View Full Version : Προληματάκι στο καινούριο μωρό!!!
AggelosKos
03/06/2012, 13:24
Καλησπέρα σας και από μένα, ίσως το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας των CB. Μετά από ένα εξάμηνο συμβίωσης με ενα cbr 600 f4i αποφάσισα να το γυρίσω σε κάτι πιο πρακτικό και στον original έρωτα μου, το hornetaki του 2003-2004, το οποίο βρήκα με 17.000km και σαν καινούριο!!! Πάρτε μάτι!!!
260480
Λοιπόν, το προβληματάκι που έχουμε είναι το εξής: Από τα 85 ως τα 65 το τιμόνι μου τρέμει ελαφρά, ίσα που το καταλαβαίνω, και το βλέπω όταν το αφήνω εντελως. Κάτω και πάνω από αυτά τα km δεν ισχύει κάτι ανάλογο. Το μηχανάκι έχει κανα μήνα που έβαλε καινούρια λάστιχα, dunlop qualifier, και σκέφτομαι μήπως παίζει κάτι με λάθος ζυγοστάθμιση η κάτι άλλο δωστε μου τα φωτα σας κρίμα είναι!!! Δεν είναι κάτι τραγικό αλλά με ενοχλεί. Το μηχανάκι δεν έχει πέσει και δεν έχει ούτε γρατσουνιά.
Και το τελευταίο που θέλω να ρωτήσω είναι που μπορω να βρω ένα service manual η να μου πει κάποιος βρε αδερφέ πότε πρέπει να γίνει τι γιατί δεν έχω ιδέα για μεγάλο service κλπ. Είμαι στα 17.500 km ευχαριστω εκ των προτέρων.:)
Το μηχανάκι έχει κανα μήνα που έβαλε καινούρια λάστιχα, dunlop qualifier, και σκέφτομαι μήπως παίζει κάτι με λάθος ζυγοστάθμιση η κάτι άλλο δωστε μου τα φωτα σας κρίμα είναι!!! Δεν είναι κάτι τραγικό αλλά με ενοχλεί. Το μηχανάκι δεν έχει πέσει και δεν έχει ούτε γρατσουνιά.
με την προϋποθεση οτι δεν εχει πεσει οπως λες.... τσεκαρεις τιμονι (ειναι "ζυγισμενο" στα καβαλετα?) λαστιχα ( χωρα παραγωγης και παρτιδα π.χ. ισως το μπροστα να ειναι 2011 made in Korea και το πισω 2009 made in Germany )
ρουλεμαν τιμονιου και τελος ζυγοσταθμιση
τις πιεσεις στα λαστιχα ποτε τις ελεγξες τελευταια φορα?
οπως λεει ο SVX
ξεκινα απο τα πιο απλα:
πιεσεις στα λαστιχα(το μπροστα)
αν δεν ειναι αυτο, πιστευω ειναι ζυγοσταθμιση ειδικα αφου λες οτι δεν το κανει σε αλλες ταχυτητες και οτι προσφατα εβαλες καινουργια λαστιχα
Cpt. Haddock
03/06/2012, 17:26
Ασχετο με το υπαρχον πρόβλημα, αλλα γενικώς απέφευγε στάση για φωτογράφιση στη ΛΕΑ...
nikos_abel
03/06/2012, 18:10
Ασχετο με το υπαρχον πρόβλημα, αλλα γενικώς απέφευγε στάση για φωτογράφιση στη ΛΕΑ...
👍
Τα χόντα έχουν αλλαγή λάδια και φίλτρο ανά 12.000χλμ.
Φίλτρο αέρα ανά 18.000 όπως και έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδων ανά 24.000.
Στη θέση σου θα πήγαινα για ένα μεγάλο σέρβις τώρα και θα μέτραγα απο αυτά τα χλμ ανεξάρτητα από το τι μου είπανε.
Επίσης, αν δεν έχεις βάλει μπαγκαζιέρα (που κάνει το τρέμουλο φυσιολογικό) θα τσέκαρα πρώτα πιέσεις μετά ζυγοστάθμιση και τέλος ρουλεμαν κλπ.
Αυτά τα λίγα αρχικά.
hornettrela
03/06/2012, 18:44
κατα 99% αν ολα τα υπολοιπα ειναι οκ ζυγοσταθμιση στα λαστιχα... εμενα σταματησε οταν αλλαξα το εμπρος λαστιχο το οποιο ηταν προβληματικο απο κατασκευης!!!
Προσοχή! Για τέτοιο τρέμουλο πολλές φορές φταίει η πίσω ρόδα/λάστιχο, όχι η εμπρός.
nicksior
03/06/2012, 21:30
Ασχετο με το υπαρχον πρόβλημα, αλλα γενικώς απέφευγε στάση για φωτογράφιση στη ΛΕΑ...
Απόφευγε...
AggelosKos
03/06/2012, 23:19
Λοιπόν, ξεκινωντας ευχαριστω για την άμεση ανταπόκριση σας. Εχουμε και λέμε οι πιέσεις στα λάστιχα δεν είναι, δοκίμασα 36-38 που είπε ο μηχανικός μου και 36-40 που λέει η μαμα dunlop και έχω το ίδιο θέμα. Επίσης το τιμόνι είναι σωστά καθως μου το ρύθμισε πάλι ο μηχανικός μου(βέβαια είναι ένα κέρατο χωρίς αντίβαρα και περιμένω να μου στείλουν το μαμα για να το βάλω). Αρα έχουμε αποκλείσει κάποιες περιπτωσεις και πάμε για ζυγοστάθμιση???(αλήθεια πόσο κοστίζει?). Τέλος στη ΛΕΑ δε σταμάτησα για φωτό αλλά για να καθαρίσω τη ζελατίνα του κράνους μετά τη δολοφονία ενός τεράστιου μπάμπουρα που μου άφησε ζουμιά σε μέγεθος μεγαλύτερο του 2ευρου, οπότε έβγαλα και τη φωτό!!!
Cpt. Haddock
03/06/2012, 23:29
[...]βέβαια είναι ένα κέρατο χωρίς αντίβαρα[...]
Ε, πες μας όλα τα δεδομένα
AggelosKos
03/06/2012, 23:31
Δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει ρόλο αυτό...μπορεί??? Σίγουρα δεν έμεινε κάτι άλλο πάντως!!!
AggelosKos
03/07/2012, 16:10
καλησπέρα ξανά, έχουμε και λέμε, αντίβαρα μπήκαν πιέσεις είναι δοκιμασμένες και οκ και τέλος σήμερα έκανα ζυγοστάθμιση μπροστά-πίσω τροχό. Και όμως το πολύ μικρό κούνημα όταν αφήνω το τιμόνι παραμένει 85-65km/h τιάλλο μπορεί να είναι ρε παιδιά?δεν ενοχλεί τόσο αλλά το ότι υπάρχει μου τη δίνει τρελά. Φοράω μια μικρή μασκούλα και μια χαζοκαρίνα υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι από αυτά? ουφ ξενερωνω...:(
Απόφευγε...
Το ίδιο σωστά είναι και τα δύο
http://www.neurolingo.gr/en/online_tools/lexiscope.htm?term=%CE%B1%CF%80%CE%AD%CF%86%CE%B5%CF%85%CE%B3%CE%B5
harris_x
04/07/2012, 10:00
καλησπέρα ξανά, έχουμε και λέμε, αντίβαρα μπήκαν πιέσεις είναι δοκιμασμένες και οκ και τέλος σήμερα έκανα ζυγοστάθμιση μπροστά-πίσω τροχό. Και όμως το πολύ μικρό κούνημα όταν αφήνω το τιμόνι παραμένει 85-65km/h τιάλλο μπορεί να είναι ρε παιδιά?δεν ενοχλεί τόσο αλλά το ότι υπάρχει μου τη δίνει τρελά. Φοράω μια μικρή μασκούλα και μια χαζοκαρίνα υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι από αυτά? ουφ ξενερωνω...:(
Υπάρχει περίπτωση να φταίει η μάσκα που έχεις βάλει, δοκίμασέ το χωρίς αυτήν και βλέπεις.
spyrakos35
04/07/2012, 10:08
δεν είναι κάτι για να ασχοληθείς....
πάρα πολλά μηχανάκια το κάνουν σε αυτές τις συγκεκριμένες ταχύτητες....
τι φταίει? τίποτα και όλα..... οπότε απλά ξεπέρασέ το και προχώρα...... :beer:
nassosxlvbros
04/07/2012, 10:09
Αν δεν έχει φύγει το αυτοκόλλητο αντίβαρο της ζυγοστάθμισης, τότε κατά 99,9% είναι ελαστικό,είχα το ίδιο πρόβλημα στο Hornet στα 22000 κμ που άλλαξα λάστιχα! το πήγα πίσω στα 22400 και έγινε αντικατάσταση του μπροστινού δωρεάν.Μισελέν pilot,πιθανόν ελαττωματικό.Από κει και πέρα ό,τι λάστιχο και να έχω ξαναβάλει (pilot ξαναέχω)ακόμα και με επίτηδες χαμηλές πιέσεις δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί αυτό το τρέμουλο.
Βέβαια για να μου φύγει η περιέργεια έχω τσεκάρει:
-Αμορτισσέρ πίσω,σωστή προφόρτιση,κλπ όλα οκ.
-μπροστινό σύστημα: σταυρό,ρουλεμάν λαιμού,πλάκες,λάδια φρέσκα ελατήρια WP κλπ
-δισκόπλακες μπρος-πίσω οκ
-ζάντες και ρουλεμάν μπρος-πίσω οκ
-μασκάκι δε φταίει
μόλις αλλάχτηκε το λάστιχο μπροστά στρώσαν όλα....;)
Περαν αυτων που προαναφερθηκαν, αν με τον προηγουμενο ιδιοκτητη το μηχανακι ανεβοκατεβαινε πεζοδρομια, τσεκαρε μηπως εχει "παρει" η ζαντα.
Ευκολο, γρηγορο, οχι ακριβο.
AggelosKos
05/07/2012, 15:22
thanx για τις απαντήσεις again...@nassosxlvbros προχτές έκανα τη ζυγοστάθμιση τα αυτοκόλλητα είναι στις θέσεις τους. Αν ήταν πρόβλημα ελαστικού ή ζάντας όπως λέει και ο DrEvil δε θα μου το έλεγε ο λαστιχάς που το τσέκαρε και έκανε τη ζυγοστάθμιση???οι αναρτήσεις μου είναι ταλαιπωρημένες λέει...τπτ άλλο...Τελικά μήπως να ακούσω τον spyrakos35 και να το ξεπεράσω? Δύσκολα όμως ρε γμτ...To cbr (f4i-sport-2002) τρένο ήταν...ουφ...
gregogti
05/07/2012, 15:54
λαστιχο 100% το ιδιο ισχυει και στα αμαξια σε καποια ταχυτητα τρεμει το τιμονι συνηθως 100-120 μετα στρωνει .στραβο λαστιχο φιλε μου.ο λαστιχας δεν μπορει να το δει κανεις δεν μπορει να το δει απλα ζησε με αυτο η πετα το και βαλε αλλο
....οι αναρτήσεις μου είναι ταλαιπωρημένες λέει...τπτ άλλο...Τελικά μήπως να ακούσω τον spyrakos35 και να το ξεπεράσω? Δύσκολα όμως ρε γμτ...To cbr (f4i-sport-2002) τρένο ήταν...ουφ...
17.000χλμ και ταλαιπωρήθηκαν οι αναρτήσεις; Ή μλκιες λέει αυτός ή αυτός που στο πούλησε.
Τα CBR ναι, είναι τρένα.
panagiwths
05/07/2012, 16:05
Βάλε stabilizater (αν δεν είναι ούτε λάστιχο) γενικά θα βοηθήσει !!
sapila racing
05/07/2012, 16:06
Oπως ειπώθηκε και πιο πάνω κατα 99% ειναι απο το μπροστινό λάστιχο και το εχω πάθει κι εγω στο 900 μου με καινούριο λάστιχο.
Τα Hornet εχουν καπως 'έλαφρύ' μπροστινό και ειναι πιο ευπαθή απο άλλες μοτο σε αυτο το θέμα.
Εγω το λάστιχο εκεινο το εβαλα στο bimota το πήγα και πίστα και δεν κατάλαβε τίποτα, ενω στο Hornet κοσκίνιζε απο 80-90 μεχρι 110-120.
MG-KTiNoS
05/07/2012, 16:10
Εγω το λάστιχο εκεινο το εβαλα στο bimota το πήγα και πίστα και δεν κατάλαβε τίποτα, ενω στο Hornet κοσκίνιζε απο 80-90 μεχρι 110-120.
ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ?
:lol:
sapila racing
05/07/2012, 16:28
ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ?
:lol:
Tι κουφάλα είσαι εσυ? Τιποτα δεν σου ξεφεύγει! :lol:
dimitris777
05/07/2012, 19:18
Εχω Dunlop στο 14αρι SUZUKI και μου κανει τα ιδια φιλε 60-80 ή καπου εκει μεσα ... :rolleyes:
AggelosKos
07/07/2012, 15:53
Άρα καταλήγουμε σε θέμα με το ελαστικό μάλλον το οποίο κρατάω καθως δεν παίζουν φράγκα για αλλαγή και έχει μόνο 1500km περίπου. Υπάρχει κάποιος κίνδυνος όμως αυτό με απασχολεί...Τέλος κάτι άσχετο την Τρίτη θα κάνω το Θεσσαλονίκη Αθήνα, έχει συχνά βενζινάδικα στην εθνική ή θα γίνει καμιά στραβή???Με το αυτοκίνητο δεν έχω προσέξει και ποτέ σχεδόν 60L παίρνει δεν με απασχόλησε ποτέ η αυτονομία...thanx
harris_x
08/07/2012, 17:01
Άρα καταλήγουμε σε θέμα με το ελαστικό μάλλον το οποίο κρατάω καθως δεν παίζουν φράγκα για αλλαγή και έχει μόνο 1500km περίπου. Υπάρχει κάποιος κίνδυνος όμως αυτό με απασχολεί...Τέλος κάτι άσχετο την Τρίτη θα κάνω το Θεσσαλονίκη Αθήνα, έχει συχνά βενζινάδικα στην εθνική ή θα γίνει καμιά στραβή???Με το αυτοκίνητο δεν έχω προσέξει και ποτέ σχεδόν 60L παίρνει δεν με απασχόλησε ποτέ η αυτονομία...thanx
Αν το hornet σου είναι adventure ξεκινά το ταξίδι άφοβα.
Μέχρι να τελειώσει το καύσιμο από το δεύτερο ρεζερβουάρ θα έχεις βρει ένα βενζινάδικο.
Άν δεν είναι, πάρε μαζί σου κανα δυο τετράλιτρα με βενζίνη...
:p
Έχει περισσότερα απ’ όσα χρειάζεσαι :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.