View Full Version : Τι αγοράζουμε τώρα;;;;;
georgemark
29/05/2012, 13:21
Καλησπέρα ,
σε συνέχεια αυτού :http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=121660&highlight= αγοραστής βρέθηκε για το cbf , τι αγοράζουμε τώρα (μέχρι 3000€-καινούργιο ή μεταχειρισμένο ) που :
Nα μπορεί να κάνει με ταχύτητες 110-120 το δρομολόγιο από Εθνική (Κέντρο -Αγ.Στέφανος)
Να έχει χαμηλή κατανάλωση με αυτές τις ταχύτητες (περίπου 3,5/100)
Να είναι αξιόπιστο
Τα service του να είναι οικονομικά (αναλώσιμα -εργασία)
και ότι άλλο μπορείτε να ρίξετε στο τραπέζι της συζήτησης εσείς :):):)
Σημ. είδα το Xenter 150 και με άρεσε αλλά φοβάμαι για παιδικές ασθένειες.
Καλησπέρα ,
σε συνέχεια αυτού :http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=121660&highlight= αγοραστής βρέθηκε για το cbf , τι αγοράζουμε τώρα (μέχρι 3000€-καινούργιο ή μεταχειρισμένο ) που :
Nα μπορεί να κάνει με ταχύτητες 110-120 το δρομολόγιο από Εθνική (Κέντρο -Αγ.Στέφανος)
Να έχει χαμηλή κατανάλωση με αυτές τις ταχύτητες (περίπου 3,5/100)
Να είναι αξιόπιστο
Τα service του να είναι οικονομικά (αναλώσιμα -εργασία)
και ότι άλλο μπορείτε να ρίξετε στο τραπέζι της συζήτησης εσείς :):):)
Σημ. είδα το Xenter 150 και με άρεσε αλλά φοβάμαι για παιδικές ασθένειες.
ΚΤΕΛ.
Και κράτα τα λεφτά κάτω από το στρώμα (όχι το 650)
georgemark
29/05/2012, 13:31
ΚΤΕΛ.
Και κράτα τα λεφτά κάτω από το στρώμα (όχι το 650)
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι;
devil's animal
29/05/2012, 13:33
ΚΤΕΛ.
Και κράτα τα λεφτά κάτω από το στρώμα (όχι το 650)
:a18::a20:
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι;
Μαλλον ξερει που μενεις :D
αν παρεις σκουτερ ξεχνας την οικονομια σε βαθος χρονου λογω σερβις. επισης δεν ξερω αν τις γουσταρεις τις μηχανες, ομως με το που οδηγας σκουτερ πρεπει να θυμηθεις οτι δεν φρεναρεις, δε στριβεις και γενικως δεν εισαι τοσο ασφαλης οσο σε μια μεσσαιου κυβισμου μηχανη οπως το cbf που ειχες.
αν παρ ολα αυτα θελεις σκουτερ για οικονομια παρε το pcx της honda
μπορεις να παρεις μια μηχανη μεχρι 250κκ οπως το νιντζακι που ειναι αρκετα οικονομικο, σχετικα γρηγορο και πολυ πιο ασφαλες απο ενα ακριβο σκουτερ. και απο καταναλωση δεν παει πισω. Σου ειχα πει και τοτε ομως οτι με 12 λιτρα το μηνα, δηλαδη 20€ σε βενζινες δε σωζεσαι! επισης το cbf ειανι σκυλι και δεν εχει τρομερες απαιτησεις σε σερβις οποτε και σε λιγοτερα κυβικα να πας θα γλυτωσεις ελαχιστα απο το σερβις. το νιντζακι πχ εχει 50-100€ πιο φτηνα λαστιχα δηλαδη 5-10€ το μηνα διαφορα. Σιγα τα αυγα δηλαδη.
Η μονη λυση να κανεις οικονομια, επιμενω, ειναι να παρεις παπακι. Καταναλωση 2-3 λ/100χλμ και τα σερβις τα κανεις μονος σου. και ασφαλεια μηδεν στην εθνικη με 100 χλμ/ ωρα .
για μενα κακως πουλησες το cbf, sorry. για την αποσταση που θες χρειαζεσαι μεσσαιου κυβισμου μηχανη, ειναι προφανες. τωρα γιατι πιστευεις οτι αλλαζοντας κατηγορια θα εξοικονομησεις χρηματα δεν το καταλαβαινω
Billymuse
29/05/2012, 13:51
αν παρεις σκουτερ ξεχνας την οικονομια σε βαθος χρονου λογω σερβις. επισης δεν ξερω αν τις γουσταρεις τις μηχανες, ομως με το που οδηγας σκουτερ πρεπει να θυμηθεις οτι δεν φρεναρεις, δε στριβεις και γενικως δεν εισαι τοσο ασφαλης οσο σε μια μεσσαιου κυβισμου μηχανη οπως το cbf που ειχες.
αν παρ ολα αυτα θελεις σκουτερ για οικονομια παρε το pcx της honda
μπορεις να παρεις μια μηχανη μεχρι 250κκ οπως το νιντζακι που ειναι αρκετα οικονομικο, σχετικα γρηγορο και πολυ πιο ασφαλες απο ενα ακριβο σκουτερ. και απο καταναλωση δεν παει πισω. Σου ειχα πει και τοτε ομως οτι με 12 λιτρα το μηνα, δηλαδη 20€ σε βενζινες δε σωζεσαι! επισης το cbf ειανι σκυλι και δεν εχει τρομερες απαιτησεις σε σερβις οποτε και σε λιγοτερα κυβικα να πας θα γλυτωσεις ελαχιστα απο το σερβις. το νιντζακι πχ εχει 50-100€ πιο φτηνα λαστιχα δηλαδη 5-10€ το μηνα διαφορα. Σιγα τα αυγα δηλαδη.
Η μονη λυση να κανεις οικονομια, επιμενω, ειναι να παρεις παπακι. Καταναλωση 2-3 λ/100χλμ και τα σερβις τα κανεις μονος σου. και ασφαλεια μηδεν στην εθνικη με 100 χλμ/ ωρα .
για μενα κακως πουλησες το cbf, sorry. για την αποσταση που θες χρειαζεσαι μεσσαιου κυβισμου μηχανη, ειναι προφανες. τωρα γιατι πιστευεις οτι αλλαζοντας κατηγορια θα εξοικονομησεις χρηματα δεν το καταλαβαινω
ακριβώς επειδή θα μπαίνεις στην Εθνική κακά τα ψέματα η κατανάλωση περνάει σε δευτερη μοίρα μπρωστά στην ασφάλεια και στους ουγκ οδήγους που έχει η χώρα μας
georgemark
29/05/2012, 15:50
To cbf θα το δώσω γιατί πλέον δεν πάω εκδρομές και γιατί τα επόμενα 2-3 χρόνια θα ζητήσει αρκετά με 10000χλμ/έτος που κάνω (ετήσια services 80-100€ έκαστο -αλυσιδογράναζα άμεσα 200€ -service μπροστινού 100€ και service πίσω ανάρτησης δεν ξέρω πόσο -λάστιχα 280€-και ετοιμάζεται η πίσω δισκόπλακα 120€ ) όλα αυτά σε συνδυασμό με τα έξοδα μετακίνησης και τα ετήσια ασφάλιστρα για ένα μηχανάκι με 75000χλμ 8ετίας για άλλους φαίνονται λίγα αλλά για άλλους πολλά, εμένα μου φαίνονται αρκετά και σίγουρα με κάποιες υποχωρήσεις μπορώ να εξυπηρετήσω και κάπως αλλιώς τις ανάγκες (εκτός από το ΚΤΕΛ).
To cbf θα το δώσω γιατί πλέον δεν πάω εκδρομές και γιατί τα επόμενα 2-3 χρόνια θα ζητήσει αρκετά με 10000χλμ/έτος που κάνω (ετήσια services 80-100€ έκαστο -αλυσιδογράναζα άμεσα 200€ -service μπροστινού 100€ και service πίσω ανάρτησης δεν ξέρω πόσο -λάστιχα 280€-και ετοιμάζεται η πίσω δισκόπλακα 120€ ) όλα αυτά σε συνδυασμό με τα έξοδα μετακίνησης και τα ετήσια ασφάλιστρα για ένα μηχανάκι με 75000χλμ 8ετίας για άλλους φαίνονται λίγα αλλά για άλλους πολλά, εμένα μου φαίνονται αρκετά και σίγουρα με κάποιες υποχωρήσεις μπορώ να εξυπηρετήσω και κάπως αλλιώς τις ανάγκες (εκτός από το ΚΤΕΛ).
Κοιτα προς μονοκυλινδρο/δικυλινδρο ον-οφφ (kle, gs650, freewind)
Τα βρισκεις στο 2χιλιαρο και έχεις και περιθώριο αν χρειαζετε και λιγακι συμάζεμα ή αναλώσιμα
(αν και επιμένω για το cbf250 που σου είχα αναφέρει στο 1ο θρεντ που είχες ανοίξει)
rantanplan
29/05/2012, 16:19
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128120
'Η F 650 gs (βλέπε rantanplan)
Ή ΚΤΜ 125 ή 200 duke.
Αν σε "παιρνει" να εχεις 2 μηχανακια παρε το KTM αν οχι παρε το BMW (αν γινεται το διμπουζο με την νεα ηλεκτρονικη ποθ βγηκε απο τα μεσα το 04 και μετα)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.