View Full Version : xt660z tenere Λάστιχα
Να πάρει! Αυτά τά λάστιχα έχουν προσωπικότητα!!!
Πίσω: Heidenau K60 Scout 130/80 - 17M / C 69T TL M + S, ημερ/νία παραγωγής: 35η εβδομάδα του 2013.
Εμπρός: Heidenau K60 Scout 90/90 - 21 M/C 54T TL M+S, ημερ/νία παραγωγής 13η εβδομάδα του 2013.
Τιμή και τα δύο μαζί: 180,00€. Προμηθευτής: Γνωστό κατάστημα ελαστικών Μοτό στη Μιχαλακοπούλου.
Σήμερα έγιναν περίπου 100 χλμ, συμπεριλαμβανομένου ανοικτού δρόμου και ταχύτητες μέχρι 175 χλμ (κοντέρ Tenere).
Πρώτη και άμεση αίσθηση είναι πως στις μικρές ταχύτητες σου δίνει την εντύπωση πως υπάρχει μια ασυνέπεια μπροστινού-πισινού στο πλάγιασμα και στις εναλλαγές από πλευρά σε πλευρά. Είναι δύσκολο να καταλάβεις αν βιάζεται ή αργεί το πισινό, αρχικά αισθανόμουν ότι βιάζεται το πισινό ελαστικό αλλά τελικά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το μπροστινό είναι το πρόθυμο και το πίσω ακολουθεί, επιτρέψτε μου να βάλω ένα ερωτηματικό σε αυτό το σημείο, καθώς όσο το σκέφτομαι τόσο μπερδεύομαι, το σίγουρο είναι πως όσο η ταχύτητα της μηχανής ανεβαίνει τόσο το φαινόμενο μειώνεται. Θα επανέλθω όμως μετά από επιπλέον δοκιμές πάνω σε αυτό.
Όσο προσαρμόζεσαι σε αυτή την ιδιαιτερότητα τους, τόσο βλέπεις πως μπορείς να εμπιστεύεσαι τα Heidernau. Στην άσφαλτο κυριολεκτικά έχει καλύτερο κράτημα από τα "μαμίσια" Sirac. Βάζω πάντα σε εισαγωγικά το "μαμίσια" γιατί πρέπει να γνωρίζουμε πως τα ελαστικά που προμηθεύονται οι εταιρείες πολλές φορές έχουν ήδη χρονάκια στη πλάτη τους, τα δικά μου Sirac είχαν ημερομηνία κατασκευής 38η εβδομάδα του 2008! Σας θυμίζω πως η μηχανή αγοράστηκε καινούρια τον 7ο 2011. Αν και είχαν ακόμη αρκετή γόμα αλλάχθηκαν εντελώς ξερά 5μιση χρόνια μετά από την ημερομηνία παραγωγής τους.
Στις στροφές η συμπεριφορά του είναι υποδειγματική ενώ είχα και την ατυχία να διαπιστώσω την άριστη συμπεριφορά του σε φρενάρισμα πανικού. Την ώρα που ήμουν σε επιτάχυνση κάποια καλή κυρία αποφάσισε να κάνει απότομη αναστροφή από θέση τέρμα δεξιά (εγώ ερχόμουν να την προσπεράσω με επιτάχυνση από αριστερά). Κοκκαλομένο το δάχτυλο στη κόρνα, κοκκαλομένα και τα λάστιχα στα φρένα και απόλυτα ζυγισμένο σταμάτημα σε αρκετά σύντομη απόσταση. Η καλή κυρία έγινε αποδέκτης Γαλλικών επιθέτων, κούμπωθηκε ξανά η πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο και καθώς απομακρυνόμουν τσάκωσα τον εαυτό μου να χαμογελάει, αποτέλεσμα της εξαιρετικής απόδοσης των ελαστικών στα φρένα στην άσφαλτο.
Στην Εθνική τα λάστιχα είναι τρένο, ο ήχος κύλησης είναι ελαφρά αυξημένος σε σχέση με τα Sirac αλλά όχι σε βαθμό που ενοχλεί, περισσότερο σου θυμίζει πως αυτή τη φορά έχεις βάλει πραγματικά ελαστικά παντός εδάφους. Στις υψηλές ταχύτητες (175 χλμ) καμία αίσθηση αστάθειας να σημειωθεί όμως πως δεν είχα βαλίτσα πίσω.
Έκανα και ένα πολύ μικρό κομμάτι σε βατό χωματόδρομο και έχω βάλει ήδη θετικές υποψίες στο μυαλό μου, αλλά θα σας γράψω περισσότερα όταν θα δοκιμαστεί σε χωμάτινες all round συνθήκες.
Για την ώρα πέρασε το πρώτο τεστ με πανηγυρικό τρόπο, είναι πολύ περισσότερο από αυτό που περίμενα, γνωρίζοντας μάλιστα πως έβαλα λάστιχα που είναι πολύ πιο κοντά στο 50/50 από τα Sirac και αν θέλετε ένα λάστιχο με χαρακτήρα ΚΑΙ στο χώμα, σας συνιστώ να μείνετε στο 130/80 και να μην πάτε στο 140/80.
Stf η ασάφεια που νιώθεις είναι επειδή τα λάστιχα είναι καινούρια ακόμα. Να είσαι σίγουρος ότι μετά από μερικά χλμ θα εξαφανιστεί τελείως. Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι με τα τ63 ενώ με τα batlewing αισθανόμουν ασάφεια του μπροστινού μόνο κατά το φρενάρισμα. Μετά από λίγα χλμ εξαφανίστηκε.
Αν σήμερα το πρωί ήσουν Μιχαλακοπούλου απορώ πως δε σε συνάντησα.
Να τσεκάρεις και μόνος σου την πίεση στα ελαστικά και μην επαναπαυτείς στο ότι τα άλλαξες σε έναν από τους καλύτερους της Αθήνας.
Ρώτησες για πιέσεις? Τι σου είπαν? Οι απόψεις διίστανται ολίγον όσον αφορά τα Κ 60
Thanks για το review btw.
lykourgi
08/02/2014, 21:27
T63 :D
Με 'γειά.
Όταν θα έχεις εντυπώσεις γράψε μας κάτι. Κυρίως από άσφαλτο, για χώμα δεν τα φοβάμαι.
Σκέφτομαι να τα βάλω στο ΧΤ μετά τα TKC80.
Ευχαριστώ.
el-Gatto
08/02/2014, 22:06
Tα'χει βάλει ο Αμφίσημος (post.Νο.39.+ Νο.44)
κι οsevax έχει καταθέσει Review (post.Νο.68.)
Φίλε STF διάβασε το εν'λογω πόστ κ δώσε προσοχή στις πιέσεις σου.
Απ'ότι έχω καταλάβει ,το πέλμα τους λόγω σκληρότητας+ύψους τακουνιών ,είναι ευπαθές στην γρήγορη οδήγηση σε συνδιασμό με χαμηλές πιέσεις.
Πάντως κι εγώ έχω διαβάσει τα καλύτερα γι'αυτά.
Ενας φίλος τα'βαλε σε ΧΤR ,και σε πρόσφατη 3ήμερη ΟνΟφφάδα 1000+ kmέτρων ,έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος παντού.
Βέβαια ,δεν βρήκαμε ιδιαίτερη λάσπη πουθενά.
Από τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία πάντως ,τα βλέπω να συμπεριφέρονται παρόμοια με τα πολύ καλά SAHARA.
Ισως να'ναι κ καλύτερά τους στο χώμα ,λόγω υψηλότερων κ με πιο έντονες γωνίες τακουνιών.
Στα 180 € πάντως -ζευγάρι- φορεμένα ,είναι μια πολύ καλή επιλογή έναντι των 230-240 που κοστίζουν τα SAHARA.
Για την ασάφεια που νιώθεις είναι όπως στα λέει ο daz.
Θα στρώσουν σε καμιά 500αριά κμετρα max.
Αναμένουμε περεταίρω εντυπώσεις.:wave2:
.
.
.
.
@daz Για πες μας τιμούλα των Τ63 σήμερις κι από πού ;;;
Ρωτάω γιατί είναι τα χωμάτινα που επιλέγω από τότε που πήρα το Τενερε ,και ήδη το 2ο ζευγάρι βαίνει προς το τέλος του.
Στην αγορά δε ,τα βρίσκω από 150 έως κ 190 €.
Και η "ψαλίδα" είναι μεγάλη.
el-Gatto
08/02/2014, 22:10
Τ63
Με 'γειά.
Όταν θα έχεις εντυπώσεις γράψε μας κάτι. Κυρίως από άσφαλτο, για χώμα δεν τα φοβάμαι.
Σκέφτομαι να τα βάλω στο ΧΤ μετά τα TKC80.
Ευχαριστώ.
βλέπε > post.No.30 + Νο.59 :wave2:
.
Μια κι έχεις άποψη από τα TKC ,να συμπληρώσω ότι ,κατά την άποψή μου:
Τα Τ63 είναι καλύτερα των TKC σε όλες τις χωμάτινες συνθήκες > χώμα-σαθρό-γαρμπίλι-κυλιόμενη πέτρα-λάσπη.
Αλλά τα TKC είναι καλύτερα των Τ63 στην άσφαλτο > καλύτερη αίσθηση-λιγότερος θόρυβος-πολύ μεγαλύτερη διάρκεια.
lykourgi
08/02/2014, 22:20
Τ63
post.No.30. :wave2:
Ευχαριστώ. :a013:
Κάπως έτσι τα περίμενα τα πράγματα.
Ιδωμεν.
Stf η ασάφεια που νιώθεις είναι επειδή τα λάστιχα είναι καινούρια ακόμα. Να είσαι σίγουρος ότι μετά από μερικά χλμ θα εξαφανιστεί τελείως. Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι με τα τ63 ενώ με τα batlewing αισθανόμουν ασάφεια του μπροστινού μόνο κατά το φρενάρισμα. Μετά από λίγα χλμ εξαφανίστηκε.
Αν σήμερα το πρωί ήσουν Μιχαλακοπούλου απορώ πως δε σε συνάντησα.
Να τσεκάρεις και μόνος σου την πίεση στα ελαστικά και μην επαναπαυτείς στο ότι τα άλλαξες σε έναν από τους καλύτερους της Αθήνας.
Ρώτησες για πιέσεις? Τι σου είπαν? Οι απόψεις διίστανται ολίγον όσον αφορά τα Κ 60
Thanks για το review btw.
daz,
κατ'αρχάς να σου ευχηθώ καλοπάτητα τα T63 που ήταν στις επιλογές μου.
Δε με συνάντησες στη Μιχαλακοπούλου γιατί τελικά η ανυπομονησία με έφαγε και δεν τα έβαλα το Σάββατο που ήταν προγραμματισμένο, αλλά νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής... :D Κρίμα βέβαια, θα ήθελα να σε γνωρίσω.
Θα τσεκάρω οπωσδήποτε τις πιέσεις αλλά επίτηδες το άφησα αρχικά ως έχει για να δω συμπεριφορά με τις συνήθεις πιέσεις. Αμέσως μετά θα δοκιμάσω πιέσεις -μονοκάβαλος πάντα- για το δρόμο σε 2,3 εμπρός και 2,7 πίσω, ενώ για χώμα θα το ρίξω στα 1,8 και 2,0 πίσω (μονάδες σε bar).
Δε ρώτησα το κατάστημα για τις πιέσεις γιατί είχα αποφασίσει -και το έπραξα- να ρωτήσω τη Heidenau. Τα λάστιχα γράφουν πάνω τους το όριο των 36 psi (2,5 bar) πράγμα που μου φάνηκε λίγο για όριο, αλλά τους έχω στείλει e-mail και περιμένω απάντηση με τις δικές τους προτάσεις για το Tenere 660 σε χώμα και δρόμο, οπότε σύντομα πιστεύω πως θα έχω επίσημη απάντηση (έπεσα και στο ΣΚ). Εννοείτε πως θα την μεταφέρω εδώ!
Το εδώ κατάστημα μου ζήτησε όταν κάνω κάποια αρκετά χιλιόμετρα να του μεταφέρω ένα feedback, πράγμα που εκτίμησα γιατί δείχνει επαγγελματισμό και τον ενδιαφέρει η γνώμη του χρήστη. Λογικό αφού προσωπικά βρίσκω πως τα Heidenau είναι από τις λίγες -ευτυχώς όχι η μόνη- αυθεντικές προτάσεις που υπάρχουν σε λάστιχα 50/50. Είναι φανερό πως ακόμη δεν έχει πουλήσει αρκετά κομμάτια και υποθέτω πως η συνεργασία με την αντιπροσωπεία πρέπει να ξεκίνησε πρόσφατα, η αντιπροσωπεία μεταφέρθηκε στην Αθήνα κοντά στους Αμπελοκήπους. Προσδοκώ μια καλή συμπεριφορά και στο χώμα.
Διάφορες ανασκοπήσεις από πολλά ηλεκτρονικά και μη περιοδικά στη Γερμανία αναφέρουν πως η Heidenau κατάφερε να παντρέψει τη διάρκεια και την αντοχή ενός ελαστικού δρόμου με τις επιδόσεις του τόσο στην εντός όσο και στην εκτός δρόμου χρήση.
Tα'χει βάλει ο Αμφίσημος (post.Νο.39.+ Νο.44)
κι οsevax έχει καταθέσει Review (post.Νο.68.)
Φίλε STF διάβασε το εν'λογω πόστ κ δώσε προσοχή στις πιέσεις σου.
Απ'ότι έχω καταλάβει ,το πέλμα τους λόγω σκληρότητας+ύψους τακουνιών ,είναι ευπαθές στην γρήγορη οδήγηση σε συνδιασμό με χαμηλές πιέσεις.
Φίλε el-Gatto, όπως έγραψα και στον daz θα περιμένω και την άποψη του εργοστασίου, θα την εφαρμόσω και μετά θα σας μεταφέρω την δική μου άποψη!
Πάντως κι εγώ έχω διαβάσει τα καλύτερα γι'αυτά.
Ενας φίλος τα'βαλε σε ΧΤR ,και σε πρόσφατη 3ήμερη ΟνΟφφάδα 1000+ kmέτρων ,έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος παντού.
Βέβαια ,δεν βρήκαμε ιδιαίτερη λάσπη πουθενά.
Κατά τη γνώμη μου η συμπεριφορά στη λάσπη είναι δύσκολο να αξιολογηθεί, καθώς είναι άμεσα συσχετισμένη με βάρος και το τρόπο οδήγησης του κάθε αναβάτη, εγώ μπορεί να τα βρω σκούρα και άλλος εντουράς να σας πει τα καλύτερα....
Για την ασάφεια που νιώθεις είναι όπως στα λέει ο daz.
Θα στρώσουν σε καμιά 500αριά κμετρα max.
Αναμένουμε περεταίρω εντυπώσεις.:wave2:
.
.
.
.
@daz Για πες μας τιμούλα των Τ63 σήμερις κι από πού ;;;
Ρωτάω γιατί είναι τα χωμάτινα που επιλέγω από τότε που πήρα το Τενερε ,και ήδη το 2ο ζευγάρι βαίνει προς το τέλος του.
Στην αγορά δε ,τα βρίσκω από 150 έως κ 190 €.
Και η "ψαλίδα" είναι μεγάλη.
Για την ασάφεια θα είναι ιδανικά αν "χαθεί" αλλά σας διαβεβαιώνω πως κι έτσι δεν προβληματίζει, επειδή τα "ψειρίζουμε" όλα σε ένα καινούριο προϊόν έπρεπε να αναφερθεί. Σε κράτημα και στροφές εμπνέουν σιγουριά!
Στο ίδιο κατάστημα που έβαλα εγώ τα K60 δίνει τα T63 στα 160€, ενώ στο Γαλάτσι τα βρήκα σε δυο καταστήματα στα 155€ (απολύτως μετρητοίς, χωρίς κάρτα) και 165€.
Gate η μικρότερη τιμή που τα βρήκα ήταν 150 ή 155 αλλά δεν υπήρχαν άμεσα διαθέσιμα οπότε τα έβαλα σε άλλον στο περιστέρι με 15 ευρώ παραπάνω.
el-Gatto
09/02/2014, 18:09
KαλοΒάδιστα κ στους δυό σας :beer: ,κι ευχαριστούμε για τις ενημερώσεις. :)
Αμφίσημος
10/02/2014, 07:31
Kαλημέρες!
Εδω τα Scout K60 μετά απο 10.000km 95% σε άσφαλτο και αττική οδό με 150άρες+. Μετά απο την 9μηνη+ συμβίωση επανεκτιμώ πως αφενός δεν είναι τόσο κακό όσο μου φάνηκε στην αρχή αλλά δεν τα ξαναβάζω. ΟΚ, εντυπωσιακή η χαμηλή τους φθορά, τίμιο κράτημα στο στεγνό και στο χώμα (ίσως καλύτερο ακόμα όπως λένε) αλλά για καθημερινό μηχανάκι 40-45 αλόγων δεν μου φαίνονται ιδανικά, ειδικά μετά τα Sahara 3 που φορούσα.
Το μέγα μου πρόβλημα είναι το νερό και ειδικά η εναλλαγή απο στεγνό σε βρεγμένο όπου κυριολεκτικά χέζομαι. Και είναι συχνό το φαινόμενο. Ίσως σε ενα δυνατότερο μηχανάκι να δουλεύουν καλύτερα που να τα ζεσταίνει επαρκώς αλλά εμένα δεν με βόλεψαν καθόλου που χρησιμοποιώ την μοτό ως καθημερινό εργαλείο.
Σκέφτομαι μάλιστα μεσα στο μήνα να βάλω ξανά τα Sahara να νιώσω καλά κι ας λιώσουν πιο νωρίς και να δώσω τα Κ60 για να τα ξεφτυλίσει κάποιος στο χώμα και να τα βιάσει ανεπανόρθωτα εκδικούμενος τα γλυστρίματα που μου έχουν προσφέρει...
Λυπάμαι αν τρομάζω τους επίδοξους αγοραστές αλλά και γω απο το forum επηρεάστηκα και τα έβαλα -
και όσο και αν προσπάθησα δεν τα αγάπησα...309390 309391
Kαλημέρες!
Εδω τα Scout K60 μετά απο 10.000km 95% σε άσφαλτο και αττική οδό με 150άρες. Μετά απο την 9μηνη+ συμβίωση επανεκτιμώ πως αφενός δεν είναι τόσο κακό όσο μου φάνηκε στην αρχή αλλά στο tenere δεν τα ξαναβάζω. ΟΚ, εντυπωσιακή η χαμηλή τους φθορά, τίμιο κράτημα στο στεγνό και στο χώμα αλλά για καθημερινό μηχανάκι 40-45 αλόγων δεν μου φαίνονται ιδανικά, ειδικά μετά τα Sahara που φορούσα.
Το μέγα μου πρόβλημα είναι το νερό και ειδικά η εναλλαγή απο στεγνό σε βρεγμένο όπου κυριολεκτικά χέζομαι. Ίσως σε ενα δυνατότερο μηχανάκι να δουλεύουν καλύτερα που να τα ζεσταίνει επαρκώς αλλά εμένα δεν με βόλεψαν καθόλου που χρησιμοποιώ την μοτό ως καθημερινό εργαλείο.
Σκέφτομαι μάλιστα μεσα στο μήνα να βάλω ξανά τα Sahara να νιώσω καλά κι ας λιώσουν πιο νωρίς και να δώσω τα Κ60 ενα 50άρικο για να τα ξεφτυλίσει κάποιος στο χώμα και να τα βιάσει ανεπανόρθωτα εκδικούμενος τα γλυστρίματα που μου έχουν προσφέρει...
Λυπάμαι αν τρομάζω τους επίδοξους αγοραστές αλλά και γω απο το forum επηρεάστηκα και τα έβαλα -
και όσο και αν προσπάθησα δεν τα αγάπησα...309390 309391
Να σε καλά βρε Αμφίσημε με έβγαλες από το πρώτο δίλημμα..
METZELER enduro3 SAHARA (ξανά) ή HEIDENAU K60
Το άλλο δίλημμα είναι
METZELER enduro3 SAHARA (ξανά) ή METZELER Karoo3…
Αμφίσημος
10/02/2014, 10:46
Να σε καλά βρε Αμφίσημε με έβγαλες από το πρώτο δίλημμα..
METZELER enduro3 SAHARA (ξανά) ή HEIDENAU K60
Το άλλο δίλημμα είναι
METZELER enduro3 SAHARA (ξανά) ή METZELER Karoo3…
Ti να σε πω; Όλα εμπεριέχουν και την υποκειμενικότητα τους. Άλλος μπορεί να κινείται αλλού και αλλιώς και να τα γουστάρει. Τρια λάστιχα έχω βάλει εως τώρα στο τενερίδι. Tourance (μαμά), Sahara 3, και Κ60 Scout (140 το πίσω) το πρώτο θα το έβαζα αν ήμουν συνέχεια εθνική, το μεσαίο το αισθάνομαι καλά με το μηχανάκι μου και το τελευταίο δεν θα το ξαναβάλω ποτέ και τσάμπα να το έβρισκα...
Kαλημέρες!
Εδω τα Scout K60 μετά απο 10.000km 95% σε άσφαλτο και αττική οδό με 150άρες+. Μετά απο την 9μηνη+ συμβίωση επανεκτιμώ πως αφενός δεν είναι τόσο κακό όσο μου φάνηκε στην αρχή αλλά δεν τα ξαναβάζω. ΟΚ, εντυπωσιακή η χαμηλή τους φθορά, τίμιο κράτημα στο στεγνό και στο χώμα (ίσως καλύτερο ακόμα όπως λένε) αλλά για καθημερινό μηχανάκι 40-45 αλόγων δεν μου φαίνονται ιδανικά, ειδικά μετά τα Sahara 3 που φορούσα.
Το μέγα μου πρόβλημα είναι το νερό και ειδικά η εναλλαγή απο στεγνό σε βρεγμένο όπου κυριολεκτικά χέζομαι. Και είναι συχνό το φαινόμενο. Ίσως σε ενα δυνατότερο μηχανάκι να δουλεύουν καλύτερα που να τα ζεσταίνει επαρκώς αλλά εμένα δεν με βόλεψαν καθόλου που χρησιμοποιώ την μοτό ως καθημερινό εργαλείο.
Σκέφτομαι μάλιστα μεσα στο μήνα να βάλω ξανά τα Sahara να νιώσω καλά κι ας λιώσουν πιο νωρίς και να δώσω τα Κ60 για να τα ξεφτυλίσει κάποιος στο χώμα και να τα βιάσει ανεπανόρθωτα εκδικούμενος τα γλυστρίματα που μου έχουν προσφέρει...
Λυπάμαι αν τρομάζω τους επίδοξους αγοραστές αλλά και γω απο το forum επηρεάστηκα και τα έβαλα -
και όσο και αν προσπάθησα δεν τα αγάπησα...
Ti να σε πω; Όλα εμπεριέχουν και την υποκειμενικότητα τους. Άλλος μπορεί να κινείται αλλού και αλλιώς και να τα γουστάρει. Τρια λάστιχα έχω βάλει εως τώρα στο τενερίδι. Tourance (μαμά), Sahara 3, και Κ60 Scout (140 το πίσω) το πρώτο θα το έβαζα αν ήμουν συνέχεια εθνική, το μεσαίο το αισθάνομαι καλά με το μηχανάκι μου και το τελευταίο δεν θα το ξαναβάλω ποτέ και τσάμπα να το έβρισκα...
Φίλε Αμφίσημε,
σε ευχαριστούμε για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες που μας έδωσες. Επιφυλάσσομαι να σας μεταφέρω κι εγώ τις εντυπώσεις από βρεγμένο όταν θα τις έχω. Αν και περισσότερο θα δούν βρεγμένο χώμα παρά βρεγμένη άσφαλτο.
Σε παρακαλώ μη με παρεξήγησεις, θα μου επιτρέψεις να σου πω πως ευθύς εξ' αρχής η επιλογή των ελαστικών σου ήταν και -μάλλον- παραμένει λάθος.
Πως θα μπορούσες να αγαπήσεις ένα λάστιχο που κάνει αυτό για το οποίο έχει φτιαχτεί (βλ. 50/50) και όχι αυτό που εσύ θέλεις (δηλ. 80/20); Ακόμη και τα Sahara 3 που αναφέρεις, παρά την καλύτερη συμπεριφορά τους στο βρεγμένο (σε σχέση με τα K60), σίγουρα είναι υποδεέστερα άλλων, καθώς το Sahara 3 είναι κατηγορίας περίπου 60/40 και σένα οι ανάγκες σου είναι στο 80/20, ειδικά όταν από τα 10.000 km κάνεις τα 9.500 km στην άσφαλτο αλλά κυρίως και επειδή χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά! Φυσικά δεν απαγορεύεται, αλλά πρέπει να γίνεται κατανοητό πως στη περίπτωση μια τέτοιας επιλογής πρέπει να είναι κανείς έτοιμος και για κάποιους συμβιβασμούς.
Στη περίπτωση των K60 μιλάμε για χωμάτινα λάστιχα που "μάλλον" έχουν καλή συμπεριφορά στο δρόμο και όχι για το αντίθετο. Προσωπικά εγώ από το ύψος των τακουνιών που βλέπω -ιδιαίτερα στο 130/80, καθώς στα K60 αλλάζει το πέλμα όσο μεγαλώνει το ίχνος τους- μάλλον θα τα κατηγοριοποιούσα ως 40/60, παρά ως 50/50 (πάντα στην πρώτη αριθμητική μονάδα αναφέρομαι σε άσφαλτο, δηλ. 40 άσφαλτο/ 60 χώμα).
Πάντως η πρόθεση μου δεν είναι να σε κρίνω και μάλιστα θεωρώ πολύ χρήσιμη την παρέμβαση σου, γιατί στο κάτω-κάτω χτύπησες ένα καμπανάκι σε κάθε ενδιαφερόμενο πως δεν είναι το κατάλληλο λάστιχο για κάθε μέρα! Από την άλλη πρέπει να είναι σαφής ο προσανατολισμός της χρήσης πριν την επιλογή του ελαστικού από κάθε αναβάτη μοτό, ειδάλλως θα τα αδικούμε!
Έχω 17.500 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 16.000 χλμ τα έκανα από τον 7ο του 2011 έως τον 6ο του 2012 και τα υπόλοιπα 1.500 χλμ έγιναν από τον 7ο του 2012 μέχρι σήμερα. Δηλαδή έκανα 16.000 χλμ σε 12 μήνες και άλλα 1.500 χλμ σε 18 μήνες!!!
Είναι σαφές πως η μηχανή έχει αλλάξει χρήση.
Μετά και από μία εντελώς ηλίθια τούμπα στα Βασιλικά κτήματα -επειδή φοβήθηκα να γκαζώσω- που τα Sirac δε "κράτησαν" σε μια καταβασούλα, αλλά και επειδή ήρθε η ώρα τους (είχαν ξεραθεί εντελώς), άρχισα να προσανατολίζομαι σε κάτι πιο χωμάτινο και αν έχεις διαβάσει και προηγούμενα ποστ μου θα είδες πως σκεπτόμουν και τα T63 αλλά είπα να συγκρατηθώ, τα θεώρησα υπερβολή.
Η μηχανή πλέον είναι χόμπυ για μένα και όχι καθημερινότητα και μπορώ να έχω την "πολυτέλεια" μιας τέτοιας επιλογής.
Ελπίζω να είναι κατανοητή η παρέμβαση μου, καθώς θέλω να υπερασπιστώ την επιλογή του είδους των ελαστικών για τον καθένα από εμάς και όχι γιατί θέλω να υπερασπιστώ τα K60, ως προς αυτά θα είμαι αντικειμενικός όπως κι εσύ, για κάθε είδους τερέν (για στεγνή άσφαλτο σας τα έχω ήδη γράψει).
Τώρα...., στο μεταξύ ήρθε και η απάντηση των Γερμανών στο ερώτημα περί πιέσεων ελαστικών, συγκεκριμένα για τη μηχανή μας.
Σας την παραθέτω:
Sehr geehrter Herr Mich...
Wir empfehlen folgende Luftdrücke auf dieser Maschine.
Straße Solo v/h 2,1 / 2,3 Bar - Beladen 2,3 / 2,5 Bar
Gelände 1,8 / 2,0 Bar
Mit freundlichen Grüßen
Veiko Marschner
Verkauf
Το οποίο μεταφράζεται ως εξής:
Αγαπητέ,
σας προτείνουμε για αυτή τη μηχανή:
Στο δρόμο: Μονοκάβαλος εμπρός/πίσω 2,1/2,3 bar - Φορτωμένος 2,3/2,5 bar.
Στο χώμα: Εμπρός πίσω 1,8/2,0 bar.
Αμφίσημος
11/02/2014, 01:59
Φίλτατε stf συμφωνούμε απόλυτα. Ευχαριστώ για τις επεξηγήσεις, βοηθούν όλο το forum. Πράγματι η επιλογή μου ήταν λανθασμένη με τα Κ60 πόσο μάλλον κ 140 πίσω.
Φίλτατε stf συμφωνούμε απόλυτα. Ευχαριστώ για τις επεξηγήσεις, βοηθούν όλο το forum. Πράγματι η επιλογή μου ήταν λανθασμένη με τα Κ60 πόσο μάλλον κ 140 πίσω.
Αμφίσημε, θέλω να γνωρίζεις πως έχεις τον σεβασμό μου. Κανείς μας δεν είναι αλάνθαστος και αυτά που γράφω εγώ παραπάνω μπορούν να αμφισβητηθούν από άλλον συνάδελφο.
Η ουσία όμως είναι πως πρέπει όσοι διαβάζουν τις συζητήσεις μας να μπορούν να βγάζουν ένα προσωπικό συμπέρασμα και θεωρώ πως διαβάζοντας και τα δικά σου και τα δικά μου γραφόμενα αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων μοτοσυκλετιστών, πραγματικά κάποιος μπορεί να βγάλει ένα συμπέρασμα για τα διάφορα ελαστικά που έχουν συζητηθεί εδώ αλλά και για τη χρήση τους! Είναι επίσης σημαντικό.
Το 140/80 ορθώς το επέλεξες σε Heidenau, για τη χρήση που ήθελες εσύ ήταν πιο κοντά από το 130/80.
Όσο μεγαλώνεις το πλάτος του πέλματος τόσο περισσότερο δρόμου γίνεται, ειδικά τα K60 έχουν διαφορετικό πέλμα σε κάθε παραπάνω νούμερο (με εξαίρεση το 130/80-17 που μοιάζει πολύ με το 140/70-18).
Στα K60 σε 130/80-17, 140/80-17 και 150/70-17 αλλάζει το κέντρο του πέλματος, όσο μεγαλώνει τόσο πιο δρόμου γίνεται. Φυσικά δε θα το σήκωνε η μηχανή μας για πολλούς λόγους, δε θα μπορούσε να το ζεστάνει και συνεργάζεται καλά μάλλον με άλλο νούμερο μπροστά (110/80-19).
Δείτε εδώ:
309488
εντυπώσεις κανείς απο Karoo3?
Αμφίσημος
20/06/2014, 19:50
Επιστρέφω στο νήμα με νέα ελαστικά. Αν και το πέλμα των Κ-60 είχε ψωμί στα 11.000χλμ δεν έβλεπα την ώρα να τα αλλάξω. Δεν κάνουν για μένα.
Με τα πολλά, με τα λίγα ήμουν μεταξύ Sahara και Tourance με τα τελευταία να απευθύνονται περισσότερο στο τεραίν που κινούμαι συνήθως.
Τα είχα και τα δυο στο Tenere οπότε είχα και αντίστοιχη εμπειρία. Αν και αμφιταλατεύντηκα στην αρχή επένδυσα Sahara και πάλι.
Φεύγω απ'το συνεργείο με χαμόγελο απ΄τα πρώτα χλμ, επιτέλους νιώθω το μηχανάκι υπάκουο και πάλι. Φτιαγμένο το ένα για το άλλο νομίζω.
Αχ, μου έφυγε ενα βάρος!
akolov87
06/07/2014, 01:30
Anakee 3.-
Καλησπερα Τενερακιδες!!!
Κατοχος KAROO 3 εδω και 3000 χλμ…
Απολύτως ικανοποιημένος με το ελαστικο…αλλα…
Κανοντας τελευταια αρκετα ασφαλτινα χλμ, διεκρινα την φθορά τους και εχω αρχισει να τα λυπάμαι….
Αποφασισα να τα βαλω στο ντουλαπι για ποιο ιδιαιτερες περιπτωσεις...
Οπότε…Θα ηθελα την προταση σας για ελαστικό με εστιαση στην ασφαλτο …
Οχι καθαρα ασφαλτινο… Απλα να μην εχει προβλημα στις ιλιγγιώδης ταχυτητες του Τenere...:a01:
Θενq in αβανς...:tooth:
Αμφίσημε, θέλω να γνωρίζεις πως έχεις τον σεβασμό μου. Κανείς μας δεν είναι αλάνθαστος και αυτά που γράφω εγώ παραπάνω μπορούν να αμφισβητηθούν από άλλον συνάδελφο.
Η ουσία όμως είναι πως πρέπει όσοι διαβάζουν τις συζητήσεις μας να μπορούν να βγάζουν ένα προσωπικό συμπέρασμα και θεωρώ πως διαβάζοντας και τα δικά σου και τα δικά μου γραφόμενα αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων μοτοσυκλετιστών, πραγματικά κάποιος μπορεί να βγάλει ένα συμπέρασμα για τα διάφορα ελαστικά που έχουν συζητηθεί εδώ αλλά και για τη χρήση τους! Είναι επίσης σημαντικό.
Το 140/80 ορθώς το επέλεξες σε Heidenau, για τη χρήση που ήθελες εσύ ήταν πιο κοντά από το 130/80.
Όσο μεγαλώνεις το πλάτος του πέλματος τόσο περισσότερο δρόμου γίνεται, ειδικά τα K60 έχουν διαφορετικό πέλμα σε κάθε παραπάνω νούμερο (με εξαίρεση το 130/80-17 που μοιάζει πολύ με το 140/70-18).
Στα K60 σε 130/80-17, 140/80-17 και 150/70-17 αλλάζει το κέντρο του πέλματος, όσο μεγαλώνει τόσο πιο δρόμου γίνεται. Φυσικά δε θα το σήκωνε η μηχανή μας για πολλούς λόγους, δε θα μπορούσε να το ζεστάνει και συνεργάζεται καλά μάλλον με άλλο νούμερο μπροστά (110/80-19).
Δείτε εδώ:
309488
Μια παρατήρηση,
Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.
Μια παρατήρηση,
Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.
Μάλλον έχεις απόλυτο δίκιο.
Εμπρός έχω το tkc80 και πίσω το trailwing tw42 το οποίο είναι αρκετά σκληρό σαν λάστιχο. Η διάσταση 130 είναι η νύχτα με την μέρα σε σχέση με την 140. Ενώ το 140 δεν ερχόταν εύκολα σε θερμοκρασία και στην βροχή ήταν ότι χειρότερο έχω δει, στην 130 δεν με έχει προβληματίσει καθόλου.
το 690 παντως εχει επισης 140/80 ελαστικο πισω και ειναι 50 κιλα ελαφρυτερο...
Και το 660 μια χαρά τα πάει τα 140 αλλά όχι όλα όπως φαίνεται, ή τουλάχιστον όχι πάντα. Με τα michelin και τα metzler ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να βάλω μικρότερο. Και έχω βάλει διάφορα μοντέλα.
Τα trailwing μου άρεσαν σαν διάρκεια και ήταν ικανοποιητικά στο χώμα οπότε είπα να δοκιμάσω και τα 130 μήπως και του κάτσουν καλύτερα στην καθημερινή μετακίνηση.
Δύσκολο να βρεις ένα ελαστικό που να είναι ικανοποιητικό εκτός δρόμου, να αντέχει 200τόσα κιλά σε ταξίδι, να μην είναι επικίνδυνο στο βρεγμένο και να μην κάνεις πατινάζ στις μικρές αποστάσεις από και προς την δουλειά κάθε πρωί. Παρότι είναι σκληρό, λόγο μικρότερης διάστασης ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει καλύτερα.
Και το 690 αν του βάλεις σκληρό λάστιχο θα την ακούσει στις μικρές αποστάσεις ή στην βροχή. Βέβαια αυτό έχει και 18αρα πίσω αλλά και καμιά 15αριά άλογα παραπάνω.
Δεν προτείνω 130αρι πίσω στο τενερε. Απλά λέω ότι κάποιο σκληρό ελαστικό που δεν αποδίδει όπως θα θέλαμε ίσως γίνει λίγο καλύτερο σε πιο μικρή διάσταση.
Πριν βάλω το 130αρι είχα αλλάξει δύο στην κανονική διάσταση 140. Αν βάλω άλλο ελαστικό θα ξαναβάλω 140ρι, αν ξαναβάλω deathwing θα βάλω 130.
taisteal
02/03/2015, 01:36
Μια παρατήρηση,
Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.
Ετσι ακριβως ειναι.
Δεν υπαρχει λογος για 140 πισω
Τι ζαντα εχει πισω το τενερε? 3.5αρα ?
Προταση για ελαστικό με εστιαση στην ασφαλτο …
Θενq in αβανς...:tooth:
Κανις ...331928
Τι ζαντα εχει πισω το τενερε? 3.5αρα ?
17x2.75
Ετσι ακριβως ειναι.
Δεν υπαρχει λογος για 140 πισω
Κοίτα για να μη λέω και μλκ δύσκολα καταλαβαίνεις διαφορά στο 130 και στο 140 όσον αφορά την συμπεριφορά. Να σου πω ότι με το 130 στρίβει καλύτερα? Ίσως, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν με το 140 έστριβε δυσκολότερα ή όχι.
Ένα 130αρι μαλακό μήπως το ξεφτιλίσει ευκολότερα?
Μήπως στο χώμα σε χτυπήματα με χαμηλότερη πίεση είναι καλύτερα να έχεις 140?
Μήπως τα 140 έχουν και διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, σκελετό?
Αν το είπες αυτό για τα Heid ίσως έχεις δίκιο (δεν τα έχω δοκιμάσει) αλλά γενικά δεν νομίζω πως το 140 είναι υπερβολή.
Καλησπερα Τενερακιδες!!!
Κατοχος KAROO 3 εδω και 3000 χλμ…
Απολύτως ικανοποιημένος με το ελαστικο…αλλα…
Κανοντας τελευταια αρκετα ασφαλτινα χλμ, διεκρινα την φθορά τους και εχω αρχισει να τα λυπάμαι….
Αποφασισα να τα βαλω στο ντουλαπι για ποιο ιδιαιτερες περιπτωσεις...
Οπότε…Θα ηθελα την προταση σας για ελαστικό με εστιαση στην ασφαλτο …
Οχι καθαρα ασφαλτινο… Απλα να μην εχει προβλημα στις ιλιγγιώδης ταχυτητες του Τenere...:a01:
Θενq in αβανς...:tooth:
Για τα Heid διαβάζεις παραπάνω αλλά και στο θρεντ "ελαστικά για βαρύ ον-οφφ". Για τα σαχαρα μου έχουν πει και έχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν στο τενερέ σε ταξίδι. Στις ταχύτητες ταξιδιού και στο βάρος του 690 που σπάνια θα το βρεις δικάβαλο ταιριάζουν άριστα, από ότι λένε οι περισσότεροι, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για το βάρος του τενερε.
Όσες φορές έβαλα λάστιχο πιο πολύ για δρόμο (anakee πχ) το μετάνιωνα κάθε φορά που έστριβα σε ένα χωμάτινο δρομάκι. Παρόλα αυτά οι αποστάσεις που κάνω (ειδικά αυτές που έκανα) δεν σηκώνουν εύκολα λάστιχο με τακούνι γιατί το ξεφτιλίζω.
Αρχικά δοκίμασα τα trailwing tw42 μπρος πίσω. Σκληρό ελαστικό και πολύ καλή διάρκεια. Το πίσω με έβγαζε αρκετά χλμ αλλά στην καθημερινή μετακίνηση δεν ήταν ότι καλύτερο, ενώ στην βροχή ήταν λίγο δράμα. Το εμπρός ήταν πιο μαλακό αλλά πότε δεν το εμπιστεύτηκα να το πιέσω ενώ παλιότερα είχα φάει και ένα γλίστρημα σε μια κατηφορική φουρκέτα εκεια πάνου στον πενταδάχυλο πηγαίνοντας προς Μυστρά. (μπορεί να έφταιγα και εγώ σε αυτό).
Επόμενη επιλογή τα tkc. Αψογο εμπρός λίγα χλμ το πίσω.
Ξαναέβαλα trailwing με διαφορετικό μπροστινό και οι λευκές γραμμές έμοιαζαν με πετρελαιοκηλίδες ενώ στους δρόμους της θεσσαλονικης δεν μαζευόταν πουθενά. Σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο μετά από ψιλόβροχο είχε χάσει πρόσφυση σε σταθερό γκάζι με 5η και 100χλμ.
Άλλαξα κανα δυο μάρκες ακόμα και τελικά κατέληξα με tkc80 μπροστά και trailwing tw42 πίσω σε διάσταση 130.
Ταξιδεύω χωρίς να τα "προφυλάσσω" και αυτή τη στιγμή πρέπει να έχουν τουλάχιστον 10.000. Στο χώμα είναι ότι καλύτερο για λάστιχο που θα σε βγάλει τόσα χλμ. και στην καθημερινή μετακίνηση δεν προβληματίζουν πουθενά.
Κάπου τα είχα γράψει πιο αναλυτικά αλλά δεν το βρίσκω. Το tkc δεν θέλει συστάσεις, ειναι ότι καλύτερο για διπλή χρήση. Στην άσφαλτο είναι εξαιρετικό με τις σωστές πιέσεις και προειδοποιεί όπως όλα τα τακουνάτα. Το tw στην διάσταση 130 δεν έχει καμία σχέση με το 140 γιατί προφανώς ζεσταίνεται καλύτερα και πιο γρήγορα. Δεν με έχει προβληματίσει ούτε στους βρεγμένους δρόμους της πόλης. Στο χώμα βοηθάει πολύ περισσότερο από ελαστικά χάραξης anakee tourance κτλ τα οποία σε βρεγμένο γρασίδι δεν κουνανε το τενερέ με κανένα τρόπο. :lol:
Τώρα που είναι προς το τέλος της ζωής τους το πίσω έχει τετραγωνίσει αλλά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό τετραγώνισμα που αποκτούσε το 140 και στις στροφές το καταλάβαινες σαν να κάνει σκαλοπάτι, ενώ η απόδοσή του στην πρόσφυση σε άσφαλτο δεν φαίνεται να έχει μειωθεί.
Έλεγα να δοκιμάσω και τα heid αλλά σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει (πολύ καλό το review του roadspirit) μάλλον δεν κάνουν για μένα. Νομίζω ότι πάλι τα ίδια θα βάλω.
amyroukai
02/03/2015, 19:05
Τα νεα tkc70 που ειναι υποτιθεται πιο δρομιαρικα;
Τα νεα tkc70 που ειναι υποτιθεται πιο δρομιαρικα;
Παραείναι ασφάλτινα ρε γμτ.
331957
331958
331959
Για τα Mitas Ε08 τι γνωμη εχετε;
331961 331963
Παιζουν και κατι τετοια (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=770652&page=2)αλλα θα θελα να πιστευω οτι προκειται για αστοχια...
taisteal
03/03/2015, 00:23
Για τα Mitas Ε08 τι γνωμη εχετε;
331961 331963
Παιζουν και κατι τετοια (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=770652&page=2)αλλα θα θελα να πιστευω οτι προκειται για αστοχια...
Για πειτε να μαθουμε γιατι τα κοιταζω κι εγω
:a014:
Δείτε τα ποστ του Mike μερικές σελίδες πίσω απ' το τέλος, στο θρεντ Ελαστικά για βαριά ον-οφφ.
Edit. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122659&page=17
Γρήγορη ερώτηση για τα Ηeidenau: βλέπω ότι τα K60 scout είναι TL στις διαστάσεις 130-80/17 και 90-90/21. Υποθέτω όλοι όσοι τα επιλέξατε τα βάλατε με σαμπρέλα (?). Έχει κανείς εμπειρία από αλλαγή Σαμπρέλας στο δρόμο με αυτά? Γιατι υποψιαζομαι ότι αν χρειαστεί δεν θα είναι και πολύ εύκολο καθώς το λάστιχο είναι TL.
taisteal
18/07/2016, 23:49
Γρήγορη ερώτηση για τα Ηeidenau: βλέπω ότι τα K60 scout είναι TL στις διαστάσεις 130-80/17 και 90-90/21. Υποθέτω όλοι όσοι τα επιλέξατε τα βάλατε με σαμπρέλα (?). Έχει κανείς εμπειρία από αλλαγή Σαμπρέλας στο δρόμο με αυτά? Γιατι υποψιαζομαι ότι αν χρειαστεί δεν θα είναι και πολύ εύκολο καθώς το λάστιχο είναι TL.
Δεν εχει χρειαστει να αλλαξω σαμπρελα στο δρομο,αλλα καθε φορα που βαζω καινουργια λαστιχα παρατηρω
οτι τα παλια βγαινουν δυσκολα και τα καινουργια μπαινουν με ζορι,ακομη και με επαγγελματικο εξωλκεα.
Υποθετω οτι θα ειναι ζορικο να αλλαξεις σαμπρελα χωρις μηχανημα.
Αναφερομαι στα heidenau στις διαστασεις που ανεφερες.
Ok. Μάλλον θα τα βάλω και ελπίζω πως δε θα χρειαστεί αλλαγή στο δρόμο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως είναι ότι τα χειμερινά Κ60 που φωράω τώρα βγαίνουν μόνο σε ΤΤ.
Επανερχομαι στο θέμα.
Τα Anakee 3 τα εβαλα και για κάποιον περιεργο τροπο δεν μου αρεσαν..Δεν ξερω ισως ηταν πολυ γρήγορα ισως ισως..δεν ειχε πολυ εμπιστοσύνη. .
Οποτε τι λετε για τι Tenere. .
Χρηση ασφαλτος 90 και καμια παραλια τα υπόλοιπα. ....
Continental tr
Tourance next
avon distanzia
Pirelli
Τι ?????
SHOOTER045
06/03/2017, 01:21
Dunlop trailsmart
dimitris_a
06/03/2017, 11:01
Εγώ ακόμα τα Sirac φοράω. Τα συνήθισα και δε βάζω άλλα.
Τώρα αν κάποια στιγμή αλλάξω με βλέπω για tkc80 ή sahara
Εγώ ακόμα τα Sirac φοράω. Τα συνήθισα και δε βάζω άλλα.
Τώρα αν κάποια στιγμή αλλάξω με βλέπω για tkc80 ή sahara
Τα σιρακ ειναι ξεπερασμένο και πολύ μέτριο λάστιχο.
Επειδή αυτά που αναφέρεις είναι και για χώμα, δοκίμασε εμπρός το τκc80 και πίσω το dunlοp trailmax.
Μπαίνεις χώμα με αξιώσεις, στρίβεις άριστα και στο ταξίδι έχουν παραπάνω από ικανοποιητική διάρκεια.
trailsmart ,ή trailmax
Είναι διαφορετικά. Για τον Dimitri, max. Για σένα δεν ξέρω. Μία φορά μόνο έχω βάλει ασφάλτινα.
SHOOTER045
06/03/2017, 19:00
trailsmart ,ή trailmax
Παλιότερα η dunlop τα ονόμαζε tr 91 trailmax,το trailsmart είναι ο αντικαταστάτης τού.
Για ποιο χωματερο θα πρότεινα το Κ 760 παλι της dunlop
Παλιότερα η dunlop τα ονόμαζε tr 91 trailmax,το trailsmart είναι ο αντικαταστάτης τού.
Για ποιο χωματερο θα πρότεινα το Κ 760 παλι της dunlop
Είσαι σίγουρος;
SHOOTER045
06/03/2017, 19:11
Είσαι σίγουρος;
Δεν.κοίταξα τον κατάλογο της dunlop
Αλλά πέρυσι ένας φίλος που πήγε να τα βάλει σαν trailmax( και ήμουν μπροστά)
Ο λαστιχας του είπε οτι αντικαταστάθηκε απο το trailsmart
SHOOTER045
06/03/2017, 19:14
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road
Σαν ποιο ασφάλτινο
Δίνει το trailsmart
Το Κ 760 βγήκε απο τον κατάλογο σαν ονομασια,και το λέει trailmax(το φοραγα σε ενα domi κάποτε)
dimitris_a
06/03/2017, 19:52
Τα σιρακ ειναι ξεπερασμένο και πολύ μέτριο λάστιχο.
Επειδή αυτά που αναφέρεις είναι και για χώμα, δοκίμασε εμπρός το τκc80 και πίσω το dunlοp trailmax.
Μπαίνεις χώμα με αξιώσεις, στρίβεις άριστα και στο ταξίδι έχουν παραπάνω από ικανοποιητική διάρκεια.
Το tkc80 πίσω φθείρεται πιο γρήγορα από άπό το trailmax και γι αυτό προτείνεις το δεύτερο;
Επειδή δε βγαίνω τακτικά εθνική και τα τελευταια χρόνια δε κάνω πολλά χιλιόμετρα ισως η επιλογή tkc80 για πίσω να μην είναι και τόσο λάθος. Τι λες κι εσύ daz?
Το tkc80 πίσω φθείρεται πιο γρήγορα από άπό το trailmax και γι αυτό προτείνεις το δεύτερο;
Επειδή δε βγαίνω τακτικά εθνική και τα τελευταια χρόνια δε κάνω πολλά χιλιόμετρα ισως η επιλογή tkc80 για πίσω να μην είναι και τόσο λάθος. Τι λες κι εσύ daz?
Ναι, γι' αυτό και μόνο.
Το trailmax είναι πάρα πολύ καλό σε όλες τις συνθήκες στην άσφαλτο και έχει αρκετές δυνατότητες στο χώμα.
Το tkc γενικά θα φθαρεί πολύ πιο γρήγορα σε όλες τις συνθήκες (για την διάσταση του τενερε μιλάω πάντα). Αν δεν χρησιμοποιείς την μηχανή σου καθημερινά ή αν σ' αρέσουν τα δύσκολα εκτός δρόμου, όπως βρεγμένο γρασίδι, μαλακή λάσπη, απότομες ανηφόρες, τότε θα σου πρότεινα να βάλεις το tkc.
Σε κάθε περίπτωση μπορείς να βάλεις ένα ζευγάρι tkc και όταν σου φθαρεί το πίσω, αξιολογείς μόνος σου αν θα βάλεις το ίδιο και πάλι ή θα βάλεις dunlop. To εμπρός θα έχει σίγουρα πολύ ζωή ακόμα.
Το εμπρός tkc αν σου αρέσει η μικτή οδήγηση θα το αγαπήσεις. Προσοχή στις πιέσεις θέλει μόνο.
Και εγω τα τελευταια 2 χρονια γιοκ απο ταξιδι...Αλλα φέτος λεω να κανω δικαβαλος ενα ταξιδακι στη Πελοπόννησο. ..
Οπότε trailsmart...η trailmax...Για καμια παραλιουλα....
!!!!!
Βάλε το πιο ασφάλτινο. Το τενερε σε παραλία πάει και με σλικ.
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road
Σαν ποιο ασφάλτινο
Δίνει το trailsmart
Το Κ 760 βγήκε απο τον κατάλογο σαν ονομασια,και το λέει trailmax(το φοραγα σε ενα domi κάποτε)
ναι το Κ760 το ονομασαν trailmax.Το φορεσα και εγω. Σαν συνδυασμος μου αρεσε το Κ760 πισω-προσοχη στις πιεσεις ειδικα στο ταξιδι- και tkc μπροστα.
amyroukai
07/03/2017, 08:59
Για πες τι προτείνεις και γιατί το λες αυτό το "προσοχή στις πιέσεις"; Με την εργοστασιακή στον Πήγασο (1.9 εμπρός και πίσω 2.2 λέει στο ψαλίδι) δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό στην συμπεριφορά τους. Το μόνο "κακό" είναι ότι λιώνουν γρήγορα, αυτό λέγαμε και με τον XLGeorge που τα λιώνει ακόμα γρηγορότερα γιατί του αρέσει το "καρύδι" :D
Για πες τι προτείνεις και γιατί το λες αυτό το "προσοχή στις πιέσεις"; Με την εργοστασιακή στον Πήγασο (1.9 εμπρός και πίσω 2.2 λέει στο ψαλίδι) δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό στην συμπεριφορά τους. Το μόνο "κακό" είναι ότι λιώνουν γρήγορα, αυτό λέγαμε και με τον XLGeorge που τα λιώνει ακόμα γρηγορότερα γιατί του αρέσει το "καρύδι" :D
Επειδή έχω τον ίδιο συνδιασμό..
Στο πίσω οι πιέσεις σε ταξίδι μετράνε πιο πολύ στην φθορά του ελαστικού. Μεγάλες πιέσεις με υψηλές ταχύτητες θα το τετραγωνίσει άσχημα, όπως θα έκαναν στο οποιοδήποτε. Χαμηλές αυξάνουν τη θερμοκρασία και την φθορά. Γενικά δε με απασχολούν και πολύ οι πιέσεις στο πίσω.
Το μπροστά όμως λόγο τακουνιών ακούει πολύ καλά την διαφορά στις πιέσεις και έχει την ανάλογη συμπεριφορά. Πχ, χαμηλή πίεση σε υσχηρα φρένα θα σου δώσει μία περίεργη αίσθηση που θα σε κάνει να μετριάσεις από πιο νωρις την πίεση στη μανέτα. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση, όπως σε όλα τα ψηλοτάκουνα, είναι άριστη. Ακόμα και με τους σουμιεδες των ιαπωνικών..!
Για πες τι προτείνεις και γιατί το λες αυτό το "προσοχή στις πιέσεις"; Με την εργοστασιακή στον Πήγασο (1.9 εμπρός και πίσω 2.2 λέει στο ψαλίδι) δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό στην συμπεριφορά τους. Το μόνο "κακό" είναι ότι λιώνουν γρήγορα, αυτό λέγαμε και με τον XLGeorge που τα λιώνει ακόμα γρηγορότερα γιατί του αρέσει το "καρύδι" :D
ναι ετσι ειναι και τον XL-George τον εμπιστευομαι γιατι εχει δοκιμασει συνδυασμους αρκετους και αντιλαμβανεται τι γινεται με την συμπεριφορα του ελαστικου. Στο ΤΑ για παραδειγμα ειχα Κ760 μπρος πισω. Καποιος μου εδωσε ενα Tkc του 15 με περιπου 5000χλμ και το εβαλα επανω πιεση σε πολη και ταξιδι εβαζα 28-29. Στο Κ760 που ειχα πισω σε πολη 32 και σε ταξιδι 36 γιατι τετραγωνιζει για πλακα. Μιλαω για συνεχη 700-800χλμ .Σε χωμα οσες φορες ειχα μπει ειχα 18 πισω και 16 εμπρος αλλα μιλαω για πορεια και οχι κυνηγι σε φλαταδουρες η ανεβασμα σε μονοπατια κτλ.
Αν θέλετε καλύτερη διάρκεια στο ταξίδι καλύτερα να βάλετε ένα πιο σκληρό πίσω. Πχ τα death wing (Bridgestone Trail Wings). ,Υστερούν όμως σημαντικά στο βρεγμένο και στην πολη αργούν να έρθουν σε θερμοκρασία. Σε πιο βαριές μηχανές ίσως είναι καλύτερα.
(Μιλάω πάντα για συμπεριφορά σε τενεκε, αν θέλετε να συζητήσουμε γενικά, πάμε στο θρεντ των ελαστικών για βαριά ον οφφ, για να μη τα μπλεκουμε).
. Αν δεν χρησιμοποιείς την μηχανή σου καθημερινά ή αν σ' αρέσουν τα δύσκολα εκτός δρόμου, όπως βρεγμένο γρασίδι, μαλακή λάσπη, απότομες ανηφόρες, τότε θα σου πρότεινα να βάλεις το tkc.
.
Διωρθωσα την παραπάνω πρόταση για να βγάζει νόημα.
daz και εγω για το πιο ασφαλτινο προσανατολιζομαι...
gliut το πιο ασφάλτινο που έχω βάλει ήταν το ανάκεε 3 για μία μόνο φορά επειδή ήξερα ότι θα το έτρωγε η εθνική. Δεν ξέρω τις επιλογές που υπάρχουν και τι κάνουν σε σύγκριση με αυτό.
Είχα το Anakee 3 και για κάποιον λόγο δεν μου άρεσε η αίσθηση που έδινε στο μηχανακι μας. Και επειδή και φέτος δεν για χώμα ούτε για ελάχιστο προσανατολίζομαι σε ασφάλτινο. Οπότε θα δοκιμάσω και το dunlop
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.