Σύνδεση

View Full Version : Αναζήτηση μηχανής



partakiasss
23/05/2012, 02:06
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,

λιγα λόγια για μενα:
Οδηγική εμπειρία 6 χρόνια honda supra
Ετών 22
Ψάχνω μηχανή(μάλλον sport touring) γύρω στα 600 κυβικά
Κύρια χρήση: Θεσ/νίκη-Σέρρες 2 φορές/εβδομαδά και λίγες μετακινήσεις μέσα στην πόλη
Διαθέσιμο Budget απο 3.000-5.000 ή ακόμη και 6.000 αν κάτι αξίζει
Ακούω απόψεις..

Ευχαριστώ προκαταβολικά

HERCAKOS
24/05/2012, 12:50
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1546126/



http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2461061/

TROOPER
24/05/2012, 13:28
και δες και για suzuki 650 s

dimzan
24/05/2012, 19:19
cbf
bandit
fazer
z750s

αν θες πιθανα ντραβαλα με συνεργεια επιλεγεις καποιο μη ιαπωνεζικο

οτι παρεις εννοειται με abs. Τα χρηματα που διαθετεις ειναι υπεραρκετα για αυτη την κατηγορια σε μεταχειρισμενο, οποτε μπορεις να επενδυσεις τα υπολοιπα σε καλο εξοπλισμο.

p_sapelas
24/05/2012, 21:39
cbf
bandit

αν θες πιθανα ντραβαλα με συνεργεια επιλεγεις καποιο μη ιαπωνεζικο

οτι παρεις εννοειται με abs. Τα χρηματα που διαθετεις ειναι υπεραρκετα για αυτη την κατηγορια σε μεταχειρισμενο, οποτε μπορεις να επενδυσεις τα υπολοιπα σε καλο εξοπλισμο. ++++++

fazer και Ζ άστα..

οι καιροί είναι δύσκολοι, υπολόγισε κάτι αξιόλογο με 3.500€ σε μηχανάκι, άλλα 500€ σε εξοπλισμό (κράνος ,καλοκαιρινά μπουφάν και γάντια, ένα χειμερινό μπουφάν κ μέχρι τον Νοέμβρη είσαι κομπλέ μετά θα χρειαστείς κ γάντια),
τα υπόλοιπα φάτα σε βενζίνες .. οι μηχανές sport touring είναι για ταξιδάκια.. μάθε το μηχανάκι και μετά κάνε ένα ωραίο ταξιδάκι κάπου μακρυά για τα δεδομένα σου (300-500Km είναι καλή βολτούλα).
Περιμένουμε φωτογραφίες...

αααα και σαν νέος έχε πάντα στο νού σου...
Το κράνος πάντα στο κεφάλι.. 2 ρόδες είναι αυτές μία πτώση έστω και στατική είναι αναπόφευκτη. Καλά χιλιόμετρα πάντα.

partakiasss
24/05/2012, 21:42
Αν έβλεμα κάτι σε vfr 800, και ας είναι και λίγο πιο παλιό,
τι διαφορές(θέση οδήγησης, πρακτικότητα, οικονομία κλπ) θα έχει με τα παραπάνω?

p_sapelas
24/05/2012, 21:48
Είναι σίγουρα πιο άνετο από όλα τα παραπάνω, μην πάρεις τπτ χωρίς ABS όμως... μετά υπολόγισε ότι τα 800 cc δηλώνονται υποχρεωτικά και στην εφορία, υπολόγισε extra κατανάλωση σε χαλαρές βόλτες (γτ σε ταξίδια μπορεί να έχει την ίδια με τα 600ρια) και πιο παλιό σημαίνει πιο πολλά χλμ, πιο ακριβή πρώτη συντήρηση ανεξάρτητα από το πώς το έχει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Λαδάκια στον κινητήρα, υγρά φρένων και φίλτρα θα τα αλλάξεις ότι μετ/νο και να πάρεις σε ότι κατάσταση και να είναι..ας του έκανε και service χθες, αν δεν ήσουν μπροστά....

TROOPER
24/05/2012, 22:07
Είναι σίγουρα πιο άνετο από όλα τα παραπάνω, μην πάρεις τπτ χωρίς ABS όμως... μετά υπολόγισε ότι τα 800 cc δηλώνονται υποχρεωτικά και στην εφορία, υπολόγισε extra κατανάλωση σε χαλαρές βόλτες (γτ σε ταξίδια μπορεί να έχει την ίδια με τα 600ρια) και πιο παλιό σημαίνει πιο πολλά χλμ, πιο ακριβή πρώτη συντήρηση ανεξάρτητα από το πώς το έχει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Λαδάκια στον κινητήρα, υγρά φρένων και φίλτρα θα τα αλλάξεις ότι μετ/νο και να πάρεις σε ότι κατάσταση και να είναι..ας του έκανε και service χθες, αν δεν ήσουν μπροστά....

δεν ειναι σιγουρα πιο ανετο.ειναι τελειως διαφορετικο πραμα.καποιον μπορει να τον βολευει,καποιον μπορει να τον δυσκολευει.τα μηχανακια δεν δηλωνονται οσα κ.εκ κι αν ειναι.
επισης τα περισσοτερα κυβικα μπορουν να ειναι πιο οικονομικα στο θεμα βενζινη.
μη γραφετε οτι να ναι.φιλικα :wave2:

partakiasss
24/05/2012, 22:16
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,
αλλα μία απορία ακόμα.
Γιατί το ABS είναι τόσο απαραίτητο?

p_sapelas
24/05/2012, 22:21
Σε σχέση με το Cbf τουλάχιστον και σε διαδρομές κοντά στα 140km σε ταξιδιωτικούς ρυθμους είναι πιο άνετο (τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα και το δικό μου σωματότυπο).. Σε κατανάλωση καίει λιγότερο σε ταξιδάκι δεδομένου ότι αυτό θα είναι πάνω από τα 140 αλλιώς οι διαφορές είναι αμελητέες.. Μέσα στην πόλη είναι 800ρι, και από εκεί και πέρα όσον αφορά την εφορία επειδή δεν αποτελεί και δεν υπολογίζεται το τεκμήριο δεν γίνεται διασταύρωση με το μεταφορών.. Από εκεί και πέρα από τα 599cc και πάνω η δήλωσή τους είναι υποχρεωτική όσον αφορά την αγορά της.. και μόνο για εκείνη την χρονιά, τώρα βέβαια στο πόθεν έσχες δεν προσμετράται προς το παρών.. Από εκεί και πέρα Ελληνάρες είμαστε δηλώνουμε ότι θέλουμε, έλεγχος δεν υπάρχει. Το αν είναι σωστή η λάθος η δήλωσή της ας το απαντήσει κάποιος φοροτεχνικός.. εγώ ο κακομοίρης λέω ότι μου είπε φίλος εφοριακός..

TROOPER
24/05/2012, 22:27
Σε σχέση με το Cbf τουλάχιστον και σε διαδρομές κοντά στα 140km σε ταξιδιωτικούς ρυθμους είναι πιο άνετο (τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα και το δικό μου σωματότυπο).. Σε κατανάλωση καίει λιγότερο σε ταξιδάκι δεδομένου ότι αυτό θα είναι πάνω από τα 140 αλλιώς οι διαφορές είναι αμελητέες.. Μέσα στην πόλη είναι 800ρι, όσον αφορά την εφορία επειδή δεν αποτελεί και δεν υπολογίζεται το τεκμήριο δεν γίνεται διασταύρωση με το μεταφορών.. Από εκεί και πέρα από τα 599cc και πάνω η δήλωσή τους είναι υποχρεωτική όσον αφορά την αγορά της.. και μόνο για εκείνη την χρονιά, τώρα βέβαια στο πόθεν έσχες δεν προσμετράται προς το παρών..

καπως καλυτερος ;) αν και ποτε δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα επειδη αγορασα η πουλησα μηχανη και δεν το δηλωσα ποτε πουθενα.
κατα τα αλλα ειναι θεμα προσωπικο το βολευει τον καθενα και ποσο βαρυ καρπο εχει σε οτι εχει να κανει με την καταναλωση. :beer:

TROOPER
24/05/2012, 22:29
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,
αλλα μία απορία ακόμα.
Γιατί το ABS είναι τόσο απαραίτητο?

δεν ειναι για ολους.εγω ας πουμε δεν το γουσταρω καθολου.σε γενικες γραμμες ειθισται να λεμε οτι βοηθαει στο να μη χασει το μπροστινο απο μπλοκαρισμα ενας νεος οδηγος που δεν εχει εξοικειωθει με το φρεναρισμα μιας μοτοσυκλετας.

p_sapelas
24/05/2012, 22:30
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,
αλλα μία απορία ακόμα.
Γιατί το ABS είναι τόσο απαραίτητο?

Το Abs για οδηγό που δεν έχει εμπειρία είναι σωτήριο.. αρκετοί που δεν έχουν στις μηχανές τους μπορεί να υποστηρίζουν ότι δεν είναι και πολύ μεγάλη δουλειά, αλλά όποιος το έχει... Προσωπικά γλύτωσα με το AbS πτώση την πρώτη εβδομάδα κ όλας από την αγορά της μηχανής και αυτό γτ ήμουν συνηθισμένος από scooter και σε φρένο πανικού έγινε χαμός (πάτησα συμπλέκτη κ μπροστά φρένο).. Αν είσαι άπειρος ας υπάρχει.. Το μπλοκάρισμα του μπροστινού κάποια στιγμή θα σου τύχει.. θέμα πιθανοτήτων αν θα πέσεις ή όχι...

zisisx
24/05/2012, 22:43
αναλογα τι τυπος εισαι κ ποσα δυνατο θελεις ενα μηχανακι υπαρχουν πολλα στα λεφτα που δινεις...
τι εννοω...?
αν το παπι το ειχες τουμπανο κ το πηγαινες ταπα γκαζι ολη μερα τοτε μια μηχανη 60 αλογων σε λιγοα καιρο δε θα σε καλυπτει....
αν παλι εισαι ηπιων τονων κ σε ενδιαφερει η μετακινηση σου απο εδω εκει αντε κ καμια βολτα τοτε αλλαζει το θεμα.....

to vfr ειναι ενα πολυ ωραιο sport-touring μηχανακι με ιδιαιτερα χαρακτηριστικα οπως το vtec...
δεν γνωριζω εαν εχει καποιες δυσλειτουργιες η καποια προβληματα αλλα υποθετω πως οχι....αν υπαρχουν κατοχοι εδω θα μας βοηθησουν καλυτερα...