PDA

View Full Version : Για οποιον γνωριζει απο Laptop...



PortisHead
04/06/2012, 19:47
Ψαχνωντας αναμεσα σε 1000δες προσφορες επεσα σε διαφορα φορουμ...τα οποια συμβουλευαν μεταξυ αλλων
πως δεν ειναι τοσο οι δυνατοτητες ενος laptop που θελει καποιος ο κυριος παραγοντας , αλλα η υποστηριξη
και το after sales service που προσφερουν οι διαφορες εταιρειες.

Μεταξύ αλλων θάβουν HP , Acer , Asus , και Sony με καθυστερησεις ως και 1 μηνος για την παραδοση μετα απο βλάβη
μιας και δεν επιθσκευαζονται Ελλαδα (αληθεύει αυτο ?)

και εξυμνούν Dell και Toshiba.

Μιας και διαβασα τα θετικότερα για την υποστίριξη της Dell , εχει κάποιος να προσθέσει τα 50cents του
περι του θέματος ?

Ευχαριστώ....

dmf
04/06/2012, 19:56
Για της acer δεν ισχύει αυτό που λες πάντως. Μια φορά που το πήγα επειδή είχε μαζέψει πολύ σκόνη μέσα για καθάρισμα (ζεσταινόταν πολυ) και δεν ήθελα να το
ανοίξω για να μην χάσω την εγγύση. Αρχικά το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και μου είπε ο υπάλληλος ότι για να μην πάρει 15+ μέρες, μπορώ να το πάω κατ'ευθειαν στην εταιρεια που τα επισκευάζει. Έτσι κι έγινε. Το πήγα και σε 1 εβδομάδα το πήρα πίσω. Δεν θυμάμαι πώς λέγεται η εταιρεία, αλλά είνα δίπλα στην Πάντειο αν ενδιαφέρει κάποιον. Αυτά εν ολίγοις. Πάντως απ'οτι ακούω πρέπει να είμαι η εξαίρεση, γιατί δεν μου έχει βγάλει τίποτα τόσα χρόνια παρά ενα τροφοδοτικο.

PortisHead
04/06/2012, 20:00
Για της acer δεν ισχύει αυτό που λες πάντως. Μια φορά που το πήγα επειδή είχε μαζέψει πολύ σκόνη μέσα για καθάρισμα (ζεσταινόταν πολυ) και δεν ήθελα να το
ανοίξω για να μην χάσω την εγγύση. Αρχικά το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και μου είπε ο υπάλληλος ότι για να μην πάρει 15+ μέρες, μπορώ να το πάω κατ'ευθειαν στην εταιρεια που τα επισκευάζει. Έτσι κι έγινε. Το πήγα και σε 1 εβδομάδα το πήρα πίσω. Δεν θυμάμαι πώς λέγεται η εταιρεία, αλλά είνα δίπλα στην Πάντειο αν ενδιαφέρει κάποιον. Αυτά εν ολίγοις. Πάντως απ'οτι ακούω πρέπει να είμαι η εξαίρεση, γιατί δεν μου έχει βγάλει τίποτα τόσα χρόνια παρά ενα τροφοδοτικο.

:uplate:
Τι δεν ισχυει ???
1 βδομάδα για..."ξεσκόνισμα" ???

Θ'αρχισω να βλεπω με αλλο ματι τα Turbo-X του πλαισιου...που ναι μεν χαλανε σαν κινεζικα παπια...αλλα σε 1-2 μερες τοχεις φρεσκο πισω :)
Thanks παντως....

dmf
04/06/2012, 20:10
Α για το "εξωτερικό" που λες αναφερόμουν.
Εε κοίτα την μέρα που το πας και την επόμενη δεν το ακουμπάει κανείς. Την Τρίτη ξεκινάνε. Εγώ βέβαια δεν το πήγα για καθάρισμα.. Μου έσβησε μια λόγω υπερθέρμανσης και τους είπα ότι σβηνει μονο του, άσχετα τελικά αν ηθελε μονο καθάρισμα.
Πάντως το πλαίσιο έχει καλή υποστήριξη μόνο για τα δικά τους (μούφα).
Ένα Hp 4-5 μέρες το γυροφέρνανε για να μου πουν οτι ειχε καει η οθόνη..

karellen
04/06/2012, 20:12
Ζητάς κάτι συγκεκριμμένο ή για γνώμες γενικώς;

Πάντως να ξέρεις πως αγοράζοντας από συνοικιακό μαγαζί αυτόματα έχεις άμεση υποστήριξη από τα παλληκάρια-ιδιοκτήτες,αποκτάς οικεία σχέση και στο φινάλε έχεις το ελεύθερο -σε περίπτωση στραβής- να τους το τρίψεις στα μούτρα.

Με τις αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα είναι μπέρδεμα η δουλειά γιατί αν σου τύχει κάτι μεσολαβεί αυτό το σενάριο: '' Φέρτε το μας,κόβεται δελτίο παραλαβής,να το στείλουμε στα κεντρικά να το δει το τεχνικό τμήμα (sic),θα σας ειδοποιήσουμε εμείς'' κλπ κλπ, και περιμένεις σαν τον Ιώβ.

Μπορεί σ' αυτούς να βρεις το pc φτηνότερο αλλά ενδέχεται να σου βγει ακριβότερο στην τελική.

PortisHead
04/06/2012, 20:13
βασικα θελω να μαθω για την Dell.

chr1s_86
04/06/2012, 20:18
βασικα θελω να μαθω για την Dell.


Όσο έχεις εγγύηση, η Dell σου στέλνει τεχνικό όπου είσαι και επισκευάζει τη βλάβη. :)

spyrakos35
04/06/2012, 20:35
το πιο γρήγορο service είναι του turbo-x
το έχω τρία χρόνια, ένα τροφοδοτικό έκαψε, όποτε κάτι έβγαλε (εσβηνε, καθαρισμό ήθελε), το πήγα, σε τέσσερις ωρίτσες έτοιμο......

dell είχε φίλη που δουλεύει μεταφράστρια, μια χαρά στα 5 χρόνια που το σκιζε, πέρυσι που άλλαξε πάλι dell πήρε.... βλάβες δεν έβγαλε να σου πω

toshiba είχα.... καλό με καλή αντιπροσωπεία αλλά πρέπει να τρέχεις περιστέρι να το δώσεις ο ίδιος αν κάτι συμβεί....

πιο φτηνό από όλα το turbo x.... κατ εμε, και καλύτερο μιας και πιο φτηνό από τα αντίστοιχα επώνυμα είναι (θα έλεγα οτι κάνουν κόπιες) και επιπλέον το σερβις είναι πιο άμεσο και το πας εύκολα σε ένα από τα δεκάδες καταστήματα που έχουν.....

MikeG
04/06/2012, 20:39
Αγοράζεις Toshiba, Dell ή Lenovo. Τίποτα άλλο.

George_Sp
04/06/2012, 20:57
η δουλειά μου είναι η επισκευή λάπτοπ εδώ και 8χρόνια. όσα σου λένε στο αρχικό σου ποστ ισχύουν.
τα HP βέβαια από φέτος άρχιζαν να βελτιώνονται στον τομέα after sales support.
Το πρόβλημα δημιουργείται με τις εταιρίες που έχουν τα support τους εκτός Ελλάδος.
acer-sony-asus είναι στο εξωτερικό και ειδικά για acer asus οι χρόνοι είναι τραγικοί απλά. πολλές φορές πελάτες στέλνουν εξώδικα για να τους στείλουν επιτέλους ένα λειτουργικό λάπτοπ πίσω.

Toshiba= support στην Αθήνα από την Ideal S.A. στο Κολωνό (Λένορμαν-Καπνεργοστάσιο, κοντά στο μετρό Σεπόλια)
Dell=support στην Αθήνα από συμβεβλημένη εταιρία (μου διαφεύγει το όνομα) με επίσκεψη τεχνικού στο χώρο σου την επόμενη εργάσιμη.
Lenovo=IBM οπότε και εκεί δεν έχεις θέμα εξυπηρέτησης μετά την αγορά.

chr1s_86
04/06/2012, 21:03
Dell=support στην Αθήνα από συμβεβλημένη εταιρία (μου διαφεύγει το όνομα) με επίσκεψη τεχνικού στο χώρο σου την επόμενη εργάσιμη.


CPI ;)

SVX
04/06/2012, 21:05
παρε ενα τηλεφωνο τον Vaska ρε αδερφε... :cool:

George_Sp
04/06/2012, 21:07
CPI ;)

σωστός ο παίχτης. αφού έψαχνα την απόδειξη του service από το δικό μου Dell XPS εδώ και 20λεπτά και είχα σκάσει :lol:

vaska
04/06/2012, 21:09
Πραγματικά χαλιέμαι όταν ακούω να λέτε για τα μπουρδέλα τα ΤΧ. Όταν με το καλό ανοίξετε κάποιο θα καταλάβετε την ποιότητα κατασκευής.

Ότι γράφει ο πορτοκαλοΜάικ και με αυτή τη σειρά, προσθέστε ακόμα και τα Samsung που έχουν κάνει πρόσφατα το ντεμπούτο τους στην Ελληνική αγορά κι έχουν πολύ θετικό φίντμπακ.

Acer - συνεργαζόμενοι επισκευαστές
S-Vaio - επισκευαστικό κέντρο στην Ολλανδία
Asus - Επισκευαστικό κέντρο Ρουμανία ή Τσεχία δεν θυμάμαι (έφαγα 15 μέρες να συνεννοηθώ για τη βλάβη εντός εγγύησης)
ΤΧ - μητρικές clevo ή mitac κοινώς τρεχαγύρευεκαιdriversμηγυρεύεις.
ΗΡ - Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν δώρο κι ένα κλιματιστικό με την αγορά του (κακοσχεδιασμένοι οι αεραγωγοί και ψήνεται για πλάκα), ομοίως τα Compaq που είναι αδερφές εταιρίες.

Αυτά.

kalgeorge
04/06/2012, 21:11
Αγοράζεις Toshiba, Dell ή Lenovo. Τίποτα άλλο.

+osa

tha prosthesw HP me epifilaksi pleon

AUFGEBRACHT
04/06/2012, 21:19
Για της acer δεν ισχύει αυτό που λες πάντως. Μια φορά που το πήγα επειδή είχε μαζέψει πολύ σκόνη μέσα για καθάρισμα (ζεσταινόταν πολυ) και δεν ήθελα να το
ανοίξω για να μην χάσω την εγγύση. Αρχικά το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και μου είπε ο υπάλληλος ότι για να μην πάρει 15+ μέρες, μπορώ να το πάω κατ'ευθειαν στην εταιρεια που τα επισκευάζει. Έτσι κι έγινε. Το πήγα και σε 1 εβδομάδα το πήρα πίσω. Δεν θυμάμαι πώς λέγεται η εταιρεία, αλλά είνα δίπλα στην Πάντειο αν ενδιαφέρει κάποιον. Αυτά εν ολίγοις. Πάντως απ'οτι ακούω πρέπει να είμαι η εξαίρεση, γιατί δεν μου έχει βγάλει τίποτα τόσα χρόνια παρά ενα τροφοδοτικο.

Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.

AUFGEBRACHT
04/06/2012, 21:24
+osa

tha prosthesw HP me epifilaksi pleon

Θα συμφωνήσω κι εγώ... βεβαίως ισχύει αυτό που αναφέρει ο vaska παραπάνω για το θέμα με την υπερθέρμανση και τον θόρυβο απο τα ανεμιστηράκια ψύξης, αλλά εγώ προσωπικά δεν την αλλάζω... το πρώτο μου laptop ήταν ένα Compaq, το οποίο από το 2003 δουλεύει ακόμα υπερωρίες και δεν έχει κάνει κίχ πέραν του υπερβολικού ανεμιστήρα, ενώ και το laptop που έχω τώρα και αυτό Compaq είναι, εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα τίμιο value for money laptop...

vaska
04/06/2012, 21:25
Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.

εεεε κάνε κι εσύ λίγο υπομονή. τστστστσ τι βιαστικοί που είναι μερικοί. Βάζω στοίχημα ότι είσαι απ' αυτούς που κορνάρουν στο φανάρι σε dt όταν ανάβει πράσινο



:tooth::tooth::tooth:

AUFGEBRACHT
04/06/2012, 21:49
εεεε κάνε κι εσύ λίγο υπομονή. τστστστσ τι βιαστικοί που είναι μερικοί. Βάζω στοίχημα ότι είσαι απ' αυτούς που κορνάρουν στο φανάρι σε dt όταν ανάβει πράσινο



:tooth::tooth::tooth:


Μα ανταλλακτικό από τον Σαρακάκη να είχα παραγγείλει, νομίζω θα είχε έρθει 8 χρόνια τώρα... :D

McTalas
04/06/2012, 21:57
εχω ενα dell αγορασμενο απο αμερικη το 2003, καπου στο 2005 καικε το τροφοδιτικο και η μπαταρια ητο κλασμενη μαζι ειχε καει και λιγο απο τον σκληρο δισκο.
πηρα τηλεφωνο την εδω αντιπρωσοπια, βγηκε ενας χοντρουλης με σπαστα ελληνικα, τεσπα μου εστειλε ενα μειλ να βαλω τον αρυθμο πιστωτικης για να πληρωσω την μπαταρια και το τροφοδοτικο και μετα απο 10 μερες αφου τα ειχα στειλει ξανα πηρα τηλ γιατι δεν ειχαν ερθει. ξερεις τα συγνωμη και τα γνωστα, τα ειχα ολα την επομενη και ουδεποτε χρεωθηκα στην καρτα μου...


γενικα η deLl εχει μακραν το καλυτερο αφτερ μαρκετ μαζι με πολυ καλα μηχανιματα, σε δευτερη θεση παιζει το πλαισιο και τα τουρμπο του.
ψιφιζω dell εαν υπαρχει το χρημα και πλαισιο εαν δεν υπαρχει.

AUFGEBRACHT
04/06/2012, 21:59
...Ηewlett Packard customer service, δια στόματος Sheldon Cooper :a23:

http://www.youtube.com/watch?v=LUHmbqWsXuo

AUFGEBRACHT
04/06/2012, 22:02
@ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα; :hmm:

George_Sp
04/06/2012, 22:19
@ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα; :hmm:

το οτι βγαίνουν ελαττωματικά κομμάτια, ισχύει σε όλες τις εταιρίες....δες όμως πόσα dell θα πουληθούν παγκοσμίως και αντίστοιχα πόσα acer. ;)

το failure rate σε νοιάζει.

επίσης για να κατανοήσεις καλύτερα τι εννοώ ψάξε στο ίντερνετ για τη γνωστή παρτίδα των laptop όλων των κατασκευαστών με κάρτα γραφικών 8600m revision A01 :P

dmf
04/06/2012, 23:52
Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.
Οκ, δεκτό για την εξυπηρέτηση (αν κι εγω μην πω ψέματα, δεν είχα κάποιο παράπονο) αλλα δεν είναι το service της Acer αυτο? Γιατί λένε για εξωτερικό?

chr1s_86
04/06/2012, 23:59
Δεν ξέρω αν το κάνει πάντα και σε όλες τις περιπτώσεις αλλά η Dell έχει αλλάξει μητρική (με το κλασικό πρόβλημα της nvidia) σε XPS 1330 που ήταν εκτός εγγύησης. Αν αυτό δεν είναι after sales τότε τι είναι; :)

sek
05/06/2012, 00:08
Επιβεβαιώνω κι εγώ τους παραπάνω..
Η Dell έχει το καλύτερο after sales με next business day on site, δηλ τεχνικός την άλλη μέρα στον χώρο σου, αλλά έχει και τις μεγαλύτερες εγγυήσεις, σε κάποια μοντέλα φτάνει και τα 4 χρόνια.
Θα άλλαζα μόνο την σειρά προτεραιότητας σε:





macbook :D Dell, Lenovo, Toshiba

:wave2:

Πολυμήχανος
05/06/2012, 00:08
Dell είχα ένα 10ρι λαπτοπάκι.

Κανά 3μηνο αφού το είχα, πέθανε ο σκληρός δίσκος, που για να ακριβολογήσω, δεν ήταν συμβατικός σκληρός, ήταν SSD τύπου, με τσιπάκι μνήμης δλδ.

Τηλέφωνο στην υποστήριξη, με ρωτήσανε τα νούμερα στο κάτω μέρος, τι πρόβλημα έχω και που βρήσκομαι. Μετά μου εξήγησαν τι θα γίνει.

Την επομένη ήρθε ένας κούριερ, με ειδική φουσκωτή θήκη με αεροθαλάμους και πήρε το μηχάνημα. Εστάλη στην Γερμανία, και γύρισε σε 1 εβδομάδα με νέο δίσκο, ξαναπερασμένο το λειτουργικό από την αρχή και με όλους τους drivers up to date.

Μαζί και ένα έγγραφο να συμπληρώσω την κριτική μου για την όλη εξυπηρέτηση.

Τα σχόλια για το Dell service κάντε τα μόνοι σας.

Bowleno
05/06/2012, 08:19
Συμφωνώ με τους 2 παραπάνω... το σερβις της dell όλα τα λ7, έχω 2 αυτής της εταιρίας γιατί είχα μείνει εντυπωσιασμένος από την ταχύτητα και εξυπηρέτηση σε ένα πρόβλημα που παρουσίασε το 1ο!

turogalos
05/06/2012, 08:29
Δουλεύω και εγώ αρκετά χρόνια σε τμήμα πληροφορικής μεγάλων οργανισμών και μπορώ να εκφράσω γνώμη για τις συσκευές μόνο, μιας και η επισκευή και η αντιμετώπιση των αντιπροσωπειών στο εξωτερικό είναι άλλη (και η ΗΡ έχει on-site service σαν την Dell στις εταιρίες εδώ πάνω).

Fujitsu Siemens δεν θα αγόραζα ποτέ, το hardware κομμάτι τους είναι από άλλο σύμπαν...
Dell είναι η πιο αξιόπιστη εταιρία που έχω δει μέχρι τώρα. Ένα μικρό πρόβλημα με τους πυκνωτές στην μητρική είχαν κάτι παλιά optiplex 260 (ή ήταν 240, δεν θυμάμαι) και η αντιπροσωπεία τις άλλαζε και μετά από 3-4 χρόνια αν χαλάγανε. Ένα παλιό Latidude D500 που είχα (2004 μοντέλο) η μπαταρία του άντεχε ακόμη 1 ώρα 45 λεπτά και δούλευε ρολόι. Το πούλησα πριν ένα χρόνο για 80€. Γενικά, έχω μια λατρεία με τα Dell.
Η ΗΡ κάνει υπολογιστές με ημερομηνία λήξης. Μπορεί να είσαι τυχερός και να σου αντέξει 5-7 χρόνια, μπορεί να τα φτύσει μετά από 2. Στον φετινό διαγωνισμό που έγινε για την αγορά υπολογιστών στον οργανισμό μας, η ΗΡ πρόσφερε νέα μοντέλα υπολογιστών με 50€ πιο φθηνά το τεμάχιο από πέρσι. Πάντως κάθε εβδομάδα καλούμε το σέρβις για υπολογιστές που χαλάνε.

Άλλες εταιρίες δεν γνωρίζω, η γυναίκα μου έχει εδώ και έναν χρόνο ένα Acer netbook που δουλεύει μια χαρά χωρίς να έχει κάνει κιχ. Όμως, δύσκολα μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα μετά από 1 χρόνο χρήσης για την εταιρία.

PortisHead
05/06/2012, 09:18
Σας ευχαριστω όλους.
Το resume τελικα ειναι οτι όντως τα Dell αξιζουν....αυτο ηθελα να επιβεβαιώσω.
:wave2:

vaska
05/06/2012, 10:03
Δουλεύω και εγώ αρκετά χρόνια σε τμήμα πληροφορικής μεγάλων οργανισμών και μπορώ να εκφράσω γνώμη για τις συσκευές μόνο, μιας και η επισκευή και η αντιμετώπιση των αντιπροσωπειών στο εξωτερικό είναι άλλη (και η ΗΡ έχει on-site service σαν την Dell στις εταιρίες εδώ πάνω).

Fujitsu Siemens δεν θα αγόραζα ποτέ, .................



Ααα ναι είναι κι αυτοί, τους είχα ξεχάσει. Μακριά κι αλάργα που λένε και στα χωριά, πιο μούφα κι από τις μούφες.



Η ΗΡ κάνει υπολογιστές με ημερομηνία λήξης.............



Και εκτυπωτές και πολλά άλλα. Γενικότερα είναι εταιρία που στ' ακριβά μοντέλα της (βλ πλότερς ή μεγάλα εκτυπωτικά κέντρα ή ακριβά PC, servers ή workstations) πάει καλά, αλλά ότι φτιάχνει μικρού σχετικά κόστους είναι ΓΤΠΚ.

turogalos
05/06/2012, 10:53
....Και εκτυπωτές και πολλά άλλα.....

Αχ, εκτυπωτές ΗΡ: το άκρων άωτων του μαζοχισμού!

nickald
05/06/2012, 11:12
Απλα θα επιβεβαιωσω για το after sales της Dell και την τραγικη πΧιοτητα κατασκευης την HP (το κομματι της απαγωγης θερμοκρασιας δεν το διαβασαν εκει στα εργοστασια τους μαλλον).

Για τα τραγικα τουρμποΧ εχω να πω οτι ισως καποτε που ηταν φτηνα να αξιζε καποιος να ασχοληθει. Πλεον ουτε για πλακα.

Ενα asus νετμπουκακι που εχω εδω και καιρο καλο φαινεται αλλα απο support και after sales δεν ξερω και δεν θελω να μαθω.

usabug
05/06/2012, 11:28
Toshiba or Lenovo ... Απλα κυριαρχοι στον τομεα αυτο ...

paulopoulos
05/06/2012, 11:34
εγω έχω εναν acer περίπου 5 χρόνια.. Στον πρώτο χρόνο τον πήγα για σερβις, γιατί έσβηνε.. τελικά ήθελε μόνο φύσημα για την σκόνη.. 4 χρονια τωρα δεν μου έχει βγάλει βλάβη.. Ήταν ο ποιο φτηνός acer που είχε το πλαισιο.. μπήκα μέσα στο μαγαζί, είδα το ποιο φτηνό λαπτοπ.. γνώστής μαρκας και το άρπαξα..
Άποψή μου είναι, καλύτερα να πάρεις κάτι φτηνό εφόσον οι απαιτήσεις σου δεν είναι πολλές και όταν χαλάσει παίρνεις αλλο, παρά να δώσεις ένα σκασμό λεφτά και μετά απο 5 χρόνια να ψάχνεις ανταλλακτικά που δεν θα υπάρχουν πουθενα.
Ούτως ή αλλως η τεχνολογία προχωράει τόσο πολύ που ένας υπολογιστής σήμερα, μετά απο 5 χρόνια είναι πανάρχαιος.

CIRUS
05/06/2012, 12:44
Η Dell στην Ελλάδα τουλάχιστον έχει αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα after sales services με ότι συνεπάγεται αυτό. Από κοντά η Toshiba. Με lenovo που υμνούν μερικοί δεν γνωρίζω γιατί έχω ελάχιστα μηχανάκια και δεν έχει χρειαστεί ποτέ να επικοινωνήσω μαζί τους για βλάβη. Και τις 3 αυτές εταιρείες τις εμπιστεύομαι ποιοτικά και τις κατατάσσω στην κορυφή κατασκευαστικά.

kalgeorge
05/06/2012, 18:05
Σας ευχαριστω όλους.
Το resume τελικα ειναι οτι όντως τα Dell αξιζουν....αυτο ηθελα να επιβεβαιώσω.
:wave2:

me ta lefta pou tha dwseis gia dell, pairneis kati se idies dinatotites, pio ftino....xwris na fovasai

Viper4
05/06/2012, 21:35
Dell και πάλι dell!!! Είναι ελαφρώς ακριβότερα από τις υπόλοιπες μάρκες αλλά στην ουσία τα αξίζουν τα λεφτά τους!!!

Εκτός από το σέρβις που είναι απίστευτο ΑΝ ποτέ το χρειαστείς, εγώ μετά από 2 υπολογιστές dell με πολύ βαριές εργασίες πάνω τους δεν χρειάστηκε ποτέ το παραμικρό, έχουν και απίστευτη σταθερότητα!!!

Shiatman
05/06/2012, 21:55
Ούτως ή αλλως η τεχνολογία προχωράει τόσο πολύ που ένας υπολογιστής σήμερα, μετά απο 5 χρόνια είναι πανάρχαιος.

:nono: δεν το νομίζω εκτώς και αν δουλεύεις εξειδικευμένες εφαρμογές ή παίζεις παιχνίδια. Έβγαλα ολόκληρη χρονιά μάστερ φέτος (το τέντωσα το μηχάνημα) με λάπτοπ 6ετίας άνετα. Χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και δεν ένοιωσα ότι δεν πάει το μηχάνημα παρά μόνο όταν είχα ανοιχτές 20 καρτέλες ίντερνετ, καμιά 15 πι-ντι-εφ, κανά δυό γουόρντ, ένα πάουερ πόιντ, σκάιπ, μάιπ, κτλ. κτλ. (ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΧΡ)

Μην πέφτετε θύματα του μάρκετινγκ για γενική χρήση βαστάνε πολλά χρόνια. Έχω στο σπίτι το πρώτο μου Πι-Σι χρονολογίας 2002 με λινουξάκι για μίντια πλέιερ και πάει μια χαρά (με λίγη έξτρα μνήμη). Όποιος έχει παλιό, βάλτε λίνουξ, μεταμορφώνονται.

Το όνομα του σκυλιού: ΤΟΣΙΜΠΑ, δεν έπαθε ποτέ τίποτε.

Για τις βαριές εργασίες κι εγώ Ντέλ προτίμησα ακολουθόντας συμβουλή συναργατών όσον αφορά σχέση τιμής απόδοσης και το σέρβις που είναι άψογο και στην Ελλάδα.

George_Sp
05/06/2012, 22:09
αν θέλετε να μεταμορφώσετε ένα λάπτοπ του βάζετε έναν SSD δίσκο μικρής χωρητικότητας για λειτουργικό και προγράμματα. Είναι το μοναδικό μπούκωμα στα laptop.

4πύρηνα λάπτοπ με κάρτες γραφικών με 1-2γίγα μνήμη και 4γίγα μνήμη συστήματος και όλο αυτό κόβεται από την αρχαιολογία ενός μαγνητικού αποθηκευτικού μέσου που στροφάρει στις 5400στροφές το λεπτό.....

βάλτε ssd ακόμα και σε 5ετίας και θα τρίβετε τα μάτια σας.

κόστος αναβάθμισης περί τα 100ευρώ για έναν SSD χωρητικότητας 90-120gb (Corsair, OCZ, Intel)

και ξεχάστε τις αναβαθμίσεις σε επεξεργαστή και μνήμη.......

Shiatman
05/06/2012, 22:12
αν θέλετε να μεταμορφώσετε ένα λάπτοπ του βάζετε έναν SSD δίσκο μικρής χωρητικότητας για λειτουργικό και προγράμματα

+1 στο νέο μου μηχάνημα έχω SSD και δεν το πιστεύω πως πάει...

nikos_abel
05/06/2012, 22:33
+1 στο νέο μου μηχάνημα έχω SSD και δεν το πιστεύω πως πάει...
Ακριβό ακόμη αλλά πραγματικά σκοτώνουν

George_Sp
05/06/2012, 22:39
για να αναβαθμίσεις μνήμη ή cpu θες από 30-150ευρώ.....για να πάρεις ένα 10-30% απόδοσης....με 100ευρώ παίρνεις 1000% πάνω.....think again ;)

usabug
05/06/2012, 23:34
για να αναβαθμίσεις μνήμη ή cpu θες από 30-150ευρώ.....για να πάρεις ένα 10-30% απόδοσης....με 100ευρώ παίρνεις 1000% πάνω.....think again ;)

οπως επισης και ημερομηνια ληξεως με το 1000% χωρις προοιδοποιηση βεβαιως βεβαιως ...:wave2:

George_Sp
05/06/2012, 23:42
οπως επισης και ημερομηνια ληξεως με το 1000% χωρις προοιδοποιηση βεβαιως βεβαιως ...:wave2:

τί εννοείς? δουλεύω ήδη 4χρόνια με SSD (από τους πρώτους Mtron SLC 16gb) και από θέμα αξιοπιστίας σε πληροφορώ οτι είναι 100φορές καλύτεροι από τα κινούμενα μοτέρ των συμβατικών και τις μαγνητικές επιφάνειες. :)

Shiatman
05/06/2012, 23:53
οπως επισης και ημερομηνια ληξεως με το 1000% χωρις προοιδοποιηση βεβαιως βεβαιως ...:wave2:

Έχει συμβεί σε φίλο, αλλά η μοναδική περίπτωση που γνωρίζω

George_Sp
05/06/2012, 23:57
όλα χαλάνε....το μόνο σίγουρο....να ξέρετε όμως οτι λόγω οτι η τεχνολογία των SSD είναι με μνήμες flash άρα 0 κινητά μέρη και δε ζεσταίνονται πάμε σε νούμερα αξιοπιστίας και failure rate κάτω του 0.01% :)

Shiatman
06/06/2012, 00:00
όλα χαλάνε....το μόνο σίγουρο....να ξέρετε όμως οτι λόγω οτι η τεχνολογία των SSD είναι με μνήμες flash άρα 0 κινητά μέρη και δε ζεσταίνονται πάμε σε νούμερα αξιοπιστίας και failure rate κάτω του 0.01% :)

+ 47.043Ε17

nikos_abel
06/06/2012, 06:04
οπως επισης και ημερομηνια ληξεως με το 1000% χωρις προοιδοποιηση βεβαιως βεβαιως ...:wave2:

Για αυτό υπάρχει μια απλή λύση που οι περισσότεροι ξεχνάνε.











Back Up βρε.

turogalos
06/06/2012, 07:06
Επίσης, χωρίς να ξέρω για τι χρήση το θες, να ξέρεις ότι σε λίγους μήνες βγαίνει το Win8 που θα μπορεί να δουλεύει σωστά και σε ταμπλέτες. Με την ταχύτητα που εξελίσσονται, δεν αμφιβάλλω ότι μια ταμπλέτα θα μπορεί να αντικαταστήσει άνετα ένα φθηνό λάπτοπ, όπου θα έχεις ένα πλήρες λειτουργiκό και όχι τα τηλεφωνολειτουργικά που προσφέρει η android ή η apple (έτσι θέλω να πιστεύω και όχι ότι θα τα εξοπλίσει με τίποτα windows mobile 8).

Sapadak
06/06/2012, 07:36
όχι τα τηλεφωνολειτουργικά που προσφέρει η android ή η apple (έτσι θέλω να πιστεύω και όχι ότι θα τα εξοπλίσει με τίποτα windows mobile 8).

Μέχρι και σήμερα δε μου έχει σταθεί εμπόδιο το τηλεφωνολειτουργικό μου (android) σε καθημερινη χρήση, προφανως οχι επαγγελματική χρήση αλλά ερασιτεχνική. (οχι οτι δε δουλεψα και το κειμενογράφο με ευκολία)
Και ακομα δε με έπεισε η μικροσοφτ για τα win8 για να με πεισει με win8 mobile.


Έχει συμβεί σε φίλο, αλλά η μοναδική περίπτωση που γνωρίζω

Άλλος ένας εδω. (Εγω ειμαι η μοναδικη περιπτωση που γνωριζω :lol: )
Ο ssd που έκαψα (ΟCZ) ήταν ο 3ος στη σειρά μεσα σε 1,5 χρόνο (οι αλλοι 2 ηταν hdd) (σε πισι της δουλειάς)
Και στο πλάισιο που πήρα να ενημερώσω για τη κατασταση με εκπληξη και το σερβις τους το ακουσε, αλλα αλλαχθηκε εντος εγγύησης.

vaska
06/06/2012, 08:10
Οι ssd δεν είναι απαλλαγμένοι από προβλήματα. Παρουσιάζουν ακόμα παιδικές ασθένειες λόγω της ανάγκης για φτηνότερο προϊόν, μικρούς χρόνους απόκρισης αλλά και μεγαλύτερο σε χωρητικότητα.

Εδώ και 2 χρόνια περίπου βάζω σε μεγάλα συστήματα πελατών μου ssd για να μειώσω τις πιθανές αστοχίες. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι σε μία παρτίδα της βασίλισσας Kingston 128 gb, στα 10 δισκάκια μέσα στο εξάμηνο επέστρεψαν με πρόβλημα τα 2. Και ήταν η πανάκριβη σειρά με MTBF κοντά στα 100 χρόνια.

Αν υπολογίσει κάποιος και τα εκατομμύρια hdd που έχουν παραχθεί σε σχέση μα τις μερικές χιλιάδες ssd, καταλαβαίνει ότι τα σφάλματα στους ssd είναι υπαρκτά και υπολογίσιμα ακόμα

PortisHead
06/06/2012, 09:07
Οπως προειπα...με ενδιαφερει πρωτιστος το service μιας και δεν το θελω για παιχνιδια
αλλα επαγγελματικα.
Τουτεστιν....οποιαδηποτε μερα χωρις laptop , ειναι ενα χαμένο μεροκάματο για μενα.
:look:

toyar
06/06/2012, 09:18
κι εγω οταν εψαξα προσφατα κατεληξα οτι απο θεμα service πας σε Dell και Toshiba
Η Toshiba δινει και μια επιπλεον εγγυηση για τον πρωτο χρονο νομιζω για σπασιμο, κλοπη κλπ
Σε γνωστο μου περασαν στην εγγυηση μηχανημα που εριξε πανω ο πιτσιρικας 2 ποτηρια νερο και 1 πορτοκαλαδα:eek:

VANDA
06/06/2012, 12:11
..2 ποτηρια νερο και 1 πορτοκαλαδα:eek:

:lol: Το κοψε για διψασμένο, ε;

Shiatman
06/06/2012, 14:50
Οπως προειπα...με ενδιαφερει πρωτιστος το service μιας και δεν το θελω για παιχνιδια
αλλα επαγγελματικα.
Τουτεστιν....οποιαδηποτε μερα χωρις laptop , ειναι ενα χαμένο μεροκάματο για μενα.
:look:

+1 :smokin:

McTalas
06/06/2012, 15:17
@ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα; :hmm:

μετα απο 3 χρονια 24/7 λειτουργια νομιζω πως, ναι εχει καλα μηχανιματα.

σημ. ο σκληρος δεν καεικε, κΑΤΙ εγινε στον τομεα που ηταν το λειτουργικο και δεν φορτωνε τα γουιντος, μετα απο φορματ δουλευει κανονικα αλλα χορις τον μπαντ τομεα.
η μπαταρια δεν καηκε, απλα εκλασε., εδω στο fuji που εχω, στα 2 πρωτα χρονια ειχε κλασει.
το θεμα ηταν η εξυπηρετηση.

el_hymador
06/06/2012, 15:26
Δηάδη SSD δίσκοι βγαίνουν και για desktop; (άσχετος είμαι μην βαράτε!)

Shiatman
06/06/2012, 15:37
Δηάδη SSD δίσκοι βγαίνουν και για desktop; (άσχετος είμαι μην βαράτε!)

Φυσικά, αν έχεις να διαθέσεις είναι φοβερή αναβάθμιση

vaska
06/06/2012, 17:03
Δηάδη SSD δίσκοι βγαίνουν και για desktop; (άσχετος είμαι μην βαράτε!)

ίδιοι είναι Κώστα. Μιας και το κουτί που περιβάλει το εσωτερικό, ελλείψει μοτέρ κεφαλών και λοιπών μπλιμπλικίων που έχει ένας συμβατικός, μπορεί να πάρει όποιο σχήμα θέλουμε, τα κάνουν να μοιάζουν με τους μικρούς των λάπτοπ και με ανταπτοράκια στήριξης μπαίνουν και στα ντεσκτοπ.