και κράτησαν 9.000 χλμ. Δεν έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το φρενάρισμα σε συνθήκες πίεσης, μπορεί βέβαια να ήθελε και πολύ πιο σχολαστική εξαέρωση λόγω του CBS...

Λέω να βάλω τα μαμά τώρα, ή μήπως κόκκινα brembo ?