PDA

View Full Version : Θεματάκι με 950 adv (έπεσαν οι στροφές στο ρελαντί και έσβησε)



tntyliss
03/06/2012, 21:31
Γεια σας παιδιά,Προχτές ενώ πήγαινα μέσα στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες και σε χαμηλές στροφές για αρκετή ώρα,και με αρκετή ζέστη(αν βοηθάει) ενώ ήμουν σταματημένος σε ένα φανάρι ξαφνικά έπεσαν οι στροφές στο ρελαντί και έσβησε. Ξαναέβαζα μπροστά και έσβηνε 3-4 φορές, μέχρι που το κράτησα λίγο με το γκάζι και το ανέβασα μέχρι 7-8 χιλιάδες στροφές. Έριξαν λίγες μπαλοθιές οι ακράπες και μετά μια χαρά.Αν κάποιος μπορεί να υποθέσει τι μπορεί να φταίει? Να το ψάξω ή αν το ξανακάνει βλέπουμε?

Vegeta
04/06/2012, 00:23
..κάτι με την τροφοδισία της βενζίνης θα έλεγα εγώ.. Από φραγμένες αναπνοές στα ντεπόζιτα (τσακισμένα σωληνάκια), ή η αντλία βενζίνης πνέει τα λοίσθια..
Από εκεί θα άρχιζα...

πυξιδας990
04/06/2012, 08:57
τρομπα βενζινας πιστευω.αν ειναι αυτο ψαξε για καμια after τυπου facet.:wave2:

DrBig
04/06/2012, 09:24
Δεν νομιζω να ειναι (τ)ρομπα βενζινης, αλλιως θα συνεβαινε το αντιθετο, δηλαδη μικρο προβλημα στις χαμηλες στροφες και μεγαλο στις ψηλες.
Καποιο σωληνακι θα εχει τσακισει.
Αν παλι ασχοληθεις καποια στιγμη με τρομπα, ασε τις facet και ειτε βαλε τρομπα υποπιεσης με cutoff valve, ειτε βαλε (καλλιτερη λυση) το οπτικο συστημα ενεργοποιησης του drbean στην υπαρχουσα. Ψαξε για "dr bean fuel pump mod" στο advrider. Το τελευταιο ειναι και η φτηνοτερη λυση στα 50 ευρω περιπου.

tntyliss
04/06/2012, 10:08
Ωραία, αν είναι κανένα σωληνάκι θα το βρούμε. Ευχαριστώ παιδιά. Πάντως το μηχανάκι δεν παίζεται.

grharris
04/06/2012, 10:32
Είναι κλασικό στο 950 αυτό. Ψάξε λίγο στο google θα το βρείς.

Δεν είναι κάτι σοβαρό, το κάνει από την αυξηση της θερμοκρασίας.

gefr
04/06/2012, 21:22
Όταν σβήνει σε ζέστη, συνήθως είναι από πλούσιο μίγμα. Ο ζεστός αέρας είναι πιό αραιός και άρα λιγότερος και το καύσιμο του πέφτει πολύ.
Μήπως είναι κολλημένο το τσόκ; Μήπως έχει πολύ πλούσιο το IMS;
Προτείνω εγκατάσταση των ρεγουλατόρων που πουλάει ο blackdog.

http://blackdogcw.com/black-dog-shop/ktm-950-adventure/flex-jet2-remote-fuel-screw-adjusters/275-1145.html

ή ακόμα καλύτερα φτιάξτο μόνος σου σε έναν καλό μάστορα.
Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους.

tntyliss
05/06/2012, 00:56
Προς το παρών λέω να μην κάνω τίποτα αφού είναι κάτι απλό, αν το ξανακάνει θα δω. λέω να μην πειράξω το μίγμα, αφού είμαι πολύ εντάξει με την απόδοση σε όλες τις στροφές. Τώρα για ρέγουλες δεν ξέρω, μην τα κάνω χειρότερα τα πράγματα??

gefr
05/06/2012, 15:38
Οι ρεγουλατόροι αυτοί επιτρέπουν στο μάστορα να το ρυθμίσει με την ησυχία του, να το δοκιμάσει και να το ξαναρυθμίσει, χωρίς να ανοίγει και να κλείνει το φιλτροκούτι κάθε φορά... πόσες φορές θα το κάνει αυτό;
Αυτός είναι ο λόγος.
Γειά χαρά.

panos1050
05/06/2012, 20:08
μηπως εχεις πειραξει τα ζιγκλερ?

tntyliss
06/06/2012, 01:37
Οι ρεγουλατόροι αυτοί επιτρέπουν στο μάστορα να το ρυθμίσει με την ησυχία του, να το δοκιμάσει και να το ξαναρυθμίσει, χωρίς να ανοίγει και να κλείνει το φιλτροκούτι κάθε φορά... πόσες φορές θα το κάνει αυτό;
Αυτός είναι ο λόγος.
Γειά χαρά.
Α έτσι μάλιστα.

tntyliss
06/06/2012, 01:39
μηπως εχεις πειραξει τα ζιγκλερ?
Όχι δεν έχω πειράξει τίποτα.

Gregor
08/06/2012, 21:57
Αντλία βενζίνης θα έλεγα εγώ. Το ίδιο μου έκανε και εμένα το 950 που είχα. Αν δεν κάνεις τίποτα την επόμενη φορά που θα στο κάνει δοκίμασε να "δεις" την θερμοκρασία της αντλίας. Δεν ξέρω αν η αντλία είναι εύκολα προσβάσιμη στο 950 adventure, εγώ είχα το supermoto και ήταν εύκολο να την πιάσεις και να δεις αν έχει ανεβάσει τρελή θερμοκρασία (προσοχή μπορεί να καίει πολύ!!!). Αν πάντως μπορείς και τα καταφέρεις και δεις τρελή θερμοκρασία στην αντλία βενζίνης τότε μάλλον πας για αλλαγή αντλίας.
Εμένα μου το έκανε μόνο όταν ήμουν κολλημένος στην κίνηση με πρώτη - δευτέρα. Για αρκετές ημέρες σταμάταγα, κρύωνε, και ξανά έπαιρνε κανονικά χωρίς να έχει τίποτα ώσπου την άλλαξα.
Ίσως είναι κάτι τέτοιο.

gefr
08/06/2012, 23:21
Αν παλι ασχοληθεις καποια στιγμη με τρομπα, βαλε (καλλιτερη λυση) το οπτικο συστημα ενεργοποιησης του drbean στην υπαρχουσα.

η φθηνότερη λύση είναι η τοποθέτηση mosfet γύρω στα 5€ αλλά θέλει να το έχεις λίγο

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=414864

Δεύτερη λύση είναι αλλαγή των επαφών από ebay γύρω στα 24€. Τρίτη έρχεται η τοποθέτηση της πλακέτας του Dr_Bean.

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=650046&page=16

Tέλος ακριβότερη και όχι η καλύτερη είναι η αντικατάσταση της αντλίας με καινούργια μανήσια.

tntyliss
09/06/2012, 13:26
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Προς το παρών δεν το έχει ξανακάνει. Αλλά από ότι καταλαβαίνω αν βάλω την πλακέτα του dr_bean έτσι κι αλλιώς θα γλιτώσω από σίγουρα τρεχάματα.Που μπορώ να βρω?

gefr
10/06/2012, 17:50
Θα πρέπει να γραφτείς στο forum και να του στείλεις μήνυμα. Θα σου πεί τη διεύθυνσή του στο paypal και θα του βάλεις τα 43€ και σε καμμία εβδομάδα θα έχεις την πλακέτα στο ταχυδρομείο.

tntyliss
17/06/2012, 19:07
Λοιπόν παιδιά, το ξαναέκανε, όχι στην πόλη, σε στροφιλίκια με συνοδηγό και σε αργές ταχύτητες με αρκετή ζέστη. Ξαφνικά μπούκωσε (σαν να τελείωσε η βενζίνη) και έσβησε σε κίνηση.Όταν κρύωσε πήρε μπροστά με chok και με δυσκολία, και όταν το έβαλα κόφτες έριξε πάλι δυο μπαλοθιές και του πέρασε. Να πάω για Dr. bean?(που θα πάω έτσι κι'αλλιώς) ή τρέχει και τίποτα άλλο λέτε?

DrBig
17/06/2012, 22:04
Λοιπόν παιδιά, το ξαναέκανε, όχι στην πόλη, σε στροφιλίκια με συνοδηγό και σε αργές ταχύτητες με αρκετή ζέστη. Ξαφνικά μπούκωσε (σαν να τελείωσε η βενζίνη) και έσβησε σε κίνηση.Όταν κρύωσε πήρε μπροστά με chok και με δυσκολία, και όταν το έβαλα κόφτες έριξε πάλι δυο μπαλοθιές και του πέρασε. Να πάω για Dr. bean?(που θα πάω έτσι κι'αλλιώς) ή τρέχει και τίποτα άλλο λέτε?

Για να αποκλεισεις το θεμα τρομπα, αποσυνδεσε την ηλεκτρικως και παρεκαμψε την υδραυλικως. Αν εχεις γεματο τεποζιτο δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα να παει βενζινη στα καρμπυρατερ απο την βαρυτητα.

tntyliss
17/06/2012, 22:35
Ωραία τα λες δόκτορ. Φαντάζομαι θέτεις ξανά το θέμα για βουλωμένο ή φραγμένο σωληνάκι. θα το μεταβιβάσω στον μάστορα και ελπίζω να τα καταφέρει. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

DrBig
17/06/2012, 22:37
Ωραία τα λες δόκτορ. Φαντάζομαι θέτεις ξανά το θέμα για βουλωμένο ή φραγμένο σωληνάκι. θα το μεταβιβάσω στον μάστορα και ελπίζω να τα καταφέρει. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Με το παραπανω, θετω το θεμα για τρομπα, που δεν πιστευω να εχει θεμα, αλλα ποτε δεν ξερεις.

tntyliss
17/06/2012, 22:44
:a013::a013:
Με το παραπανω, θετω το θεμα για τρομπα, που δεν πιστευω να εχει θεμα, αλλα ποτε δεν ξερεις.

tntyliss
09/08/2012, 12:08
Παιδιά μετά από καθάρισμα και ρύθμιση στα καρμπυρατέρ δεν έχει ξαναπαρουσιάσει το πρόβλημα.

gefr
21/08/2012, 07:59
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση της τελικής αιτίας. Είναι πολύ σημαντικό για να λειτουργήσει το σύστημα της τηλεδιάγνωσης που κάνουμε στο διαδίκτυο, να υπάρχει η ενημέρωση για την λύση που τελικά δούλεψε.
Γειά χαρά.

tntyliss
22/08/2012, 13:50
Ωραία, χαίρομαι που προσφέρουμε κάτι κι εμείς που είμαστε όλο ερωτήσεις.:beer::beer:
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση της τελικής αιτίας. Είναι πολύ σημαντικό για να λειτουργήσει το σύστημα της τηλεδιάγνωσης που κάνουμε στο διαδίκτυο, να υπάρχει η ενημέρωση για την λύση που τελικά δούλεψε.
Γειά χαρά.