View Full Version : KTM 990 Adventure vs F 800 GS για πείτε
elrodeo77
08/06/2012, 12:16
η κουβέντα γίνεται απλά για να γίνεται ...
τα δυο μηχανάκια το μόνο κοινό που έχουν είναι πως είναι και τα δυο τα μόνα πραγματικά on-off σε μεγάλα κυβικά ...
απο εκεί και πέρα, είναι αστείο να συγκρίνουμε:
- επιδόσεις μεταξύ ενός 1000αριού και ενός 800αριού, πόσο δε μάλλον όταν ο 1000άρης είναι σχεδιασμένος απο τα γενοφάσκια του με αγωνιστικές ή σχεδόν αγωνιστικές προδιαγραφές, ενώ ο 800άρης είναι σχεδιασμένος για τουρισμό...
- στήσιμο, για τους ίδιους λόγους (αγωνιστικές περγαμηνές vs touring)
Το ΚΤΜ είναι ένα ον-off-RR, το BMW είναι ένα on-off-tourer ...
είναι όμως επίσης εκνευριστικό να λένε όσοι δεν το έχουν οδηγήσει (και όχι βόλτα γύρω στο τετράγωνο, αλλά να γράψουν χλμ) ότι το 800 δεν πάει, δεν στρίβει, δεν αποδίδει σε αυτό για το οποίο έχει φτιαχτεί ... πολύ απλά δεν έχετε δει τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι στα χέρια ενός αναβάτη που έχει τις οδηγικές ικανότητες ... live, όχι σε βιντεάκια ...
εγώ πάντως έχω δει τον Μανιάτη και έτριβα τα μάτια μου :eek: δεν πιστευα οτι το 800 κάνει τέτοια πράγματα. Μόνο enduro μηχανες έχω δει να πηγαίνουν έτσι.....
εγώ πάντως έχω δει τον Μανιάτη και έτριβα τα μάτια μου :eek: δεν πιστευα οτι το 800 κάνει τέτοια πράγματα. Μόνο enduro μηχανες έχω δει να πηγαίνουν έτσι.....
Δεν είσαι ο μόνος...:beer:
elrodeo77
08/06/2012, 12:22
Δεν είσαι ο μόνος...:beer:
1ον ο γκρεμός ο κάθετος που ανέβηκε γύρω στα 10 μέτρα
2ον στην πίστα στο πυργάκι , στο πάνω μέρος του λόφου εγώ την έπεφτα και αυτός πέρναγε από μπροστα μου, έκανε 1,5 μέτρο άλμα και μου φώναζε ''σήκω ρεεεεε και κατέβα το βουνό να φύγουμε''
που να οδηγήσω μετά , είχα πάθει ψυχολογικό ανω κάτω!!!
1ον ο γκρεμός ο κάθετος που ανέβηκε γύρω στα 10 μέτρα
2ον στην πίστα στο πυργάκι , στο πάνω μέρος του λόφου εγώ την έπεφτα και αυτός πέρναγε από μπροστα μου, έκανε 1,5 μέτρο άλμα και μου φώναζε ''σήκω ρεεεεε και κατέβα το βουνό να φύγουμε''
που να οδηγήσω μετά , είχα πάθει ψυχολογικό ανω κάτω!!!
I remember!!!! :a012:
Ολες οι μηχανες κανουν παπαδες στα σωστα χερια (fransesco catanese + xt1200z) για να μην το βαζω για πολλοστη φορα.
Αυτο ομως δεν ειναι επιχειρημα για τις ικανοτητες της μηχανης, αλλα για αυτες του αναβατη, οποτε ανηκει σε αλλο θρεντ.
η κουβέντα γίνεται απλά για να γίνεται ...
Ε, φορουμ ειμαστε, οχι διερευνητικη επιτροπη. Αν ειχαμε καλλιτερα πραγματα να κανουμε, εδω θα ειμασταν?
elrodeo77
14/06/2012, 23:27
αυτό τι σας λέει;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2547923/
αυτό τι σας λέει;
οτι δεν ειναι 09 αλλα πουλιεται σε χρηματα 09
elrodeo77
14/06/2012, 23:41
πιο παλιο;τα χλμ φουλ πειραγμενα;
MiltiadisK.D
15/06/2012, 01:10
πιο παλιο;τα χλμ φουλ πειραγμενα;
εαν ενδιαφερεσαι για 990 πουλαει φιλος ενα S DAKAR μοντελο του 2008,μαμισιο,φοραει μονο την ψηλη ζελατινα και προστατευτικα σιδερα ντεποζιτου εχει και δευτερη σελλα της τουρατεκ με 23.000χλμ περιπου αν θυμαμαι καλα,ειναι σε πολυ καλη κατασταση και βρισκεται Κρητη,αν θες μπορω να σου δωσω το τηλ.του να επικοινωνησετε.;)
Εάν προσανατολίζεσαι για χώμα κοίτα μόνο το R Αντρέα και όχι το Τ.
Εάν προσανατολίζεσαι για χώμα κοίτα μόνο το R Αντρέα και όχι το Τ.Ego tha krataga ti moto poy exeis kai tha agoraza ena eduraki elafri magioro manitzevelo kai tha to xa na pigeno na kano goysta sta voyna.tha to spaga tha to petaga kato de tha me noiaze an gratzoynistei kai apo do pan kialoi..
sigoyra tha kaneis kalytera goysta me to eduraki..sigoyra de tha soy kostisei tipota an fas toympes(poy tha fas polles) kai de tha to lypase se kamia periptosi.
ayta..ean goystareis na mpeis xoma..an thes na kateveis se kamia paralia..pare to ktm i opoio allo.kai me street diladi pali tha pas .
elrodeo77
15/06/2012, 08:56
Ego tha krataga ti moto poy exeis kai tha agoraza ena eduraki elafri magioro manitzevelo kai tha to xa na pigeno na kano goysta sta voyna.tha to spaga tha to petaga kato de tha me noiaze an gratzoynistei kai apo do pan kialoi..
sigoyra tha kaneis kalytera goysta me to eduraki..sigoyra de tha soy kostisei tipota an fas toympes(poy tha fas polles) kai de tha to lypase se kamia periptosi.
ayta..ean goystareis na mpeis xoma..an thes na kateveis se kamia paralia..pare to ktm i opoio allo.kai me street diladi pali tha pas .
Η πρόταση σου είναι πολύ σωστή και δεν σου κρύβω ότι εδώ και καιρό σκέφτομαι και αυτή την εναλλακτικη!
elrodeo77
15/06/2012, 08:57
Εάν προσανατολίζεσαι για χώμα κοίτα μόνο το R Αντρέα και όχι το Τ.
δεν είμαι σίγουρος ότι θα φτάνω στο R !?!?!
Η πρόταση σου είναι πολύ σωστή και δεν σου κρύβω ότι εδώ και καιρό σκέφτομαι και αυτή την εναλλακτικη!
Επίσης αν σε ενδιαφέρει και το εκδρομικό, κοίτα και τα μονοκύλινδρα on-OFF.
LC4, 690 Enduro, TE610, TE630, DRZ, XR
elrodeo77
15/06/2012, 11:13
Επίσης αν σε ενδιαφέρει και το εκδρομικό, κοίτα και τα μονοκύλινδρα on-OFF.
LC4, 690 Enduro, TE610, TE630, DRZ, XR
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2563092/
κάτι τέτοιο?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2563092/
κάτι τέτοιο?
kai theoreis ta ktm 990 zimiarika?
an pas gia deytero moto..pare kana dixronaki..oyte exoda sintirisis oyte tipota.vevea soy periorizei ti kinisi se asfalto me ikanopoiitika xil os dixrono alla glitoneis exoda sintirisis 4xronoy + to varos toys.
an pas gia 4xrono pare ena drz kai ante geia.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2563092/
κάτι τέτοιο?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2469123/
όταν ψαχνόμουν για το F8 είχα διαβάσει πως πολλοί παίρναν ένα Marzocchi Shiver μπροστινό, το αδειάζανε και το βάζανε μέσα στο μπροστινό του F8 με πολύ καλά αποτελέσματα. Τέτοιο μπροστινό βρίσκεις από ebay σε πολύ καλή τιμή, οπότε ίσως να αξίζει για κανέναν κάφτη. (nibo πχ :p).
Βασιλη αυτην την μοντα δεν την ηξερα, στα υποψιν για αν χρειαστει:beer:
Παιδια οι αναρτησεις του 800 παντως μπορει να μην ειναι οι WP του 990R ειναι ομως υπερ-αρκετες για την χρηση που θα κανει ο μεσος οδηγος on-off στο χωμα, και οχι μονο
θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γιατί σκέφτομαι να αγοράσω καποιο 990 adv, απο ποιό μοντέλο και μετά να αρχίσω να κοιτάω , επίσης αρκετα εχουν πάνω απο 70-80 000 χμ , η γνώμη σας είναι να τα αποφύγω ή να μην με ανησυχουν τα χμ? Στα ξενα φόρουμ εχω δεί να μιλάνε για 990 me 100, 150 ακόμα και 200 000 μίλια , ποιά είναι η γνώμη σας? Επίσης το μηχανάκι μπορεί να συντηριθεί απο καποιον μάστορα που τον έχω εμπιστοσύνη ή θελει ειδικά εργαλεία και εγκεφάλους κτλ? Επίσης με το θεμα της κατανάλωσης υπάρχει κάποιο νέο? και επίσης θα ήθελα να μάθω τιμές περίπου για αναλώσιμα , δισκοπλακες φρένα, αλυσιδογράναζα στο περίπου και τι service υπάρχει στα 100 000 χμ όπως και τι συντήριση θέλει η αναρτηση ? σκέφτομαι να αγοράσω ενα του 10 στα 7500 καθαρό ή κανενα ποιο παλιό του 06 με κανενα 5οχίλιαρο με περίπου 70 80 000 χμ οπότε θα πρέπει να μάθω τι συντήριση με περιμένει.
chester24
27/02/2016, 18:01
θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γιατί σκέφτομαι να αγοράσω καποιο 990 adv, απο ποιό μοντέλο και μετά να αρχίσω να κοιτάω , επίσης αρκετα εχουν πάνω απο 70-80 000 χμ , η γνώμη σας είναι να τα αποφύγω ή να μην με ανησυχουν τα χμ? Στα ξενα φόρουμ εχω δεί να μιλάνε για 990 me 100, 150 ακόμα και 200 000 μίλια , ποιά είναι η γνώμη σας? Επίσης το μηχανάκι μπορεί να συντηριθεί απο καποιον μάστορα που τον έχω εμπιστοσύνη ή θελει ειδικά εργαλεία και εγκεφάλους κτλ? Επίσης με το θεμα της κατανάλωσης υπάρχει κάποιο νέο? και επίσης θα ήθελα να μάθω τιμές περίπου για αναλώσιμα , δισκοπλακες φρένα, αλυσιδογράναζα στο περίπου και τι service υπάρχει στα 100 000 χμ όπως και τι συντήριση θέλει η αναρτηση ? σκέφτομαι να αγοράσω ενα του 10 στα 7500 καθαρό ή κανενα ποιο παλιό του 06 με κανενα 5οχίλιαρο με περίπου 70 80 000 χμ οπότε θα πρέπει να μάθω τι συντήριση με περιμένει.
Εαν εχεις τα 7500 παρε το δεκαρι σωρις συζητηση... Μην ρωτας τα αυτονοητα.
Οχι, οτι το αλλο αν ειναι σωστα συντηρημενο θα εχεις θεμα. Και παλι ομως δεν παυει να χει 80.000 χλμ οπως λες.
Σε καμια περιπτωση να μην συγκρινεις το fz6 που εχεις στην φωτο με το adv. Αλλο κοστος συντηρησης, υψηλοτερη καταναλωση, περισσοτερο γκαζι, παει κυριολεκτικα παντου και τελος εχει πολλες κ@υλες.
Οσον αφορα τον μαστορα, αν ξερει τι πρεπει να κοιταει στο μηχανακι, αλλα και τι πρεπει να κανει σε καθε ελεγχο εισαι οκ.
Τωρα, αν πιανουν τα χερια σου βεβαια και εχεις και εργαλεια, κατεβαζεις το manual και κανεις καποια πραγματα εσυ. Εγω οτι περναει απο το χερι μου το κανω. Αν ειναι κατι που δεν μπορω να πιασω, θα το παω συνεργειο. Οχι οτι εχει τυχει βεβαια.
Πολλα παιδια τα κανουν ΟΛΑ μονοι τους.
ΤΟ θεμα της καταναλωσης ειναι στο χερι σου. Οτι καιει, καιει το ατιμο.. Αυτο ομως ειναι και το κοστος για αυτο που σου προσφερει. Αν εχεις καβαλησει 990 θα με καταλαβεις.
Τιμες για τα αναλωσιμα θα βρεις στο internet.. Εχει παντου και απ'ολα. Π.χ Αλυσιδογραναζα, ενα καλυτερο σετ απο αυτο του εργοστασιακου κυμαινεται γυρω στα 200€. Μπορει να λεω και ψεματα βεβαια.. Αν ψαξεις ομως θα βρεις καλες τιμες.
Το κοστος των ανταλλακτικων ειναι λιγο υψηλο, η αληθεια ειναι, αλλα αν μπορεις και κανεις καποια πραγματα εσυ ΚΑΙ θα γλιτωσεις την τσεπη σου, αλλα ΚΑΙ θα μαθεις και το μηχανακι σου. Αυτο ισχυει για ολα τα μοτο βεβαια....
Εαν εχεις τα 7500 παρε το δεκαρι σωρις συζητηση... Μην ρωτας τα αυτονοητα.
Οχι, οτι το αλλο αν ειναι σωστα συντηρημενο θα εχεις θεμα. Και παλι ομως δεν παυει να χει 80.000 χλμ οπως λες.
Σε καμια περιπτωση να μην συγκρινεις το fz6 που εχεις στην φωτο με το adv. Αλλο κοστος συντηρησης, υψηλοτερη καταναλωση, περισσοτερο γκαζι, παει κυριολεκτικα παντου και τελος εχει πολλες κ@υλες.
Οσον αφορα τον μαστορα, αν ξερει τι πρεπει να κοιταει στο μηχανακι, αλλα και τι πρεπει να κανει σε καθε ελεγχο εισαι οκ.
Τωρα, αν πιανουν τα χερια σου βεβαια και εχεις και εργαλεια, κατεβαζεις το manual και κανεις καποια πραγματα εσυ. Εγω οτι περναει απο το χερι μου το κανω. Αν ειναι κατι που δεν μπορω να πιασω, θα το παω συνεργειο. Οχι οτι εχει τυχει βεβαια.
Πολλα παιδια τα κανουν ΟΛΑ μονοι τους.
ΤΟ θεμα της καταναλωσης ειναι στο χερι σου. Οτι καιει, καιει το ατιμο.. Αυτο ομως ειναι και το κοστος για αυτο που σου προσφερει. Αν εχεις καβαλησει 990 θα με καταλαβεις.
Τιμες για τα αναλωσιμα θα βρεις στο internet.. Εχει παντου και απ'ολα. Π.χ Αλυσιδογραναζα, ενα καλυτερο σετ απο αυτο του εργοστασιακου κυμαινεται γυρω στα 200€. Μπορει να λεω και ψεματα βεβαια.. Αν ψαξεις ομως θα βρεις καλες τιμες.
Το κοστος των ανταλλακτικων ειναι λιγο υψηλο, η αληθεια ειναι, αλλα αν μπορεις και κανεις καποια πραγματα εσυ ΚΑΙ θα γλιτωσεις την τσεπη σου, αλλα ΚΑΙ θα μαθεις και το μηχανακι σου. Αυτο ισχυει για ολα τα μοτο βεβαια....
Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τις συμβουλές σου , ναι ειμαι πρόθυμος να βάλω χερι αν μπορώ και να βρω αγοράσω service μανιουαλιτι και να το μεταφρασω η αν υπαρχει Ελληνικό οπως είχα κανει και στο παλιο μου ktm και το είχα αφήσει στο συνεργείο!
Εχει καποια ουσιαστική διαφορά του 08 με του 10 π.χ? Επίσης τι κόστος εχει καποιος εγκεφαλος με 2 χαρτογραφήσεις και τι κόστος τα καγκελα της κτμ και οι πλαινες (οχι οι μεγαλες) και τι περιλαμβάνουν τα μεγάλα service και σε ποια χιλιόμετρα οπως και τι κόστος να υπολογίζω (οχι σε εξουσιοδοτημενο)
εαν διαβασεις την ενοτητα που γραφουν τα παιδια με τα KTM
θα σου λυθουν πολλες αποριες πιστεψε με
Spyrious
16/11/2016, 17:00
Επειδή είμαι και εγώ αυτόν τον καιρό σε ανάλογη αναζήτηση.Αν συμπέρανα σωστά, καλύτερα να κοιτάξω 990 μετά το 2007;Για τους λόγους που αναφέρεις εδώ,ή για κάποιον άλλο λόγο;Διότι βρίσκω κυρίως του 2007.Και δεν θέλω R επειδή είναι πιο ψηλό,και θέλω οπωσδήποτε ABS.
Την ξερω απε'ξω κι ανακατωτα :D
Αν ειχες κι εσυ διαβασει αυτο που παραθετεις θα εβλεπες οτι η σελιδα αφορα κυριως σερβις και βελτιωσεις.
Τα προβληματα ειναι 2-3 και λυνονται ολα φτηνα γιατι εχουν ολα να κανουν με περιφερειακα, με εξαιρεση μια παρτιδα εκκεντροφορων πρωτης φουρνιας.
Λοιπον εχουμε και λεμε:
950+990
κατω τρομπα συμπλεκτη, πολυ κοινο = 100ευ για αφτερμαρκετ και τελος
πανω τρομπα συμπλεκτη, σπανιο και οφειλομενο σε ακαταλληλα υγρα, βαζεις ATF υγρα και τελος. Ο gefr εχει κανει φτηνη και εξυπνη πατεντα με ρουλεμανακια για εξτρα πις οφ μαϊντ, δυο φορες τελος.
πλευρικο σταντ, εξαρταται πως θα σου κατσει η χυμα, = 150ευ και τελος
τρομπα νερου καθε 30,000κμ στα πρωτα, βαζεις τα τελευταια παρτς και τελος.
950
τρομπα βενζινης = 50 ευρω για κιτ οπτικης ενεργοποιησης και τελος
990
τρομπα βενζινης, o gefr εχει βρει αναταλλακτικες με 5-50 ευρω και φιλτρα με 30 και το ψαχνει οπως μιλαμε, συντομα δηλαδη τελος.
Αν τα βαλεις ολα αυτα το ενα διπλα στο αλλο βγαινουν 3-4 κατοσταρικα πανω κατω επιπλεον του κοστους αγορας του μεταχειρισμενου, κι αυτο αν δεν τα εχει κανει ηδη ο προηγουμενος.
Περιμενω κανα σοβαρο ποστ με επιχειρηματα, αλλα δεν το βλεπω να ερχεται απο σενα τουλαχιστον :rolleyes:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.